Verwijderd

Topicstarter
Hi! :)

Volgende week krijg ik een Ipod 20GB. Via marktplaats, 1,5 maand oud en maar 200 euro!!Das niet veel toch!?!
Nu heb ik zelf een PC met USB 1.1. Nu zal de Ipod die ik krijg uitgaan van USB 2.0. Betekent dit dat ik een nieuwe USB uitgang moet inbouwen, of doet USB 2 het ook op 1.1 alleen dan langzamer??
Deze vraag had ik ook al op beginnersweb gezet, maar daar heb nog steeds geen reactie van gekregen...hier zal er hopelijk wel iemand me kunnen helpen toch B) !!!??

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:35

curry684

left part of the evil twins

USB is backwards compatible, dus ja een USB 2.0 apparaat in USB 1.1 plug zal gewoon op 1.1 snelheid functioneren.

Professionele website nodig?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Wat Curry says ^^ :)

LinkedIn
Instagram

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Moet gewoon werken, alleen zit je met een veel slomere snelheid. Je zou kunnen overwegen om een USB2.0 PCI-kaartje te kopen, zo duur is dat niet, maar wel veel sneller en wie weet hebben andere dingen (in de toekomst) er ook baat bij :)

The devil is in the details.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 10:15

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik heb ook een iPod. Daar zat een firewire kabel bij (syncen opladen). Ik heb een firewire kaart gekocht (paar euri). Dat was goedkoper dan de USB 2.0 kit kopen (speciale kabel voor de iPod).
Overigens schijnt hij niet te laden via de USB kabel. Alleen via de firewire als je kaart inline power ondersteund.....

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-11 21:24
welkom Jas007 :)
Omdat je nieuw bent kan je beter eerst dit lezen: GoT Faq
En je iPod vragen hier: iPod Forum

Verwijderd

http://www.home.zonnet.nl/bloemberg111/usb.htm
^ erg handige Nederlandstalige pagina inclusief uitleg over de verschillen tussen theoretische en praktijk bandbreedte (en waarom).

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig! Ik weet weer wat meer...thnx! Ik ga denk ik inderdaad zo'n firewire kaart kopen. ..iemand een idee waar ik een goedkope kaart kan scoren??

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ja dat weet ik wel check de pricewatch maar eens

http://www.tweakers.net/pricewatch

Verwijderd

Topicstarter
dimitio schreef op 20 maart 2004 @ 16:43:
welkom Jas007 :)
Omdat je nieuw bent kan je beter eerst dit lezen: GoT Faq
En je iPod vragen hier: iPod Forum
jaja, ik weet het...ik mag hier eigenlijk niet komen... O-) Ik had het ook eerst geprobeerd op beginnersweb...maar die weten nix!!!
Ik zal jullie niet meer lastig vallen met simpele vraagjes hoor! :X

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Hm, ik zou toch zweren dat deze dicht zat?

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.