Yeeeeeeeeeeeeeey een nieuwe update

hij heeft even op zich laten wachten, dat komt omdat ik druk bezig was met andere dingen en een lanparty had

maar nu ga ik er weer tegen aan.
Ik heb de versteviging aangebracht in de case, aangezien er in elke hoek nog een 90graden profiel moest komen.
Dus heb ik hem eigenlijk voor het eerst volledig in elkaar zitten, wat een werk is dat allemaal

al dat aftekenen, op maat zagen, weer aftekenen, centerpunten slaan, boren, schroefdraad tappen, en dan alles weer in elkaar

. Wonder boven wonder, het past ook allemaal in 1 keer
Natuurlijk komt er ook de benodigde elektronica aan te pas, omdat ik de laatste jaren mij er steeds meer in ben gaan verdiepen kwam dit mooi uit

.
Ik wil een baybus die ik tot nu toe nog bij niemand heb gezien, met een tiptoets / aanraak schakelaar, ik heb maar even een PCB gemaakt in EAGLE, en ben aan de gang gegaan.
Headover sheet met het sporenplan daarop geprint.
Even belichten, ik gebruik hiervoor een oude Philips gezichtsbruiner daarin zitten 4 75watt UV-A tl buizen in, ik belicht ca 2,5 minuut.
Daarna even ontwikkeld in wat gootsteen ontstopper
En toen geëtst, ik doe dit met een koud etsbad, er zit 100ml water in, 300ml zoutzuur 10%, en ca 100ml waterstofperoxide 30%, al met al een leuk chemisch goedje, maar het etst perfect. (als ik me niet vergis etst Exter ook op deze manier)
En zo ziet die er uit na het etsen
En even de gaatjes geboord, met een 0.8 en 1mm boortje in de dremel.
En omdat ik toch iets overduidelijks van mijzelf in het printje wilde hebben, moest ik er gewoon even w00t en een smiley op zetten =].
Ik w00t w00t nogal veel

.
[
Voor 12% gewijzigd door
The_Resetter op 09-01-2005 21:56
]