Zeer nice!
/me Ben benieuwd wat je in het dekseltje van je resevoir gaat laten graveren!
uhmm... w00t!? en een smilieVerwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 12:37:
Zeer nice!![]()
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
omdat het lichter is? (niet dat ik t zou doen, maar dat zou een goede reden kunnen zijn)The_Resetter schreef op 17 mei 2004 @ 12:16:
[...]
Waarom zou ik als ik ergens naar toe ga het water er uit halen ???![]()
is niet nodig hoor.
[...]
Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl
Ik kan mijn voorstellen dat je om eventueel lekken te voorkomen de boel ff leeg laat lopen....[...]
Waarom zou ik als ik ergens naar toe ga het water er uit halen ???![]()
is niet nodig hoor.
het is Kühlung
Chloroform smelt het plexi aan elkaar, kitten oid is absoluut daarna niet meer nodig!Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 16:14:
[...]
Wordt het met Chloroform volledig waterdicht of moet je dan nog kitten?
Hoe breng je dat chloroform dan aan? Met zo'n drup ding ofzo?arnoman schreef op 17 mei 2004 @ 19:01:
[...]
Chloroform smelt het plexi aan elkaar, kitten oid is absoluut daarna niet meer nodig!
Een pipet bedoel je? Zou ook kunnen, maar meestal doen je dan met een naaldMegamind schreef op 17 mei 2004 @ 19:07:
[...]
Hoe breng je dat chloroform dan aan? Met zo'n drup ding ofzo?
Het is KühlungArchettA schreef op 17 mei 2004 @ 16:26:
[...]
het is Kühling![]()
voor de rest heb nix niet erop aan te merken
Neej, ik ga nu al 2 jaar met een chieftec van 35 kilo naar lanparty's dus een kilo meer of minder kijk ik al niet meer naBiglines schreef op 17 mei 2004 @ 14:41:
[...]
omdat het lichter is? (niet dat ik t zou doen, maar dat zou een goede reden kunnen zijn)
Er komen 3 gaten in, 2 voor de slangtules en 1 voor de ontluchtingMystic Spirit schreef op 17 mei 2004 @ 14:50:
[...]
Ik kan mijn voorstellen dat je om eventueel lekken te voorkomen de boel ff leeg laat lopen....
Maar uit dit indirecte antwoord destileer ik dus dat er gewoon een vast deksel op komt zonder opening
Blijf het topic in de gaten houden om nog eens een nuttige vraag te stellen
Plexi smelt aan elkaar, je last ook ipv lijmen, dus volledig waterdicht, mits je alles volledig vlak hebt geschuurt, chloroform heeft geen vullende werking.Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 16:14:
[...]
Wordt het met Chloroform volledig waterdicht of moet je dan nog kitten?
[ Voor 24% gewijzigd door The_Resetter op 18-05-2004 00:00 ]
[ Voor 72% gewijzigd door Jgsvuden op 18-05-2004 12:23 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Er staat wel een tutorial hier ergens op GoT, ik ga het iig niet uitleggen, k heb geen zin dat er straks een stuk of wat voor pampus liggen omdat ik ze wat heb wijs gemaaktThe_Scarabial schreef op 18 mei 2004 @ 11:33:
hoe doe je dat chloroform lijmen? Lijkt me nie echt gezond spul, deed je dat buiten ofzo?
Staat in de CME Faq, onder het kopje how-to`s ofsow. Daar staat het onderThe_Resetter schreef op 18 mei 2004 @ 13:27:
[...]
Er staat wel een tutorial hier ergens op GoT, ik ga het iig niet uitleggen, k heb geen zin dat er straks een stuk of wat voor pampus liggen omdat ik ze wat heb wijs gemaakt
[ Voor 14% gewijzigd door Meneer aard op 18-05-2004 13:42 ]
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
coolMeneer aard schreef op 18 mei 2004 @ 13:40:
[...]
Staat in de CME Faq, onder het kopje how-to`s ofsow. Daar staat het onder
ff link snorren moment![]()
gevonden:
[rml][ How2] Lijmen met chloroform[/rml]
edit:
Link toegevoegd
[ Voor 9% gewijzigd door The_Resetter op 09-01-2005 22:08 ]
Volgens mij wel, maar kan me niet herinneren dat er iets groens in zatVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 22:01:
mmmmmmm, netjes !
Nais resevoir op laatste pic( is toch resevoir of niet ? )
[ Voor 11% gewijzigd door The_Resetter op 09-01-2005 22:08 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door FiXeL op 26-05-2004 00:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
Erg gaaf! Hoeveel tijd gaat er zitten in het maken van een reservoir? Misschien moet je ze in serie gaan maken en ergens aanbiedenThe_Resetter schreef op 25 mei 2004 @ 22:52:
En de final shot, het reservoir op mijn vorige mod van plexiglas, Project Plexicus iLLuminati.
Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl
Soms zit het mee, Soms zit het tegen.
Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II
dxf is een autocad formaat, je kan wel plaatjes inlezen in autocad, maar weet niet of dat goed werkt, werdt 3dstudio ook niet met dxf?Gr0wLiThE schreef op 26 mei 2004 @ 09:12:
Ik kan wel een heleboel plaatjes omzetten naar vector, alleen moet je dan ff uitzoeken hoe je flash (.fla of .swf ofzo) omzet in .dxf (wat die gozer graag wil hebben)... Dan zou ik het plaatje wel ff voor je willen vectoriseren...
Mail maar een (high)res picca to: gr0wlithe [AT] hotmail [DOT] com
Nou ik wil ook nog dat het er een beetje uitziet, niet van dat pruts werk NOFI. + ik heb al een leuk idee voor die blokkenVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 02:09:
Als je nu gewoon een koperplaats pakt waar je al je hd op bevestigd zijn. En op die plaat laat je koperbuisje in kronkels lopen die je dan vast soldeerd. Is goedkoop en werkt wel denk ik. Ik ga het binne kort proberen want mijn maxtors worden zonder koeling 50°.
Lukt nu toch niet meer, aangezien het reservoir te hoog is voor die machine.Biglines schreef op 26 mei 2004 @ 08:54:
uhm The_Resetter, wat voor plaatje had je dan? mss dat je zelf naar vector kunt converteren, of iemand hier op forum je wil helpen? tenzij je een of andere draak hebt ofzow moet dat niet zo moeilijk zijn...
De moed gewoon niet in de schoenen laten zakken, natuurlijk bij mij ging er ook wel eens wat mis waarvan ik achteraf denk DOH!, maar dan ga ik gewoon ergens anders mee verder en verzin ik weer een oplossing.Fed-Ex schreef op 26 mei 2004 @ 09:14:
Ik bewonder u zeer![]()
Ziet er zeer mooi uit vooral omdat er zo gelet word op details.
Vraagje : Heb je nog nooit gedacht van... allemachtig waar ben ik mee bezig ? Dat de moed je bijna in de schoenen zakt ?
Nee, ik weet niet hoe maar ze hebben dat boutje (en plaatje) in het rubber gekregen, dus je kan die dingen zo dubbelvouwen.frickY schreef op 26 mei 2004 @ 10:37:
Dat zijn weer 2 kinky updates
Maar.. bij je HD-ophangsysteem. Dat moertje loopt door en door door dat rubbertje of niet? Dan geeft die namelijk net zo makkelijk trillingen door aan waar hij aan is bevestigd.
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door tafkaw op 26-05-2004 19:11 ]
i am just here to helpThe_Resetter schreef op 26 mei 2004 @ 01:45:
Fixel jij kan mijn gedachten lezen, ik zat even te meten en de hdds staan best dicht op elkaar, opzig geen probleem ware het niet dat ik maxtors heb, aka dood door hitte, dus nu ben ik op zoek naar koper boeren in de buurt, of jij moet wat kunnen regelen
Verwijderd
Dan moet het eigenlijk worden:Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 12:58:
[...]
Ik vind dit eigenlijk totaal geen MOD.... Dit is compleet zelf bouw, niks gemod dus!
Dan zal hij vanzelf de foto's wel plaatsen hoor lijkt mij.Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 17:55:
Heb je er nog iets aan gedaan in dit 3-daags weekend?
I hope so
[ Voor 11% gewijzigd door The_Resetter op 09-01-2005 22:09 ]
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
denk luchtbelletjes, door de lange sluitertijd krijg je strepen, omdat ze naturlijk niet stilhangenBertrand schreef op 01 juni 2004 @ 14:29:
Zo hee die leds zien er echt supervet uit![]()
Waar komen die slierten eigenlijk vandaan?
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
En jij hebt helemaal gelijk._ferry_ schreef op 01 juni 2004 @ 14:37:
[...]
denk luchtbelletjes, door de lange sluitertijd krijg je strepen, omdat ze naturlijk niet stilhangen
Goed lezenVerwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 14:49:
Yes eindelijk de pic met de rode vloeistof erin! maar OMG met die leds erbij is het nog mooier als ik gedacht had!Erg leuk id! Hoe komt het dat je zo gesponsort wordt?
[ Voor 12% gewijzigd door The_Resetter op 09-01-2005 22:09 ]
Nope, maar ff Sunbeam Lazer LED's in tikken bij google en je vind alles wat je wiltVerdicampo schreef op 01 juni 2004 @ 15:45:
Dit ziet er echt super uit zeg, dat kan niet iedereen
Heb je trouwens nog meer plaatjes van die laserled, snap niet helemaal wat geschuurd is en waar de lichtbundels uitkomen.
Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.
Eigenlijk is het de zijkantpjlgt schreef op 01 juni 2004 @ 15:59:
Je reservoir/window aan de achterkant?
Verder ziet het er wel ERG vet uit moet ik zeggen
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 20:38 ]
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Beter goed gejat dan slecht bedachtMister I schreef op 01 juni 2004 @ 20:22:
* Mister I ziet het reservoir en besteld gelijk bij een IA een paar laserleds voor zijn reservoir
Onder het motto van beter goed gestolen dan slecht gejat of zoiets![]()
Ow jeej nu moet je alweer je post edditenVerwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 20:36:
die LEDs zijn 1337, echt een heel apart effect ik zou dr maar snel patent op aanvragen als k jou was
ook dat aluminium ziet er professioneel uit <knip, hier stond onzin, ik moet leren lezen>
dat borstelen, wat voor tool gebruik je daarvoor?
Verwijderd
Nooooh! Stahp!
Verwijderd
Met een staalborstel. Borstelen=gebruiken van een borstelVerwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 22:01:
Hoe heb je dat metaal effect gekregen? En wat bedoel je met borstelen?
[ Voor 25% gewijzigd door CrashOne op 01-06-2004 22:13 ]
Wat moet ik op de HCC ??, neej op Lanparty's daar zal die vaker te zien zijn dan op beursen, Campzone bijvoorbeeld, daar regel ik het casemodden voor dit jaar, dus als iemand zich geroepen voelt om te komen helpenVerwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 21:51:
Wauw!!!!!
Het wordt wel heel spannend.
Ik mag aannemen dat je case straks te bewonderen is op de HCC???
![]()
![]()
Geen last van (zolang je het water niet laat opdrogen), om te testen voor lekkage enzo, zit er normaal kraan water in, maar zodra t hele handeltje word ingebouwd dan zal er demi water in komen, met een UV rode kleur toevoeging.CrashOne schreef op 01 juni 2004 @ 22:13:
Hoe zit het trouwens met kalk aanslag in plexiglazen reservoirs?
Verder een erg mooie kast in wording!
ReeeelaaaaaxVerwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 23:02:
wanneer komt die update? vanavond nog?
[ Voor 12% gewijzigd door The_Resetter op 09-01-2005 22:09 ]
Verwijderd
Ja, idd.The_Resetter schreef op 01 juni 2004 @ 21:35:
[...]
Beter goed gejat dan slecht bedacht![]()
Maaruuuh Mijhijhijhijhijn ideeeee![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Maybe dat je iets op muziek kan laten doenJa, idd.
Ik doe het wel op een andere manier hoor, wil wel wat gaan doen met licht effecten in me reservoir.
Komt je voeding dan ook aan de zijkant te zitten?
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Verwijderd
Verwijderd
is al een paar keer eerder aan de orde geweest.. ik vind het er wel puik uit zien hoorpjlgt schreef op 02 juni 2004 @ 11:49:
Zijn die bouten niet wat aan de grote kant? Vind die dingen nogal ver uitsteken en aangezien je er nogal wat gebruikt begint het al aardig op een stekelvarkente lijken. Denk dat wanneer je de kop zou verzinken, het nog net een stuk strakker word allemaal.
Zo te zien wel jaEthnocentrix schreef op 02 juni 2004 @ 10:21:
[...]
Komt je voeding dan ook aan de zijkant te zitten?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq