Toon posts:

Re: Dvd verzameling op webpage zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tjonge tjonge Crisp (Moderator W&G) slechte dag gehad? ;)

Ehh ik dacht dat een forum is opgezet met de intentie om mensen te helpen met problemen of om vragen te beantwoorden.
Als dat niet zo is, waarom dan een forum opzetten.
En dan het andwoord:
(als je van webpagina's maken geen kaas hebt gegeten ben je hier aan het verkeerde adres. Tevens zijn wij ook geen zoekmachine...)
Zoals ik al in de vraag aangaf dat ik gezocht heb op het web en ja ik heb ook zoekmachine's gebruikt. Ook op het forum gezocht, maar niets helaas

En omdat iemand niet de kennis heeft betekent voor jou dus dat deze vraag niet beandwoord hoeft te worden.
Kortom diegene die (nog) niet de kennis in huis heeft, hoeft hier op het GoT forum geen vraag er over te stellen.

Het spijt me dan te zeggen dat het GoT forum dan een langzame maar zekere dood zal sterven.

Goed ik zal wel van het forum geflikert worden, maar ik hoop wel op een reactie.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Je hebt in elk geval geen forumkennis, want anders had je deze post niet gemaakt ;)

Sorry als ik een beetje bot overkom zo, maar lees anders aub eerst even de FAQ en/of het beleid van dit forum. Dan wordt het wat duidelijk denk ik :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
dreeke schreef op 15 maart 2004 @ 02:16:
Je hebt in elk geval geen forumkennis, want anders had je deze post niet gemaakt ;)

Sorry als ik een beetje bot overkom zo, maar lees anders aub eerst even de FAQ en/of het beleid van dit forum. Dan wordt het wat duidelijk denk ik :)
Nogmaals ik heb echt wel gezocht op het web.

En forumkennis betreft:
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist.
((BEN IK) ik ben een aantal jaren voorzitter geweest van de HCC afd Steenwijk, nu afd. Ijssellanden)
We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum.
(Dat merk ik niet uit het andwoord van Crisp)
Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt.
(Hoeveel duidelijker moet ik zijn)
Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:01

crisp

Devver

Pixelated

Als je toch die linkjes van euss aan het bekijken bent, lees dan deze ook even door: [rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]

Je topic was min of meer een scriptrequest, de topicstart was onder de maat en ik kon daaruit niet afleiden dat je zelf al moeite had gedaan. Daarbij is het een vraag die weinig tot niets met W&G te maken heeft; het zou meer in Software Algemeen op z'n plek zijn aangezien je een stukje software zoek. W&G is meer bedoelt voor de meer ervaren webdesigners, hetgeen letterlijk in de FAQ staat.

Last but not least: je topic heropenen na een slotje is hier not-done zonder overleg met een moderator - mail staat in mijn profiel.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.