even voor de duidelijkheid, het gaat dus om de linkerjk_warrior schreef op 25 oktober 2004 @ 22:46:
Voor de duidelijkheid...weet iedereen renminste waar het over gaat:
[afbeelding]
G*d...ik zie nu pas dat dit een maanden oud topic is...

Verwijderd
even voor de duidelijkheid, het gaat dus om de linkerjk_warrior schreef op 25 oktober 2004 @ 22:46:
Voor de duidelijkheid...weet iedereen renminste waar het over gaat:
[afbeelding]
G*d...ik zie nu pas dat dit een maanden oud topic is...
Verwijderd
Heb jij deze speler zelf dan? Zo nee, wat vinden de mensen ervan die deze speler wel hebben? Hoe is het overzetten van bestanden? En jah, de iAudio M3 kan wel veel meer op, maar is ook wel veel duurder..DiSiLLUSiON schreef op 26 oktober 2004 @ 09:56:
Hoewel deze speler iets kleiner is qua dimensies dan de iAudio M3, past er op de iAudio M3 dan ook 13x zoveel. Ander nadeel is dat het AIWA/Sony is. Dus hoe dat zit met firmware updates, ik kan nergens wat vinden. Reken er niet op iig. Verder natuurlijk nog de korte accuduur en het feit dat je je bestanden over moet zetten via een of ander brak programma (vanwege de database), net als bijv de iriver en de creative, wat niet iedereen zal bekoren.
Verwijderd
Bij de iriver hoef je geen programma te gebruiken. Firmware update en je hebt gewoon een mass storage device.DiSiLLUSiON schreef op 26 oktober 2004 @ 09:56:
Hoewel deze speler iets kleiner is qua dimensies dan de iAudio M3, past er op de iAudio M3 dan ook 13x zoveel. Ander nadeel is dat het AIWA/Sony is. Dus hoe dat zit met firmware updates, ik kan nergens wat vinden. Reken er niet op iig. Verder natuurlijk nog de korte accuduur en het feit dat je je bestanden over moet zetten via een of ander brak programma (vanwege de database), net als bijv de iriver en de creative, wat niet iedereen zal bekoren.
Verwijderd
Verwijderd
nee ik heb em zelf niet maar het lijkt mij vrij lastig dat je niet hem bij iedereen in kan pluggen die geen manager software heeft. als de computer hem als mass storage device herkent kan je bij elke win2000/xp computer hem zo inpluggen zonder extra softwareVerwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 22:32:
is dat bij deze dan anders? heb je hierbij software nodig om muziek erop te zetten? is dit irritant dan? en paar post terug zei iemand dat sony geen updates heeft, maakt dat zoveel uit dan?
heb jij deze speler zelf?
Verwijderd
Coïtus ergo sum
Verwijderd
wil je zeggen dat deze mp3 speler geen mp3 kan spelen?Chilly_Willy schreef op 02 november 2004 @ 20:37:
Hij speelt geen MP3, maar Atrac3, MD audio codec dus. Alles word dus on the fly van mp3 naar atrac3 geconverteerd. Hiermee gaat de kwaliteit wel achteruit.
Atrac-3 is de codec waarmee audio op een MD (non Hi-MD) is opgeslagen. Deze codec is best goed, vergelijkbaar met MP3 160. Alleen gaat bij conversie natuurlijk wel iets verloren. Ik denk dat dit over het algemeen niet al te veel zal opvallen. Maar hierdoor zal de speler nooit een USB mass-storage kunnen worden zodat je gewoon je mp3 bestanden erop kan zetten. Ze worden eerst geconverteerd naar Atrac-3.Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 22:23:
[...]
wil je zeggen dat deze mp3 speler geen mp3 kan spelen?
Is dat niet een optie die je gewoon kan kiezen als je de muziek erop pleurt..
En verder, hoe erg gaat de kwaliteit erop achteruit? Is dit duidelijk te horen?
Coïtus ergo sum
Verwijderd
Ik heb hem hier naast me liggen..Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:55:
heeft iemand deze speler nu al?
Verwijderd
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
Je krijgt een hoesje bij de speler. Zo'n hoesje die bijvoorbeeld ook bij een zonnebril zit. Als je um in dat hoesje laat zitten krast ie niet veel. Haal je hem eruit en doe je hem bijvoorbeeld gewoon in je zak, zal die wat meer krassen krijgen. Vrij 'krasgevoelig' dus.Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:56:
krast ie snel? En is het niet vervelend dat je alleen een afstandsbediening hebt? en niet een scherm op de speler zelf? Is het die 200 euro waard voor wat je ervoor krijgt?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:57:
1) dus je moet altijd je muziek opnieuw een naam geven zeg maar als je dat nummer om zet naar atrac.
Nee, dit gebeurd automatisch door het programma zelf.
2) hoe lang duurt dat? nummers naar atrac omzetten?
Uhm, dit duurt niet zo heel erg lang. Het duurt even lang als bij programma's als SonicStage ed.
3) hij was op het vliegveld 150 euro? in nederland kost ie naar mijn weten het goedkoopst voor 200 euro..
Ja, op vliegvelden dicht bij landen als Japan, is deze meuk nogal wat goedkoper..![]()
Verwijderd
Verwijderd
Ja hoor ik ben er wel over te spreken.. Als ik het vergelijk met een Archos 20gig hdd speler, vind ik hem goed klinken. Oordopjes die er bijzitten, mag je ook niet over klagen..Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:11:
hij is wel erg![]()
maar zo jammer dat je er software voor nodig hebt.
geluidsqualiteit is ook top?
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door KnuCha op 19-02-2005 16:51 ]
Verwijderd
Ja ik heb ze gebeld en die prijs op de site klopt niet het is echt 99 euro's (ik heb hier ook de folder liggen met de goede prijs erop)Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 17:42:
Hallo,
Mijn eerste post en meteen een vraag,
Ik heb gekeken op de paradigit site maar zie em daar staan voor 129 euro.
Geld die aanbieding nog wel? Is deze beter als de creative MUVO2 1.5 Gb?
Mvg,
IBILA
Ik heb ook de folder en de datum is 24 februari tot 12 maart :):)sedatje schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:03:
linkje naar de paradigit site
http://www.paradigit.nl/pdf/10009068v.html
aanbieding geld van 24 januari t/m 12 maart
als ik het zo allemaal lees gaan me handen jeuken om zo'n spelertje te halen
[ Voor 8% gewijzigd door Zeus op 21-02-2005 13:38 . Reden: batterijduur toegevoegd ]
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Verwijderd
Is deze ook online te koop?? bij die winkel bedoel ik dus? of ergens anders voor hetzelfde geld?Blanex schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:40:
[...]
Ik heb ook de folder en de datum is 24 februari tot 12 maart :):)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2005 15:29 ]
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
man doe het gewoon net als ik doe maak er iemand blij mee en geniet van je eigen nieuwe playerVerwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:48:
zou bij de andere winkels ook wel zo zijn en ook al hebben ze er genoeg, actie gaat pas in vanaf 24e..
Moet nog steeds me mp3 speler verkopen
Verwijderd
Nou, voor zover ik weet, en wat dus ook door Paradigit zelf wordt gezegd, is dat de files bij het transporteren worden omgezet naar Atrac. Rare is dat dat nergens op de site van Aiwa wordt bevestigd, maar (NOFI) Sony kennende is dit dus inderdaad het geval. Remember de NW1. Het zou zo kunnen zijn dat in een later stadium dmv een firmware upgrade Mp3 1-op-1 mogelijk wordt, maar ik ben er vrij zeker van dat dit momenteel nog niet mogelijk is. Maar uiteindelijk is er maar 1 manier om er zeker van te zijn: Zo'n speler aanschaffensedatje schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:52:
[...]
Ik zou trouwens ook wel willen weten hoe het nou zit met die player ondersteund ie nou gewoon mp3 of word het toch weer omgezet naar atrac (ik kan i.i.g. nergens een woord vinden over atrac)
The birds turned into The Flying Dutchmen!
[ Voor 15% gewijzigd door dcell op 22-02-2005 20:37 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 22:08 ]
maar zou het niet gewoon kunnen zijn dat ze de nieuw geproduceerde players wel mp3 klaar gemaakt hebben ??? dit was toch het plan van sony.dcell schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:38:
Volgens mij heb ik een indirecte bevestiging dat hij echt ATRAC afspeelt. Het volgende stukje is een quote uit de CNET review :
If your ID3 tags have been filled in, the HZ-WS2000 can also hunt for songs according to artist, album, song title, genre and new tracks recently added to the player. Though the HZ-WS2000 supports the transferring of files via Windows Explorer, MP3s uploaded in this matter cannot be played on the player itself. Another caveat for potential buyers is that songs, once transferred through the music app, cannot be converted back into MP3s again.
Verwijderd
Cons:::BB4E
ja en daarom heb ik dit topic nu weer even tot leven geschopt aangezien hij nu maar 99 euro isshameblaster schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 15:18:
kliep net ff door de stad heen, en ging mediamarkt binnen, ff met het spelertje gespeelt,
Prijs van media markt is 299 euro![]()
Maar, niet voor mij deze speler ik kijk wel verder naar een andere
ik ga hem denk ik maar halen morgen. Toch wel leuk voor die prijs. Ik laat jullie wel weten wat ik er van vind als ik er een tijdje mee gespeeld hebVerwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:07:
99 euro voor zo'n mp3 speler is natuurlijk niks
Verwijderd
Atrac 3 speler...Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:07:
99 euro voor zo'n mp3 speler is natuurlijk niks
[ Voor 43% gewijzigd door Faust op 24-02-2005 00:37 ]
Verwijderd
Ik heb em ook gehaald is nu helemaal opgeladen ( duurde 3 uurtjes)Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 12:20:
Hij ligt hier naast me, heb m net gehaald bij de Paradigit M'tricht. Ik moet zggen dat hij er erg mooi uitziet, lekker klein en strak. Ben nu even de software aan het installeren om hem daarna helemaal vol te pompen. Nog geen ervaringen dus, maar die volgen snel.
Verwijderd
VBR mp3's?Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 21:00:
Wat ik raar vind is dat ik bij sommige nummers geen tijdsaanduiding te zien krijg. Iemand enig idee waarom (niet)?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik heb dit ook ondervonden. Ik zat vrijdag op school te werken aan een opdracht en had hem denk ik 5 uurtjes aan en hij hield er al mee op. 8 uur haalde ie nietVerwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:23:
vind de batterij tot nu toe zeeer slecht. Hij is na 4 uur (heel de tijd aangestaan en niet harder of zachter gezet oid) al leeg
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 14:08 ]
Verwijderd
Verwijderd
Waar heb je hem gezien voor 60 euro? Dan ga ik hem gelijk halenVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 23:34:
Goeie review...
Ben er alleen net achter gekomen dat de creative muvo2 1.5 gig in prijs verlaagd is en nu rond de 55/60 euro's kost en begin nu sterk te twijvelen.
Ohw.....wat is wijsheid...
Verwijderd
I see A tunnel at the end of the light
Verwijderd
heb je al iets gehoord van Aiwa of Paradigit? Ik zit nog te twijfelen of ik deze Aiwa ga halen of een andere speler..Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:29:
zal morge is met Aiwa bellen of met paradigit, want die batterij gaat slechts 3 uurtjes mee en is daarna al weer leeg. Niet normaaal voor zon spelertje imo..
[ Voor 31% gewijzigd door jxjcs op 09-03-2005 10:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Flipm0de op 10-03-2005 11:22 ]
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 07-04-2005 13:37 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
Ik weet dat het al weer lang geleden is, maar ik ben erg geinteresseerd in dat programaatje. Het is nl irritant dat ik de MP3 er niet meer vanaf kan halen voor gebruik ergens.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:32:
Als je MP3s weer van je AIWA af wilt kopieren heb je een probleem: Welke is het? Ik heb een programmaatje geschreven dat de database in leesbare ASCII dumpt.
Overigens lijkt de database hierop: http://solonweb.free.fr/tech.htm
Dion
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq