Ik ga een keer mijn computer opnieuwe installeren. Ik heb alle updates van mijn programma's gedownload en gekeken wat ik nog moet bewaren op de C: Alles is dus klaar voor een format 
Waar ik echter over twijfel is of ik K9 Spamfilter en TheBat! wel goed doe back-up'pen. Het zou namelijk zonde zijn als ik dit zou verknallen. K9 laat tegenwoordig zo goed als geen spam meer door. Ook wat ik spam vind, bijvoorbeeld van die domme doorstuurmail die je van meisjes krijgt. Die geloven ook alles. 7 jaar ongeluk enz. Maargoed, ik heb de search op GoT gebruikt, maar kon daar zo goed als niets vinden.
Op de site van K9 himself stond hetvolgende over back-uppen.
), maar dit kan gewoon via het programma. DIt had ik ergens anders gelezen. Tijdens het searchen
Maar in het Nederlands heet dit reserve-kopie maken. Het is maar dat je het weet he 
Wat ik echter wel vreemd vind is dat het back-up bestand slecht 32MB groot is terwijl mijn map die al mijn e-mails bevat 103MB groot is. Deze back-up kan dan toch nooit alle e-mails terugzetten? Of ben ik nou zo scheel
?
Hier vertrouw ik wel een beetje op, maar op de manier van K9 wat minder.
Nou vroeg ik mij af of iemand hiermee ervaringen had, of dat zij een programma gebruiken om te back-uppen. Dan zou ik graag jullie reacties horen. Ik heb namelijk ook zo'n programma maar deze werkt niet vlekkeloos, en zeer vreemd.
Reacties, eigen ervaringen en tips zijn dus zeer gewenst
Waar ik echter over twijfel is of ik K9 Spamfilter en TheBat! wel goed doe back-up'pen. Het zou namelijk zonde zijn als ik dit zou verknallen. K9 laat tegenwoordig zo goed als geen spam meer door. Ook wat ik spam vind, bijvoorbeeld van die domme doorstuurmail die je van meisjes krijgt. Die geloven ook alles. 7 jaar ongeluk enz. Maargoed, ik heb de search op GoT gebruikt, maar kon daar zo goed als niets vinden.
Op de site van K9 himself stond hetvolgende over back-uppen.
Ik heb ook even in TheBat! liggen zoeken, want daar zat ik ook altijd een beetje raar naar te kijken. Ik wist niet hoe ik dit moest Back-uppen (leuk woord zeghttp://www.keir.net/k9_faq.html#faq15
How do I transfer K9 to another computer? What files need to be copied?
All of K9's files will be found in the Emails subdirectory where it was installed. This is usually C:\Program Files\KeirNet\K9. The two most vital files will be found in the DB directory here and are called good.dat and spam.dat. These 2 files hold K9's knowledge.
If you have setup a whitelist or blacklist you need to copy the blacklist.txt and whitelist.txt from the DB directory.
The statistics are stored in the registry. If you want to transfer these you should export the registry branch at HKEY_CURRENT_USER\Software\KeirNet\K9 and import it on the new machine.
Wat ik echter wel vreemd vind is dat het back-up bestand slecht 32MB groot is terwijl mijn map die al mijn e-mails bevat 103MB groot is. Deze back-up kan dan toch nooit alle e-mails terugzetten? Of ben ik nou zo scheel
Hier vertrouw ik wel een beetje op, maar op de manier van K9 wat minder.
Nou vroeg ik mij af of iemand hiermee ervaringen had, of dat zij een programma gebruiken om te back-uppen. Dan zou ik graag jullie reacties horen. Ik heb namelijk ook zo'n programma maar deze werkt niet vlekkeloos, en zeer vreemd.
Reacties, eigen ervaringen en tips zijn dus zeer gewenst
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 14:31 ]