Om hier nou een nieuw topic over te openen doe ik het maar hier
Ik ben begonnen met wat dingen te modden en m'n kast wat leuker te laten lijken dan dat het is
M'n zwaar gekoelde GF3 TI 500 van leadtek :
Hier heb ik het koelblok eraf gerost en de prut er af gehaald, vervangen met zilver pasta en het blok er weer goed stevig op. Hier zit een nieuwe 80mm fan op 12v op, en de clockspeeds nu zijn 300/600

(zonder particles)
Voor m'n dual setup gebruik ik een Diamond Stealth II S220 (onder xp) en die heb ik ook maar ff onder handen genomen
Het gaat om 2 koelblokken die op het geheugen zitten en een k6 400mhz koeler + fan,, erg overbodig maar voor de 1ste keer is het leuk om te doen
M'n Lieve Cpu-tje houdt het lekker koel op 63graden

, het is een Athlon 1200 @ 1533 op 1.9v en draait wel weken zonder 1 herstart.
Klein fannetje met grill op de onderkant van de kast geplant, voor intake natuurlijk
M'n drivebay (3.5inch) , omdat ik geen ruimte meer had voor 2x3.5inch HD's had ik er zelf maar 1 uit een 486 big tower gemold en hierin gebouwd, 2x40gb is het huiddige maar heb nu al 2x4.3gb SCSI schijfjes liggen voor m'n OS klaarliggen
De binnenkant van m'n kast, ccfl-tje gister gekocht en ingebouwd, uitstekend
Close-upje van m'n eigen gemaakte (dremelen

) FanBlowhole...
De achterkant van m'n pc , moeten alleen nog klepjes in...
PC in het algemeen
PC in het algemeen 2...
-
Dat was het! Het enigste wat ik er nog aan gaan doen is bovenin de kast een fannetje plaatsen met grill.. mischien nog een plexiglas erin maar voorlopig kan die visueel gezien wel weer mee