Het Grote Motorola V500/V525 Topic [IV]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.314 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 15 maart 2004 @ 23:45:
[...]

uh, dit hebben we talloze keren besproken en je kunt het zelf in je handleiding vinden :S hij vraagt namelijk om de beveiligingscode en die is standaard 6x 0 dus 000000 voor de minder begaafden onder ons :P
Ik wilde het niet weten maar plipo, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
wel dan nu even een zinnige vraag.

als je aan het wappen bent hoe kun je de pagina die je bekijkt als favoriet opslaan ik heb bij het menu favorieten alleen de mogelijkheid de gehele pagina op te slaan.

edit:gevonden menu toets vasthouden.

is er iemand die via orange zijn mail heeft in gesteld.

alles werkt hier behalve de mail (ik bedoel geen webmail).

ik heb ook al een nieuwe verbinding geprbeert met als apn internet.

[ Voor 9% gewijzigd door jan rademaar op 16-03-2004 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
ik heb gister een stuk of vier mms-jes gekregen, en bij allemaal staat download. als ik dit doe, dan zie ik een hele tijd later staan: "download onmogelijk Bericht .. Probeer later opnieuw."
Heeft dit te maken met mijn beltegoed van nog maar 0,04 cent?
Zo ja, het is toch van de zotte om te moeten betalen voor iets dat je ontvangt?!

wat er precies bij details staat:
Bericht ..
Van: ..
Onderwerp: ..
Grootte: .. kb
Vervalt op: 13:56 15-MRT-04 ---------------------> WTF?!
Ontvangen: 11:57 15-MRT-04

als ik dan op de menu-toets druk kan ik kiezen uit: wissen, DOWNLOAD, alles downloaden, terugbellen, vergrendelen, wis berichten, nieuw bericht, setup, alle tekst kopieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg ik heb een mms gestuurt naar mms album 2667 dat HOORT gratis te zijn maar er gaat beltegoed vanaf :( krijg ik dat later teruggestort netzoals met die mms actie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij krijg je dat ergens later terug (week niet zeker maar volgens mij heb ik dat ergens gelezen) maar ik heb er ook last van alleen bij mij gaat het beltegoed er wel af maar ze komen geen eens in mijn mms album :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 07:34:
omg ik heb een mms gestuurt naar mms album 2667 dat HOORT gratis te zijn maar er gaat beltegoed vanaf :( krijg ik dat later teruggestort netzoals met die mms actie :?
Ja, ik heb dat probleem ook, je moet contact opnemen met supportdesk, ze storten dan het afgeschreven beltegoed terug.
rjongen schreef op 16 maart 2004 @ 06:57:
ik heb gister een stuk of vier mms-jes gekregen, en bij allemaal staat download. als ik dit doe, dan zie ik een hele tijd later staan: "download onmogelijk Bericht .. Probeer later opnieuw."
Heeft dit te maken met mijn beltegoed van nog maar 0,04 cent?
Zo ja, het is toch van de zotte om te moeten betalen voor iets dat je ontvangt?!

wat er precies bij details staat:
Bericht ..
Van: ..
Onderwerp: ..
Grootte: .. kb
Vervalt op: 13:56 15-MRT-04 ---------------------> WTF?!
Ontvangen: 11:57 15-MRT-04

als ik dan op de menu-toets druk kan ik kiezen uit: wissen, DOWNLOAD, alles downloaden, terugbellen, vergrendelen, wis berichten, nieuw bericht, setup, alle tekst kopieren
Je moet geloof ik 1.60 aan beltegoed hebben zodat gprs werkt, je kunt checken of gprs icoontje op display is veranderd.
mms gaat geloof ik via het gprs netwerk

[ Voor 56% gewijzigd door dolby op 16-03-2004 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

kan je instellen bij www.vodafone.nl
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 07:47:
Volgens mij krijg je dat ergens later terug (week niet zeker maar volgens mij heb ik dat ergens gelezen) maar ik heb er ook last van alleen bij mij gaat het beltegoed er wel af maar ze komen geen eens in mijn mms album :(

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525
  • Laatst online: 11-07-2024

V525

.

Ik heb een object push maar als ik ringtones plaatsjes verstuur doe ik dat door eerst ze te downloaden en dan degene die ik op mijn telefoon wil hebben te selecteren en dan rechtermuisknop,kopieren,bleutooth, en dan naar men telefoon zonder dat object push werkt perfecht. Totdat ik spellen ga proberen, dat werkt dus niet ook niet als ik ze versleep naar dat object push. Hij maakt dan wel gewoon verbinding maar als ie wilt versturen geeft een error aan en bij plaatjes, ringtones gaat het dus wel allemaal goed. Iemand met een oplossing???

[ Voor 19% gewijzigd door V525 op 16-03-2004 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gister gekregen, wat een mooi ding zeg! Weet nog lang niet alles :+ maar weet wel dat die vet is! Camera is ook scherp, beeldscherm idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik wil niet veel zeggen maar dat gezeur dat er niet over unlocken/flashen gepraat mag worden vind ik niet helemaal terecht.
Check het SPV topic, [rml]Orange SPV Smartphone [ Deel 5][/rml]
En let dan met name op het kopje "Orange SPV Applications Unlock, Network Unlock & Hard Reset" in de start post.
Waarom mag dat dan wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wat vraagjes:

1. De camera: kan ik ook fotos maken met het beeldscherm dicht? En kan ik niet instellen dat hij ze automatisch opslaat? Nu moet ik steeds kiezen.

2. De screensaver het ik goed ingesteld, maar ik krijg een zwart scherm.

3. Als ik een nieuwe map voor me afbeeldingen maak, bijv map fotos, en ik zet daar mijn fotos in blijven ze ook staan in de map mijn afbeelding, beetje dubbel op.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:17
Ik had een vraag aan iemand die al een antenne gekocht heeft bij daydeal.

WAt zijn de extra kosten bij daydeal? als ik zo'n antenne koop, hoeveel moet ik dan bij betalen? nu kostie daar $8.99, dan krijg je 15% korting, maar hoeveel betaal je dan in totaal. En wat houdt paypal in? Hebben jullie ook zo betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

voor de V525@V600 bezitters..met NOKIA multimedia converter Pro.v2.0 kun je MP4 video's maken voor je foon :9 ... filmpje's kun je neerhalen bij www.kicken.com ;)

beetje overbodige luxe...maar wel leuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
Chaser2600 schreef op 16 maart 2004 @ 09:19:
Ik wil niet veel zeggen maar dat gezeur dat er niet over unlocken/flashen gepraat mag worden vind ik niet helemaal terecht.
Check het SPV topic, [rml]Orange SPV Smartphone [ Deel 5][/rml]
En let dan met name op het kopje "Orange SPV Applications Unlock, Network Unlock & Hard Reset" in de start post.
Waarom mag dat dan wel ?
Zie ook firmware upgrades om van een cd burner 12 speed naar 16 speed te maken of overclocken van een processor.
Hetzelfde is om een v525 naar v600 te flashen of van een Pal spelconsole naar ntsc te maken.
Het idee is meer krijgen voor hetzelfde geld alleen de mods hebben het zo gesteld dat de een wel mag en de andere niet omdat de ene bedrijstak er wel moeilijk overdoet en de andere niet
Auteursrechtelijk/copyright is voor mij niet echt de reden, maar meer de subsidie die een telecomaanbieder jouw aanbied. Bij de andere dingen koop je het voor volle prijs.

De reden dat het hier opvalt is, omdat we al in een vroeg stadium het wilde unlocken en daar openlijk over praatte en dat deze thread erg snel groeide en dat trekt aandacht.

Ben ik er mee eens nee, maar ik ben geen mod. Zij zijn tenslotte diegene die dit al zo lang draaiend hebben gehouden. En dit is hier ook niet de plaats om deze discussie te houden lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yippiee!! Mijn datakabel is binnen!
K zal zo wel wat posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik heb me geheugen ook leeg gegooid probeerde ook eerst 0000 maaar tenslotte kwam ik erachter dat het 6 cijfers moeten zijn, het was volgensmij 000000!
thaschobbejak schreef op 16 maart 2004 @ 07:34:
omg ik heb een mms gestuurt naar mms album 2667 dat HOORT gratis te zijn maar er gaat beltegoed vanaf krijg ik dat later teruggestort netzoals met die mms actie
-----------------------------------------------------------
Er staat al meerdere malen in dit topic dat dit GRATIS BEHOORT te zijn, maar dat het door een technische (sever) fout wel door vodafone wordt afgeschreven! en je er dus wel €O.49 VOOR BETAALD!

MISSCHIEN IN KOEIENLETTERS IN DE STARTPOST !!??

Dus dat wordt contact opnemen met vodafone om je btg terug te krijgen!
K vind wat dit betreft dat vodafone met deze mogelijkheid en de mms actie zeer domme fouten maakt, bij de mms actie werd ook eerst niet vermeld dat je btg eerst wordt afgeschreven en vervolgens daarop later weer bijgeschreven, ook dit is een stomme fout en getuigd niet van profesionaliteit! Voor de rest vind ik Vodafone wel weer klantvriendelijk....dat dan wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:15
Ik heb sinds ongeveer een week dit toestel en heb gister een bluetooth-dongle gekocht.
Gister dus wat spelletjes en ringtones op m'n V525 gezet, en de gemaakt fotos naar m'n pc verplaatst. Ging allemaal prima, maar nu heb ik een GPRS-icoontje in m'n beeldscherm staan waar ik van af wil.
Ik heb geen vodafone live of mms of dat soort dingen gedaan (niet van plan ook) maar ik wil wel graag van dat icoontje af want nu zie ik die statusbalk ook door m'n spelletjes heen.

Weet iemand hoe ik dat iccontje weer weg kan krijgen, of heel GPRS uit kan schakelen?
(In de handleiding kon ik niks vinden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zetje01 schreef op 16 maart 2004 @ 12:37:
Ik heb sinds ongeveer een week dit toestel en heb gister een bluetooth-dongle gekocht.
Gister dus wat spelletjes en ringtones op m'n V525 gezet, en de gemaakt fotos naar m'n pc verplaatst. Ging allemaal prima, maar nu heb ik een GPRS-icoontje in m'n beeldscherm staan waar ik van af wil.
Ik heb geen vodafone live of mms of dat soort dingen gedaan (niet van plan ook) maar ik wil wel graag van dat icoontje af want nu zie ik die statusbalk ook door m'n spelletjes heen.

Weet iemand hoe ik dat iccontje weer weg kan krijgen, of heel GPRS uit kan schakelen?
(In de handleiding kon ik niks vinden.)
dat vroeg ik me ook af maar ik denk niet dat je dat kunt uitzetten, of je meot een mogelijkheid zoeken in je telefoon

edit: of zorgen dat je minder dan € 1,.. beltegoed hebt :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 23:56:
@ niekyfreaky

kreeg 12-03 (nadat ik woensdag een mail had gestuurt) een mail van Vodafone dat ik me GSM 12-03 kon verwachten, 1 uur later kreeg ik een ófficele mail dat de bestelling was verstuurt en de volgende werkdag kon verwachten...Nu Maandag dus en niks gehad!!! heb ze om 16.00 4 mails gestuurt dat ik nog niks heb gehad van TPG. Nog geen reactie gehad, ben erg pissig :( daarom wil ik weten of meer mensen dit hebben gehad...Anders ga ik het wat anders aanpakken...
Kan wel kloppen dat hij maandag niet is binnengekomen, want TPG Post bezorgd NIET op maandag ;)
Look @ www.tpgpost.nl en dan bij paketten voor bezorgtijden O-)
Zal vandaag of morgen wel binnenkomen :*)

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Voor ieder die nog STEEDS geen goed werkend USB kabel verbinding krijgt
Hier is een Tutorial :9

http://home.planet.nl/~viss3662/V525/dktutorial.html

staat al in de startpost 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door silitek op 16-03-2004 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 12:42:
[...]

dat vroeg ik me ook af maar ik denk niet dat je dat kunt uitzetten, of je meot een mogelijkheid zoeken in je telefoon

edit: of zorgen dat je minder dan € 1,.. beltegoed hebt :P
Blij dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Toch hoop ik hier op GoT een antwoord te vinden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Nelis onzin kreeg gister me pakketje :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
zetje01 schreef op 16 maart 2004 @ 12:53:
[...]

Blij dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Toch hoop ik hier op GoT een antwoord te vinden :) .
Als je Live deactiveerd verdwijnt het toch weer?
Bij mijn Vodafone abbo in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Ik heb Live niet eens geactiveerd! (voorlopig niet van plan ook, trouwens.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ tha_nelis

wat een onzin...Dat Vodafone dat dan niet zegt...Ik heb er vandaag nog weinig hoop voor ieder geval ;(

edit: forzamijenvites kreeg m wel, ik zal wel weer flink genaaid worden en helemaal geen toestel krijgen dan. (5-03 besteld :( )

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Heeft iemand enig idee hoe je de V525 als modem kunt gebruiken? Ik heb de mobile Phone tools gedownload, en ik krijg een verbinding, maar ik kan vervolgens geen websites bezoeken, alleen pingen naar ip's. De pings liggen rond de 800 ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

zetje01 schreef op 16 maart 2004 @ 12:59:
Ik heb Live niet eens geactiveerd! (voorlopig niet van plan ook, trouwens.)
Dat icoontje zegt alleen maar of je GPRS bereik hebt, dus of het eventueel mogelijk zou zijn om te GPRS'en. Je kan het dus niet uitzetten, net zomin als je het tekentje van je ontvangst niet uit kan zetten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
TerryC schreef op 16 maart 2004 @ 13:51:
[...]
Dat icoontje zegt alleen maar of je GPRS bereik hebt, dus of het eventueel mogelijk zou zijn om te GPRS'en. Je kan het dus niet uitzetten, net zomin als je het tekentje van je ontvangst niet uit kan zetten ;).
Voordat ik mij aanmelde bij live had ik dat icoontje niet.
2 dagen laten toen ik mij aanmelde kwam dat icoontje er opeens.
Dus volgens mij is het wel weg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m 04-05 al besteld en wacht nog steeds.... :'(
En op maandag leveren ze alleen als je de zaterdag nie aanwezig was? (lees ik ook net 8) )
Ik heb gister gebeld en toen hebben ze mijne net verzonden duz zal vanaag of morgen wel komen :)

@ forzamijenvites wanneer heb jij hem besteld en hoe??

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Ik heb het icoontje sind ik gebluetootht heb.
Ik gebruik geen live, mms en heb geen idee wat gprs inhoudt.
Het icoontje is niet eens zo erg, alleen die statusbalk (met batterijmeter/ontvangstbereik enz. blijft nu aanwezig in java-applicaties en games.
En dat duidt (naar mijn ervaring) op een waarschuwing dat iets bijvoorbeeld niet is goed afgesloten, of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Vodafone net aan de lijn gehad...

TPG schijnt alle Vodafone orders aan het ordenen te zijn, dus de fout ligt waarschijnlijk bij TPG, zal nog wel een tijdje duren denk. :(
K Ga zo naar het postkantoor kijken of ik wat meer te weten kan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Nelis, heb via internet de 5e besteld en hem gister gekregen. Maar zaterdag was er niks gekomen ook geen briefje dat ze waren geweest, erg vreemd. Had naar klantenservice gemaild en kreeg toen wel wat info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

ik weet niet of het al gezegd is (want het gaat hier vort zo snel met al die berichten, kheb geen zin meer om per uur een stuk of 50 berichten te lezen) maar die datakabel kostte eerst toch €10? Hij kost bij stuntprijzen.net nu vort €12,50...
denk zeg het ff :*)
en over de code op die live toets
[[ instelllingen -> beveilinging -> slot toepassing ]]
bij mij vraagt hij over slotcode, waar kan ik die instellen?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Awkwarding schreef op 16 maart 2004 @ 14:44:
ik weet niet of het al gezegd is (want het gaat hier vort zo snel met al die berichten, kheb geen zin meer om per uur een stuk of 50 berichten te lezen) maar die datakabel kostte eerst toch €10? Hij kost bij stuntprijzen.net nu vort €12,50...
denk zeg het ff :*)
en over de code op die live toets
[[ instelllingen -> beveilinging -> slot toepassing ]]
bij mij vraagt hij over slotcode, waar kan ik die instellen?
Is dat niet standaard 1234?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Ik had een vraag aan iemand die al een antenne gekocht heeft bij daydeal....

--> Wat zijn de extra kosten bij daydeal? als ik zo'n antenne koop, hoeveel moet ik dan bij betalen? nu kostie daar $8.99, dan krijg je 15% korting, maar hoeveel betaal je dan in totaal. En wat houdt paypal in? Hebben jullie ook zo betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Chaser2600 schreef op 16 maart 2004 @ 14:44:
[...]

Is dat niet standaard 1234?
dankje, ik deed 000 en 0000 maar die werkte niet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb net gebeld naar vodafone en kreeg weer prettig bericht :'( :'( :'(
Ze zeiden gister nog dat het verstuurd was en nu zeiden ze dat dat verkeerde informatie was :?
Nu hebben ze me pakketje getraceerd en hadden ze de volgende informatie voor mij:

Je pakketje is nog niet verstuurd maar klaargemaakt voor versturing naar TPG.
Het pakketje word morgen of overmorgen aangeboden bij TPG, waarna het nog twee dagen kan duren tot je pakketje thuis bezorgdt wordt. :O

Hier wordt je duz ff zat van :Z , maar weet nu wel ckr dat ik eind van de week een Motorola V525 heb O-) _/-\o_ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is géén vraag-en-aanbod forum.

[ Voor 105% gewijzigd door intoxicated op 16-03-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
V525 = Vodafone = blauw
Anders is het de V500 ;)

[ Voor 67% gewijzigd door intoxicated op 16-03-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:26
Hoe blokkeer ik de live knop met een PIN code het zal wel vaker gemeld zijn maar naar een tijdje zoeken houd het op. Het nadeel van een erg groot Topic.
Het staat wel in het begin tot het kan maar er staat niet bij hoe het te doen.

René

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hoor
had die van de phoneshop besteld
DAt is de V525 ( zilveren )
Alleen nie van vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

8)7 :X
MY00 schreef op 16 maart 2004 @ 15:27:
Hoe blokkeer ik de live knop met een PIN code het zal wel vaker gemeld zijn maar naar een tijdje zoeken houd het op. Het nadeel van een erg groot Topic.
Het staat wel in het begin tot het kan maar er staat niet bij hoe het te doen.

René
ik zou zeggen bekijk deze pagina nog eens een keer goed :+ :+ 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:26
Thanks,

René

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom ik bij sommige spelletjes een te klein beeld krijg?? :? Of ligt dat gewoon aan het spel.

Misschien kan je het ergens instellen?? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 15:46:
Iemand enig idee waarom ik bij sommige spelletjes een te klein beeld krijg?? :? Of ligt dat gewoon aan het spel.

Misschien kan je het ergens instellen?? O-)
Komt omdat deze gemaakt zijn voor andere beeldscherm formaten van bijvoorbeeld de SonyEricsson T610.
Het scherm is wel even groot maar de V525 heeft meer pixels, en dat zijn de pixels die jij tekort komt bij je spelletje.
Zover ik weet is hier niets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF voor de Tweakers onder ons.... die willen flessen

Zie dit voor je begint...

http://forum.motclub.com/viewtopic.php?t=4046

Ik heb dus hetzelfde...en kan mn phone wel weggooien (naja alles behalve cam werkt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is tot nu toe t beste spel?
XIII lijkt me erg vet

Weet iemand hoe ik die mobiletools werkent kan krijgen?
Heb met hulp van IronFist ( dank je wel )
Een modem voor seriele aansluiting, maar ik krijg nog steeds niet de mappen van de gsm te zien :X :X
Heb al kabeltje eruit en er weer in gedaan
GSm uit en aan
Niks werkt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:07:
Wat is tot nu toe t beste spel?
XIII lijkt me erg vet

Weet iemand hoe ik die mobiletools werkent kan krijgen?
Heb met hulp van IronFist ( dank je wel )
Een modem voor seriele aansluiting, maar ik krijg nog steeds niet de mappen van de gsm te zien :X :X
Heb al kabeltje eruit en er weer in gedaan
GSm uit en aan
Niks werkt :/
Wat voor dongle heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:05:

Ik heb dus hetzelfde...en kan mn phone wel weggooien (naja alles behalve cam werkt..)
dan fles je hem toch weer terug? (zie howto zelfde forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Chaser2600 schreef op 16 maart 2004 @ 15:54:
[...]

Komt omdat deze gemaakt zijn voor andere beeldscherm formaten van bijvoorbeeld de SonyEricsson T610.
Het scherm is wel even groot maar de V525 heeft meer pixels, en dat zijn de pixels die jij tekort komt bij je spelletje.
Zover ik weet is hier niets aan te doen.
Nog een toevoeging : Over het algemeen kan je deze spellen gelijk weggooien !!! Bijvoorbeeld Prince Of Persia Sands Of Time kon ik niet een "reusme" code zeg maar invullen dan blokkeert het spel :( Terwijl het spel zelf spelen prima gaat :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Tja,...tenzij je het goed doet :)
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:05:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 16 maart 2004 @ 16:08:
[...]

dan fles je hem toch weer terug? (zie howto zelfde forum)
lees dat nog eens....

Camera werkt dan ENKEL met Originele fw, aangezien die niet te krijgen is, alleen "nieuwere" ben ik fucked....terug flessen naar fw waar ik hem mee kreeg is volgens mij niet mogelijk..

ik bedoel triplets_G_0B.09.1fr.va1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
nero355 schreef op 16 maart 2004 @ 16:09:
[...]

Nog een toevoeging : Over het algemeen kan je deze spellen gelijk weggooien !!! Bijvoorbeeld Prince Of Persia Sands Of Time kon ik niet een "reusme" code zeg maar invullen dan blokkeert het spel :( Terwijl het spel zelf spelen prima gaat :)
ik heb pop sot wel fullscreen op me gsm gespeeld hoor! alleen rayman bowling kan ik niet fullscreen vinden (loopt steeds na 1 min vast dus heb het er vervolgens weer gewist.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op 16 maart 2004 @ 16:10:
Tja,...tenzij je het goed doet :)

[...]
Pff.. denk je dat ik dom ben ofzo :?

uiteraard deed ik het goed, maar de camera werkt gewoon helemaal niet...zoals in die vorige link van me gezegd werd...

niet zo minachtend over mijn fl@x skills praten he :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:17:
[...]

lees dat nog eens....

Camera werkt dan ENKEL met Originele fw, aangezien die niet te krijgen is, alleen "nieuwere" ben ik fucked....terug flessen naar fw waar ik hem mee kreeg is volgens mij niet mogelijk..

ik bedoel triplets_G_0B.09.1fr.va1
nee die ligt schijnbaar niet voor het oprapen! als ik eerdere berichten in dit forum moet geloven! :+

[ Voor 3% gewijzigd door robert-630 op 16-03-2004 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 16 maart 2004 @ 16:09:
[...]

Heb ik geen last van hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:20:
[...]

Ik speel ook rayman op full screen. ;)

Heeft er iemand THPS4 al draaiende. Kheb er al verschillende geprobeert maar ik kan geeneens spelen. :(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:20:
[...]

oow toch mogelijk !? (rayman, bedoel niet rayman 3 he, die werkt bij mij ook en is supermooi!)

maar jongens, bestaan er speciale ''reuze''codes voor spelen?? :?

[ Voor 29% gewijzigd door robert-630 op 16-03-2004 16:24 . Reden: rayman bowling kan toch fullscreen volgens Nieky ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:08:
[...]

Wat voor dongle heb je?
Wat bedoel je met Dongle?
Begrijp nog steeds nie wat t is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:24:
[...]

Wat bedoel je met Dongle?
Begrijp nog steeds nie wat t is 8)7
USB BlueTooth stick |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khad toch al gezegd dat een kabel heb
serieel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:27:
Khad toch al gezegd dat een kabel heb
serieel
ow, 8)7 niet goed gelezen dan.

PS. Weet je nu in iedergeval wel wat een Dongle is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja
Maar kan nog steeds geen gebruik maken van die kabel :X
Tis al de 2de dag dat ik er mee bezig ben
Vuile ******zooi!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:31:
ja
Maar kan nog steeds geen gebruik maken van die kabel :X
Tis al de 2de dag dat ik er mee bezig ben
Vuile ******zooi!!
koop nou maar gewoon een stick :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

weet iemand eenhandig progje waarmee ik filmpjes kan bewerken?
Andere resolutie ervan maken (zodat ie net zo groot als me V525 scherm wordt ofzo), en dat ik de geluidkwaliteit kan veranderen (naar lagere kbps) en eventueel de audio uit het filmpje kan "knippen" en los opslaan?

En de voicememo op de v525, kun je die op een of andere manier gebruiken als beltoon? En kun je die voicememo ook op handsfree zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Laatst online: 14-09 15:54

Mad_Demon

de dokter

@-Yourney-: heb je 'm 'opgewaardeerd' of compleet de firmware veranderd?

[ Voor 53% gewijzigd door Mad_Demon op 16-03-2004 16:42 ]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:35:
[...]

'
Kga nie ook ngo zo'n stick kopen;)
En anders kun je nie flexen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:37:
[...]

'
Kga nie ook ngo zo'n stick kopen;)
En anders kun je nie flexen
Mad_Demon schreef op 16 maart 2004 @ 16:37:
@-Yourney-: heb je 'm geflext of helemaal geflashed naar nieuwe firmware?
huhummm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met een kabel kan je toch geen games overzetten, dat zal je probleem zijn.., en met een dongle kan je nie flashen...

handig handig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:46:
met een kabel kan je toch geen games overzetten, dat zal je probleem zijn.., en met een dongle kan je nie flashen...

handig handig |:(
met een kabel kun je volgens mij wel games overzetten (van pc > mobiel) volgens mij zelfs makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand THPS4 aan de praat. Werkt bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Blaakbaar ging er iets fout bij je :P .....want heb er 3gefles...geen probleem hiero
Zou je skills naar maar eens nakijken, makker :o
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:18:
[...]

Pff.. denk je dat ik dom ben ofzo :?

uiteraard deed ik het goed, maar de camera werkt gewoon helemaal niet...zoals in die vorige link van me gezegd werd...

niet zo minachtend over mijn fl@x skills praten he :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
heb net sinds vanmiddag de sitecom bluetooth usb adapter.
Maar als ik een spelletje probeer over te zetten, klik ik dus op OBEX OBJECT PUSH ON ..

Dan komt in beeld: Receiving business card.
Tegelijkertijd piept mijn telefoon en staat er: verbonden: computernaam >>> inkomende opdracht >>> Verzoek nt toegestaan annuleert..

En op mijn computer komt te staan: The Business card could not be received. Error: The request could not be honored.

Hoe kan ik dit oplossen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

rjongen schreef op 16 maart 2004 @ 17:07:
Maar als ik een spelletje probeer over te zetten, klik ik dus op OBEX OBJECT PUSH ON ..

Tegelijkertijd piept mijn telefoon en staat er: verbonden: computernaam >>> inkomende opdracht >>> Verzoek nt toegestaan annuleert..

En op mijn computer komt te staan: The Business card could not be received. Error: The request could not be honored.

Oplossing is door mij zelf gepost LEES HET TOPIC!!!!!!! ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het cker dat je wel games met datakabel kan overzetten, en/of is er iets wat je (nog meer) niet kan doen met datakabel ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:35:
Doe jij nou ff niet zo wijs, want je heb tot nu toe geen zinnig woord op dit forum gepost. Laat staan dat je ook maar enig technisch inzicht ten toon gespreid hebt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:35
silitek schreef op 16 maart 2004 @ 10:36:
voor de V525@V600 bezitters..met NOKIA multimedia converter Pro.v2.0 kun je MP4 video's maken voor je foon :9 ... filmpje's kun je neerhalen bij www.kicken.com ;)

beetje overbodige luxe...maar wel leuk >:)
Mmm, had dit afgelopen weekend al gepost in het V600 topic en aangezien ik jou daar ook wel eens zie, sili, vind ik het niet echt origineel van je. Maar goed, dan had ik het hier ook maar moeten posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
nero355 schreef op 16 maart 2004 @ 17:08:
[...]

waar dan?!
zeg tenminste welke pagina.
ik heb dit deel helemaal gevolgd, maar ik weet niet meer waar?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

Exirion

Gadgetfetisjist

rjongen schreef op 16 maart 2004 @ 17:18:
waar dan?!
zeg tenminste welke pagina.
ik heb dit deel helemaal gevolgd, maar ik weet niet meer waar?!
Zet aantal posts per pagina op 999 en gebruik Ctrl-F.
Simpel.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
okee, en waar kan ik dat instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 16 maart 2004 @ 17:08:
[...]

hoe zoek ik dat tussen 600 berichten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 17:28:
[...]

hoe zoek ik dat tussen 600 berichten :O
kijk eens twee posts boven die van jou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
rjongen schreef op 16 maart 2004 @ 17:07:

Niet erop klikken, game (*.jar) erop slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar

---> Wat zijn de extra kosten bij daydeal? als ik zo'n antenne koop, hoeveel moet ik dan bij betalen? nu kostie daar $8.99, dan krijg je 15% korting, maar hoeveel betaal je dan in totaal. En wat houdt paypal in? Hebben jullie ook zo betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

heb ik 1pagina terug al losgelaten :O
Awkwarding schreef op 16 maart 2004 @ 16:35:
weet iemand eenhandig progje waarmee ik filmpjes kan bewerken?
Andere resolutie ervan maken (zodat ie net zo groot als me V525 scherm wordt ofzo), en dat ik de geluidkwaliteit kan veranderen (naar lagere kbps) en eventueel de audio uit het filmpje kan "knippen" en los opslaan?

En de voicememo op de v525, kun je die op een of andere manier gebruiken als beltoon? En kun je die voicememo ook op handsfree zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

????
®Otto schreef op 16 maart 2004 @ 17:11:
[...]

Mmm, had dit afgelopen weekend al gepost in het V600 topic en aangezien ik jou daar ook wel eens zie, sili, vind ik het niet echt origineel van je. Maar goed, dan had ik het hier ook maar moeten posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Op dit moment 17:30, heeft Dixons online weer voorraad, dus als je nog een mobieltje moet scoren, doe je voordeel ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
MaStar schreef op 16 maart 2004 @ 17:33:

---> Wat zijn de extra kosten bij daydeal? als ik zo'n antenne koop, hoeveel moet ik dan bij betalen? nu kostie daar $8.99, dan krijg je 15% korting, maar hoeveel betaal je dan in totaal. En wat houdt paypal in? Hebben jullie ook zo betaald?
probeer eens iets te bestellen, dan kom je er vanzelf achter.
Enne: tien keer dezelfde vraag stellen hoeft echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
sunoke schreef op 16 maart 2004 @ 17:44:
[...]

probeer eens iets te bestellen, dan kom je er vanzelf achter.
Enne: tien keer dezelfde vraag stellen hoeft echt niet.
ja sorry, maar als niemand antwoord geeft...

Ik wil gewoon zeker weten, omdat je het toch uit Amerika bestelt, niet dat er zo 10 Euro extra bijkomt..

Dus nu heb ik nog geen antwoord (waar ik iets mee kan) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

silitek schreef op 16 maart 2004 @ 17:35:
heb ik 1pagina terug al losgelaten :O

[...]
waar?? :? :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dolby schreef op 16 maart 2004 @ 17:36:
Op dit moment 17:30, heeft Dixons online weer voorraad, dus als je nog een mobieltje moet scoren, doe je voordeel ermee.
yep, heb er net 5 besteld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 ?, profiteur zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Met dit: NOKIA multimedia converter Pro.v2.0 kun je in iedergeval MP4 maken...maar op jouw vraagstelling terug te komen, bewerken tot of zonder audio dat weet ik niet.

Otto, lees niet alles op V600 topic. Wist ook niet dat het daar rondzwerfde ;) Had het anders niet gepost...ere wie ere toekomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zeg jij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
fotos die in je telefoonboek gebruikt worden, kan je die verwijderen?
gaat dan de afbeelding alleen weg bij dat contact, of is het contact ook meteen weg?

waarom geeft niemand antwoord?!

[ Voor 17% gewijzigd door rjongen op 16-03-2004 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 17:55:
[...]

yep, heb er net 5 besteld :*)
Hans, hartstikke fijn voor je, hebben wij nix aan hoor. En denk maar niet dat iemand van dit forum jou gelooft. Dus blijf gewoon serieus ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525
  • Laatst online: 11-07-2024

V525

.

Ik heb een object push maar als ik ringtones plaatsjes verstuur doe ik dat door eerst ze te downloaden en dan degene die ik op mijn telefoon wil hebben te selecteren en dan rechtermuisknop,kopieren,bleutooth, en dan naar men telefoon zonder dat object push werkt perfecht. Totdat ik spellen ga proberen, dat werkt dus niet ook niet als ik ze versleep naar dat object push. Hij maakt dan wel gewoon verbinding maar als ie wilt versturen geeft een error aan en bij plaatjes, ringtones gaat het dus wel allemaal goed. Iemand met een oplossing???
Ik heb geen DATAKABEL!!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Laatst online: 14-09 15:54

Mad_Demon

de dokter

Over het afleverraport, volgens mij is het zo dat als het bericht verstuurd word en onderweg is je in de outbox bij berichtstatus het raport kan lezen. Als het onderweg is zal er een groen pijltje bij het envelopje staan, als het verzonden is een rood pijltje.

(ik blijf nog even experimenteren hiermee)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rjongen schreef op 16 maart 2004 @ 18:04:
fotos die in je telefoonboek gebruikt worden, kan je die verwijderen?
gaat dan de afbeelding alleen weg bij dat contact, of is het contact ook meteen weg?

waarom geeft niemand antwoord?!
Rjongen, rustig aan. Het is hier geen vraag maar raak forum.

Het antwoord is nee: het contact blijft behouden. En met een beetje uitproberen was je hier zelf ook opgekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Spleasure schreef op 16 maart 2004 @ 13:16:
Heeft iemand enig idee hoe je de V525 als modem kunt gebruiken? Ik heb de mobile Phone tools gedownload, en ik krijg een verbinding, maar ik kan vervolgens geen websites bezoeken, alleen pingen naar ip's. De pings liggen rond de 800 ms.
Ik heb hetzelfde probleem, laat ff weten als je het opgelost hebt.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.