Ben ik het wel mee eens, maar het is onmogelijk om fatsoenlijke scores neer te zetten en zowieso al een werkend systeem te krijgen.Dr.Q schreef op 22 maart 2004 @ 21:45:
Dat is ook een van de voornaamste redenen dat ik vaak met 2 of 3 man een kast onderhanden neem, iedereen heeft zo zijn inzichten en ideeen. Tweaken is zowat gemeengoed geworden dus het heimelijke gedoe mag nu wel over zijn imho.
Tweaken is zeker heel leuk, maar als het niet lukt, kun je er snel de pest in krijgen. De volgende keer wordt beter geregeld zowieso.
IK persoonlijk vind het nog steeds het beste om eerst een paar dagen de systemen op te zetten en dan op een dag de boel open te gooien voor het publiek. Dan is er ook alle tijd om vragen te beantwoorden en een praatje te maken etc. De fouten worden altijd wel genoemt (dat is eigenlijk ook wel het leuke van tweaken hoor
Ik denk dat dit een betere opzet is dan iedere dag, iedereen laten komen. Dit omdat het ook niet leuk is voor de omstanders om de hele tijd mensen te zien prutsen.