JHS schreef op 28 maart 2004 @ 15:02:
[...]
Zo was het dan ook niet bedoeld

Ik bedoelde direct na het registreren op een reeksje adviezen om te posten, kort maar krachtig en aantrekkelijk om te lezen

Er werden idd een paar voorbeelden genoemd....
Maar goed, in dat geval zou je dus een selectie maken van regels. En aangezien de meeste regels common sense zijn, zet je dan de got-eigen regels neer daar?
En dan met een zin erbij als "lees gerust de hele FAQ/beleid".
Zodra dat is ingevoerd krijgen we users die geen dingen fout doen mbt groeten/editten van posts, maar wel de ergere dingen.
Vervolgens krijgen we net zo'n discussie als nu, maar dan van de strekking "Waarom zie ik niet meteen alle regels?"
En nee, het subtiele linkje naar de hele FAQ lezen ze niet, want daar gaan we nu ook allemaal van uit.
Imo is het dus nooit goed, dus laten we het dan houden op waar het om draait. Het registreren (met AV erbij).
pastapappie.NET schreef op 28 maart 2004 @ 15:13:
[...]
Mjah, dat mag naar mijn mening wel iets groter/duidelijker zijn. Ik zie vaak genoeg topics in WOS waar het operating system bv. niet tussen blokhaken staat. Dus het valt niet genoeg op.

Zelfde gaat dan ook op. Er zijn al genoeg discussie geweest over die reminders bij invoering, omdat men zich er erg aan scheen te storen. Als we ze groter maken, komt die discussie weer.
(Ik zeg hier niet dat discussies per se slecht zijn...)
Al met al wordt hier al genoeg "handje vastgehouden". Wie het dan consequent niet goed doet, krijgt het op een wat persoonlijke manier te leren en dat werkt altijd het beste en wekt tevens geen irritatie op bij anderen.