[PC] Tactical Ops - Discussie

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 4.169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:39

Tactical Ops Discussie Topic #1 Anno 2004

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/famlagas/to_title.jpg
:: Inleiding ::

Tactical Ops, een welbekende mod voor de Unreal Engine. Waar sommige mensen het slechts zien als een slappe CS kloon, zien andere dit spel als basis voor de online FPS arcade. Het spel bestaat uit een simpele opzet, 2 teams; een "Special Forces" en een "Terrorists". De opzet van de map bepaald de strategie (zoals bommen plaatsen, hostages redden), maar meestal is dat slechts een bijproduct, en probeert men als lid van het ene team het andere team uit te schakelen.
Hierbij heeft elk team de beschikking over een buy menu, waarin veel verschillende wapens over beide kanten zijn verdeeld. (van Dessert Eagle naar MP5 naar Parker Hale). Win je een ronde? krijg je geld. Verlies je er een? Krijg je wat minder. Maar dat is ook afhankelijk van de kills die je maakt.

Dit is slechts de globale opzet van het spel, maar ga het alsjeblieft niet met Counter Strike vergelijken, want dit spel heeft een heel andere opzet en een geheel andere community. (naar mijn weten veel gezelliger en kampers zijn niet veilig in TO! :D)
:: Assault on Terror: Tactical Ops facts ::

Geschiedenis: (wegens gebrek aan tijd in engels)

initially it was called swat operations or something similar but as there already was a game published by sierra with a similar name they had to change it to tacticaloperations - assault on terror (to-aot). it is also referred to as tacops or simply to. also because it was at first just a mutator to the ut-game like some others (e.g. infiltration), the gamemod was freely downloadable and you just installed it with your ut-game.

some claim to to be a counterstrike clone, i'm not sure about this, i think both counterstrike and to were independent developments where the first used the halflife game engine and to the one from unrealtournament. however as with tacops there is still the possibility to create your own maps some map creaters used the map editor to recreate in to the counterstrike maps they liked and maybe this is where the confusion stems from.

thus over the years the game went through different updates until at one point, with the ironing out of bugs and improvements to graphics and maps and refining of the weapons characteristics at its version 3.1.5 the game became a fullblown standalone first person shooter-game to be purchased and that no longer required the game unrealtournament to be installed first. However people still playing with the UT-add on could still download patch 3.1.5 to upgrade their version to play on-line against people with the retail version.

Finally from patch 3.4.0 on all access to the game for people using the UT-add in was cut off, with from then on only the retail version allowing you to play the game on-line on servers running version 3.4.0. The number of on-line servers still running the 'free' version 3.1.5 is diminishing by the day.
Bron en lees meer op: http://www.dooyoo.co.uk/g...tical_ops/_review/427226/

Systeemeisen minimaal:
Operating system: 95/98/2000/NT 4.0/XP
Processor (CPU): PII 450 MHz or more
Memory (RAM): 128 MB or more
Hard disk space: 120 MB (650 MB for full install)
Video system
Minimum: 8 MB 3D video card
Recommended: 16 MB or more
(DirectX 8.0a & OpenGL included)
Network & internet play
via TCP/IP (56k minimum speed)

Inclusief TOP3 e.d.:
Operating system: 95/98/2000/NT 4.0/XP
Processor (CPU): PIII 933 MHz or more
Memory (RAM): 128 MB or more
Hard disk space: 500 MB (650 MB for full install)
Video system
Geforce 3 ti 200 64mb
(DirectX 8.0a & OpenGL included)
Network & internet play
via TCP/IP - adsl / kabel light abbo (512/128)

:: Links ::

Tools / Utils:
G-hub.com Veel TO downloads - Ik kon hier zo'n beetje alles vinden voor TO :).
TASP recent downloads - met TASP plan je je wars tot in de uiterste puntjes! Rebuild(!)
Clans:
Physical Wreck (http://www.pswclan.com)
|M|-Memento (http://www.clan-memento.com)
.38 (http://www.clan38.com/)
IRC Channels:
irc.eu.gamesurge.net #memento / #uda / #(oyo) / #psw
irc.gamesnet.net #38
Fora:
http://forums.tactical-ops.de
:: Servers ::
de !|ZdG|! server (Zwaar de Gekste) is een plek waar je vaak zat NLers zult tegenkomen die al wat langer meegaan: unreal://213.239.165.85
En daar ben ik het helemaal mee eens Postov / Mailman, gezellige server.
:: Plan van aanpak ::

-Lijst van leuke servers toevoegen
-Lijst van GoT to-spelers
-Lijst van de beste clans
-Links naar de beste TO pagina's
-meer? mail naar: althalus86 @ yahoo [dot] com

[ Voor 79% gewijzigd door Zeus op 23-03-2004 00:07 . Reden: Update en toevoeging ]

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 22:48
Leuk dat je hier topic voor opent :)

Opzich wel grappig dat TO al vrij lang mee gaat, maar nog steeds niet echt uitermate veel gespeeld wordt. Misschien aan de ene kant wel beter, omdat de community elkaar goed kent.

Wat info over mezelf:
Nick: |M|-MailMan
Clan: |M|-Memento (http://www.clan-memento.com)
IRC Channel: irc.eu.gamesurge.net #memento
Speelt sinds: 1.6

Der is een vrij actief forum voor TO te vinden op: http://forums.tactical-ops.de

de !|ZdG|! server (Zwaar de Gekste) is een plek waar je vaak zat NLers zult tegenkomen die al wat langer meegaan: unreal://213.239.165.85

Lampie zal zo ook wel posten ;)

[ Voor 18% gewijzigd door MailMan op 22-03-2004 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-05 19:53

Wekkie

Yeah

Maillllman ;)
* Wekkie is de nep 'Wacko' daar..
Dus niet die ene van `MTF! ;) Wel leuk dat d'r hier ook enkele TO'ers zitten, ik ben zo half gestopt nu omdat ik toch de tijd niet heb om te warren..

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:01

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Nick: MisteRMeesteR
Server's: Quicknet, =)LAW(=, Vietnam fun n00b server.
Clan: loos atm.
Favo map: TO-Verdon :) ijzersterk snipen en tactics mbt de liften.
Andere leuke maps: TO-Scope: good old scope :), TO-Blister: blijft leuk.
Speelt al TO sinds: 1.6, ruim 2½/3 jaar :)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Oh Quicknet 32 player.. Daar ben ik nog admin op, hehe :D

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 20:09
Nick: Viper, Vipertje, Viperke
Clan: geen naja geen wel een TO2.2 clan
IRC Channel: irc.eu.gamesurge.net #uda #(oyo) en nog een hele lading :)
Speelt sinds: 2.0

als je een keertje op irc zit heb je mij vast wel eens wat zien zeggen verder benk niet zo active meer in AoT heb wel in een aantal clans gezeten maar speel nu meer TO2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Wekkie schreef op 22 maart 2004 @ 19:00:
Oh Quicknet 32 player.. Daar ben ik nog admin op, hehe :D
Vroeger was het een 32 player server jah, maar vanwege bandwith (en/of lag) is het tegenwoordig een 22 player server :) echt leuk altijd, en ook bijna altijd vol :P

p.s. mail mij dat admin pass eens >:)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
Tja, ik zal over mijzelf nog even wat posten.
Vroeger bekend als Althalus uit PEST, nu al geruime tijd gevreesd onder de naam Haarbal speel ik dus ook al geruime tijd TO. Huidige clan status is 'cless. Maar aangezien ik mijn skills wil oppoetsen is er ook nog niet zo'n haast bij. TOP3 veroorzaakte bij mij zoveel gerotzooi als lagg enzo, dat ik over moest stappen op een nieuwe pc (was toch al nodig, nu moest het wat eerder).
Mijn favoriete maps zijn Trooper, Blister en Thunderball.
Wat ik vroeger een leuke server vond was die van de Stickem Up clan (SEU) helaas waren zij gedwongen deze server te sluiten ivm niet betalende leden.
Nu zit ik ook ik vooral op de ZDG, de brave 600, Belgian Elite en de oYo server.
Onder andere deze servers zal ik spoedig aan de startpost toevoegen.

Nu even wat praktische vragen:
1. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn map-laadtijden verkort worden?
Kan dat aan mijn harde schijf liggen? (5400 rpm, 30 gig, 4.5 vrij) Want zonder TOP3 laadt zo'n map binnen 10 seconden, met mis ik soms de eerste ronde, zwaar irritant.
2. Behalve superteam keybinder, zoek ik nog meer handige utils die in de startpost verwerkt kunnen worden, weten jullie misschien wat?
3. In hoeverre is de tickrate op de dutchgame servers te laag? Heeft clanbase een regel over hoe hoog die moet staan in een war?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Mja bij mij is laadtijd ook sterk verhoogd sinds TOP3 en heb behoorlijk snelle pc. Je kan world detail omlaag zetten en switchen van Renderer helpt ook soms.

Verder is de tickrate op windows servers geloof ik 30 verplicht in cups en voor linux 40. Maar durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100979

Nick : EggXzaB
Clans : OK², TRUE
(ja heb ooit es gecheat en ben gepakt ja :+)
Speel sinds : (Swat) 1.1

Imo is TO nog steeds een van de beste spellen, en idd, de community is klein, ons kent ons heh :)
Speel het dagelijks nog, veel op n00btown servers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289

althalus, zou je de startpost wat kunnen uitbreiden? want ik ben ook wel geinterresseerd, alleen staat er nou niet gelijk zoveel duidelijke info in... alleen "maar ik heb toetsweek" ... heb ik niet zoveel aan... nofi hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiwiplukker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 16:55
Nick: {PsW}Enforcer-Alfa
Clan: Physical Wreck (http://www.pswclan.com)
IRC Channel: irc.eu.gamesurge.net #psw
Speelt sinds: 2.0

Ben al een aantal maandjes inactive, omdat we allemaal beetje uitgekeken zijn op Tactical Ops.

Ook nog een leuke toevoeging aan dit topic: TASP wordt momenteel weer herbouwd. Daarmee kan je zulke tactics maken. (#TASP irc.eu.gamesurge.net)
Achtergrond info:
TASP, TACTICAL ASSAULT STRATEGY PLANNER. Its a replacement for SatStrat which was designed for CounterStrike which is not very good for Tactical Ops needs. So we went along to the rest of the TO-SatStrat team offered to make the program, and so now TO-SatStrat, is going and TASP is comming...
TASP recented downloads

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:04
Ik heb het spellie nooit leuk gevonden... Totaal ongeintereseerd, terwijl ik wel games als CS en Global Operations speelde.... tzag er niet uit, en het speelde voor geen meter... mij niet gezien :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Kwartjuh schreef op 22 maart 2004 @ 21:27:
Ik heb het spellie nooit leuk gevonden... Totaal ongeintereseerd, terwijl ik wel games als CS en Global Operations speelde.... tzag er niet uit, en het speelde voor geen meter... mij niet gezien :)
sorry hoor, maar dit topic is bedoelt voor TO-Spelers, niet voor mensen die er geen intresse in hebben.. post dan ook niet hier maar in het Cs topic oid.. :Z

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Oehh Tactical Ops heb ik ook nog tijden gespeeld (nou ja van 1.6 tot ongeveer een half jaar geleden wel actief). Probleem is wel dat ik behoorlijk suckte en dus meestal de helft van de tijd zat te wachten op een nieuwe round. Alleen bij Rapid Waters lukte het nog weleens :).
Ik ben uiteindelijk maar weer teruggevlucht naar UT99. Is er trouwens nog wel een actieve community? Ik werd de laatste paar keren eigenlijk altijd door dezelfde gasten geowned en dan gaat de lol er snel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
Anoniem: 47289 schreef op 22 maart 2004 @ 20:31:
althalus, zou je de startpost wat kunnen uitbreiden? want ik ben ook wel geinterresseerd, alleen staat er nou niet gelijk zoveel duidelijke info in... alleen "maar ik heb toetsweek" ... heb ik niet zoveel aan... nofi hoor :)
Ik heb hem geupdate, stukje geschiedenis opgezocht, links opgezocht, inleiding uitgebreid voor mensen die nog niet weten wat TO is en nog wel wat meer dingen.
Maar ik moet nu ff gaan verder leren :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

hey hey ik ben ook TO-er ben beetje een veteraan :)

ben nu weer 1 maandje Die hard aan het spelen na 1 jaar inacitve te zijn geweest :)

Nick : Deurmat
clan: -]s$c[- Supreme Soldiers Community
Ex Clans: UTF , |M|-memento en nederlands nationaal Team en nog een hoop die ik nie ga opnoemen :)
speel sinds: eind 1.5

Ik ben nie zo goed meer als vroeger maar kan nog wel wat

en ik vindt het nog steeds ownen alleen de community wordt lamer en lamer in 1.6 was het heeeeel wat leuker !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Anoniem: 55165 schreef op 23 maart 2004 @ 12:16:

ben nu weer 1 maandje Die hard aan het spelen na 1 jaar inacitve te zijn geweest :)

Ex Clans: UTF , |M|-memento en nederlands nationaal Team en nog een hoop die ik nie ga opnoemen :)
Ok

en ik vindt het nog steeds ownen alleen de community wordt lamer en lamer in 1.6 was het heeeeel wat leuker !
omg deurtje! :D Kom weer keer langs in Memento channel man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben regelmatig in |M| channel :P kom zelfs naar elemental :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Slap me dan eens keer, ik zie je nooit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 10:04
MisteRMeesteR schreef op 22 maart 2004 @ 22:26:
[...]

sorry hoor, maar dit topic is bedoelt voor TO-Spelers, niet voor mensen die er geen intresse in hebben.. post dan ook niet hier maar in het Cs topic oid.. :Z
Goh? En ik dat het een discussie was... zal dan wel aan mij liggen :?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Kwartjuh schreef op 23 maart 2004 @ 13:28:
[...]

Goh? En ik dat het een discussie was... zal dan wel aan mij liggen :?
Het feit dat jij TO afkraakt zonder echt te onderbouwen voegt niet bepaald veel toe aan een discussie ofwel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
Ja kwartjuh, discussie over Tactical Ops. Als je het niet speelt valt er weinig over te discussieren niet? :P
Vraagje aan de anderen:
2.2 was toch zo'n versie die mensen nu nog spelen? Heb je daar dan ook rankings, zoals cb, of wordt het alleen voor de fun gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:45
Postov schreef op 22 maart 2004 @ 17:04:
Leuk dat je hier topic voor opent :)

Opzich wel grappig dat TO al vrij lang mee gaat, maar nog steeds niet echt uitermate veel gespeeld wordt. Misschien aan de ene kant wel beter, omdat de community elkaar goed kent.

Wat info over mezelf:
Nick: |M|-MailMan
Clan: |M|-Memento (http://www.clan-memento.com)
IRC Channel: irc.eu.gamesurge.net #memento
Speelt sinds: 1.6

Der is een vrij actief forum voor TO te vinden op: http://forums.tactical-ops.de

Lampie zal zo ook wel posten ;)
dan ken je Commander ook wel ;) vriend uit me klas.. TO is wel lache op een LAN maar speel actief CS, vind ik tog wat lekkerder spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Laatst online: 26-03 19:06

Pellaagarion

Jeroen D

Nick: Fork5
Clan: uuuh neej beetje freelancen hoewel ik wel iedereen ken in s$c dus ga ik binnenkort in s$c 2 (beetje de fun versie van s$c :p )

Favo map: Perfectfreefall (geniaal gewoon :D )

en TO is echt gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Anoniem: 55165 schreef op 23 maart 2004 @ 12:16:

Hooooi Deurmat *zwaai*

Weet je nog dat we saampjes gingen campen op zo'n hip plekje in zo'n map.. Was lachen :)

Idd quicknet is nu minder players, en een tijdje waren er ook 2 servers.. Alleen jammer dat er altijd n00bs rondlopen en dat de server te laat worden geupdate met TOP/TOST... Ik weet mn eigen admin pass nieteens meer zeker :P

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uhm nee was je niks ook al weer ? :P kende zoveel mensen :X

enne forks dan ken je mij dus ook ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Shockers schreef op 23 maart 2004 @ 14:10:
[...]

dan ken je Commander ook wel ;) vriend uit me klas.. TO is wel lache op een LAN maar speel actief CS, vind ik tog wat lekkerder spelen :P
Yop das bennie, de schreeuwlelijk op Teamspeak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Laatst online: 26-03 19:06

Pellaagarion

Jeroen D

Anoniem: 55165 schreef op 23 maart 2004 @ 16:52:
uhm nee was je niks ook al weer ? :P kende zoveel mensen :X

enne forks dan ken je mij dus ook ? :P
mmm jou heb ik nog niet echt vaak gezien. maar JLC, spoon, walker, JAck D, Scar ken ik allemaal zeer goed. we hebben al veel lan party's gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor JLC die slet heb ik nog de mixwar site gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Hihi JLC die ken ik ja.. Ik zat zelfs in z'n eerste clan iets met een { } tag.. Ben toen geloof ik weg gegaan, en s$c is langzaam beter geworden ( was toen s$c geworden ).

Deurmat ik ben Wacko` van [D!], vriend van Crusher ( quicknet admin ) :) // zelf semi admin daar ;)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

nick: raaf
Ex-clans: TfL, [cD], 41st
Clan: }SkiF{
Speel sinds: 1.6

Het is nog steeds een leuk spel. Gelukkig wat sneller dan CS en wat minder campers dan in CS. De community is ook wel leuk alhoewel ik het vroeger wat leuker vond. Toch leuk om te zien dat er wat meer GOT spelers zijn ;)

- specs - audioscrobbler -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
Campers niet toegestaan, zeker niet als je mensen killed. De meeste mensen zitten nog in een whine fase dus dan kan je al zat flames verwachten. Je mag ze namelijk niet afschieten als je aan het campen bent. Ze gaan dan voten enzo omdat ze niet tegen hun verlies kunnen, iets te maken met een verkeerde instelling ofzo :D

Heb je te veel kills en geen clantag voor je naam berg je dan maar want dan ben je of een cheater of een lamer of je wordt gewoon er uit gevote :)
Een clantag garandeert namelijk skilz dus als je er geen hebt, mag je niet al te veel kills hebben.

De spelers zijn licht ontvlambaar dus je zit zo in een flamewar ;)

Wil je je niet aan de regels hoeven te houden, zoals bijvoorbeeld cheaten of lame gedrag, gooi dan gewoon een clantag voor je naam. Dan ben je gelijk een stuk professioneler en dan mag je dat :)

Terugkomend op de whiners uit de TO community. Deze whiners verzinnen eigen regels omdat ze anders niet kunnen winnen. Hieronder valt dus: wapens gebruiken die alleen van hen mogen. Niet campen want dat vinden ze niet leuk, veel doodgaan want dan lijken de whiners beter.

pluspunten: grote community. Nederlanders goed vertegenwoordigd op internationaal gebied. Lekkere snelheid is het spel. Je kan niet zo snel dood.
Je kan relatief snel achter elkaar spelen.

Aanrader dus als je van hardcore tactical fragging houdt. Jammer van een bepaald deel van de community :)

Zover mijn constatering, beoordeling over met name de community van TO sinds 2.0 :) Geheel gebaseerd op eigen ervaringen.

[ Voor 7% gewijzigd door Rody op 23-03-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
daaf258 schreef op 23 maart 2004 @ 19:26:
nick: raaf
Ex-clans: TfL, [cD], 41st
Clan: }SkiF{
Speel sinds: 1.6

Het is nog steeds een leuk spel. Gelukkig wat sneller dan CS en wat minder campers dan in CS. De community is ook wel leuk alhoewel ik het vroeger wat leuker vond. Toch leuk om te zien dat er wat meer GOT spelers zijn ;)
Heb ook nog in [41st] gezeten, al was het niet al te lang :)

@Rody, grote community? Wat heeft CS dan voor community als die van TO groot is :P

[ Voor 9% gewijzigd door MailMan op 23-03-2004 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-05 19:02
Heb het tijdje gespeeld, zeer korte tijd in clanverband. Maar ach ik suck in FPS games dus ben maar gestopt ermee. Speelde alleen toen het gratis was, vanaf 1.6 ergens ofzo, kan iets eerder zijn.

Weet rapidwaters nog goed, was altijd leuke map :)

[ Voor 13% gewijzigd door shuogg op 23-03-2004 20:33 ]

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparta
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:58
Correctie: Het was eerst S.W.A.T. tijdens pre-beta en beta 1.0, 1.1 en 1.2
Na 1.2 werd het omgedoopt tot 'Tactical Ops' (dus vanaf 1.5)
En toen TacticalOps retail werd, is het omgedoopt tot Tactical Ops:Assault on Terror (TO:AoT)
(Release date in Europa was trouwens 30 Augustus 2002. Versie de ge-released werd in de EU was 3.1.9, terwijl NA met 3.1.5 zat)

Beetje info van mezelf

Nickname: eXoR
Speelt sinds: eind beta 1.1 :P
IRC: GameSurge: #kriteon
Server: jolly kriteon.com public server #1 ( unreal://tacops1.kriteon.com:7777 ). Eigen public. Geen gezeur cheaters/lamers whatsoever. :)

* Sparta huggles mailman en wacko

edit:
Woei, deurmatje! \o/

[ Voor 17% gewijzigd door Sparta op 23-03-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparta
-- dubbel --

[ Voor 99% gewijzigd door Sparta op 23-03-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
altijd al afgevraagd of jij dezelfde eXoR was als in TO :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kheb tijdje geleden een filmpje gemaakt met een paar kills van me :Y)
hierzo (kben een sniper-slet ja :P)

en ja, top3 zuigt, maar de roundstats zijn wel cool 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.binary-zero.net/to-screens/Shot0045.JPG

en hier staan nog meer screens van me :7

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 100979 op 23-03-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
ik heb vanaf 2.0 tot de retail een jaar ofzo geleden gespeeld. Mijn nick was altijd ebbo en heb lange tijd in UDA gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
Postov schreef op 23 maart 2004 @ 20:25:
[...]

Heb ook nog in [41st] gezeten, al was het niet al te lang :)

@Rody, grote community? Wat heeft CS dan voor community als die van TO groot is :P
Uhm über groot? :+

je kon iig aardig een aantal wars spelen :) daarnaast ook de verschillende cups dus bezig was je wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woooeeiii wacko jou ken ik wel ja! en ExOr !!! :P ga je weer naar drome ?

en de community is idd lamer geworden vindt het niet echt cool .. maar vindt het spel zelf wel beter.

en als we dan toch gaan opscheppen :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/DeurmatMaps/joinme2/Shot0027.JPG

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 55165 op 24-03-2004 09:20 . Reden: plaatje :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165 schreef op 24 maart 2004 @ 09:13:
woooeeiii wacko jou ken ik wel ja! en ExOr !!! :P ga je weer naar drome ?

en de community is idd lamer geworden vindt het niet echt cool .. maar vindt het spel zelf wel beter.

en als we dan toch gaan opscheppen :

[afbeelding]
ja maar jij bent een s$c slet :P
en ik maar een arme OK²'er :'(

edit : zo arm ben ik toch niet :P

Afbeeldingslocatie: http://www.binary-zero.net/to-screens/626dmg.JPG

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 100979 op 24-03-2004 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaja allemaal beginners zeker en ook nog met 32 spelers ;) ik had op server met 8vs8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparta
Prutsers. :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/glastra/screenshots/rapid_39-2.JPG
clickable

Deurmat: geen flauw idee eigenlijk. denk het niet. Weinig tijd ivm werk e.d. :/

btw, was 3.4.0. niet de laatste patch voor AoT omdat ze bezig zouden zijn met AoT@UT2k3?

[ Voor 15% gewijzigd door Sparta op 25-03-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL tijd maken joh ! :P

enne op het TO forum zeggen ze dat ze niet met AOT voor 2003 bezig zijn ... maar ik weet het niet. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
*schop

Ik weet niet wat jullie gaan doen met koninginnedag, maar ik wacht van 9.30 - 10.00 op station Amstel waarvandaan ik lekker door de stad ga toeren :P.

[meer inlichtingen? mail me >:) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Is d'r al een versie uit voor UT2k4? :P :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

**Kickjeh

Nope, nog geen TO voor UT2k4 :(.. vindt ik ook niet nodig.. ben afgelopen 2 weken in-active geweest,.. omdat mijn monitor ontploft is (HE nade oid :D) .. hoop morgen Iiyama voor de deur te hebben staan :)

Hebben de anderen TO spelers nog wat te melden dan :P

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat mijn TO nog steeds gaar loopt :P

enne ik vindt TO nog steeds wel cool ( na 4 jaar ) maar het is beetje lamer geworden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:41

Woohooo

Smilie, James Smilie

ik wordt zooo gek van al die bucht die je altijd moet downloaden

elke server heeft weer een aparte TOSTIE versie en dan weer logos en dan weer TOP
die heel je pc verneukt en dan weer tost versie error en xprotect en blablabla

als iedereen nou gewoon 1 versie dr op zet zonder al die bucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:07
.

[ Voor 99% gewijzigd door Sluuut op 28-02-2008 22:12 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:31

greatgonzo

schit-te-rend!

een reuze kick, maar vooruit...

Ik ben even de mogelijkheden van mijn laptop aan het verkennen, en de unreal tournament demo draait hij gewoon goed. Nu denk ik erover om TO retail te gaan kopen, kost niet meer dan een knaak en een bos wortels, maar weet niet zeker of dit draait op mijn laptop:

Specs:

dell latitude C800
Pentium 3 850
256 intern
ati mobility 16 mb

Ik dacht dat het wel kon, maar toen zag ik in de OP dat je minimaal een gf3 ti-200 nodig hebt, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22473

gf3 ? lol
Echt niet hoor.
Met jou kaartje moet het zeker te doen zijn.
Speelde het eerst altijd met mn Voodoo3 8MB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 17:55

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

greatgonzo schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:02:
een reuze kick, maar vooruit...

Ik ben even de mogelijkheden van mijn laptop aan het verkennen, en de unreal tournament demo draait hij gewoon goed. Nu denk ik erover om TO retail te gaan kopen, kost niet meer dan een knaak en een bos wortels, maar weet niet zeker of dit draait op mijn laptop:

Specs:

dell latitude C800
Pentium 3 850
256 intern
ati mobility 16 mb

Ik dacht dat het wel kon, maar toen zag ik in de OP dat je minimaal een gf3 ti-200 nodig hebt, klopt dit?
gf3-ti200 is bullshit, ik draai em hier thuis op een amd thunderbird 1100, met 256 sdram, en een gf2 mx (32mb). Maar of ie op jou laptop echt lekker zal draaien vraag ik me af, want enorm spectaculair draait ie op die gf2 mx ook nie, maar wel gewoon prima speelbaar als je het nie te lomp zet.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:04
nou dan zal ik mezelf ook maar melden (8>

Nick: BurnerT (vroeger burner)
Clan: dit moment clanless (nou ja clan van mun broertje (noobs)) HH (headhunters of iets)

bestaat sinds: 332 (das 2 jr. trug fzo)
Favo maps: De map Scope, Rapid waters (sf side) en last but not least to-FallFallFall

cya @ to :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 17:33

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

TO! Echt een uber game. Wat heb ik daar uren en uren en uren en uren plezier van gehad. Spelen nog veel mensen deze game? Ik voel de drang om weer eens te gaan installeren. Hoe zit het eigenlijk met TOST? Nog zo brak als vroeger (elke server zowat een andere versie)?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-05 09:57
:D een paar maanden te laat, maar goed.

Wordt soms wel een beetje gek van die kleuters die maar lopen te schelden in servers enzo, maar gelukkig is er de ignore functie in tost :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 18:21
Hej koel heb dit spel heeel lang gespeeld.

Zat ook in een clan: -)Gp(-
(Heb ook een tijdje in MOW gespeeld maar die gingen daarna stoppen)

Speel nu al een tijdje weer CS.. Denk toch maar dat ik dit weer een keer ga installeren. Kijken of ik het nog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
hmm volgens mij ken ik jouw syphon is denk ik wel 3 jaar geleden ofzo dat ik je heb gesproken maar nick is Viper heb in UMEF gezeten en veel met UDA opgetrokken daar ken ik je denk ik van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Over enkele weekjes komt patch 3.5 uit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Patch 3.5? Officiele patch? Heb je een bronvermelding?

Ik zie TO overal voor 5 euro liggen. Wordt het spel nog veel gespeeld en is het dus het kopen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
martijnf schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 01:12:
hmm volgens mij ken ik jouw syphon is denk ik wel 3 jaar geleden ofzo dat ik je heb gesproken maar nick is Viper heb in UMEF gezeten en veel met UDA opgetrokken daar ken ik je denk ik van :D
Heej cool klopt..

We hebben nog wel vaak samen gespeeld :D

Is echt lang geleden! Ik weet niet eens in welke clans ik nog meer heb gezeten! 8)7

Edit: Heb je ff gemaild

[ Voor 5% gewijzigd door SyphOn op 20-11-2004 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
offtopic:
Anders drop effe langs #uda op gamesurge. Clan is al wel lang dood maar iedereen komt er nog :)

[ Voor 8% gewijzigd door Vipertje op 20-11-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Hehe, ik had dit heel lang geleden gespeeld. Wist niet dat dit nog zo actief was, hehe :)
Is er veel verandert eigenlijk? Hij was toch stand alone geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

Het is ook eeuwen geleden dat ik TO heb gespeeld.
Mijn nick in TO was Mystic_X. Heb in [>IrA<] {acs} en {Ogre} gezeten, was ook gevraagd door [TDO]Strac voor NL team maar had daar geen zin in. Tevens was ik 2 seizoenen co-headadmin van de Jolt TO league.
Maar ja toen de retail mensen niet meer samen met de mod mensen konden spelen ben ik gekapt (ik had wel retail).

[ Voor 14% gewijzigd door Mystic_X op 20-11-2004 12:45 ]

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Wat moet je nou aan software kopen om dit spel te kunnen spelen?

[ Voor 13% gewijzigd door j-w op 20-11-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

j-w schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:51:
Wat moet je nou aan software kopen om dit spel te kunnen spelen?
Check de titel van dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
effe bij de intertoys ofzo voor 4.95 Tactical Ops kopen :D. Kost haast niks en je hebt er naja maby net zoals als mij jaren plezier van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Ja OK :) Ik dacht even dat het een home-made mod was. Dat je eerst unreal moest kopen en dan gaan patchen met de mod. Maar dat is dus niet zo.

Er zijn toch verschillende versies. Is elke versie goed om online te spelen? Kun je het spel niet ergens online kopen en meteen downloaden?

[ Voor 21% gewijzigd door j-w op 20-11-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 16:38
j-w schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:17:
[...]

Ja OK :) Ik dacht even dat het een home-made mod was. Dat je eerst unreal moest kopen en dan gaan patchen met de mod. Maar dat is dus niet zo.

Er zijn toch verschillende versies. Is elke versie goed om online te spelen? Kun je het spel niet ergens online kopen en meteen downloaden?
Dat was het in eerste instantie wel ja :) Maar uiteindelijk is er net als bij Counter-Strike een retail versie uitgebracht die werkte als stand alone versie, waardoor een installatie van UT niet meer nodig was :) De mod was gratis te downloaden, en de retail versie was in de winkel te koop. Beiden natuurlijk geheel compatible met elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Crash schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:41:
[...]

Dat was het in eerste instantie wel ja :) Maar uiteindelijk is er net als bij Counter-Strike een retail versie uitgebracht die werkte als stand alone versie, waardoor een installatie van UT niet meer nodig was :) De mod was gratis te downloaden, en de retail versie was in de winkel te koop. Beiden natuurlijk geheel compatible met elkaar :)
Je maakt een foutje... Niet compatible bedoel je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Net weer een tijd gespeeld. Echt super! Alleen het beginmuziekje al (memories :) ). Genoeg leuke servers te vinden nog steeds! Ik moet alleen wel weer ontzettend wennen na een tijd andere fps games gespeeld te hebben. Nu nog een goede keyboard layout keybinden en ik ben good to go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 16:38
SyphOn schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:49:
[...]

Je maakt een foutje... Niet compatible bedoel je..
Niet? Ik dacht altijd dat de retail versie nadeloos aansloot op de mod versie :)
Waar zit het verschil dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb ook een jaar of 2 to gespeeld, eigen clan gehad, vooral TO-Scope was lange tijd mijn favoriet. Op een gegeven moment vond ik het niet leuk meer, en ben ik gestopt. Ik heb er ook absoluut geen zin meer in om weer te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:07
W00fer schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:12:
Ik heb ook een jaar of 2 to gespeeld, eigen clan gehad, vooral TO-Scope was lange tijd mijn favoriet. Op een gegeven moment vond ik het niet leuk meer, en ben ik gestopt. Ik heb er ook absoluut geen zin meer in om weer te beginnen.
Same here :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik ben wel weer begonnen en het bevalt me echt heel goed weer. Ik vond de TO maps altijd al super. Rapidwaters II en scope zijn echt uber! Leuk om te zien dat er toch nog zo'n 512 servers online zijn en dat er echt leuk nog gespeeld word. Ik weet wel zeker dat ik snel weer de verslaving te pakken heb. Ik heb gewoon weinig andere games gehad (behalve battlefield) die mij zo vermaakt hebben.
TO is wat mij betreft absoluut een klasieker!

Wat mij opviel aan de hoogtij dagen van TO was dat er vrijwel geen enkele clan echt goed was. Iedereen zat een beetje rond het zelfde niveau met hier en daar een paar uitschieters.

[ Voor 64% gewijzigd door Bor op 20-11-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Crash schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:57:
[...]

Niet? Ik dacht altijd dat de retail versie nadeloos aansloot op de mod versie :)
In de models dacht ik zo uit mijn hoofd. (Is al zeker meer als 3 jaar geleden) Misschien dat iemand anders hier meer over weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Hehe, dan meld ik me ook nog maar een keer in dit topic :) ik ben nog steeds vreselijk active binnen de TO-community :) blijft een leuk en goed spel imo.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Ik heb het net ff geinstalleerd.

Jezus je wordt echt gek van dat voten :S

Verder ging het wel lekker :D Ik heb heel lang cs gespeeld na TO en me aim is er zeker wel op vooruit gegaan. Druk alleen heel vaak toetsen in die ik in CS gewend ben. Dus midden in een battle gooi ik dan per ongeluk me gun weg ofsow :P

Trouwens weet iemand nog een goed buy script?

Viper: Ik heb met jou in UMEF gezeten. hahaha was ik helemaal vergeten |:(

[ Voor 54% gewijzigd door SyphOn op 21-11-2004 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SyphOn schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:02:
Trouwens weet iemand nog een goed buy script?

Viper: Ik heb met jou in UMEF gezeten. hahaha was ik helemaal vergeten |:(
Vrijwel iedereen gebruikt de superteamkeybinder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

jeez, net ff op de bart smit site gekeken, 5 euri!!

Geen geld voor zo'n game, daar ga ik nog veel leuke tijden aan beleven!

Ik heb morgen ff wat te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Bor_de_Wollef schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:14:
[...]

Vrijwel iedereen gebruikt de superteamkeybinder
Danku _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

greatgonzo schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:52:
jeez, net ff op de bart smit site gekeken, 5 euri!!

Geen geld voor zo'n game, daar ga ik nog veel leuke tijden aan beleven!

Ik heb morgen ff wat te doen!
wat een slome site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

No problem! Da's namelijk echt DE tool voor TO! Ik heb echt alweer uren TO zitten spelen. Wat een top game!

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 21-11-2004 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

heeft iemand hem nog in een of andere shop gespot? Tot nu toe

- Bart Smit: 5 euro, maar helaas allen via internet (bovendien moet je voor minimaal 17,50 bestellen)
- Free record Shop 19 euro (volgens de site)
- Media markt: niet op voorraad: volgens de computer daar 14,95 waarschijnlijk goedkoper, maar dat kon hij alleen zien na bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
greatgonzo schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:48:
heeft iemand hem nog in een of andere shop gespot? Tot nu toe

- Bart Smit: 5 euro, maar helaas allen via internet (bovendien moet je voor minimaal 17,50 bestellen)
- Free record Shop 19 euro (volgens de site)
- Media markt: niet op voorraad: volgens de computer daar 14,95 waarschijnlijk goedkoper, maar dat kon hij alleen zien na bestellen
Misschien dat dit handig is: http://forums.tactical-ops.de/showthread.php?t=59375

Gratis TO, alleen moet je wel shipping & handling betalen. Kheb thread verder niet gelezen dus misschien staat er nog meer info in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Postov schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:51:
[...]

Misschien dat dit handig is: http://forums.tactical-ops.de/showthread.php?t=59375

Gratis TO, alleen moet je wel shipping & handling betalen. Kheb thread verder niet gelezen dus misschien staat er nog meer info in.
Ook gewoon 5 euro bij bol.com :)
En daar kun je bijv. gewoon via een acceptgiro betalen :)

edit: Besteld, kijken hoe goed de rest van de community tegenwoordig wel niet is geworden :+ aangezien ik al niet meer heb gespeeld sinds het retail only was.

[ Voor 17% gewijzigd door shuogg op 22-11-2004 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

shuogg schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:48:
[...]

Ook gewoon 5 euro bij bol.com :)
En daar kun je bijv. gewoon via een acceptgiro betalen :)

edit: Besteld, kijken hoe goed de rest van de community tegenwoordig wel niet is geworden :+ aangezien ik al niet meer heb gespeeld sinds het retail only was.
en bedankt voor de tip!!

Op dvd.nl nog een kortingscoupon van 4 euro gevonden, kost me nu inclusief bezorgen 2,94!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
greatgonzo schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:26:
[...]

en bedankt voor de tip!!

Op dvd.nl nog een kortingscoupon van 4 euro gevonden, kost me nu inclusief bezorgen 2,94!!!
Graag gedaan :)
Benieuwd hoe lang het duurt voordat het werkelijk binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

greatgonzo schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:26:
[...]

waar vind je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Die vind je in dit topic: http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=38731

€4,00 korting (eenmalig, geen NL boeken, geldig t/m 01-04-05) - code: GO4IT1910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Zo, game is binnen :)
Ben benieuwd hoe hard ik m'n kont geschopt krijg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparta
Crash schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:57:
[...]

Dit was het geval ja, tot en met TacticalOps versie 3.3.2, dit was de laatste versie die uitgebracht werd voor de mod-spelers.
Dit betekende dat toen TO 3.4.0 gereleased werd, iedereen wel over moest stappen op de retail versie om door te kunnen blijven spelen.
(of je moet het fijn vinden om op een paar servers te spelen die je op 1 hand kunt tellen).
Postov schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:51:
[...]

Klopt. Hier heb ik hem destijds ook eens besteld.
Kwam (zoals aangegeven) zonder verpakking binnen, in een simpele envelop en een papieren hoesje om de CD, maar ik heb via MadOnion (toentertijd al TO team) de unique cd-id laten checken en het zijn allemaal gewone legale versies.

Overigens, TO patch 3.5.0 staat geplanned voor Kerstmis dit jaar. :)
Als je wat meer informatie wilt, je kan altijd even langshoppen op #TO-patch op Quakenet. :)

offtopic:
Lampie! Schlet! :* O+
Mystic_X schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:44:
Het is ook eeuwen geleden dat ik TO heb gespeeld.
Mijn nick in TO was Mystic_X. Heb in [>IrA<] {acs} en {Ogre} gezeten, was ook gevraagd door [TDO]Strac voor NL team maar had daar geen zin in. Tevens was ik 2 seizoenen co-headadmin van de Jolt TO league.
Maar ja toen de retail mensen niet meer samen met de mod mensen konden spelen ben ik gekapt (ik had wel retail).
Hej Mystic_X. :w
[>IrA<] en {acs} .. my god, good old times. :D
Toen waren de NL teams ook nog goed, toen Strac of MAMH ze organiseerden. :)

Ik kan momenteel overigens geen TO spelen, heb last van een vreemd probleem, soms als ik op netstroom werk met m'n laptop (Acer TravelMate 4001WLMi, ATi Radeon mobility 9700 64mb, WinXP SP1, 1.5Ghz Centrino Dothan, etc) en ik speel TO dan is m'n movement ongeveer 10x zo snel. Zowel online als offline.
Ik heb dit probleem minder vaker als ik op de accu werk, maar dan doet het zich ook voor.
'PowerPlay' (een optie voor radeon mobility, welke de performance van je videokaart terugklokt afhankelijk van hoe vol de accu is) in of uit-schakelen heeft hier geen effect op, en er is ook geen BIOS setting die dit in mijn ogen zou kunnen veroorzaken.

Wat wél iets kan zien, is het automatisch terug en omhoog-clocken van de processor bij een Centrino (Intel Speedstep technologie).
Maar dit kan ik volgens mij niet eens uitschakelen. :|

Oh, en een volledige TO reinstall werkt ook niet. :/

Werkt weer. Power options van 'Laptop' naar 'Home/office' zetten did the trick.

[ Voor 43% gewijzigd door Sparta op 26-11-2004 18:12 ]

• Sparta
En ondertussen worden de geruchten voor 'TO2k4' (Tactical Ops op de UT2004 engine) steeds sterker.

Als ze het net zo netjes doen als CS -> CS:S dan mag het wmb doorgaan. :)

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Sparta schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:42:
En ondertussen worden de geruchten voor 'TO2k4' (Tactical Ops op de UT2004 engine) steeds sterker.

Als ze het net zo netjes doen als CS -> CS:S dan mag het wmb doorgaan. :)
Das mooi eXoR, dan heb ik UT2k4 niet voor niets gekocht :P (Naast een potje onslaught dan :P )

www.google.nl

• Bor

Bor

Ach ja, de geruchten TO op UT2k3 waren ook altijd heel sterk en dat is er ook nooit van gekomen, Ik zou het wel mooi vinden maar reken er totaal niet op.

• Scotix
  • Laatst online: 14:28
TO communitu sterft wel btje uit helaas

Nickname: Scotix
Clan: [V-Raptor] alvanaf 2.0
Speel al zelf vanaf 1.6

• Bor

Bor

Dat de community het nog zo lang vol heeft gehouden verbaast me gezien de games als battlefield etc, waar toch een heel groot deel van de TO community op is over gestapt. Daarnaast komt er ook niet veel nieuws meer ten tonele en zijn de problemen rond tost etc nog steeds aanwezig. Het blijft een steen goede game maar een game als Battlefield geeft weer meer vrijheid.

• Scotix
  • Laatst online: 14:28
BF heeft een hele andere gameplay dan TO, ik denk dat het btje uitsterft door de veroudering. Helaas wordt TO ook niet echt meer geupdate.
Pagina: 1 2 3 Laatste