UFO week aka Tweakweek

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.504 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

petervandamned schreef op 10 maart 2004 @ 11:27:
Klein updateje

Waarschijnlijk komt er ook een contest, dit valt buiten de UFO pogingen.
Dus de ruimte moet large worden.

Mobo, cpu en mem worden dan gesponsoord
Men moet met eigen koeling aan de slag
Wie het beste tweaked binnen een bepaalde tijd wint
Prijzen ? Waarschijnlijk de hardware
Lucht en water koeling toe gestaan
Het gebruik van chillers en peltiers niet
Geen v-mods mogen er gedaan worden

Maar ik ben in druk gesprek met eventuele fabrikanten
Moet men hieruit opmaken dat je zelf voor een graka en HD's moet zorgen of.. :?

Maar het klinkt zeker wel leuk :) Ben nu bezig zelf WC-blokjes te maken, wie weet... >:)

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Zo'n contest lijkt me een enorm vet plan! Ik zou iig graag meedoen, daarvoor sloop ik mijn WC nog wel uit mijn kast :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

petervandamned schreef op 10 maart 2004 @ 11:27:
Klein updateje

Waarschijnlijk komt er ook een contest, dit valt buiten de UFO pogingen.
Dus de ruimte moet large worden.

Mobo, cpu en mem worden dan gesponsoord
Men moet met eigen koeling aan de slag
Wie het beste tweaked binnen een bepaalde tijd wint
Prijzen ? Waarschijnlijk de hardware
Geen v-mods mogen er gedaan worden

Maar ik ben in druk gesprek met eventuele fabrikanten
Jah zeer leuk plan!!! >:)
Als dit allemaal door gaat doe ik zeker mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06-2023

Haeg

Water Chiller installed

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 14:09:
[...]

Forget it m8 ;)
wordt een radiator met wc blokkie :)
Ok dan maak ik dat rad -40 met koude lucht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haeg schreef op 11 maart 2004 @ 22:10:
[...]

Vraag me af wat voor lucht jou gaat gebruiken :)
En als water onder 0 komt chill je het toch dus dan is het alsnog een chiller :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
Silentpuma schreef op 10 maart 2004 @ 18:07:
[...]

Moet men hieruit opmaken dat je zelf voor een graka en HD's moet zorgen of.. :?

Maar het klinkt zeker wel leuk :) Ben nu bezig zelf WC-blokjes te maken, wie weet... >:)
Vids zullen van dezelfde mobo fabrikant komen.
HD's moet ik nog achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Haeg schreef op 11 maart 2004 @ 22:10:
[...]

Wordt dat je nieuwe projectje?
De "Haeg-Air-Chiller"?
8)

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Droopy schreef op 12 maart 2004 @ 12:05:
[...]

Wordt dat je nieuwe projectje?
De "Haeg-Air-Chiller"?
8)
Ik denk een eenpersoons koelcel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:06

Exigence

dnkroz

Syzzer schreef op 10 maart 2004 @ 18:28:
Zo'n contest lijkt me een enorm vet plan! Ik zou iig graag meedoen, daarvoor sloop ik mijn WC nog wel uit mijn kast :D .
Same here :) Zal een lekkere klus worden :P Maar chillers en pelts mogen niet? En een bak met ijswater dan? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Het blijkt maar weer aan alle reply's dat er strakker regels opgesteld moet worden.

Zullen we gewoon zeggen dat alleen homemade waterkoelblokken mogen meedoen })

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Als die contest gaat gebeuren, gaat dat onder zeer strenge regels.
Ook een soort inschrijving en toelating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeurt dit met of zonder geluids limiet. Ik heb het niet over speakers maar over de koeling want als dit niet zo is moet ik ff de garage in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Leuke plannen allemaal maar we mogen aan nemen dat we geen ECS/Jetway mobos onder handen mogen nemen he :P :P .

De echte DOCers van GoT kunnen veel, maar een ECS en jetway mobotje zou wel erg uitdagend zijn icm DOCing :D :D ;) :+

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 12:58:
Gebeurt dit met of zonder geluids limiet. Ik heb het niet over speakers maar over de koeling want als dit niet zo is moet ik ff de garage in.
En waar slaat dat nou weer op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy

_Droopy

Exigence schreef op 13 maart 2004 @ 15:40:
[...]

En waar slaat dat nou weer op :?
Nou, alser geen Db limiet is, dat kan het nuttig zijn om een of andere turbine in elkaar te flansen.
Waarschijnlijk doet hij/zij dit in de garage.

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

Er bestaat een klein kansje dat we het UFO 4 weekend (in augustus) in onze soos kunnen houden :) Ik heb het bij een 'bestuurslid' voorgelegd en die was daar wel enthousiast over. Het bestuur moet zich hier nog over buigen en ALS dat positief uitvalt hebben we een goedkope ruimte gevonden!
(Breedband)internet, server, bar en voldoende stroom is aanwezig. De ruimte is redelijk groot, ruim 2 keer zo groot als het zaaltje waar we laatst zaten.
Zodra ik meer weet post ik het direct :)

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

ik ga ook ff me pa vragen voor die ruimte waar ik eht eerder over had, zodra ik meer weet mail ik je Peet :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Silentpuma schreef op 13 maart 2004 @ 21:00:
Er bestaat een klein kansje dat we het UFO 4 weekend (in augustus) in onze soos kunnen houden :) Ik heb het bij een 'bestuurslid' voorgelegd en die was daar wel enthousiast over. Het bestuur moet zich hier nog over buigen en ALS dat positief uitvalt hebben we een goedkope ruimte gevonden!
(Breedband)internet, server, bar en voldoende stroom is aanwezig. De ruimte is redelijk groot, ruim 2 keer zo groot als het zaaltje waar we laatst zaten.
Zodra ik meer weet post ik het direct :)
sapphire schreef op 13 maart 2004 @ 23:55:
ik ga ook ff me pa vragen voor die ruimte waar ik eht eerder over had, zodra ik meer weet mail ik je Peet :)
kijk plus die ik al eerder had en plus wat er nog misschien gaat komen, denk dat we de ruimte dan wel voor elkaar hebben.
SmokeyTheBandit schreef op 13 maart 2004 @ 15:39:
Leuke plannen allemaal maar we mogen aan nemen dat we geen ECS/Jetway mobos onder handen mogen nemen he :P :P .

De echte DOCers van GoT kunnen veel, maar een ECS en jetway mobotje zou wel erg uitdagend zijn icm DOCing :D :D ;) :+
sorry laat ik daar toch geen contacten mee hebben ;)
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 12:58:
wat jij wil }) als je dan wel oordoppen erbij lever voor de omstanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Niet online
Ben met mn domme hoofd vergeten te komen vorige keer, woon op 1km afstand van de vorige locatie :+

Ik had zo mn pc kunnen meenemen, alleen de GPU en de CPU hadden dan vervangen moeten worden voor een 3.2 Ghz en een 9800 XT, en dan was ie über geweest :) Volgende keer kan ik dus misschien komen met dit systeem, en ik heb er dan waarschijnlijk ook een Asetek Waterchill inzitten, waarvan je dan eventueel het CPU-blok zou kunnen vervangen door een prom :)

[ Voor 3% gewijzigd door oli4100 op 15-03-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net het artikel van de afgelopen UFO dag. Hierin kwam duidelijk het sociale aspect naar voren van praten, leren, zien en analyseren. In de gesprekken over de volgende UFO dag, lees ik veel over het afschermen voor publiek. "De ECHTE tweakers onder elkaar laten werken en de benchmarks laten zien op zondag."

Das leuk, maar het bespaard me een hoop tijd door ze dan gewoon op dit forum even te lezen. Dan hoef ik ook niet te komen.

Heren: Het leuke is nu juist het instellen, het afstellen, het installeren, het foutgaan, en hopelijk het succes. Dat is waar je van leert, dat is wat het interessant maakt. Even op zondag een dikke *** krijgen van een paar benchmarks???? Niet echt.

Het lijkt me duidelijk hoe ik erover denk. Juist het sociale aspect zou benadrukt moeten worden in zo'n weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 01:21:
Ik las net het artikel van de afgelopen UFO dag. Hierin kwam duidelijk het sociale aspect naar voren van praten, leren, zien en analyseren. In de gesprekken over de volgende UFO dag, lees ik veel over het afschermen voor publiek. "De ECHTE tweakers onder elkaar laten werken en de benchmarks laten zien op zondag."

Das leuk, maar het bespaard me een hoop tijd door ze dan gewoon op dit forum even te lezen. Dan hoef ik ook niet te komen.

Heren: Het leuke is nu juist het instellen, het afstellen, het installeren, het foutgaan, en hopelijk het succes. Dat is waar je van leert, dat is wat het interessant maakt. Even op zondag een dikke *** krijgen van een paar benchmarks???? Niet echt.

Het lijkt me duidelijk hoe ik erover denk. Juist het sociale aspect zou benadrukt moeten worden in zo'n weekend...
Dan schiet je het eigenlijke doel voorbij......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

petervandamned schreef op 14 maart 2004 @ 08:37:
[...]

[...]

kijk plus die ik al eerder had en plus wat er nog misschien gaat komen, denk dat we de ruimte dan wel voor elkaar hebben.

[...]

sorry laat ik daar toch geen contacten mee hebben ;)

[...]

wat jij wil }) als je dan wel oordoppen erbij lever voor de omstanders
Welke bedrijven heb je op het oog kwa sponsering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 01:21:

Hmm,voor een ukkie ben je zo dom nog niet. ;)
Ben het wel met je eens eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07-2020
Dat is ook een van de voornaamste redenen dat ik vaak met 2 of 3 man een kast onderhanden neem, iedereen heeft zo zijn inzichten en ideeen. Tweaken is zowat gemeengoed geworden dus het heimelijke gedoe mag nu wel over zijn imho. :)

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:52

Epsilon

Dr.Q schreef op 22 maart 2004 @ 21:45:
Dat is ook een van de voornaamste redenen dat ik vaak met 2 of 3 man een kast onderhanden neem, iedereen heeft zo zijn inzichten en ideeen. Tweaken is zowat gemeengoed geworden dus het heimelijke gedoe mag nu wel over zijn imho. :)
Ben ik het wel mee eens, maar het is onmogelijk om fatsoenlijke scores neer te zetten en zowieso al een werkend systeem te krijgen.

Tweaken is zeker heel leuk, maar als het niet lukt, kun je er snel de pest in krijgen. De volgende keer wordt beter geregeld zowieso.

IK persoonlijk vind het nog steeds het beste om eerst een paar dagen de systemen op te zetten en dan op een dag de boel open te gooien voor het publiek. Dan is er ook alle tijd om vragen te beantwoorden en een praatje te maken etc. De fouten worden altijd wel genoemt (dat is eigenlijk ook wel het leuke van tweaken hoor :P) dus zit daar maar niet over in.

Ik denk dat dit een betere opzet is dan iedere dag, iedereen laten komen. Dit omdat het ook niet leuk is voor de omstanders om de hele tijd mensen te zien prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Epsilon schreef op 22 maart 2004 @ 21:56:
[...]

Ben ik het wel mee eens, maar het is onmogelijk om fatsoenlijke scores neer te zetten en zowieso al een werkend systeem te krijgen.

Tweaken is zeker heel leuk, maar als het niet lukt, kun je er snel de pest in krijgen. De volgende keer wordt beter geregeld zowieso.

IK persoonlijk vind het nog steeds het beste om eerst een paar dagen de systemen op te zetten en dan op een dag de boel open te gooien voor het publiek. Dan is er ook alle tijd om vragen te beantwoorden en een praatje te maken etc. De fouten worden altijd wel genoemt (dat is eigenlijk ook wel het leuke van tweaken hoor :P) dus zit daar maar niet over in.

Ik denk dat dit een betere opzet is dan iedere dag, iedereen laten komen. Dit omdat het ook niet leuk is voor de omstanders om de hele tijd mensen te zien prutsen.
Wat voor lol beleef je er nou aan als je niks meer kan zien want alles zit in elkaar
je kan alleen je scores laten zien .
Ik denk dat er geen hond komt kijken als je het '' opengooid voor publiek''
Ik denk dat je alles moet kunnen laten zien wanneer je zoiets groots organiseerd
Wanneer je alleen voor scores gaat moet je een select groepje mensen organiseren met flink veel hardware en veel know-how.
Hier hebben we het nog over gehad meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy

_Droopy

Haeg schreef op 22 maart 2004 @ 22:16:
[...]

Wat voor lol beleef je er nou aan als je niks meer kan zien want alles zit in elkaar
Ik denk dat je alles moet kunnen laten zien wanneer je zoiets groots organiseerd
Wanneer je alleen voor scores gaat moet je een select groepje mensen organiseren met flink veel hardware en veel know-how.
Hier sluit ik heb helemaal bij aan.

Daarnaast ben ik toch erg benieuwd of er nog nieuwtjes zijn MBT dit topic.
Ander bloedt het dood en dat zou zonde zijn.
Laten we vooral actief blijven en wop deze manier onze mensen warm houden voor dit opkomende event.
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Ik wil mijn Duron 1600 wel ter beschikking stellen, ik wil namelijk een Thorton kopen ;)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:07
helaas heb ik niks ter beschikking , ben zelf bezig met een extremeoc/casemod project , komt nog wel een verslagje van he haeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haeg schreef op 22 maart 2004 @ 22:16:
[...]

Jep.. een UFO dag is toch meer voor de fun. UFO linken aan topscores werkt ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

offtopic:
Fewture!!!!! Hij bijft toch beter :p

Wat zijn nou eigenlijk de plannen voor UFO? Scores neerzetten of public? En al die mensen die hun schuur/kantoor/weetikhet ter beschikking stelden? Is er al iets definitief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syzzer schreef op 11 april 2004 @ 00:51:
offtopic:

Wat zijn nou eigenlijk de plannen voor UFO? Scores neerzetten of public? En al die mensen die hun schuur/kantoor/weetikhet ter beschikking stelden? Is er al iets definitief?
Mja..ik weet het ook niet meer. Wat ik wel weet is als ik straks een A64 systeem heb dat lekker gaat onder mn prommy dat ik dan even DaBit of Haeg lief aankijk en zo een dikke score zet ipv lopen prutsen op UFO. No offence, maar dat het niet werkt is nu wel duidelijk.

Mocht ik een systeem hebben dat -100 waardig is dan neem ik het zeker mee naar UFO, maar daar klooien heeft geen zin.

"Fewture" is lekker vertrouwd 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 01:12:
Mja..ik weet het ook niet meer. Wat ik wel weet is als ik straks een A64 systeem heb dat lekker gaat onder mn prommy dat ik dan even DaBit of Haeg lief aankijk en zo een dikke score zet ipv lopen prutsen op UFO. No offence, maar dat het niet werkt is nu wel duidelijk.
Heheh, eindelijk geen Serenity meer :)

Maar je weet dat als je de cascade nodig hebt dat je 'm zo kunt lenen he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

quote:
Fewture schreef op 11 april 2004 @ 01:12:
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 10:06:
[...]

Heheh, eindelijk geen Serenity meer :)

Maar je weet dat als je de cascade nodig hebt dat je 'm zo kunt lenen he? :P
Same here , graag zelfs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Haeg schreef op 11 april 2004 @ 13:34:
Same here , graag zelfs >:)
Daarom zijn ze ook gemaakt. Anders had het geen nut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Syzzer schreef op 11 april 2004 @ 00:51:
offtopic:

Als ik weet waneer eht is zou ik eht aan m'n Pa kunnen vragen of ie ruimte heeft.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Misschien een ongelofelijke kick :X Maar wanneer gaat het nu gebeuren? Ik heb er eigenlijk wel zin in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
Is die niet al geweest??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Misschien leuk om in de zomer een soort DOC meeting te plannen? (Incl. hardware ;) ) Ergens in het midden van het land ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

De tweakweek is nog niet geweest :P

Peter zal hier op korte termijn wel een antwoord op geven volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Inderdaad niet netjes van me.

Helaas neemt mijn verbouwing meer tijd in beslag dan ik had berekend. Volgende maand wordt ik vader en de kinderkamer is niet eens af.
De gehele achterkant moet nog uit het huis deze zomer plus alle kozijnen. Voor diegene die ooit bij mij thuis zijn geweest, die hebben wel een aardig idee.

Verder is het ook zo dat hardware fabrikanten wat beloftes hadden gedaan, en waar ik verder niets meer van hoor. Ik merk dit ook met review werk, ze zijn niet zo gretig meer. En zeker niet in een geval waarbij we blijvende schade kunnen aanrichten aan hun spullen.

Neemt niet weg dat ik, zodra de tijd weer aanwezig is, dit nog wel op poten zet.
Vrees enkel dat het deze zomer niet lukt.

[ Voor 12% gewijzigd door petervandamned op 02-07-2004 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

petervandamned schreef op 02 juli 2004 @ 06:35:
Inderdaad niet netjes van me.

Helaas neemt mijn verbouwing meer tijd in beslag dan ik had berekend. Volgende maand wordt ik vader en de kinderkamer is niet eens af.
De gehele achterkant moet nog uit het huis deze zomer plus alle kozijnen. Voor diegene die ooit bij mij thuis zijn geweest, die hebben wel een aardig idee.

Verder is het ook zo dat hardware fabrikanten wat beloftes hadden gedaan, en waar ik verder niets meer van hoor. Ik merk dit ook met review werk, ze zijn niet zo gretig meer. En zeker niet in een geval waarbij we blijvende schade kunnen aanrichten aan hun spullen.

Neemt niet weg dat ik, zodra de tijd weer aanwezig is, dit nog wel op poten zet.
Vrees enkel dat het deze zomer niet lukt.
Feli Peter :)

Doe maar rustig aan dit is iets belangrijkers !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Het word weer winter.... en ik denk.... hoe zit dat mensen?
Laat ik de boel een schoppen. Er is een hoop mooi spul aanwezig, jurgen is ook lekker aan het prutsen dus tzt is dat ook wel af.

Komt er weer iets als UFO?
DOC Day ofzo :+

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 16-09-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:51
Vandread schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:56:
Het word weer winter.... en ik denk.... hoe zit dat mensen?
Laat ik de boel een schoppen. Er is een hoop mooi spul aanwezig, jurgen is ook lekker aan het prutsen dus tzt is dat ook wel af.

Komt er weer iets als UFO?
DOC Day ofzo :+
Een goed plan opzich maar de vraag is of Peter er tijd voor heeft er genoeg animo voor is.

Ik wil het best sponsoren met G.SKILL producten. :) >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Kakaroto op 16-09-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow
  • Laatst online: 07-07 14:11

Syngrow

Framerate is life

Ik denk dat het wachten is op 3 personen. Wanneer die tijd hebben/hun werk gedaan hebben kan er een Tweakweek komen.

unknown_road -> Mijn cascade afmaken
Epsilon -> YoupY's cascade ombouwen
Dabit -> z'n eigen cascade ombouwen en afleveren

Dus nog even geduld totdat dat allemaal klaar is :P
Een UFO dag/week met alleen single-stage PhCh machines is bij voorbaat al gedoemt om te mislukken...

[ Voor 5% gewijzigd door Syngrow op 16-09-2005 14:53 ]

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:51
Syngrow schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 14:52:
Ik denk dat het wachten is op 3 personen. Wanneer die tijd hebben/hun werk gedaan hebben kan er een Tweakweek komen.

unknown_road -> Mijn cascade afmaken
Epsilon -> YoupY's cascade ombouwen
Dabit -> z'n eigen cascade ombouwen en afleveren

Dus nog even geduld totdat dat allemaal klaar is :P
Een UFO dag/week met alleen single-stage PhCh machines is bij voorbaat al gedoemt om te mislukken...
Dit hoeft niet gelijk gedoemt zijn te mislukken. Met veel mensen is er te veel rush met overklokken.
Voor air en met nadruk op DICE en phase overklok sessies moet je er tijd voor nemen en het belangrijkste dat je de componenten moet "kennen".

Dat terzijde is een gezellig dagje met z'n allen toch ook wel gezellig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow

Syngrow

Framerate is life

Kakaroto schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:08:
[...]

Dit hoeft niet gelijk gedoemt zijn te mislukken. Met veel mensen is er te veel rush met overklokken.
Voor air en met nadruk op DICE en phase overklok sessies moet je er tijd voor nemen en het belangrijkste dat je de componenten moet "kennen".

Dat terzijde is een gezellig dagje met z'n allen toch ook wel gezellig. :)
Dat ben ik inderdaad met je eens, vandaar dat het ook ooit de planning is geweest om er een tweakweek van te maken he ;)
4 dagen tweaken, 1 dag kijken. Dan kun je veel meer voor elkaar krijgen aangezien je gewoon rustig met luchtkoeling of single-stagers kunt beginnen.
Maar ik blijf van mening dat je voor een tweakweek niet genoeg hebt aan een paar PhCh machines. Als je sponsors gaat zoeken en ze vragen wat voor koeling je hebt staan en je antwoord is "euhh, we hebben 2 prometeia's en een vapochill" dan zullen ze denk ik niet eens overwegen om uberhaupt iets te sponsoren.

Maar een DOC meeting is natuurlijk wel een leuk plan :), ruimte heb ik nog steeds beschikbaar overigens.

[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Yep ik heb er ook al weer zin in, heb de laatste tijd niet meer echt veel kunnen tweaken ivm kapotte mobo's (morgen krijg ik eindelijk weer werkende terug van rma) en ivm andere interesses (pitbike)

Maar nu ik zolang niets oc'ed heb begint het toch enorm te kriebelen als ik paar sets bh-5 en een ongebruikte proc/prom enzo zie liggen :'(

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Nu online
Om eerlijk te zijn.. ik wil gewoon veel kunnen leren ^^
Geef peter eens een gil oftie feedback wil geven hier.

Misschien interesant om wat ETA's van de verschillende project machines te geven?
unknown_road -> Variabel :+ ?
Epsilon -> YoupY's cascade ombouwen ... is dat ding van heag? Wat valt er aan om te bouwen?
Dabit -> z'n eigen cascade ombouwen en afleveren ... dacht dat Peter die al had? Dabit *zucht* jammer dat die niks meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
tsja het schiet niet op met de cascades nog :)
maar geduld zodra de jongen klaar zijn gaan we aan de slag
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe me best mensen maar ik had verwacht dat de HX veel sneller af zou zijn, maar aangezien ik nog nooit zo'n HX heb gemaakt zaten er nog wat onhandigheden in het ontwerp en er ging ook nog wat mis. Het valt niet mee om dit goed te plannen helaas. :D Ik werk hard door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
geduld = schone zaak :)
en ach zo heb ik tijd voor een nieuwe keuken te maken :)

• YoupY
  • Laatst online: 08-06-2024
Vandread schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:34:
Om eerlijk te zijn.. ik wil gewoon veel kunnen leren ^^
Geef peter eens een gil oftie feedback wil geven hier.

Misschien interesant om wat ETA's van de verschillende project machines te geven?
unknown_road -> Variabel :+ ?
Epsilon -> YoupY's cascade ombouwen ... is dat ding van heag? Wat valt er aan om te bouwen?
Dabit -> z'n eigen cascade ombouwen en afleveren ... dacht dat Peter die al had? Dabit *zucht* jammer dat die niks meer doet.
- Chilly1 evap erop, ipv een open verdamper
- flexline ipv een koperen buis
- betere isolatie
- heat exchanger die zo'n 3x zo groot word
- kijkglas wat lucht loopt te happen wordt gefixed
- en netjes opnieuw afvullen van 't ding

• Vandread
  • Nu online
Oooooh dat is niet ombouwen... dat is gewoon opnieuw bouwen :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 21:53:
ik doe me best mensen maar ik had verwacht dat de HX veel sneller af zou zijn, maar aangezien ik nog nooit zo'n HX heb gemaakt zaten er nog wat onhandigheden in het ontwerp en er ging ook nog wat mis. Het valt niet mee om dit goed te plannen helaas. :D Ik werk hard door...
rectificatie: ik moet bijna volledig opnieuw beginnen met het binnenwerk van de HX aangezien de ethyleen uitgang buis geknakt was bij zijn bevestigings punt. Ik dacht dat dit simpel te fixen was maar er traden wat meer problemen op bij dat punt. :( valt niet mee zo'n vacuum HX...

edit: heb de HX uit elkaar gehaalt en het valt nog mee gelukkig maar kost weer flink wat extra tijd dit.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 15:49 ]

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08 22:16

Jack

MHz Matters

YoupY schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 10:28:
[...]

- betere isolatie
mwa, middagje werk :+
maar lijkt me allemaal geen probleem voor epsilon :)
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:41:
[...]

rectificatie: ik moet bijna volledig opnieuw beginnen met het binnenwerk van de HX aangezien de ethyleen uitgang buis geknakt was bij zijn bevestigings punt. Ik dacht dat dit simpel te fixen was maar er traden wat meer problemen op bij dat punt. :( valt niet mee zo'n vacuum HX...

edit: heb de HX uit elkaar gehaalt en het valt nog mee gelukkig maar kost weer flink wat extra tijd dit.
wat een drama toch :P

[ Voor 40% gewijzigd door Jack op 17-09-2005 17:52 ]

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

YoupY schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 10:28:
[...]

- betere isolatie
En hetgeen wat voor de vertraging zorgt:
Veiligheid
Er moet een HP cut-off in komen om de druk van de ethyleen zijde in de gate te houden.
Ook moet de beol gedruktest worden tot 30 bar en daar heb ik N2 voor nodig. De HX zit al in elkaar, maar is nog niet gedruktest/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met 10 bar kan je net zo goed druk testen als met 30 bar... Wat betreft de HP cut-off, spreek me ff aan op msn als ik daar straks weer is ben, misschien kan ik je helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:59:
met 10 bar kan je net zo goed druk testen als met 30 bar... Wat betreft de HP cut-off, spreek me ff aan op msn als ik daar straks weer is ben, misschien kan ik je helpen.
Ben ik het eigenlijk niet mee eens. Want het gaat om de burst pressure van de HX ipv de lekkages.
De suction zou ik wel op 10bar kunnen testen, maar de HX wil ik gewoon op hoge druktesten want daar zou het eventueel op kunnen komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

burst pressure is natuurlijk een ander verhaal maar als je zorgt dat je goede lassen hebt en geen rare dingen hebt gedaan met buis (knikken ed.) dan moet 30 bar geen probleem zijn voor de HX maar we dwalen een beetje af van het topic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet er eigenlijk ook nog een gpu/sli cascade gemaakt worden? Als ik de cascade van syngrow af heb zou ik eventueel wel een -80/-90(dual evap) gpu cascade kunnen maken maar dan moet er wel 100% zeker wat mee gedaan worden want het kost veel tijd en geld(ookal gaat die in de verkoop na afloop)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan ik wel wat voorzien van leuke koeling ;) hint hint

Er zijn tevens ook aardig wat dingen voor mij in de maak, die erg goed te gebruiken zijn.
[geen flame]Ik bied nu volledig massieve containers aan! mail voor intresse![/geen flame]

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er gaat op die dagen vaak al wat fout met stabiele koelingen laat staan met LN2... Persoonlijk lijkt me LN2 niet heel geschikt voor een UFO. Maar ik heb niet echt het idee dat er nog veel die hard overclockers actief zijn in NL dus ik weet niet of het uberhaupt wat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Nu online
Naar mijn idee wil je ook geen tig mensen aan het werk hebben tegelijk.
LN2 lijkt me al helemaal iets wat je beter met een select groepje kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Ik heb zeker zin om er weer bij te zijn, echter heb ik zowel qua hardware als koeling op t moment niet veel meer in te brengen ...

Wat betreft actieve DOC'ers: ik hoop de komende tijd wat meer tijd over te hebben om ook weer wat te kunnen klussen en uiteindelijk oc-en.

Naja, als er een tweakweek komt zou ik toch graag even langs komen, al is het alleen om de gezelligheid :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou 40 a 50 kilo droogijs niet leuk zijn dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer
  • Laatst online: 15-09 19:07

Gamer

mobile

mocht Peter nu niet zo ver van me wonen, kwam ik ook wel eens piepen.
en ik bracht mee :
Epox 9NPA+SLI
DFI-SLI-D
2x256 BH-5 (280 2-2-2-5 easy)
DI buisje :p
Mach II GT
Vapochill XE
paar waterblokjes met peltier
mijn goed humeur :)

4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:56:
Zou 40 a 50 kilo droogijs niet leuk zijn dan ;)
wordt dan geregeld ;)
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 12:07:
Moet er eigenlijk ook nog een gpu/sli cascade gemaakt worden? Als ik de cascade van syngrow af heb zou ik eventueel wel een -80/-90(dual evap) gpu cascade kunnen maken maar dan moet er wel 100% zeker wat mee gedaan worden want het kost veel tijd en geld(ookal gaat die in de verkoop na afloop)...
wordt geregeld ;)
Gamer schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 12:40:
mocht Peter nu niet zo ver van me wonen, kwam ik ook wel eens piepen.
en ik bracht mee :
Epox 9NPA+SLI
DFI-SLI-D
2x256 BH-5 (280 2-2-2-5 easy)
DI buisje :p
Mach II GT
Vapochill XE
paar waterblokjes met peltier
mijn goed humeur :)
We houden het niet bij mij thuis meer ;)
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:33:
Misschien kan ik wel wat voorzien van leuke koeling ;) hint hint

Er zijn tevens ook aardig wat dingen voor mij in de maak, die erg goed te gebruiken zijn.
[geen flame]Ik bied nu volledig massieve containers aan! mail voor intresse![/geen flame]
Jij weet wel wat je mee mag brengen ;) Dewar regel ik wel

[ Voor 54% gewijzigd door petervandamned op 20-09-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Ik ga vandaag mijn koeling voor deze UFO eens laten ombouwen. Zodat deze ook daadwerkelijk gebruikt kan worden. :)

unknown_road / Epsilon zijn ook druk bezig met de nodige bouwsels.
waus is ook druk met wat leuks

Mijn grote vriend Syngrow (wink wink wink slijm slijm) heeft een te gekke ruimte waar we waarschijnlijk gebruik van kunnen maken :) Is wel aan de oostkant van Nederland maar ook Nederlands goedkoop!!!

Helaas heeft het deze vakantie alweer niet mogen doorgaan, misschien de volgende ?
Tenslotte moeten de systemen voordien de nodige testuurtjes doormaken.

Tenslotte wil ik gaarne Syngrow unknown_road / Epsilon Jack / Kakaroto / YoupY / The Doctor etc uitnodigen om eens gezamelijk te MSN-en. Of kom eens gezamelijk hier bij mij thuis })
Zodat we kunnen plannen hoe een en ander te regelen straks.

Moet nu wel eens door gaan, maar wel met goed werkende spullen NU !!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Kan ik ook langs komen? :>

Met:

DFI-nF4 Ultra-D
Asus 7800GTX
2x256mb BH-5 (280 2-2-2-5)
G.Skill BH-5 (265 2-2-2-0)
A64 3500+ @ 2,9 air stable
Mayb een Mach II @ r507 en een opteron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syngrow

Syngrow

Framerate is life

petervandamned schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:35:
Mijn grote vriend Syngrow (wink wink wink slijm slijm) heeft een te gekke ruimte waar we waarschijnlijk gebruik van kunnen maken :) Is wel aan de oostkant van Nederland maar ook Nederlands goedkoop!!!

Helaas heeft het deze vakantie alweer niet mogen doorgaan, misschien de volgende ?
Tenslotte moeten de systemen voordien de nodige testuurtjes doormaken.

Tenslotte wil ik gaarne Syngrow unknown_road / Epsilon Jack / Kakaroto / YoupY / The Doctor etc uitnodigen om eens gezamelijk te MSN-en.
De ruimte is nog steeds beschikbaar, alleen het probleem op dit moment is dat ik hem gisteren helemaal vol heb gereden met kisten met de achterliggende gedachten dat die er de komende maanden niet meer uit hoeven :p

Vandaag wordt er namelijk begonnen met het volstorten van de loods waar de koelcellen in staan met aardappelen. Hierdoor wordt ook de deuren van de koelcellen geblokkeerd waardoor we er niet meer in kunnen. Hopelijk is er op de andere locatie van m'n vader nog wat meer plaats maar dat zou ik even moeten navragen. Die loods is namelijk alleen maar koelcel en geen opslag voor losgestort product waardoor de deuren iig altijd open kunnen :P

Verder zitten de cellen in de winter voor een groot gedeelte vol waardoor de deur per dag maximaal een paar uur open mag zijn ivm temperatuurschommelingen. Hiedoor zullen we dus alles erin moeten zetten, gaan benchen en weer eruit halen. Opzich moet dit niet voor problemen zorgen, maar dan weten jullie dat teminste ;)

In de zomer is alles weer leeg, maar om nou nog een half jaar te wachten op een volgende UFO...

Overigens is een normale, niet-gekoelde, ruimte wel gewoon beschikbaar :)

De volgende vakantie zal waarschijnlijk wel de kerstvakantie zijn, ik heb dan iig tijd zat :Y)

Over dat MSN'en, maar keer een datum afspreken? ik ben over het algemeen alleen 's avonds beschikbaar. Overdag moet ik meestal of werken of naar school :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Liever zelfs een niet gekoelde ruimte, wel zo relaxt onder het werken :). Zolang je maar stroom trekt naar dat hutje, maar dat zal niet zo'n probleem zijn :).

Voordat er meer mensen gaan slijmen of ze mogen komen met hardware :P, het wordt een meerdaags "event" wat de nodige voorbereiding vereist. 1 dag is te weinig en spullen die zo maar bij elkaar geraapt zijn werken niet, dat hebben we de vorige keren wel gezien. Systemen moeten al werkend zijn voordat ze op UFO aankomen, waar slechts andere koeling gemonteerd en geexpirimenteerd wordt met eventuele andere CPU's.

Hardware is er genoeg, dat is geen probleem :). Alleen als je echt iets bijzonders hebt zoals een nieuwe P-M, FX57 een top P4 of een CPU die het op single stage phase-change al geweldig doet, kun je je hier melden :). Een van de eisen zal zijn dat de cpu al onder single stage phase-change heeft gelegen zodat eventuele coldbugs uitgesloten worden en een idee te krijgen van de potentie van de cpu. Als je het namelijk thuis al niet lekker werkend krijgt kun je het op UFO vergeten want tijd om te proberen heb je nauwelijks.

Er is nog geen opzet gemaakt van hoe de dag (of 2 dagen) eruit komt te zien. Waarschijnlijk zal het 1 dag voorbereiding zijn (eventueel besloten) en een dag waar alles zou moeten werken. Het kan geen show worden die laatste dag, daar gaat altijd te veel voor fout.

Edit:
Koeling zal er genoeg zijn.
Ik zal er minimaal zijn met een nieuwe Promkiller (momenteel aan het bouwen ;)).
Cascade van YoupY wordt op dit moment omgebouwd, een leuke unit voor Peter ook.

[ Voor 8% gewijzigd door Epsilon op 20-10-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

ik kom wel als Mental-coach voor als één van jullie in tranen uitbarst omdat het neit werkt of júist wel goed werkt ;)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

sapphire schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:33:
ik kom wel als Mental-coach voor als één van jullie in tranen uitbarst omdat het neit werkt of júist wel goed werkt ;)
Blijf dan liever weg >:) :+

Maar deze editie gaat dus gehouden worden bij Aardappelhandel Bongers te Boxmeer neem ik aan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even vergaderen lijkt me een goed plan Peter. :D Ik hoor wel wanneer het wordt.

Syngrow, ik weet niet of het slim is om die systemen in een koeling te zetten... koeltechnisch gezien :D als je namelijk nagaat wat een hitte die phase-change setups en pc's samen uitslaan en ook nog een aantal (gefrusteerde) tweakers erbij. Dan ehm... heb je gebakken aardappels aan het eind van de dag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Ah, vetjes! Ik heb weinig in te brengen atm, in de nabije toekomst misschien een home-made waterchillertje... Die wil ik dan overigens wel inzetten als bierkoeler :Y) .

Hehe, maar serieus, zou t enorm vet vinden om toch weer ff langs te wippen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eR1k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-08 20:51
Gaat er ook nog ln2 actie aan te pas komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
tweak week gaat pas door als:

A : de koelings systemen werkende zijn
B : de hardware erop is getest
C : kortom is niet de komende weken :) en :( natuurlijk

cascade koeling heeft de PRE dan
LN2 hoop ik dat er zeker is, maar dan zeer gecontroleerd uiteraard. Anders kunnen er zeer rare dingen gebeuren.
Of het in de koelcellen moet gebeuren ? lijkt me niet een koelkast doet ook weinig in de winter in een ongeisoleerde schuur.

Ik heb mensen die NOG betere hardware in te brengen hebben, ze zijn welkom.

Voor de overige HW aanbieders we hebben bijna alle top spullen ATM maar goed time flies en HW ook. Tegen de tijd dat er echt een 100% datum komt kijken we dan wel weer.

Verder zit ik met een zeeeeeeeeer groot probleem, naja meer een soort vloek.
Vandaag tijdens het oppikken van mijn leuke koeling gaat grrrrrrr WEER mijn auto verrot.
Vloek heerst erop een paar weten wel wat ik bedoel
Dus als ik naar het oosten rij, zal het maar de vraag zijn kom ik aan?
Goed binnekort een testcase want ik moet nogmaals voor mijn cpu koeling een 200 km karren
Keep U posted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

petervandamned schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:25:
tweak week gaat pas door als:

A : de koelings systemen werkende zijn
En 't liefst een backup image van Windows, werkend en wel.... een ghost of zo, wel zo handig als je het OS kapotklokt :+

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Garret goede input :)

wie nog meer input ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--regelbare heating wire ;) maar daar zorg ik wel voor :D
--verschillende bios versies van mobo's //meerdere bios chips nog beter
--zo veel mogelijk spullen reserve hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoveelmogenlijk oc zooi is idd wel makkelijk, als ieman daar nou ff een lijstje van maakt
niet dat ik mee (kan) doe(n) maar dat is gewoon even algemene input
zowiezo is het handig als iedereen voor zijn eigen mobo een ghost image meeneemt, dan hebbie ook geen driver gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan 2 3700+ San diego's menemen.
de 1e doet 3080 op lucht en de 2e doet 3120 op lucht. En ja de cpu's vinden kou leuk ;)

Eeeeeummmmmmm.... waarom zie ik het bij niemand staan! BIER O-)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwieX924
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-03-2017
Ben een noob op phase-change gebied, maar heb hier een venice 3000+, 2925 SuperPi stabiel (op een custom water setje).... Zit volgens mij nog meer in deze proc.... Misschien wat voor jullie?

[ Voor 4% gewijzigd door TwieX924 op 21-10-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer
  • Laatst online: 15-09 19:07

Gamer

mobile

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:56:

Eeeeeummmmmmm.... waarom zie ik het bij niemand staan! BIER O-)
tip, 1 biertje kan, maar verder niet :)

nadien kan je nog doen wat je wil natuurlijk :)

4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt er ook nog gevoltmod dan of is het voornamelijk cooling die er aan te pas komt?

Als er ook gevoltmod wordt raad ik dus aan om soldeermeuk en wat potmeters mee te nemen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Gamer schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 06:39:
[...]

tip, 1 biertje kan, maar verder niet :)

nadien kan je nog doen wat je wil natuurlijk :)
Ik hoop collega :) dat je op dat moment het kan combineren met jouw werkzaamheden. Niet het bier maar de UFO uiteraard. Bier ach dat is zo iets vanzelf sprekends, past veel in die koelcellen daar :)
En belgische varianten zullen zeker ook aanwezig zijn.

Nu mijn FX een beetje is ingelopen moet ik eerst eens me review werk afmaken. Dat ligt al te ver achter. Dus ik zou zeggen kom op met de goede ideeen.

Let wel nog steeds :

Doel is gewoon Nederland op de OC kaart krijgen
Dit doen we met de laatste hardware !
Cascade koeling en Droog-ijs/ LN2 zal de koeling zijn.
Het moet hard gaan tenslotte :)
Prommy's en Lightspeeds ach die jassen we wel op de ATI's en Nvidia kaarten })
Uitgaande van werkende systemen met goed werkende clean windows installs met alle juiste poggies, kunnen we gezamelijk die instellingen vinden om net dat beetje hoger te komen dan thuis.

Samenwerking en gezelligheid staan bovenaan, maar er moeten ook resultaten behaald worden!!

Peter out : Have some reviewing to do :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang schatten jullie nog dat het gaat duren en wanneer dat het gehouden wordt. Als ik mee zou mogen doen zou ik het niet erg vinden als het nog even duurt want dan heb ik ook shit weer compleet :Y)

Dit shit moet dan inhouden:

Epox 9NPA+ Ultra
Ati Radeon X850XT PE (misschien dan al een 7800GTX (TOP) :> )
A64 Venice 3000+ 2,9 Water stable

Ik ben ook nog op zoek naar wat geheugen want wat ik nu heb kan niet door de beugel voor een UFO :9
Alleen nou is mijn vraag of ik welkom ben met deze spullen. En met een beetje geluk heb ik dan ook een Prom maar ik weet niet of dat erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Hardware input is niet echt nodig denk ik, tenzij je echt top-of-the-bill hardware hebt. Middenklasser OC'en is leuk maar om echt op de kaart te komen heb je er weinig aan. FX-57's, 280 BH-5, 320 TCCD, 7800GTX en X1800XT's gewenst dus :)

of heb ik dat nu mis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Nu online
petervandamned schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:35:
Ik ga vandaag mijn koeling voor deze UFO eens laten ombouwen. Zodat deze ook daadwerkelijk gebruikt kan worden. :)
Fijn he mijn zoekskills :+ maar ik neem wel een donaldduck mee en ga in een hoekie zitten }:O

Als Unknow_road zin/skills heeft (of iemand anders) wil ik deze chiller wel omlaten bouwen tot SLI (crossfire) direct-die gpu koelertje (bovenste dus :Y) ipv dat ie ooit nog es voor een cpu word gebruikt :+) (kosten komen we wel over uit, maar moet ie wel nodig zijn zeg maar :))
petervandamned schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:25:
Verder zit ik met een zeeeeeeeeer groot probleem, naja meer een soort vloek.
Vandaag tijdens het oppikken van mijn leuke koeling gaat grrrrrrr WEER mijn auto verrot.
Vloek heerst erop een paar weten wel wat ik bedoel
Dus als ik naar het oosten rij, zal het maar de vraag zijn kom ik aan?
Aangezien ik voorbij Rotterdam/Dordrecht kom richting het oosten kan je eventueel met een betrouwbaar en veilig vervoermiddel afhankelijk van hoe lang het gaat duren (die auto zonder deuken onder voorbehouden ;))

PS: cool dat het topic weer verder gaat :)

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 21-10-2005 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twijfel jij aan me skills? :D mjah die compressor is niet zo sterk dus zal je geen ubertemps mee halen. Echte 3dmark resultaten worden gehaald met cascades of LN2 op de gpu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:55:
twijfel jij aan me skills? :D mjah die compressor is niet zo sterk dus zal je geen ubertemps mee halen. Echte 3dmark resultaten worden gehaald met cascades of LN2 op de gpu's.
Tuurlijk niet O-) Maak er dan maar een elcheapo prom van tzt alstie toch niet nodig is ^^
Dan word het: Of iemand een 90 graden casecade bouwen Of aan de slag met zo'n 90 graden pijp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Welke mobo's gaan we gebruiken, en hebben we ook reserve? ;)

Een DFI LP SLI-DR Expert zou wel leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Als er behoefte aan is kan ik de oude ufo-welke-spullen-neem-jij-mee-site wel van een update voorzien en weer online gooien? Dat wordt dan wel op zijn vroegst tegen het einde van het weekend overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Laten we eerst even de verschillende bouwprojekten afwachten!
Deze moeten eerst 100% zijn.
Eerder gaan we niks organiseren nog.
Vandread schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:39:
[...]

Als Unknow_road zin/skills heeft (of iemand anders) wil ik deze chiller wel omlaten bouwen tot SLI (crossfire) direct-die gpu koelertje (bovenste dus :Y) ipv dat ie ooit nog es voor een cpu word gebruikt :+) (kosten komen we wel over uit, maar moet ie wel nodig zijn zeg maar :))

PS: cool dat het topic weer verder gaat :)
Geinig ding dan, maar anders wacht je even af wat mijn sli gpu prom koeling doet.

[ Voor 71% gewijzigd door petervandamned op 21-10-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Syzzer schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:18:
Als er behoefte aan is kan ik de oude ufo-welke-spullen-neem-jij-mee-site wel van een update voorzien en weer online gooien? Dat wordt dan wel op zijn vroegst tegen het einde van het weekend overigens.
Doe maar als de datum bekend is :).

Ik ben knutselen aan unit van Peter

-Out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Nu online
petervandamned schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:56:Geinig ding dan, maar anders wacht je even af wat mijn sli gpu prom koeling doet.
Heb je dat ook al :| :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Is je boven buur mee bezig. Me prom aan het verzagen en solderen :)
Komt allemaal in orde, nu de coldbug nog oplossen. Maar daar heb ik al last van met mijn deltaas over de 7800's

[ Voor 21% gewijzigd door petervandamned op 21-10-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

petervandamned schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:22:
[...]

Is je boven buur mee bezig. Me prom aan het verzagen en solderen :)
Komt allemaal in orde, nu de coldbug nog oplossen. Maar daar heb ik al last van met mijn deltaas over de 7800's
Oppainter had toch zo'n BIOS van nVidia gekregen waarin die coldbug eruit was?

Is er niet ergens nog een handige jongen die zulke BIOSjes kan modden?

I love watercooling

Pagina: 1 2 Laatste