Poef mooi gemaakt man, ga je hem ook nog een kleurtje geven of laat je hem zo?
(Vind dat ook zeer mooi
)
(Vind dat ook zeer mooi
Verwijderd
Weet ik niet, ik heb er nog geen contact me opgenomen.Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 21:28:
ah cool, hoeveel moet je ervoor betalen? en waar is het?
Staat wel in het topic, ff goed lezenblix schreef op 04 april 2004 @ 21:31:
Poef mooi gemaakt man, ga je hem ook nog een kleurtje geven of laat je hem zo?
(Vind dat ook zeer mooi)
Verwijderd
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Verwijderd
Laagje lak naar het stralen was ik ook wel vanplan te doen, en ik ga er vanuit dat ze een hand straler hebben, zo groot is dat bedrijf namelijk niet.FiXeL schreef op 05 april 2004 @ 18:01:
Resetter, ik ben bang dat stralen niet het gewenste resultaat gaat opleveren... diepe krassen blijf je zien, en vette vingers... nou die krijg je er dan niet meer vanaf. en daar komt nog eens bij dat plaatwerk kromtrekt als je het straalt! (been there...)
maar als je toch een gestraald oppervlak wilt, let er dan wel ff op dat je kast met de hand wordt gestraald, en niet door een straalmachine gaat... die turbines in die machines jagen het straalmiddel zo hard op je werkstukken dat het er verfrommeld uitkomt als je pech hebt...![]()
ow, en misschien na het stralen een laagje lak erover is ook niet een verkeerd idee.
[ Voor 20% gewijzigd door The_Resetter op 09-01-2005 21:53 ]
Verwijderd
Begint er erg goed uit te zien, lookin' forward to see moreThe_Resetter schreef op 06 april 2004 @ 00:31:
Vandaag was het tijd om een stukkie plexi in het frame te hangen
Ik heb even wat gaatjes gemarkeerd en wat lopen boren.
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar even een stukje plexiglas achter, even markeren en rustig boren.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen even een gaatje gemaakt voor de fan, dit heb ik gedaan met een 7 gaten boor in mijn trouwe Bosch accuboormagientje
[afbeelding]
Ik vind het een klein wondertje dat het in 1 keer goed is gegaan zonder dat het plexi kapot ging.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb voor de test ook maar even een zijkant geplaatst, de vorm is zo mooi zichtbaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Beter kijkenCyzor schreef op 06 april 2004 @ 01:26:
Deze kast ziet zoals al vaker gezegd veel belovend uit! Ik vraag me alleen af hoe je de fan in het zijpaneel gaat vast maken. Zover ik kan zien heb je daar geen gaatjes voor in het plexiglas geboord.
[ Voor 6% gewijzigd door The_Resetter op 09-01-2005 21:53 ]
Ik concludeerde denk ik iets te snel. Ik had deze: http://www.xs4all.nl/~snoey666/Resetter/build/DSCN2507.JPG gezien. Daar zaten ze er nog nietThe_Resetter schreef op 06 april 2004 @ 01:32:
[...]
Beter kijkenze zitten er wel, zie http://www.xs4all.nl/~snoey666/Resetter/build/DSCN2511.JPG
bij een ijzerwarenhandel zaakRazorfist schreef op 06 april 2004 @ 01:46:
Bij welke bouwmarkt verkopen ze die imbusboutjes? Hier in de buurt kan ik ze nergens vinden
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
IDD, gamma / praxis zal ze niet hebben, probeer een ProfNorm te vinden in de buurt die kunnen je daar wel mee helpenmydogisgone schreef op 06 april 2004 @ 02:09:
[...]
bij een ijzerwarenhandel zaak
dus niet gamma of praxis.. maar een ijzer metaal bedrijf..teminte ik heb ze daar vandaan. ik gebruik ze ook
[ Voor 4% gewijzigd door HyperioN op 06-04-2004 19:36 ]
Verwijderd
je zou ook een Fabory center kunnen gaan zoeken , zitten vaak in een industrie gebied. verkopen ook aan 'normale' mensenThe_Resetter schreef op 06 april 2004 @ 11:48:
[...]
IDD, gamma / praxis zal ze niet hebben, probeer een ProfNorm te vinden in de buurt die kunnen je daar wel mee helpen
[ Voor 3% gewijzigd door B-lennium op 06-04-2004 22:16 ]
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Maatje 74 (denk ik)Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 21:45:
alweer een vraagje..
Wat was die maat van je 7 gaten boor ? die je gebruikt en de grootste wil ik graag weten.
Bedankt
En succes ik vind dat hij steeds mooier word
ProfNorm verkoopt doodgewoon aan "normale" mensen hoor.B-lennium schreef op 06 april 2004 @ 22:15:
je zou ook een Fabory center kunnen gaan zoeken , zitten vaak in een industrie gebied. verkopen ook aan 'normale' mensen
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
Bij de karwei hebben ze nu ook RVS inbusboutjesmydogisgone schreef op 07 april 2004 @ 01:54:
bij de gamma/praxis zullen die bouten wel niet zo van goede kwaliteit zijn.
ik heb zelf RVS inbusboutjes in gebruikwerkt als een trein!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 08:25 ]
Verwijderd
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Tjah, tussen laten doen en zelf doen zit een heel verschil. Zelf doen is leuker, en je kan zeggen dat je het zelf gedaan hebt. Voor die mensen heb ik meer respect dan mensen die iets laten doensig69 schreef op 07 april 2004 @ 15:21:
Ik zie dat je alles zaagt? Was laatst toevallig ook met een (kleine) mod bezig, en dat heb ik laten cnc frezen door een vriend van me. Dat ziet er pas goed uit, en is ook veel sneller en makkelijker dan zagen etc.
Verwijderd
heelemaal mee eens! is goed te volgen deze mod....toppieconsole schreef op 07 april 2004 @ 16:10:
[...]
Tjah, tussen laten doen en zelf doen zit een heel verschil. Zelf doen is leuker, en je kan zeggen dat je het zelf gedaan hebt. Voor die mensen heb ik meer respect dan mensen die iets laten doen
wie als laatste lacht,......snapt de grap niet!
Ja, maar er zijn ook mensen die iets zo perfect mogelijk willen hebben. Als ze dan iets kunnen laten doen dat vele malen mooier is dan als ze het zelf zouden doen, vind ik het wel logisch dat ze het laten doen. Zeker als de mod verder hun eigen idee/ontwerp is.console schreef op 07 april 2004 @ 16:10:
[...]
Tjah, tussen laten doen en zelf doen zit een heel verschil. Zelf doen is leuker, en je kan zeggen dat je het zelf gedaan hebt. Voor die mensen heb ik meer respect dan mensen die iets laten doen
Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
Juist, ik doe het liever zelf dan dat ik alles laat doen en het zelf in elkaar schroef. Deze mod is gewoon 100% handwerk met bloed zweet en tranen in elkaar gezet, een stukkie van mij zeg maarconsole schreef op 07 april 2004 @ 16:10:
[...]
Ik lan me helemaal suf manVerwijderd schreef op 07 april 2004 @ 20:47:
vette mod hoor:), maar hoe zit het met het gewicht enzo?, en hij is echt huge, ik hoop niet dat je een lanner bent
Mayb maar ik kan net zo goed om met CAD als met linux (totaal niets dus). Alles wat ik ontwerp en of maak is uit het koppie of van een schets op een stukkie papier, zoals ik al eerder heb gezegd ik mod "on the fly"Truus schreef op 08 april 2004 @ 00:56:
[...]
Ja, maar er zijn ook mensen die iets zo perfect mogelijk willen hebben. Als ze dan iets kunnen laten doen dat vele malen mooier is dan als ze het zelf zouden doen, vind ik het wel logisch dat ze het laten doen. Zeker als de mod verder hun eigen idee/ontwerp is.
[ Voor 23% gewijzigd door The_Resetter op 08-04-2004 01:31 ]
Verwijderd
True, same here. Ik heb ook alleen het gat uit laten frezen omdat ik weet dat het er 100 x beter uit ziet dan dat ik het zelf zou dremelem/figuurzagen/blaTjah, tussen laten doen en zelf doen zit een heel verschil. Zelf doen is leuker, en je kan zeggen dat je het zelf gedaan hebt. Voor die mensen heb ik meer respect dan mensen die iets laten doen
Ik wil niet meteen zeggen dat ik alles perfect wil hebben (dan kan ik eerst wel loonsverhoging vragen), maar toch zeker wel netjes. Vandaar dus.Ja, maar er zijn ook mensen die iets zo perfect mogelijk willen hebben. Als ze dan iets kunnen laten doen dat vele malen mooier is dan als ze het zelf zouden doen, vind ik het wel logisch dat ze het laten doen. Zeker als de mod verder hun eigen idee/ontwerp is.
[ Voor 18% gewijzigd door The_Resetter op 09-01-2005 21:54 ]
Dont work hard, just party!
Neej dat had ik al voorzien, maar inbusjes zijn geen match voor Resetter en zijn dremel.Epsilon schreef op 09 april 2004 @ 14:58:
Je blijft me verbazen
Had je trouwens last van je schroeven als je 2 zijkanten op 1 hoek schroeft (ik bedoel dus dat de schroeven elkaar raken)
Verwijderd
dat stekelvarken effect is juist vet!Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 16:37:
De inspaningen zijn lonend. Begint er goed uit te zien. De uitstekende inbusjes overheersen helaas. Een beetje stekelvarken effect. Maar op een andere manier bevestigen is ook lastig.
Goed werk
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Verwijderd
Alu lijkt me niet zo zwaarVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:50:
wordt die kast niet erg zwaar op deze manier?
|>
AANSCHOUW:Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:50:
wordt die kast niet erg zwaar op deze manier?
The_Resetter schreef op 08 april 2004 @ 01:28:
[...]
...
[...]
Ik lan me helemaal suf manmijn andere case is namelijk 35 kilo, en die neemt ik overal mee naar toe
.
iig dit is aluminium en weegt geen ruk, ik heb de kast voor een goed deel in elkaar gezet, maar zonder hardware weegt het bijna niets \o/ Aluminiummmmmmmm
:edit
[...]
...
[ Voor 40% gewijzigd door Hayfork op 10-04-2004 13:11 ]
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Verwijderd
Ik denk niet dat dat zo is, Hij zal de zijkanten er volgens mij vrij makkelijk er af kunnen halen. Want er is niks ergens als je als tweaker niet meer bij je pc kanVerwijderd schreef op 11 april 2004 @ 03:01:
Echt goe bezig kerel. Zeer coole mod aant worden. Maar der is één iets wat me toch opvalt... Hoe ga je er je mobo nog inkrijgen, eenmaal je de plexi vastgemaakt hebt. Want voor zover ik kan zien, zijn alle kanten van je box met popnagels vastgemaakt is je X - cutout de enige manier om nog in je box te kunnen.
pagina 4:Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 03:01:
Echt goe bezig kerel. Zeer coole mod aant worden. Maar der is één iets wat me toch opvalt... Hoe ga je er je mobo nog inkrijgen, eenmaal je de plexi vastgemaakt hebt. Want voor zover ik kan zien, zijn alle kanten van je box met popnagels vastgemaakt is je X - cutout de enige manier om nog in je box te kunnen.
Volgens mij (en de omschrijving die er bij staat) zijn het toch echt imbus boutjes en geen popnagels...De onderkant is de enige plaat waar popnagels in zitten, aangezien het toch maar op de grond staat.
[ Voor 1% gewijzigd door KnOeFz op 11-04-2004 09:46 . Reden: typo ]
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hier een hoop kasten waar de voeding hoog op een plaat hangt zonder verdere ondersteuning. Een voeding weegt niet zo veel, je moet alles wel strak aandraaien.Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 10:20:
Als ik zo de positie van je PSU bekijk. ben je dan niet bang voor door hangen van de plaat waar deze tegen aan bevestigt word? Hij hang namelijk redelijk hoog. Of ben ik nou te voorzichtigVerders. Ziet er zo gaaf uit man. Keep up the good work.
Verwijderd
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Verwijderd
zoals eerder gezegt, 44 euro voor 8 platenDaNiEl KuNsT schreef op 11 april 2004 @ 21:58:
ziet er heel mooi uit. hoeveel heb je aan dat alluminium uitgegeve ? zal wel veel zijn. k ging gister ff alluminium hoekprofielletjes halen voor mijn mod, was 3,50€ per meter, moet je nagaan die platen
Ik heb wat kleine U profieltjes gehaald, dat zal als "rail" werken.Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 17:33:
Anders maak je er een je er een klein beugeltje onder dat hij ondersteund wordt.
En we wachten weer vol spanning op nieuwe foto's
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door The_Resetter op 09-01-2005 21:54 ]
wc blokje?The_Resetter schreef op 13 april 2004 @ 10:34:
Okeeeee klein raadseltje, ra ra wat word dit.
[afbeelding]
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Juist de aan en reset knopDoD Cerberus schreef op 13 april 2004 @ 10:46:
de aan/uit knop !?
Het wordt The_Resetter
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
De doorvoer naar buiten voor het reservoirThe_Resetter schreef op 13 april 2004 @ 10:34:
Okeeeee klein raadseltje, ra ra wat word dit.
[ Voor 4% gewijzigd door Elektronicanet op 13-04-2004 11:43 ]
Nederlander in België
Ben er nog niet klaar mee he_ferry_ schreef op 13 april 2004 @ 12:58:
de zijkant is wel wit geworden door kleine barstjes in dat plexi ringetje, misschien dat dat na licht verwarmen nog wegtrekt? is anders niet echt mooi, vooral niet als t oplicht.
vraagje:
Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl
Nou gewoon met schuur papier, je kan eens proberen met nat schuurpapier te werken, wel ff goed afdrogen anders is het als nog doorzichtigNewbieNeo schreef op 14 april 2004 @ 11:11:
[...]
vraagje:
hoe heb jij dat plexiglas zo diffuus gekregen?
kheb 't zelf geprobeerd met schuurpapier.
grit 1000 had niet veel effect.
grit 300-500 gaf wel een diffuus resultaat, maar niet mooi egaal. je zag wel verschillende lijnenpatronen zeg maar.
doe jij 't anders?
Nein met schuurpapier, overgens heb ik het zandstraal idee al uit mijn hoofd gezet, zal zo ff updatje posten dan weet je ook waarom.Biglines schreef op 14 april 2004 @ 11:12:
ik dacht zandstralen, is volgens mij al eerder in deze draad aan de orde geweest
nee dat zou hij pas aan het einde doen, als alles klaar wasBiglines schreef op 14 april 2004 @ 11:12:
ik dacht zandstralen, is volgens mij al eerder in deze draad aan de orde geweest
welke grit???The_Resetter schreef op 14 april 2004 @ 11:36:
[...]
Nou gewoon met schuur papier, je kan eens proberen met nat schuurpapier te werken, wel ff goed afdrogen anders is het als nog doorzichtig.
Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl
The_Resetter schreef op 14 april 2004 @ 11:36:
overgens heb ik het zandstraal idee al uit mijn hoofd gezet, zal zo ff updatje posten dan weet je ook waarom.
[ Voor 42% gewijzigd door The_Resetter op 14-04-2004 15:35 ]
[ Voor 17% gewijzigd door The_Resetter op 09-01-2005 21:55 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik hoop van niet, je gaat niet een kast volledig borstelen of daarna alles te spuiten/lakken. Alle groefjes gaan dan dicht en dan is het effect weg.PcFer schreef op 14 april 2004 @ 17:30:
Ziet er cool uit, ga je de case na het 'borstelen' ook nog spuiten of lakken?
Ik ben benieuwd hoe die powerbutton gaat worden
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Zend maar in een zipje naarThe_Resetter schreef op 16 april 2004 @ 15:33:
Vanwege een overschrijding van de maximale hoeveelheid dataverkeer die
uw homepage http://www.xs4all.nl/~resetter/ mag hebben (nu 5164Mb), is
uw homepage afgesloten.
Op Sat 1 May wordt uw homepage weer aangesloten, totdat deze opnieuw de
grens van 5.0Gb aan traffic passeert.
Overigens zou u nu eventueel zelf weer de homepage kunnen aansluiten,
echter, zodra het systeem dat opmerkt, is er een kans dat het hele
account afgesloten wordt, dus aangeraden wordt dat niet te doen. Wel
kunt u alvast uw vroegere homepage (die nu in de directory
WWW.afgesloten te vinden is) wijzigen zodat deze homepage volgende maand
minder traffic genereert.
Als u vragen heeft, of meer informatie wilt, kijk dan eerst op de
homepage FAQ: http://www.xs4all.nl/helpdesk/eerstekeer/homepage_faq.html
Groeten,
--
XS4ALL Systeembeheer
[ Voor 7% gewijzigd door Ibex op 16-04-2004 16:11 ]
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
Je hebt mail terug
[ Voor 32% gewijzigd door Ibex op 16-04-2004 18:56 ]
* UTM add's +10 "behulpzaam" to IbexIbex schreef op 16 april 2004 @ 17:56:
[...]
Je hebt mail terugIk ga nu ff eten,ik hou je wel op de hoogte met edits in deze post als ik iets heb ontvangen en als de plaatjes online staan
Het unrarren ging niet omdat unrar niet was geinstalleerd, en dat was ik ff vergeten
.
Nuja, alles staat mooi online op http://users.pandora.be/ibex/Resetter/ .
Om nu toch maar eens ten volle ontopic te reageren; mooi en puik werk
[ Voor 9% gewijzigd door UTM op 16-04-2004 19:17 ]
* Ibex adds +5 "lievw03f schreef op 16 april 2004 @ 19:16:
[...]
* Ibex add's +10 "behulpzaam" to Ibex
[ontopic]
Zeer goed uitziende Casemod, die je ontzettend goed afwerkt. Ik heb het geduld er echt niet voor
New part of the mod: http://users.pandora.be/ibex/Resetter/build/DSCN2459.JPG
[ Voor 6% gewijzigd door Ibex op 16-04-2004 19:42 ]
Dat beest rent elk rad eruit jonkIbex schreef op 16 april 2004 @ 19:41:
[...]
* Ibex adds +5 "liev![]()
" to w03f
Waarschijnlijk werkt zen pc niet op waterkoeling, maar op konijnkoeling ofzo. Of misschien maakt hij niet gebruik van de nieuwste supersilent pomp, maar laat hij het beest een waterradje aandrijven
Welcome BackSjongesjonge, een eeuwigheid geleden dat ik nog "actief" ben geweest in CMEHet doet me goed
Hoi iedereen btw
[ Voor 39% gewijzigd door UTM op 16-04-2004 22:31 ]
[ Voor 41% gewijzigd door FiXeL op 16-04-2004 22:11 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq