[CIP] Aquarium PC

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 32.822 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychops
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:30
Een update kan ik niet leveren, maar omdat de TS zelf aangaf er vissen in te zetten mag daar toch wel commentaar opgegeven worden. Dit is immers een open forum.

Nogmaals ben ik van mening dat er hier te makkelijk over wordt gedacht, dat jullie het daar niet mee eens zijn is jullie eigen recht natuurlijk, maar dat hoeft mij er niet van te weerhouden om mijn mening te geven.

Overigens ben ik het (zoals eerder ook al aangegeven) van mening dat deze discussie niet offtopic is. Er wordt toch ook commentaar gegeven op de koeler (oid) die gebruikt gaat worden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twabi2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
AAAAARgh...
Als er nog veel over vissen geneut wordt, eet ik deze meteen op! *richt geweer op goudvisje in bokaal naast zich*

Ze hebben aangegeven er van die beestjes in te steken, genoeg nu! Elke keer denk ik dat er een nieuwe update is, maar neen, weeral stom vissen-geblaat.

Dit is een prachtige mod! En mij maakt het niet uit wat voor vissen er in zitten, als het er maar mooi uitziet!

Open voor mijn part een apart topic [vissen]Welke moeten er in de Aquarium-PC? dan moet ik tenminste niet elke keer deze onzin lezen Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/s/pukey.gif

[ Voor 5% gewijzigd door twabi2 op 24-08-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Psychops schreef op 24 augustus 2004 @ 14:45:omdat het maar suffe vissen zijn, kan je er mee doen wat je wilt....toch :r
Als jij je liefde voor vissen voor jezelf houd, houd de TS dit mod-topic voor zichzelf :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons thuis stond er een aquariumpje op de piano. En op dat ding werd regelmatig gespeeld en de vissen hebben het gewoon overleeft dus denk ik niet dat er veel aan de hand zal zijn met vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychops
Ik zie het probleem niet, er wordt toch gediscusieerd over deze Mod. Daar horen die vissen ook bij.

is ongeveer het zelfde als zeggen, goed laten we het over mijn koeling hebben, maar over de fan mag niet gediscussieerd worden :z

Maar goed, ik ken er meer die gaan afschuiven als ze in een discussie hun argumenten niet goed kunnen onderbouwen.

ps. ook dit is geen update.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Psychops schreef op 24 augustus 2004 @ 18:13:
Ik zie het probleem niet, er wordt toch gediscusieerd over deze Mod. Daar horen die vissen ook bij.

is ongeveer het zelfde als zeggen, goed laten we het over mijn koeling hebben, maar over de fan mag niet gediscussieerd worden :z

Maar goed, ik ken er meer die gaan afschuiven als ze in een discussie hun argumenten niet goed kunnen onderbouwen.

Maar in principe kun je het toch niet altijd helemaal naar de zin van de vissen maken? Ik bedoel, als je een hond hebt zijn er ook mensen die idealere omstandigheden voor die hond creeëren dan dat andere mensen dat doen. Dus als het nu té erg zou zijn voor vissen om in te overleven dan is het inderdaad niet goed om het te proberen imho, maar imho valt dat best wel mee, tenminste, ik denk dat als het hele vissen idee al vanaf dag 1 van de mod het plan was dat ze daar dan toch wel goed rekening mee zullen hebben gehouden? En ja, de vis is natuurlijk beter af in een beter nagebootste natuurlijke leefomgeving, maar ik denk dat dit voor de vis niet heel erg zal zijn...Het ene baasje van een hond is tenslotte ook aardiger & beter dan het andere. Tsja, het kan niet altijd perfect zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twabi2
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd cut the crap, die vissies moeten er gewoon in en als het niet werkt dan komt ie daar snel genoeg achter, laten we het gewoon weer over de echte mod hebben! komt er alweer bijna een update aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychops
Dieren ga je niet houden volgens het "trail by error" systeem. Ik snap werkelijk waar niet dat er hier zo makkelijk over gedaan wordt. Het maakt uiteindelijk niet uit of het een vis of een hond is.

En het gaan vergelijken met een hond die een goed of slecht baasje heeft gaat ook al niet op. Als je een DIER (ik zal geen vis meer zeggen), geen goede leef omgeving bezorgt kan je nog zo'n goed baasje zijn, maar dan zal dat dier zich nog steeds niet lekker voelen.

Maar goed,

Het is denk ik duidelijk dat de meeste hier zich daar niet erg aan kunnen storen. Goed das is je eigen recht, ik hoop dat die mensen geen huisdier hebben (of ga je daar toch anders mee om)

Weer geen update van Psychops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Psychops schreef op 24 augustus 2004 @ 18:13:

Over de fan mag je het best hebben, en zelfs over de voetjes onder je case. Maar niet over het bureau waar de case op staat, of het eten wat je eet tijdens het modden. Welkom op het grootste TECH-forum van NL, waar men het over computers en gerelateerde zaken heeft.

Overigens ben ik een dierenliefheber en doneer maandelijks aan diverse organisaties welke opkomen voor de rechten van dieren. Ik vind alleen niet dat je je zo druk moet maken over die vissen die er nog lang niet inkomen.
Ik neem aan dat de TS zich tegen die tijd wel goed laat informeren op aquaria.tweakers.net oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 10:21

renedepe

wheeeeelp!!!

ik had het niet beter kunnen zeggen _/-\o_

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
frickY schreef op 25 augustus 2004 @ 09:15:
[...]

Over de fan mag je het best hebben, en zelfs over de voetjes onder je case. Maar niet over het bureau waar de case op staat, of het eten wat je eet tijdens het modden. Welkom op het grootste TECH-forum van NL, waar men het over computers en gerelateerde zaken heeft.

Overigens ben ik een dierenliefheber en doneer maandelijks aan diverse organisaties welke opkomen voor de rechten van dieren. Ik vind alleen niet dat je je zo druk moet maken over die vissen die er nog lang niet inkomen.
Ik neem aan dat de TS zich tegen die tijd wel goed laat invormeren op aquaria.tweakers.net oid.
daar ben ik het helemaal mee eens :) al die onzin over die vissen... elke keer als ik dit topic naar boven zie komen @de index klik ik er op maar dan is nog steeds de onzin van die visjes bezig... erg jammer...

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LJ LIGHTNING schreef op 25 augustus 2004 @ 11:22:
[...]

daar ben ik het helemaal mee eens :) al die onzin over die vissen... elke keer als ik dit topic naar boven zie komen @de index klik ik er op maar dan is nog steeds de onzin van die visjes bezig... erg jammer...
jah idd; als ik um weer boven zie komen zit ik met smart :P te wachten op een Update :o maja; dan wordt ik al snel weer teleurgesteld met vissen stuff :O

offtopic:
hmmm, en waar ben ik nu zelf mee besig 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Super coole mod! _/-\o_
Alleen bij mij op school heb ik altijd geleerd dat stroom en water niet samen gaan :+
Blijf het link vinden, als het wel gaat lekken dan mag je direct een nieuwe PC kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

..en een nieuwe stoppenkast...
ongeloofelijke uber-modd, wanneer komt dit forum in bezit van de volgende update...? B)

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertstoppels
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik ben weer terug. Was op de KEI-week in Groningen >:) Was heel cewl ;)

Hehe, maar een update. Ik zal kijken of iker vandaag tijd voor heb. Anders morgen denk ik wel even wat foto's van de paintjob ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Mag ik vragen wat voor pc je erin stopt (specs), want ik neem aan dat dat wel een mager gevalletje zal zijn. Als je er een high-end systeempje in stopt heb je echt veel lef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je daar nou wel over beginnen ?
we mogen het ook al niet meer hebben over wat voor vissen er in komen dus wat voor computer er in gaat komen zal dan ook wel niet mogen :X
ik geloof dat de mensen alleen de kast interessant vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychops
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:09

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Subtiele kick van Psychops :P
Maar idd waar blijven de pix nou :D ben wel heel erg benieuwd hoe het lakken gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latislos
  • Nu online

latislos

zie signature

offtopic:
@Tweak-Freak idd dyslectisch:
[quote]ps. als er tikfouten in staan, zeg het me maar gewoon, want ik ben dyslectisch en als ik deze tekst na lees kan het best zijn dat ik 3 keer over de zelfde fout heen lees.[/quote]
moet "na lees" niet zijn "nalees"??

en idd, waar blijven de pics?? :)

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:01
latislos schreef op 27 augustus 2004 @ 15:39:
offtopic:
@Tweak-Freak idd dyslectisch:
[quote]ps. als er tikfouten in staan, zeg het me maar gewoon, want ik ben dyslectisch en als ik deze tekst na lees kan het best zijn dat ik 3 keer over de zelfde fout heen lees.[/quote]
moet "na lees" niet zijn "nalees"??

en idd, waar blijven de pics?? :)
offtopic:
de zelfde moet dezelfde zijn, dus je bent er 1 vergeten..

De topicstarter zal zelf wel komen met foto's. Erom vragen heeft toch geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latislos
  • Nu online

latislos

zie signature

offtopic:
goed punt! idd over het hoofd gezien

afijn, laten we maar niet doorgaan over zpelvauten, anders wordt dit offtopic-gedeelte net zo onzinnig als het geblaat over wat voor visjes er in moeten :P

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertstoppels
* Update *

Het meubel is aan de voorkant gespoten en moet nog 1 keer gespoten worden. De zijkanten hebben 1 laagje verf gehad en moeten dus nog veel vaker. De kleur vind ik zelf erg mooi geworden, al mocht ie van mij nog wel iets lichter.

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/robertstoppels/173.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/robertstoppels/174.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/robertstoppels/175.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Robertstoppels op 27-08-2004 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

ik vind het een mooie kleur....
past goed bij het geheel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNStein
  • Laatst online: 11-12-2023

FrankNStein

It's Alive!!!

wow, mooie glans heeft die verf >:)
btw... een ietsjes donkerdere kleur zou ook niet misstaan (maar dat is mijn mening... :X ) carry on, en ik verheug me op het eindresultaat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twabi2
WOEI!
Schitterende update! Die kleur verf doet mij aan een bepaald soort plastic denken, wat is de naam van die verf?

(ps: gedaan met komen kijken naar zever-replys over vissen ed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTPlus
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11-2024

FTPlus

Pluisje

Oe! Nice paint job!
Van mij krijgt hij nu de bijnaam AquaBox :P
De kleur past idd goed bij het hele project. Ziet er gelikt uit :P

-=Waiz=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou alleen nog dat plaatje alu nog wat bijwerken, beetje brushen ofzo, het ziet er een beetje gekrast uit, maar verder mooi likje verf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08 20:36

t-h

(één woord:) über

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 12:38
ZIet er leuk uit :D

maar als de hdd kapot gaat, hoe los je dit dan op? (ik beetje nieuwsgierig)
want die middelste bak word natuurlijk ook helemaal vast gemaakt.

enne word de computer ook watergekoelt? :+

[ Voor 30% gewijzigd door Martink op 29-08-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTPlus

FTPlus

Pluisje

Als er een HDD kapot gaat is het volgensmij gewoon jammer. Die bak kan alleen met geweld open :)

Je kan btw ook niet testen of hij helemaal water dicht is met de hardware eruit. Mocht de bak dan gaan lekken is het ook jammer. Maar dat is het risico en het principe wat deze mod erg orgineel, gewaagd en intressant maakt. Ik ben nogsteeds razend benieuwt naar het eindresultaat.

Keep it up droog! :)

-=Waiz=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ff de *nieuwe* pics bekeken _/-\o_ , en nu zie ik pas echt hoe de verhoudingen in mekaar zitten. Ik heb zelf nog een ouwe PIII450 (133Mhz fsb ect), en ik wil daar wat gex mee doen...Dit is een erg leuk idee...Maar ideeen moet je zelf maken >:) ;) .

Ik had ook al een CIP gevolgd van iemand die zn ouwe Sony (?)-versterker verkrachtte door er een PC in te Jeckeren }:O En dat was wel een Space-Challenge...Ik ga dat topic ff opzoeken....(CU @ my edit...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Laatst online: 12-09 14:53
FTPlus schreef op 30 augustus 2004 @ 01:25:
Als er een HDD kapot gaat is het volgensmij gewoon jammer. Die bak kan alleen met geweld open :)

...
dan laat je hem toch gewoon van netwerk booten :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTPlus

FTPlus

Pluisje

consolefreak schreef op 30 augustus 2004 @ 02:31:
[...]

dan laat je hem toch gewoon van netwerk booten :7
Wat nou als de NIC het ook begeeft 8)7

Ping... Ping! ik zei Ping! .... Blop blop :+

[ Voor 11% gewijzigd door FTPlus op 30-08-2004 02:35 ]

-=Waiz=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Laatst online: 12-09 14:53
FTPlus schreef op 30 augustus 2004 @ 02:33:
[...]

Wat nou als de NIC het ook begeeft 8)7

Ping... Ping! ik zei Ping! .... Blop blop :+
hmm tja.. dan via de cd-rom.. knoppix? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Die wat als "dit" kapot gaat vragen, gaan natuurlijk ook weer nergens over he?
We gaan er natuurlijk van uit dat alles gewo0n lukt en wij nog héél veel pics te zien krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martink
  • Laatst online: 11-02 12:38
consolefreak schreef op 30 augustus 2004 @ 02:36:
[...]

hmm tja.. dan via de cd-rom.. knoppix? ;)
HMm dan zou ik gewoon die cdrom vervangen door een hdd. of als het mogelijk is nog een hdd aan die kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jonges, hou eens op met dat off-topic geouwehoer! Het is heel Simple hoor... Water en vuur gaan niet samen, want als er uit een condensator stoom komt, dan is de Valve doorgeSteamd, en dan heb je geen UitlaatValve meer... Maarja, het is wel een Challenge.....

(laat me raden, de Topicstarter gaat er een Bedrijfskritieke servert in hakken)

:+ 8)7 :X O-) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:11
Martink schreef op 29 augustus 2004 @ 23:01:
....

enne word de computer ook watergekoelt? :+
Zou geen slecht ideetje zijn idd. Reservoir heeft ie iig al :)

Voor de rest ziet de paint job er trouwens geweldig goed uit, vooral die glans :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Zie op de foto pas goed de verhouding tussen voet en waterbak.
Hoeveel liter water komt er uiteindelijk in (oppervlakte buitenste bak - oppervlakte binnenste bak?) want het lijkt me errug zwaar worden.
Al een week laten staan vol met water om te kijken wat het hout onder dit gewicht doet?

Vind t kleurtje overigens erg mooi! Past goed bij deze mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTPlus

FTPlus

Pluisje

offtopic:
Quote:
HMm dan zou ik gewoon die cdrom vervangen door een hdd. of als het mogelijk is nog een hdd aan die kabel :)

wat nou als de IDE controller stuk gaat ;)

Ik ben nu erg benieuwd naar de deksel. Die automatisch geopend word, en er een fraaie LCD zichtbaar word :P (hopelijk gaat hij sneller open dan de arena ;))
Wat ik me afvroeg: trekt de waterdamp niet in de deksel? Dan heb je kans dat het gaat roesten :) Of zie ik nu weer problemen die er niet zijn? 8)7
Verder lijkt me dit een coole actie, ook leuk zou zijn om hem afstandbediend te maken: *Klik* *bzzzzzzzzzp* *ploep* lichten aan :P

-=Waiz=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petergr
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

waar ik zelf bang voor ben is de opwaardse druk die de bak met lucht heeft waat je moederbord enzo inzit. Zeker als ie helemaal onderwater is heeft het best veel opwaardse druk, en denk ik dat die kit randen het niet zullen houden.
zelf weet ik zosnel even geen oplossing voor dit probleem, ik hoop aleen dat ie het houdt en niet gaat lekken.

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
als die kit die glasplaten samen kan houden met 20 liter (offzo?) water in, kan het ook dat bakje aan de bodem houden :)
Maar de TS zou er voor de zekerheid wat xtra gewicht in kunnen leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 20:55
Dat is ook pas 80 pages terug besproken. Leuk als je t topic doorleest....

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petergr
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

offtopic:
[quote]Yofresh_750 schreef op 01 september 2004 @ 19:00:
Dat is ook pas 80 pages terug besproken. Leuk als je t topic doorleest....[/quote]

ik volg dit topic al vanaf het begin, ik kan moeilijk alles onthouden wat er geschreven wordt, ik lees namelijk aleen de nieuwe posts, het is een beetje onzinnig on alles opnieuw door te lezen

en nu dan weer ontopic, veder leuke mod, ik w8 met spanning totdat ie af is.

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit vind ik een hele mooie casemod maar dit topic slaat dus totaal nergens meer op en al dat gemierenneuk over hoe het wel moet en hoe niet. Dit topic eens snel doorlezen kan je niet zomaar en ben je zeer snel beu, overzicht is er dus niet meer.

ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkµ.

Dit moest er even uyit :X

• kacee
  • Laatst online: 15-08 19:37
Mooi project, kop er veur) ! Gebeurt er ook nog eens wat Delfzijl ;-).

• Yofresh
Dit topic had wel ergens op geslagen als niet alles werd herkauwd en opnieuw uit de sloot werd getrokken.

Ik bewonder deze mod :)

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:43

chromeeh

the Gnome

Ik heb er maar een woord voor: Respect :)
De mod is erg mooi en origneel, helemaal gezien de uitvoering en het detail waar aan gedacht is :) Ga zo door met het goede werk!

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

ik heb anderhalf uur nonstop gelezen. wow gave mod. veel suc6 er mee.

*bookmarked*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
:rolleyes: Lijkt mij HET bewijs dat het topic nog best interressant is :*)

Wat zou het geheel wegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:25
ja idd, ik ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat!
*stevenp zit met smart te wachten :+

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok dat dit de ideale LAN-party computer voor Arnold Schwarzenegger wordt :)

Ik ben echt heel benieuwd hoe het er eigenlijk uit gaat zien als er water in zit. In een leeg aquarium doet water ook hele leuke dingen met vertekening (je bak lijkt ineens zo plat als een dubbeltje bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Dit is echt wel een mod om U tegen te zeggen!!! _/-\o_

Ga zo door zou ik zeggen :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FTPlus schreef op 01 september 2004 @ 01:54:
offtopic:
Quote:

wat nou als de IDE controller stuk gaat ;)

Ik ben nu erg benieuwd naar de deksel. Die automatisch geopend word, en er een fraaie LCD zichtbaar word :P (hopelijk gaat hij sneller open dan de arena ;))
Wat ik me afvroeg: trekt de waterdamp niet in de deksel? Dan heb je kans dat het gaat roesten :) Of zie ik nu weer problemen die er niet zijn? 8)7
Verder lijkt me dit een coole actie, ook leuk zou zijn om hem afstandbediend te maken: *Klik* *bzzzzzzzzzp* *ploep* lichten aan :P
In de deksel van mijn quarium zit elktijd condes. Dus je heb daar zeker gelijk in, hij zal dan het schermpje waterdicht moete zien te monteren als hij er lang plezier van wilt hebben.

Maar ja mocht het allemaal niet lukken dan kan hij nog elktijd een hamster of wandelende takke houden in het aquarium ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
Ik denk echt dat je heel veel plezier zal hebben van een hamster of een wandelende tak in een AQUArium.

Let op bij biologieles....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yofresh_750 snapt het ook allemaal niet helemaal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk klaar met lezen (2 uur) :9

Vind het (net als iedereen hier) echt een super modddd!!!!

En vind ( na het lezen van de heleeeee topic) ook nog dat mensen niet zo moeten zeuren en opjutten over nieuwe pics enz...het komt wel...die mensen hebben het druk zat!!

Ik denk dat er paar mensen stiekem aant denken zijn om er zelf ook een te maken!? :+
Ik wel iig, maarja...ben maar een arme student!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yofresh_750 schreef op 06 september 2004 @ 12:19:
Ik denk echt dat je heel veel plezier zal hebben van een hamster of een wandelende tak in een AQUArium.
Let op bij biologieles....
Ja, maar de vraag is of die wandelende takkuh dingen wel tegen het getril van de kast kunnen en is de temperatuur in de kast wel goed genoeg? Ik bedoel maar te zeggen dat als je beesten houdt je ze wel zo veel mogelijk in hun natuurlijke omgeving moet houden anders is het zielig. Ook is het natuurlijk not done om lichtgevende wandelende takken te houden...

Huh? Dejavu? vissen? takkuh? update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
Yofresh_750 snapt het ook allemaal niet helemaal...
Zoiets heet een terrarium geen aquarium.

Dit is mierenneuken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt erg mooi zo te zien. Suc6 verder. Ik vind het en erg orgineel idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 15:27

AcouSE

Swedish Chef

Modbreak:Houden we ons ff aan de policy? Niet teveel offtopic geblaat a.u.b. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je de aan/uit knop vandaan?
Prijs, artikelnummer linkje???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dat is n doodgewone vandal switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

En die kan je overal kopen, van IA tot Conrad... Je hebt ze zelfs met een mooi rond oplichtend ringetje eromheen...

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Scyth schreef op 07 september 2004 @ 00:30:
[...]

En die kan je overal kopen, van IA tot Conrad... Je hebt ze zelfs met een mooi rond oplichtend ringetje eromheen...
[nogaanvullender]..zie de eerste afbeelding in mijn URL :P[/nogaanvullender]

Kan iedereen die dit topic nutteloos kickt een OW krijgen ofzo? Ik denk elke keer dat er weer geile fotos zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertstoppels
Wel een update, geen foto's :P

Ik heb het meubel gister bijna helemaal gespoten. De lelijke plekken van de vorige keer (m'n broertje had er een rubberboot opgegooit :S) zijn weggeschuurd en er is dus nieuwe verf overheen gekomen. De spuitbus is nu helaas leeg (hij ging trouwens redelijk lang mee) dus ik haal vanmiddag een nieuwe. Dan komt er nog een laatste afwerklaag overheen (als verder alles goed is) en dan komen er wat foto's.

[ Voor 3% gewijzigd door Robertstoppels op 08-09-2004 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom maar snel met die foto's!!!
Ik kan haast niet meer wachten... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scyth schreef op 07 september 2004 @ 00:30:
[...]

Ik zit al een uur te zoeken op de conrad site, daar is echt niets van te maken! Een linkje zou erg prettig zijn. Bij voorbaat veel dank _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:| .gg...g...geen pl..plaatjes?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 14:34:
[...]

Ik zit al een uur te zoeken op de conrad site, daar is echt niets van te maken! Een linkje zou erg prettig zijn. Bij voorbaat veel dank _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.com/m/7000_7999/7000/7000/7006/700679_BB_00_FB.EPS.jpg
zo iets?
RVS DRUKTOETS MSW1801
Artikelnr.: 700693 - 8A

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LJ LIGHTNING schreef op 08 september 2004 @ 14:53:
[...]

[afbeelding]
zo iets?
RVS DRUKTOETS MSW1801
Artikelnr.: 700693 - 8A
Ja, zoiets!!!

Druktoets??? Rare naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ha, daar hebben we meer dan 2.000 van bij ons op de zaak :P pik ze wel is mee alsk iets aant bouwen ben, me nieuwe case bv... ze zijn nie echt duur, ze worden ingekocht voor iets van 5/10 cent per stuk..

waar woon je ergens? mischien kank wel paar voor je meenemen :) alleen zijn ze dan wel helemaal van rvs, die ring eromheen ook...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 23:00:
ha, daar hebben we meer dan 2.000 van bij ons op de zaak :P pik ze wel is mee alsk iets aant bouwen ben, me nieuwe case bv... ze zijn nie echt duur, ze worden ingekocht voor iets van 5/10 cent per stuk..

waar woon je ergens? mischien kank wel paar voor je meenemen :) alleen zijn ze dan wel helemaal van rvs, die ring eromheen ook...
Ik woon in Oisterwijk. Mail me maar op jantje punt vlaam at excite punt com

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Robertstoppels
Ken-E, kan je ook mij even contacten? Ik wil er wel een doos van hebben :P (ik had je al een mail gestuurd maar die kon niet afgeleverd worden.

Verder: Vanavond komen wat foto's van de paintjob. Deze zal dan nog wel niet helemaal droog zijn, maar is wel zo goed als af. Daarna kunnen we beginnen met het inrichten van het meubel (voeding, fans, fanbus, cd-rom ed.)

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Robertstoppels schreef op 09 september 2004 @ 13:46:
Ken-E, kan je ook mij even contacten? Ik wil er wel een doos van hebben :P (ik had je al een mail gestuurd maar die kon niet afgeleverd worden.
offtopic:
Hmm sorry voor het offtopic gedeelte , maar ik heb precies hetzelfde probleem... de lokale elektronica shop vraagt belachelijk veel voor zo'n ding (8/9 euro) en bij conrad komen er ook lekker veel verzendkosten bij. Ik wil natuurlijk best voor't ding betalen hoor(!)... Maarre Ken -e kan je bij anders ook ff mailen (djreaven at hotmail punt com

Verder coole mod hoor :P, ben benieuwt naar die nieuwe foto's ... Heb de mod van begin tot einde gevolgt :9~

[ Voor 11% gewijzigd door Waypoint op 09-09-2004 15:05 ]

• Xevox
Ik denk dat Ken-E niet zomaar een paar dozen van die schakelaars mee neemt hoor :+ zoals ie zei; hij "pikt" ze mee van zn bedrijf... 10 van die dingen kan nog maar 100 wordt al opvallend ;) :P

BramBoterham

Verwijderd

LJ LIGHTNING schreef op 09 september 2004 @ 15:45:
Ik denk dat Ken-E niet zomaar een paar dozen van die schakelaars mee neemt hoor :+ zoals ie zei; hij "pikt" ze mee van zn bedrijf... 10 van die dingen kan nog maar 100 wordt al opvallend ;) :P
Of je er nou 10 pikt of 100, het blijft diefstal en van jullie blijft het heling!

Je mag hier niet praten over illegale software dan krijg je gelijk een OW, ik neem aan dat je ook niet mag praten over gestolen harde waren (ipv softe waren).

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 16:39:
[...]

Of je er nou 10 pikt of 100, het blijft diefstal en van jullie blijft het heling!

Je mag hier niet praten over illegale software dan krijg je gelijk een OW, ik neem aan dat je ook niet mag praten over gestolen harde waren (ipv softe waren).
Wie heeft het nou weer over stelen*zucht* :r ... Er staat toch dat ik er netjes voor wil betalen... Hij kan ze waarschijnlijk zo kopen voor 1 euro oid en wil heeel misschien ze wel ff in een enveloppe opsturen, voor een mede-tweaker. Daar geef ik hem dan wat geld voor. Hij blij, ik blij.

• Robertstoppels
* Update *

Het heeft even geduurd maar hier nog een paar pics.

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/robertstoppels/176.jpg
De oude frontplaat was gepolijst maar bevatte nog veel krassen. We hebben overwogen om het geheel door aluminium te vervangen maar ik wou eerst nog even kijken of ik er nog wat mee kon.

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/robertstoppels/177.jpg
Het plaatje is nu goed geschuurd en heeft een beetje een brushed-aluminium look. Ik vind het op zich best geinig, maar misschien dat ik hem later toch weer ga polijsten/vervangen door aluminium. (wat vinden jullie???)

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/robertstoppels/178.jpg
De printplaat die alle electronica bezit is een beetje aangepast. Nu werken de hdd ledjes zonder problemen zoals het hoort op het ritme van m'n harde schijf.

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/robertstoppels/179.jpg
De circulatie fans zijn tijdelijk aangebracht. Hiervoor moesten dus gaten geboord worden en het gat moest eigenlijk ook nog iets groter. Hier moet dus nog een likje verf op.

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/robertstoppels/180.jpg
Er komen simpele chromen fangrills voor de gaten. Achter de gaten komen rode led-fans. (variabel bestuurbaar)

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/robertstoppels/181.jpg
De achterkant. Het gat voor de aansluitingen is plotseling te klein 8)7 Ik denk dat het komt door de bevestiging van de UTP en de video-out aansluitingen. Deze zijn opgebouwd uit verloopstekkers omgeven door een berg lijm. Het gat moet dus groter gemaakt.

Het verven leek eerst klaar maar moet denk ik voor een groot deel opnieuw. Er zijn hier en daar nog lelijke plekjes, de fan-gaten zijn opnieuw uitgeboord --> dus ongeverf hout zochtbaar en de aansluitingen aan de achterkant moeten nog een beetje aangepast worden. Ik kijk of ik het zelf nog een beetje mooi voor elkaar krijg, en anders laten we het spuiten op het werk van m'n vader.

Verwijderd

Het ziet er super uit!!!!

Hoe lang denk je dat jullie nog bezig zullen zijn??

Verwijderd

_/-\o_ Prachtig gewoon! _/-\o_

Hier zijn specialisten aan het werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:25
wow, ziet er gelikt uit man! echt heel mooi, ben erg benieuwd ook naar wat je nou precies in je bak gaat storten... *visjes, plantjes etc*
maar ik denk dat je die plaat niet hoeft te vervangen hoor, ziet er zo mooi genoeg uit :)

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

weet je wat ik nou het jammere vind van deze case... dat je hem nooit op LAN-Party's zal zien... :S
geweldig ding!

btw: rode ledfans zou ik blauw gedaan hebben

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 31-07 16:31
Respect!! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hayfork schreef op 12 september 2004 @ 15:18:
weet je wat ik nou het jammere vind van deze case... dat je hem nooit op LAN-Party's zal zien... :S
geweldig ding!

btw: rode ledfans zou ik blauw gedaan hebben
Ik vind die rode fans net mooi. Anders wordt het allemaal veel te blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr GAmba
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05-2021

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Is het misschien niet een idee om er een terrarium van te maken, met een vogelspin ofzo erin. Dit zou ook wel cool zijn ,en je hoeft de bovenste glasplaat niet dicht te lijmen.

Is misschien niet zo goed voor je temps :P, bedenk ik ineens.

Signature unavailable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hihi dan kan die zo de computer in kruipen, hij moet wel opassen voor de fans >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Ik zit dit zo eens op mijn dooie gemakske te bekijken, maar dit is toch best een PHAT idee!

Can't wait to see a total shot!

Godspeed,
XyonN

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Mr GAmba schreef op 12 september 2004 @ 21:51:
Is het misschien niet een idee om er een terrarium van te maken, met een vogelspin ofzo erin. Dit zou ook wel cool zijn ,en je hoeft de bovenste glasplaat niet dicht te lijmen.

Is misschien niet zo goed voor je temps :P, bedenk ik ineens.
Volgens mij plaatst hij ook fans boven in de bak die via buizen in verbinding staan met de buitenlucht.

Verwijderd

Hey ik volg deze mod al sinds ie op TZ verscheen. Ik vind het echt een waanzinige mod 8) :) _/-\o_

maar de verhouden van de voetsteun en de glaze bak klopt die wel? want als je hem met water vult word hij zwaarder, zou de dan niet omvallen????

maar verder een top mod _/-\o_

• FrankNStein
  • Laatst online: 11-12-2023

FrankNStein

It's Alive!!!

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 18:48:
maar de verhouden van de voetsteun en de glaze bak klopt die wel? want als je hem met water vult word hij zwaarder, zou de dan niet omvallen????
Als je neit te hard tegen de zijkant van de bak duwt, dan komt dat wel goed... heb wat meer vertrouwen in deze heren ;)

Verwijderd

FrankNStein schreef op 16 september 2004 @ 19:16:
[...]

Als je neit te hard tegen de zijkant van de bak duwt, dan komt dat wel goed... heb wat meer vertrouwen in deze heren ;)
Ik heb vertrouwen in deze heren anders waren ze toch nooit zo ver gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-08 11:01

AdLentis

Gadget Inspector

Volgens mij issie omgevallen, ze posten al zo'n tijd nix! :+

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 17:05
Eenmaal zo'n kast gebouwd kan je hem net zo goed verankeren in de grond tegen het omvallen, TS zou toch niet willen dat een dief ermee wegloopt.
offtopic:
:o :o de poster onder mij kent ws het woord sarcasme niet :+ dom 8)7 (nofi)

[ Voor 39% gewijzigd door naftebakje op 19-09-2004 11:03 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

naftebakje schreef op 18 september 2004 @ 13:46:
Eenmaal zo'n kast gebouwd kan je hem net zo goed verankeren in de grond tegen het omvallen, TS zou toch niet willen dat een dief ermee wegloopt.
Het gaat toch opvallen als een dief met een heftruck je huis binnen rijdt om een aquarium te jatten, of hij moet hem eerst leeg gooien, maar dat valt denk ik ook best op...

ff grof berekend: dat ding is denk ik met water ongeveer 250 kilo.. Dan heb je dus 6 mensen nodig om dat ding te verslepen en wedden dat iemand zijn mond nader hand opentrekt en dan kunnen ze de bak in. :p

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is idd een voordeel met deze pc. Hij wordt nooit gejat B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komen er nieuwe pics of updates?
Is ondertussen al bekend welke visjes er inkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhh lol kheb net et hele topic gelezen (tot p13 en daarna alleen de plaatjes).
Et ziet er echt fantastisch uit, heel gewaagd (zoals al eerder gezegd) maar ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken !!! Btw heb ik iets gemist of heb je het al geprobeerd met je pc erin en water?

B0okmarkd :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.