Alles kan, maar het is gewoon een pokke werk. Het is nog geen 3 euro aan onderdelen, maar de tijd dat je er mee bezig bent en hoe de kabel er dan uiteindelijk uit ziet valt vies tegen. Kan me niet voorstellen dat je voor een lelijke kabel waarvan je weet dat het 3 euro aan onderdelen kost 20 euro wilt betalen.REDFISH schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:25:
Ja dat idee kreeg ik ook. Hij staat op de vivanco ook als SCART/VGA kabel.
Als je ook audio in wilt via scart, dan moet je er nog 2 tulp stekkers ofzo aan solderen of niet?
Ik ga denk ik gewoon een UTP kabel ervoor gebruiken en dan 2 connectors kopen (SCART VGA). Es kijken wat het brengt.
Kunnen hier wat soldeerhelden niet gewoon wat kabeltjes in elkaar zetten en dan naar mede HTPC eigenaar Tweakers opsturen?
Stel je doet dat, dan kan de maker nog eens support gaan leveren want het is niet gewoon plug en play, nee je mag lekker met mode-lines pielen...
PS er zijn ook 2 type kabels
1) Genereert zelf het sync signaal door hsynv en vsync te combineren (kost 80 euro cent extra aan onderdelen)
2) Laat de kaart het sync signaal genereren, dit doen over het algemeen bepaalde ati kaarten.