"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
- Geen maffe trapbugs meer (niet meer mogelijk om aan het einde van de trap toch nog hoger te kunnen).
- Geen rare flash-bugs meer.
- Upswimmen in o.a. Rapidwaters is nu voor iederéén mogelijk zonder apparte aanpassingen.
- Bij het begin van de rond/tijdens het kopen, gewoon rond kunnen kijken.
Dat vind ik toch wel de beste verbeteringen.
Wat wel jammer is, is dat als je bukt je maar een klein stukje zakt (wel wat realistischer, maar wennen)
Is het iemand opgevallen dat je nu beter moet aimen om te snipen? Het lijkt net of je nu minder snel een headshot kan schieten.
Ben wel tevreden over de patch
To dare is to do
Voorderest geen irri bugs meer, jeuj
www.google.nl
Verwijderd
Maar een verbetering absoluut, vooral Headshot schieten bij iemand die gebukt is op blister sniper gaat veel makkelijker!
Veel beter zo! TO ownz CS
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Clans vind ik wel een must! Public kan snel vervelen, zonder TS enz
Verwijderd
Als je nu geraakt wordt heb je het niet eens door....
Random teams werkt ook voor geen meter meer.
De opties die je in kunt stellen zijn zeker goed uitgebreid.
To dare is to do
Sniperaim is opzich wel hetzelfde, maar het schieten van heady's en het 'uit de lucht' schieten is lastiger geworden.
Minpuntjes:
- Geluid is niet helemaal lekker, soms lijkt het of er iemand achter je staat, maar blijkt het aan de andere kant van de map te zijn.
- Random Teams, werkt voor geen meter meer (kan zijn omdat ze op de server RandomClanTeams hebben aanstaan).
- Sommige wapens lijken 'aangepast' te zijn waardoor de aim heel anders is geworden.
(- Het niet meer kunnen buggen tegen heuveltjes en containers aan
Valt dat niet een beetje mee? Niet iedereen is echt positief over de patch heb ik wel gemerkt.Wrack schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:30:
Kom je een public server binnen, speel je een beetje goed... eerste dat je je mede-spelers hoort zeggen: "Die patch zuigt echt". Iederekeer als ze nu slecht spelen ligt het meteen aan de patch.
Ik speel het nog steeds elke dag minimaal 1 potje. Speel het alweer 3 jaar, damn das lang. Heb CS:Source geprobeert maar IMO zuigt CS nog steeds.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Ik heb hem (nog) niet gespeeld, maar er zijn weer een flink aantal bugfixes doorgevoerd en de (hoofd) hitzone is iets smaller geworden, en de DE laser is groter geworden, naar wat ik gehoord heb.
Mirrors: hierTactical Ops 3.50 Community Patch released
After over half a year of work, we are happy to announce the release of the Tactical Ops Community Patch.
Before you grab the patch, please read the following carefully:
First of all, you'll need a working TacticalOps 3.4 to use 3.5 properly.
3.5 wont work with neither the MOD version of TacticalOps nor any Retail version below 3.4.
Prior installing the patch on the client or the server you'll HAVE to modify the main INI. See the Pre-Install page for details. The client exe installer will take care of the necessary modifications for you.
Although we spent much time on testing the new patch it is very likely that you will find some bugs in it, simply because we had to rewrite large parts of the Tactical Ops code. Now after these modifications are done, we may be able to fix these new bugs through TOST. (A version for 3.50 should be available when you read this).
The patch also includes fixed versions of the maps "TO-Baxtown" and "TO-Salsa". These versions replace the old "TO-X" maps.
Also keep in mind that TO-Protect is no longer officially supported in conjunction with TO 3.50.
ESE Protect - a native cheat protection by the TOST team - will replace it.
We would like to thank everyone who supported us, especially the community for giving us their suggestions for the patch, NGZ-Server for providing us a server, of course Kamehan Studios and Atari for their help and last but not least our team of coders, mappers and beta testers!
Xero
-Project Leader
[ Voor 4% gewijzigd door r0b op 27-06-2005 06:35 ]
Een paar posts terug (ergens in maart) was 3.5 al uit.r0b schreef op maandag 27 juni 2005 @ 06:35:
Patch 3.50 is ondertussen ook uit.
Ik heb hem (nog) niet gespeeld, maar er zijn weer een flink aantal bugfixes doorgevoerd en de (hoofd) hitzone is iets smaller geworden, en de DE laser is groter geworden, naar wat ik gehoord heb.
[...]
Mirrors: hier

Assume there are no rules and it's one big free for all
Ik wil niet vervelend doen, maar dit was allang bekend. Nou... om er even wat aan toe te voegen:Alpha-sphere schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:49:
Er komt een nieuwe TO!!!!!! WHOOOOOOOOOOOO
http://www.to-crossfire.net/
TO Crossfire is gebaseerd op de grafische engine van Unreal Tournament 2004. Overigens vind ik de screenshots er wel héél gelikt uitzien
Heb ik dan gemist.Bor de Wollef schreef op maandag 27 juni 2005 @ 07:53:
[...]
Een paar posts terug (ergens in maart) was 3.5 al uit.

Wat bij 3.4 niet het geval was..
edit:
Laat maar mn moederbord was kapot
[ Voor 21% gewijzigd door Woohooo op 17-02-2006 14:48 ]
Even TO-RapidWaters.unr deleten en van de server laten downloaden?Woohooo schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:53:
Bij mij loopt 3.5 versie elke keer op Rapidwaters vast
Wat bij 3.4 niet het geval was..
Dat kan een oplossing zijn jar0b schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:48:
[...]
Even TO-RapidWaters.unr deleten en van de server laten downloaden?
Nou speel de laatste weken weer wat meer, toch vreemd om te merken dat dit bij mij het enige spel is wat ik steeds weer ga spelen
To dare is to do
When it's done.... zoals ze altijd zeggenVerwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 19:40:
wnr komt die nieuwe uit??
To dare is to do
Nouja... daar speel ik in ieder geval altijd!
Vraag me af of ze nog verder gaan met het patchen van de originele TO, waarschijnlijk zullen ze de TO voor UT2k4 voorang geven.
TO:Crossfire staat los van TO zelf.Wrack schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:51:
DHG / uFF / ZdG <--- daar zitten meestal de meeste (nederlands sprekende) mensen...
Vraag me af of ze nog verder gaan met het patchen van de originele TO, waarschijnlijk zullen ze de TO voor UT2k4 voorang geven.
De patches worden momenteel door Xian (lead-coder) verzorgd. Het TO-Patch team dus (#TO-Patch op Quakenet).
Verder verzorgt Medivith het forum, dus het is nu allemaal community-based, vooral nu Shag bij Epic aan de slag is gegaan (hij was mede verantwoordelijk voor Assault in UT2004) wordt TO nog gedragen door de community.
Damn, ik mis TO-FastNFurious en zo ie zo wel de oude FnF server!
Vergeet de *[The Brave 600]* server nietWrack schreef op maandag 18 juli 2005 @ 11:51:
DHG / uFF / ZdG <--- daar zitten meestal de meeste (nederlands sprekende) mensen...
En er komt een 3.5.5 patch uit voor TO, TO:C staat helemaal los van de ontwikkeling voor 3.5.5.
De ontwikkeling van 3.5.5 is overgenomen door Xian. TO:Crossfire word gemaakt door het oude 3.4/3.5 team.
*[600]*Phreak
http://sixhundred.dyndns.org
#600 on Quakenet
Hahahaha ik was nog FnF member (IncredibleWrack schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:03:
Maar de community sterft langzaam af... Veel van de oude TO'ers zijn gestopt, beetje jammer.
Damn, ik mis TO-FastNFurious en zo ie zo wel de oude FnF server!
Was wel gezellig ja
To dare is to do
TO:C wordt gemaakt met een paar leden van het "oude" 3.4/3.5 team, maar zeker niet "door het oude 3.4/3.5 team".XPhreak schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:20:
[...]
Vergeet de *[The Brave 600]* server niet
En er komt een 3.5.5 patch uit voor TO, TO:C staat helemaal los van de ontwikkeling voor 3.5.5.
De ontwikkeling van 3.5.5 is overgenomen door Xian. TO:Crossfire word gemaakt door het oude 3.4/3.5 team.
*[600]*Phreak
http://sixhundred.dyndns.org
#600 on Quakenet
* r0b boot TO weer eens
#got.to op Quakenet.
[ Voor 6% gewijzigd door r0b op 20-07-2005 01:34 ]
Blijft een leuk spel
Gister eindelijk weer een war met united* gespeeld, jammer dat onze tegenstanders gingen zeiken omdat we de map Avalanche kozen. Bij een score van 4-0 switchde ze snel naar Trooper... beetje jammer. Voor de rest was het wel leuk!
ps. FnF was lachen, vooral met Jojyn en Lopez!
Laatst een friendly war meegespeeld met een belgische clan tegen mereo, dan merk je wel weer wat meer de spanning van het spel, maar toch liever cless door t leven gaan.
To dare is to do
Verwijderd
Maar ga het binnenkort weer is installeren, wist niet eens dat 3.5 al bestond
Mzzlss!
Ja het sterft ook langzaam uit, maar zolang er nog een paar leuke servers blijven ben ik tevrdenBor de Wollef schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 18:37:
Ik heb het laatst nog eens opgestart maar het aantal servers is toch erg hard minder aan het worden nu. Ook niet zo vreemd, TO begint al aardig oud te worden.
To dare is to do
Wars zijn inderdaad leuk maar daar moet je ook tijd voor hebben. Ik vind TO op dit moment alleen nog leuk om zo af en toe eens een potje te doen (meer nostalgie zeg maar).KappeNou schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:36:
Binnenkort komt misschien crossfire uit.. Met hopelijk de zelfde gameplay.. Maja er waren idd laatste tijd ineens wat minder servers.. Maar kzie laatste tijd ook weer wat nieuwe erbij komen. (btw public is ook niet echt boeiend, wars zijn offcource het leukste)
Of crossfire net zo'n hit zal worden vraag ik mij af. Er zijn al zo veel FPS'en uitgekomen met meer en meer mogelijkheden. Het mooie aan TO vond ik dat het simpel maar doeltreffend was
mja daarom is het afwachten of de gameplay en etc het zelfde of in de buurd van TO blijft..Bor de Wollef schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:42:
[...]
Wars zijn inderdaad leuk maar daar moet je ook tijd voor hebben. Ik vind TO op dit moment alleen nog leuk om zo af en toe eens een potje te doen (meer nostalgie zeg maar).
Of crossfire net zo'n hit zal worden vraag ik mij af. Er zijn al zo veel FPS'en uitgekomen met meer en meer mogelijkheden. Het mooie aan TO vond ik dat het simpel maar doeltreffend wasNet genoeg mogelijkheden om het erg leuk te houden zonder dat je te veel opties had.
Btw als je geen clan hebt kan je altijd ringen en gewoon mee doen met een war..
Crossfire ..KappeNou schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:36:
Binnenkort komt misschien crossfire uit.. Met hopelijk de zelfde gameplay.. Maja er waren idd laatste tijd ineens wat minder servers.. Maar kzie laatste tijd ook weer wat nieuwe erbij komen. (btw public is ook niet echt boeiend, wars zijn offcource het leukste)

Gaat dat op dezelfde manier 'dezelfde gameplay behouden' als TO-Patch 3.50?
Dat weet niemand.. 3.5 is ook slechter dan de voorgaande versie.r0b schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:13:
[...]
Crossfire ..
Gaat dat op dezelfde manier 'dezelfde gameplay behouden' als TO-Patch 3.50?
[ Voor 14% gewijzigd door KappeNou op 03-11-2005 12:43 ]
Dat was inderdaad mijn punt met wat ik net zei.KappeNou schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:43:
[...]
Dat weet niemand.. 3.5 is ook slechter dan de voorgaande versie.
1.6 all!
Inderdaad, 1.6 über allesch. \o/
Heck, 1.6 én netgamez.co.uk.
mja.. ik ben nog niet echt wakker tbhr0b schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:55:
[...]
Dat was inderdaad mijn punt met wat ik net zei.
Inderdaad, 1.6 über allesch. \o/
Heck, 1.6 én netgamez.co.uk.
btw ik vindt het echt grappig dat kindjes van 13 ook weer TO uitvinden
Ik speel af en toe nog 3.4 versie, blijft leuk

Nogmaals, kom eens op =)LAW(=/[HUG] server spelen zou ik zeggen
* MisteRMeesteR is zelf lid van funclan [HUG]
in console: open law.clan.to
server is wel 3.5
[ Voor 10% gewijzigd door MisteRMeesteR op 17-02-2006 15:28 ]
www.google.nl
Verwijderd
Valt wel mee denk ik hoor. Ik heb echt tijden niet gespeeld maar won de eerste 2 rondes alweerVerwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:56:
ik durf het niet meer te instaleren .. ik suck te hard atm .. hou het wel bij WoW en CoD2
Ik heb trouwens patch 3.5 nog niet geinstalleerd. Maakt de ingame server browser onderscheid tussen de versies (maw zie je de 3.5 servers ook wanneer je deze patch niet geinstalleerd hebt) en is 3.5 backwards compatible?
Je vergeet btw Trooper
www.google.nl
www.google.nl
Maar heb al wel een jaar ofzo niet meer gespeeld, ik denk dat ik binnenkort het spel maar eens ga kopen...
Dit spel staat bij mij toch wel in de top 5 favoriete spellen ooit.
Geen geld
www.google.nl
JaBor de Wollef schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:14:
Trooper is inderdaad ook een leuke map. Kun je trouwens 2 installaties naast elkaar zetten zodat 3.4 en 3.5 beide speelbaar zijn?
Verwijderd
Heb me net gehaald haha.MisteRMeesteR schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:30:
Ik las hier onderlaatst dat hij voor 2€ bij de Bart Smit lag
Geen geld
Machtig spelletje.
Heb em hier ook nog illigaal liggen .. maar voor 2 euro kan ik em niet laten liggen!
Ga zo ff de nieuwe update downloaden .. volgens mij was dat 3.4.1 ofzo.
trooper is een saaie shotty n0b map tbhMisteRMeesteR schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:07:
Nope, 3.4 = 3.4 servers only en 3.5 is 3.5 servers only
Je vergeet btw Troopervéél beter als scope imho
niet met 3.5 patch.. dan is die over de 1 gigMisteRMeesteR schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:19:
Tuurlijk, zolang je de één maar in een andere map zetEn als je de hardeschijf ruimte ervoor heb, waarom niet, TO is toch maar zo'n 600/700 mb groot op de schijf.
Je moet 3.4 en 3.5 downloaden.. dan eerst 3.4 installeren en dan 3.5Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:27:
[...]
Heb me net gehaald haha.
Machtig spelletje.
Heb em hier ook nog illigaal liggen .. maar voor 2 euro kan ik em niet laten liggen!
Ga zo ff de nieuwe update downloaden .. volgens mij was dat 3.4.1 ofzo.
[ Voor 64% gewijzigd door KappeNou op 18-02-2006 15:33 ]
Verwijderd
Ben em aan het downloaden.
Ik vond dat er al zo weinig servers waren ..
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 15:40 ]
Zal binnenkort eens weer een redelijk pc bijelkaar sprokkelen en een paar keer spelen. Zal ook wel even op LAW langskomen dan.
Verwijderd
Dan had ik per ronde z'n 4 kills .. en ging om de 3 ronden een keertje dood.
Nu is het gewoon elke ronde dood .. en op de 3 ronden een kill ..
Moet echt weer ff wat gaan trainen.
Ook zit ik de hele tijd op die RMK te rammen om in te zoomen bij machinegeweren en pistolen etc .. maar dit kan niet.
Dit doe ik omdat het wel in BF2 kan .. en daar helemaal gewend aan ben ..
Vanavond maar eens goed gaan oefenen.
Nu toch maar eerst weer ff BF2 gaan spelen ..
Zitten alleen maar botsMisteRMeesteR schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:25:
in console: open law.clan.to

Bij mij is hij echt maar 657 mb groot hoor, mét patch 3.5KappeNou schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:32:
[...]
niet met 3.5 patch.. dan is die over de 1 gig
www.google.nl
Hoe kon je overigens ook alweer van team wisselen zonder uit te hoeven loggen?
[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 19-02-2006 12:33 ]
www.google.nl
Thanks! Ik heb inmiddels alweer een groot aantal leuke rondes achter de rug. Het blijft echt een top spel imho, ook als je het een tijdje niet gespeeld hebt. Het aantal servers valt mij ook mee moet ik zeggen. Kun je trouwens de hostages ook in 1 keer de opdracht geven mee te gaan ipv dat je dat per hostage moet doen wanneer deze dicht op elkaar staan zoals in bv Rapidwaters?MisteRMeesteR schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:22:
Speech menu, change team, $team, $skin
Speech menu, hostage, rescue all
Moet je er wel voor zorgen dat je bij alledrie de hostages in de buurt staat.
Bovendien werkt het speech menu ook met sneltoetsen zoals:
G (speech menu), 6 (hostage), 1 (rescue all). Zo kun je dus met 3 toetsaanslagen alledrie de hostages aanspreken binnen een mum van tijd
www.google.nl
Verwijderd
Weet iemand of deze nog bestaat en waar ik die vandaan kan halen?
Want dan maak ik weer zoiets van:
Reloading my Desert Eagle with 45HP left. So cover my freaking ass!
Blijft cool dit spelletje .. en dat voor maar 2 euro ...
[google=SuperTeam Keybinder]
//edit ik ruik btw een GoT server
[ Voor 25% gewijzigd door MisteRMeesteR op 19-02-2006 15:02 ]
www.google.nl
Nice! Superteam keybinder gedownload en geinstalleerd. Dat is echt een stuk makkelijker keybinds makenMisteRMeesteR schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:02:
Dat was de SuperTeam Keybinder
Verwijderd
Bedankt .. dat was em ..MisteRMeesteR schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:02:
Dat was de SuperTeam Keybinder
//edit ik ruik btw een GoT server![]()
Even ene lading keys gaan binden!
Verwijderd
Hoe kan ik instellen dat als ik op R druk dat hij dan zegt waar ik ben, wat mijn wapen is en hoeveel HP ik nog heb?
Gewoon eerst de R selecteren, bestaande bind clearen en dan naar het say menu, kies wat je wilt zeggen en pipe meldingen achter elkaar door er een | tussen te zetten (gaat automatisch als je ergens op dubbelklikt). Erg simpel hoor.Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:13:
Grr .. ik snap niks meer van die keybinder.
Hoe kan ik instellen dat als ik op R druk dat hij dan zegt waar ik ben, wat mijn wapen is en hoeveel HP ik nog heb?
Verwijderd
Zo toch .. of niet?
Kun je dat niet binden? Ik heb sterk het idee dat ik dat vroeger echt aan een key gebind had maar kan het niet echt meer vinden in superteam. GoT server is een leuk idee trouwensMisteRMeesteR schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:51:
Yup, kan ook
Speech menu, hostage, rescue all
Moet je er wel voor zorgen dat je bij alledrie de hostages in de buurt staat.
Bovendien werkt het speech menu ook met sneltoetsen zoals:
G (speech menu), 6 (hostage), 1 (rescue all). Zo kun je dus met 3 toetsaanslagen alledrie de hostages aanspreken binnen een mum van tijd
Volgens mij wel, probeer het zou ik zeggenVerwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:21:
Dus: s_kreload | xteamsay Reloading my #w at #l with #h left! So cover my damn ass!
Zo toch .. of niet?
Hmpff. daarvan heb ik eigenlijk geen idee, usekey is gemaakt voor één hostage tegelijk, G, 6,1 voor meerdereBor de Wollef schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:53:
[...]
Kun je dat niet binden? Ik heb sterk het idee dat ik dat vroeger echt aan een key gebind had maar kan het niet echt meer vinden in superteam. GoT server is een leuk idee trouwens
www.google.nl
Verwijderd
Als ik op R druk .. en hij herlaad mijn wapen dan zie ik niks verschijnen ..MisteRMeesteR schreef op zondag 19 februari 2006 @ 17:06:
[...]
Volgens mij wel, probeer het zou ik zeggen
[...]
Hmpff. daarvan heb ik eigenlijk geen idee, usekey is gemaakt voor één hostage tegelijk, G, 6,1 voor meerdereIk heb eig. ook geen bind nodig.. gaat snel genoeg zo
Echt vet raar .. het is versie 1.4 ..
Xsay/Xteamsay kan nml. alleen op een server waar TOST op draait (en dat zijn nagenoeg alle online servers). In een potje "practice session" doet hij het dus idd niet
[ Voor 5% gewijzigd door MisteRMeesteR op 19-02-2006 17:13 ]
www.google.nl
www.google.nl
Verwijderd
Nu moet ik er alleen nog een keer een middag voor gaan zitten en weer een beetje skills krijgen .. want ik raak nog geen olifant momenteel!
heheheVerwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 17:28:
Yup .. ze doen het ..
Nu moet ik er alleen nog een keer een middag voor gaan zitten en weer een beetje skills krijgen .. want ik raak nog geen olifant momenteel!
Vanavond een potje
www.google.nl
Verwijderd
ik d8 dat tac steeds minder gespeeld werd maar er is vandaag wel veel gereageerd.
clean install is die over de 1 gigMisteRMeesteR schreef op zondag 19 februari 2006 @ 11:50:
[...]
Bij mij is hij echt maar 657 mb groot hoor, mét patch 3.5
kep 2 war servers (skyberate en Clanpoint) I only need the time
[ Voor 34% gewijzigd door KappeNou op 19-02-2006 17:46 ]
Hier dus 657MB, vandeweek op laptop geinstalleerd.. is gewoon een schone install.. Tacops + 3.4 + 3.5KappeNou schreef op zondag 19 februari 2006 @ 17:42:
[...]
clean install is die over de 1 gigdie van mij is over de 2 gig door wat extra maps
Mijne is kleiner
//edit We kunnen gewoon gebruik maken van de public server van mijn Clan, zoals al eerder gepost in dit topic: in console:open law.clan.to of gewoon unreal://132.229.155.205:7777
Vanavond 19uur? mag ook later van mij part
[ Voor 25% gewijzigd door MisteRMeesteR op 19-02-2006 17:46 ]
www.google.nl
heel vreemd.. maja als je veel wars speeld heb je ook veel demo's.. dus ik denk dat die daardoor bij mij zo groot isMisteRMeesteR schreef op zondag 19 februari 2006 @ 17:45:
[...]
Hier dus 657MB, vandeweek op laptop geinstalleerd.. is gewoon een schone install.. Tacops + 3.4 + 3.5![]()
![]()
Mijne is kleiner![]()
ja d0h, tuurlijk is hij dan groter, maar clean install is dus niet groter dan (ruimgenomen) 700 mbKappeNou schreef op zondag 19 februari 2006 @ 17:45:
[...]
heel vreemd.. maja als je veel wars speeld heb je ook veel demo's.. dus ik denk dat die daardoor bij mij zo groot is
www.google.nl
potje TO?Bor de Wollef schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:13:
Ik moet wel zeggen dat het publiek voor TOA echt achteruit is gegaan. Het aantal pubers lijkt groter dan eerder is mijn conclusie na een paar dagen. Zo net zat ik op een nederlandse server waar 2 spelers aan het bekvechten waren. riCe-Playarrr* oid maakt zichzelf ronduit belachelijk door racistische opmerkingen, opmerkingen over ziektes en duidelijk gecheat. De persoon die hier tegenin ging werd al snel gemute door de server admin terwijl hij gewoon de waarheid vertelde en aangaf dat de klager zich niet zo aan moest stellen. Ik heb altijd zo'n hekel aan dat soort kneusjes he. Ten eerste het domme geflame waar ze vooral zichzelf belachelijk mee maken. Ten tweede het lame gedrag van sommige admins. Zucht. Snel maar een andere server opgezocht waar het stukken beter was.
open law.clan.to
www.google.nl
Hier vind je de Keybinds!
veel plezier
welke spelers speelt iedereen hier ?
[ Voor 15% gewijzigd door Scotix op 20-02-2006 16:56 ]
hoe bedoel je welke spelers speelt iedereenScotix schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:56:
haha toch nog veel reacties
Hier vind je de Keybinds!
veel plezier,
welke spelers speelt iedereen hier ?
btw die binds staan gewoon in je keybinder zelf hoor
[ Voor 9% gewijzigd door KappeNou op 20-02-2006 19:15 ]
Welke nicknames denk ik?KappeNou schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:47:
[...]
hoe bedoel je welke spelers speelt iedereen
www.google.nl