Casema gaat ook upgraden

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.712 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nav de spoedige snelheidsverhogingen heb ik een vraag :

Helaas zit ik nog met een Com21 modem in 't Gooi, zelf zal ik dus nog even moeten wachten.

Is het mogelijk om de aansluiting van een vriend van mij in Den Haag alvast te verhogen ?
Hij is al wel in het bezit van een Motorola modem.
Adresgegevens :

Hongarenburg 215
2591 VL Den Haag

btw. ik neem aan dat tzt door de snelheidsverhoging voor gebruikers met de Com21 verder niks veranderd aan de manier van inloggen en dat alles na een reboot van de Com21 automagisch sneller wordt zonder instellingen op routers oid te veranderen.

Plz correct me if i'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 01:07:
@mikeyman ik weet niet hoe je dat kan zien dat er dns fouten zijn maar ik kan ook niet meer overal komen. zoals messenger of mail ophalen van hotmail of die en die site kan ik niet meer betreden. ik heb 62.234.XXX.XXX en Basic (den haag). ik hoop dat het gekut gauw afgelopen is.

enfin je kan iemand vragen voor je naar zalman site te gaan of via hulp op afstand iemand computer ff lenen om zelf naar die zalman site te gaan. ( tis maar een idee )
Ik kan ook sinds gisteren niet meer in MSN(Trillian) komen. :/ Ook een paar websites kan ik niet meer van downloaden of ze zijn echt buitengewoon traag (Fileplanet, gewoon het renderen van de pagina...). Er is echt niets veranderd aan mijn pc sinds 2 dagen geleden; toen werkte MSN e.d. gewoon nog.

Ik merk wel dat mijn download steeds vaker rond de 200 KB/s komt en dan snel weer gecapped wordt op ~117 KB/s. M'n upload komt nu vaak in de 16/17 KB/s. Ping was daarnet 10 ms. _/-\o_ Ik denk dat ik straks mijn modem (Motorola Surfboard (wit)) maar eens ga resetten... de nodige stappen om over te gaan op DHCP heb ik al gevonden en opgeslagen (.mht). Er valt trouwens ook een programmaatje te downloaden van Casema (dhcpswitch.exe, moet je ff op de site zoeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D!ablo schreef op 17 maart 2004 @ 23:16:
ik nie maar een vriend :z goed lezen
ik vind 250KB/s al snel genoeg laat staan 500
dus waarom dan zoveel betalen?
asl je toch snelle wilt zou ik demon adsl nemen voor die prijs heb je 8mbit lijntje
Sorry was al bijna bedtijd denk ik :O ;) :D .
Maar ik vindt 250 ook al genoeg, en ADSL kunnen wij hier niet nemen :(

"Tenminste" volgens de pagina van KPN is dit niet mogelijk, maar via de pagina van demon, tiscali, zonnet e.d. wordt gemeldt dat dit wel mogelijk is, en dat je direct kan bestellen.

Hoe zit dit eigenlijk ? :?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 07:23:
[...]

Sorry was al bijna bedtijd denk ik :O ;) :D .
Maar ik vindt 250 ook al genoeg, en ADSL kunnen wij hier niet nemen :(

"Tenminste" volgens de pagina van KPN is dit niet mogelijk, maar via de pagina van demon, tiscali, zonnet e.d. wordt gemeldt dat dit wel mogelijk is, en dat je direct kan bestellen.

Hoe zit dit eigenlijk ? :?
KPN heeft een eigen netwerk (KPN ADSL) het kan best dat dat netwerk nog niet bij jou beschikbaar is, terwil het netwerk waarop demon en zonnet e.d. werken al wel beschikbaar is. Waarschijnlijk is dit het netwerk van BBNET. check je postcode maar eens op www.bbnet.nl
Geloof me, als bbnet bij jou beschikbaar is, is dat een stuk beter dan wanneer alleen KPN bij jou beschikbaar zou zijn. Demon is dan de beste keuze.

Maar even terug naar het topic, casema. Ik hoop dat Forca-U snel beter is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 08:39:
[...]

KPN heeft een eigen netwerk (KPN ADSL) het kan best dat dat netwerk nog niet bij jou beschikbaar is, terwil het netwerk waarop demon en zonnet e.d. werken al wel beschikbaar is. Waarschijnlijk is dit het netwerk van BBNET. check je postcode maar eens op www.bbnet.nl
Geloof me, als bbnet bij jou beschikbaar is, is dat een stuk beter dan wanneer alleen KPN bij jou beschikbaar zou zijn. Demon is dan de beste keuze.

Maar even terug naar het topic, casema. Ik hoop dat Forca-U snel beter is....
Oke, inderdaad niet te ver afdwalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 08:42:
[...]

Oke, inderdaad niet te ver afdwalen ;)
Heb jij al wat gehoord van Casema? antwoord op je mail/telefoon ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 08:43:
[...]

Heb jij al wat gehoord van Casema? antwoord op je mail/telefoon ofzo?
Ik op dit moment wel, ben ook omgezet.
Vindt het stom dat ze het bij de een wel doen, en bij de ander niet.

Maar oke het was ook niet heel vriendelijk wat ik stuurde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 08:48:
[...]

Misschien moet ik mijn toon ook eens veranderen dan.... nee zou toch onzin zijn als ik daardoor wel sneller wordt geholpen. Die mensen daar kunnen er ook weinig aan doen.

Edit: ben benieuwd.....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik heb nu een paar weken DHCP en een weekje de snelheidsverhoging. De laatste dagen zijn ze volgens mij weer met een grote omzetactie bezig, want mijn verbinding is al 2 dagen nogal knipperlichterig aan het doen.

Wat vast IP adres betreft. Ik heb al sinds ik op DHCP zit hetzelfde adres, dus dat wordt een stuk beter vastgehouden dan nmet L2TP, want daar wilde het soms wel eens een paar keer per dag veranderen.

Nu (nog steeds) alleen nog maar m'n upload en ik ben blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:41
Gelden de snelheidsverhogingen ook voor de zakelijkse versies van de kabelabonnementen?

Ik zit nu in prinsenbeek en heb het modem net gereset, maar nog niets

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrJamez schreef op 18 maart 2004 @ 11:02:
Gelden de snelheidsverhogingen ook voor de zakelijkse versies van de kabelabonnementen?

Ik zit nu in prinsenbeek en heb het modem net gereset, maar nog niets
Ik denk het niet, zover ik kon lezen op de internetpagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdSTone|IA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-12-2017

ColdSTone|IA

lui..

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 16:37:
Waarom zitten er mensen op wannadoo cable de aanbiedingen zijn even scherp als die van adsl van kpn.
Maar adsl is betrouwbaarder.
Als het chello of @home was kon ik me dr nog wat bij voorstellen om dat die sneller zijn voor het zelfde geld.
Omdat niet iedereen een kpn telefoon abonement van 18 euro per maand wil? Daar komt nog bovenop dat het DOCSIS systeem zeker niet onder doet voor ADSL, max snelheden liggen op 40mbps down en 10mbps upstream, dat zie ik adsl nog niet doen... De latency (ping) van DOCSIS is vaak ook veel lager dan die van een adsl aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdSTone|IA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-12-2017

ColdSTone|IA

lui..

Ik zag dat er meer mensen zijn die nog niet de volledige upload hebben van 384kbps maar rond de 256kbps met het premium abo. Daarop heb ik maar 's een mailtje gestuurt naar de helpdesk wat hiervan de oorzaak danwel reden was. Hierop kreeg ik het volgende waardeloze antwoord:
Geachte mevrouw/heer xxxxx,

Wij ontvingen een e-mail van u op 17-03-2004. In antwoord hierop informeren wij u als volgt.

Wij zullen voor u dit probleem gaan voorleggen,echter het zou ook kennen zijn dat de upload nog nuet is doorgevoerd de gehele verhoging zou voor 15 april gerealiseerd moeten zijn .

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

N.V. Casema

Afdeling Klantenservice
beetje heel erg beroerd Nederlands, maar de upload zal dus pas verder omhoog gaan als iedereen deze verhoging gehad heeft denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Laatst online: 04-09 19:14
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 08:48:
[...]

Stom of niet stom een omzetting is niet een kwestie van op 1 knopje drukken en klaar heel casema heeft hogere snelheden. Hoe het echt gaat weet ik ook niet, maar wat ik wel weet er zitten zoveel verschillende apperaten in en boven de grond en niet elke gebied, plaats of wijk is hetzelfde.

Omzetten van l2tp naar dhcp en snelheden zou toch ongeveer van maart tot half april duren? Dus patients is een goede zaak en er zal vast weer uitzonderingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Voor mensen die niet meer konden connecten met MSN: een modem reset verhielp het bij mij. :) Verhoging is nog niet doorgevoerd maar dat gebeurt waarschijnlijk pas als ik over ben op DHCP lijkt mij... Ik krijg alleen nog steeds DNS errors op sommige pagina's geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 18 maart 2004 @ 12:14:
[...]

Stom of niet stom een omzetting is niet een kwestie van op 1 knopje drukken en klaar heel casema heeft hogere snelheden. Hoe het echt gaat weet ik ook niet, maar wat ik wel weet er zitten zoveel verschillende apperaten in en boven de grond en niet elke gebied, plaats of wijk is hetzelfde.
Goh, werkt dat niet zo in en keer dan O-) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiep hiep hoera sinds vandaag werken hier de nieuwsgroepen ook op de volle 250kb/seconde. :D

Dit was tot vandaag 120 kb dus ik ben hier behoorlijk blij mee :) binnen een uurtje een SVCD binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op 18 maart 2004 @ 06:25:
[...]
de nodige stappen om over te gaan op DHCP heb ik al gevonden en opgeslagen (.mht). Er valt trouwens ook een programmaatje te downloaden van Casema (dhcpswitch.exe, moet je ff op de site zoeken).
is dat een programma om zelf van l2tp naar dhcp te gaan? zo ja dan is dit wel handig voor andere users. ( ik heb er met mijn com21 niets aan, toch?)

en trouwens hoe zie jij dat ie dnsfouten maakt? of is zo een pagina 404 niet gevonden een dnspagina?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
Aham brahmasmi schreef op 18 maart 2004 @ 14:13:
Voor mensen die niet meer konden connecten met MSN: een modem reset verhielp het bij mij. :) Verhoging is nog niet doorgevoerd maar dat gebeurt waarschijnlijk pas als ik over ben op DHCP lijkt mij... Ik krijg alleen nog steeds DNS errors op sommige pagina's geloof ik.
niet precies. Het is IP adres afhankelijk; met 62.XXX nogwat kon ik niet op msn, wel nu met honderdnogwat. Overigens, het gaat rete traag momenteel hier in 1944, Beverwijk!

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Ik kan gewoon bepaalde pagina's niet meer openen/niet meer van downloaden (kan er iemand downloaden van driverheaven?? :() en IE zegt dan "Cannot find server or DNS Error". Erg irritant en ik kom steeds meer van die pagina's tegen. :/

@meelmark: volgens mij is dat BS. Ik heb wel eerder gehoord over dat IP-adres probleem met 62.xxx maar ik had gisteren 82.xxx en kon niet in MSN. Na ff opnieuw 'inbellen' had ik 62.xxx en dezelfde situatie.

Ik bedoelde trouwens of je kon downloaden van driverheaven; ik kan ook op de site maar geen enkele download werkt.

Edit: download was net 150 met speedtest, daarna weer 110. :D Die downstream capping werkt echt raar...

[ Voor 146% gewijzigd door Aham brahmasmi op 18-03-2004 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Aham brahmasmi schreef op 18 maart 2004 @ 18:06:
Ik kan gewoon bepaalde pagina's niet meer openen/niet meer van downloaden (kan er iemand downloaden van driverheaven?? :() en IE zegt dan "Cannot find server or DNS Error". Erg irritant en ik kom steeds meer van die pagina's tegen. :/
ja ik kan op die site, maar als ik een ander IP aanvraag weer niet. Trouwens, is er een centraal klaagtopic over Casema KUT nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat terwijl m'n snelheid volgens speedtest.nl hetzelfde is gebleven (120kb/s) ik wel met 200+kb/s iets uit een nieuwsgroep van Casema kan downen ?

Dit is niet echt logisch volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafjedavid
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Overstappen op DHCP prima, maar die stomme verzoeken van: wil je me aub overzetten"..... kan dat gelaten worden....iedereen op zn beurt w88 denk....

De helpdesk heeft genoeg te doen (als ik casema.announce mag geloven).....

Who Needs Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dafjedavid schreef op 18 maart 2004 @ 20:21:
Overstappen op DHCP prima, maar die stomme verzoeken van: wil je me aub overzetten"..... kan dat gelaten worden....iedereen op zn beurt w88 denk....

De helpdesk heeft genoeg te doen (als ik casema.announce mag geloven).....
Ben jij al overgezet dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 09:46
Ik heb gisteren gebeld met de helpdesk voor een storing (on-line lampje bleef knipperen)
Lang aan de telefoon gehangen, wel goed geholpen!
Ook nog even tussen neus en lippen door gevraagd of ik overgezet kon worden op DHCP...
Geen probleem zei hij. Dat is dus ook geregeld.
Probleem is alleen dat I-net gisteravond echt enorm traag was (ik kon afentoe on-line, vandaag nog niet gekeken, zal wel te maken hebben gehad met de enorme problemen die ze gisteravond hadden bij Casema/Wanadoo.)

Regio 3706, Zeist

[ Voor 4% gewijzigd door ikmattie op 19-03-2004 08:56 ]

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikmattie schreef op 19 maart 2004 @ 08:38:
Ik heb gisteren gebeld met de helpdesk voor een storing (on-line lampje bleef knipperen)
Ook nog even tussen neus en lippen door gevraagd of ik overgezet kon worden op DHCP...
Geen probleem zei hij. Dat is dus ook geregeld. A
Probleem is alleen dat I-net gisteravond echt enorm traag was (ik kon afentoe on-line, vandaag nog niet gekeken, zal wel te maken hebben gehad met de enorme problemen die ze gisteravond hadden bij Casema/Wanadoo.
In welke regio zit jij dan, ik had gisteren nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg vandaag nieuwsbrief van casema.
Eerder dan in de nieuwsbrief is aangekondigd wordt de snelheidsverhoging vanaf maandag 22 maart al ingevoerd en is deze uiterlijk 15 april voor iedereen beschikbaar. U hoeft verder niets te doen en uiteraard blijft de prijs gelijk.
de onderstreepte zinnen bevallen me goed :*)

@ottertje ik heb geen last van de knipperende lampje maar wel dat ik niet meer overal kan komen zoals op scourgeforge.azureus hotmail kan af en toe niet worden opgehaald enz zie ik steeds 404 error...... (den haag)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 14:07:
ik kreeg vandaag nieuwsbrief van casema.
[...]

@ottertje ik heb geen last van de knipperende lampje maar wel dat ik niet meer overal kan komen zoals op scourgeforge.azureus hotmail kan af en toe niet worden opgehaald enz zie ik steeds 404 error...... (den haag)
Na ja, als ik problemen krijg hang ik maar even aan de telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 14:07:
Eerder dan in de nieuwsbrief is aangekondigd wordt de snelheidsverhoging vanaf maandag 22 maart al ingevoerd en is deze uiterlijk 15 april voor iedereen beschikbaar. U hoeft verder niets te doen en uiteraard blijft de prijs gelijk.

Zover ik weet waren ze toch al lang bezig met het opwaarderen van de systemen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd vandaag gebeld door Casema met de mededeling dat het nog wel ff zal duren. Mijn com21 modem moet worden omgeruild, maar krijg geen eurodcsis modem, want die kan niet met router over weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu quicknet kabel en bevalt me prima: lage ping goede snelheid 1536 en 360 we betaalden een jaar gelee: 47 euro voor: 512/128 en nu dit voor maar 39, dus ook kosten omlaag! _/-\o_

keep up the good work multikabel / quicknet.

casema nooit goed gevonden . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:43

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 15:25:
ik heb nu quicknet kabel en bevalt me prima: lage ping goede snelheid 1536 en 360 we betaalden een jaar gelee: 47 euro voor: 512/128 en nu dit voor maar 39, dus ook kosten omlaag! _/-\o_

Erg nuttige informatie voor dit casema topic :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafjedavid
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 08:21:
[...]

Ben jij al overgezet dan ?
nee

Who Needs Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 14:33:
Zover ik weet waren ze toch al lang bezig met het opwaarderen van de systemen? :?
daar gaat het niet om, het gaat erom dat ze EERDER klaar zullen zijn dan gezegd werd, en dat ze nu zwart op wit hebben gezegd GEEN PRIJSVERHOGING want de vorige keer zeiden ze dat direkt en dit keer nu pas. nergens anders staat dat ze niet stiekum een prijsverhoging zullen doorvoeren. ik heb die woorden dan ook onderstreept. zag je dat niet?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 15:25:

ff denken hoor. casema heeft ook zo een verbindingsnelheid 512/128 1 jaar gelee en dit voor 27 euro en zelfs nu 1024/128 voor 33 euro. casema is steeds goedkoper geweest vergeleken met quicknet. waarom vind je de casema slechter dan quicknet :? de pingsnelheid ken ik helaas niet ( nooit naar gekeken )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die rotknopjes ook!! :(

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johoe!!!!!

Ik zit nu eindelijk ook op DHCP.
Heb vandaag Casema nog maar eens gebeld. Deed net alsof ik de cd-rom kwijt was van Casema en ik windows opnieuw had geinstalleerd. Of ze niet even makkelijk me op DHCP konden zetten..... en is gelukt dus.

Nu heb ik ook meteen de snelheidsverhoging in huis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL

Ik zat ook al aan zo'n soortgelijke actie te denken >:)
Maar ik dacht dat dat ze dat wel zo vaak te horen zullen krijgen nu dat ze gewoon een cd'tje opsturen.

Dus niet...

Jammer, moet zo naar een verjaardag anders had ik ook wel ff aan de lijn gaan hangen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 15:56:
[...]
daar gaat het niet om, het gaat erom dat ze EERDER klaar zullen zijn dan gezegd werd, en dat ze nu zwart op wit hebben gezegd GEEN PRIJSVERHOGING want de vorige keer zeiden ze dat direkt en dit keer nu pas. nergens anders staat dat ze niet stiekum een prijsverhoging zullen doorvoeren. ik heb die woorden dan ook onderstreept. zag je dat niet?
Ow ja hoor ik zag het helemaal, maar misschien zie jij het niet helemaal, want het eerste mailtje van Wanadoo vertelt mij dat ze 15 maart zouden beginnen en 15 april klaar zouden zijn. Naar mijn mening is er niets veranderd, want het was altijd al 15 april! Ze zijn helemaal niet EERDER klaar... En tja, GEEN PRIJSVERHOGING, ze zeggen anders er niet bij tot wanneer dat geldt... Ik zie ze er nog voor aan om bijvoorbeeld op 1 jan. '05 het abbonementsgeld flink te laten stijgen onder mom van de jaarlijkse inflatie...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 20:15:
[...]

Ow ja hoor ik zag het helemaal, maar misschien zie jij het niet helemaal, want het eerste mailtje van Wanadoo vertelt mij dat ze 15 maart zouden beginnen en 15 april klaar zouden zijn. Naar mijn mening is er niets veranderd, want het was altijd al 15 april! Ze zijn helemaal niet EERDER klaar... En tja, GEEN PRIJSVERHOGING, ze zeggen anders er niet bij tot wanneer dat geldt... Ik zie ze er nog voor aan om bijvoorbeeld op 1 jan. '05 het abbonementsgeld flink te laten stijgen onder mom van de jaarlijkse inflatie...
Waarom zou Casema hun prijzen omhoog moeten gooien ?
Dan concureren ze toch niet meer met xDSL en andere kabelproviders.
Het zou een beetje stom zijn om de prijs omhoog te gooien en maar achter de feiten aanlopen, eerdat Casema klaar is met upgraden, zou KPN alweer een nieuwe snelheidsverhoging hebben doorgevoerd bij wijze van spreken.

Dus als ze slim genoeg zijn zullen ze heus geen prijsverhoging door voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09-2024

psychotic

Nixs

Even voor de duidelijkheid:

Casema verhoogt de snelheid van Wanadoo Cable Broadband Premium. De downloadsnelheid verdubbelt en de uploadsnelheid wordt zelfs 3x zo hoog. Hiermee gaat de snelheid van 1024/128 kbit/s naar 2048/384 kbit/s. Eerder dan in de nieuwsbrief is aangekondigd wordt de snelheidsverhoging vanaf maandag 22 maart al ingevoerd en is deze uiterlijk 15 april voor iedereen beschikbaar. U hoeft verder niets te doen en uiteraard blijft de prijs gelijk.

(betreft in mijn geval dus premium)

[ Voor 5% gewijzigd door psychotic op 19-03-2004 20:56 ]

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Valt me trouwens wel op dat er met geen woord over die omschakeling naar DHCP wordt gerept in dat mailtje (heb hem hier ook gehad (Rijswijk)).
Uit de woorden in het mailtje haal ik dat mijn snelheid (premium) direct vanaf 22 maart wordt verhoogd. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Chrasher op 19-03-2004 21:02 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrasher schreef op 19 maart 2004 @ 21:01:
Valt me trouwens wel op dat er met geen woord over die omschakeling naar DHCP wordt gerept in dat mailtje (heb hem hier ook gehad (Rijswijk)).
Uit de woorden in het mailtje haal ik dat mijn snelheid (premium) direct vanaf 22 maart wordt verhoogd. :)
Klopt dat mailtje heb ik ook gehad.
Mijn ervaring is wel dat mijn snelheid omhoog ging op het moment dat ik op DHCP zat. Ik haal nu makkelijk 120 kb/sec (basic cable) en voorheen met het oude protecol (inbellen zeg maar) haalde ik iets van 55 kb/sec.
Ze hebben het DHCP protecol dus al over gezet op de nieuwe snelheden, waarschijnlijk omdat alle nieuwe klanten die zich nu aanmelden meteen DHCP krijgen. Daardoor krijgen zij ook direct de nieuwe snelheid.

Ik ben er in ieder geval blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@happy man, ik dacht dat de einddatum 22 april was, mijn fout 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Laatst online: 22:20
18/03/2004 21:18 Storing MSN Messenger en EBay
Op het moment is er een storing i.v.m. het bereiken van MSN Messenger en EBay.

MSN Messenger is op het moment druk bezig met het upgraden naar versie 6.1 en dit veroorzaakt de storing i.v.m. het inloggen aldaar.

De EBay storing word door routeringsproblemen veroorzaakt. Deze routeringsproblemen vallen buiten ons netwerk. De juiste instantie's zijn aangestuurd.

Wij hopen op een spoedige oplossing.
Het gaat weer geweldig maar niet heus :(

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mr Tweak, ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:13

Kid Buu

Huh, Pietje?

Het is mij nog steeds niet duidelijk of de COM21 gebruikers moeten wachten op een nieuwe modem of dat zij ook uiteindelijk de nieuwe snelheden zullen krijgen.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt die nieuwe modem niet nodig om de nieuwe snelheden te halen. de kans is groter dat je met je oude COM21 de nieuwe snelheden gaat krijgen dan dat je een nieuwe modem krijgt. laat ik het anders zeggen, je weet het antwoord voor 15 april (<-- dit keer nog ff gecheckt ivm happy man :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:13

Kid Buu

Huh, Pietje?

Laten we het hopen :'( Want als ik nu zo de reacties lees zijn er al een hoop mensen met een Motorola modem die de nieuwe snelheden al hebben, maar nog niemand met een COM21 modem.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt vooral de zwarte hebben het gloof ik al, de witte hebben meestal gebeld met de helpdesk en voor mekaar gekregen dat ze nu op dhcp zitten en zodoende op de nieuwe snelheden.

anyways 22 maart begint het voor ons ook en heb je misschien je nieuwe snelheid..... ik ga zelf vanaf 22 maart checken elke dag de speedtest en zie het wel verschijnen een keer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik gisteren op DHCP zit met een Cable wanadoo basic account is niet alleen mijn download snelheid om hoog gegaan, maar ook mijn upload???

Je hoord mij niet klagen, maar mijn upload is nu ca 28 kb/sec dus komt neer op 256 kbit/sec. Ik dacht dat de upload snelheid van basic gewoon 128 k/bit bleef...

Nou ja, Casema is zo gek nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Iemand anders ook opgevallen dat bij de Wanadoo nieuwsbrief nu een Casema logo rechtsboven is gekomen ?

En dit quote ik uit de mail van Casema zelf (nieuwsbrief):
Met deze hogere snelheid kunt u nog meer genieten van uw internetabonnement. U kunt 2x zo snel MP3’s downloaden. Uploaden gaat op verzoek van vele klanten nu 3x zo snel dus u kunt nog sneller gamen en nog sneller surfen op het internet. U heeft een hogere beeldkwaliteit met uw webcam en streaming videobeelden. En zoals u van ons gewend bent zijn er geen kosten voor het overschrijden van de datalimiet of gebruik van het modem.
Ze praten alsof er een datalimiet is :+

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn upload snelheid is ook ong 229mbit/sec (casema basic), dus hoger, maar of dat zo blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
kbit/s bedeol je toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 12:26:

Met deze hogere snelheid kunt u nog meer genieten van uw internetabonnement. U kunt 2x zo snel MP3’s downloaden. Uploaden gaat op verzoek van vele klanten nu 3x zo snel dus u kunt nog sneller gamen en nog sneller surfen op het internet. U heeft een hogere beeldkwaliteit met uw webcam en streaming videobeelden. En zoals u van ons gewend bent zijn er geen kosten voor het overschrijden van de datalimiet of gebruik van het modem.
kan iemand mij uitleggen hoe ik in godsnaam sneller kan gamen als ik van 1024 down naar 2048 down ga? Heeft toch geen ruk te maken met je ping!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
Ik denk dat ze over de upload hebben
met 128kbit/s up heb je nie echt altijd een goeie ping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk, kbit, sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfect Cell:

Het is mij nog steeds niet duidelijk of de COM21 gebruikers moeten wachten op een nieuwe modem of dat zij ook uiteindelijk de nieuwe snelheden zullen krijgen

Laten we het hopen Want als ik nu zo de reacties lees zijn er al een hoop mensen met een Motorola modem die de nieuwe snelheden al hebben, maar nog niemand met een COM21 modem.
ik verwijs naar mijn eerdere post:

"volgens casema helpdesk:
de upgrade geldt voor iedere modem (zowel com21 als motorola) en voor elk type abbo met uitzondering van de "easy".

Mijn com21 wordt dus niet omgewisseld!

natuurlijk houd ik een slag om de arm want casema staat niet bekend om het altijd op juiste wijze verstrekken van gegevens. "

ook lees ik in eerdere posts dat aangenomen wordt dat com21 (de oudere abbonnoment houders) als laatst van de verhoging zullen gaan genieten, tenslotte: heb geduld.... tot 15 april is het nog een lange weg te gaan.
8)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfect Cell:

Het is mij nog steeds niet duidelijk of de COM21 gebruikers moeten wachten op een nieuwe modem of dat zij ook uiteindelijk de nieuwe snelheden zullen krijgen

Laten we het hopen Want als ik nu zo de reacties lees zijn er al een hoop mensen met een Motorola modem die de nieuwe snelheden al hebben, maar nog niemand met een COM21 modem.
ik verwijs naar mijn eerdere post:

"volgens casema helpdesk:
de upgrade geldt voor iedere modem (zowel com21 als motorola) en voor elk type abbo met uitzondering van de "easy".

Mijn com21 wordt dus niet omgewisseld!

natuurlijk houd ik een slag om de arm want casema staat niet bekend om het altijd op juiste wijze verstrekken van gegevens. "

ook lees ik in eerdere posts dat aangenomen wordt dat com21 (de oudere abbonnoment houders) als laatst van de verhoging zullen gaan genieten, tenslotte: heb geduld.... tot 15 april is het nog een lange weg te gaan.
8)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 21:35 . Reden: zat te kloten met de quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
vind het alleen genaaid dat nieuwe klanten onmiddellijk van de nieuwe snelheid profiteren, en oude klanten (vanaf start van premium) altijd moeten wachten :(. En het lijkt alsof mijn buurt hier (beverwijk 1944) altijd als laatste komt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

SgtStrider schreef op 20 maart 2004 @ 10:13:
Iemand anders ook opgevallen dat bij de Wanadoo nieuwsbrief nu een Casema logo rechtsboven is gekomen ?
Dat logo van casema staat er bij mij al sinds de nieuwsbrief van week 38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judgem
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04-2014

judgem

Lord of Metal

Ik kreeg 2 dagen geleden deze mail van ze:
Snelheden internet verdubbeld!

Beste Broadband Premium klant,

Casema verhoogt de snelheid van Wanadoo Cable Broadband Premium. De downloadsnelheid verdubbelt en de uploadsnelheid wordt zelfs 3x zo hoog. Hiermee gaat de snelheid van 1024/128 kbit/s naar 2048/384 kbit/s. Eerder dan in de nieuwsbrief is aangekondigd wordt de snelheidsverhoging vanaf maandag 22 maart al ingevoerd en is deze uiterlijk 15 april voor iedereen beschikbaar. U hoeft verder niets te doen en uiteraard blijft de prijs gelijk.

Meer informatie over onze snelheidsverhoging vindt u op de Casema-website. Wilt u de actuele snelheid meten voor de verdubbeling en achteraf, test het bijvoorbeeld op speedtest.nl en ervaar het verschil!

Wij wensen u veel en snel internetplezier.

Met vriendelijke groet,

Casema
Nu zit ik nog steeds op de oude snelheid (BB premium, COM 21, regio 4827 Breda-Noord)

Nog meer Bredanaars hier die dezelfde combi hebben als ik? En zijn jullie al omgezet?

- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:48
Er staat toch in die brief dat je pas 22 maart (morgen) wordt overgezet of niet ?
Nog ff wachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meelmark schreef op 21 maart 2004 @ 11:02:
vind het alleen genaaid dat nieuwe klanten onmiddellijk van de nieuwe snelheid profiteren, en oude klanten (vanaf start van premium) altijd moeten wachten :(. En het lijkt alsof mijn buurt hier (beverwijk 1944) altijd als laatste komt ;(
lijkt mij niet raar, nieuwe klanten lok je met hogere snelheden, oude klanten tekende reeds voor de oude snelheden.
Belangrijk voor het bedrijf is dus om nieuwe klanten direct hetgeen te bieden waar ze voor betalen... de oude klanten krijgen pas later die snelheid.

en 22 maart is pas morgen, dus voor al die ongeduldigen... nog ff geduld vrinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plus de nieuwe klanten hebben nieuwe spullen en de aansluiting enz kan je gelijk ff in 1 keer goed doen. het zou pas echt weird zijn als casema zou zeggen tegen nieuwe klanten: ho ho.... leuk dat je klant wordt bij ons maar de oude klanten krijgen eerst hun snelheid en dan pas bent u aan de beurt.....

maarem voor de ongeduldigen onder ons: nog een half uurtje en het is 22 maart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

en dan maar hopen dat je bij die groep van 22 maart zit, anders moet je toch nog wachten tot je je upgrade krijgt.
Het lijkt erop dat ik if niet bij die eerste groep hoor of dat ze misschien pas morgenochtend beginnen als de werkdag begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Laatst online: 17-07 21:02
Je hebt getekend voor de oude snelheid,
wees blij dat er een snelheids verhoging aankomt.
Contractueel hebben ze het recht om jouw op de oude snelheid te laten zitten.

Nieuwe klanten worden echter aangetrokken met de nieuwe abbo's,
die hebben dan ook een contract gebaseerd op de nieuwe snelheden van casema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij werkt bij casema en die heeft mij verteld dat ze op dit moment klaar zijn met de updates van alles behalve die van de com21 modems, die op een ander netwerk zouden zijn aangesloten. Hier zijn ze op dit moment mee bezig dus com21 bezitters zullen nog even moeten wachten, ik ook...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ordilogicus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 11:15
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 09:03:
BTW,

Zijn hier ook mensen uit Breda, met Casema internet, maar dan het Power abonnement ?
Ik zit hiet in een studenten complex in Breda waarin elke huis (4 studenten) een eigen Power verbinding heeft (totaal 19 studentenhuizen).

En als je met meerder mensen zit is het wel erg handig om wat extra bandbreedte te hebben ... het abbonement gaat via de woning stichting die een deal met casema heeft en het zit dus ook in de huur inbegrepen ... is geloof ik iets van €17,50 per persoon voor Radio/TV & Internet ...

I think therefor I am ... I think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
voor maar 17,50 ? :>
ik snap nie wat een student met een power abbo doet hoor :/ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Same Postcode (ook toevallig). We zullen dus gezellig saampjes worden geupgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
ikmattie schreef op 19 maart 2004 @ 08:38:
Geen probleem zei hij. Dat is dus ook geregeld.
Probleem is alleen dat I-net gisteravond echt enorm traag was (ik kon afentoe on-line, vandaag nog niet gekeken, zal wel te maken hebben gehad met de enorme problemen die ze gisteravond hadden bij Casema/Wanadoo.)

Regio 3706, Zeist
Internetten lukt nog steeds niet.....
zelfde problemen als hiervoor, vanavond maar weer eens mijn telefoonrekening spekken met een telefoontje naar de helpdesk...

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Is het eigenlijk noodzakelijk om je modem (com21) te resetten voordat je van de hogere snelheid kan profiteren?
Ik kan me herinneren dat ik bij de vorige upgrade nog een tijd met de oude snelheid zat, terwijl de buurt al op de hogere snelheid zat. Pas toen ik m'n modem resetten had ik ook de nieuwe snelheid... (toen haalde ie pas de nieuwe config file op)

Wel handig om te weten, want dan moet ik namelijk m'n modem iedere dag ff resetten :+

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

judgem schreef op 21 maart 2004 @ 14:20:
Ik kreeg 2 dagen geleden deze mail van ze:

[...]

Nu zit ik nog steeds op de oude snelheid (BB premium, COM 21, regio 4827 Breda-Noord)

Nog meer Bredanaars hier die dezelfde combi hebben als ik? En zijn jullie al omgezet?
Ik woon in Bavel (4854 wijk van breda sinds paar jaar) heb ook de premium maar met moterola modem, nog niet omgezet, wel diezelfde mail gehad. Wel is de lag weg die ik anders altijd had met CS tussen 19 en 23.00 uur sinds 1 week. Afwachten wat vandaag de dag gaat brengen . . .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
DeX schreef op 22 maart 2004 @ 08:48:
[...]

Same Postcode (ook toevallig). We zullen dus gezellig saampjes worden geupgrade.
he leuk, ik pc 1944kk, heb je site foto's gekeken, maar je komt me niet bekend voor. hier is omgeving burgermeester bruinsmalaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
HET werkt!
En met de nieuwe snelheden,
114 k/s down op een basic abbo!
3706, Zeist

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ikmattie Heb je ook een COM21 modem?

En moet je eigenlijk, net zoals de eurodocsis modem, de modem resetten voordat je de nieuwe snelheid hebt? Ik weet dat het net al gevraagd is, maar daar is geen reactie op gegeven

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 16:18:
@ikmattie Heb je ook een COM21 modem?

En moet je eigenlijk, net zoals de eurodocsis modem, de modem resetten voordat je de nieuwe snelheid hebt? Ik weet dat het net al gevraagd is, maar daar is geen reactie op gegeven
ikmattie heeft geen com21 want hij heeft dhcp aangevraagd via helpdesk wat te lezen is in zijn post ervoor. en aangezien hij dus zelf eromgevraagd heeft behoort hij niet tot een groep die zomaar geupgraded is zonder helpdesk te bellen.......

en ow trouwens je modem kan je gwoon elke dag resetten. ik heb nog nooit me modem gereset voor de vorige snelheden maar zet wel elke avond mijn computer uit en toen had ik gwoon de snelheidsverhoging gekregen zonder te resetten, alleen weet ik dus niet of ik er EERDER van had kunnen profiteren als ik gwoon had gereset......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
^^^ Wat hij zegt ^^^

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
hmm ik heb nu (ik weet dat het niet gewaardeerd wordt) een erg slechte connectie! Ik hoop dat ze me aan het upgraden zijn :D (Premium)

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Mar 22 2004 om 21:47:09 UTC+0100)

Download : 83.0 KByte/sec
Upload : 14.0 KByte/sec
Connection : 157.0 Conn/min
Ping test Nederland : 853.0 ms

Download : 64.1 KByte/sec
Upload : 10.8 KByte/sec
Connection : 412.0 Conn/min
Ping test Nederland : 779.0 ms

dit zuigt :D

[ Voor 13% gewijzigd door meelmark op 22-03-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door meelmark op 22-03-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vondelpark
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 10:55
Hier nog geen hogere snelheid.
BB premium 3705 Zeist

Computer says, noo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Hmm... zit net een Torrent te seeden en zie ineens mijn upload van 15 naar boven de 20 kB/s omhoog schieten. Het is niet constant, maar het lijkt wel of ze ermee bezig zijn. :)
Sraks mijn modem maar eens resetten. (Rijswijk 2284 Premium)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een COM21 modem, dus ik log in met pppoe.

Motorola heeft straks (sommigen nu al) DHCP. Voor mijn gevoel heeft DHCP veel minder overhead dan pppoe, dus zou de motorola-dhcp combinatie sneller moeten zijn dan COM21-pppoe. _/-\o_

Klopt deze denkwijze? Zo ja, waarom geen COM21 met DHCP (kan wel, chello doet het ook) zodat Casema in heel het gebied dezelfde structuur heeft? (En COM21 gebruikers niet worden benadeeld? :/

PS. Ik vind het nog steeds een rotstreek dat bij de laatste verhoging ineens de overhead voor eigen rekening kwam, waardoor de verhoging eigenlijk nauwelijks verhoging was, terwijl voorheen de geadverteerde snelheid ook echt gebruikt kon worden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

volgens mij is dat hetzelfde verhaal als dat al eerder in dit topic staat... Ze willen de beide standaarden een beetje gelijk verdelen, of in iedergeval minder belasten, zodat er voor beiden hoge snelheden mogelijk zijn, en er niks overbelast raakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan de mensen die al op dhcp zitten en de verhoging hebben gehad.

Hoe zit het met je ip ? Is die statisch geworden of blijft ie gewoon dynamisch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meelmark schreef op 22 maart 2004 @ 21:51:
hmm ik heb nu (ik weet dat het niet gewaardeerd wordt) een erg slechte connectie! Ik hoop dat ze me aan het upgraden zijn :D (Premium)

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Mar 22 2004 om 21:47:09 UTC+0100)

Download : 83.0 KByte/sec
Upload : 14.0 KByte/sec
Connection : 157.0 Conn/min
Ping test Nederland : 853.0 ms

Download : 64.1 KByte/sec
Upload : 10.8 KByte/sec
Connection : 412.0 Conn/min
Ping test Nederland : 779.0 ms

dit zuigt :D
Hoe komt in godsnaam jou ping zo ontzettend hoog :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 07:01:

Hoe zit het met je ip ? Is die statisch geworden of blijft ie gewoon dynamisch ?
Het is nu een vast ip nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Nope, het is geen vast ip, gewoon uitgereikt via dhcp en het kan dus veranderen. (Ondertussen heb ik wel 4-5 weken hetzelfde ip. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 07:01:

Officieel is hij volgens mij Dynamisch, maar ik krijg stiekem het gevoel dat hij telkens dezelfde lease verlengt, want sinds mijn overgang naar DHCP (ongeveer 2 à 3 weken terug), heb ik continu hetzelfde IP adres gekregen. Dus volgens mij kan je bijna wel rekenen op een vast IP adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 23:39

theezeefje

Poehee

Klopt, idd GEEN vast IP,
maar een lange leasetermijn.

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons is het nog niet verhoogt (zoetermeer @ 2722) ik heb hier een com21 is het mogelijk dat die alsnog vervangen wordt door een overdosic ?. Ik zelf zou graag die com21 willen houden omdat ie erg betrouwbaar is. Mocht me verbinding verhoogt zijn is het noodzakelijk om je modem te resetten ?. haal hier rond 110 kb

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
theezeefje schreef op 23 maart 2004 @ 08:38:
Klopt, idd GEEN vast IP,
maar een lange leasetermijn.
Aha, dat maakt het toch weer ietsjes makkelijker om een (game)servertje te draaien. :)

Ik stop trouwens met kijken of de verhoging doorgevoerd is... rond 15 april kijk ik nog wel eens. :z

[ Voor 18% gewijzigd door Aham brahmasmi op 23-03-2004 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

wie heeft een Casema Basic abonement? ik heb uploadsnelheid van 256 kbps. Hebben ze dat ook verhoogt? ik dacht, alleen downloadsnelheid wordt verhoogt?

Mvgr, JetLi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 13:00:
hallo

wie heeft een Casema Basic abonement? ik heb uploadsnelheid van 256 kbps. Hebben ze dat ook verhoogt? ik dacht, alleen downloadsnelheid wordt verhoogt?

Mvgr, JetLi
Inderdaad, dat heb ik ook ervaren. Mijn upload is nu bij basic ca 28 kb/sec stabiel. vind het wel geinig. Ben alleen bang dat hij weer zal worden teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes ik ben weer in het land van de levenden.
als er nog verzoekjes voor dhcp zijn stuur maar door
verzoekjes uiteraard op eigen risico (zie eerdere reply's op deze topic, mac adres komt soms niet goed door bij wanadoo en dan moet dit handmatig gebeuren)
In dat geval ff bellen!!!!!

ik zag deze nog staan van vorige week :
Balijelaan 42 bis
3521 GT Utrecht

die is nu over.

je kunt vanaf nu zowiezo bellen voor dhcp omzetting (0900-8896)
Mocht er toch nog zo'n graftak zijn die begint te zeiken, gewoon zeggen dat je macintosh hebt, dan kan die er niet onderuit hehehe :P

Ben off naar huis, verzoekjes pak ik morgenochtend om 08:00 op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Forza-u:

Als je mij overzet op DHCP/nieuwe snelheid zal ik je eeuwig dankbaar zijn :)

Edit:
vele malen dank voor het omzetten!!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
@Forza-u

_/-\o_ heel erg bedankt :)

[ Voor 65% gewijzigd door ChrisW op 24-03-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Chrasher schreef op 15 maart 2004 @ 20:48:
Hallo Forza-u, indien je het nog niet met je baas aan de stok hebt morgen :+ dan mag je het volgend adres ook wijzigen. Mijn dank is groot! :)

Cable Wanadoo Premium
Steenvoordelaan 27-G
2284BZ Rijswijk

Toch wel handig om Tweakers onder elkaar te zijn. :Y)
Als je nog zin hebt morgen.... :)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.