[MSN]Irritante nicknames in gesprek weghalen?

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:58
Ik heb nu al mn contacten hernoemd met msn plus "aangepaste namen". Mooi, de lijst is nu tenminste normaal, ben die breezahs zat :(. Alleen in de gesprekken staan die namen er dus weer. Kan ik die ook op een of andere manier weghalen want het is zo irritant om allemaal volledige vensters te openen zodat je kan lezen wat ze nou zeggen...

De optie "namen contactpersonen afkorten" doet gedeeltelijk wat ik bedoel, maar is het ook mogelijk gewoon mijn aangepaste namenlijst ook in een gesprek te krijgen, zodat ik die irritante icons en vage tekens kwijt ben?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scapa Flow
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gebruikt Trillian, daarmee kun je ook de namen aanpassen en ze blijven staan tijdens de gesprekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Trillian kan dat idd, maar aangezien TS specifiek naar een oplossing voor het programma MSN vraagt lijkt me dat geen oplossing.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Laatst online: 20:36

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

In gesprekken in MSN+ zijn de namen toch ook afgekort naar wat je hebt opgegeven?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:58
Ik snap dat dus ook nie :)
Onder een nickname versta ik één woord...
Sommige mensen vinden het scheinbaar nodig hun complete levensverhaal der in te knallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt,
maar op doe maar niet, staat een hoop irritante zut zou je ook nog wel eens kunnen kijken..
Alhoewel het zoeken op die site geen pretje is,
hebben ze wel heel veel plugins/add-on's voor msn :)

edit; offtopic; @ T-Blizzard; heb jij er dan alleen je echte naam staan ofzo?:)
niet dat ik dat wel heb hoor.. heb er ook wel wat meer staan dan 1 naam..

[ Voor 39% gewijzigd door LuNaTiC op 07-03-2004 11:14 ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Ja idd, er staan hier mensen met hun hele levensverhaal. Iets waar ik dus net op zit te wachten :| Wat boeit mij dat nou dat ze zoveel van hun "fwiendjuh" houden :( Als ik dat wil weten vraag ik er wel naar. Zouden ze onderling een wedstrijd houden ofzo, wie heeft de irritantste naam...

Zou ze natuurlijk er ook uit kunnen storten en mensen met een normale naam zoeken... Gebruik zelf trouwens al vanaf het begin gewoon mn normale naam; "Marc" :)

Btw in MSN plus heb ik de optie nog niet gevonden om de aangepaste namen ook in de gesprekken te gebruiken.

edit:
op die doe maar niet, staat een hoop irritante zut is er zelfs een nickname generator :(

[ Voor 17% gewijzigd door LuNaTiC op 07-03-2004 11:14 . Reden: mess.be WEG ERMEE ]

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

marccom schreef op 04 maart 2004 @ 23:18:
edit:
op die doe maar niet, staat een hoop irritante zut is er zelfs een nickname generator :(
offtopic; whaha ja echt Erg he..
er zijn zelfs van die breezah generators,
die voor je als je tekst typt, de tekst dan autom. vertaalt naar breezah 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door LuNaTiC op 07-03-2004 11:15 ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 16:43

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Ik heb via MSN Plus de functie "truncate contact names".
Dan kort hij de naam in tot geloof ik iets van 10 letters ofzo.
Mijn MSN plus komt van www.msgplus.net ofzo

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Centaur schreef op 04 maart 2004 @ 23:27:
Ik denk dat dat dezelfde optie is als "namen contactpersonen afkorten" waar marccom het over heeft in z'n startpost, alleen dan in het Nederlands in plaats van het Engels. Niet helemaal wat hij wil dus :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Jep, dat is hier de optie "namen contactpersonen aanpassen" Ik heb hier de NL versie van Plus. Wordt het idd afgekort tot ongeveer 10 letters. Maar ik wil juist de namen uit mn aangepaste lijst uit mn hoofdvenster want in de eerste 10 letters staat vaak ook nog bagger...

edit:
December, kan jij gedachten lezen :D

[ Voor 8% gewijzigd door marccom op 04-03-2004 23:32 . Reden: December was sneller... ]

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Dit was al gezegd centaur en dit was geen goede oplossing, omdat hij de namen uit zn aangepaste lijst wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 01:40

GeekK

Rag Mama Rag

edit:
Misschien off-topic, maar Miranda IM doet perfect wat jij wilt.

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 01:17

BLN

Gebruik je geen msn 6 dan? Contacts->Manage contacts->View contacts by->email adress.
Dan zie je gewoon de adressen en geen vage verhalen.

If it ain't broken, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Jawel, maar aan het email adres heb ik ook (soms) niet zoveel. zeker als ze met adressen als thegreatestblablabla@hotmail.com enzo komen... Daarom ben ik al zeer blij met die persoonlijke namenlijst van + in het messenger hoofdvenster!

Een ander IM programma gebruik ik eigenlijk niet omdat bijna iedereen die ik ken MSN gebruikt en ik zelf niet weet hoe die andere programma's werken...

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

De andere programma's werken ongeveer net zo makkelijk als de normale MSN, alleen heb je dan ook support voor andere protocollen zoals ICQ, AIM en Y!
Overigens vind ik het vreemd dat alleen MSN custom nicknames ondersteunt (bij de rest die ik noemde, kies je een naam en blijf je daarbij, alhoewel je met ICQ ook je naam (maar geen überlange) kan veranderen), maar goed das weer een andere discussie :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Al iemand die mijn probleem kent of een oplossing weet?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je niet misschien gewoon eens moeten proberen om met die andere proggies (Trillian. Miranda IM etc) te leren werken? Bespaart je een hoop moeite met MSN en je hebt vaak nog meer functies ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
IK Gebruik dmsn is net als trillian een andere client voor op het msn netwerk. Maar wel met leuke opties. Het is alleen java based dus niet altijd even snel maar je kan wel veel doen met nicknames. Je kan ze bijvoorbeeld weergeven op msn naam of op msn naam + email of op Alias + emailadres.

Mischien kan je het gewoon een keer proberen ? ze draaien namelijk perfect naast elkaar. www.dmsn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Ben ik nou de enige die zich aan die irritante namen erger of gebruiken jullie geen msn...

Ik heb het liefste MSN omdat ik dat al een geruime tijd gebruik en omdat de meeste mensen die ik ken dit ook hebben. Vandaar liever alleen reaktie's voor MSN :)

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Hmm ben ik nou de enige zeikerd...?

Net maar even wat mensen eruit geknald die een super irri naam hadden;

een kleine greep;

* X- (L)(K)(F)~~•°*M¥ §€×¥ ßø¥ ï§ §øØøw ©üt€, H€§ §øØøw ƒïÑ€, ßüt ÐøÑ ƒø®G€t; THªT §€×¥ ßø¥ ï§ mïñ€!*°•~~(L)(K)(F) -X

* X|| merel || (K)robin je ben un sgat(K) whahahaahaaaaa heb alleen msn 5.0 anders doet ut ut nije:S:D:S:D:S:D:S

*(L)Erik...I'd Been Lost If I Lost You!!(L) :DWere So Happy Together Sgat:D (#)(ip)This Summer-->Turkije(ip)(#)

* ..*(F)*..Lil Pimpi..*(F)*..Chava Is een Schatje..*(F)*..Viënna Is Sweety..*(F)*..(U)..Michael..(U)..

Is er echt niemand die een oplossing weet voor dit probleem want ik word er nou toch wel zo verschrikkelijk zat van :( Maja, heb bovenstaande nu geblokt/delete dus daar heb ik iig geen last meer van :) Ze zitten constant on/offline te doen :( dus ik gereageerd; ROT OP doe normaal! ga wat nuttigs doen ajb! Gelijk offline dus denk dat ze mij ook geblokt hebben nu...

Misschien moet ik MSGplus maar is een mailtje sturen of zij geen oplossing weten?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent absoluut geen zeikerd, ik wil net als jij ook niet eerst 30 minuten te scrollen voordat ik akn lezen wat ze zeggen. De beste oplossing is gewoon delete en dan blokken: JA. Meestal hebben die gasten niks nuttigs te zeggen dus ach me lijst is heel klein en bescheiden, en wil iemand wat tegen me zeggen dan bellen ze maar ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 19:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

2 Tweakers waren zo lievv 't even te testen O+
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25968/full.jpg

Zo moet 't dus. Zie het verschil. Toen ik net tegen 'm begon te praten stond het vinkje uit. Nu staat 'ie aan. :) Na "leef je uit" dus...

Zoek even in de nieuwste versie van MSN Plus! bij de instellingen, je kan dit ook ergens globaal regelen. Zelfs tot hoeveel karakters het getoond moet worden. Default is 12 ofzo. Succes! :)

edit:

Sorry, sorry, het is al laat :|

[ Voor 54% gewijzigd door PromWarMachine op 17-03-2004 23:45 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Je moet het wel voor elke contactpersoon op zich doen, of anders even in het Plus! instellingenvenstertje kijken...?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 17 maart 2004 @ 23:32:
2 Tweakers waren zo lievv 't even te testen O+

[...]

[afbeelding]

Zo moet 't dus. Zie het verschil. Toen ik net tegen 'm begon te praten stond het vinkje uit. Nu staat 'ie aan. :) Na "leef je uit" dus...

Zoek even in de nieuwste versie van MSN Plus! bij de instellingen, je kan dit ook ergens globaal regelen. Zelfs tot hoeveel karakters het getoond moet worden. Default is 12 ofzo. Succes! :)
Je moet wel even lezen. ;)
Dit is niet wat de ts bedoeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 20:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Misschien een vergezochte gedachte hoor... Maar als die mensen met die namen je zo irriteren, hoe vaak praat je dan met ze? En hoevaak heb je ze nodig dat je ze er niet gewoon uitknikkert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2023
Als je voor je contactpersonen een Custom Name hebt ingesteld en je zet onder
Plus! -> Preferences -> Custom Names het vinkje van "Display custom contact names (need "vbe") op een vakje moet het werken.

Als je je muis op dit vakje houdt krijg je de melding:
"Select the 'squeare check' if you also want the custom name to be used in chat windows."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik gebruik gaim : http://gaim.sourceforge.net/
Eigenlijk alleen maar om van dat gezeur met die namen af te zijn. (en van de reclame, en van Microsoft producten die ongevraagd opstarten)

Het is dan wel geen MSN, maar wel de moeite waard om even naar te kijken. Ik vind het er ook veel opgeruimder uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Laat ik nu net zien dat MSN Plus 3 precies doet wat ik wil!!

Ik ben gelukkig ;)

Wég met die breezernamen :P

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

heb ik maar 1 woord voor en dat is DELETE :+
soms is een leuk verhaaltje nog te begrijpen een soort reactie op iets wat gebeurd is want bij mij staan er toch alleen maar persoonlijke bekenden in
krijg ik teveel gezeik aan mijn kop met rare tekens en boogjes en noem maar op is het ignore of delete de groeten

was eerst zo erg dat ik eerst eens moest kijken van wie ik het berichtje kreeg is nu stukken minder geworden

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Edwin van Cleef schreef op 28 juni 2004 @ 19:51:
heb ik maar 1 woord voor en dat is DELETE :+
soms is een leuk verhaaltje nog te begrijpen een soort reactie op iets wat gebeurd is want bij mij staan er toch alleen maar persoonlijke bekenden in
krijg ik teveel gezeik aan mijn kop met rare tekens en boogjes en noem maar op is het ignore of delete de groeten

was eerst zo erg dat ik eerst eens moest kijken van wie ik het berichtje kreeg is nu stukken minder geworden
De breezers zijn inmiddels allemaal geruimd ja, maar toch ook klasgenoten (en dat doet dan ICT :/ ) kunnen er wat van...

Die moet ik nog ff te vriend houden, vooral als er verslagen enzo ingeleverd moeten worden ;)

Whoop!

Pagina: 1