Content Advertising deel 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.598 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
Zoals een aantal van jullie al opgevallen zal zijn, is zojuist Content Advertising actief geworden. De reacties in het vorige topic zijn gematigd positief: het blijkt allemaal dus wel mee te vallen. Posts zijn nog best leesbaar, en op wat kleine dingetjes na werkt het naar behoren :)

Een paar voorbeelden:

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/ca/microsoft.gif

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/ca/amd.gif

Men kan in dit topic verder discussiëren over Content Advertising en wat men er, nu het dus online staat, van vindt. Hou het leuk en ontopic graag :)

[ Voor 28% gewijzigd door Remy op 31-03-2004 20:56 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij deze:

Mag ik dan nu wel zeggen dat ik het niet fijn vind *understatement*

Het microsoft-logo ging nog (alhoewel die op dit formaat vrij ruk te lezen is imho). Maar

[rml][ xp] a7n8x + twinmos dual chan pc3200[/rml]

het AMD en logitech met het lekkere groen er doorheen..... Het schreeuwt imho nogal, helemaal in vergelijking met de kleuren van GoT.

Als je het dan doet, hou het in godsnaam neutraal. Ook al zijn het er niet veel, het blijft een kerstboomachtig iets zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 17:05
Een alt-tekstje zou trouwens wel leuk zijn :).

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coubertin119 schreef op 31 maart 2004 @ 20:29:
Een alt-tekstje zou trouwens wel leuk zijn :).
Die zijn er ook hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Zoals ik al zei vind ik het niet zo erg. MAar verbasteringen worden nog niet meegenomen, ziet hieronder. En aangezien er toch wel mensen zo gaan typen, zou je daar dus ook makkelijk op in kunnen spelen.

dell
microsoft
logitech
philips

d3ll
m!crosoft
l0gitech
ph!lips

deII
micro$oft
log!tech
philip$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zojuist een gruwlijk nadeel ontdekt: alle copypastes zijn waardeloos :(

is daar misschien iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:20

JHS

Splitting the thaum.

Het Phillips logo vind ik tot nu toe de enige verstorende, het logo neemt namenlijk door het stuk blauw veel meer ruimte in dan alleen de tekst...

En het AMD logo, doordat het wat groot is :)

En zoals ook hier beneden genoemd zouden transparante achtergronden toch wel prettig zijn :)

[ Voor 34% gewijzigd door JHS op 31-03-2004 20:34 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:49
wat ik wel vreemd vind, is dat ik eerst de gewone tekst zie, en pas nadat de hele pagina geladen is de ad verschijnt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Zoals ik al in het andere topic zij lijkt het wel mee te vallen. Je zult niet vaak een hele brij aan plaatjes tegenkomen vermoed ik

Zinnen als "Help, op mijn Dell computer met Microsoft windows heb ik regelmatig last van vastlopers, zou dat te maken hebben met mijn Logitech webcam?" zul je niet vaak zien, waardoor de 'overlast' in mijn ogen wel tot een minimum beperkt blijft.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hij zit nog niet in de 'bericht voorbeeld' parser; komt ie daar nog in?

(test: Microsoft )

[ Voor 33% gewijzigd door HunterPro op 31-03-2004 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 20:31:

Moet je eerst op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/view.gif gaan klikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online

Je, even op view message klikken boven de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34
Hmz, valt allemaal best wel mee eigenlijk. Heb alleen een hekel aan dat philips logo, die achtergrond verpest het hele effect. Misschien dus een voorstel om toch de users iets minder te pesten door alleen logo's met transparante achtergronden toe te staan? Verder vind ik microsoft en logitech wel mooi, alleen dat AMD ding is mij te groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
To be honest, het is bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

[Airwolf] schreef op 31 maart 2004 @ 20:31:
Zoals ik al zij vind ik het niet zo erg. MAar verbasteringen worden nog niet meegenomen, ziet hieronder. En aangezien er toch wel mensen zo gaan typen, zou je daar dus ook makkelijk op in kunnen spelen.
Persoonlijk zou ik eerder dat verbasteren bestrijden, dan alle mogelijke dingen omzetten in een logo, aangezien je dan eeuwen bezig bent met het toevoegen van varianten...

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
LOL, dus nu moet je als je een trage verbinding hebt wachten met lezen tot de logo'tjes geladen zijn... zelfs met mijn 10Mbit verbinding duurt dat langer dan de rest van de tekst.

offtopic:
hmm waarom reageer ik hier serieus op, ik geloof er nog steeds niks van :X

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vet! :D
Die plaatjes zijn echt wel leuk!

In het begin was ik vrij terughoudend over dit CA idee, maar nu het eenmaal zo loopt (testfase) vind ik het eigenlijk wel leuk en totaal niet storend.
Dat komt waarschijnlijk ook doordat de logo's goed duidelijk leesbaar zijn en niet storend in de zin dat ze knipperen (volgend idee?) of geluid maken.

Het zal ongetwijfeld bij de meeste wel al bekend zijn maar als je de pagina inlaad en de logo's zijn nog niet ingeladen kun je ze ontwijken door op escape te drukken, wellicht iets voor de devvers om dat te omzeilen?

zal wel een van de weinigen zijn die er zo positief tegenover staat, nee ik heb geen geld gekregen en heb ook niks gesnoven of extra kleur en smaakstoffen vandaag geslikt

[ Voor 17% gewijzigd door Fietsbel op 31-03-2004 20:35 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De volgende keer kunnen jullie er beter wel voor zorgen dat de plaatjes in ieder geval een beetje de juiste grootte hebben, zodat ze in ieder geval niet boven of onder een regel gaan uitsteken, qua teksthoogte dan.

Philips logo'tje is lelijk, AMD is te groot.

Verder is het gelukkig een factor 1000 keer minder erg dan de eerste tests in de crewfora. Hier heb ik wel een soort van goed gevoel bij. Heel storend is het niet. Alleen het algoritme kan misschien iets beter zodat, binnen een afstand van bijvoorbeeld 50 woorden, niet meer dan één woord wordt vervangen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Zou je het niet kunnen plaatsen in dat blokje wat met de nieuwe lay-out erbij komt?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
JHS schreef op 31 maart 2004 @ 20:33:
[...]

Persoonlijk zou ik eerder dat verbasteren bestrijden, dan alle mogelijke dingen omzetten in een logo, aangezien je dan eeuwen bezig bent met het toevoegen van varianten...
Dan wens ik de modjes héél véél succes, ook typefouten zijn er snel gemaakt philops

He verrek zit ik 1 letter naast de i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Teckna schreef op 31 maart 2004 @ 20:32:
To be honest, het is bagger.
Gezien jou andere reacties denk ik niet dat je geheel onbevooroordeeld bent. Denk je eerlijk dat in normale topics (dus niet deze waarin iedereen test) het zo storend is dat het je hele plezier bederft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 14:02
lol @ P_de_B z'n ondertitel sig :)

verder vind ik het dik meevallen, ik moet alleen nog even kijken of het nou echt javascript is? ik heb iig nog geen lag gezien...

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 20:33:
De volgende keer kunnen jullie er beter wel voor zorgen dat de plaatjes in ieder geval een beetje de juiste grootte hebben, zodat ze in ieder geval niet boven of onder een regel gaan uitsteken, qua teksthoogte dan.

Philips logo'tje is lelijk, AMD is te groot.

Verder is het gelukkig een factor 1000 keer minder erg dan de eerste tests in de crewfora. Hier heb ik wel een soort van goed gevoel bij. Heel storend is het niet. Alleen het algoritme kan misschien iets beter zodat, binnen een afstand van bijvoorbeeld 50 woorden, niet meer dan één woord wordt vervangen.
en als je microsoft met kleine letter schrijft, krijg je geen Microsoft :)

ow, toch wel 8)7 :P

en, zit SCO er al bij? :P

[ Voor 4% gewijzigd door HunterPro op 31-03-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neographikal schreef op 31 maart 2004 @ 20:32:
[...]

Moet je eerst op [afbeelding] gaan klikken :P
hmmz, lastig. is het veel moeite om een "copypaste-deze-post-in-plain-text-knopje" te ontwikkelen?

maar ik zat me net te bedenken: het feit dat het nu aan staat wil nog niet zeggen dat het ook echt geen 1-april grap is...
/me hoop houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Hmm, als ik Airwolf's post zie en wat op F5 druk, zie ik dat de parsing nog niet 100% is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
P_de_B schreef op 31 maart 2004 @ 20:34:
[...]

Gezien jou andere reacties denk ik niet dat je geheel onbevooroordeeld bent. Denk je eerlijk dat in normale topics (dus niet deze waarin iedereen test) het zo storend is dat het je hele plezier bederft?
Als ik naar een kerstboomlogo zit te kijken: ja. Het stoort mij ook vrij erg. Groen, blauw, zwart, andere lettertypes. Het leest gewoon ruk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 20:33:Alleen het algoritme kan misschien iets beter zodat, binnen een afstand van bijvoorbeeld 50 woorden, niet meer dan één woord wordt vervangen.
Een andere mogelijke verbetering is het voorkomen van twee omzettingen in een post, en misschien het zo doen dat je op 1 scherm maximaal 1 logotje ziet, (dus 1 logo per x pixels hoogte aan bericht), alleen is dit misschien moeilijk om te realiseren :?

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 20:35:
[...]

hmmz, lastig. is het veel moeite om een "copypaste-deze-post-in-plain-text-knopje" te ontwikkelen?
Dat is wel een heel goed idee, lijkt me dat dat niet heel moeilijk te maken is

* P_de_B kijkt crisp lief aan O+

[ Voor 5% gewijzigd door P_de_B op 31-03-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
[...]

Mensen blijven verbasteren, dan kan je eeuwig OW's gaan sturen. Met het toevoegen van verbasteringen aan CA ben je in 1 klap van de hele boel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
gelukkig dat ik een abo heb en het ws. uit kan zetten (nog niet geprobeerd ;) ). Die logootjes zijn echt lelijk. Zo te zien gewoon willekeurig een logootje ergens vandaan geript en zo rechtstreeks gebruikt voor op de site. Ik had verwacht dat ze allemaal een beetje in hetzelfde formaat/stijl/kleur zouden zijn, zodat het nog een 'beetje' bij GoT past. Vooral die Philips is erg ranzig en groot.

En daarbij gaat het laden van grote topics ineens erg traag...... misschien door de manier waarop die logootjes worden geplaatst? (dmv. javascript oid zo te zien)>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

neographikal schreef op 31 maart 2004 @ 20:34:
[...]

Dan wens ik de modjes héél véél succes, ook typefouten zijn er snel gemaakt philops

He verrek zit ik 1 letter naast de i...
ja en dit is al heel vaak langsgekomen ....

Natuurlijk kunnen ze niet zo gemakkelijk aanpakken maar wel de gebruikers die met regelmaat het express doen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
Voor de mensen die zeggen dat ik even op view message zou moeten klikken om te copy-pasten: Als ik dat wilde doen, dan zou ik wel op quote drukken, maar je moet waarschijnlijk gewoon even een stukje kopiëren, en view message sucks, als je dan weer naar de draad terugkeert moet ik de post waar ik was met lezen weer opzoeken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
neographikal schreef op 31 maart 2004 @ 20:36:
[...]

Als ik naar een kerstboomlogo zit te kijken: ja. Het stoort mij ook vrij erg. Groen, blauw, zwart, andere lettertypes. Het leest gewoon ruk!
Tuurlijk is het nu een kerstboom. Het gaat erom dat in de normale situatie het geen kerstboom zal worden. In 'gewone' posts zullen bijna nooit een aantal verschillende merken genoemd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 31 maart 2004 @ 20:37:
[...]

Mensen blijven verbasteren, dan kan je eeuwig OW's gaan sturen. Met het toevoegen van verbasteringen aan CA ben je in 1 klap van de hele boel af.
Hoeveel wilde je er toe gaan voegen? Icm de "tikfouten" that is? 10 per merk? 30?
P_de_B schreef op 31 maart 2004 @ 20:38:
[...]

Tuurlijk is het nu een kerstboom. Het gaat erom dat in de normale situatie het geen kerstboom zal worden. In 'gewone' posts zullen bijna nooit een aantal verschillende merken genoemd worden.
Waar ik me aan stoor is dat de uniformiteit van de tekst gewoon verstoort wordt. En wat dacht je van opsommingen van systeemspecs met meerdere merken?

Het is en het blijft gewoon een kerstboom de verschillende kleuren en lettertypen

[ Voor 46% gewijzigd door neographikal op 31-03-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

LOL! :D

Ik wacht morgen ff af, anders word ik wel abbo. :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

bedoel je met bestrijden: OW's uitdelen? typo's kun je ook per ongeluk maken namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

[Airwolf] schreef op 31 maart 2004 @ 20:37:
[...]

Je blijft of OW's sturen totdat dat ingedamd is, door schrikeffect, of het ervoor over hebben om GoT te kunnen blijven bekijken, of het voorkomen van het mislopen van inkomsten, of je kan bezig blijven met het invoeren van verbasteringen, daar zijn er namenlijk nogal veel van...

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Nog een reactie van /moi op iemand in deel 1:
RM-rf schreef op 31 maart 2004 @ 19:27:
[...]

en laat je nu net géén Intellectueel Eigendom kunnen uitoefenen over de 'weergave', enkel over de 'inhoud' van jouw posting, snap je?
Ja, duh. Juridisch gezien heeft niemand een poot om op te staan, die boodschap is wel duidelijk. Wat niet wegneemt dat het veel mensen tegen de borst stuit om hun postings als reclamezuil te laten fungeren. Die hoeven echt niet de (resultaten van de) proef af te wachten om daar hun ongenoegen over te uiten lijkt me?

Maar goed, die discussie hebben we gehad. Ik vind het in ieder geval ranzig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 20:38:
[...]

bedoel je met bestrijden: OW's uitdelen? typo's kun je ook per ongeluk maken namelijk...
Ja, of Onofficiele Waarschuwingen :)

Mocrosoft (typo) is nogal altijd duidelijk iets anders dan M!crosoft

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

neographikal schreef op 31 maart 2004 @ 20:38:
[...]

Hoeveel wilde je er toe gaan voegen? Icm de "tikfouten" that is? 10 per merk? 30?

[...]

Waar ik me aan stoor is dat de uniformiteit van de tekst gewoon verstoort wordt. En wat dacht je van opsommingen van systeemspecs met meerdere merken?

Het is en het blijft gewoon een kerstboom de verschillende kleuren en lettertypen
pfff, hoe moeten ze dat nu al weten? misschien doen ze wel 30 verschillende Microsoften en 4 Logitech vormen in het systeem. Het draait pas net en het is allemaal experimenteel. Zie nou maar eerst hoe het loopt....

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

DroogKloot schreef op 31 maart 2004 @ 20:39:
Wat niet wegneemt dat het veel mensen tegen de borst stuit om hun postings als reclamezuil te laten fungeren.
Dan mogen ze fijn hun hele posthistory editten tot alle berichten leeg zijn...

:P

[ Voor 38% gewijzigd door JHS op 31-03-2004 20:41 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
JHS schreef op 31 maart 2004 @ 20:40:
[...]

Dan vrees ik dat er heel wat typefouten gemaakt gaan worden.

Hoe wilden ze die allemaal gaan bestrijden?
Homedisc schreef op 31 maart 2004 @ 20:40:
[...]

pfff, hoe moeten ze dat nu al weten? misschien doen ze wel 30 verschillende Microsoften en 4 Logitech vormen in het systeem. Het draait pas net en het is allemaal experimenteel. Zie nou maar eerst hoe het loopt....
Dus ik moet telkens maar wachten.
van te voren: wacht maar tot het loopt
loopt het: wacht maar tot het experiment is afgelopen.

Ik zie toch wat het doet... Het leest gewoon ruk door al die kleuren...
P_de_B schreef op 31 maart 2004 @ 20:41:
[...]

Je kunt altijd nog abo worden :)

ja ik weet dat abo's het nog niet uit kunnen zetten, maar dat komt wel is beloofd
Tweakers.net is voor mij pure hobby, ik post meer om te helpen dan dat ik zelf vragen stel. Om mensen te helpen ga ik geen abo nemen, sorry. Het moet gewoon leuk blijven imho en ik draag tweakers.net een warm hart toe evenals een goed gevulde schatkist maar voor een reclamezuil ga ik wel ergens anders naartoe.

Sorry.

[ Voor 71% gewijzigd door neographikal op 31-03-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik vind het er niet verkeerd uit zien, amd is te groot, maar logitech vind ik niet echt storend.

Maar wat nu met mijn argument:
Je komt op GoT voor je problemen met je hardware/software.

Als je probleempost vol met logo's staat (ik heb problemen met mijn helse dell computer met daarin een baggertrage amd processor, daarop draai ik die sh*t microsoft windows xp, maar de k*t logitech muis werkt niet) lijkt het mij niet erg goede reclame voor die fabrikanten.

[ Voor 3% gewijzigd door Resistor op 31-03-2004 20:43 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
neographikal schreef op 31 maart 2004 @ 20:38:
[...]

ja ik weet dat abo's het nog niet uit kunnen zetten, maar dat komt wel is beloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer uit esthetisch aspect wel de logo's een vaste hoogte te geven. Doe je dat niet dan krijg je inderdaad een rommelige layout. Microsoft heeft bijvoorbeeld een mooie hoogte, maar maak amd dan net zo hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JHS schreef op 31 maart 2004 @ 20:40:
[...]

denk niet dat dat gaat helpen. dan typt iedereen gewoon express typo-like: "microsotf" bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

neographikal schreef op 31 maart 2004 @ 20:40:
[...]

Dan vrees ik dat er heel wat typefouten gemaakt gaan worden.

Hoe wilden ze die allemaal gaan bestrijden?
Misschien als het mogelijk is dat soort typo's dmv een algortime aanpassen :)

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Wat ik deze test iig nog wel wil zien zijn echt mooie logo's... Want ik heb al gezien dat ik met Logitech totaal geen problemen hem, maar philips, creative en amd heb ik een grote hekel aan. Ook microsoft valt me iets te veel op. Dus ik weet niet of deze logo's definitief zijn, maar anders mag er wel voor wat beter test materiaal gezorgd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Resistor schreef op 31 maart 2004 @ 20:41:
Als je probleempost vol met logo's staat lijkt het mij niet erg goede reclame voor die fabrikanten.
Probleem van de fabrikant :P

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

JHS schreef op 31 maart 2004 @ 20:42:
[...]

Misschien als het mogelijk is dat soort typo's dmv een algortime aanpassen :)
Spellingscontrole.

Het grapje voor volgend jaar: 'de' vervangen door 'het', 'het' vervangen door 'een', en 'een' vervangen door 'de' :+

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

En wat me het meest stoort is als een post in een kerstboom verandert door zo'n hoeveelheid logo's, persoonlijk vind ik 1 of 2 toch echt het maximum, zeker in zo'n korte post

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

P_de_B schreef op 31 maart 2004 @ 20:41:
[...]

Mooi :-), als abo-er hou ik van schone postings... :-)

en voor diegene die nog geen abo zijn.. wat stopt je... als je hier vaak komt..is dit forum dat geen abo-tje waard? Echt betaling kan ook per bankrekening hoor...en wie heeft die niet!

:-)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistor schreef op 31 maart 2004 @ 20:41:
Als je probleempost vol met logo's staat (ik heb problemen met mijn helse dell computer met daarin een baggertrage amd processor, daarop draai ik die sh*t microsoft windows xp, maar de k*t logitech muis werkt niet) lijkt het mij niet erg goede reclame voor die fabrikanten.
maakt niet uit. het gaat erom dat je een naam onthoudt, en het doet er niet toe welke associatie je daarbij hebt.
sterker nog, soms is irritatie juist een betere associatie, omdat je het dan beter onthoudt.

denk maar aan al die uitermatie irritantie reclames op tv voor om. wasmiddelen, pindakaas, maandverband, geldleningen, verzekeringen, etc...
reken maar dat die spotjes werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 20:49:
[...]

maakt niet uit. het gaat erom dat je een naam onthoudt, en het doet er niet toe welke associatie je daarbij hebt.
sterker nog, soms is irritatie juist een betere associatie, omdat je het dan beter onthoudt.

denk maar aan al die uitermatie irritantie reclames op tv voor om. wasmiddelen, pindakaas, maandverband, geldleningen, verzekeringen, etc...
reken maar dat die spotjes werken :)
Ow, ik kan dat wijf van Swiffer wel schieten en ik weiger echt om zo'n ding te kopen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
neographikal schreef op 31 maart 2004 @ 20:40:
Tweakers.net is voor mij pure hobby, ik post meer om te helpen dan dat ik zelf vragen stel. Om mensen te helpen ga ik geen abo nemen, sorry. Het moet gewoon leuk blijven imho en ik draag tweakers.net een warm hart toe evenals een goed gevulde schatkist maar voor een reclamezuil ga ik wel ergens anders naartoe.

Sorry.
Als ik snel even zoek in de tech fora (dus niet general chat en feedback enzo) heb je 181 topics gestart. Als slechts de helft daarvan een vraag was, en de helft daarvan een goede oplossing voor je heeft gebracht kun je tweakers.net toch een waardevolle bron van informatie noemen of niet?

Lijkt me dat daar wel iets tegenover mag staan, oftewel een abo, oftwel kijken naar advertenties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Hmm, ik vind het persoonlijk nogal afleiden.
Kijk als ik nu een topic neem, bijvoorbeeld Geluidprobleem windows 2k
Hierin is AMD prominent aanwezig waardoor je oog naar dat ene plaatje geleid wordt. Waardoor je automatisch daar begint met lezen en dus het eerste stukje mist (niet dat daar in dit geval enorm veel info bij stond, maar toch)

Want dat is wat ik denk, in normale topics meestal 1 of 2 van die dingen. En vooral bij systeemspecs dat er wat meer komen waardoor je je meer concentreerd op die specs ipv de post opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Bovendien, neographikal, als je er plezier in hebt om mensen te helpen, doe je dat op een forum waar een hoop mensen tijd insteken en waarvoor veel hardware ed aanwezig moet zijn, en dat moet ook betaald worden... :)

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neographikal schreef op 31 maart 2004 @ 20:50:
[...]

Ow, ik kan dat wijf van Swiffer wel schieten en ik weiger echt om zo'n ding te kopen. >:)
mja, het werkt natuurlijk alleen maar bij producten die ook enigszins potentie hebben :)
je begrijpt best wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
Ik maak me zorgen om het feit dat ik nu met een simpele oplossing die logo's niet meer zie!
* cryforhelp heeft zojuist javascript gekilled, en dan gebeurt er dus gewoon niks ;)
en ik maar denken dat het serverside zou gaan scripten >:) blijkbaar heb ik toch het recht om scripts op mijn eigen computer bij te stellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
HunterPro schreef op 31 maart 2004 @ 20:35:
Hmm, als ik Airwolf's post zie en wat op F5 druk, zie ik dat de parsing nog niet 100% is? :)
niet persoonlijk hoor HunterPro maar ehm... zijn dat nu de mensen die moord en brand zaten te schreeuwen vooraf en dus de ins en outs van CA kennen ?

Niet elk woord wordt altijd vervangen....

Ik heb slechts één suggestie: zet naast "view post, edit post, ..." een knopje "copy selection", moet met een javascriptje toch doenbaar zijn dat je een stukje tekst in een bericht selecteert, en ipv CTRL+C gewoon op dat knopje klikt zodat de normale tekst (zonder plaatjes) gekopieerd wordt

view image is ook een oplossing maar net iets omslachtiger

iig heb ik geen last van heel deze CA affaire

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ondanks dat je kijk en luistergeld betaald zie je op NL 1, 2 en 3 toch ook reclames? :)
Kortom, wellicht is dit wel de toekomst van het internet.

[ Voor 26% gewijzigd door Fietsbel op 31-03-2004 20:55 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Erkens schreef op 31 maart 2004 @ 20:51:
Hierin is AMD prominent aanwezig waardoor je oog naar dat ene plaatje geleid wordt.
Zoals inmiddels vaak is uitgedrukt in dit topic word het AMD logo een beetje groot gevonden, itt bijvoorbeeld die van Microsoft

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

cryforhelp schreef op 31 maart 2004 @ 20:54:
Ik maak me zorgen om het feit dat ik nu met een simpele oplossing die logo's niet meer zie!
* cryforhelp heeft zojuist javascript gekilled, en dan gebeurt er dus gewoon niks ;)
en ik maar denken dat het serverside zou gaan scripten >:) blijkbaar heb ik toch het recht om scripts op mijn eigen computer bij te stellen :9
Je kost Tweakers.net nu wel geld, en persoonlijk vind ik dat geen goed idee, ook omdat wel veel meer op Jscript draait :)

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

is dus hetzelfde als banners blokken :P
[...]

Die zijn er ook hoor ;)
zijn er niet, wel een title attribuut, maar geen alt, bestudeer zelf de source van http://gathering.tweakers...templates/got/html/ca.php maar ;)
JHS schreef op 31 maart 2004 @ 20:54:
[...]

Zoals inmiddels vaak is uitgedrukt in dit topic word het AMD logo een beetje groot gevonden, itt bijvoorbeeld die van Microsoft
dat doet er niet toe, aangezien het een ander lettertype is en een ander kleurtje bevat wordt je oog daarnaar toe getrokken ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Erkens op 31-03-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 31 maart 2004 @ 20:54:
Ondanks dat je kijk en luistergeld betaald zie je op NL 1, 2 en 3 toch ook reclames? :)
je betaalt geen kijk- en luistergeld :)

verder heb je natuurlijk wel gelijk, maar niemand is verplicht om naar NL1,2,3 te kijken.
niemand is ook verplicht om naar GoT te surfen. alleen dat wil niet zeggen dat users niet kunnen laten weten dat ze het helemaal niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:53

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 20:41:
[...]

denk niet dat dat gaat helpen. dan typt iedereen gewoon express typo-like: "microsotf" bijvoorbeeld.
Wie dat doet, moet eens bij zichzelf ten rade gaan met welk triests hij bezig is. GoT wordt je op één manier aangeboden, als je dat niet aanstaat, neem je het niet aan.

* Thijsmans vindt het AMD-logo wel O+

Microsoft, Philips en Logitech daarintegen, zijn slecht. Philips op 1, Microsoft op 2. Het zijn meer vlekken dan letters.

Gek toch, dat de discussie eerst ging over het invoeren an sich, en nu over de leesbaarheid van de logo's 8)7

/edit: OMG wat een kerstboom :D 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Thijsmans op 31-03-2004 20:58 ]

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

* Rataplan is gematigd woest :) Ik vind het he-le-maal niks - het enige voordeel dat ik zo direct kan zien is dat het javascript is, en dus eenvoudig uitgezet kan worden. Met 100 ppp is dat wel een beetje nodig ook, de kleinere bakjes hier trekken dit niet goed.

Onbeantwoorde vragen uit het vorige topic:
Rataplan schreef op 30 maart 2004 @ 18:58:
Kunnen LA, SM en TMF (en MED en BUG, maar vooral TMF O-)) ook gevrijwaard worden?
Ik wil in TMF namelijk erg graag over bijvoorbeeld de spelling van merken kunnen discussieren. Zeker met die logootjes erbij is duidelijk dat 1-op-1-translatie niet hoog in het vaandel staat.
Rataplan schreef op 19 maart 2004 @ 20:31:
Overigens lees ik dat T.net al denkt over licentieverkoop. Weten jullie al zeker dat "content advertising" geen inbreuk maakt op de patenten die ongetwijfeld inzake de Tfosorcim SmartTag-technologie bestaan? Het lijkt me namelijk erg vergelijkbaar.
Verder blijf ik natuurlijk bezwaar maken tegen het verwijderen van de scheiding tussen advertenties en content, en dat "alleen de gevoelswaarde" verandert, zegt me niks: "gevoelswaardeloze" taal bestaat niet. Het enige waar je met goed fatsoen in zou kunnen adverteren zijn code en commando's, en dat zou nou net weer niet moeten, want daar wil men graag copy/paste bij kunnen gebruiken - inzake dit punt ook even een testje van de [pre]-tag:
Microsoft Dell Logitech Philips
edit:
...en in de pre-tag wordt CA dus ook uitgevoerd. Lekker is dat :'(

Ik wil nogmaals in de sterkst mogelijke termen mijn afkeur over dit plan stellen. Minder respect voor het geschreven woord is niet wat dit forum sterker maakt - en iets anders kan ik er niet in zien. Leuk idee, vast, maar dat had het moeten blijven. Iemand enig idee waarom je zo weinig smarttags tegenkomt? Zeef's "We kunnen niet anders" is trouwens wel vrij jammer als argument, als de test faalt (bid! smeek!), is T.net dan ten dode opgeschreven?

Dat het substitueren in links - waarbij de oorspronkelijke link wordt overschreven - en de word boundaries (i.c. het gebruik van / als terminator - puhlease!) vantevoren zo slecht overdacht zijn, doet mij me alsnog afvragen of het niet toch een 1-april-grap is...

* Rataplan gaat zich beraden.

[ Voor 4% gewijzigd door Rataplan op 31-03-2004 20:57 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JHS schreef op 31 maart 2004 @ 20:55:
en persoonlijk vind ik dat geen goed idee, ook omdat wel veel meer op Jscript draait :)
gewoon instellen dat je op GoT geen JS wilt, en op de rest van het grote boze internet wel.
kweenie of het in IEX kan, maar het lijkt me dat je GoT dan ff naar een ongebruikte zone moet schuiven oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
sssst, dit topic gaat net zo leuk :D

ow ja, even GoT sponseren:
Microsoft dell logitech philips

[ Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 31-03-2004 20:59 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Ultral33t zeg. B)

Je mist dan natuurlijk wel wat andere handige functies op GoT, die ook via JavaScript gaan. Verder mis je nogal wat op de FP denk ik. :Y)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Nou ja ok ik ben nou niet de doosnee huisvrouw, gelukkig :)

En ik ontken ook in zijn geheel niet dat tweakers.net geld nodig heeft om alles te runnen en de mensen te betalen die er aan meewerken. Maar ik vind het niet leuk dat mijn posts als kerstboom worden gebruikt op deze manier. Daarbij verwijs ik ook ff naar de argumenten van Niels Klomp / Nelske. Een nieuwsfeed van pcm op de FP stoort mij totaal niet, ook de MCSE cursussen die in de zijkant worden aangeboden storen mij niet, enz. Maar op deze manier posts gebruiken dus gewoon simpelweg wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prammenhanger schreef op 31 maart 2004 @ 20:56:
[...]

Wie dat doet, moet eens bij zichzelf ten rade gaan met welk triests hij bezig is. GoT wordt je op één manier aangeboden, als je dat niet aanstaat, neem je het niet aan.
eens. ik zeg niet dat ik dat doe, ik zeg alleen maar dat het kan.

als jij je fiets zonder slot op het station zet, zeg ik je dat dat dom is omdat mensen hem dan jatten. dan kun je wel roepen dat die boefjes triest zijn, maar het is wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerder is door verschillende mensen van de crew gezegd dat er serieuze banden aangegaan waren met sponsors voor een proefperiode. Ik vind het eerlijkgezegd niet erg aannemelijk dat Dell, Microsoft, AMD, en Philips hieraan mee zouden doen. Op een Techforum is het nut van een directe link naar de website van de fabrikant van een produkt nihil.

Welke tweaker wil er naar www.microsoft.com vanuit een post over een probleem met Microsoft Windows XP, welke tweaker wil er naar www.dell.com vanuit een post van een noob die problemen heeft met zijn nieuwe dell-systeem, wie wil er naar www.logitech.com als 'ie een post aan het lezen is over een probleem met de multimedia keys van een Logitech-keyboard, en wie wil er naar www.amd.com als 'ie aan het lezen is over de steppings van een Athlon XP?

Het nut van die directe links is dus nihil. Dan zou het om naams- en logo-bekendheid gaan. De genoemde bedrijven hebben dat allemaal al ruimschoots, zeker onder de tweakers, dus die zouden aan een pilot als deze hoogstwaarschijnlijk te weinig belang hechten om er aan mee te doen.

Kortom, ik vind het hele CA idee op dit moment te onaannemelijk, en de voorbereiding en introductie te rommelig, om geloofwaardiger te zijn dan een met de datum van morgen nauw verbonden grap.

edit:
Geweldig! Hier een screenshot van de eerste CA-versie van deze post (post ziet er natuurlijk niet elke keer hetzelfde uit).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Dat het substitueren in links - waarbij de oorspronkelijke link wordt overschreven - en de word boundaries (i.c. het gebruik van / als terminator - puhlease!) vantevoren zo slecht overdacht zijn, doet mij me alsnog afvragen of het niet toch een 1-april-grap is...
Of dat het nog aangepast en verbetert moet worden, wat vaak zo is met nieuwe dingen...

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 20:57:
[...]

gewoon instellen dat je op GoT geen JS wilt, en op de rest van het grote boze internet wel.
kweenie of het in IEX kan, maar het lijkt me dat je GoT dan ff naar een ongebruikte zone moet schuiven oid.
En op de FP, waar het ook ingevoerd zou gaan worden (na proefperiode GoT?), word veel js gebruikt, en op GoT ook wel wat volgens mij?

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou overigens nog graag antwoord hebben op de vraag waarom CA in een nieuwspost/review op de FP niet kan (bij monde van Wouter Tinus) en waarom dat in bijvoorbeeld mijn posts wel kan :?

Het argument daartegen blijft namelijk gewoon bestaan.

Verder ben ik er nog steeds niet enthousiast over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Ik heb het nu gezien, en blijf het een foute zaak vinden.
Laten we hopen dat dat over een maand ook de eindconclusie is.

Aan de zaken die ik hier lees, laat staan de rants of probleem gevallen die in andere topics voorbij komen, daar zou ik me als merk dus niet aan willen verbinden.

* yared pleurt die kolere dell laptop met dat eeuwige soapverhaal van microsoft erop vandaag of morgen nog eens op een creative manier het raam uit en hoopt dat zijn fave philips breedbeeld pornbuis niet in de weg staat, want dan moet ie straks weer sparen voor zo'n achterlijk dure amd of intel geldzuiger O-) :9

[ Voor 33% gewijzigd door yared op 31-03-2004 21:07 . Reden: creative input ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 21:00:
[knip (verhaaltje over het niet werken van de advertentie's) ]
Als bedrijven ervoor willen betalen, lijkt mij dat geen probleem, en ik betwijfel het 1 april verhaal nog steeds, zie ook een hele hoop argumenten in het vorige topic :)
En anders zien we dat op 2 april wel :)

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

JHS schreef op 31 maart 2004 @ 21:01:
[...]
Of dat het nog aangepast en verbetert moet worden, wat vaak zo is met nieuwe dingen...
Dat zijn inderdaad dingen die gewoon nog ingesteld moeten worden; het script biedt mogelijkheden om bepaalde tags of tags met bepaalde classes en/of id's over te slaan dus dat lijkt me niet zo lastig.
De keuze is uiteindelijk dus tijdelijk toch op javascript gevallen omdat we zo toch vanuit de templates eea kunnen regelen mbt de abo's. Dit is een tijdelijke oplossing totdat de koppeling van de serverside versie met React gerealiseerd is.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me stelt voor om dit topic een discussie te laten

Kan dat getest (en gespeel) niet in een apart topic? Open maar een test topic in BUG ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JHS schreef op 31 maart 2004 @ 21:05:
[...]
Als bedrijven ervoor willen betalen, lijkt mij dat geen probleem, en ik betwijfel het 1 april verhaal nog steeds, zie ook een hele hoop argumenten in het vorige topic :)
En anders zien we dat op 2 april wel :)
Jah. Ik betwijfel dus of déze bedrijven híer voor willen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 21:04:
Ik zou overigens nog graag antwoord hebben op de vraag waarom CA in een nieuwspost/review op de FP niet kan (bij monde van Wouter Tinus) en waarom dat in bijvoorbeeld mijn posts wel kan :?
Hoewel ik natuurlijk geen "antwoord" kan geven, denk ik dat dat is omdat daar de op de frontpage aangeboden content waar ook mensen voor betaald worden en waar een hoop mensen op af komen wordt aangepast, en nog meer, omdat daar voor een deel de "journalistieke integriteit" wordt aangepast :)

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
damn... geen leuke 1 april grap dit

een kijken waar ik JS kan uninstallen, ben je er als het goed is vanaf

edit: oh gut, in firefox kun je het zo disablen >:)

[ Voor 21% gewijzigd door RocketKoen op 31-03-2004 21:12 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 21:07:

Kan dat getest (en gespeel) niet in een apart topic? Open maar een test topic in BUG ofzo.
Geen gekloot in BUG svp...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Rataplan schreef op 31 maart 2004 @ 20:56:
Oorspronkelijk zou dit alles 'aan het begin van het tweede kwartaal' geïntroduceerd worden. In dat geval had * crisp nu nog minstens een week de tijd gehad om alles goed te testen, te tunen, te testen en weer te tunen. Mensen wilden het eerder, en kregen het eerder... :Y)

Overigens, ook nu ik CA actief zie in échte topics in plaats van in testjes, vind ik het nog steeds een heel erg goed idee. Natuurlijk moeten er dingen aangepast worden. Maar waar praten we dan helemaal over? Een logootje wat kleiner maken... geen probleem toch? Dat zijn details en natuurlijk gaat dat helemaal geperfectioneerd worden.

Al met al heb ik er tot zover geen slecht gevoel over. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

crisp schreef op 31 maart 2004 @ 21:06:
[...]

Dat zijn inderdaad dingen die gewoon nog ingesteld moeten worden; het script biedt mogelijkheden om bepaalde tags of tags met bepaalde classes en/of id's over te slaan dus dat lijkt me niet zo lastig.
De keuze is uiteindelijk dus tijdelijk toch op javascript gevallen omdat we zo toch vanuit de templates eea kunnen regelen mbt de abo's. Dit is een tijdelijke oplossing totdat de koppeling van de serverside versie met React gerealiseerd is.
Daar gaat de uitschakel methode :Y)

:P

Volgens mij had ik het nog niet gezegd, zoniet, en anders benadruk ik het graag, behalve de details qua zicht vind ik het best tof :)

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 21:04:

Het argument daartegen blijft namelijk gewoon bestaan.

Verder ben ik er nog steeds niet enthousiast over.
Ja het kan wel, maar we willen niet proefdraaien op de frontpage. Dus nu doen/kan/willen we het niet, maar bij succed straks wellicht wel.

Overigens wordt er nog hard gesleuteld aan de afbeeldingen, in de loop van de week zal een en ander nog wat bijgesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
JHS schreef op 31 maart 2004 @ 21:07:
[...]

Hoewel ik natuurlijk geen "antwoord" kan geven, denk ik dat dat is omdat daar de op de frontpage aangeboden content waar ook mensen voor betaald worden en waar een hoop mensen op af komen wordt aangepast, en nog meer, omdat daar voor een deel de "journalistieke integriteit" wordt aangepast :)
Nee die is leuk: nou wordt mijn integriteit aangetast :P

Wat is nou het verschil? Mijn posts worden gelezen, die op de FP ook. Ik probeer een objectief beeld van iets te geven, komen er een stel logo's doorheen. Zelfde op de FP.

Wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Die 1 april grap kunnen we wel vergeten denk, of het moet heeeel erg groots aangepakt zijn dit jaar:
Registrant:
Kegel, Daniel (ISUOLJYPCD)
Tweakers.net BV
Utrechtseweg 29P
Amersfoort 3811 NA
NL

Domain Name: CONTENTADVERTISING.NET
Lijkt me wel een vet idee als andere fora ook hun usertjes gaan pesten, komt er toch iets onder als: "powered owned by tweakers.net" :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crisp schreef op 31 maart 2004 @ 21:06:
[...]

Ik neem aan dat er ook nog wel gekeken wordt naar het aantal voorkomens binnen 1 post?

Dit voorbeeld plaatje vind ik namelijk niet prettig meer om te lezen.
JHS schreef op 31 maart 2004 @ 21:07:
[...]

Oh dus mijn integriteit wordt niet aangetast :?
CA kan nog steeds geen rekening houden met de context waarin een woord geplaatst wordt. Zolang dat niet kan blijf je altijd met dat probleem zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

neographikal schreef op 31 maart 2004 @ 21:09:
[...]

Nee die is leuk: nou wordt mijn integriteit aangetast :P

Wat is nou het verschil? Mijn posts worden gelezen, die op de FP ook. Ik probeer een objectief beeld van iets te geven, komen er een stel logo's doorheen. Zelfde op de FP.

Wat is het verschil?
Daar wordt nieuws gepresenteerd met toch erg de pretentie dat het objectief is, zoals het hoort bij een nieuwsbron :)
Als je daar het aanpast pas je wel degelijk de neutraliteit aan van dat nieuwsbericht (dat ben ik dan ook niet eens met Zeef ea, dat de post precies hetzelfde zou uitstralen, maar ik vind dat niet echt een bezwaar :) )

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Het nut van die directe links is dus nihil. Dan zou het om naams- en logo-bekendheid gaan. De genoemde bedrijven hebben dat allemaal al ruimschoots, zeker onder de tweakers
Het is proefondervindelijk bewezen dat reclame nodig blijft. Coca cola heeft hiermee geëxperimenteerd en duidelijk gemerkt in de verkoop dat reclame nodig blijft om naambekendheid te houden!

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:23

Sorcerer8472

Mens sana?

Rickbv schreef op 31 maart 2004 @ 21:11:
Die 1 april grap kunnen we wel vergeten denk, of het moet heeeel erg groots aangepakt zijn dit jaar:

[...]

Lijkt me wel een vet idee als andere fora ook hun usertjes gaan pesten, komt er toch iets onder als: "powered owned by tweakers.net" :7
Sure, een domeinnaam aanvragen is heel veel werk en kost honderden euro's ;)
Ik geloof het nog steeds niet :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 21:58

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 21:07:

creatief met Content Advertising

HK draadje. Daar kan je lekker spelen met icoontjes, idd hier de discussie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
JHS schreef op 31 maart 2004 @ 21:12:
[...]

Daar wordt nieuws gepresenteerd met toch erg de pretentie dat het objectief is, zoals het hoort bij een nieuwsbron :)
Als je daar het aanpast pas je wel degelijk de neutraliteit aan van dat nieuwsbericht (dat ben ik dan ook niet eens met Zeef ea, dat de post precies hetzelfde zou uitstralen, maar ik vind dat niet echt een bezwaar :) )
En wat is nou het verschil wanneer ik iemand objectief tracht voor te lichten over een product? Ik geef mijn mening over zeg eens een philips product. De FP doet dat ook, waarom mag mijn posts dan wel gecommercialiseerd worden en daarmee niet meer objectief?
edit:
Geweldig! Hier een screenshot van de eerste CA-versie van deze post (post ziet er natuurlijk niet elke keer hetzelfde uit).
Die was idd heel erg, viel me ook al op :)

[ Voor 13% gewijzigd door neographikal op 31-03-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Ben ik de enige die geen CA's ziet.

Javascript staat allemaal aan zover ik weet. Wanneer de pagina geladen wordt zie ik links onderin allemaal error's voorbij komen.

Wanneer ik op dat driehoekje klik krijg ik alleen deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.powercow.org/upload/error.jpg

dit met IE 5.0 op W2K sp4

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 21:11:
CA kan nog steeds geen rekening houden met de context waarin een woord geplaatst wordt. Zolang dat niet kan blijf je altijd met dat probleem zitten.
Naar mijn mening is dat al helemaal geweldig, als er dan ook nog aangepaste banners komen met relevante acties heb je er nog wat aan naast het feit dat het inkomsten oplevert natuurlijk. Maar waarom zou het een probleem opleveren als dat het niet doet?

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:01

sjaakaq

It might get loud

Erm ok mijn mening over CA tot nu toe:

1-Philips en AMD logo zijn irritant want niet alleen tekst, Logitech in mindere mate.
2-Tja...ik schiet er soms van in de lach; je leest een topic en dan staat er zo'n blij plaatje tussen 8)7
3-Met search highlighting ziet het er :r uit...

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/10QCJ5710K0T/picserver.png

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
-Marshal- schreef op 31 maart 2004 @ 21:14:
Ben ik de enige die geen CA's ziet.

Javascript staat allemaal aan zover ik weet. Wanneer de pagina geladen wordt zie ik links onderin allemaal error's voorbij komen.

Wanneer ik op dat driehoekje klik krijg ik alleen deze melding:

[afbeelding]

dit met IE 5.0 op W2K sp4
ff vinkje uitlaten en je hebt geen last meer van CA :) problem solved!

[ Voor 76% gewijzigd door Teckna op 31-03-2004 21:16 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.