[CIP] Project QbiX Water Cooled, (aluminium cube) \o/

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.789 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-06 19:21
Thrillseekah schreef op 09 september 2004 @ 16:19:
Heej resetter ben je toevallig morgen al op hybrid? En is je kast dan al zo goed als klaar? Ben er erg benieuwd naar. :*)
Ja ik sta vandaag op de Hybrid, je vind me vanzelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-02 11:42
Wij gaan zo rustig die kant op zien je wel bij chenbro :P ieder ander die komt tot dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Ik kan niet anders zeggen dan dat je RETESTRAK bezig bent. Ik heb 7 maanden Internet moeten missen, ik kom terug, en Mr. Resetter maakt een of andere vette-mega-pimp-aqua-chilled-alu-cube!!!!!! :D

Deze is onder ctrl+d verdwenen, watching this topic VERY closely!

Godspeed,
XyonN

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Anoniem: 122707

Ik heb je mod al vanaf het begin gezien, maar vind dat'k toch ook iets moet posten nu hij bijna af is ;)
om het even samen te vatten: :| :o ... :9~ ...=> _/-\o_
You bring CM to a higher level!
'k denk dat je je nu wel als een engeltje O-) in deze afbeelding kunt wanen, of eerder }) ?
Ik hoop dat er nog andere goede en creatieve casemodders zijn die de uitdaging willen aannemen door zoiets als jouw "ding" te maken!

• NovemberSierra
  • Laatst online: 24-06 18:51
Anoniem: 122707 schreef op 11 september 2004 @ 00:02:
Ik heb je mod al vanaf het begin gezien, maar vind dat'k toch ook iets moet posten nu hij bijna af is ;)
om het even samen te vatten: :| :o ... :9~ ...=> _/-\o_
You bring CM to a higher level!
'k denk dat je je nu wel als een engeltje O-) in deze afbeelding kunt wanen, of eerder }) ?
Ik hoop dat er nog andere goede en creatieve casemodders zijn die de uitdaging willen aannemen door zoiets als jouw "ding" te maken!
"Ding"??? Eerder Ubermod

Anoniem: 75438

Hoe was Hybrid en hoe is de status van de kast???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Laatst online: 24-06 18:51
Ja ik wil ook weer ff weten hoe het met deze case staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:23

Dentheman

Zie signature

:7 :7 :7 We want update, We want update :7 :7 :7

nieuwe pagina, bijna de 1000 posts in zicht. Wat een 'ubermod' wel al niet los maakt :9 )

[ Voor 68% gewijzigd door Dentheman op 27-09-2004 22:15 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Denman89 schreef op 27 september 2004 @ 22:02:
:7 :7 :7 We want update, We want update :7 :7 :7

(sub) nieuwe pagina, bijna al 1000 posts ook al, wat een 'ubermod' wel al niet los maakt :9 ) [/sub]
Wat een waardeloze kick :/ En bovendien zijn de 1000 posts nog lang niet in zicht 8)7

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Dat geintje met die buttons ziet er mooi uit. :) Weet iemand of het ook met de andere (power-button en dvd-speler buttons) zou werken of bij voorbaat al een kansloze missie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNStein
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-12-2023

FrankNStein

It's Alive!!!

waarom zou het niet werken...
Je moet gewoon kort contact maken...
maar als je het wilt toen zoals de resteror, dan heb je wel die mooie chips nodig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Megakick]

ik zie de resetter wel eens in andere topics posten, anders had ik hem als vermist opgegeven. ;)

Maar een klein updateje zou toch wel op prijs gesteld worden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
Anoniem: 75438 schreef op 11 oktober 2004 @ 15:09:
[Megakick]

ik zie de resetter wel eens in andere topics posten, anders had ik hem als vermist opgegeven. ;)

Maar een klein updateje zou toch wel op prijs gesteld worden!!!
Ja sorry het zit ff niet mee, de kast is zo goed als af, maar nu werkt het IC printje niet meer :S heel wazig, dus toen The Hybrid was afgelopen ben ik er ook maar niet verder mee gegaan, plus is mijn Epox board ook dood, dus die is RMA maar die knuppels van de Tweakstore reageren niet op mijn emailtjes die ik ze stuur, aangezien ik geen zin heb om de hele kast 2x in de week opnieuw op te bouwen :P

Dus thats the case, so to speak dan he ;), een schrale troost, ik ben aan het prutsen voor een volgend kassie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05-2024
The_Resetter schreef op 11 oktober 2004 @ 19:05:
[...]

Ja sorry het zit ff niet mee, de kast is zo goed als af, maar nu werkt het IC printje niet meer :S heel wazig, dus toen The Hybrid was afgelopen ben ik er ook maar niet verder mee gegaan, plus is mijn Epox board ook dood, dus die is RMA maar die knuppels van de Tweakstore reageren niet op mijn emailtjes die ik ze stuur, aangezien ik geen zin heb om de hele kast 2x in de week opnieuw op te bouwen :P

Dus thats the case, so to speak dan he ;), een schrale troost, ik ben aan het prutsen voor een volgend kassie.
Ik/We zijn benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110226

[...]

Tweakstore staat bekend staat om zijn non-reactie, je zou een fax kunnen sturen. heb je grootste kans op een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06 22:57

iop

ik krijg ook nog steeds geld/goederen van ze....niks gehoord, geen mail, geen telefoon....
van mij mogen ze kapot flikkeren daaroh, was toch maar klein bedrag =\ (inmiddels een halfjaar terug)

maar goed sorry voor de offtopic-heid.

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
Anoniem: 110226 schreef op 12 oktober 2004 @ 11:04:
[...]

Tweakstore staat bekend staat om zijn non-reactie, je zou een fax kunnen sturen. heb je grootste kans op een reactie.
Zonder fax zal dat moeilijk gaan, vandaag zouden ze berijkbaar zijn, 1 keer in gesprek om ca 10 uur smorgens en toen de hele dag maar proberen te bellen maar ik kreeg ze maar niet aan de telefoon, hij ging gewoon stomweg over.

Zeer slechte service imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:26

sapphire

Die-hard pruts0r

TS is ook zga. niet te bereiken, mijn ervaring is dat langsgaan helpt :P
Maja niet iedereen heeft de tijd/middelen daarvoor :(

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
sapphire schreef op 12 oktober 2004 @ 23:51:
TS is ook zga. niet te bereiken, mijn ervaring is dat langsgaan helpt :P
Maja niet iedereen heeft de tijd/middelen daarvoor :(
Wederom is dat ook geen optie, das namelijk nog al een eindje weg :P van die kosten om daar naartoe te gaan kan ik een nieuw mobo halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110226

Faxen kan ook via bv: http://www.gratiz.nl/faxen.html (ik weet idd niet hoe de linksubmit werkt, is op elk forum weer anders. dus succes met copy pasten)

En langsgaan lijtk idd de enige mogelijkheid omservice te krijgen van die tent.
Er zijn redelijk wat Tweakers.nl bezoekers die er in de buurt wonen waaronder SH4DeH geloof ik. je zou het zo iemand kunnen vragen.

succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-06 18:41
offtopic:
Of de Tweakers-knokploeg... :+ Kan toch niet waar zijn dat zo n prachtige mod stil komt te liggen vanwege dat stel amateurs? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 00:04

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

The_Resetter schreef op 12 oktober 2004 @ 23:33:
[...]

Zonder fax zal dat moeilijk gaan, vandaag zouden ze berijkbaar zijn, 1 keer in gesprek om ca 10 uur smorgens en toen de hele dag maar proberen te bellen maar ik kreeg ze maar niet aan de telefoon, hij ging gewoon stomweg over.

Zeer slechte service imo
word je eindelijk wakker?!

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

offtopic:
Of willen vragen of ze wat op voorraad hebben. Dus je stuurt een mailtje, geen reactie, je belt de hele dag, wordt niet opgenomen...
Dus je gaat maar langs, kan je het gelijk kopen toch?? Ze hadden het dus niet en zeggen ze: "t komt misschien van de week iets binnen maar we weten het niet zeker, ik zou ff bellen" :( :( :(
k heb r gelukkig nooit wat gekocht en ben r blij om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
mydogisgone schreef op 13 oktober 2004 @ 12:11:
[...]

word je eindelijk wakker?!
?????? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 00:04

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

dat ze niet reageren bij tweakstore :( communicatie mist tegenwoordig bij veels shops..
en soms kom je nog wel eens goede tegen zoals. www.hbit.nl :) daar is de communicatie echt top :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-06 14:22

Preaper

...

Zijn de foto's van de case nog ergens te bezichtigen?

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 06:22
Preaper schreef op 13 oktober 2004 @ 23:47:
Zijn de foto's van de case nog ergens te bezichtigen?
Laten we eens beginnen om het topic gewoon te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 18:42

Haan

dotnetter

Mickman schreef op 14 oktober 2004 @ 11:36:
[...]

Laten we eens beginnen om het topic gewoon te lezen
Idd. Als je dat doet, kom je er achter dat de pics van het begin het niet meer doen :o

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107118

Met welke camera zijn deze foto's gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:28

Goku33

Ownage!

Anoniem: 107118 schreef op 20 oktober 2004 @ 01:36:
Met welke camera zijn deze foto's gemaakt?
Nikon Coolpix 885 (bestandsinfo --> E885)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
Goku333 schreef op 20 oktober 2004 @ 23:18:
[...]

Nikon Coolpix 885 (bestandsinfo --> E885)
Correct, de foto's die gehost stonden zijn weg :( ik fix ze later wel op mijn host, moet eerst even kijken naar een nieuwe auto, k heb em gister naar de tering gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
klote man vergoed de verzekering het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
metal14 schreef op 21 oktober 2004 @ 16:31:
klote man vergoed de verzekering het ?
Mja, hij verleende geen voorrang en ik zat op de autoweg "had mij over het hoofd gezien" dus daar knapte ik met 90 tegen op, de weg was nat dus tja het was een verloren zaak, de auto word morgen gecheked maar word zekerweten total los verklaard, dus ik krijg er nog de dag waarde voor, beetje kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

The_Resetter schreef op 21 oktober 2004 @ 17:35:
[...]

Mja, hij verleende geen voorrang en ik zat op de autoweg "had mij over het hoofd gezien" dus daar knapte ik met 90 tegen op, de weg was nat dus tja het was een verloren zaak, de auto word morgen gecheked maar word zekerweten total los verklaard, dus ik krijg er nog de dag waarde voor, beetje kut.
Met 90 KM/h?? Wow man dan heb je echt geluk gehad! Niets gebroken oid? :)

Hier is btw nog een goede 1 mb uploader:

http://www.nu-verdienen.nl/uploader/index.php

Succes verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
Anoniem: 111703 schreef op 21 oktober 2004 @ 18:00:
[...]

Met 90 KM/h?? Wow man dan heb je echt geluk gehad! Niets gebroken oid? :)

Hier is btw nog een goede 1 mb uploader:

http://www.nu-verdienen.nl/uploader/index.php

Succes verder :)
Ik heb een eigen domein hoor :P ik heb geen hosting nodig bij die upload meuk, ik moet alleen de urls fixen, maar iig neej ik heb helemaal niets behalve een stoot adrenaline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107065

idd klote van je auto... nog suc-6 ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

en inmiddels al weer nieuws/updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
Anoniem: 98389 schreef op 27 oktober 2004 @ 23:10:
en inmiddels al weer nieuws/updates?
Neen, en als het er is post ik het meteen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-06 19:25

Just_I

What did you just say?

En wanneer verwacht je misschien weer een updeet? Just_I wordt nieuwsgierig, maar ook ongeduldig :Y) .

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Dus laat de arme Resetter gewoon met rust ;)
We merken het vanzelf wel als er weer een update is :9 en dan hoef je ook niet telkens te checken als je ziet dat er weer gepost is en het blijkt weer iemand te zijn die om een update vraagt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126695

vraagje? op de website in jouw nick zie ik een foto van de QbiX compleet? of is dat gewoon een foto van achterkant waar alleen wat fans/lampjes in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126695

het is een beetje stil geweest? bestaat de mod nog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
[...]

geduld is een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MEGASUPERKICK

Ik hoop dat alle ellende met kapotte auto's, falende leveranciers en andere zaken voorbij is en er weer met deze ubermod verder gagaan wordt.

Ik ben althans zeer benieuwd naar een update B)

• Mr GAmba
  • Laatst online: 10-05-2021

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Ja ik ook, en zou het heel fijn vinden als dat filmpje weer online komt van die aanraakloze knopjes, aangezien ik dit voor een maat van mij wil maken, maar hij snapt t idee niet helemaal.

Signature unavailable

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Mr GAmba schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:37:
Ja ik ook, en zou het heel fijn vinden als dat filmpje weer online komt van die aanraakloze knopjes, aangezien ik dit voor een maat van mij wil maken, maar hij snapt t idee niet helemaal.
Zie ook hier: http://www.inkoopacties.net/ia/zchxnz2d
Ook is er genoeg info en filmpjes te vinden op de website van Quantum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Als ik me niet vergis is de TS inmiddels een nieuwe CiP gestart. Betwijfel het dus of deze nog wordt vervolgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganzz
  • Laatst online: 23-10-2021
Kick

Precies een maand en een dag geleden had de TS zijn laatse post.

What happened with this Uber mod Where is the Ts?

* Ganzz Ganzz wacht op een update

[www.ganzz.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
frickY schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:33:
Als ik me niet vergis is de TS inmiddels een nieuwe CiP gestart. Betwijfel het dus of deze nog wordt vervolgt.
Wauw moet je toch mijn eigen topic even een linkje naar geven ;) neej ik ben nog geen nieuwe gestart
Ganzz schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:23:
Kick

Precies een maand en een dag geleden had de TS zijn laatse post.

What happened with this Uber mod Where is the Ts?

* The_Resetter Ganzz wacht op een update
K in het short.
Ik heb de case klaar, ik wilde naar een lan gaan dus ik denk ff alles inbouwen, en wat denk je de touch sensors werken niet, eerst wel, even in bouwen, toen werkten ze niet meer, en nu ook buiten de case niet, nu heb ik er tot op de dag van vandaag de pest er aan en ik heb ook helemaal geen zin om te checken wat het nu is (dat komt nog wel een keer) op dit moment heb ik wel een nieuwe mod in de planning maar ik w8 nog op een case.

Dus vrees niet QbiX word nog steeds gebruikt, misschien dat ik de touchsensors weglaat en de kast alsnog als server kast gebruik, maar daar moet ik nog even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik meen een post van je tegen gekomen te zijn waarin je zegt een nieuwe uitdaging aan te gaan om een (file-)server van x terabyte in elkaar te plakken met de RAID-controller die in deze kast zat :? Maar gezien de search me in de steek laat, zal mijn geheugen wel weer de zwakste schakel zijn ;)

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 30-11-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
frickY schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:12:
Ik meen een post van je tegen gekomen te zijn waarin je zegt een nieuwe uitdaging aan te gaan om een (file-)server van x terabyte in elkaar te plakken met de RAID-controller die in deze kast zat :? Maar gezien de search me in de steek laat, zal mijn geheugen wel weer de zwakste schakel zijn ;)
Erm neen, maar als jij me wilt sponsoren bouw ik een 5 TB server :P

De enige raid controller die in mijn pc zit is de SATA raid controller op het mobo zelf ;)

[ Voor 10% gewijzigd door The_Resetter op 30-11-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106398

Hij is in de war met FiXeL denk ik ;) Achja, het zijn allebei cubes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
Sinds september 2004 heb ik niets meer gedaan aan de case omdat de baybus niet meewerkte, maar nu moet het er toch van komen tijd om de case af te maken.
(en misschien als verkoopbaar op te stellen.)

Kijk nog maar eens goed naar de baybus, het zal de laatste keer zijn dat je hem zo ziet.
Afbeeldingslocatie: http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/baybus/resize/DSCN6639.JPG

En na wat metaal bewerking een nieuwe ;) de gaatjes zijn voor de hdd vu meter, de 2 grote zullen 2 knopjes in komen (het tiptoets idee heb ik maar even vergeten maar de powerknop werkt daar nog wel op;))

Afbeeldingslocatie: http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/baybus/resize/DSCN6645.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/baybus/resize/DSCN6648.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/baybus/resize/DSCN6649.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86836

Heuj, maar werken de tiptoetsen zo slecht dan ? Of ben je gewoon te lam om het te gaan uitzoeken ? :P ( verkoop je ze misch ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
te lam om dat nog uit te zoeken, maar dat heb ik al eens verteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben blij dat er weer schot in de zaak komt! Grote knoppen zijn wel mooi/apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111783

nice ziet er echt strak uit :9~ _/-\o_ :9~
Waar kan je die touchscreen knopjes eigenlijk kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr GAmba
  • Laatst online: 10-05-2021

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Zijn geen knopjes, is een IC waarmee je met wat randonderdelen, bijna elk metalen object aanraak/naderingsgevoelig kan maken. Qtouch 160 meen ik uit m'n hoofd.

Signature unavailable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Mr GAmba schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:38:
Zijn geen knopjes, is een IC waarmee je met wat randonderdelen, bijna elk metalen object aanraak/naderingsgevoelig kan maken.
Dat is niet helemaal waar wat je zegt. Het zijn inderdaad capacitatieve schakelaars, maar het object hoeft niet van metaal te zijn. De sensoren (wel een metalen vlakje) mag zich bijvoorbeeld achter (plexi)glas bevinden. Ook een bureaublad van 5 cm dik, waaronder zich de sensoren bevinden, is geen bezwaar om de nadering van een vinger te registreren. Het IC (oa de qt160 van quantum), zorgt ervoor dat het signaal van de sensor goed wordt verwerkt en dat dus niet de naastgelegen sensoren gaan schakelen..

Zie ook http://www.inkoopacties.net/ia/zchxnz2d ; hier staat ook een link naar de Quantum website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Als casemodder willen er wel eens mensen komen die zeuren of je een kast voor ze maakt, nou, ik ben de minste niet en ik neem zo'n uitdaging aan. Nu wil die gast een James Bond 007 Cube... , sure, met als ondergrond de QbiX, in ieder geval het ontwerp van de QbiX, daarom had ik wat vraagjes:

- Heb je voor de draagkracht echt 20 imbusjes nodig / zijplaat, ik wil het namelijk met 12 gaan doen, dus 3 / rij.
- Ik zie dat je de voeding aan de achterplaat hebt gehangen, heb je bij die voeding nog verdere ondersteuning?
- En als ik me niet vergis heb je een dubbele bodem hé ?

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
X-G schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:05:
Als casemodder willen er wel eens mensen komen die zeuren of je een kast voor ze maakt, nou, ik ben de minste niet en ik neem zo'n uitdaging aan. Nu wil die gast een James Bond 007 Cube... , sure, met als ondergrond de QbiX, in ieder geval het ontwerp van de QbiX, daarom had ik wat vraagjes:

- Heb je voor de draagkracht echt 20 imbusjes nodig / zijplaat, ik wil het namelijk met 12 gaan doen, dus 3 / rij.
- Ik zie dat je de voeding aan de achterplaat hebt gehangen, heb je bij die voeding nog verdere ondersteuning?
- En als ik me niet vergis heb je een dubbele bodem hé ?
Hehe neej tuurlijk heb je geen 20 inbussen nodig, maar ik vond dat wel leuk er uitzien

De voeding heeft geen extra support alleen de 4 normale schroeven

Ja zit een dubbele bodem in, maar dies er meer om t mobo wat op te hoogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Okay thnx :) Ja, die gast waar ik die kast voor moet maken vond zoveel schroeven niet erg mooi uitzien ofzo :p (ik persoonlijk wel overigens, maaar de klant is koning zeggen we dan maar).

Ik ga soon beginnen ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Komt hier nog een update of kan ik dit topic verwijderen uit mijn favorieten. Het is een beetje een antiklimax om één van de mooiste mods hier dood te zien gaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:34

M-ThijZ

Riding on Rails

Klopt het dus toch wel dat ik deze case net op Regroup13 heb gezien :).

offtopic:
Dus je bent niet in de prijzen gevallen met de casemod compo The_Resetter? Vreemd, erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-06 18:10
Anoniem: 75438 schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:49:
Komt hier nog een update of kan ik dit topic verwijderen uit mijn favorieten. Het is een beetje een antiklimax om één van de mooiste mods hier dood te zien gaan :'(
compleet mee eens ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
Anoniem: 75438 schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:49:
Wees gerust dat is die zeker niet, de eind foto's maak ik morgen, aan de technische kant moet nog wat gebeuren.

Dus voor jou een foto ;) op regroup 13 gemaakt
Afbeeldingslocatie: http://www.resetter.nl/upl00d/upped/IMG_6587.JPG
M-ThijZ schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:49:
Klopt het dus toch wel dat ik deze case net op Regroup13 heb gezien :).

offtopic:
Dus je bent niet in de prijzen gevallen met de casemod compo The_Resetter? Vreemd, erg vreemd.
Mja Challenge computers vond het niet nodig mij in de prijzen te laten vallen omdat en ik quote "ach je had vorig jaar ook al de 1e prijs gewonnen"

zie ook http://www.regroup.nl/forum/viewtopic.php?p=49413#49413

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
The_Resetter schreef op maandag 09 mei 2005 @ 00:17:
[...]

Wees gerust dat is die zeker niet, de eind foto's maak ik morgen, aan de technische kant moet nog wat gebeuren.

Dus voor jou een foto ;) op regroup 13 gemaakt
[afbeelding]

[...]

Mja Challenge computers vond het niet nodig mij in de prijzen te laten vallen omdat en ik quote "ach je had vorig jaar ook al de 1e prijs gewonnen"

zie ook http://www.regroup.nl/forum/viewtopic.php?p=49413#49413
Het verbaasde mij ook idd, ik wou nog effe langslopen, maar tis er niet van gekomen.

Onze Community-mate ( :P ) BravoNijN heeft de eerste prijs gewonnen.
Persoonlijk niet helemaal mijn smaak, maar ach.

En ik vind het wel erg flauw van Challenge trouwens...

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139463

Idd als je wint win je of je m nou al gewonnen hebt of niet kan schumacher net zo goed niet meer rijden anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je case ziet er nog steeds erg strak uit. Je mist alleen twee boutjes aan de voorzijde op de punt ;)

Een schande dat je niet gewonnen hebt. Wat ik nu van die doodshoofdkast gezien heb is niet veel, maar dat kan ook aan de brakke pics liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
Nou het heeft een tijd op zich laten wachten maar hier zijn ze dan, de final pictures van Project QbiX Water Cooled.

Met veel bloed zweet en tranen is het er toch nog van gekomen ondanks de meerdere tegenslagen.

De baybus zal ik nog even moeten afmaken qua elektronische gedeelte maar verder is de eigenlijke case af.

Kom mij eens opzoeken op de Pc Xperience op het Casemod plein, daar zal deze case ook meedoen aan het Nederlands kampioenschap Casemodden.

Afbeeldingslocatie: http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/final/thumb/DSCN7445.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/final/thumb/DSCN7447.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/final/thumb/DSCN7449.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/final/thumb/DSCN7451.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/final/thumb/DSCN7453.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/final/thumb/DSCN7454.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/final/thumb/DSCN7456.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/final/thumb/DSCN7457.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/final/thumb/DSCN7459.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/final/thumb/DSCN7460.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/final/thumb/DSCN7461.JPG

Bedankt voor het volgen van mijn CIP, mocht je vragen hebben stel ze gerust (wel eest even lezen he ;))

[ Voor 3% gewijzigd door The_Resetter op 09-05-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertstoppels
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-08-2023
Ziet er zeer netjes uit. Ik heb het niet vanaf het begin gevolgd maar ben halverwege alles nog maar eens bij langs geweest. Ik heb hem vorig jaar niet op campzone gezien maar hoop hem eind mei te kunnen bewonderen in Apeldoorn.

Ik zou alleen je reservoir nog even bijvullen. Dat ziet er denk ik net iets mooier uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Het zou wel vet zijn om nog een keer een [CM]Qbix Water cooled topic te openen, met alle pics van het bouwen erin. Dan is het een stuk makkelijker na te lezen (zonder alle andere replies ertussendoor).
Dit blijft toch 1 van de beste cases die ik hier voorbij heb zien komen _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111928

Mijn vriendin werd kletsnat toen ze dit zag, nice casemod! :)

Uiteraard de diepste waardering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:28
Super kast! Kleine tips: maak er voor Apeldoorn even een i/o shield in en een andere voeding ofzo, dit ziet er een beetje onafgewerkt uit... Verder _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-06 11:45

Nox

Noxiuz

hmm mjah..

apart, niet mijn stijl maar desondanks lijkt het mij alsof je in de foto van de bovenkant een stuk geen plexi zie.. ff je reservoir bijvullen lijkt mij ook goed :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Mooie case!

Paar opmerkingen:

- Waarom geen I/O achterplaatje?
- Hoort die kier tussen het gaas dat over je voeding heen zit en de buitenkant van je case?
- Ga je de lege slots nog opvullen met van die slotplaatjes?

Dat reservoir bijvullen dat boeit imho niet zo erg...tis wel wat mooier idd, maar niet essentieel

Hele mooie kast (nou ja, kast) en belachelijk dat jij die case contest niet hebt gewonnen. With all due respect to de winnaar, maar dat was imho een kast die je in een middagje met wat dremelwerk inelkaar flanst, maar wat jij hier laat zien getuigt duidelijk meer van inspiratie, creativiteit en technische kundigheid. Dingen die je bij die andere cases nauwelijks zag.

[ Voor 17% gewijzigd door oli4100 op 09-05-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
Anoniem: 111928 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:00:
Mijn vriendin werd kletsnat toen ze dit zag, nice casemod! :)

Uiteraard de diepste waardering!
[HK]Doe mij even haar nummer en adres ;) :9 [/HK]
oli4100 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:35:
Mooie case!

Paar opmerkingen:

- Waarom geen I/O achterplaatje?
- Hoort die kier tussen het gaas dat over je voeding heen zit en de buitenkant van je case?
- Ga je de lege slots nog opvullen met van die slotplaatjes?

Dat reservoir bijvullen dat boeit imho niet zo erg...tis wel wat mooier idd, maar niet essentieel
- Ik kon die niet meer vinden :S maar daar regel ik een nieuwe voor dus dat is geen ramp.

- Welke kier ??, het is chrome voeding ;) kan zijn dat het wat reflecteerd.

- Ja dat gebeurt nog.

En nog even over het reservoir, als de pc aan is dan zie je heel leuk die golfjes vandaar dat die niet vol zit ;) dan kan je het zien bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76345

The_Resetter schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 00:17:
- Welke kier ??, het is chrome voeding ;) kan zijn dat het wat reflecteerd.
Nu je het zegt... :) Ik dacht eerst ook een kier te zien. Zou toch mooier zijn als je puur en alleen gaas zou zien in plaats van die chrome rand, maar goed. Is daar toevallig ook iets mis gegaan? Ik zie schroefgaatjes die niet gevuld zijn, als ik me niet vergis.
En nog even over het reservoir, als de pc aan is dan zie je heel leuk die golfjes vandaar dat die niet vol zit ;) dan kan je het zien bewegen.
Okay, maar doe hem dan nog ietsje voller, zodat in ieder geval het volledige logo een effen groene achtergrond heeft, dat oogt iets relaxter (en dan heb je meer de tijd om te lezen wat er nou eigenlijk staat ;)). Voor de rest volg ik dit topic al sinds het begin, en vind ik het erg aardig om te zien dat hij eindelijk af is. Chapeau, en dat er maar veel prijzen mee gewonnen mogen worden (zeker als de concurrentie, met alle respect, niets creatiever kan meebrengen dan een prefab-kast, wat purschuim en een likje aluminiumverf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Zoek de 3 verschillen:

Afbeeldingslocatie: http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/final/thumb/DSCN7451.JPG
Afbeeldingslocatie: http://hollywoodcostumesandparty.com/costumes/hollywood/horror/pinhead.jpg

Nee, erg netjes :) Maatr blijf het zonde van je touch-bus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Nice The Resetter :)! Blij dat ie eindelijk af is ;)! Ik denk dat ik ook even langs kom op de vrijdag op de PCX, wil wel ns met alle modders praten ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een van de mooiste cubes allertijden. (er is een Belg die ook een zeer mooie gemaakt heeft).

Het blijft vreemd dat je die wedstrijd laatst niet gewonnen hebt, maar een case bouw je toch in eerste instantie voor je eigen plezier. En dat zul je er zeker aan gaan beleven. Smaak is voor elke persoon anders, maar met deze case laat je in ieder geval zien dat je smaak hebt.

Ik ben blij dat we hier toch alles hebben kunnen zien en dat er in een jaar tijd een mooie case gebouwd is.

Succes met de volgende.....

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
Anoniem: 76345 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 08:42:
[...]

Nu je het zegt... :) Ik dacht eerst ook een kier te zien. Zou toch mooier zijn als je puur en alleen gaas zou zien in plaats van die chrome rand, maar goed. Is daar toevallig ook iets mis gegaan? Ik zie schroefgaatjes die niet gevuld zijn, als ik me niet vergis. Lang verhaal kom eens langs @ de PCX en ik vertel het je ;)

[...]

Okay, maar doe hem dan nog ietsje voller, zodat in ieder geval het volledige logo een effen groene achtergrond heeft, dat oogt iets relaxter (en dan heb je meer de tijd om te lezen wat er nou eigenlijk staat ;)). Voor de rest volg ik dit topic al sinds het begin, en vind ik het erg aardig om te zien dat hij eindelijk af is. Chapeau, en dat er maar veel prijzen mee gewonnen mogen worden (zeker als de concurrentie, met alle respect, niets creatiever kan meebrengen dan een prefab-kast, wat purschuim en een likje aluminiumverf).
neej hij blijft zo vol :P, trust me als je hem irl ziet dan lijkt het heel wat anders/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat The Resetter maar een filmpje van het kabbelende water moet posten!
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
Anoniem: 75438 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:31:
Ik denk dat The Resetter maar een filmpje van het kabbelende water moet posten!
>:)
Vooruit dan maar :P

http://www.resetter.nl/casemod/QbiX/final/res.wmv

niet zeiken dat het een wmv is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111928

Gauw weer mijn vriendin roepen, nu is er een filmpje! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 09:42
Anoniem: 111928 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:51:
Gauw weer mijn vriendin roepen, nu is er een filmpje! :9
De gedachte die ik hierbij krijg!

Je hebt er wel een spannend filmpje van gemaakt met die muziek...

[ Voor 15% gewijzigd door HobbeS op 10-05-2005 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Mag je wel zeiken over de muziek keuze?? O-) nee hoor :>

Maar ik blijf het een hele mooi mod vinden _/-\o_ Wel jammer dat je niet gewonnen hebt, maar zo'n vette case op je tafel is toch al genoeg voldoening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coole film!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Op het laatst heb je van boven gefilmd en lijkt het kabbelende water net vuur. Zeer cool....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
Wellicht leuk om te vermelden maar ik zit bij de 10 finalisten voor het NKCM check http://www.casejunkies.co...php?upn=080001&hl_id=2774

Dus ik sta de 27e tot de 29e in de America hallen in Apeldoorn

[ Voor 10% gewijzigd door The_Resetter op 18-05-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, ik had ook niet anders verwacht !

Feli ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-06 11:10
Veel plezier & succes toegewenst. En uiteraard gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135884

Tis een wmv :/

Ja idd, hij moest ff gemaakt worden :p

Wel bruut filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
En ik heb de 5e plek behaald in de compo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-06 10:36

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Gefeliciteerd, collega! :D In 't echt is ie trouwens nog mooier dan op de foto :)

[ Voor 52% gewijzigd door Demo op 29-05-2005 21:01 ]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice one resetter ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-06 11:10
gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri Carma
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-10-2008

Youri Carma

Hoe kom ik van Tweakerz af?

Toevallig gisteren de film "Cube Zero" zitten kijken en ik heb 1 en 2 ook gezien vond ik de beste.

Ik kan mij niet herinneren dat ze ook verzopen werden in een van die kubussen dus jij hebt zeg meer weer een hypercubedimensie toegevoegd aan die Cubes.

Te gek ontwerp en is zekerz "nummuro uno" vanuit mijn optiek.

[ Voor 19% gewijzigd door Youri Carma op 30-05-2005 19:22 ]

Has Balls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
offtopic:
Wtf.. die heb ik gister ook zitten kijken :? Kutfilm :P

Gefeliciteerd met je 5de plekkie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri Carma
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-10-2008

Youri Carma

Hoe kom ik van Tweakerz af?

Ik had toch nog even wat vraagjes over de gebruikte radiateur.
- Wat voor auto komt deze radiateur?
Ik vind hem inderdaad erg fraai geworden.
- Maar hoe verwijder je de corrosie aan de binnenkant?
- Is het niet het beste een volledig koperen radiateur te nemen en in wat voor auto's zitten nog volledig koperen radiateuren?

Has Balls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-06 11:45

Nox

Noxiuz

Youri Carma schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:14:
Ik had toch nog even wat vraagjes over de gebruikte radiateur.
- Wat voor auto komt deze radiateur?
Ik vind hem inderdaad erg fraai geworden.
- Maar hoe verwijder je de corrosie aan de binnenkant?
- Is het niet het beste een volledig koperen radiateur te nemen en in wat voor auto's zitten nog volledig koperen radiateuren?
koperen kern en alu "sinks" werken goed.

koper neemt en geleid goed warmte, en alu geeft het weer beter af (was het toch ?) dus een kombi is opzich wel beter hoewel volledig koperen koeling wel beter is soms. ik weet het niet meer. :P

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste