Dit is alvast een foto van de casemod die ik voor AOpen Cebit 2004 heb gemaakt.
Hij is dan ook voor het eerst helemaal te zien op de AOpen stand in hal 23, ook de InnovEPoX(voormalig Innova-Li maar dan met meer extra`s zzoals LCD en WC HD / vga mem koeling) staat in deze hal op de stand van EPoX.
Na de beurs zal ik hier meer foto`s met detail mogen plaatsen.
met dank aan www.haegkoeling.nl

>>voor meer foto`s van de beurs zie posting HAEG pagina 3 van dit topic.<<
http://www.innovatek.de/forum/viewtopic.php?t=1318 op pag. 2 ook 2 foto`s van de binnenkant.
De InnovAOpen is een Innovatek water gekoeld AMD 64 systeem waarvan het water met een phase change word gekoeld ,dit dankzij de medewerking van Haeg koeling.
De voorkant kan ik nog niet laten zien maar ik kan wel verklappen dat de bay`s gemaakt zijn van spiegel plexi, dus ook de stealted DVD, LCD enzv .
Aopen AK89-MAX mainboard
AMD64 3400+
Corsair Twinx 1024(2x512) PC3200LL PRO(with leds)
Aopen FX5900Ultra
2x WesternDigital S-ATA Raptor 74GB 10K rpm in Raid 0
Hij is dan ook voor het eerst helemaal te zien op de AOpen stand in hal 23, ook de InnovEPoX(voormalig Innova-Li maar dan met meer extra`s zzoals LCD en WC HD / vga mem koeling) staat in deze hal op de stand van EPoX.
Na de beurs zal ik hier meer foto`s met detail mogen plaatsen.
met dank aan www.haegkoeling.nl

>>voor meer foto`s van de beurs zie posting HAEG pagina 3 van dit topic.<<
http://www.innovatek.de/forum/viewtopic.php?t=1318 op pag. 2 ook 2 foto`s van de binnenkant.
De InnovAOpen is een Innovatek water gekoeld AMD 64 systeem waarvan het water met een phase change word gekoeld ,dit dankzij de medewerking van Haeg koeling.
De voorkant kan ik nog niet laten zien maar ik kan wel verklappen dat de bay`s gemaakt zijn van spiegel plexi, dus ook de stealted DVD, LCD enzv .
Aopen AK89-MAX mainboard
AMD64 3400+
Corsair Twinx 1024(2x512) PC3200LL PRO(with leds)
Aopen FX5900Ultra
2x WesternDigital S-ATA Raptor 74GB 10K rpm in Raid 0
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 28043 op 23-03-2004 20:19 ]