::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
5 - 8 - 12 - 20
Mcafee 7 laat er dan nog 2 door
5 - 20
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Verwijderd
de zip file met wachtwoord
en de 24,25 zonder het virus, wel aardig dacht ik zo
Redelijke score. Kan de windows scanner nu FF niet testen.
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Verwijderd
Hmmm...Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 12:50:
kaspersky 5.0.121 laat er hier 3 door:
de zip file met wachtwoord
en de 24,25 zonder het virus, wel aardig dacht ik zo
Verwachten ze daar soms dat je een file gaat flaggen op filename?
Als er een password in de mail had gestaan had KAV5 dat ding kunnen disinfecten, maar nu dus niet..
Goede test.
Virusscanner: Kaspersky 5.0.121
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Hier wordt overigens eTrust van CA als virusscanner gebruikt.
(Het zijn overigens nrs 4, 5, 17 en 23 die doorgelaten worden.)
[ Voor 19% gewijzigd door Cool_Willy op 07-09-2004 11:40 . Reden: toevoeging ]
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
om precies te zijn kreeg ik er 26
Free your mind and your OS will follow.
[ Voor 117% gewijzigd door lordgandalf op 07-09-2004 14:52 ]
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
Verwijderd
ik vindt het zonde om deze opnieuw te starten, staat al teveel bruikbare info in..
Dus geen schop maar een uitbreiding..
Ik draai XP met Mcafee 4.5.1, scanssyteem 4.3.20
Die van mij laat er 8 door..
Weet iemand trouwens hoe groot de kans is dat er toch een virus doorkomt, ondanks dat nu de code wel gepakt wordt? Of andersom: hoe groot is de kans dat het virus er toch doorkomt terwijl de code wel gepakt wordt?
Dit vind ik niet echt " betrouwbaar"
Onderbouwing? Waarom zou dit niet betrouwbaar zijnfooker schreef op 31 oktober 2004 @ 14:43:
Zijn er niet wat meer echte tests?
Dit vind ik niet echt " betrouwbaar"
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
F-secure Client Security da bom!
Heerlijk pakketje vooral als je over de zakelijke versie beschikt waardoor je 't programma helemaal in kan richten zoals je zelf wilt en dan een installer kan maken voor 't ding
(Ik zet 'm altijd op auto delete bij een werkstation, dus ook bij mezelf, behalve als 't om servers gaat... Ook al wordt beweerd dat 't niet zo goed is ik doe 't lekker wel!
Let wel op als je een installer maakt dat je de instelling: "scan on changed of creation" op uit zet, anders wordt je pc mega traag
[ Voor 6% gewijzigd door zwahiel op 01-11-2004 01:00 ]
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Hier bijna hetzelfde, alleen had Chello ook de attachment van #27 verwijderd maar die van #6 dan weer niet. NAV verwijderde de attachment van #6 dan weer wel, maar deed daarna idd niks aan 24 en 25.RAZORDUDE schreef op 01 november 2004 @ 00:22:
Chello heeft ze allemaal tegengehouden behalve #24 en 25 van de 27, en NAV heeft 24,25 ook niet herkent.
20 en 23 kwamen helemaal leeg aan, geen tekst en geen attachment. Terwijl Chello/UPC elke keer de onderstaande melding invoegde in 6 talen en NAV altijd een tekst message in de bijlage stopt ipv de originele file, waarom 20 en 23 dan toch leeg waren weet ik niet.
...
Er is een virus EICAR test file gevonden in de attachement/bijlage eicar.zip/EICAR.COM. De eicar.zip/EICAR.COM is verwijderd.
Voor meer informatie raadpleeg de speciale FAQ onder "Customer Services" -> "Helpdesk" op www.upc.nl.
...
Verwijderd
Hij zal wel bedoelen dat dit geen test is om wel/niet voor scanner x/y te gaan, want wat er getest is niet bijster relevant.Spider.007 schreef op 31 oktober 2004 @ 23:57:
[...]
Onderbouwing? Waarom zou dit niet betrouwbaar zijn
Het is leuk om te zien wat je scanner er van bakt, maar eigenlijk ook niet veel meer dan dat, imo dan.
Daarmee zet je de scanner eigenlijk effectief uit?zwahiel schreef op 01 november 2004 @ 00:59:
Let wel op als je een installer maakt dat je de instelling: "scan on changed of creation" op uit zet, anders wordt je pc mega traag
Scannen op veranderde/gecreërde bestanden lijkt mij juist net het allernoodzakelijkste?
Verwijderd
edit: Geen virusscanner dus, maar blokt gewoon executables:
What does Gmail do to prevent viruses?
Because most computer viruses are contained in executable files, standard virus detectors scan messages for executable files that appear to be viruses. Gmail blocks viruses by not allowing you to receive executable files (such as files ending in .exe) that could contain damaging executable code.
Gmail does not accept these types of files, even if they are sent in a zipped (.zip, .tar, .tgz, .taz, .z, .gz) format. If someone tries to send this type of message to your Gmail account, the message will be bounced back to the sender.
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 14:31 ]
- Symantec AntiVirus Corporate 9.0.0.338;
- Scan Engine 1.2.0.13;
- Virus definition file 29-10-2004 rev.37.
- Test #5: Eicar virus sent using BinHex encoding (this is a rarely used Macintosh mail format);
- Test #23: Eicar virus within zip file hidden using the "Empty MIME Boundary Vulnerability" (attachment can be opened by all versions of Microsoft Outlook and Outlook Express);
- Test #25 (non-virus): Attachment with a CLSID extension which may hide the real file extension. This does not include the Eicar virus, however your mail server should still block this since the CLSID technique can be used to hide the true extension of a malicious file. (attachment can be opened by any Windows computer).
Update: nummertje 24 kwam na een uurtje overigens ook in mijn mailbox opduiken, dus ook deze is niet tegengehouden.
[ Voor 8% gewijzigd door InsjaHH op 03-11-2004 19:19 ]
gewoon goed opletten
Dit zijn no. 17 & 25.
Van de rest komt van de mailserver netjes een bericht dat het om een infected file handelt.
* Jiffy voelt zich behoorlijk safe voor een thuisgebruiker.
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...
Oja, test #24 kwam dus door met een text document.
[ Voor 17% gewijzigd door MortalPiso op 07-11-2004 11:22 ]
Nr.6 wordt gestopt door outlook, na openen beveiligd door VirusScan
nr.25 is geblockt door Outlook.
Stel me in ieder geval iets geruster.
(eindelijk iets dat @home wel goed in orde heeft
[ Voor 7% gewijzigd door bgrr op 19-11-2004 19:42 ]
ik heb voor de gein nog maar eens getest maar dan met mijn POP-mail
Demon filtert er niets uit, alles komt netjes binnen. McAffee 7.0 pakt wederom alles eruit. Helft nog voor ik het binnen heb, de rest zodra het op de hardeschijf staat.
Ik vind het vreemd dat ik zag dat iemand anders met dezelfde versie wel die test-virussen doorlaat? Owja, als Mailclient gebruik ik de M2 client van Opera.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
das minder fijn dan ik d8
bij de POP3 (niet onder eigen beheer, kleine kans op virusscanner):
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| 1 bijlage verwijderd
2 bijlage verwijderd
3 bijlage verwijderd
4 zonder bijlage :S
5 zonder bijlage :S
6 bijlage verwijderd, waarschuwingen voordat geopend wordt
7 **niet uitvoerbaar eicar.com (3 bytes)
8 **niet uitvoerbaar eicar.com (69 bytes)
9 bijlage verwijderd
10 bijlage verwijderd uit attached mail
11 **leeg zip (25 bytes)
(12 bestaad niet)
13 bijlage verwijderd
14 **winmail.dat (1.64 KB)
15 bijlage verwijderd
16 **ATT00273.dat (113 bytes)
17 zonder bijlage :S
18 **leeg zip (25 bytes)
19 **mimecode in beeld
20 **leeg zip (25 bytes)
21 **leeg zip (25 bytes)
22 zonder bijlage
23 **leeg zip (24 bytes)
24 **Virus Scanner Test #24 (non-virus).dat (810 bytes)
25 **clsidfile.txt.{00020C01-0000-0000-C000-000000000046} (144 bytes)
26 2de zip is leeg
27 **test.txt > fatal CRC error (124bytes) |
volgens mij (de **) zijn er dus 13 doorheen
wat een klote antivirus is norton eigenlijk...
[ Voor 3% gewijzigd door ExploWare op 19-11-2004 21:05 ]
. . . . . Youp.net . . . . .
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 16:17 ]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
test 5: Niet gedetecteerd. Geen attachment. Wel deze (onschadelijke) plaintext:
1
2
3
4
| (This file must be converted with BinHex 4.0) :#@9TBf&b,Q0[E3"#58j"E@4[F`!!!!!!4J!!!!!B"&Je6b&3*8""8&XdA&"D@$8 d+&"H+6G$3bNhI54&580"8Le69%&14%&54#e"6P4*9NP599-Y9%969#e'58a&)54 )+dJU$3U'"`!!: |
test 6: Niet gedetecteerd. Sla ik de attachment op, dan wordt ie wel gevonden.
test 14: Niet gedetecteerd: "winmail.dat > TNEF > eicar.com - incorrect CRC checksum, the file may be damaged"
test 20: Niet gedecteerd. Pas bij het extracten van de zip word het virus gedetecteerd.
Niks ernstigs aan de hand dus.