Ervaringen Demon DSL-Express # 11

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.383 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 07:27
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 20:42:
Ik heb gemerkt dat een firmware upgrade goed helpt bij Zyxel.

Vanochtend, kort na de upgrade, trainde ik op 6373 kbps download (864 up, de max dus). Na een reset van het systeem kwam ik uit op 6263 kbps download.

Kheb net de GT.3 firmware vervangen door de GT.4:
ZyNOS F/W Version: V3.40(GT.4) | 12/12/2003
DSL FW Version: Alcatel, Version 3.9.122

En nu trained de modem stuk beter:
Upstream Speed: 864 kbps
Downstream Speed: 7264 kbps

Heb wel al Vigor 2600 besteld net, die kan tenminste 1024 up aan (al zal ik dat niet halen). Maar ik vind de Zyxel zowiezo een apparaat wat tekort komt (met name firewall).
Ik heb 3 verschillende 2600's getest op 8/1 babyxl ongeveer 350 meter v/d centrale.

Nieuwste firmware, adsl dslam gspn truucje, splitter ertussen uit etc.
Hij traint dan op 832kbit maar de snelheid is 13Kb/sec.

adsl dslam op Default traint ie op 670kbit en de snelheid is dan rond de 60Kb/sec.

Geen idee waar dit aan ligt, waarschijnlijk werkt dit modem erg slecht met deze centrale(volgens mij ben ik aangesloten op een Nokia centrale).

Slechte ervaring met de 2600 dus, jammer want op router functionaliteit vind ik Draytek erg goed.

Nu zit ik met een Linksys WAG54GA en deze werkt perfect, traint op 864kbit en ik kan uploaden met 92Kb/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:51

Jumpiefox

Hoi ?

Bleg ben nog steeds niet ge-upgrade :/ hopen dat ut morgen gebeurt ~_~

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallieBTY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 18:37
Ik ben ook nog niet, maar ik denk gewoon dat ik met mijn pech als laatste wordt geupgrade. Al knijp hem toch wel een beetje aangezien er al mensen hier in Spijkenisse zijn geupgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:19

Wildfire

Joy to the world!

Wildfire schreef op 29 maart 2004 @ 20:16:
Ik zie dat ik zojuist ben geupgrade... maar het klopt nog niet helemaal.

M'n downstream komt op zo'n 600 kilobyte/sec uit bij speedtest.nl (terwijl bij m'n oude snelheid de relative capacity occupation 27% was en dan tegen de 220 kilobyte/sec uitkwam, dus ik had een factor 3.5 tot 4 keer zo snel verwacht)... en de upstream is meer dan gehalveerd naar 40 kilobyte/sec! :(

Ik ga zometeen ff het modem resetten, eens kijken of dat helpt. Anders meteen maar contact met Demon opnemen.
Nieuwe firmware en een reset... resultaat: toppie!

Downstream synct op 8064 en bij het downloaden van een 100mb testbestand bij de Cistron Speedtest zie ik dat ik tot zo'n 870 kilobyte/sec kom. Enig nadeel: de snelheid fluctueert regelmatig en valt dan terug tot ongeveer de helft. Ligt dit aan Cistron (overbelaste site?) of aan Demon zelf?

Zojuist ook nog even wat binaries naar een testgroep op Usenet geupload, ik kwam op zo'n 95 kilobyte/sec gemiddeld uit. De upload is dus ook weer goed.

[ Voor 34% gewijzigd door Wildfire op 29-03-2004 21:35 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
n00bs schreef op 29 maart 2004 @ 20:52:
Tja ik denk dat Demon ook maar de "ping" heeft mee ge-upgrade ;)
Nee hoor, ping blijft met upgrade ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 01:21

t3q

Say yes to teq

(jarig!)
Hachy schreef op 29 maart 2004 @ 20:03:
[...]

Hmm die heb ik ook. Zit me af te vragen of het nog zou helpen als ik deze nu ging upgraden met de firmware. Heb het eens geprobeerd en toen kwam dat hele ding niet meer op, heb toen de firmware via Xmodem serieel moeten updaten, dat duurde 35 minuten en sinds dien heb ik zoiets van [if it ain't broke don't fix it] :)

Maargoed eerst morgen en overmorgen maar eens afwachten, kijken of Demon haar belofte nakomt ... firmware upgrade kan altijd nog.

Even tussen haakjes, heb jij gewoon die standaard methode gebruikt? (cmd, ftp, put blabla.bin etc) en had je daar wél of geen switch tussen zitten of deed je het direct met een crosscable ?
Via de webinterface de bin geupload. Je moet dan even wachten tot het modem zich gerebooted heeft en opnieuw is opgestart.

Vanaf modem switching hub naar me pc's met straight cat-5

[ Voor 7% gewijzigd door t3q op 30-03-2004 08:19 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
nou vandaag dan de upgrade gehad, wat een zooitje!. Ik had een stabiele 2048/512 verbinding die zat op zo'n 210/51 KB en ping rond de 20...zit nu na de upgrade op:

Download tussen de 180-310
Upload tussen de 48-67
ping tussen de 40-95 (ook naar demon, tweakers, etc)

dus "effe" 1 uur en 30 minuten wachten en dan horen: ja ik weet het ook niet !? stuur maar wat traceroutes per email op.... en dan kijken we wel. In het modem (Zyxel/Analoog) staat netjes up 864 en down 7232. Ben ik de enige met deze shit verbinding na de upgrade ?

net nog een download gedaan (23:49) van de demon ftp server 16MB bestand....snelheid 239KB !!?)

Afstand tot de centrale zo'n 1000 meter.

[ Voor 16% gewijzigd door Karel2001 op 29-03-2004 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

Oke thanx, volgens mij heb ik die webinterface nog nooit gebruikt, deed altijd alles via telnet LOL :)
t3q schreef op 29 maart 2004 @ 23:27:
[...]

Via de webinterface de bijn geupload. Je moet dan even wachten tot het modem zich gerebooted heeft en opnieuw is opgestart.

Vanaf modem switching hub naar me pc's met straight cat-5

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karel2001 schreef op 29 maart 2004 @ 23:46:
net nog een download gedaan (23:49) van de demon ftp server 16MB bestand....snelheid 239KB !!?)

Afstand tot de centrale zo'n 1000 meter.
Ik zit op 1300 meter en constant trained modem zich anders.. Maar ik heb eerder het vermoeden dat het aan die Zyxel rommel ligt dan aan de verbinding. Eind deze week heb ik Vigor 2600 Plus binnen die betere specs heeft en waar ik veel betere ervaringen mee heb, dan kijk ik nog even verder.

En anders ga ik andere maatregelen nemen :) Ik heb nu zeg maar de koperdraad van de lijn verlengd tot mijn kamer (16 meter) waarna de splitter zit en daarna met 1 meter kabel het ADSL modem. Aangezien ik naar beneden cat5e UTP hebben liggen kan ik altijd nog het modem in de meterkast schroeven en de kabel voor netwerk gebruiken. Maar dat doe ik pas als laatste middel om verbinding op te krikken (ik geil op lampjes jah :P)

edit:

En als dat niet werkt met die Vigor heb ik ook nog beneden een Linksys WAP54G waar ook nog een modem inzit hangen. Deze schijnt ook aardig te werken. Dus kan ook altijd nog de ADSL lijn daarop aansluiten, alles hangt toch in het netwerk (100 Mbit switched). Voor mij dus genoeg mogelijkheden :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 13:22
Hmm, waar andere mensen lopen te mekkeren met reden, kom ik hier wat meer met zonder reden maar wil het wel weten.

Ik heb dus een blauwe 4ports e-tech modem/router V2, die continu trained op:
code:
1
Data Rate   8064    896 kbps

Ik kan hem tig duizend keer rebooten, hij blijft precies bij die down en upstream hangen. Ik krijg het gevoel dat deze verbinding dus nog wat meer in zich heeft en daarom mijn volgende vraag.

Zijn er mensen met dezelfde modem/router die het voor elkaar krijgen om hogere streams te trainen, zoja met welke firmware en/of welke mensen krijgen wel hogere uitslagen met welke modems ( weet niet of ik specifiek moet vragen bij BBned of bij welk type centrale, dus laat dit open... zelf heb ik BBned kan je al raden ;) )

Dat de upload vaak niet toereikend is bij de modems weet ik nu onderhand wel, maar die downstream geeft na die vele reboots nooit een kleine afwijking omlaag, altijd P'cies 8064, waardoor het de indruk wekt dat het beter kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:09
Wat trouwens ook pure bull shit is dat je je adsl maximaal 2 meter van het IS/RA punt mag aansluiten, dat is dus echt niet waar, als je je afstand meet van de centrale tot jou huis en dat is zegmaar 950 meter en je sluit een kabel van 20 meter aan en daarna pas de splitter dan wordt het gewoon 970 meter, is helemaal niets mis mee want je verlengt gewoon de koperdraden dus gewoon het israpunt. Dit wordt in bedrijven nogal veel gedaan, ik werk als telecom installateur (telefooncentrales etc) en daar is het vaak zo dat wij de centrale in het serverhok hangen omdat wij dan onze toestellen dan door kunnen patchen over het netwerk. Meestal zit het israpunt van het gebouw in de meterkast of in een kelder. wij verlegen die kabel d.m.v gewoone PDS kabel en dat zonder probleem, die lengte van die kabel moet je natuurlijk wel optellen bij lengte van de KPN centrale tot jou officiele ISRA punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Gisteren ook mijn upgrade gehad, upload gemiddeld 80 Kbyte/s, daarna een linuxiso van 7xx Mb gedownload. Jezus, wat ging dat snel: gemiddeld 755 Kbyte/s en tegelijkertijd had ik ook nog emule en azureus aan het downloaden én nog een webserver draaiend (hoewel daar gelukkig niemand op was). Ik ben meer als tevreden :)
Alleen viel me 1 ding op. Sinds de upgrade ging mijn modem als een gek te keer. Mijn webserver werd door kweenie hoeveel users bekeken en alle mogelijke bestanden werden gedownload, terwijl ik helemaal geen interessante dingen erop heb staan (fotoalbum etc). Ik heb mijn webserver vanacht moeten afkoppelen om de hoeveelheid requests te stoppen en verder vannacht niets meer gedownload. En de requests zijn nog een paar uur doorgegaan, hoewel er niets meer te vinden was. Heel bizar. Vanochtend was mijn modem gekalmeerd. Het lijkt wel of iemand geroken heeft dat een snellere uploadsnelheid had? Wat kan dit geweest zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Laatst online: 13-09 01:21

t3q

Say yes to teq

(jarig!)
Me modem trainde eerst op :

Upstream Speed: 512 kbps
Downstream Speed: 7616 kbps

En nu op :

Upstream Speed: 896 kbps
Downstream Speed: 6848 kbps

Is dit normaal dat me download wat naar beneden gaat?

Scheeld bijna een hele mbit. Misschien dat het signaal zichzelf afsteld ofzo?

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

wwillem schreef op 29 maart 2004 @ 22:32:
[...]

Nee hoor, ping blijft met upgrade ook niet goed.
Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld lieve schat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trunksmd schreef op 30 maart 2004 @ 08:34:

Alleen viel me 1 ding op. Sinds de upgrade ging mijn modem als een gek te keer. Mijn webserver werd door kweenie hoeveel users bekeken en alle mogelijke bestanden werden gedownload, terwijl ik helemaal geen interessante dingen erop heb staan (fotoalbum etc). Ik heb mijn webserver vanacht moeten afkoppelen om de hoeveelheid requests te stoppen en verder vannacht niets meer gedownload. En de requests zijn nog een paar uur doorgegaan, hoewel er niets meer te vinden was. Heel bizar. Vanochtend was mijn modem gekalmeerd. Het lijkt wel of iemand geroken heeft dat een snellere uploadsnelheid had? Wat kan dit geweest zijn?
ik kreeg gisteren diverse meldingen van mijn firewall,van een "demon" adres tot toegang tot een vervangende port van "port 137".
om precies te zijn,port 445 tcp.

hmm,een demonertje aan het scannen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 09:59:
[...]

ik kreeg gisteren diverse meldingen van mijn firewall,van een "demon" adres tot toegang tot een vervangende port van "port 137".
om precies te zijn,port 445 tcp.

hmm,een demonertje aan het scannen misschien?
lol

niw, upgrade van het weekend ook gehad, perfect, erg tevreden weer :)
nu misschien nog naar de 8/1 een keer :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
n00bs schreef op 30 maart 2004 @ 09:30:
Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld lieve schat ;)
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Laatst online: 12-09 09:41
LinuX-TUX schreef op 30 maart 2004 @ 01:46:
Hmm, waar andere mensen lopen te mekkeren met reden, kom ik hier wat meer met zonder reden maar wil het wel weten.

code:
1

Ik kan hem tig duizend keer rebooten, hij blijft precies bij die down en upstream hangen. Ik krijg het gevoel dat deze verbinding dus nog wat meer in zich heeft en daarom mijn volgende vraag.

Zijn er mensen met dezelfde modem/router die het voor elkaar krijgen om hogere streams te trainen, zoja met welke firmware en/of welke mensen krijgen wel hogere uitslagen met welke modems ( weet niet of ik specifiek moet vragen bij BBned of bij welk type centrale, dus laat dit open... zelf heb ik BBned kan je al raden ;) )

Dat de upload vaak niet toereikend is bij de modems weet ik nu onderhand wel, maar die downstream geeft na die vele reboots nooit een kleine afwijking omlaag, altijd P'cies 8064, waardoor het de indruk wekt dat het beter kan!
Ik heb dezelfde modem/router als jou en dit staat er bij mij:

code:
1
Data Rate   7616    832 kbps

Ook ik heb het gevoel dat de lijn zelf meer aankan.
Mijn download en upload snelheden zijn wel voldoende, maar ik heb het gevoel dat het allemaal nog net iets sneller kan.

ik heb em net gereboot en ik krijg precies dezelfde waardes

[ Voor 3% gewijzigd door messi op 30-03-2004 11:02 ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LinuX-TUX schreef op 30 maart 2004 @ 01:46:

code:
1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

"trainen" is dat een nieuw "hype" woordje hier op GOT... vind het niet echt netjes klinken persoonlijk en iedereen blaat elkaar na ;) Verdiept men zich eerst wat in networking SVP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

Ehm, "trainen" is gewoon algemeen geaccepteerde term om aan te geven op welke snelheid jouw modem een verbinding opzet met de DSLAM apparatuur in je wijkcentrale. Word door demon support en andere dsl providers al jarenlang gebruikt dus ik snap jouw probleem niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
n00bs schreef op 30 maart 2004 @ 13:08:
"trainen" is dat een nieuw "hype" woordje hier op GOT... vind het niet echt netjes klinken persoonlijk en iedereen blaat elkaar na ;) Verdiept men zich eerst wat in networking SVP :)
Trainen is toch gewoon het woord daarvoor? Een beetje Cisco.com serven doet wonderen :Y)

Moet je telkens zeggen "mijn modem peilt de verbinding op ongeveer 8064kbits downstream en 896kbits upstream" :r
Volgens mij vind jij het gewoon een moeilijk woord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 15:51

Jumpiefox

Hoi ?

Ik begin toch wel een beetje bang te worden dat demon me heeft "vergeten" ofzo :'( Nog steeds geen upgrade :/

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

n00bs schreef op 30 maart 2004 @ 13:08:
omg n00b! :o ;)
Trainen is gewoon de juiste term hiervoor hoor, algemeen geaccepteerd, net zoals je iemand die weinig van iets weet een n00b noemt :P

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaringen met Demon zijn niet zo best. Hieronder staat de laatste brief met het hele verhaal. Ik heb de namen van de Demon medewerkers vervangen door XXX en YYY.
Aan: Demon Internet
Postbus 15829
Tav de Director Sales and MarketingDhr Jurgen Hof.

Geachte Heer Hof,

In een artikel van de Consumentenbond lees ik dat Demon Internet steeds beter weet te “ scoren”. Jammer genoeg is dat tegengesteld aan de ervaringen die ik met Demon Internet heb gehad.

Wat is het geval:
Voor mijn studie heb ik een snelle een betrouwbare internetverbinding nodig. Op 29 oktober 2003 heb ik daarom bij uw bedrijf een DSL express aansluiting gevraagd.

Uit informatie van Demon Internet was mij bekend dat de levertijd ca 6 weken zou bedragen.

Nadat deze 6 weken verstreken waren heb ik enige malen telefonisch en per e-mail contact met uw bedrijf gezocht met de vraag hoelang het nog zou duren voordat ik van de internetverbinding gebruik zou kunnen maken.
Zoals hiervoor vermeld en meerdere malen aan uw bedrijf had laten weten, zat ik op deze verbinding echt te wachten.

Op 22 december 2003 (dus beduidend langer dan 6 weken) ontving ik een e-mailbericht met de mededeling “dat de verbinding naar alle waarschijnlijkheid met ongeveer 15 dagen geleverd zal worden”.

Ik heb vervolgens elke dag nagegaan of deze aansluiting gerealiseerd was. U begrijpt hoe teleurgesteld ik was toen eind januari –dus 3 maanden (!) na mijn aanvraag- de aansluiting nog geen feit was.

Ik heb toen contact gezocht met uw “ customer service” en daar gesproken met XXX. Ik heb aangegeven geen vertrouwen meer in Demon Internet te hebben en nadrukkelijk gesteld de aanvraag op dat moment te annuleren.

Volgens XXX zou de aansluiting nog slechts een paar dagen op zich laten wachten.

Op 12 februari 2004 heb ik ook schriftelijk aangegeven geen vertrouwen meer in Demon Internet te hebben, de ADSL aanvraag te annuleren en aan Demon Internet gevraagd mijn lijn vrij te geven voor een andere provider.

Naar aanleiding van deze brief werd door een van uw medewerkers telefonisch contact met mij opgenomen. Op zijn advies heb ik op 17 februari het “ doe-het-zelf” pakket retour gezonden waarmee de annulering een feit zou zijn.

Toen mijn telefoonlijn op 28 februari 2004 echter nog niet vrijgegeven was heb ik Demon Internet nogmaals geschreven.

Op 13 maart 2004 ontving ik van uw bedrijf een schrijven dat het niet mogelijk was de aanvraag te annuleren omdat deze op 18 februari 2004 opgeleverd zou zijn.

Op dinsdag 16 maart 2004 heb ik uitvoerig met uw medewerker dhr YYY gesproken. Dhr YYY, heeft mij uitgelegd dat Demon kosten heeft gemaakt voor de realisering van de aansluiting en ook dat Demon Internet in deze afhankelijk is van derden.

Dat is mij duidelijk maar het kan toch niet zo zijn dat een levertijd van ca 6 weken uitloopt tot ruim 15 (!) weken, terwijl ik herhaaldelijk aan het “ lijntje” wordt gehouden met mededelingen dat de aansluiting “ op korte termijn” een feit zou zijn, dit terwijl Demon Internet wist dat ik op de aansluiting zat “ te springen”.

U begrijpt wel dat ik door deze handelwijze het vertrouwen in Demon Internet volledig heb verloren.

Ik heb daarom meermalen om annulering gevraagd en om vrijgave van mijn telefoonlijn.
Hieraan is, ondanks toezeggingen, nog steeds geen gevolg gegeven.

Het zou u sieren als u aan deze rechtvaardigde verzoeken per omgaande zou voldoen.
Dhr YYY, die overigens best behulpzaam en begripvol was, heeft mij weliswaar toegezegd dat hij deze week contact met mij op zou nemen om het probleem op te lossen maar de wijze van opereren van uw bedrijf is in zo’n flagrante tegenstelling met de lofuiting gedaan door de Consumentenbond dat ik via deze brief contact met u heb opgenomen.

Ik hoop dat u maatregelen neemt zodat voorkomen wordt dat andere klanten eenzelfde vervelende ervaring opdoen.

Hoogachtend,

K. van Rhee
Hierop kreeg ik de reactie dat ik een maand gratis kon krijgen en kaartjes voor de Demon Astronauts (basketbal).
Hierop heb ik gereageerd dat ik gewoon van Demon afwil en gevraagd om de lijn vrij te geven. Dit is inmiddels bijna twee weken geleden en nog altijd geen reactie van Demon.

[ Voor 205% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Weer een rede erbij om er weg te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 14:49:
Mijn ervaringen met Demon zijn niet zo best. Hieronder staat de laatste correspondentie tussen Demon en mij. Ik heb de namen van de Demon medewerkers vervangen door XXX en YYY.

[...]

Hierop kreeg ik de reactie dat ik een maand gratis kon krijgen en kaartjes voor de Demon Astronauts (basketbal).
Hierop heb ik gereageerd dat ik gewoon van Demon afwil en gevraagd om de lijn vrij te geven. Dit is inmiddels bijna twee weken geleden en nog altijd geen reactie van Demon.
Sjees :| ben ik ff blij dat ik niet in jouw schoenen sta, ik kan bijna niet zonder internet ook ivm school (ICT opleiding, beginnen al een beetje met e-Learning)

Denk dat ze het een beetje te druk hebben gehad met de deadlines van de upgrades en dat ze klanten die niet betalen/er vanaf willen even links laten liggen tot het spitsuur op alle afdelingen voorbij is en men zich weer kan focussen op "normale" problemen.

Triest, bijna ongeloofwaardig verhaaltje, wij zijn relatief ook lang aan het lijntje gehouden met die beloofde upgrades. Ik heb een klasgenoot die het had aangevraagd en met een maandje kon genieten van de verbinding. (dat is nu al weer 2 maanden geleden ofzo)

[Niet slaan/schoppen/scheld modus]
Weet je echt 100% zeker dat je lijn niet opgeleverd werd? Gezien op de Demon pagina of afgegaan op een modem die misschien fout was afgesteld?
Dat een aanvraag verloren kan gaan tussen stapels papieren, OK, maar dan had je idd met een kleine vertraging en excuses wel snel geholpen mogen worden :/
[/Niet slaan/schoppen/scheld modus]

[EDIT]
Hoezo :o hebben ze je nu een leuk aanbod gegeven? Jaartje tegen 1/4 van de prijs en nu nog de vrijheid om te kiezen welk abo dat dan word oid :+
[EDIT2]
Nog niet dus ..... :| Jammer

[ Voor 9% gewijzigd door LinuX-TUX op 30-03-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:09
@Volsk
Telefoonlijn opzeggen een optie :?
n00bs schreef op 30 maart 2004 @ 15:03:
Weer een rede erbij om er weg te gaan :)
Ik heb het je al eerder gevraagd maar wat vindt jij een geschikt alternatief met dezelfde prijs/qualiteitverhouding via het bbNed netwerk :?

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LinuX-TUX schreef op 30 maart 2004 @ 15:13:
[Niet slaan/schoppen/scheld modus]
Weet je echt 100% zeker dat je lijn niet opgeleverd werd? Gezien op de Demon pagina of afgegaan op een modem die misschien fout was afgesteld?
Dat een aanvraag verloren kan gaan tussen stapels papieren, OK, maar dan had je idd met een kleine vertraging en excuses wel snel geholpen mogen worden :/
[/Niet slaan/schoppen/scheld modus]
18 februari is de lijn opgeleverd, volgens Demon. Toen had ik mondeling en schriftelijk al geannuleerd en het dhz-pakket retour gezonden.

Ik heb vanmorgen maar eens gebeld. Jurgen Hof was er niet, maar belt morgen terug.

Daarom wou ik bij nader inzien even wachten met mijn verhaal, zodat ik zijn reactie kan vermelden. Aangezien er al reacties op GoT zijn heb ik mijn brief er maar weer opgezet. Wellicht morgen meer.... Ik heb niet zoveel vertrouwen meer in toezeggingen van Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Mijn ervaringen met Demon zijn niet zo best. Hieronder staat de laatste brief met het hele verhaal.:

[...]

Ik kon een maad gratis en kaartjes voor de Demon Astronauts (basketbal) krijgen.
Ik heb hierop gereageerd. En gezegd dat ik van Demon afwil en nogmaals verzocht mijn lijn vrij te geven. Dit is inmiddels bijna twee weken geleden en nog altijd geen reactie.
Omg, dat klinkt wel heel slecht Volsk. Neem even contact op met organisaties de de belangen behartigen voor consumenten, zoals de Consumentenbond of Ook dat nog. Het klinkt namelijk behoorlijk ironisch om je af te kopen met twee kaartjes voor een - in NL- absoluut niet populaire sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 12-09 16:06
Nou mogen ze wel eens gaan opschieten... ik zie dat een boel mensen de upgrade nu al hebben, dus ze hebben nog één dag de tijd om mij te upgraden...

Eerst in september een upgrade aankondigen, vervolgens uiteindelijk melden dat in februari of maart het geregeld wordt, daarna melden dat het de laatste weken van maart wordt begint wel vervelend te worden...

Zeker omdat er al sinds september mensen zijn die hetzelfde abonnement hebben als ik, maar slechts de helft betalen.

In de diverse topics is er al een paar keer melding van gemaakt: niet zeuren, jij hebt dat oude contract, maar men had mij in ieder geval voor de maanden januari-maart (nadat mijn jaarcontract bij hun afgelopen was) wat minder in rekening mogen brengen.

Want laten we wel wezen: we mogen dan allemaal niet zeuren, maar eigenlijk heb ik tussen september en nu 140 euro betaald voor nop... En als je dan mijn jaarcontract meetelt, dan heb ik in ieder geval januari-maart gewoon 60 euro teveel betaald.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

één troost, je bent niet de enige :) Hier zit nog zo'n nerd om de vijf minuten te speedtesten ;)

Krijg wel het vervelende voorgevoel dat ik weer eens een 'uitzondering' ben, meestal heb ik pech met dit soort dingen, ondanks dat afgelopen vrijdag nog een mailtje kwam dat ik zeker voor 1 April geupgrade zou worden... ik weet het niet hoor, nog maar 1 dagje :'(
Alpha-xp schreef op 30 maart 2004 @ 14:35:
Ik begin toch wel een beetje bang te worden dat demon me heeft "vergeten" ofzo :'( Nog steeds geen upgrade :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 12-09 16:06
Hachy schreef op 30 maart 2004 @ 16:07:
één troost, je bent niet de enige :) Hier zit nog zo'n nerd om de vijf minuten te speedtesten ;)

Krijg wel het vervelende voorgevoel dat ik weer eens een 'uitzondering' ben, meestal heb ik pech met dit soort dingen, ondanks dat afgelopen vrijdag nog een mailtje kwam dat ik zeker voor 1 April geupgrade zou worden... ik weet het niet hoor, nog maar 1 dagje :'(

[...]
Ach, waarschijnlijk gaat het deze week dan wel gewoon gebeuren... vind het alleen zo jammer dat ze een trouwe klant van het eerste uur (heb me twee dagen na hun persbericht "Demon biedt nieuwe adsl-abonnementen voor particulieren aan" geregistreerd) zo lang aan het lijntje houden.

(hoewel 'aan het lijntje houden' misschien wel goed is, als je problemen bij verschillende providers ziet... ik heb wel al meer dan een jaar een stabiele verbinding)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon het zo 123 niet terug vinden in dit topic. Maar ik vraag me af of er hier op tweakers mensen zijn die gerbuik maken van Xbox Live of het online gebeuren van de PlayStation 2 via Demon. Ik sta namelijk op het punt om over te stappen van @Home naar Demon, echter ben ik even benieuwd of Xbox Live en Playsation 2 ook goed werkt via Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 17:22:
Ik kon het zo 123 niet terug vinden in dit topic. Maar ik vraag me af of er hier op tweakers mensen zijn die gerbuik maken van Xbox Live of het online gebeuren van de PlayStation 2 via Demon. Ik sta namelijk op het punt om over te stappen van @Home naar Demon, echter ben ik even benieuwd of Xbox Live en Playsation 2 ook goed werkt via Demon.
Geen Xboxlive, maar wel XBconnect en andere tunnelvriendjes. Gaat perfect _/-\o_ dus ik denk dat XBLive helemaal zal meevallen. ( aangezien die tunnelsoftware connect naar andere mensen thuis en niet een dedicated server met Gb backbones oid )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apacer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-12-2024
Hachy schreef op 30 maart 2004 @ 16:07:

[...]
idem dito hier (2048/512 account), niets..nada upgrade, is er wel iemand ge-upped op 30032004?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:47
Hier ook een xlink gebruiker. Werkt erg goed. Dus kan je prima gebruiken met xbox.

Zou ik overigens ook te de "vergeten groep" horen. Wordt geen kleine groep dan.....

Nog niks van upgrade gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langley78
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07 21:25
Ik denk dat er toch wel een aardige groep "vergeten" is door Demon. 10 tegen 1 dat er heel veel mensen nog geen upgrade na morgenavond 00:00 uur.
Hier dus ook nog steeds niks, modem staat (ook na een reset) nog steeds op 1M... :(

Haast creëer je zelf:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apacer schreef op 30 maart 2004 @ 17:48:
[...]

idem dito hier (2048/512 account), niets..nada upgrade, is er wel iemand ge-upped op 30032004?
Jep......hier :)

Vandaag naar 8 gegaan, om precies te zijn bijna 2 uur geleden in Maastricht :9

Snelheid is very nice....net even een bestandje gedownload van een ftp en dat ging aardig rap..zo'n 850kb/s down...meteen ook maar even een up gedaan, en dat ging met zo'n 83kb/s...ik heb geluk dat ik vrij kort bij de centrale woon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
hadden mensen na de upgrade ook last van lage upload en lage download?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:56

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
langley78 schreef op 30 maart 2004 @ 17:55:
Ik denk dat er toch wel een aardige groep "vergeten" is door Demon. 10 tegen 1 dat er heel veel mensen nog geen upgrade na morgenavond 00:00 uur.
Hier dus ook nog steeds niks, modem staat (ook na een reset) nog steeds op 1M... :(
Wacht eerst nou maar af voordat je gaat mekkeren :/

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:33
Ik wacht al vanaf december ;)

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
NickySantoro schreef op 30 maart 2004 @ 17:58:
hadden mensen na de upgrade ook last van lage upload en lage download?
Ja, bij de meeste was het weg na een reset van de modem ;) ( of ze een harde reset bedoelde hebben ze nooit vermeld )

En er is, naar mijn gevoel, een klein groepje mensen waarbij het bleef, maar die komen telkens terug om de paar posts om te zeggen dat het nog steeds zo is (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:39
Wokschotel schreef op 30 maart 2004 @ 18:18:
[...]
Het wordt op deze manier wel een thriller voor de die hard Internetfreaks, redt Demon het nu wel of niet :P

Hier in Apeldoorn ook nog geen upgrade gehad, zit op 2mbit/0,5mbit.

Powered by KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
Hmm modem geupdated maar ehh hmm helemaal niets veranderd aan de training tussen de 6 a 7000 kbit en upload nog 512, zou vanacht in leiden en omstreken over moeten gaan naar 1024...........we wachten af wel weet ik dat ik na dit contract als de wiedeweerga naar een andere ISP ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
EmBee schreef op 30 maart 2004 @ 20:33:
Hmm modem geupdated maar ehh hmm helemaal niets veranderd aan de training tussen de 6 a 7000 kbit en upload nog 512, zou vanacht in leiden en omstreken over moeten gaan naar 1024...........we wachten af wel weet ik dat ik na dit contract als de wiedeweerga naar een andere ISP ga!
Oja, andere ISP, zelfde netwerk blijven zeker })
of ga je dan naar KPN toe met de afleggerij van dochtermaatschappij Planet?
offtopic:
Zie maar eerst dat je modem hoger trained, dan pas over zoiets nadenken. Je dacht toch zeker niet dat er 2 ADSL centrales in jouw wijk stonden? 1 voor Mxstream en 1 voor BBned. Denk eerder dat KPN en BBned een overeenkomst sluiten. (gok ik hoor)

[ Voor 21% gewijzigd door LinuX-TUX op 31-03-2004 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:02
Ik heb 8mbit/1mbit van Demon en woon ~740 meter van de centrale af.

Echter haal ik maar 4mbit :'(

Mijn upload is 896 (max van zyel modem)

Ook als ik de upstream occupation aflees

relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 6.0 db
output power downstream: 8.0 dbm
attenuation upstream: 13.0 db

echter de downstream die dus maar 4mbit is (4080 kbit)
krijg ik dit:

noise margin downstream: 5.5 db
output power upstream: 12.5 dbm
attenuation downstream: 3.0 db

betekend dit dat ik gecapped ben? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:19

Wildfire

Joy to the world!

En wederom een avond met pinggezeik... :(
Bezig met het traceren van de route naar www.www.nl.demon.net [194.159.73.70]
via maximaal 30 hops:

1 51 ms 52 ms 51 ms bbned-demon-10k-01-vrf-02.router.nl.demon.net [82.161.84.1]
2 36 ms 36 ms 39 ms tc1-core-1-ge-0-0-2-0.router.nl.demon.net [213.222.28.126]
3 53 ms 50 ms 52 ms tc1-border-1-ge-0-2-0-0.router.nl.demon.net [82.161.255.10]
4 50 ms 49 ms 49 ms www-3.www.nl.demon.net [194.159.73.70]
Ruim 2.5x wat ik normaal ping naar Demon... en zo is het dus overal, pings zijn meer dan verdubbeld.

Overdag is er niets aan de hand, dus het is puur iets met overbelasting. Blijkbaar bij het stukje tussen mij en Demon, want bbned-demon-10k-01-vrf-02.router.nl.demon.net is niet overbelast blijkt uit een reverse traceroute... (een reverse traceroute geeft een ping van 15ms)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

sdk schreef op 30 maart 2004 @ 21:10:
Ik heb 8mbit/1mbit van Demon en woon ~740 meter van de centrale af.

Echter haal ik maar 4mbit :'(

Mijn upload is 896 (max van zyel modem)

Ook als ik de upstream occupation aflees

noise margin upstream: 6.0 db
output power downstream: 8.0 dbm
attenuation upstream: 13.0 db

echter de downstream die dus maar 4mbit is (4080 kbit)
krijg ik dit:

noise margin downstream: 5.5 db
output power upstream: 12.5 dbm
attenuation downstream: 3.0 db

betekend dit dat ik gecapped ben? :(
Das nog gaarder dan ik @ 1km (5,5 mbit down)
Heb je al geprobeert je modem direct op eerste israpunt aan te sluiten, zonder splitter(/alarm) en een andere kabel naar je modem? Het zal daar waarschijnlijk niet aan liggen, maar zonder proberen weet je het niet :)

offtopic:
woon je toevallig ook in dordrecht?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Wildfire schreef op 30 maart 2004 @ 21:17:
En wederom een avond met pinggezeik... :(

[...]

Ruim 2.5x wat ik normaal ping naar Demon... en zo is het dus overal, pings zijn meer dan verdubbeld.

Overdag is er niets aan de hand, dus het is puur iets met overbelasting. Blijkbaar bij het stukje tussen mij en Demon, want bbned-demon-10k-01-vrf-02.router.nl.demon.net is niet overbelast blijkt uit een reverse traceroute... (een reverse traceroute geeft een ping van 15ms)
Heb eergister een mailtje terug ontvangen en daarin stond dat het probleem eigenlijk al verholpen zou moeten zijn.

Edit: ik heb er trouwens ook last van hoor, ping van gem. 80 naar Demon.

[ Voor 6% gewijzigd door Phydomir op 30-03-2004 21:22 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Phydomir schreef op 30 maart 2004 @ 21:21:
[...]

Heb eergister een mailtje terug ontvangen en daarin stond dat het probleem eigenlijk al verholpen zou moeten zijn.

Edit: ik heb er trouwens ook last van hoor, ping van gem. 80 naar Demon.
hier oook, maar sinds 10 minuutjes gemiddlede ping van 19 ms, met wat uitschietertjes. Same router: 10k-01-vrf-02

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Tutti-frutti schreef op 30 maart 2004 @ 21:23:
[...]

hier oook, maar sinds 10 minuutjes gemiddlede ping van 19 ms, met wat uitschietertjes. Same router: 10k-01-vrf-02
Hier nog steeds brak:
C:\>tracert www.demon.nl

Bezig met het traceren van de route naar www.www.nl.demon.net [194.159.73.70]
via maximaal 30 hops:

1 68 ms 68 ms 65 ms bbned-demon-10k-02-vrf-01.router.nl.demon.net [2
12.238.152.1]
2 63 ms 64 ms 65 ms tc1-core-1-ge-1-0-2-0.router.nl.demon.net [213.2
22.28.249]
3 59 ms 55 ms 52 ms tc1-border-1-ge-0-2-0-0.router.nl.demon.net [82.
161.255.10]
4 49 ms 53 ms 52 ms www-3.www.nl.demon.net [194.159.73.70]

De trace is voltooid.
Edit: ik stuur nu trouwens ook iedere avond een mailtje als het slecht is. Net zo lang totdat ze me zat worden en besluiten dat er echt iets moet gebeuren.

[ Voor 10% gewijzigd door Phydomir op 30-03-2004 21:35 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:02
Tutti-frutti schreef op 30 maart 2004 @ 21:19:
[...]

Das nog gaarder dan ik @ 1km (5,5 mbit down)
Heb je al geprobeert je modem direct op eerste israpunt aan te sluiten, zonder splitter(/alarm) en een andere kabel naar je modem? Het zal daar waarschijnlijk niet aan liggen, maar zonder proberen weet je het niet :)

offtopic:
woon je toevallig ook in dordrecht?
nee Amersfoort.
Modem zit echter wel in de gangkast dus minder dan 1 meter van het punt vandaan, maar als ik 'm in z'n eentje aan de ISRA zet heeft ie na een half uur nog geen sync :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

22-03-2004 Ingediend. blabla...
30-03-2004 Verzonden. blabla...
30-03-2004 Bevestigd. blabla...
30-03-2004 Geaccepteerd. blabla...
Woei dat is snel! Kom maar op met dat modem :P. Hopen dat het nog een beetje snel opgeleverd word. Natuurlijk vul ik die site in zodra ik via Demon internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we ff nog paar dagen geduld moeten hebben met ping. Nu is upgrade de hoogste prio, hierna denk/hoop ik de ping troubles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Laatst online: 13-09 19:55

smallboy

N/A

Phydomir schreef op 30 maart 2004 @ 21:29:
[...]

Hier nog steeds brak (ping):
.
Hier ook, zelfde router.
Ik hoop echt dat het opgelost wordt, want ik heb ut2004 niet voor niks gekocht, maar met zo'n ping is het vrij onspeelbaar.

De snelheid blijft wel altijd zoals ie hoort te zijn, maar ja das ook niet zo raar met een 512/256 abbo'tje.

[ Voor 3% gewijzigd door smallboy op 30-03-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

brrr ik heb gister de update gekregen naar 8mbit
en nu ineens is vandaag 2 keer me modem gecrashed :(
ik heb een zyxel, iemand met zelfde soort ervaringen?

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je inloggen bij die news sever van demon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:57

Robtimus

me Robtimus no like you

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 21:48:
hoe kan je inloggen bij die news sever van demon?
gewoon, server is news.demon.nl, geen authenticatie nodig. Werkt wel alleen maar als je via Demon verbonden bent.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik ben ook geconnect en als ik news.demon.nl doe dan krijg ik :

resolving host name news.demon.nl...
Connecting to (news.demon.nl) -> IP: 216.168.3.44 PORT: 21
Connected to (news.demon.nl) -> Time = 0ms
Socket connected waiting for login sequence.
200 Supernews NNRP server ready - http://www.supernews.com (posting ok)
Cannot login waiting to retry (120s)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langley78
  • Laatst online: 26-07 21:25
Wokschotel schreef op 30 maart 2004 @ 18:18:
[...]
Dit was niet als gemekker bedoeld, maar ik wilde alleen maar aangeven dat het geduld van een aantal demon-abonnees wel erg op de proef wordt gesteld.
Maar ja, het is wel voor nix he, dus ff afwachten maar weer dan...

Haast creëer je zelf:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Ik heb ook last van die hoge ping's naar o.a. demon. In het begin was het goed, en plots dit. Alsof iedereen aan het downloaden is geslagn plots :S

Gamen is niet leuk meer, ping van boven de 100 in Counter-Strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
idd GG demon ping 100+ op NL server t.o.v 15ms vanmiddag :'(

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Magnolia schreef op 30 maart 2004 @ 22:54:
idd GG demon ping 100+ op NL server t.o.v 15ms vanmiddag :'(
het lijkt tussen 7 en 10 echt zwaar te zijn...nu is 't weer 14/15 MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banzi
  • Laatst online: 16-07 11:12
Mijn ervaringen met Demon zijn niet zo best. Hieronder staat de laatste brief met het hele verhaal. Ik heb de namen van de Demon medewerkers vervangen door XXX en YYY.

Aan: Demon Internet
Postbus 15829
Tav de Director Sales and MarketingDhr Jurgen Hof.

Geachte Heer Hof,

In een artikel van de Consumentenbond lees ik dat Demon Internet steeds beter weet te “ scoren”. Jammer genoeg is dat tegengesteld aan de ervaringen die ik met Demon Internet heb gehad.

...

Ik heb vervolgens elke dag nagegaan of deze aansluiting gerealiseerd was. U begrijpt hoe teleurgesteld ik was toen eind januari –dus 3 maanden (!) na mijn aanvraag- de aansluiting nog geen feit was.

Ik heb toen contact gezocht met uw “ customer service” en daar gesproken met XXX. Ik heb aangegeven geen vertrouwen meer in Demon Internet te hebben en nadrukkelijk gesteld de aanvraag op dat moment te annuleren.

Volgens XXX zou de aansluiting nog slechts een paar dagen op zich laten wachten.

Op 12 februari 2004 heb ik ook schriftelijk aangegeven geen vertrouwen meer in Demon Internet te hebben, de ADSL aanvraag te annuleren en aan Demon Internet gevraagd mijn lijn vrij te geven voor een andere provider.

Naar aanleiding van deze brief werd door een van uw medewerkers telefonisch contact met mij opgenomen. Op zijn advies heb ik op 17 februari het “ doe-het-zelf” pakket retour gezonden waarmee de annulering een feit zou zijn.

...

Op dinsdag 16 maart 2004 heb ik uitvoerig met uw medewerker dhr YYY gesproken. Dhr YYY, heeft mij uitgelegd dat Demon kosten heeft gemaakt voor de realisering van de aansluiting en ook dat Demon Internet in deze afhankelijk is van derden.

Dat is mij duidelijk maar het kan toch niet zo zijn dat een levertijd van ca 6 weken uitloopt tot ruim 15 (!) weken, terwijl ik herhaaldelijk aan het “ lijntje” wordt gehouden met mededelingen dat de aansluiting “ op korte termijn” een feit zou zijn, dit terwijl Demon Internet wist dat ik op de aansluiting zat “ te springen”.

U begrijpt wel dat ik door deze handelwijze het vertrouwen in Demon Internet volledig heb verloren.
GELUKKIG!!! Ik ben niet de enige!!!

ADSL aangevraagd. 2 of 3 maart zou deze opgeleverd moeten zijn volgens hun computer. Op 5 maart toch maar gebeld, want ik kreeg het niet voor mekaar... Ook niet met hun aanwijzingen, dus er werd een ticketnummer aangemaakt. Wat dat betekende werd niet uitgelegd, maar het zou 3 tot 4 werkdagen duren, en dan zou het werken.

Na een week niets gehoord. Dus maar weer bellen. Die vent vraagt van alles, en constateerd dat ik niets fout doe. Begint ie weer over een ticket nummer. Dus ik vraag wat ik daar nou mee kan, want vorige keer had ik er ook al een gekregen. Toen werd die gast superpissig... Begon echt grof te worden dat ik dat vantevoren had moeten melden, want nu had hij voor niets een ticket nummer aangemaakt. Had leuk geweest als ik vantevoren had geweten wat zo'n nummer nou inhoudt. Even wachten was het antwoord.

Maar ook na het weekende nog geen bericht. Weer gebeld... Ja, we zijn ermee bezig, nog even geduld a.u.b.

Die vrijdag (na 2 weken) nog een keer gebeld. "Maar meneer, we hebben u een email gestuurd!". Ja, lekker... Naar een adres wat ik niet lees. Bij het aanmelden voor adsl geef je een email-adres op. hadden ze de email naar ons "toekomstige" demon-adres gestuurd. Lekker handig dus. Maar hierin stond dat de fout niet bij hun lag, en ze de andere bedrijven een foutmelding hadden gestuurd.

Maar nog weer niets gehoord... Dus toch maar weer bellen. "nog even geduld, het zal binnen een paar dagen werken".

Opeens werden we gebeld door een monteur. Een afspraak was gemaakt. Hier had ik speciaal vrij voor moeten vragen. Hij zou ergens tussen 8 en 1 uur 's middags komen. Tegen 12 uur kregen we een telefoontje van de monteur. De fout was gevonden. Het zou een kaart in de centrale zijn die in storing was, en vervangen moest worden. Dat zou 1 of 2 werkdagen duren.

Na 4 werkdagen weer niets gehoord te hebben (en adsl nog steeds niet werkend) maar weer opgebeld. Demon wist nergens van, en zou erachteraan gaan. Maar nog even geduld.

Waarschijnlijk is er nog een monteur naar de centrale gegaan. Hiervan hebben we een mailtje gekregen dat er een kaart in de centrale kapot zou zijn. JOH? ECHT WAAR? 1 of 2 werkdagen, en adsl zou werken.

Vandaag weer gebeld. Tja, het is nog niet verholpen, heeft u nog even geduld. De fout zou liggen bij BBNed. Omdat ik deze zin wel vaker gehoord had, ben ik maar eens gaan bellen met BBNed. Die stuurden me terug naar demon. Met consumenten werd niets besproken. Dus direct weer demon opgebeld. Toen werd de telefonist boos dat wij op eigen houtje BBNed opgebeld hadden.

Wat zou jij doen als je een aantal keren te horen krijgt dat de fout bij iemand anders zou liggen?

Wat zou jij in deze situatie doen?

We hebben aangegeven dat we de zooi terug willen sturen en ons geld terug willen hebben, maar hierop werd gereageerd dat we een contract van een jaar aangegaan zijn. Dit kunnen ze toch niet maken? Hoe kom ik hiervan af?

Volgens mij zijn ze na het bericht van de consumentenbond teveel uit hun voegen gegroeid. Ze kunnen de groei niet aan, dus ik wil er vanaf! Wie is nog wel betrouwbaar, en heeft een goede helpdesk?

ps. Wij zitten dus ook om een adsl verbinding te "springen". Iedere dag kijken op het modem of het "dsl" lampje een keer gaat branden...

ps2. Overigens het laatste telefoontje... Dat was echt superfrappant... Op de vraag of we de enige waren werd "ja" geantwoord. Het was niet alleen de kaart, maar de hele centrale moest vervangen worden. Ik denk het ook... We zitten in de randstad. Zouden we echt een hele centrale voor onszelf hebben? Dan mogen ze wel een verbinding waar mogen maken als we eenmaal adsl hebben!

[ Voor 5% gewijzigd door Banzi op 30-03-2004 23:22 ]

Ik zag, ik nam en ik kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallieBTY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 18:37
Waar woon jij dan. Want een collega van mij die heeft ook Demon aangevraagd en na 4 weken (na oplevering) werkt het nog niet. Hij heeft ook dezelfde symptonen als jij aangeeft. Mijn collega woont in Pernis (valt onder gemeente Rotterdam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Banzi schreef op 30 maart 2004 @ 23:20:
[...]
[grote knip]

Wat zou jij in deze situatie doen?
Een probleem in een centrale kan idd voorkomen, voor bepaalde problemen en zoals ook bij een consumenten dsl verbinding, is er een aantal werkdagen voordat een dsl aanbieder aan de bak moet
Helaas is de centrale niet in beheer van Demon, dus zijn zij weer afhankelijk van bbned/tiscali, die zijn weer afhankelijk van kpn.
Je kunt weinig doen, wat wil je? een andere aanbieder? zul je toch tegen het probleem in de centrale aanlopen.
Probeer contact te houden met de Demon medewerker, vraag zonodig of hij/zij een naam wil geven zodat je weet wie je hebt gesproken.
Blijf altijd correct, supportdesk is er voor support te geven, niet om je te pesten ofzo.
En lees altijd je postmaster mail adres van je Demon account, die is werkzaam zodra je aanvraag geaccepteerd is.

[ Voor 7% gewijzigd door dolby op 30-03-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banzi
WallieBTY schreef op 30 maart 2004 @ 23:38:
Waar woon jij dan. Want een collega van mij die heeft ook Demon aangevraagd en na 4 weken (na oplevering) werkt het nog niet. Hij heeft ook dezelfde symptonen als jij aangeeft. Mijn collega woont in Pernis (valt onder gemeente Rotterdam).
Ik zit in Lisse... Tussen leiden en haarlem... Ben gelukkig dus toch niet de enige... Heeft je collega ook een complete centrale voor zichzelf gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banzi
dolby schreef op 30 maart 2004 @ 23:44:
En lees altijd je postmaster mail adres van je Demon account, die is werkzaam zodra je aanvraag geaccepteerd is.
Het zou wel handig zijn als dat vantevoren aangegeven zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
tis nu 8min voor twaalf en ik word er dadelijk uitgekicked let op (mailtje gehad v/d week), *werkzaamheden* en morgenochtend heb ik nog steeds zelfde snelheid.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 12:50:
[...]

haha dat heb ik dus ook..

alleen dan met 4mbit down terwijl ik 2 zou moeten krijgen.
Alleen de ping is hoog, ik schijn op de "horrorrouter" te zitten, maar ik speel toch geen online spelletjes...

ik vraag me af hoe lang het duurt voordat ze dit doorhebben...
demon... u gotta love them })

the story continues

ik hoor een 2 mbit verbinding te hebben(na de upgrade vorige week maandag), maar vanochtend is ie ineens van de 4 mbit naar de 8 mbit geschoten...

ping is hoog... maar ik game toch niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Banzi schreef op 30 maart 2004 @ 23:50:
[...]

Het zou wel handig zijn als dat vantevoren aangegeven zou worden.
Het staat in de voorwaarden geloof ik, dat je als klant(dus als je aanvraag geaccepteerd is) je postmaster mail moet lezen/accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banzi
dolby schreef op 30 maart 2004 @ 23:59:
[...]

Het staat in de voorwaarden geloof ik, dat je als klant(dus als je aanvraag geaccepteerd is) je postmaster mail moet lezen/accepteren.
Ook gezien je vorige mailtjes... Jij werkt bij demon???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Banzi schreef op 31 maart 2004 @ 00:27:
[...]

Ook gezien je vorige mailtjes... Jij werkt bij demon???
Helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

Nog iets anders, het "upload-halveer-probleem" van mensen die de alcatel dslam update hebben gehad, lijkt voor de meeste mensen die via BabyXL geconnect zijn opgelost. Voor BBned ligt dat anders, hoewel ik hier en daar ook gelezen heb dat mensen hun oude upload weer terughebben.

Vrijdag heeft Demon voor mij bij BBned gemeld dat mijn linespeed profiel niet goed stond, zouden ze dezelfde dag fix0ren. Maar helaas, nog steeds niets (7 werkdagen na aanmaken demon ticket). Laatste firmware zyxel helpt helaas ook niet.

Zijn er meer mensen die sinds de alcatel upgrade nog steeds met een upload zitten die gezakt is van ~92K naar ~52K ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
LinuX-TUX schreef op 30 maart 2004 @ 20:39:
[...]

Oja, andere ISP, zelfde netwerk blijven zeker })
of ga je dan naar KPN toe met de afleggerij van dochtermaatschappij Planet?
offtopic:
Zie maar eerst dat je modem hoger trained, dan pas over zoiets nadenken. Je dacht toch zeker niet dat er 2 ADSL centrales in jouw wijk stonden? 1 voor Mxstream en 1 voor BBned. Denk eerder dat KPN en BBned een overeenkomst sluiten. (gok ik hoor)
Ik betaal liever meer geld voor een goeie verbinding met goeie services dan dingen die demon doet, in het begin kreeg ik 512 down en 128 upstream ofzo dat is het testacount, maar adsl was al opgeleverd, 2 weken voorbij nog steeds hetzelfde ik gebeld 48 minuten wachten, krijg iemand aan de lijn stel mij vraag weer 10 minuten wachten uiteindelijk zou ik terug gebeld worden. niet gebeurt 2 dagen later ik weer bellen 50 minuten wachten, zie je het voor je 2 uur tijd in de vullisbak. Mijn centrale zou vanacht geupgrade zijn niet gebeurt news is slecht mailserver zijn slecht, ping is slecht.

Hiervoor had ik Xs4all via KPN en dat ging prima goeie ping bijna nooit problemen goeie ping alles goed. Tja goedkoop blijkt toch weer duurkoop.

BBned heeft toestemming op de line te leasen, dus als ik naar KPN ga ga ik er degelijk op vooruit, en het bbned netwerk is zo slecht nog niet, iemand die tegenover me in de flat woont heeft surfsnel 8 mbit die haalt 800 down en 90 a 100 up

Das ja :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

Mijn centrale zou vanacht geupgrade zijn niet gebeurt news is slecht mailserver zijn slecht, ping is slecht.
Volgens mij vergis je je met de DSLAM upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
Jij hebt iets met demon, kan niet anders, jij lijkt Marcel van dam wel, die moet in het lagerhuis ook discussies aangaan met stellingen waar hij zelf ook tegen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
Hachy schreef op 31 maart 2004 @ 08:39:
[...]

Volgens mij vergis je je met de DSLAM upgrade.
Ik bedoel de normale upgrade, heb ze gebeld en een mailtje gehad, In het belletje zeiden ze dat tussen 30 en 31 maar een upgrade was en in mailtje zouden er werkzaamheden zijn op dezelfde datum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hachy schreef op 31 maart 2004 @ 07:36:

Zijn er meer mensen die sinds de alcatel upgrade nog steeds met een upload zitten die gezakt is van ~92K naar ~52K ?
Ik dus ook (via BBned). Ticketnr. gekregen enzo. Maarja, ik verwacht niet dat het deze week nog goed komt. Ze zullen druk bezig zijn met de upgrade, en kunnen nou eenmaal niet alles tegelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Wanneer zijn de ping problemen voorbij, want het schiet niet op de afgelopen 2 weken :(
Alhoewel ze afgelopen nacht werkzaamheden hebben verricht zal me ping waarschijnlijk nog steeds slecht zijn tussen 19:00 en 23:00 :(

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
EmBee schreef op 31 maart 2004 @ 08:43:
[...]

Jij hebt iets met demon, kan niet anders, jij lijkt Marcel van dam wel, die moet in het lagerhuis ook discussies aangaan met stellingen waar hij zelf ook tegen is. :)
Neuh, ik ben gewoon tevreden over Demon, ik weet hoe de telecom/internet sector werkt en wat erbij komt kijken bij grootschalige migraties van hardware systemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

EmBee schreef op 31 maart 2004 @ 08:44:
[...]

Ik bedoel de normale upgrade, heb ze gebeld en een mailtje gehad, In het belletje zeiden ze dat tussen 30 en 31 maar een upgrade was en in mailtje zouden er werkzaamheden zijn op dezelfde datum
Hmm oh nou ja, 31 maart is nog niet voorbij... dus wie weet, een beetje vertrouwen hè. Een collega van mij heeft inmiddels de upgrade gehad en hij zei: "die upgrade maakt al die extra dagen wachten meer dan goed, geloof me"

Dus een dagje meer of minder; big deal, die jongens zijn gewoon heel druk.

[ Voor 2% gewijzigd door Hachy op 31-03-2004 11:21 . Reden: layout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nennie
  • Laatst online: 19:50
O+ B) Het is het wachten meer dan waard!

René zeer tevreden na de upgrade >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
no update as of yet...(1024/512 @ 6605DD)

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
Nennie schreef op 31 maart 2004 @ 12:22:
O+ B) Het is het wachten meer dan waard!

René zeer tevreden na de upgrade >:)
Ik sluit me hier bij aan.... ;)

Alleen die nieuwsservers 's-avonds.

>Select * FROM users WHERE clue > 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Nou wat ik al zei, leuk die extra bandbreedte maar de latency is VET omhoog gegaan. Als diehard online gamer rukt het nu echt aan alle kanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook nog geen upgrade gehad, en idd 31 maart is nog niet voorbij..
Een vriend van me heeft echter eergister de upgrade mogen ontvangen dus ik hoop dat het snel komt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 00:29

Spikey

Making the web accessible!

Ik zit hier ook nog steeds te wachten op de upgrade..

Heeft iemand enig idee voor wanneer de laatste upgrades gedaan zullen zijn? (aan de hand van bijvoorbeeld je eigen tijd van upgraden) Ik neem aan dat ze niet tot 00.00 doorwerken..

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat word overwerken!! :+

*Begin nu toch wel een beetje te aarzelen of ik uberhaupt die upgrade vandaag nog krijg! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

ik heb nu sinds maandag de upgrade naar 8 mbit gehad, en nu is me modem inmiddels 4x gecrashed.

ik heb een zyxel prestige 650R-33 met nieuwste firmware
iemand ervaringen hiermee of zou ik gewoon naar demon moeten bellen?

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 19:41

OMX2000

By any means necessary...

Wallie schreef op 18 maart 2004 @ 09:27:
[...]

Ohw, ben jij een van die gastjes die de transatlantische verbinding richting supernews zo overbelast... :r

"Helaas blijft de verbinding naar Telia gedurende de avonduren nog overbelast; dit komt door de gigantische hoeveelheid verkeer die op deze verbinding binnenkomt van Supernews." Aldus demon...
Volgens mij is dat bullshit. Hoe wil je met 2 streams van 50 kb/s een lijn overbelasten.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
Hachy schreef op 31 maart 2004 @ 07:36:
Nog iets anders, het "upload-halveer-probleem" van mensen die de alcatel dslam update hebben gehad, lijkt voor de meeste mensen die via BabyXL geconnect zijn opgelost. Voor BBned ligt dat anders, hoewel ik hier en daar ook gelezen heb dat mensen hun oude upload weer terughebben.

Vrijdag heeft Demon voor mij bij BBned gemeld dat mijn linespeed profiel niet goed stond, zouden ze dezelfde dag fix0ren. Maar helaas, nog steeds niets (7 werkdagen na aanmaken demon ticket). Laatste firmware zyxel helpt helaas ook niet.

Ik weet niet of ik die alcatel upgrade heb gehad. maar mijn upload is wel al een tijdje niet zo hoog meer. Ook rond de 50 a 60 kb/sec :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Laatst online: 23:26

mjl

Ugh

Gaat Demon NL binnenkort mischien failliet ofzo ?

Ik heb sinds December dslexpress maar er is nog maar 2x een bedrag afgeschreven. Kreeg ik vorige weeg een herinnering van een niet betaalde factuur (A. automatische incasso toch? en B. Nooit de originele factuur gehad).

Ik dus ff bellen (ruim een half uur 020-costumer service wachten). Vertellen ze me dat ik de herinnering mag vergeten ..;) omdat er administratief iets verkeerd gegaan is .... nou lekker. Schrijven ze zeker net de overige bedragen af als ik op vakantie ben en dan dus niet meer kan pinnen in het buitenland - naja dat is natuurlijk ff doemdenken.

Daarnaast wil ik al een tijdje een upgrade, maar telkens als ik ze daarover bel: Nee dat kan volgende maand pas weer aangeveraagd worden als de upgrades voorbij zijn" Komt er op neer dat ik telkens voor niks in de wacht sta en ik elke volgende maand nog geen upgrade kan aanvragen. - Morgeen weer bellen, is de volgende maand tenslotte weer begonnen ...

Ik vraag me af waar Demon nou helemaal mee bezig is ...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 00:29

Spikey

Making the web accessible!

mjl schreef op 31 maart 2004 @ 16:42:
Gaat Demon NL binnenkort mischien failliet ofzo ?

Ik heb sinds December dslexpress maar er is nog maar 2x een bedrag afgeschreven.

...

Ik vraag me af waar Demon nou helemaal mee bezig is ...
Dit kan wel kloppen hoor.. kwam bij mij eerst ook moeilijk op gang. eerste maand geen afschrijving.. tweede maand dubbel (ook voor de vorige), maar nu gaat het goed hier.

hmm behalve dan dat ik nog geen upgrade heb gehad maybe, maargoed.. fingers crossed :Y)

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:56

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
OMX2000 schreef op 31 maart 2004 @ 16:33:
[...]

Volgens mij is dat bullshit. Hoe wil je met 2 streams van 50 kb/s een lijn overbelasten.
Als hij de enige is niet nee :/

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon, ze gaan tenonder aan hun eigen succes. Praatjes vullen geen gaatjes luidt het aloude spreekwoord. Let maar op.

Door hun zogenaamde perfecte newsserver, die vorige jaar januari nog prima was, zijn alle leechmonsters naar Demon vertrokken om even wat dvd'tjes van de server te 'trainen'.. dan krijg je zegmaar alle 'dure' download/upload klanten bij je provider. En dan ga je klakkeloos upgrade berichten van je backboneprovider overnemen zonder garanties of deadlines af te dwingen, en die ook niet nakomen.

Wat er gaat gebeuren is dat wanneer die adsl-omschakeling procedure verkort wordt naar een week of 1-2, 1/3 van de klanten vertrekt. probleempje voor demon wordt dat.

ohja, over de slechte service nog maar niet te spreken. Neem voor mij part een goedkoop callcenter in India met gasten die engels spreken, maar je wel snel helpen. het is toch godsgeklaagd dat je 2 uur moet wachten voordat je een simpele vraag kan stellen.

ohja, hier natuurlijk OOK nog geen upgrade :)
btw, als ik die upgrade wel krijg, ga ik ze eens effe lekker pijningen door MINSTENS een maand op volle speed te up en downloaden

zelfs al heb ik niets te downloaden, gewoon lekker raw-data slurpen, dat zal ze leren, die luie honden! :D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 17:48 . Reden: oopziepoopzie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 17:47:
btw, als ik die upgrade wel krijg, ga ik ze eens effe lekker pijningen door MINSTENS een maand op volle speed te up en downloaden

zelfs al heb ik niets te downloaden, gewoon lekker raw-data slurpen, dat zal ze leren, die luie honden! :D
Yeah, way to go! Als we dat allemaal doen, dan weten we tenminste zeker dat we allemaal nog een maand langer problemen hebben |:(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Wat er gaat gebeuren is dat wanneer die adsl-omschakeling procedure verkort wordt naar een week of 1-2, 1/3 van de klanten vertrekt. probleempje voor demon wordt dat.
Laten we het hopen :) Zijn we van alle leechers af en hebben wij weer een perfecte verbinding. :P Of is dat iets teveel wishful thinking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Anders rot jij ff op... :/ OK, dat het misschien niet goed werkt is niet leuk natuurlijk, maar Demon en bbned hebben waarschijnlijk nooit gedacht dat het zo enorm storm zal gaan lopen..

Ga jij anders eens ff directeur worden van een grote ISP, kijken of jij DE perfecte ISP wordt :Z :Z :Z |:(

Beetje kansloos hoor...
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.