ik heb de inspiron 9100 de 22e besteld en verwachte levertijd is 27 april... lekker lang wachten dus....
maar goed. ik heb zeker 2 weken om me heen gezocht en kwam toch echt bij deze uit. Ik heb ook een inspiron 5000 gehad en echt met supertevredenheid mee gewerkt en lange tijd mee gewerkt.
met de 5000 ooit 1 probleengehad:
koelingsprobleemje na 1,5 jaar
Ik belde na een week hoe het ermee stond en bleek dat de chauffeur 'm gestolen had
Toen.. na 1,5 week een spiksplinternieuwe gehad met betere specs met excuus.
nou.. voor een online verkoop vind ik ook dat geen tegenvaller (behalve de diefstal zelf dan natuurlijk)
ik lees in het forum dat levertijden regelmatig verschoven worden, maar ik denk echt dat het de moeite waard is en dat deze laptop /kwaliteit/ prijs zeker niet slecht is en ik heb nog geen waardige concurrent gezien met een voor mij zo een goede naam met laptops.
ik wacht dus vol spanning
Intel® Pentium® 4 3,2ghzTechnologie met Hyper-Threading Support
15.4" Widescreen LCD Displays met UltraSharp™ Technology WUXGA
Intel® 865PE Chipset met Dual Channel Memory support
ATI® Mobility™ RADEON™ 9700 128MB, 8x AGP
1024MB 400MHz DDR RAM
80GB Ultra ATA/100 Harde Schijf
Services: 3 Jaar European Collect & Return Garantie
Blue tooth
24 CD/RW 24DVD COMBO
met de 5000 ooit 1 probleengehad:
koelingsprobleemje na 1,5 jaar
Ik belde na een week hoe het ermee stond en bleek dat de chauffeur 'm gestolen had
Toen.. na 1,5 week een spiksplinternieuwe gehad met betere specs met excuus.
nou.. voor een online verkoop vind ik ook dat geen tegenvaller (behalve de diefstal zelf dan natuurlijk)
ik lees in het forum dat levertijden regelmatig verschoven worden, maar ik denk echt dat het de moeite waard is en dat deze laptop /kwaliteit/ prijs zeker niet slecht is en ik heb nog geen waardige concurrent gezien met een voor mij zo een goede naam met laptops.
ik wacht dus vol spanning
Intel® Pentium® 4 3,2ghzTechnologie met Hyper-Threading Support
15.4" Widescreen LCD Displays met UltraSharp™ Technology WUXGA
Intel® 865PE Chipset met Dual Channel Memory support
ATI® Mobility™ RADEON™ 9700 128MB, 8x AGP
1024MB 400MHz DDR RAM
80GB Ultra ATA/100 Harde Schijf
Services: 3 Jaar European Collect & Return Garantie
Blue tooth
24 CD/RW 24DVD COMBO