X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
dat ga je niet na het lezen van 1 faq kunnen
kijk hier eens: [rml][ DOC] eventuele FAQ toevoeging?[/rml]
ReemF schreef op 31 maart 2004 @ 08:28:
Yep, stuur ons (DaBit, Twynn, en mij) een mailtje met je tekst, dan zien we of we het toe kunnen voegen aan de DOC faqEr zit sowieso een nieuwe DOC faq aan te komen, waar ik nu druk mee bezig ben
![]()
Kijk dat is mooi. Op hoe korte termijn is deze update van de FAQ af?
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
It'll be ready when it's finished
Serieus: ik weet echt geen exacte datum, ik ben er al een aardig eind mee, maar heb zeker ook andere zaken die mijn aandacht verdienen. Bovendien moet ik sowieso wachten met het online zetten ervan totdat het P/C stukje af is 
Hij gaat iig uit vier delen bestaan, en wat overzichtelijker zijn dan de huidige DOC faq waar een aantal zaken over oc'en en koelen door elkaar lopen.
De vier delen:
- Introductie
- Overclocken
- Cooling
- Handige topics, links naar how-to's en sites, etc
Alhoewel er dus geen vaste datum voor gesteld is, wil ik hem wel voor het eind van deze maand online hebben staan, als het een beetje mee zit
Hij gaat iig uit vier delen bestaan, en wat overzichtelijker zijn dan de huidige DOC faq waar een aantal zaken over oc'en en koelen door elkaar lopen.
De vier delen:
- Introductie
- Overclocken
- Cooling
Alhoewel er dus geen vaste datum voor gesteld is, wil ik hem wel voor het eind van deze maand online hebben staan, als het een beetje mee zit
En dat roept hij al een paar maandenReemF schreef op 07 april 2004 @ 13:59:
It'll be ready when it's finishedSerieus: ik weet echt geen exacte datum, ik ben er al een aardig eind mee, maar heb zeker ook andere zaken die mijn aandacht verdienen. Bovendien moet ik sowieso wachten met het online zetten ervan totdat het P/C stukje af is
De vier delen:
- Introductie
- Overclocken
- Cooling
Maar nee... Leuk ReemF
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Als ReemF slim is stuurt die even een mailtje naar dabit en heag en die gasten, en vraagt hij om hun een duidelijk stukje willen schrijven? Misschien iets met hoe vullen enzo in z'n werk gaat en dat soort dingen; uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat RommelD daar wel in is geintresseerd
Pagina: 1