Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de software niet installeren, heb verouderde computer, weet iemand een alternatief, behalve een nieuwe computer aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het laatste woord over ATRAC: Dit is een MP3-speler. Het bijbehorende programma hernoemd al je MP3s naar <lang getal>.AOP3 en zet ze in de directory \AIWA_AOP\MUSIC\, en maakt een database aan in AIWA_AOP\DATA\ op basis van de ID3-tags van de MP3s. Die gebruikt het apparaat om snel te kunnen zoeken.
MP3s die je zelf ergens neerzet worden dus niet herkent, je zit aan het programma van AIWA vast. Da's overigens doodsimpel sleur&pleur, daar is weinig mis mee.
Maar: de bestanden worden dus alleen maar gerenamed, niet geconverteerd.

Als je MP3s weer van je AIWA af wilt kopieren heb je een probleem: Welke is het? Ik heb een programmaatje geschreven dat de database in leesbare ASCII dumpt.

Overigens lijkt de database hierop: http://solonweb.free.fr/tech.htm

Dion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@cjd hmm wat versta jij onder een verouderde computer ik heb het programmat'je onder een pentium II 233 mhz geinstalleerd met windows 98 en loopt perfect het over zetten duurt net ff wat langer maar jah maakt niet heel erg veel uit.
En ik ben bang dat er niet echt een alternatief is voor dit programma'tje messchien moet je even bellen met aiwa
vraag dan gelijk of er nog ooit een firmware update aan komt ;) er valt namelijk nog genoeg te verbeteren B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een windows 98 se, maar de cd-rom wordt niet geaccepteerd.Dus wordt lastig installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej cjd ik kan de software wel op een sever gooien zodat je het kan proberen te downlaoden en dan op je pc zetten zeg maar als je dat graag wil dan kan ik je mss wel helpen of is dat het probleem niet
8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dat zou willen doen graag, scheelt een hoop centen, zou anders XP moeten kopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 02:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik moet zeggen ik vind het wel een leuk spelertje. Ben ook blij dat ik hem heb gekocht. Ik moest kiezen tussen de Muvo2 (toen nog €120,-) en deze. Ik vond het design veel mooier dan die van de Muvo2, alleen kwam ik er later achter dat het misschien niet helemaal de goede keus was.
Ik zie dat bij sommige mensen hun batterijen snel (4 uur) op zijn, maar als ik op stage ben dan kan ik zo'n 8 uur spelen :? Ik geef hieronder even aan wat ik er van vind ;)

Pro's:
Klein
Licht van gewicht
Design
Batterijen snel opgeladen.
Kwalititatief goed geluid, vooral de Rock preset is goed
Duidelijk scherm.

Con's:
Geen map structuur
Het opzetten/deleten van mp3's moeten via programma
Ondersteund alleen maar mp3's.
Geen firmware meer te bekennen behalve 3.02

Not known
De Jog functie
De bijgeleverde oordopjes

Voor de mensen die het plaatje uit de eerste pagina vinden, dat is dus niet de goede ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3-player.de/images/aiwa_hz-ws20001.5gb_silber.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 07-04-2005 13:37 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:32:

Als je MP3s weer van je AIWA af wilt kopieren heb je een probleem: Welke is het? Ik heb een programmaatje geschreven dat de database in leesbare ASCII dumpt.

Overigens lijkt de database hierop: http://solonweb.free.fr/tech.htm

Dion
Ik weet dat het al weer lang geleden is, maar ik ben erg geinteresseerd in dat programaatje. Het is nl irritant dat ik de MP3 er niet meer vanaf kan halen voor gebruik ergens.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schopje voor dat programmatje, wil die ook wel namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor, ik volgde dit topic niet echt meer.
Je kunt het hier vinden:
http://www.nicolaas.net/aiwa/dumpfile.zip

Gebruiksaanwijzing:
Het makkelijkst is om hem in de root van de hard disk die je AIWA is te zetten. Dan open je een DOS-box, typt

e: <Enter>

en

dumpfile <Enter>

Alternatief: geef het hele pad mee:

dumpfile.exe e:\AIWA_AOP\DATA

Vanzelfsprekend vul je voor e: de drive in die jouw AIWA HZ-WS2000 is.

Succes,
dankbetuigingen, kritiek en feature-requests naar dion@nicolaas.net
Dion
Pagina: 1 2 Laatste