De FAQ van DOC uitbreiden met PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Topicstarter
Ik zat even te kijken in de FAQ van DOC, maar het stuk over phase change cooling is wel erg klein.

Zou bv Dabit niet een mooi stuk kunnen schrijven. Dus net als met WC, hoe het precies werkt. Uit welke componenten het bestaat etc.

Er komen namelijk steeds meer mensen die zelf een PC willen maken maar door de kleine FAQ telkens alles moeten vragen.

Ik wil namelijk zelf ook een PC makne :*)

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

RommelD schreef op 06 april 2004 @ 21:48:
Ik wil namelijk zelf ook een PC makne :*)
dat ga je niet na het lezen van 1 faq kunnen ;)

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:21
kijk hier eens: [rml][ DOC] eventuele FAQ toevoeging?[/rml]
ReemF schreef op 31 maart 2004 @ 08:28:
Yep, stuur ons (DaBit, Twynn, en mij) een mailtje met je tekst, dan zien we of we het toe kunnen voegen aan de DOC faq :) Er zit sowieso een nieuwe DOC faq aan te komen, waar ik nu druk mee bezig ben ;)
:)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

sv3n is scherp ;) En ja, er zit een nieuwe DOC faq aan te komen (eindelijk ;) ) waarin flink wat nieuwe info zal worden opgenomen. Zoals ik in dat topic post, gaan Dabit en Twynn inderdaad het gedeelte van Phase / Change bijwerken :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Topicstarter
Kijk dat is mooi. Op hoe korte termijn is deze update van de FAQ af?

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

It'll be ready when it's finished ;) Serieus: ik weet echt geen exacte datum, ik ben er al een aardig eind mee, maar heb zeker ook andere zaken die mijn aandacht verdienen. Bovendien moet ik sowieso wachten met het online zetten ervan totdat het P/C stukje af is :)

Hij gaat iig uit vier delen bestaan, en wat overzichtelijker zijn dan de huidige DOC faq waar een aantal zaken over oc'en en koelen door elkaar lopen.

De vier delen:

- Introductie
- Overclocken
- Cooling
- Handige topics, links naar how-to's en sites, etc

Alhoewel er dus geen vaste datum voor gesteld is, wil ik hem wel voor het eind van deze maand online hebben staan, als het een beetje mee zit :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

ReemF schreef op 07 april 2004 @ 13:59:
It'll be ready when it's finished ;) Serieus: ik weet echt geen exacte datum, ik ben er al een aardig eind mee, maar heb zeker ook andere zaken die mijn aandacht verdienen. Bovendien moet ik sowieso wachten met het online zetten ervan totdat het P/C stukje af is :)

Hij gaat iig uit vier delen bestaan, en wat overzichtelijker zijn dan de huidige DOC faq waar een aantal zaken over oc'en en koelen door elkaar lopen.

De vier delen:

- Introductie
- Overclocken
- Cooling
- Handige topics, links naar how-to's en sites, etc

Alhoewel er dus geen vaste datum voor gesteld is, wil ik hem wel voor het eind van deze maand online hebben staan, als het een beetje mee zit :)
En dat roept hij al een paar maanden :P

Maar nee... Leuk ReemF :) Dat de FAQ verbeterd wordt en dat het zo opschiet _/-\o_

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Als ReemF slim is stuurt die even een mailtje naar dabit en heag en die gasten, en vraagt hij om hun een duidelijk stukje willen schrijven? Misschien iets met hoe vullen enzo in z'n werk gaat en dat soort dingen; uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat RommelD daar wel in is geintresseerd ;)
Pagina: 1