Content Advertising deel 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.597 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:37

crisp

Devver

Pixelated

T.T. schreef op 31 maart 2004 @ 22:34:
Haha ik vind het wel grappig hoor, ik zie de commotie niet zo :)
amd intel dell, vrolijke boel!

Jammer dat het in de preview niet werkt :'(
Overigens zou het wat mij betreft ook wel wat subtieler kunnen, zoals je dit de laatste tijd bij meer sites ziet. Hierbij valt te denken aan een stippellijn ofzo onder het woord eventueel nog in een kleurtje.
En ook die mogelijkheden zijn er, maar nogmaals: dit is een PROEF, en ja - er moet en zal gefinetuned worden, net als de issue met replacements in url's - dat zijn allemaal instellingszaken die de komende dagen gewoon gefixed gaan worden...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:51

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Flesdop schreef op 31 maart 2004 @ 22:34:
Misschien een idee om hier een poll over the houden ?
Die uitslag staat toch al vast (daarvoor hoef je alleen maar dit draadje en zijn voorganger te lezen).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:07

-ET-

Phone Home

Ik zie ook het probleem niet zo. Ik vind het juist wel een aardige manier van reclame maken. 9 van de 10 keer lees je een zin maar half en weet je al wat de vraag is en of wat men bedoeld.

Ik vind dit veel beter dan pop-overs oid. Dat is irritant hier lees je als je gewoon doorleest gewoon overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

curry684 schreef op 31 maart 2004 @ 22:28:
[...]

Humm zeef's ongenuanceerde aanpak ondertussen is niet zozeer te wijten aan het feit dat ie de despoot wil uithangen, maar aan het feit dat allerhande volk hier het vertikt om normaal en realistisch te reageren op een wijziging die ze niet kennen, waar ze de gevolgen niet van kunnen overzien en die vooral al afgebrand was voordat ie een seconde in de lucht was. Het is niet zeef's forum, maar ook niet het jouwe: vergeet dat niet, want die indruk wek je nu wel.
Mijn probleem is dat zeef overal de users de schuld van geeft. CA werkt niet goed? Moest van de users, die bepalen dat het meteen moet. Andere vragen die ik stelde zijn - ook door hem - niet beantwoord, dus daar kan ik niks over zeggen. En nou weer broodroof. Als zeef de bijdrage van users niet erkent (of lijkt te erkennen, wat functioneel hetzelfde is), moet ik zijn bijdrage - CA, met name - dan wel op waarde schatten? En vooral niet vergeten dat het hier geen democratie is!

'Jullie de lasten, wij de lusten' - zo komt het op mij over. En dat trek ik vanavond even niet. En de reply van WAB al helemaal niet.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-06 17:24
Hee dat kende ik nog niet op got.

amd dell AMD DELL

ff testen ;)

Hee waarom werkt amd nu niet en dell wel?

Oh nu wel weer. :? en nu weer niet. Dit werkt dus niet altijd begrijp ik?

[ Voor 81% gewijzigd door eth0 op 31-03-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Jij blijft hier nog gewoon even hangen ja? Gewoon even uit deze discussie stappen en je ziet het wel over een tijdje :) Geen overhaaste dingen beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op 31 maart 2004 @ 22:28:
[...]

Wees dan tenminste nog zo lief om mij, als tegenstander van CA en NOS-regular te noemen :P
Sinds wanneer ben jij een tegenstander van NOS-regulars? :+
Maar ik heb je toegevoegd hoor :>
We Are Borg schreef op 31 maart 2004 @ 22:29:
[...]

Dat realiseer ik mij ook heel goed. Ik word alleen moe van die irritante en kortzichte gedachtes dat alles maar naar goeddunken van de users moet gaan. Hell, ik vind het hele CA ook bagger (verwacht ook niet dat het na de proef verder zal bestaan op GoT, maar goed), maar dat gezeur dat je niet aan de posts etc moet komen is vermoeiend ;). Voor de rest ben ik het met je standpunt eens en daarom denk ik al gelijk dat het niet verder wordt gebruikt. Zonder users, geen communitie en er zijn een hoop mensen op tegen :)
Ik vind het gewoon jammer dat het MT alleen vertegenwoordig wordt door Zeef. Nu is dat op zich niet zo vreemd, alleen begrijp ik wel uit het verhaal dat CA een beetje zijn "kindje" is. Als je vervolgens een paar vragen stelt richting het MT worden deze (het lijkt wel selectief) niet beantwoord. Verder wordt er overdreven hard gereageerd op mensen die hun kritiek uiten en aangeven dat het iets anders spellen van namen heel CA buitenspel zetten (en ja ik snap wel dat die namen ook toegevoegd kunnen worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

eth0 schreef op 31 maart 2004 @ 22:37:
Hee dat kende ik nog niet op got.

amd dell AMD DELL

ff testen ;)

Hee waarom werkt amd nu niet en dell wel?

Oh nu wel weer. :?
daar is een topic voor in de HK om te testen :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 11:26
EfBe schreef op 31 maart 2004 @ 22:34:
[...]

Ik begrijp dat best, als jij ook begrijpt dat mensen zelf bepalen welke bytes ze wel en welke ze niet binnen willen halen :)

Internet is heel simpel: pull medium. (push werkte niet). Over een pull medium is erg veel geschreven, en het komt er op neer dat de puller (hier de bezoeker) zorgt voor de interactie, niet de pusher (content leverancier). geen puller? geen interactie.

Wat de bezoeker allemaal binnensleurt vanaf jullie site is aan jullie om naar hem op te sturen en aan de bezoeker om tegen te houden. Ik kan me niet voorstellen dat T.net minder geld verdient omdat men bv popup's blocked of de kill-bit van de flash component aan heeft gezet: de content is verstuurd door jullie servers. Dat een client dan op de client (niet server!) blockt, tja, dat is aan de gebruiker, niet aan de content provider, aangezien de data gefilterd wordt op de client, niet op de server.
Sure, dat begrijp en onderschrijf ik voor een heel groot deel. Het probleem dat zich echter voordoet is dat advertenties steeds heftiger/groter/lawaaiger moeten worden om nog "aandacht" te trekken. Dit is juist bedacht om op een heel kleine en subtiele wijze die aandacht te genereren. Ik zou de LA topics niet willen zien als we tripod/yahoo achtige toestanden gingen invoeren. En er komt een moment dat je daarote zo ongeveer gedwongen wordt als de content e.d. gratis moet blijven....

Wat betreft het blocken, in mijn ogen is dat gewoon free riders gedrag. Wel de lusten, niet de lasten. En imho doen we daar alles aan om het te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dikke smeervinger.
De enige die een beetje dimmen mag is meneer de juridisch adviseur die zo zich wel heel erg laat kennen.

Neem de tip van McMightY op alsjeblieft en houd je (zoals je overige MT collegae doen) afzijdig.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:47
Volgens mij krijg je in het ene forum, bijvoorbeeld PMG, veel meer CA dan in een forum als PW.
Zodra iemand zijn/haar specs gaat opsommen als onderdeel van een post krijg je een lijstje met allemaal logo's. Met andere woorden er zijn denk ik enkele forums bij die straks worden overspoeld en andere die de dans zullen ontspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Glimi schreef op 31 maart 2004 @ 22:37:
[...]

Jij blijft hier nog gewoon even hangen ja? Gewoon even uit deze discussie stappen en je ziet het wel over een tijdje :) Geen overhaaste dingen beslissen.
Sir yes sir!

* Rataplan herkent waarlijk wijze woorden als 'ie ze ziet en klapt IE dicht.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-06 17:24
executor schreef op 31 maart 2004 @ 22:39:
[...]

daar is een topic voor in de HK om te testen :P
Geen toegang :p vroeger wel. maar ben te lui omdat aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op 31 maart 2004 @ 22:29:
[...]

Oh ik dwing niemand hoor. En we kunnen MSFT zo toevoegen, dat is het probleem ook niet. Waar het mij om gaat is dat er doelbewust wordt geprobeerd om te morrelen aan iets dat juist is bedoeld om de zaak in stand te houden.

For the record : mijn inkomen van GoT/Tweakers.net BV = 0.0. Mijn kosten kan ik niet declareren. Het is puur hobbyisem voor mij.
Iedereen zit hier te hobby'en en naar ik verneem met veel plezier. Deze site moet betaald worden, deze site heeft users nodig om een forum te zijn. Wederzijdse afhankelijkheid, waarvan je wel erg scherp stelt dat het slikken of stikken is, zonder veel begrip te tonen op de 'intrusive' manier waarop users geconfronteerd worden met het aanpassen van hun bijdrages.
curry684 schreef op 31 maart 2004 @ 22:33:
[...]
Dus allemaal (niemand specifiek): Kap toch eens met zeiken en accepteer dat er een tegenprestatie moet zijn om een site met enkele tientallen betaalde medewerkers, tienduizenden euro's aan apparatuur en duizenden euro's aan traffic per maand gratis te kunnen houden!!!
Ik denk niet dat iemand het hiermee oneens is, hooguit op de wijze waarop deze tegenprestatie moet worden geleverd. (Want ook daar zijn wel degelijk grenzen aan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DoRRoN schreef op 31 maart 2004 @ 22:36:
Ach, waar maken we ons druk om, leuk zo'n Javascriptje wat ze morgen weer leuk kunnen aanpassen ... morgen 1 April, ik heb nog nooit zo'n slechte 1 Aprilgrap gezien.
Dit is echt geen 1 april grap ofzo. :'(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

We Are Borg schreef op 31 maart 2004 @ 22:24:
[...]
Zeef is adviseur. Zie ook zijn titel. Zo ver ik weet presenteert en vertegenwoordigd hij de mening van het MT, en ja, die zijn idd de eigenaren van dit forum.

[...]

Begrijp dat je weg gaat? Doei :w
Ik zie de humor er niet van in in dit soort reacties, net als het posten van links naar closed forums e.d. Is gewoon het uitlokken van een rant.

Het volgende zou jou toch bekend voor moeten komen: Als je niks zinnigs te melden hebt, zeg dan niets ;)

@Zeef je reacties worden steeds typischer, en 'hobbyist' of niet, er word van jou toch iets verwacht. Als 'adviseur' en kennelijk ook 'spreekbuis' van het MT zou je wellicht iets langer kunnen nadenken over je postings en ze iets minder persoonlijk kunnen maken en wellicht iets inhoudelijker. (deja vu ;))

Ik heb er trouwens lang over nagedacht of ik bovenstaande wel moest posten, want het zijn tenslotte aanmerkingen die in het grijze gebied liggen van een flame, maar ben ervan overtuigd dat beide ervaren got'rs zijn die het wel kunnen hebben.
Zoniet, We Are Borg, Resistance is Futile! Captain Zeef of the Borg Collective. :P

[ Voor 5% gewijzigd door yared op 31-03-2004 22:46 . Reden: tik weer eens veeel te langzaam merk ik gezien de reacties die erbij gekomen zijn in de tijd dat ik bezig was met bovenstaande :) ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:33

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 22:38:
Ik vind het gewoon jammer dat het MT alleen vertegenwoordig wordt door Zeef. Nu is dat op zich niet zo vreemd, alleen begrijp ik wel uit het verhaal dat CA een beetje zijn "kindje" is. Als je vervolgens een paar vragen stelt richting het MT worden deze (het lijkt wel selectief) niet beantwoord.
Mee eens. Bepaalde vragen worden naar meerdere keren herhalen ook niet beantwoord, maar dat is niet alleen met het MT. Communicatie user -> crew -> user vind ik de laatste tijd al vrij matig, maar dat is andere discussie :)
Verder wordt er overdreven hard gereageerd op mensen die hun kritiek uiten en aangeven dat het iets anders spellen van namen heel CA buitenspel zetten (en ja ik snap wel dat die namen ook toegevoegd kunnen worden).
Kan ik op zich wel begrijpen. Zie hier genoeg posts die gewoon ongefundeerde trolls zijn. Vind dat als je reageert, het van 2 kanten moet bekijken. Sommige mensen bekijken het alleen vanaf de user kant en als je dan 20 replies vol stront (sorry, zo noem ik heb even) over je heen, kan ik de botte reacties ook wel begrijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En op het moment dat de mensen ertegen zijn dan moeten ze niet zeuren want dan gunnen ze tweakers.net geen inkomsten....
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 22:40:
Ik denk niet dat iemand het hiermee oneens is, hooguit op de wijze waarop deze tegenprestatie moet worden geleverd. (Want ook daar zijn wel degelijk grenzen aan.)
exact! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door neographikal op 31-03-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
We Are Borg schreef op 31 maart 2004 @ 22:25:
Denk je dat react gratis is om maar een voorbeeld te noemen? Bepaalde dingen moeten worden terugverdiend
Dat is voor iedereen duidelijk, maar is het dan voor jou ook een beetje duidelijk dat voor sommigen dat terugverdienen niet een probleem is, puur omdat ze aan de bezoekende kant zitten? (m.a.w.: als T.net investeringen doet die dus geld kosten, is dat dan het probleem van de bezoeker? Sommigen vinden van niet. )

Ik kan me goed voorstellen dat dit CA idee gebouwd is door mensen die daar geld voor hebben gekregen. Is het dan het probleem van de bezoeker dat die investering terugverdiend moet worden? Sommigen redeneren dat dat niet hoeft van 'vroeger' was er ook geen drang naar geldverdienen omdat dat toen niet hoefde.

Op zich vind ik het CA idee niet verkeerd, ik zou alleen andere kleurtjes gebruiken of dubbeldik in de tekst, geen logo's en het server-side doen. Logo's lezen niet zo best, zeker dat creative logo is een ramp, dus ik vrees dat het niet lang zal duren voordat de Firefox/mozilla extension beschikbaar is die deze logo's eruit hengelt.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:47
Werkt dit CA random ofzo?

Niet elke keer als ik een pagina op vraag krijg ik al die logo's te zien, maar een selectie ervan en als ik F5 dan krijg ik weer anderen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:33

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
yared schreef op 31 maart 2004 @ 22:41:
[...]
Ik zie de humor er niet van in in dit soort reacties, net als het posten van links naar closed forums e.d.

Is gewoon het uitlokken van een rant.

Het volgende zou jou toch bekend voor moeten komen: Als je niks zinnigs te melden hebt, zeg dan niets ;)

@Zeef je reacties worden steeds typischer, en 'hobbyist' of niet, er word van jou toch iets verwacht. Als 'adviseur' en kennelijk ook 'spreekbuis' van het MT zou je wellicht iets langer kunnen nadenken over je postings en ze iets minder persoonlijk kunnen maken en wellicht iets inhoudelijker. (deja vu ;))

Ik heb er trouwens lang over nagedacht of ik bovenstaande wel moest posten, want het zijn tenslotte aanmerkingen die in het grijze gebied liggen van een flame, maar ben ervan overtuigd dat beide ervaren got'rs zijn die het wel kunnen hebben.
Zoniet, We Are Borg, Resistance is Futile! Captain Zeef of the Borg Collective. :P
No hard feelings hoor :> Mijn reactie heb ik gedaan om aan te geven dat reacties van "ik ga weg" te voorkomen. Ik vind (<- mening!) dat zulke loze uitspraken en dat begreep ik uit zijn post. Fout begrepen? Mijn excuses dan ;). Linken naar crewforum lok je ook uit als je eisen begint te stellen (OF iedereen read access OF OW voor linkjes). Voor de rest zal ik niet meer offtopic reageren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:28

McMiGHtY

- burp -

creative logo is idd errug onduidelijk..lelijk etc

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op 31 maart 2004 @ 22:41:
Kan ik op zich wel begrijpen. Zie hier genoeg posts die gewoon ongefundeerde trolls zijn. Vind dat als je reageert, het van 2 kanten moet bekijken. Sommige mensen bekijken het alleen vanaf de user kant en als je dan 20 replies vol stront (sorry, zo noem ik heb even) over je heen, kan ik de botte reacties ook wel begrijpen
Als je als spreekbuis voor het MT fungeert moet je daar tegen kunnen.

Je weet op voorhand dat elke verandering op GoT 100.000 keer besproken moet worden en er zullen altijd tegenstanders van elke verandering zijn. Je moet dan gewoon rustig blijven reageren en de vragen die er zijn zo veel mogelijk wegnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 22:46:
[...]

Als je als spreekbuis voor het MT fungeert moet je daar tegen kunnen.

Je weet op voorhand dat elke verandering op GoT 100.000 keer besproken moet worden en er zullen altijd tegenstanders van elke verandering zijn. Je moet dan gewoon rustig blijven reageren en de vragen die er zijn zo veel mogelijk wegnemen.
Oh ik kan heel wat hebben hoor :) Maar een adviseur heeft ook gevoelens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die logo's. Je raakt eraan gewend, maar aangezien niet telkens een keyword wordt vervangen door een plaatje raak ik in de war. Mocht ik Microsoft zoeken in een post, en er staat Microsoft (...) Microsoft dan wordt de helft van de tijd het woord wel vervangen en de andere keer niet. Is lastig... :/

Daarnaast, mag dit:

Ik heb pas een nieuwe computer gekocht bij Afbeeldingslocatie: http://welcome.hp-ww.com/img/hpweb_1-2_topnav_hp_logo.gif en dat is echt een vet goede machine!

Dan kan ik nog wel wat ruimte verkpen denk ik zo >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap ik ook wel hoor zeef. Verder ben ik sowieso altijd redelijk fan van je geweest (en nog wel hoor ;) ). Alleen deze topic loopt niet zo lekker als ik eerlijk ben :o
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 22:48:
Over die logo's. Je raakt eraan gewend, maar aangezien niet telkens een keyword wordt vervangen door een plaatje raak ik in de war. Mocht ik Microsoft zoeken in een post, en er staat Microsoft (...) Microsoft dan wordt de helft van de tijd het woord wel vervangen en de andere keer niet. Is lastig... :/

Daarnaast, mag dit:

Ik heb pas een nieuwe computer gekocht bij [afbeelding] en dat is echt een vet goede machine!

Dan kan ik nog wel wat ruimte verkpen denk ik zo >:).
Tja ik heb in het vorige topic ook al aangegeven dat de redenatie wat dat betreft niet helemaal klopt i.m.o.

Ik mag niet gaan linken met een plaatje naar mijn bedrijf, omdat het spam is, terwijl wel elk topic van reclame voorzien wordt door CA 8)7

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
zeef schreef op 31 maart 2004 @ 22:47:
[...]

Oh ik kan heel wat hebben hoor :) Maar een adviseur heeft ook gevoelens ;)
tjah en daar moet je soms ook boven kunnen staan wanneer je als woordvoerder fungeert eerlijk gezegd. Een jankende presentator bij het NOS-journaal is nou ook niet echt top te noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Ik heb er opzich geen probleem mee. Maar ik dacht dat ik had gelezen dat er maximaal 1 tot 2 logo's per post waren en iets van 5 per pagina?
Ik zie in sommige post al meer dan 5.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:28

McMiGHtY

- burp -

De functie van iemand die het MT vertegenwoordigt in dit soort dingen is om fatsoenlijke antwoorden te geven. Niet om zijn gevoelens te laten spreken

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
McMiGHtY schreef op 31 maart 2004 @ 22:50:
De functie van iemand die het MT vertegenwoordigt in dit soort dingen is om fatsoenlijke antwoorden te geven. Niet om zijn gevoelens te laten spreken
:* ach, niets menselijks is me vreemd :7 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:39

krvabo

MATERIALISE!

kunnen niet alle plaatjes vervangen worden door de naam van het bedrijf, met een transparante achtergrond?
dan blijft de boodschap duidelijk, het leest minder irritant en het is nogsteeds opvallend

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Blijvend dicht, zie sticky :)

[ Voor 146% gewijzigd door curry684 op 31-03-2004 23:43 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!