Ja ik sta vandaag op de Hybrid, je vind me vanzelfThrillseekah schreef op 09 september 2004 @ 16:19:
Heej resetter ben je toevallig morgen al op hybrid? En is je kast dan al zo goed als klaar? Ben er erg benieuwd naar.
Wij gaan zo rustig die kant op zien je wel bij chenbro
ieder ander die komt tot dan

Ik kan niet anders zeggen dan dat je RETESTRAK bezig bent. Ik heb 7 maanden Internet moeten missen, ik kom terug, en Mr. Resetter maakt een of andere vette-mega-pimp-aqua-chilled-alu-cube!!!!!! 
Deze is onder ctrl+d verdwenen, watching this topic VERY closely!
Godspeed,
XyonN
Deze is onder ctrl+d verdwenen, watching this topic VERY closely!
Godspeed,
XyonN
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Anoniem: 122707
Ik heb je mod al vanaf het begin gezien, maar vind dat'k toch ook iets moet posten nu hij bijna af is
om het even samen te vatten:
...
...=>
You bring CM to a higher level!
'k denk dat je je nu wel als een engeltje
in deze afbeelding kunt wanen, of eerder
?
Ik hoop dat er nog andere goede en creatieve casemodders zijn die de uitdaging willen aannemen door zoiets als jouw "ding" te maken!
om het even samen te vatten:
'k denk dat je je nu wel als een engeltje

Ik hoop dat er nog andere goede en creatieve casemodders zijn die de uitdaging willen aannemen door zoiets als jouw "ding" te maken!
"Ding"??? Eerder UbermodAnoniem: 122707 schreef op 11 september 2004 @ 00:02:
Ik heb je mod al vanaf het begin gezien, maar vind dat'k toch ook iets moet posten nu hij bijna af is![]()
om het even samen te vatten:![]()
...
...=>
![]()
'k denk dat je je nu wel als een engeltjein deze afbeelding kunt wanen, of eerder
?
Ja ik wil ook weer ff weten hoe het met deze case staat.
nieuwe pagina, bijna de 1000 posts in zicht. Wat een 'ubermod' wel al niet los maakt
[ Voor 68% gewijzigd door Dentheman op 27-09-2004 22:15 ]
Zie ondertitel
Wat een waardeloze kickDenman89 schreef op 27 september 2004 @ 22:02:
![]()
![]()
We want update, We want update
![]()
![]()
(sub) nieuwe pagina, bijna al 1000 posts ook al, wat een 'ubermod' wel al niet los maakt) [/sub]

Ioniq 5 P45
Dat geintje met die buttons ziet er mooi uit.
Weet iemand of het ook met de andere (power-button en dvd-speler buttons) zou werken of bij voorbaat al een kansloze missie is?
waarom zou het niet werken...
Je moet gewoon kort contact maken...
maar als je het wilt toen zoals de resteror, dan heb je wel die mooie chips nodig
Je moet gewoon kort contact maken...
maar als je het wilt toen zoals de resteror, dan heb je wel die mooie chips nodig
Anoniem: 75438
[Megakick]
ik zie de resetter wel eens in andere topics posten, anders had ik hem als vermist opgegeven.
Maar een klein updateje zou toch wel op prijs gesteld worden!!!
ik zie de resetter wel eens in andere topics posten, anders had ik hem als vermist opgegeven.
Ja sorry het zit ff niet mee, de kast is zo goed als af, maar nu werkt het IC printje niet meerAnoniem: 75438 schreef op 11 oktober 2004 @ 15:09:
[Megakick]
ik zie de resetter wel eens in andere topics posten, anders had ik hem als vermist opgegeven.![]()
Dus thats the case, so to speak dan he
Ik/We zijn benieuwd!The_Resetter schreef op 11 oktober 2004 @ 19:05:
[...]
Ja sorry het zit ff niet mee, de kast is zo goed als af, maar nu werkt het IC printje niet meerheel wazig, dus toen The Hybrid was afgelopen ben ik er ook maar niet verder mee gegaan, plus is mijn Epox board ook dood, dus die is RMA maar die knuppels van de Tweakstore reageren niet op mijn emailtjes die ik ze stuur, aangezien ik geen zin heb om de hele kast 2x in de week opnieuw op te bouwen
Dus thats the case, so to speak dan he, een schrale troost, ik ben aan het prutsen voor een volgend kassie.
Anoniem: 110226
Tweakstore staat bekend staat om zijn non-reactie, je zou een fax kunnen sturen. heb je grootste kans op een reactie.The_Resetter schreef op 11 oktober 2004 @ 19:05:
[...]
Ja sorry het zit ff niet mee, de kast is zo goed als af, maar nu werkt het IC printje niet meerheel wazig, dus toen The Hybrid was afgelopen ben ik er ook maar niet verder mee gegaan, plus is mijn Epox board ook dood, dus die is RMA maar die knuppels van de Tweakstore reageren niet op mijn emailtjes die ik ze stuur, aangezien ik geen zin heb om de hele kast 2x in de week opnieuw op te bouwen
ik krijg ook nog steeds geld/goederen van ze....niks gehoord, geen mail, geen telefoon....
van mij mogen ze kapot flikkeren daaroh, was toch maar klein bedrag =\ (inmiddels een halfjaar terug)
maar goed sorry voor de offtopic-heid.
van mij mogen ze kapot flikkeren daaroh, was toch maar klein bedrag =\ (inmiddels een halfjaar terug)
maar goed sorry voor de offtopic-heid.
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Zonder fax zal dat moeilijk gaan, vandaag zouden ze berijkbaar zijn, 1 keer in gesprek om ca 10 uur smorgens en toen de hele dag maar proberen te bellen maar ik kreeg ze maar niet aan de telefoon, hij ging gewoon stomweg over.Anoniem: 110226 schreef op 12 oktober 2004 @ 11:04:
[...]
Tweakstore staat bekend staat om zijn non-reactie, je zou een fax kunnen sturen. heb je grootste kans op een reactie.
Zeer slechte service imo
TS is ook zga. niet te bereiken, mijn ervaring is dat langsgaan helpt 
Maja niet iedereen heeft de tijd/middelen daarvoor
Wederom is dat ook geen optie, das namelijk nog al een eindje wegsapphire schreef op 12 oktober 2004 @ 23:51:
TS is ook zga. niet te bereiken, mijn ervaring is dat langsgaan helpt
Anoniem: 110226
Faxen kan ook via bv: http://www.gratiz.nl/faxen.html (ik weet idd niet hoe de linksubmit werkt, is op elk forum weer anders. dus succes met copy pasten)
En langsgaan lijtk idd de enige mogelijkheid omservice te krijgen van die tent.
Er zijn redelijk wat Tweakers.nl bezoekers die er in de buurt wonen waaronder SH4DeH geloof ik. je zou het zo iemand kunnen vragen.
succes.
En langsgaan lijtk idd de enige mogelijkheid omservice te krijgen van die tent.
Er zijn redelijk wat Tweakers.nl bezoekers die er in de buurt wonen waaronder SH4DeH geloof ik. je zou het zo iemand kunnen vragen.
succes.
offtopic:
Of de Tweakers-knokploeg...
Kan toch niet waar zijn dat zo n prachtige mod stil komt te liggen vanwege dat stel amateurs? 
Of de Tweakers-knokploeg...
word je eindelijk wakker?!The_Resetter schreef op 12 oktober 2004 @ 23:33:
[...]
Zonder fax zal dat moeilijk gaan, vandaag zouden ze berijkbaar zijn, 1 keer in gesprek om ca 10 uur smorgens en toen de hele dag maar proberen te bellen maar ik kreeg ze maar niet aan de telefoon, hij ging gewoon stomweg over.
Zeer slechte service imo
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
offtopic:
Of willen vragen of ze wat op voorraad hebben. Dus je stuurt een mailtje, geen reactie, je belt de hele dag, wordt niet opgenomen...
Dus je gaat maar langs, kan je het gelijk kopen toch?? Ze hadden het dus niet en zeggen ze: "t komt misschien van de week iets binnen maar we weten het niet zeker, ik zou ff bellen"

k heb r gelukkig nooit wat gekocht en ben r blij om
Of willen vragen of ze wat op voorraad hebben. Dus je stuurt een mailtje, geen reactie, je belt de hele dag, wordt niet opgenomen...
Dus je gaat maar langs, kan je het gelijk kopen toch?? Ze hadden het dus niet en zeggen ze: "t komt misschien van de week iets binnen maar we weten het niet zeker, ik zou ff bellen"
k heb r gelukkig nooit wat gekocht en ben r blij om
dat ze niet reageren bij tweakstore
en soms kom je nog wel eens goede tegen zoals. www.hbit.nl
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Zijn de foto's van de case nog ergens te bezichtigen?
Ik objecteer, u eer.
Laten we eens beginnen om het topic gewoon te lezenPreaper schreef op 13 oktober 2004 @ 23:47:
Zijn de foto's van de case nog ergens te bezichtigen?
Idd. Als je dat doet, kom je er achter dat de pics van het begin het niet meer doenMickman schreef op 14 oktober 2004 @ 11:36:
[...]
Laten we eens beginnen om het topic gewoon te lezen
Kater? Eerst water, de rest komt later
Nikon Coolpix 885 (bestandsinfo --> E885)Anoniem: 107118 schreef op 20 oktober 2004 @ 01:36:
Met welke camera zijn deze foto's gemaakt?
Correct, de foto's die gehost stonden zijn weg
Mja, hij verleende geen voorrang en ik zat op de autoweg "had mij over het hoofd gezien" dus daar knapte ik met 90 tegen op, de weg was nat dus tja het was een verloren zaak, de auto word morgen gecheked maar word zekerweten total los verklaard, dus ik krijg er nog de dag waarde voor, beetje kut.metal14 schreef op 21 oktober 2004 @ 16:31:
klote man vergoed de verzekering het ?
Anoniem: 111703
Met 90 KM/h?? Wow man dan heb je echt geluk gehad! Niets gebroken oid?The_Resetter schreef op 21 oktober 2004 @ 17:35:
[...]
Mja, hij verleende geen voorrang en ik zat op de autoweg "had mij over het hoofd gezien" dus daar knapte ik met 90 tegen op, de weg was nat dus tja het was een verloren zaak, de auto word morgen gecheked maar word zekerweten total los verklaard, dus ik krijg er nog de dag waarde voor, beetje kut.
Hier is btw nog een goede 1 mb uploader:
http://www.nu-verdienen.nl/uploader/index.php
Succes verder
Ik heb een eigen domein hoorAnoniem: 111703 schreef op 21 oktober 2004 @ 18:00:
[...]
Met 90 KM/h?? Wow man dan heb je echt geluk gehad! Niets gebroken oid?![]()
Hier is btw nog een goede 1 mb uploader:
http://www.nu-verdienen.nl/uploader/index.php
Succes verder
Neen, en als het er is post ik het meteenAnoniem: 98389 schreef op 27 oktober 2004 @ 23:10:
en inmiddels al weer nieuws/updates?
En wanneer verwacht je misschien weer een updeet? Just_I wordt nieuwsgierig, maar ook ongeduldig
.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Dus laat de arme Resetter gewoon met rust
We merken het vanzelf wel als er weer een update is
en dan hoef je ook niet telkens te checken als je ziet dat er weer gepost is en het blijkt weer iemand te zijn die om een update vraagt
We merken het vanzelf wel als er weer een update is

Anoniem: 126695
vraagje? op de website in jouw nick zie ik een foto van de QbiX compleet? of is dat gewoon een foto van achterkant waar alleen wat fans/lampjes in zitten
geduld is een schone zaakThe_Resetter schreef op 11 oktober 2004 @ 19:05:
[...]
Dus thats the case, so to speak dan he, een schrale troost, ik ben aan het prutsen voor een volgend kassie.
MEGASUPERKICK
Ik hoop dat alle ellende met kapotte auto's, falende leveranciers en andere zaken voorbij is en er weer met deze ubermod verder gagaan wordt.
Ik ben althans zeer benieuwd naar een update
Ik hoop dat alle ellende met kapotte auto's, falende leveranciers en andere zaken voorbij is en er weer met deze ubermod verder gagaan wordt.
Ik ben althans zeer benieuwd naar een update
Ja ik ook, en zou het heel fijn vinden als dat filmpje weer online komt van die aanraakloze knopjes, aangezien ik dit voor een maat van mij wil maken, maar hij snapt t idee niet helemaal.
Signature unavailable
Zie ook hier: http://www.inkoopacties.net/ia/zchxnz2dMr GAmba schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:37:
Ja ik ook, en zou het heel fijn vinden als dat filmpje weer online komt van die aanraakloze knopjes, aangezien ik dit voor een maat van mij wil maken, maar hij snapt t idee niet helemaal.
Ook is er genoeg info en filmpjes te vinden op de website van Quantum
Als ik me niet vergis is de TS inmiddels een nieuwe CiP gestart. Betwijfel het dus of deze nog wordt vervolgt.
Kick
Precies een maand en een dag geleden had de TS zijn laatse post.
What happened with this Uber mod Where is the Ts?
* Ganzz Ganzz wacht op een update
* Ganzz Ganzz wacht op een update
[www.ganzz.nl]
Wauw moet je toch mijn eigen topic even een linkje naar gevenfrickY schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:33:
Als ik me niet vergis is de TS inmiddels een nieuwe CiP gestart. Betwijfel het dus of deze nog wordt vervolgt.
K in het short.Ganzz schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:23:
Kick
* The_Resetter Ganzz wacht op een update
Ik heb de case klaar, ik wilde naar een lan gaan dus ik denk ff alles inbouwen, en wat denk je de touch sensors werken niet, eerst wel, even in bouwen, toen werkten ze niet meer, en nu ook buiten de case niet, nu heb ik er tot op de dag van vandaag de pest er aan en ik heb ook helemaal geen zin om te checken wat het nu is (dat komt nog wel een keer) op dit moment heb ik wel een nieuwe mod in de planning maar ik w8 nog op een case.
Dus vrees niet QbiX word nog steeds gebruikt, misschien dat ik de touchsensors weglaat en de kast alsnog als server kast gebruik, maar daar moet ik nog even naar kijken.
Ik meen een post van je tegen gekomen te zijn waarin je zegt een nieuwe uitdaging aan te gaan om een (file-)server van x terabyte in elkaar te plakken met de RAID-controller die in deze kast zat
Maar gezien de search me in de steek laat, zal mijn geheugen wel weer de zwakste schakel zijn
[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 30-11-2004 14:14 ]
Erm neen, maar als jij me wilt sponsoren bouw ik een 5 TB serverfrickY schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:12:
Ik meen een post van je tegen gekomen te zijn waarin je zegt een nieuwe uitdaging aan te gaan om een (file-)server van x terabyte in elkaar te plakken met de RAID-controller die in deze kast zatMaar gezien de search me in de steek laat, zal mijn geheugen wel weer de zwakste schakel zijn
De enige raid controller die in mijn pc zit is de SATA raid controller op het mobo zelf
[ Voor 10% gewijzigd door The_Resetter op 30-11-2004 18:06 ]
Sinds september 2004 heb ik niets meer gedaan aan de case omdat de baybus niet meewerkte, maar nu moet het er toch van komen tijd om de case af te maken.
(en misschien als verkoopbaar op te stellen.)
Kijk nog maar eens goed naar de baybus, het zal de laatste keer zijn dat je hem zo ziet.

En na wat metaal bewerking een nieuwe
de gaatjes zijn voor de hdd vu meter, de 2 grote zullen 2 knopjes in komen (het tiptoets idee heb ik maar even vergeten maar de powerknop werkt daar nog wel op;))

(en misschien als verkoopbaar op te stellen.)
Kijk nog maar eens goed naar de baybus, het zal de laatste keer zijn dat je hem zo ziet.
En na wat metaal bewerking een nieuwe
Anoniem: 86836
Heuj, maar werken de tiptoetsen zo slecht dan ? Of ben je gewoon te lam om het te gaan uitzoeken ?
( verkoop je ze misch ? )
te lam om dat nog uit te zoeken, maar dat heb ik al eens verteld
Zijn geen knopjes, is een IC waarmee je met wat randonderdelen, bijna elk metalen object aanraak/naderingsgevoelig kan maken. Qtouch 160 meen ik uit m'n hoofd.
Signature unavailable
Dat is niet helemaal waar wat je zegt. Het zijn inderdaad capacitatieve schakelaars, maar het object hoeft niet van metaal te zijn. De sensoren (wel een metalen vlakje) mag zich bijvoorbeeld achter (plexi)glas bevinden. Ook een bureaublad van 5 cm dik, waaronder zich de sensoren bevinden, is geen bezwaar om de nadering van een vinger te registreren. Het IC (oa de qt160 van quantum), zorgt ervoor dat het signaal van de sensor goed wordt verwerkt en dat dus niet de naastgelegen sensoren gaan schakelen..Mr GAmba schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:38:
Zijn geen knopjes, is een IC waarmee je met wat randonderdelen, bijna elk metalen object aanraak/naderingsgevoelig kan maken.
Zie ook http://www.inkoopacties.net/ia/zchxnz2d ; hier staat ook een link naar de Quantum website.
Als casemodder willen er wel eens mensen komen die zeuren of je een kast voor ze maakt, nou, ik ben de minste niet en ik neem zo'n uitdaging aan. Nu wil die gast een James Bond 007 Cube... , sure, met als ondergrond de QbiX, in ieder geval het ontwerp van de QbiX, daarom had ik wat vraagjes:
- Heb je voor de draagkracht echt 20 imbusjes nodig / zijplaat, ik wil het namelijk met 12 gaan doen, dus 3 / rij.
- Ik zie dat je de voeding aan de achterplaat hebt gehangen, heb je bij die voeding nog verdere ondersteuning?
- En als ik me niet vergis heb je een dubbele bodem hé ?
- Heb je voor de draagkracht echt 20 imbusjes nodig / zijplaat, ik wil het namelijk met 12 gaan doen, dus 3 / rij.
- Ik zie dat je de voeding aan de achterplaat hebt gehangen, heb je bij die voeding nog verdere ondersteuning?
Hehe neej tuurlijk heb je geen 20 inbussen nodig, maar ik vond dat wel leuk er uitzienX-G schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:05:
Als casemodder willen er wel eens mensen komen die zeuren of je een kast voor ze maakt, nou, ik ben de minste niet en ik neem zo'n uitdaging aan. Nu wil die gast een James Bond 007 Cube... , sure, met als ondergrond de QbiX, in ieder geval het ontwerp van de QbiX, daarom had ik wat vraagjes:
De voeding heeft geen extra support alleen de 4 normale schroeven
Ja zit een dubbele bodem in, maar dies er meer om t mobo wat op te hoogen
Okay thnx
Ja, die gast waar ik die kast voor moet maken vond zoveel schroeven niet erg mooi uitzien ofzo
(ik persoonlijk wel overigens, maaar de klant is koning zeggen we dan maar).
Ik ga soon beginnen ;)!
Ik ga soon beginnen ;)!
Komt hier nog een update of kan ik dit topic verwijderen uit mijn favorieten. Het is een beetje een antiklimax om één van de mooiste mods hier dood te zien gaan
Klopt het dus toch wel dat ik deze case net op Regroup13 heb gezien
.
offtopic:
Dus je bent niet in de prijzen gevallen met de casemod compo The_Resetter? Vreemd, erg vreemd.
Dus je bent niet in de prijzen gevallen met de casemod compo The_Resetter? Vreemd, erg vreemd.
compleet mee eensAnoniem: 75438 schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:49:
Komt hier nog een update of kan ik dit topic verwijderen uit mijn favorieten. Het is een beetje een antiklimax om één van de mooiste mods hier dood te zien gaan
Wees gerust dat is die zeker niet, de eind foto's maak ik morgen, aan de technische kant moet nog wat gebeuren.Anoniem: 75438 schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:49:
Dus voor jou een foto
Mja Challenge computers vond het niet nodig mij in de prijzen te laten vallen omdat en ik quote "ach je had vorig jaar ook al de 1e prijs gewonnen"M-ThijZ schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:49:
Klopt het dus toch wel dat ik deze case net op Regroup13 heb gezien.
offtopic:
zie ook http://www.regroup.nl/forum/viewtopic.php?p=49413#49413
Het verbaasde mij ook idd, ik wou nog effe langslopen, maar tis er niet van gekomen.The_Resetter schreef op maandag 09 mei 2005 @ 00:17:
[...]
Wees gerust dat is die zeker niet, de eind foto's maak ik morgen, aan de technische kant moet nog wat gebeuren.
Dus voor jou een fotoop regroup 13 gemaakt
[afbeelding]
[...]
Mja Challenge computers vond het niet nodig mij in de prijzen te laten vallen omdat en ik quote "ach je had vorig jaar ook al de 1e prijs gewonnen"
zie ook http://www.regroup.nl/forum/viewtopic.php?p=49413#49413
Onze Community-mate (
Persoonlijk niet helemaal mijn smaak, maar ach.
En ik vind het wel erg flauw van Challenge trouwens...
Heeft ook een computer!
Anoniem: 139463
Idd als je wint win je of je m nou al gewonnen hebt of niet kan schumacher net zo goed niet meer rijden anders
Je case ziet er nog steeds erg strak uit. Je mist alleen twee boutjes aan de voorzijde op de punt
Een schande dat je niet gewonnen hebt. Wat ik nu van die doodshoofdkast gezien heb is niet veel, maar dat kan ook aan de brakke pics liggen.
Een schande dat je niet gewonnen hebt. Wat ik nu van die doodshoofdkast gezien heb is niet veel, maar dat kan ook aan de brakke pics liggen.
Nou het heeft een tijd op zich laten wachten maar hier zijn ze dan, de final pictures van Project QbiX Water Cooled.
Met veel bloed zweet en tranen is het er toch nog van gekomen ondanks de meerdere tegenslagen.
De baybus zal ik nog even moeten afmaken qua elektronische gedeelte maar verder is de eigenlijke case af.
Kom mij eens opzoeken op de Pc Xperience op het Casemod plein, daar zal deze case ook meedoen aan het Nederlands kampioenschap Casemodden.

Bedankt voor het volgen van mijn CIP, mocht je vragen hebben stel ze gerust (wel eest even lezen he
)
Met veel bloed zweet en tranen is het er toch nog van gekomen ondanks de meerdere tegenslagen.
De baybus zal ik nog even moeten afmaken qua elektronische gedeelte maar verder is de eigenlijke case af.
Kom mij eens opzoeken op de Pc Xperience op het Casemod plein, daar zal deze case ook meedoen aan het Nederlands kampioenschap Casemodden.
Bedankt voor het volgen van mijn CIP, mocht je vragen hebben stel ze gerust (wel eest even lezen he
[ Voor 3% gewijzigd door The_Resetter op 09-05-2005 19:24 ]
Ziet er zeer netjes uit. Ik heb het niet vanaf het begin gevolgd maar ben halverwege alles nog maar eens bij langs geweest. Ik heb hem vorig jaar niet op campzone gezien maar hoop hem eind mei te kunnen bewonderen in Apeldoorn.
Ik zou alleen je reservoir nog even bijvullen. Dat ziet er denk ik net iets mooier uit...
Ik zou alleen je reservoir nog even bijvullen. Dat ziet er denk ik net iets mooier uit...
Het zou wel vet zijn om nog een keer een [CM]Qbix Water cooled topic te openen, met alle pics van het bouwen erin. Dan is het een stuk makkelijker na te lezen (zonder alle andere replies ertussendoor).
Dit blijft toch 1 van de beste cases die ik hier voorbij heb zien komen
Dit blijft toch 1 van de beste cases die ik hier voorbij heb zien komen
Anoniem: 111928
Mijn vriendin werd kletsnat toen ze dit zag, nice casemod! 
Uiteraard de diepste waardering!
Super kast! Kleine tips: maak er voor Apeldoorn even een i/o shield in en een andere voeding ofzo, dit ziet er een beetje onafgewerkt uit... Verder
hmm mjah..
apart, niet mijn stijl maar desondanks lijkt het mij alsof je in de foto van de bovenkant een stuk geen plexi zie.. ff je reservoir bijvullen lijkt mij ook goed
apart, niet mijn stijl maar desondanks lijkt het mij alsof je in de foto van de bovenkant een stuk geen plexi zie.. ff je reservoir bijvullen lijkt mij ook goed
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Mooie case!
Paar opmerkingen:
- Waarom geen I/O achterplaatje?
- Hoort die kier tussen het gaas dat over je voeding heen zit en de buitenkant van je case?
- Ga je de lege slots nog opvullen met van die slotplaatjes?
Dat reservoir bijvullen dat boeit imho niet zo erg...tis wel wat mooier idd, maar niet essentieel
Hele mooie kast (nou ja, kast) en belachelijk dat jij die case contest niet hebt gewonnen. With all due respect to de winnaar, maar dat was imho een kast die je in een middagje met wat dremelwerk inelkaar flanst, maar wat jij hier laat zien getuigt duidelijk meer van inspiratie, creativiteit en technische kundigheid. Dingen die je bij die andere cases nauwelijks zag.
Paar opmerkingen:
- Hoort die kier tussen het gaas dat over je voeding heen zit en de buitenkant van je case?
Dat reservoir bijvullen dat boeit imho niet zo erg...tis wel wat mooier idd, maar niet essentieel
Hele mooie kast (nou ja, kast) en belachelijk dat jij die case contest niet hebt gewonnen. With all due respect to de winnaar, maar dat was imho een kast die je in een middagje met wat dremelwerk inelkaar flanst, maar wat jij hier laat zien getuigt duidelijk meer van inspiratie, creativiteit en technische kundigheid. Dingen die je bij die andere cases nauwelijks zag.
[ Voor 17% gewijzigd door oli4100 op 09-05-2005 22:38 ]
[HK]Doe mij even haar nummer en adresAnoniem: 111928 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:00:
Mijn vriendin werd kletsnat toen ze dit zag, nice casemod!
- Ik kon die niet meer vindenoli4100 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:35:
Mooie case!
Paar opmerkingen:
- Welke kier ??, het is chrome voeding
- Ja dat gebeurt nog.
En nog even over het reservoir, als de pc aan is dan zie je heel leuk die golfjes vandaar dat die niet vol zit
Anoniem: 76345
Nu je het zegt...The_Resetter schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 00:17:
- Welke kier ??, het is chrome voedingkan zijn dat het wat reflecteerd.
Okay, maar doe hem dan nog ietsje voller, zodat in ieder geval het volledige logo een effen groene achtergrond heeft, dat oogt iets relaxter (en dan heb je meer de tijd om te lezen wat er nou eigenlijk staatEn nog even over het reservoir, als de pc aan is dan zie je heel leuk die golfjes vandaar dat die niet vol zitdan kan je het zien bewegen.
Zoek de 3 verschillen:

Nee, erg netjes
Maatr blijf het zonde van je touch-bus..

Nee, erg netjes
Nice The Resetter :)! Blij dat ie eindelijk af is ;)! Ik denk dat ik ook even langs kom op de vrijdag op de PCX, wil wel ns met alle modders praten ;)!
Een van de mooiste cubes allertijden. (er is een Belg die ook een zeer mooie gemaakt heeft).
Het blijft vreemd dat je die wedstrijd laatst niet gewonnen hebt, maar een case bouw je toch in eerste instantie voor je eigen plezier. En dat zul je er zeker aan gaan beleven. Smaak is voor elke persoon anders, maar met deze case laat je in ieder geval zien dat je smaak hebt.
Ik ben blij dat we hier toch alles hebben kunnen zien en dat er in een jaar tijd een mooie case gebouwd is.
Succes met de volgende.....
Het blijft vreemd dat je die wedstrijd laatst niet gewonnen hebt, maar een case bouw je toch in eerste instantie voor je eigen plezier. En dat zul je er zeker aan gaan beleven. Smaak is voor elke persoon anders, maar met deze case laat je in ieder geval zien dat je smaak hebt.
Ik ben blij dat we hier toch alles hebben kunnen zien en dat er in een jaar tijd een mooie case gebouwd is.
Succes met de volgende.....
neej hij blijft zo volAnoniem: 76345 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 08:42:
[...]
Nu je het zegt...Ik dacht eerst ook een kier te zien. Zou toch mooier zijn als je puur en alleen gaas zou zien in plaats van die chrome rand, maar goed. Is daar toevallig ook iets mis gegaan? Ik zie schroefgaatjes die niet gevuld zijn, als ik me niet vergis. Lang verhaal kom eens langs @ de PCX en ik vertel het je
[...]
Okay, maar doe hem dan nog ietsje voller, zodat in ieder geval het volledige logo een effen groene achtergrond heeft, dat oogt iets relaxter (en dan heb je meer de tijd om te lezen wat er nou eigenlijk staat). Voor de rest volg ik dit topic al sinds het begin, en vind ik het erg aardig om te zien dat hij eindelijk af is. Chapeau, en dat er maar veel prijzen mee gewonnen mogen worden (zeker als de concurrentie, met alle respect, niets creatiever kan meebrengen dan een prefab-kast, wat purschuim en een likje aluminiumverf).
Vooruit dan maarAnoniem: 75438 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:31:
Ik denk dat The Resetter maar een filmpje van het kabbelende water moet posten!
http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/final/res.wmv
niet zeiken dat het een wmv is
De gedachte die ik hierbij krijg!Anoniem: 111928 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:51:
Gauw weer mijn vriendin roepen, nu is er een filmpje!
Je hebt er wel een spannend filmpje van gemaakt met die muziek...
[ Voor 15% gewijzigd door HobbeS op 10-05-2005 20:53 ]
Mag je wel zeiken over de muziek keuze??The_Resetter schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:46:
[...]
Vooruit dan maar

Maar ik blijf het een hele mooi mod vinden
Coole film!!!
Op het laatst heb je van boven gefilmd en lijkt het kabbelende water net vuur. Zeer cool....
Op het laatst heb je van boven gefilmd en lijkt het kabbelende water net vuur. Zeer cool....
Wellicht leuk om te vermelden maar ik zit bij de 10 finalisten voor het NKCM check http://www.casejunkies.co...php?upn=080001&hl_id=2774
Dus ik sta de 27e tot de 29e in de America hallen in Apeldoorn
Dus ik sta de 27e tot de 29e in de America hallen in Apeldoorn
[ Voor 10% gewijzigd door The_Resetter op 18-05-2005 14:53 ]
Veel plezier & succes toegewenst. En uiteraard gefeliciteerd.
Anoniem: 135884
Tis een wmvThe_Resetter schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:46:
[...]
Vooruit dan maar

Ja idd, hij moest ff gemaakt worden
Wel bruut filmpje
En ik heb de 5e plek behaald in de compo
Gefeliciteerd, collega!
In 't echt is ie trouwens nog mooier dan op de foto
[ Voor 52% gewijzigd door Demo op 29-05-2005 21:01 ]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Toevallig gisteren de film "Cube Zero" zitten kijken en ik heb 1 en 2 ook gezien vond ik de beste.
Ik kan mij niet herinneren dat ze ook verzopen werden in een van die kubussen dus jij hebt zeg meer weer een hypercubedimensie toegevoegd aan die Cubes.
Te gek ontwerp en is zekerz "nummuro uno" vanuit mijn optiek.
Ik kan mij niet herinneren dat ze ook verzopen werden in een van die kubussen dus jij hebt zeg meer weer een hypercubedimensie toegevoegd aan die Cubes.
Te gek ontwerp en is zekerz "nummuro uno" vanuit mijn optiek.
[ Voor 19% gewijzigd door Youri Carma op 30-05-2005 19:22 ]
Has Balls
offtopic:
Wtf.. die heb ik gister ook zitten kijken
Kutfilm 
Wtf.. die heb ik gister ook zitten kijken
Gefeliciteerd met je 5de plekkie!
Ik had toch nog even wat vraagjes over de gebruikte radiateur.
- Wat voor auto komt deze radiateur?
Ik vind hem inderdaad erg fraai geworden.
- Maar hoe verwijder je de corrosie aan de binnenkant?
- Is het niet het beste een volledig koperen radiateur te nemen en in wat voor auto's zitten nog volledig koperen radiateuren?
- Is het niet het beste een volledig koperen radiateur te nemen en in wat voor auto's zitten nog volledig koperen radiateuren?
Has Balls
koperen kern en alu "sinks" werken goed.Youri Carma schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:14:
Ik had toch nog even wat vraagjes over de gebruikte radiateur.
koper neemt en geleid goed warmte, en alu geeft het weer beter af (was het toch ?) dus een kombi is opzich wel beter hoewel volledig koperen koeling wel beter is soms. ik weet het niet meer.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW