TV-out Radeon 9700 Pro werkt niet (zwart beeld)

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-02 12:56

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Ik krijg het niet voor elkaar om met bovenstaande set beeld te krijgen op mijn tv. Het lukt me wel om geluid via de tv te laten lopen, maar geen beeld (het beeld blijft gewoon zwart op mijn tv). Wanneer ik de draadloze set uitschakel gaat mijn tv wel ruisen, schakel in de ontvanger weer in dan krijg ik een zwart beeld.
Het lijkt erop dat ik toch iets van een verbinding heb qua beeld, alleen ik zie niets.
Heb al zitten rotzooien met de optie Weergaves binnen configscherm, maar wordt niet veel wijzer...

Ik had een beetje gezocht oa op de site van marmitek en ik kwam dit tegen...
Ik snap alleen geen bal van het antwoord...
Iemand meer inzicht hierin?

Vraag:Ik kan de TV mogelijkheid van mijn grafische kaar niet selecteren als ik de GigaVideo heb aangesloten

Antwoord:
U dient een weerstand van tussen de 70 en 150 Ohm parallel (dus tussen mantel en kern van de kabel) aan te sluiten op de composite uitgang van uw grafische kaart. Dit is om de videokaart te laten denken dat er een TV aangesloten zit.

Of heeft iemand anders nog suggesties wat te doen

Basement Bios ---- Exo-S

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:53
En zonder die Marmitek PC to TV erbij? Gewoon met een kabeltje, heb je dat weleens geprobeerd?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mystikal schreef op 04 maart 2004 @ 16:31:Vraag:Ik kan de TV mogelijkheid van mijn grafische kaar niet selecteren als ik de GigaVideo heb aangesloten

Antwoord:
U dient een weerstand van tussen de 70 en 150 Ohm parallel (dus tussen mantel en kern van de kabel) aan te sluiten op de composite uitgang van uw grafische kaart. Dit is om de videokaart te laten denken dat er een TV aangesloten zit.
Je hebt je antwoord al ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
XanderH schreef op 04 maart 2004 @ 16:40:
En zonder die Marmitek PC to TV erbij? Gewoon met een kabeltje, heb je dat weleens geprobeerd?
Nee, ik zou natuurlijk even die tv kunnen verslepen... Ik las wel ergens hier op GOT dat er meer mensen last hadden van die tv-out van de radeon 9700

Basement Bios ---- Exo-S

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
nero355 schreef op 04 maart 2004 @ 16:53:
[...]

Je hebt je antwoord al ;)
:( Weet alleen niet wat ze bedoelen...

Basement Bios ---- Exo-S

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Mystikal schreef op 04 maart 2004 @ 16:53:
[...]

Nee, ik zou natuurlijk even die tv kunnen verslepen... Ik las wel ergens hier op GOT dat er meer mensen last hadden van die tv-out van de radeon 9700
Inmiddels tv versleept en geen resultaat...

Iemand zal toch ook wel zijn tv-out functie gebruiken middels de radeon 9700 pro :?

Basement Bios ---- Exo-S

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:53
Mystikal schreef op 04 maart 2004 @ 17:05:
[...]

Inmiddels tv versleept en geen resultaat...

Iemand zal toch ook wel zijn tv-out functie gebruiken middels de radeon 9700 pro :?
Je hebt in het ATI contolepaneel de tv ook wel als output geselecteerd mag ik hopen?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
XanderH schreef op 04 maart 2004 @ 17:07:
[...]

Je hebt in het ATI contolepaneel de tv ook wel als output geselecteerd mag ik hopen?
Zo staat tie toch goed?
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/R93V76LOT72/picserver.jpeg

Basement Bios ---- Exo-S

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Inmiddels een korte update.
Ik heb net mijn laptop aangesloten (met nvidea chip) en die deed het zonder problemen. Zou mijn tv-out kapot zijn? Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om de tv te 'activeren'. De optie "De detectie van de huidige tv forceren" gebruik ik wel, maar mijn beeld blijft zwart...

Dus de tv en de bekabeling is goed. Ik hoop dat ik hem aan de praat krijg anders heb ik ook niets aan dat marmitek setje... Het klote is, dat ik die voor mijn verjaardag krijg van mijn lieve vriendin O+ en anders baalt zij weer dat ze geen kado voor me heeft morgen, en baal ik nog MEER dat ik geen kado KRIJG :(

Basement Bios ---- Exo-S

Pagina: 1