Verwijderd
Examens beginnen pas in de 3e week van mei voor de nwe stijl uit mijn hoofd dus dat is nog 6-7 weken
Het zou best handig zijn als het forum over een week of twee draaide. De meeste leerlingen hebben zitten dan wel in de vrije weken voor de examens lijkt me.
Ja, ik heb dan (vrijwillige) examentraining @ schoolLucske schreef op 04 april 2004 @ 15:58:
Het zou best handig zijn als het forum over een week of twee draaide. De meeste leerlingen hebben zitten dan wel in de vrije weken voor de examens lijkt me.
Dit was vorig jaar ook al zo, dus gewoon even wachten. Vorig jaar werd het ongeveer rond 20 april geopend
Wat volgens velen vrij laat was meen ik me te herinneren.G33rt schreef op 04 april 2004 @ 16:17:
Dit was vorig jaar ook al zo, dus gewoon even wachten. Vorig jaar werd het ongeveer rond 20 april geopend
Iedere school heeft volgens mij inmiddels de laatste tentamens gehad of is er nu nog net mee bezig en is volop bezig met examentraining e.d.. Volgens mij zou het dus geen kwaad kunnen om het forum dit jaar wat eerder te openen
Wijze woorden van een vast wijs iemandm-m schreef op 04 april 2004 @ 17:27:
[...]
Wat volgens velen vrij laat was meen ik me te herinneren.
Iedere school heeft volgens mij inmiddels de laatste tentamens gehad of is er nu nog net mee bezig en is volop bezig met examentraining e.d.. Volgens mij zou het dus geen kwaad kunnen om het forum dit jaar wat eerder te openen
Morgen laatste toetsweek
Ik zuig in EC1,2 en LIT mondeling wordt ook niks...
leoaq.fm // Jeune Loop
wat kan er nou moeilijk zijn aan een literatuur mondeling! gewoon de verslagen van internet plukken en een paar keer doorlezen. ik had er een 8 voor met 3 uurtjes werkleokennis schreef op 04 april 2004 @ 20:42:
Morgen laatste toetsweek![]()
Verwijderd
Inderdaad: 3 van de 12 beetje gelezen, rest niet. Wat lexicon dingen doorgelezen: 6,5casemodderpoel schreef op 04 april 2004 @ 21:01:
[...]
wat kan er nou moeilijk zijn aan een literatuur mondeling! gewoon de verslagen van internet plukken en een paar keer doorlezen. ik had er een 8 voor met 3 uurtjes werk
En degene hierboven: wat snap je niet aan ec1,2?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 21:24 ]
Een jaar of 8 geleden had ik een rits boeken van Hugo Claus gelezen die m'n docent Nederlands allemaal niet kende. 8 gescoord
Meestal zijn daar regeltjes voor tegenwoordig, maximaal 1 of 2 auteurs op je lijst enzocurry684 schreef op 04 april 2004 @ 23:59:
Een jaar of 8 geleden had ik een rits boeken van Hugo Claus gelezen die m'n docent Nederlands allemaal niet kende. 8 gescoord
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:18
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Was je bij mijn leraar totaal voor gaas gegaan, geloof mecasemodderpoel schreef op 04 april 2004 @ 21:01:
[...]
wat kan er nou moeilijk zijn aan een literatuur mondeling! gewoon de verslagen van internet plukken en een paar keer doorlezen. ik had er een 8 voor met 3 uurtjes werk
Verwijderd
Zullen we het op 1 of 2 boeken van dezelfde auteur houden?sdomburg schreef op 05 april 2004 @ 00:01:
[...]
Meestal zijn daar regeltjes voor tegenwoordig, maximaal 1 of 2 auteurs op je lijst enzo
Ik heb de topicstart 3 maal herlezen en ik zie echt alleen maar een vraag wanneer de themaforum Examens weer aankomt. Sinds de zwaar overbodige post van leokennis zit iedereen dit topic te gebruiken alsof het reeds in een Examen-subforum staat 
Ontopic weer graag

Ontopic weer graag
Verwijderd
Open dan zo'n forumBalusC schreef op 05 april 2004 @ 09:51:
Ik heb de topicstart 3 maal herlezen en ik zie echt alleen maar een vraag wanneer de themaforum Examens weer aankomt. Sinds de zwaar overbodige post van leokennis zit iedereen dit topic te gebruiken alsof het reeds in een Examen-subforum staat
Ontopic weer graag
Wat mij betreft is dit namelijk een redelijk tijd, de examenvoorbereidingen zijn al gestart.
ja, ik ben allang bezigVerwijderd schreef op 05 april 2004 @ 10:33:
[...]
Open dan zo'n forum![]()
![]()
Wat mij betreft is dit namelijk een redelijk tijd, de examenvoorbereidingen zijn al gestart.
Verwijderd
1,5 uur dag van te voren *kuch*
Niet zenuwachtig maken, komt prima in orde
Open dat forum nou!
Ik denk dat we vakantieforum wel op kunnen doeken, 't is er vrij rustig geworden. Ik zal eens gaan overleggen wanneer we TF Examens open kunnen gooien
Het wordt iig eerder dan vorig jaar
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Pagina: 1