UFO week aka Tweakweek

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.501 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
Na het wederom niet halen van leuke benchmarken gaan we in de zomer dus meerdere dagen aan de slag. Waarbij enkele dagen voor het afstellen zonder publiek bedoeld is en de andere dagen openbaar :)

Ik was al druk bezig op de achtergrond met de voorbereidingen hiervoor. Uiteraard zal ik hier de deelnemers bekend maken en de data. Locatie en grote nog onder voorbehoud. Sponsoring is een van de belangrijkste onderdelen om dit te laten door gaan. Er is nu al genoeg gesneuveld, wat uit eigen zak betaald moet worden :(

Met mogelijkheid tot slapen en lannen natuurlijk.

Een ieder die goede ideeen heeft zodat deze maal UFO wel lukt gaarne reageren. We moeten leren van voorgaande fouten.

Dit is het reageer topic, het echte topic zal geopend worden als er meer bekend is. Dan zal deze ook verdwijnen dus spui je ideeen hier.

reacties buiten topic gaarne op frozencpu@mytweakers.net

CU ALL @ TWEAKWEEK (op zijn english)

[ Voor 46% gewijzigd door petervandamned op 07-03-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:06

Epsilon

Dat kun je nu nog niet zeggen. Er zal ook iets anders dan een topic geopent moeten worden voor de resultaten.

Ik denk echter dat dit moeilijk te realiseren is. Een weekend kan, maar een hele week is echt een klus van hier tot ginder (hoogstens in EEN vakantie).

Meetings voor de echte dag is een goed idee (van Haeg wel te verstaan!!).

edit
Peter, kan je een goede topicstart hier van maken want zo stroomt dit topic vol met reacties die eigenlijk veel te kort (betrapte mezelf erop) en sensatie gericht zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Epsilon op 07-03-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:47

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb het een beetje geprobeerd te volgen, maar is nog niet helemaal gelukt overigens :+

Aangezien ik bezig ben met een winkeltje op te zetten (is nog niet helemaal zeker, maar plannen liggen er wel) zou ik opzich wel een paar mobo's/hdd's willen inzetten om goed te kunnen verkrachten ;) en evt. andere componenten (dus soort van sponsoring is het).

Nee, CPU's zal het enige zijn wat ik dus niet ga kopen... :+

Want:

1. Die kunnen kapot gaan, en dan kan ik zowieso fluiten naar garantie ;)
2. Ze kunnen net niet goed genoeg zijn, dus beter je eigen CPU waarvan je weet dat hij met lucht bijv. al uitermate goed klokt.
3. Waar moet ik de funding vandaan halen :? :P

Ik zal het een beetje proberen te volgen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Twynn op 07-03-2004 17:36 . Reden: Posts samengevoegd :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de systemen 'beter voorbereid' moeten worden. Dan bedoel ik, HD's al helemaal thuis voorgeinstalleerd precies voor dat systeem, dat dus al bekend is wat de systemen precies worden. (ik zeg maar iets, ik ben niet @UFO geweest, dus t kan best zijn da k wa idioots zeg)

En een conclusie trekken uit de vorige UFO's welk mem, welke proc, welk mobo enz. het best zijn en dat die als eerst gebruikt worden (ik had begrepen dat veel mem-reepjes problemen hadden gister? Daar kan je dan bijv. naar kijken)

En idd veel kijken wat er bij de vorige 3 UFO's misging. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een probleem bij ufo was dat niet iedereen meenam wat gezegt is (er waren 4 procs toegezegt waarvan er maar 1 gezien is) er was een systeem dat gewoon niet wilde OCen en dat zou aan het geheugen liggen (heb er wel 5 verschillende modules in gezien dus het mobo was ook niet alles.... :X ) dit komt er weer op neer dat we gewoon 100% zeker moeten zijn wat voor hardware we zullen zien, al deze hardware moet gezien andere gebruikers die hun ervaring posten goed met elkaar overweg kunnen en thuis al bewezen hebben dat het ook goed werkt. zo kun je het beste van het beste van verschillende mensen samen voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

Om thuis al uit te zoeken of de hele setup goed werkt lijkt me een beetje dubbel werk. Al eerder genoemd, we zouden weer zo'n UFO site moeten hebben met een gedeelte waar we ONLINE een systeem kunnen samenstellen. Als we iig 1 systeem zo samenstellen met personen die 110% zeker komen en duidelijke afspraken maken over de tijden kunnen we bij aankomst gelijk aan de slag. :)

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 15:08:
Een probleem bij ufo was dat niet iedereen meenam wat gezegt is (er waren 4 procs toegezegt waarvan er maar 1 gezien is) er was een systeem dat gewoon niet wilde OCen en dat zou aan het geheugen liggen (heb er wel 5 verschillende modules in gezien dus het mobo was ook niet alles.... :X ) dit komt er weer op neer dat we gewoon 100% zeker moeten zijn wat voor hardware we zullen zien, al deze hardware moet gezien andere gebruikers die hun ervaring posten goed met elkaar overweg kunnen en thuis al bewezen hebben dat het ook goed werkt. zo kun je het beste van het beste van verschillende mensen samen voegen.
Die CPU's waren er wel
Maar dit was de enige 3200+

Ik had een 3000+ bij, evenals beastlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
zoals ik al zei

in dit topic gaan we uitzoeken wat en hoe we het gaan aanpakken nu dt keer
uiteraard komt er een site
maar vooral willen we hier leren van de fouten

alle onzin reacties gaan de mods dan ook verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:56
ik heb iig een goed idee: zorg voor een grotere ruimte :) op het drukste moment was het wel heel erg vol in dat zaaltje

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epsilon schreef op 07 maart 2004 @ 15:48:
[...]

Die CPU's waren er wel
Maar dit was de enige 3200+

Ik had een 3000+ bij, evenals beastlock.
Jah jammer dat we die niet hadden kunne testen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het meerdere dagen is ontloop je al een hoop problemen. Met een berg hardware kan elke tweaker gewoon lekker gaan tweaken op lucht en alle mods uitvoeren als die eventueel nodig zijn. Als het systeem goed draait mag er pas extreme koeling op :)

Iets anders zijn hele systemen. Daar kan eerst een prom op en later een cascade mocht het een toppertje zijn. Zo heb je geen onnodig werk met de cascades en selecteer je meteen de goede systemen.

Een combinatie van bovenstaande lijkt me een strak plan :)

Ik ben iig bereid een heel systeem mee te slepen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 20:59:
Als het meerdere dagen is ontloop je al een hoop problemen. Met een berg hardware kan elke tweaker gewoon lekker gaan tweaken op lucht en alle mods uitvoeren als die eventueel nodig zijn. Als het systeem goed draait mag er pas extreme koeling op :)

Iets anders zijn hele systemen. Daar kan eerst een prom op en later een cascade mocht het een toppertje zijn. Zo heb je geen onnodig werk met de cascades en selecteer je meteen de goede systemen.

Een combinatie van bovenstaande lijkt me een strak plan :)

Ik ben iig bereid een heel systeem mee te slepen :)
Ik dan ook wel
want als het langer is als 1 dag, kan ik OF zelf rijden tegen die tijd, of ik kan eventueel nog wel gebracht worden.

Dit betekent dat ik ook youpy mee kan nemen die kant op

Wat eventueel ook kan is het volgende (idee van hans):

Vol weekend tweaken (zondag open voor publiek, zaterdag geselecteerde tweakers). Van te vore een paar keer bij elkaar komen om de nodige dingen door te spreken enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epsilon schreef op 07 maart 2004 @ 21:20:
[...]

Ik dan ook wel
want als het langer is als 1 dag, kan ik OF zelf rijden tegen die tijd, of ik kan eventueel nog wel gebracht worden.

Vol weekend tweaken (zondag open voor publiek, zaterdag geselecteerde tweakers). Van te vore een paar keer bij elkaar komen om de nodige dingen door te spreken enz.
Hans zn idee was idd een goeie (nog steeds trouwens). Ik had daar min of meer al rekening mee gehouden.

Het is dus niet OF, maar EN.. Want de manier van Hans is gewoon erg goed. Niet teveel mensen en alle tijd van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 09:56

Maku

Derp

Epsilon schreef op 07 maart 2004 @ 21:20:
[...]

Ik dan ook wel

een weekeind is wel relaxed want er stonden 4 a 5 mensen te werken en nog 20 te kijken dat was vervelend .. op een zondag ben je klaar met kloten en kan je benches laten zien ..

offtopic:
ps de voltmod doet niets 8)7 erg vaag .. voltage gaat niet omhoog ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

mocht de lokatie van petervandamned niet doorgaan kan ik waarschijnlijk in tilburg een gymzaal van een basisschool regelen in weekeinden/vakanties, deze wordt al gebruikt voor lanpartys.

-hoe het met de stroom zit weet ik niet, het maximale tot nu toe was 20 pcs + monitoren
-lan moet kunnen, als de zaal in 2en wordt gedeeld is er plek voor 10 tot 16 pcs en een bonk ruimte voor OCen
-geen kantine er bij helaas dus iemand even langs de aldi rijden voor drinken en eten
-slapen kan er ook, er is een afgesloten kleedkamer/doucheruimte

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

rimpeldinky schreef op 07 maart 2004 @ 23:53:
mocht de lokatie van petervandamned niet doorgaan kan ik waarschijnlijk in tilburg een gymzaal van een basisschool regelen in weekeinden/vakanties, deze wordt al gebruikt voor lanpartys.

-hoe het met de stroom zit weet ik niet, het maximale tot nu toe was 20 pcs + monitoren
-lan moet kunnen, als de zaal in 2en wordt gedeeld is er plek voor 10 tot 16 pcs en een bonk ruimte voor OCen
-geen kantine er bij helaas dus iemand even langs de aldi rijden voor drinken en eten
-slapen kan er ook, er is een afgesloten kleedkamer/doucheruimte
Mag ik vragen waar ? (ik woon NL in tilburg)
Weet ik meteen hoe groot het is enz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

gymzaal van basisschool fatima, in de wijk fatima vlak bij de piushaven

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:19
Maak ik nou een héle domme opmerking als ik een lang weekend suggereer, of ben ik de eerste die er op komt??

- Maandag 12 April is 2e paasdag
- Donder 20 en Vrijdag 21 mei is het Hemelvaart
- Maandag 31 mei is het 2e pinksterdag

Dit zit tussen een week en een weekend in, maar jullie zijn de oc'ers, ik doe alleen een suggestie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Dit lijkt mij idd wel een leuke suggestie maar kan je dat niet combineren met campzone ;) :P :P ;) })

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Alle suggesties zijn welkom hier

ik d8 zelf aan een locatie met koelcellen ;) dus zijn die er op campzone :) ?

dus

A: tijd is belangrijk (dus meerdere dagen)
B: locatie en grote van de locatie
C: tijdstip
D: mogelijkheid to pitten
E: bereikbaarheid (niet dat de cascades door de blubber moeten)
F: Kijkers dag
G: Sponsoring
H: Lan en I-Net
I: Organisatie

[ Voor 25% gewijzigd door petervandamned op 08-03-2004 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
/me is van de Evenementen Commissie Leeuwenhorst... :+

Ik zie eigenlijk niet echt 't nut van een overclockweek... we hebben immers ook al tongzoen-dag e.d... Ooit gedacht dat het HEEL warm kan worden met al die overclockers? :|

Als ik het goed lees, wil je het voor publiek afschermen... Je wilt dus niet mensen die 'r van horen en even langs komen wippen helpen en leren overclocken... Laat staan ze binnenlaten... Als ik het zo zie, wordt de organisatie dus echhies niks... Overigens moet je zo'n zaal al MAANDEN van te voren bespreken, want als je de week / maand ervoor komt, dan zeggen hun "Toedeloe... hij's al uitgeleend". Daarnaast moet je voor een zaal zo'n 88€ rekenen met uur, want je wil uiteraard wel de hele zaal... Dan komt 't stroom nog, want je moet wel een mannetje voor de stroom hebben, 't is niet zo fijn als de zooi in de stoppenkast KABLAM! zegt... Dan wil je zeker ook nog dat de PC's toch wel in een netwerk aan elkaar gekoppeld worden? Moet je switches huren, dan is het het handigst op 19" in een flightcase... €€€

Kijk eerst of er daadwerkelijk interesse is, de voorzieningen er zijn en of 't financiële voor de deelnemers wel haalbaar is... Zo'n weekje kost al gauw 100€ á 300€ p.p., heeft men dat er wel voor over? Een weekendje LANParty in een buurthuis kost zelfs minder 8)7
Zoek onder de computerwinkels in je buurt en in de buurt waar je het wil houden sponsors... Dan als laatste: Houdt 't ergens in Flevoland ofzow... Als iemand uit Maastricht naar Delfzijl moet, da's kut :P

[ Voor 73% gewijzigd door DanielB op 08-03-2004 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een heel verhaal getikt, sluit IE plots af, maar hier kwam het op neer :) :

* weekend lijkt mij het meest haalbaar, en met wat strakker werken ook tijd genoeg

* publiek ev. met wat lint afscheiden van degenen die echt tweaken, of toch de ruimte zo inrichten dat de tweakers wat meer plaats hebben. Ik heb namelijk het gevoel dat ik op momenten behoorlijk in de weg liep :P .

* aan het begin van de dag een plan van aanpak bespreken, of iemand die de centrale regie doet. Het liep allemaal wat langs elkaar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

petervandamned schreef op 08 maart 2004 @ 08:05:
Alle suggesties zijn welkom hier

ik d8 zelf aan een locatie met koelcellen ;) dus zijn die er op campzone :) ?
Denken wij aan hetzelfde? ;)

M'n pa had er totaal geen problemen mee, we hebben er 2 (in totaal opgedeelt in 5 aparte delen) dus er zal waarschijnlijk wel plek zijn ergens.

Plek om te slapen is er denk ik ook. In de loods zitten ook 4 "kantoren" waarvan er 3 leeg staan. Die zijn ook meteen verwarmt enzo. Er staan ook nog een berg bureau's in, die kunnen we mooi als tafels gebruiken.

Stroom is geen enkel probleem zover ik weet, er hebben wel zwaardere machines aan gehangen :z

@ KewlKiddo: de ruimte waar ik (en ik denk Peter ook) aan denken is gewoon gratis. Dus daar zitten geen kosten aan verbonden. Alleen de apparatuur zoals die switches en spul moeten geregelt worden :)

[ Voor 14% gewijzigd door Syngrow op 08-03-2004 09:01 ]

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SynGroW schreef op 08 maart 2004 @ 08:58:
[...]

M'n pa had er totaal geen problemen mee, we hebben er 2 (in totaal opgedeelt in 5 aparte delen) dus er zal waarschijnlijk wel plek zijn ergens.

Plek om te slapen is er denk ik ook. In de loods zitten ook 4 "kantoren" waarvan er 3 leeg staan. Die zijn ook meteen verwarmt enzo. Er staan ook nog een berg bureau's in, die kunnen we mooi als tafels gebruiken.

Stroom is geen enkel probleem zover ik weet, er hebben wel zwaardere machines aan gehangen :z

@ KewlKiddo: de ruimte waar ik (en ik denk Peter ook) aan denken is gewoon gratis. Dus daar zitten geen kosten aan verbonden. Alleen de apparatuur zoals die switches en spul moeten geregelt worden :)
Netwerk kan ik eventueel nog wel regelen :), een klein lan-netwerkje moet wel te regelen zijn. Laat ut me dan wel ff optijd weten ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
SynGroW schreef op 08 maart 2004 @ 08:58:
[...]

kijk dat zijn de vooruitzichten :)
overleg wel even goed ivm stroom en andere voorzieningen

I-Net voor scores te uppen ?

[ Voor 4% gewijzigd door petervandamned op 08-03-2004 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
petervandamned schreef op 08 maart 2004 @ 09:18:
[...]

I-net voor de scores te uppen (niet voor leechen)
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 09:12:
[...]

Netwerk kan ik eventueel nog wel regelen :), een klein lan-netwerkje moet wel te regelen zijn. Laat ut me dan wel ff optijd weten ;)
Dat zou dan weer perfect zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

petervandamned schreef op 08 maart 2004 @ 09:18:
[...]

I-Net voor scores te uppen ?
Er is geloof ik wel gewoon telefoon, maar dat kan ik niet garanderen.
Ik zal dat even navragen
Indien die wel aanwezig is, kan er denk ik makkelijk via Direct Internet van KPN (of zoiets) zo'n 56k lijntje aangelegt worden. De kosten daarvoor zijn nog te overzien zolang je niet de hele dag online bent :)

@ petervandamned: Anders kom een keertje langs, kun je het zelf even bekijken :)

[ Voor 8% gewijzigd door Syngrow op 08-03-2004 09:27 ]

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

KewlKiddo schreef op 08 maart 2004 @ 08:27:

Ik zie eigenlijk niet echt 't nut van een overclockweek... we hebben immers ook al tongzoen-dag e.d... Ooit gedacht dat het HEEL warm kan worden met al die overclockers? :|

Als ik het goed lees, wil je het voor publiek afschermen... Je wilt dus niet mensen die 'r van horen en even langs komen wippen helpen en leren overclocken... Laat staan ze binnenlaten... Als ik het zo zie, wordt de organisatie dus echhies niks... Overigens moet je zo'n zaal al MAANDEN van te voren bespreken, want als je de week / maand ervoor komt, dan zeggen hun "Toedeloe... hij's al uitgeleend". Daarnaast moet je voor een zaal zo'n 88€ rekenen met uur, want je wil uiteraard wel de hele zaal... Dan komt 't stroom nog, want je moet wel een mannetje voor de stroom hebben, 't is niet zo fijn als de zooi in de stoppenkast KABLAM! zegt... Dan wil je zeker ook nog dat de PC's toch wel in een netwerk aan elkaar gekoppeld worden? Moet je switches huren, dan is het het handigst op 19" in een flightcase... €€€

Kijk eerst of er daadwerkelijk interesse is, de voorzieningen er zijn en of 't financiële voor de deelnemers wel haalbaar is... Zo'n weekje kost al gauw 100€ á 300€ p.p., heeft men dat er wel voor over? Een weekendje LANParty in een buurthuis kost zelfs minder 8)7
Zoek onder de computerwinkels in je buurt en in de buurt waar je het wil houden sponsors... Dan als laatste: Houdt 't ergens in Flevoland ofzow... Als iemand uit Maastricht naar Delfzijl moet, da's kut :P
Je bent wel heel erg bezig met dat organisatie gebeuren dat je let op kleine dingen en niet meer waarom het werkelijk gaat: tweaken.

We hebben nu wel gezien dat er toch genoeg animo voor is. Er was een man of 40 aanwezig. Als de volgende keer professioneler is en vooral beter aangekondigt is (dus bijvoorbeeld frontpage ipv een topic op GoT), kan dit oplopen.

Je hebt het ook niet goed begrepen wat betreft de afscherming. Het tweaken zal gebeuren achter gesloten deuren om de boel werkend te krijgen (dat valt nog niet mee namelijk) en daarna gaan de deuren open voor het publiek. Eventueel wordt er een kleine bijdrage gevraagt bij binnenkomst (zeg een 5euro pp).

Stroom is niet echt een probleem waarschijnlijk. Als er 2 groepen zijn kun je de tweakbakken er al aanhangen. Als het dan toch achter gesloten deuren is, zijn er ook niet zo gek veel PC's. Een systeem of 8 lijkt me een mooie gok. Eventueel een 3de groep. Uiteraard ligt dit allemaal aan de locatie.

Syngrow:
Die lokatie lijkt me IDEAAL. Koelcel is wel leuk voor een record poging ;), maar let op mbt electronica die niet te koud mag worden zoals voedingen. Uiteraard kunnen die nog verwarmt en afgeschermt van de rest worden.

In die kantoren zou eventueel geslapen kunnen worden (als de tafels weg zijn scheelt dat dus ook al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Als ik kom zijn de switches geen probleem. Heb een paar 8 poorts switches. En kan misschien nog wel switches regelen met nog meer poorts.

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er zelf niet blijven slapen waarschijnlijk (dan krijg ik ruzie met 't meissie thuis; die heeft het toch al niet zo op dat computergedoe), maar mijn cascade staat uiteraard ter beschikking.

'k zal er eens gewoon een normaal verdampertje op sleutelen. Dan is-ie wat beter bruikbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik heb nog wel een paar Cisco's/3Com's voor netwerk hier thuis liggen (24 poorten), dus dat is geen probleem... Internet, dat is lastiger, dan moet er in de buurt van de lokatie of iemand wonen met Internet zodat we hem met wireless binnen kunnen halen, of de lokatie zelf moet erover beschikken (telefoonlijntje om af en toe iets te uppen lijkt me zat). Vetter is natuurlijk een webcam 8) ;).

Grootste probleem met de hardware is denk ik dat iedereen het thuis ook gebruikt, als dan een persoon ziek is komt zijn hardware gewoon niet, of als hij geen zin heeft, of iets gebeurt etc. etc., dus dat moet heel goed geplanned worden, en bijv. dat iemand het kan oppikken als die persoon op het laatste moment niet kan. Klinkt lastig, maar als je een lastig doel hebt is dat ook lastig te bereiken (d0h :Y) ).

Verder denk ik dat er geen 100 mensen komen kijken die dus allemaal € 5 in het laatje zullen brengen voor de origamiesatie ( :+ ).

Ook zie ik ineens wat meer problemen in sponsoring, ik denk dat er vast webshops zullen zijn die voor meer promo wat spul willen "uitlenen" maar dat wil niet zeggen dat bijv. die mobo's 300FSB gaan halen etc. is een lastige zaak :/

Overigens, de lokatie is lastiger als we over meerdere dagen praten, vooral slapen maakt het erg lastig daarvoor moet je meestal vergunningen voor aanvragen bij de gemeente. Daarom zou het handiger wezen als er een goedkoop hotel in de buurt zou zijn dat je een goedkopere lokatie kan regelen, alleen vervelend voor de mensen die al helemaal weinig geld hebben die krijgen dan situaties dat ze op straat moeten slapen :/ (of iemand moet aerobedden meenemen :+ ).

Al met al, het is heel lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RommelD schreef op 08 maart 2004 @ 10:13:
Als ik kom zijn de switches geen probleem. Heb een paar 8 poorts switches. En kan misschien nog wel switches regelen met nog meer poorts.
leuk lannen met 8 poorts switches ;) :X

Maar lanparty combi met UFO lijkt me een leuk idee, dan kom ik wel langs als het nog redelijk is aan te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjeeezz.. No offence, MAAAR.. Je hebt er volgens mij niks van begrepen, er is animo genoeg, waarom zo negatief? O ja..je overdrijft ook nog en heel klein ietsie pietsie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

aKra schreef op 08 maart 2004 @ 11:34:
Overigens, de lokatie is lastiger als we over meerdere dagen praten, vooral slapen maakt het erg lastig daarvoor moet je meestal vergunningen voor aanvragen bij de gemeente. Daarom zou het handiger wezen als er een goedkoop hotel in de buurt zou zijn dat je een goedkopere lokatie kan regelen, alleen vervelend voor de mensen die al helemaal weinig geld hebben die krijgen dan situaties dat ze op straat moeten slapen :/ (of iemand moet aerobedden meenemen :+ ).

Al met al, het is heel lastig!
Vergunningen :? Ik heb vaak zat lans gehouden (man of 20) in panden van bedrijven en daar ook lekker blijven slapen geen probleem met vergunningen hoor zelfs de beveiliging kwam niet kijken waarom er zo laat nog mensen waren.

Mensen kunnen zelf toch wel luchtbedden meenemen :)

Dus je kan het heel lastig maken ja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 11:44:
[...]

Sjeeezz.. No offence, MAAAR.. Je hebt er volgens mij niks van begrepen, er is animo genoeg, waarom zo negatief? O ja..je overdrijft ook nog en heel klein ietsie pietsie :+
Dat geloof ik ook 8)7

maar goed

Sponsoring van hardware zal waarschijnlijk niet via webshops gebeuren. Tenminste de cpu's en moboos moeten rechtstreeks van de fabrikant vandaan komen. Geld waarschijnlijk ook voor vids en mems. Kleine zaken die niet zo gauw de geest kunnen geven kan via webshops.
Echter ook met dit soort producten moet er zorgvuldig gehandeld worden, niet iedere fabrikant staat te popelen om via voltmods hun spullen de lucht in te zien gaan. Das negatieve reclame, er moet iets positiefs uitkomen.
Dus waarschijnlijk zullen we al enkelen behaalde resultaten moeten laten zien.
Maar goed dat zijn zaken die ik en nog enkelen hier wel voor elkaar kunnen krijgen.

Wat betreft locatie. Gezien het voorbeeld van Syngrow, we kunnen moeilijk de familie op hoge stroom kosten jagen. Er zal dus echt wel een financieel potje moeten komen, waaruit we zaken kunnen betalen. Maar goed dat is voor latere zorg.

Eigen bewezen producten zijn natuurlijk wel welkom, maar gezien we enkel voor de hoogste benchmarks willen gaan zal enkel de top range dan werken.
Enkele basis systemen met een piv/amd op prom/vapo/wc enz natuurlijk voor de kijkers leuk om eens wat ideeen op te doen.

Dan het probleem verzekering! Iemand hier goed bekend in de verzekerings wereld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

The Doctor schreef op 08 maart 2004 @ 12:09:
[...]

Vergunningen :? Ik heb vaak zat lans gehouden (man of 20) in panden van bedrijven en daar ook lekker blijven slapen geen probleem met vergunningen hoor zelfs de beveiliging kwam niet kijken waarom er zo laat nog mensen waren.

Mensen kunnen zelf toch wel luchtbedden meenemen :)

Dus je kan het heel lastig maken ja :9
Ik weet het, het kan ook wel, maar komt de brandweer langs omdat ze lucht ervan hebben genomen of de politie moet je meteen weg en je mag een aardig leuke boete betalen :)

Het moet zowieso bekend zijn, want de brandweer moet gegevens hebben voor het uitrukken, dat ze niet over slapende deelnemers struikelen en waar ze dan slapen etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

akra, zo belangrijk is het niet dat er wat netwerk spullen zijn. Een paar hubs is eigenlijk al goed.

Btw, maybe herken je me wel als je deze pic ziet ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.voidyourwarranty.nl/images/reviews/ufo%20day/ufo%206.JPG

Dingen die we nodig hebben kun jij niet financieren met je winkeltje als je daarmee wilt gaan beginnen. De hardware moet gevoltmod worden willen we enige kans maken op een topscore. Echt interessant spul heb je dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Epsilon schreef op 08 maart 2004 @ 12:27:
akra, zo belangrijk is het niet dat er wat netwerk spullen zijn. Een paar hubs is eigenlijk al goed.

[afbeelding]
Dit soort zaken doen we dus voordat de kijkers komen.
Misschien wel ergens een ruimte waar het op soort van bestelling kan ? ;)
@uownrisk offcourse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik denk inderdaad dat dit wel een betere opzet is peter... Het enige probleem is idd. het slapen.. heb je echt een vergunning voor nodig... Als het een pand is waar niemand slaapt dan maken ze zich niet zo druk zijn de letterlijke woorden van de brandweer in waddinxveen :( Ik zit zelf op een scouting groep waar we nog wel eens feesten e.d organiseren.. Hierna slapen wij altijd met een stel op het clubhuis.. dit moet dus van tevoren aangemeld worden.. Anders een boute van ongeveer € 150 per man!!!

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Ik zal ook eens een balletje opgooien bij onze soos, ze doen daar wel meer speciale activiteiten zoals een LAN. Normaal is het een Bleiswijkers-only place, maar ik zal kijken wat de mogelijkheden zijn. :)

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Epsilon, ik heb nooit gezegd dat mijn spullen niet gemod zouden mogen worden, ik heb juist in mijn achterhoofd gehouden van juist wel omdat ik ook wel weet waar de bal klepel hangt bij het OC-en...

[ Voor 4% gewijzigd door aKra op 08-03-2004 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
ik zag leeuwenhorst en ik zag woonplaats noordwijk dus het kan niet missen dat het dan over mijn schooltje gaat :)
Epsilon schreef op 08 maart 2004 @ 12:27:

[afbeelding]

Dingen die we nodig hebben kun jij niet financieren met je winkeltje als je daarmee wilt gaan beginnen. De hardware moet gevoltmod worden willen we enige kans maken op een topscore. Echt interessant spul heb je dus niet.
Weet je nog waar je toen om vroeg (en je ziet in me hand waar ik mee kwam 8)7 |:( :D )

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 15:06:
[...]

offtopic:
ik zag leeuwenhorst en ik zag woonplaats noordwijk dus het kan niet missen dat het dan over mijn schooltje gaat :)

Weet je nog waar je toen om vroeg (en je ziet in me hand waar ik mee kwam 8)7 |:( :D )
Sealstring :)
ik lig hier dubbel :D
Epsilon, ik heb nooit gezegd dat mijn spullen niet gemod zouden mogen worden, ik heb juist in mijn achterhoofd gehouden van juist wel omdat ik ook wel weet waar de bal klepel hangt bij het OC-en...
Maar je hebt niet door waarnaar ik refereer. Die bordje worden dan door jou betaalt en kunnen overlijden. Ook jij kan dat niet zo maar ff ophoesten voor een weekje tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epsilon schreef op 08 maart 2004 @ 15:29:
[...]

Sealstring :)
ik lig hier dubbel :D
SSSSST ;)
Ik begin toch nog in te zien waarom mensen aan de redbull zaten enkel reageert mijn lichaam totaal niet op dit soort producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:10

Exigence

dnkroz

offtopic:
@Mr. Hard: is m'n geheugen al onderweg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Misschien wel Epsilon, misschien doe ik het dan voor de naam van mijn winkel?

offtopic:
Ik zou niet weten waarvan ik je zou moeten kennen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Laatst online: 30-03-2024
als er een lan bij is wil me pa vast wel rijden
(hij heeft het niet zo op tweaken)
Eenuh, over de schade/kostenpotje : Voor een gewone lan moet je toch ook entreekosten betalen???
Dus iedereen die meedoet gewoon €5 ofzo, je hebt een lan een je krijgt het tweaken er gratis bij!! :9~

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

El Snorro schreef op 08 maart 2004 @ 16:58:
als er een lan bij is wil me pa vast wel rijden
(hij heeft het niet zo op tweaken)
Eenuh, over de schade/kostenpotje : Voor een gewone lan moet je toch ook entreekosten betalen???
Dus iedereen die meedoet gewoon €5 ofzo, je hebt een lan een je krijgt het tweaken er gratis bij!! :9~
Volgens mij is het net andersom. Je gaat tweaken en krijgt het lan er gratis bij :P

Maar is het niet gewoon een idee om gewoon wat snelle hardware bij een iemand te dumpen (en een cascade een waterchiller enzo) en dat die dan alvast gaat voorbereiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
Exigence schreef op 08 maart 2004 @ 17:03:
[...]

Volgens mij is het net andersom. Je gaat tweaken en krijgt het lan er gratis bij :P

Maar is het niet gewoon een idee om gewoon wat snelle hardware bij een iemand te dumpen (en een cascade een waterchiller enzo) en dat die dan alvast gaat voorbereiden?
Waterchiller :? MINE mine mine :P :P
ja, mijn hardware is niet zo schokkend hoor, het enige beetje waardevol is die 9800pro.

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Op zich zou mijn huis een prima stekkie zijn, geef er binnenkort ook een lanparty. We hebben een stal/feesthok waar +/- 100 man in past (tijdens een feest), krachtstroom is er ook aanwezig en veel tafels+stoelen. Alleen staan mijn ouders er denk wat minder om te popelen dan ik, maar ik kan het allicht eens vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarin
  • Laatst online: 14:05

Quarin

Ondertitel... wasda?

Delft ligt ook op een redelijke plek (dicht bij leidschendam dus weinig anders qua vervoer:P)
Voor de rest is een lan voor 50 man te organiseren voor 15 euro p.p. voor 3 dagen. Dus als iedereen hier nou 20/25 betaald (ook verzekering) hebben we tweaker weekend (nouja 3 dagen) en lan ineen.
Zo moeilijk is het niet om een lan te organiseren, ik heb het nu vaak genoeg gedaan om een ebetje door te hebben heo het moet, zodra je een locatie hebt (en dat is goed te doen voor deze hoeveelheid mensen) is het niet zoveel werk. Jullie moeten maar een datum noemen en dan kan ik eens gaan zoeken.

-edit-
ik kan wel helpen met spullen (tafels,switch(es),stoelen,stroomkabels huren). (al paar keen in lan in delft gehouden dus dat heb je dan wel door:P
maaruh het zou dus wel mooi zijn _ferry_ als het zou mogen (tegen betaling ook als je ouders dat willen :P).
jullie moeten maar zeggen hoeveel ruimte je nodig hebt als het niet bij _ferry_ kan want ik ken wel wat adressen in de omgeving van delft

[ Voor 26% gewijzigd door Quarin op 08-03-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

_ferry_ schreef op 08 maart 2004 @ 18:39:
Op zich zou mijn huis een prima stekkie zijn, geef er binnenkort ook een lanparty. We hebben een stal/feesthok waar +/- 100 man in past (tijdens een feest), krachtstroom is er ook aanwezig en veel tafels+stoelen. Alleen staan mijn ouders er denk wat minder om te popelen dan ik, maar ik kan het allicht eens vragen :)
Dat had je een tijd geleden ook al eens geopperd. Ik was het nog niet vergeten. Maar waar woon je? Als het redelijk centraal is is het geen probleem natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_ferry_ schreef op 08 maart 2004 @ 18:39:
als dat zou kennen zou het natuurlijk perfect zijn, helemaal omdat ik in Maasland woont dus lekker dichtbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik zal t er eens over hebben
"mamma, mogen er hier een stel nerd's hun pc'tje komen opvoeren?"
:P
ff kijken hoe ik dat ga brengen bij hun, want ze zullen denk niet helemaal snappen wat de bedoeling is. Sowieso zijn er nog zat andere plaatsen in en rond delft waar t kan, maar een clubhuis enzo moet je vaak afhuren, als dit gratis is is het natuurlijk mooier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06-2023

Haeg

Water Chiller installed

petervandamned schreef op 08 maart 2004 @ 12:10:
[...]

Dat geloof ik ook 8)7

maar goed

Sponsoring van hardware zal waarschijnlijk niet via webshops gebeuren. Tenminste de cpu's en moboos moeten rechtstreeks van de fabrikant vandaan komen. Geld waarschijnlijk ook voor vids en mems. Kleine zaken die niet zo gauw de geest kunnen geven kan via webshops.
Echter ook met dit soort producten moet er zorgvuldig gehandeld worden, niet iedere fabrikant staat te popelen om via voltmods hun spullen de lucht in te zien gaan. Das negatieve reclame, er moet iets positiefs uitkomen.
Dus waarschijnlijk zullen we al enkelen behaalde resultaten moeten laten zien.
Maar goed dat zijn zaken die ik en nog enkelen hier wel voor elkaar kunnen krijgen.

Wat betreft locatie. Gezien het voorbeeld van Syngrow, we kunnen moeilijk de familie op hoge stroom kosten jagen. Er zal dus echt wel een financieel potje moeten komen, waaruit we zaken kunnen betalen. Maar goed dat is voor latere zorg.

Eigen bewezen producten zijn natuurlijk wel welkom, maar gezien we enkel voor de hoogste benchmarks willen gaan zal enkel de top range dan werken.
Enkele basis systemen met een piv/amd op prom/vapo/wc enz natuurlijk voor de kijkers leuk om eens wat ideeen op te doen.

Dan het probleem verzekering! Iemand hier goed bekend in de verzekerings wereld ?
Als jij een locatie regelt waar we de ruimte hebben bouw ik ik er wel een vriescelletje in zo gebeurd >:) Neem je wel je bontjas mee dan :+

Ik heb twee broers in de verzekeringen werken .
Wat wil je weten? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

aKra schreef op 08 maart 2004 @ 16:14:
Misschien wel Epsilon, misschien doe ik het dan voor de naam van mijn winkel?

offtopic:
Ik zou niet weten waarvan ik je zou moeten kennen btw.
offtopic:
Als ik nu zeg: XtremePower - Speedstar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Haeg schreef op 08 maart 2004 @ 23:08:
[...]

Als jij een locatie regelt waar we de ruimte hebben bouw ik ik er wel een vriescelletje in zo gebeurd >:) Neem je wel je bontjas mee dan :+
deal :7
Ik heb twee broers in de verzekeringen werken .
Wat wil je weten? :7
brand diefstal dit soort zaken
als het lekker gaat staat er toch voor een aanzienlijk kapitaal

binnenkort eens een review maken van je cascade? zowel in magazine als op websites?
je know where 2 find me 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Epsilon schreef op 09 maart 2004 @ 00:16:
[...]

offtopic:
Als ik nu zeg: XtremePower - Speedstar ;)
offtopic:
Ahhh... Inderdaad... Het lampje gaat al aan :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Laatst online: 10-02 23:00
Misschien zijn switches enzo te regelen via gameparty? Die doen toch voor weinig/gratis hele netwerkdingen regelen? Had ik eens gehoord van iemand die LAN-party organisteerde. Ik ben er alleen nog neit uit hoe die mensen dat geld ooit terugverdienen dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot 72 (??) man kan je gratis spul bij GPN lenen, daarboven is het 1 euro per poort dus daar zullen ze het wel van verdienen. Staat trouwens allemaal op hun site afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

pierre-oord schreef op 09 maart 2004 @ 10:10:
Misschien zijn switches enzo te regelen via gameparty? Die doen toch voor weinig/gratis hele netwerkdingen regelen? Had ik eens gehoord van iemand die LAN-party organisteerde. Ik ben er alleen nog neit uit hoe die mensen dat geld ooit terugverdienen dan :?
Van wie zou je dat nou gehoord hebben >:)

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:47

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik zou misschien ook nog een locatie kunnen regelen, even een paar punten over die locatie:
Pluspunten:
Veeel ruimte
Stroom zat
Breedband inet
telefoon
zeer grote koelcellen (lees kun je met gemak met 100 man in :P)
Zeer goed met auto te bereiken (je kan naar binnen rijden:P)
Toiletten en stromend water minikeuken.
lage kosten :)

Minpunten:
Minder goed te bereiken met openbaar vervoer (trein+bus+ 5 min lopen)
Geen douches
Stoffig
Voor slapen meoten we dan nog iets bedenken.
Misschien word er nog iets van gewerkt op ZA en ZO maar dat zal wel meevallen.

Als dit intressant lijkt voeg me dan maar toe op msn oid.

IIg als er een tweakweek komt ga ik ckers proberen te komen, met HW of cource.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
sapphire schreef op 09 maart 2004 @ 14:23:
Ik zou misschien ook nog een locatie kunnen regelen, even een paar punten over die locatie:
Pluspunten:
Veeel ruimte
Stroom zat
Breedband inet
telefoon
zeer grote koelcellen (lees kun je met gemak met 100 man in :P)
Zeer goed met auto te bereiken (je kan naar binnen rijden:P)
Toiletten en stromend water minikeuken.
lage kosten :)

Minpunten:
Minder goed te bereiken met openbaar vervoer (trein+bus+ 5 min lopen)
Geen douches
Stoffig
Voor slapen meoten we dan nog iets bedenken.
Misschien word er nog iets van gewerkt op ZA en ZO maar dat zal wel meevallen.

Als dit intressant lijkt voeg me dan maar toe op msn oid.

IIg als er een tweakweek komt ga ik ckers proberen te komen, met HW of cource.
me mail staat in de start ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Klein updateje

Waarschijnlijk komt er ook een contest, dit valt buiten de UFO pogingen.
Dus de ruimte moet large worden.

Mobo, cpu en mem worden dan gesponsoord
Men moet met eigen koeling aan de slag
Wie het beste tweaked binnen een bepaalde tijd wint
Prijzen ? Waarschijnlijk de hardware
Lucht en water koeling toe gestaan
Het gebruik van chillers en peltiers niet
Geen v-mods mogen er gedaan worden

Maar ik ben in druk gesprek met eventuele fabrikanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Kijk, dan ben ik er zeker bij.

Even pimpen met mijn uber waterkoel blok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Laatst online: 10-02 23:00
RommelD schreef op 09 maart 2004 @ 12:25:
[...]

Van wie zou je dat nou gehoord hebben >:)
Dat zal het wel zijn geweest >:)

[offtopic]
99% zeker, en ik neem denk nog 2 mensen mee ook... (of iig komen die hoop ik, of ik ze meeneem is een 2e :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

petervandamned schreef op 10 maart 2004 @ 11:27:
Klein updateje

Dat is idd zeker een leuk idee :)
Mischien is het een idee om een klein bedrag te vragen om mee te doen ?
Anders zijn er denk ik veel mensen die meedoen omdat ze het wel grappig vinden ipv dat ze er echt voor gaan.
Als het door gaat wil ik iig wel meedoen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Doctor schreef op 10 maart 2004 @ 11:40:
[...]

Dat is idd zeker een leuk idee :)
Mischien is het een idee om een klein bedrag te vragen om mee te doen ?
Anders zijn er denk ik veel mensen die meedoen omdat ze het wel grappig vinden ipv dat ze er echt voor gaan.
Als het door gaat wil ik iig wel meedoen :9
Ik denk dat je gezien de namen hier van got ook wel een beetje weet wie kan OCen en niet. Het lijkt me wel leuk, het beste zou nog zijn iedereen afgeschermd van elkaar zodat ze geen dingen van elkaar kunnen overnemen watde tijden weer gelijk tot elkaar trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
Lijkt me leuk!!
Tegen elkaar op oc'en, ik zal dan toch wel nie winnen met mn waterkoelingkje mjah, miss met mn nieuwe cpu blokje :)
We kunnen het dan wel het beste met low/mid end hardware doen, kost het minste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de gang met eigen koeling? En water mag? Hmm, mooi, ik doe mee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupY
  • Laatst online: 08-06-2024
Contest is zeker een leuk plan, alleen wel jammer dat je niet mag modden :'(

dat wordt dan alleen wel m'n prom meesjouwen, maar dat komt wel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 14:03:
Aan de gang met eigen koeling? En water mag? Hmm, mooi, ik doe mee >:)

Forget it m8 ;)
wordt een radiator met wc blokkie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

YoupY schreef op 10 maart 2004 @ 14:08:
dat wordt dan alleen wel m'n prom meesjouwen, maar dat komt wel goed :P
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 14:09:
[...]

Als chillers niet mogen dan proms ook niet neem ik aan ;)

Maar maak je er niet te druk om er is nog niets zeker dus we zien t wel ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Tjaps op 10-03-2004 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Doctor schreef op 10 maart 2004 @ 14:18:

Als chillers niet mogen dan proms ook niet neem ik aan ;)

Maar maak je er niet te druk om er is nog niets zeker dus we zien t wel ;)
Het leukst lijkt me nog een wc sponsor te hebben dus iedereen dezelfde hardware en cooling dat is helemaal spannend (en altijd een beetje geluk hebben natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

petervandamned schreef op 09 maart 2004 @ 14:35:
[...]

me mail staat in de start ;)
Heb je nou al gemaild ? want ik heb nog neit ontvangen, zou kunnen dat me pa me mail in me Planet adres perongeluk verwijderd heeft. Dus als je al gemaild hebt, wil je dan nog een keer naar dit adres mailen: prometheusclassAThotmailDOT com

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
sapphire schreef op 10 maart 2004 @ 14:28:
[...]

Heb je nou al gemaild ? want ik heb nog neit ontvangen, zou kunnen dat me pa me mail in me Planet adres perongeluk verwijderd heeft. Dus als je al gemaild hebt, wil je dan nog een keer naar dit adres mailen: prometheusclassAThotmailDOT com
i mean u ff me mailen

jij weet wat waar en hoe

gebruik frozencpu@mytweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Klein updateje

Moet men hieruit opmaken dat je zelf voor een graka en HD's moet zorgen of.. :?

Maar het klinkt zeker wel leuk :) Ben nu bezig zelf WC-blokjes te maken, wie weet... >:)

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Zo'n contest lijkt me een enorm vet plan! Ik zou iig graag meedoen, daarvoor sloop ik mijn WC nog wel uit mijn kast :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein updateje

Jah zeer leuk plan!!! >:)
Als dit allemaal door gaat doe ik zeker mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 14:09:
[...]

Forget it m8 ;)
wordt een radiator met wc blokkie :)
Ok dan maak ik dat rad -40 met koude lucht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haeg schreef op 11 maart 2004 @ 22:10:
[...]

Vraag me af wat voor lucht jou gaat gebruiken :)
En als water onder 0 komt chill je het toch dus dan is het alsnog een chiller :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Silentpuma schreef op 10 maart 2004 @ 18:07:
[...]

Moet men hieruit opmaken dat je zelf voor een graka en HD's moet zorgen of.. :?

Maar het klinkt zeker wel leuk :) Ben nu bezig zelf WC-blokjes te maken, wie weet... >:)
Vids zullen van dezelfde mobo fabrikant komen.
HD's moet ik nog achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Haeg schreef op 11 maart 2004 @ 22:10:
[...]

Wordt dat je nieuwe projectje?
De "Haeg-Air-Chiller"?
8)

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Droopy schreef op 12 maart 2004 @ 12:05:
[...]

Wordt dat je nieuwe projectje?
De "Haeg-Air-Chiller"?
8)
Ik denk een eenpersoons koelcel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Syzzer schreef op 10 maart 2004 @ 18:28:
Zo'n contest lijkt me een enorm vet plan! Ik zou iig graag meedoen, daarvoor sloop ik mijn WC nog wel uit mijn kast :D .
Same here :) Zal een lekkere klus worden :P Maar chillers en pelts mogen niet? En een bak met ijswater dan? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Het blijkt maar weer aan alle reply's dat er strakker regels opgesteld moet worden.

Zullen we gewoon zeggen dat alleen homemade waterkoelblokken mogen meedoen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Als die contest gaat gebeuren, gaat dat onder zeer strenge regels.
Ook een soort inschrijving en toelating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeurt dit met of zonder geluids limiet. Ik heb het niet over speakers maar over de koeling want als dit niet zo is moet ik ff de garage in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Leuke plannen allemaal maar we mogen aan nemen dat we geen ECS/Jetway mobos onder handen mogen nemen he :P :P .

De echte DOCers van GoT kunnen veel, maar een ECS en jetway mobotje zou wel erg uitdagend zijn icm DOCing :D :D ;) :+

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 12:58:
Gebeurt dit met of zonder geluids limiet. Ik heb het niet over speakers maar over de koeling want als dit niet zo is moet ik ff de garage in.
En waar slaat dat nou weer op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Exigence schreef op 13 maart 2004 @ 15:40:
[...]

En waar slaat dat nou weer op :?
Nou, alser geen Db limiet is, dat kan het nuttig zijn om een of andere turbine in elkaar te flansen.
Waarschijnlijk doet hij/zij dit in de garage.

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Er bestaat een klein kansje dat we het UFO 4 weekend (in augustus) in onze soos kunnen houden :) Ik heb het bij een 'bestuurslid' voorgelegd en die was daar wel enthousiast over. Het bestuur moet zich hier nog over buigen en ALS dat positief uitvalt hebben we een goedkope ruimte gevonden!
(Breedband)internet, server, bar en voldoende stroom is aanwezig. De ruimte is redelijk groot, ruim 2 keer zo groot als het zaaltje waar we laatst zaten.
Zodra ik meer weet post ik het direct :)

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

ik ga ook ff me pa vragen voor die ruimte waar ik eht eerder over had, zodra ik meer weet mail ik je Peet :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Silentpuma schreef op 13 maart 2004 @ 21:00:
Er bestaat een klein kansje dat we het UFO 4 weekend (in augustus) in onze soos kunnen houden :) Ik heb het bij een 'bestuurslid' voorgelegd en die was daar wel enthousiast over. Het bestuur moet zich hier nog over buigen en ALS dat positief uitvalt hebben we een goedkope ruimte gevonden!
(Breedband)internet, server, bar en voldoende stroom is aanwezig. De ruimte is redelijk groot, ruim 2 keer zo groot als het zaaltje waar we laatst zaten.
Zodra ik meer weet post ik het direct :)
sapphire schreef op 13 maart 2004 @ 23:55:
ik ga ook ff me pa vragen voor die ruimte waar ik eht eerder over had, zodra ik meer weet mail ik je Peet :)
kijk plus die ik al eerder had en plus wat er nog misschien gaat komen, denk dat we de ruimte dan wel voor elkaar hebben.
SmokeyTheBandit schreef op 13 maart 2004 @ 15:39:
Leuke plannen allemaal maar we mogen aan nemen dat we geen ECS/Jetway mobos onder handen mogen nemen he :P :P .

De echte DOCers van GoT kunnen veel, maar een ECS en jetway mobotje zou wel erg uitdagend zijn icm DOCing :D :D ;) :+
sorry laat ik daar toch geen contacten mee hebben ;)
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 12:58:
wat jij wil }) als je dan wel oordoppen erbij lever voor de omstanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Niet online
Ben met mn domme hoofd vergeten te komen vorige keer, woon op 1km afstand van de vorige locatie :+

Ik had zo mn pc kunnen meenemen, alleen de GPU en de CPU hadden dan vervangen moeten worden voor een 3.2 Ghz en een 9800 XT, en dan was ie über geweest :) Volgende keer kan ik dus misschien komen met dit systeem, en ik heb er dan waarschijnlijk ook een Asetek Waterchill inzitten, waarvan je dan eventueel het CPU-blok zou kunnen vervangen door een prom :)

[ Voor 3% gewijzigd door oli4100 op 15-03-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net het artikel van de afgelopen UFO dag. Hierin kwam duidelijk het sociale aspect naar voren van praten, leren, zien en analyseren. In de gesprekken over de volgende UFO dag, lees ik veel over het afschermen voor publiek. "De ECHTE tweakers onder elkaar laten werken en de benchmarks laten zien op zondag."

Das leuk, maar het bespaard me een hoop tijd door ze dan gewoon op dit forum even te lezen. Dan hoef ik ook niet te komen.

Heren: Het leuke is nu juist het instellen, het afstellen, het installeren, het foutgaan, en hopelijk het succes. Dat is waar je van leert, dat is wat het interessant maakt. Even op zondag een dikke *** krijgen van een paar benchmarks???? Niet echt.

Het lijkt me duidelijk hoe ik erover denk. Juist het sociale aspect zou benadrukt moeten worden in zo'n weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 01:21:
Ik las net het artikel van de afgelopen UFO dag. Hierin kwam duidelijk het sociale aspect naar voren van praten, leren, zien en analyseren. In de gesprekken over de volgende UFO dag, lees ik veel over het afschermen voor publiek. "De ECHTE tweakers onder elkaar laten werken en de benchmarks laten zien op zondag."

Das leuk, maar het bespaard me een hoop tijd door ze dan gewoon op dit forum even te lezen. Dan hoef ik ook niet te komen.

Heren: Het leuke is nu juist het instellen, het afstellen, het installeren, het foutgaan, en hopelijk het succes. Dat is waar je van leert, dat is wat het interessant maakt. Even op zondag een dikke *** krijgen van een paar benchmarks???? Niet echt.

Het lijkt me duidelijk hoe ik erover denk. Juist het sociale aspect zou benadrukt moeten worden in zo'n weekend...
Dan schiet je het eigenlijke doel voorbij......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

petervandamned schreef op 14 maart 2004 @ 08:37:
[...]

[...]

kijk plus die ik al eerder had en plus wat er nog misschien gaat komen, denk dat we de ruimte dan wel voor elkaar hebben.

[...]

sorry laat ik daar toch geen contacten mee hebben ;)

[...]

wat jij wil }) als je dan wel oordoppen erbij lever voor de omstanders
Welke bedrijven heb je op het oog kwa sponsering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 01:21:

Hmm,voor een ukkie ben je zo dom nog niet. ;)
Ben het wel met je eens eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07-2020
Dat is ook een van de voornaamste redenen dat ik vaak met 2 of 3 man een kast onderhanden neem, iedereen heeft zo zijn inzichten en ideeen. Tweaken is zowat gemeengoed geworden dus het heimelijke gedoe mag nu wel over zijn imho. :)

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Pagina: 1 2 Laatste