Ik krijg het niet voor elkaar om met bovenstaande set beeld te krijgen op mijn tv. Het lukt me wel om geluid via de tv te laten lopen, maar geen beeld (het beeld blijft gewoon zwart op mijn tv). Wanneer ik de draadloze set uitschakel gaat mijn tv wel ruisen, schakel in de ontvanger weer in dan krijg ik een zwart beeld.
Het lijkt erop dat ik toch iets van een verbinding heb qua beeld, alleen ik zie niets.
Heb al zitten rotzooien met de optie Weergaves binnen configscherm, maar wordt niet veel wijzer...
Ik had een beetje gezocht oa op de site van marmitek en ik kwam dit tegen...
Ik snap alleen geen bal van het antwoord...
Iemand meer inzicht hierin?
Vraag:Ik kan de TV mogelijkheid van mijn grafische kaar niet selecteren als ik de GigaVideo heb aangesloten
Antwoord:
U dient een weerstand van tussen de 70 en 150 Ohm parallel (dus tussen mantel en kern van de kabel) aan te sluiten op de composite uitgang van uw grafische kaart. Dit is om de videokaart te laten denken dat er een TV aangesloten zit.
Of heeft iemand anders nog suggesties wat te doen
Het lijkt erop dat ik toch iets van een verbinding heb qua beeld, alleen ik zie niets.
Heb al zitten rotzooien met de optie Weergaves binnen configscherm, maar wordt niet veel wijzer...
Ik had een beetje gezocht oa op de site van marmitek en ik kwam dit tegen...
Ik snap alleen geen bal van het antwoord...
Iemand meer inzicht hierin?
Vraag:Ik kan de TV mogelijkheid van mijn grafische kaar niet selecteren als ik de GigaVideo heb aangesloten
Antwoord:
U dient een weerstand van tussen de 70 en 150 Ohm parallel (dus tussen mantel en kern van de kabel) aan te sluiten op de composite uitgang van uw grafische kaart. Dit is om de videokaart te laten denken dat er een TV aangesloten zit.
Of heeft iemand anders nog suggesties wat te doen
Basement Bios ---- Exo-S