Casema gaat ook upgraden

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.710 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze zijn ook gedaan

Conradkade 91
2517 CJ Den Haag

2552LH Den Haag (huisnummer 36)

@Alex T
Je hebt inderdaad een com21, je zult helaas nog even moeten wachten

@Casejunkie
Dit lijkt me niet een probleem wat met de migratie te maken heeft, de lijn wordt alleen wat hoger gecapped.
het zou kunnen zijn dat het signaal wat modem krijgt brak is, geef anders even een belletje naar de helpdesk.
Lukt het overigens wel om rechtstreeks een verbinding te krijgen? (zonder router)
zo niet wat voor foutmelding krijg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
Forza-u ik ben u eeuwig dankbaar _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

en nu heb ik een vaste ip :9~ oleee oleee

eerste speedtest resultaat van next generation casema cable :z

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Mar 15 2004 om 17:32:50 UTC+0100)

Download : 255.1 KByte/sec
Upload : 28.2 KByte/sec <------------- ;(
Connection : 1,106.0 Conn/min
Ping test Nederland : 20.0 ms

download is meer dan genoeg voor mij maar upload is toch niet wat ik hoopte te gaan halen, naamelijk 40 kb/s + :'( ik hoop dat dat gaat veranderen.
verder..

Casema _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meelmark schreef op 15 maart 2004 @ 17:41:
[...]

zeg forza, ik heb geen haast met mn premium ophoging, maar kan jij iets vertellen over de ophoging voor COM21 modems? Wordt dit pas op het laatst gedaan? Dan kan ik me voorbereiden op 's nachts wat newsservers te pompen :)...

overigens, bedank ene BERT of BERTUS even op de helpdesk als je die kent, hij heeft ervoor gezorgd dat er hier komende week een monteur komt kijken naar mn modem die erg veel ruis op de uitgaande lijn heeft :)

laters!
Hier kan ik niets over zeggen, het enige wat op de helpdesk bekend is, is dat nu alleen capaciteit voor de snelheids verhoging op het eurodocsis platform met dhcp is(motorola dus). De rest wordt nog aan gewerkt en kan misschien wel tot in april duren.
En bertus ken ik inderdaad, die is tof, die kan je goed hebben als je hem aan de lijn hebt :)
Ik zal hem bedanken voor je _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 17:47:
[...]

Hier kan ik niets over zeggen, het enige wat op de helpdesk bekend is, is dat nu alleen capaciteit voor de snelheids verhoging op het eurodocsis platform met dhcp is(motorola dus). De rest wordt nog aan gewerkt en kan misschien wel tot in april duren.
En bertus ken ik inderdaad, die is tof, die kan je goed hebben als je hem aan de lijn hebt :)
Ik zal hem bedanken voor je _/-\o_
thanks, op zich overigens erg handig medewerkers van ISP's op tweakers! laters

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb miss dome vraag maar wat moet je nu precies doen als Forza-u heeft gezegd dat hij is upgegrade, iets met externe ip :? :? wil iemand me dat miss uitleggen.

thnx

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
doe modem stekker uit voor 1 -2 min
doe weer aan

dan kijk of je externe ip is verandert
(start ---> uitvoeren ---> cmd typen en dan ok ----> ipconfig
nu zie je de externe ip als ide met 81. of 83. begint dan is het dus gelukt
nu moet je dus niet gaan verbinding maken (dat heeft je modem al gedaan) anders heb je nog de oude snelheid
dus gewoon in IE opties verbinding zetten op "nooit verbinding maken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 17:10:
[...]

misschien morgen weer...
Als je morgen weer zin hebt:

Laan van Meerdervoort 440A
2563BE
Den Haag

!! Bedankt voor de super service !! Das nou een echte tweaker.. ook tijdens het werk.. (ben net geupgraded)

[ Voor 21% gewijzigd door utbone op 15-03-2004 19:10 . Reden: Compliment de upgrader ]

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 17:42:
Deze zijn ook gedaan

Conradkade 91
2517 CJ Den Haag

@Alex T
Ah, jammer man ;) ik wacht wel 8) Btw kan je aub mijn andere vraag beantwoorden. Ik wil tijdens de verhoging ook direct een andere host (ik heb nu deze: c3eea2cb4.cable.wanadoo.nl) en die wil ik veranderen. Plz, ik hoop dat dat kant, als je wilt weten wrm ik het wil veranderen geef me je mail dan mail ik je wel. :)

Nogmaals bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 18:42:
Ik wil tijdens de verhoging ook direct een andere host (ik heb nu deze: c3eea2cb4.cable.wanadoo.nl) en die wil ik veranderen. Plz, ik hoop dat dat kant, als je wilt weten wrm ik het wil veranderen geef me je mail dan mail ik je wel. :)

Nogmaals bedankt.
weet je wel dat om die c3eea2cb4.cable.wanadoo.nl te veranderen dat je gwoon computer uit moet zetten en dan weer aanzetten dat dat dan ook veranderd is in iets anders? (bij mij iig wel ik heb het net gechecked)

try it http://www.watismijnipadres.nl/ip_nl.php

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 19:00:
[...]

weet je wel dat om die c3eea2cb4.cable.wanadoo.nl te veranderen dat je gwoon computer uit moet zetten en dan weer aanzetten dat dat dan ook veranderd is in iets anders? (bij mij iig wel ik heb het net gechecked)

mr. tweak, zit je zelf ook op de helpdesk ofzo? of ben je soort 2,5de lijns helpdesk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 19:00:
[...]

Ja dat wel, hij is veranderd naar;

Je IP adres is:
62.234.44.180

En je hostname is:
c3eea2cb4.cable.wanadoo.nl

Maar dat dikgedrukte wil ik veranderd hebben, ook mijn IP adress (die veranderd zowieso na reconnect van je internet) maar ik wil um het liefst dat 't begin (62.) veranderd of 234. Ik weet niet of Forza dat voor me kan regelen bij casema :'( Maar ik heb um echt nodig.

Misschien verander ie na verhoging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:11
Zo ey wat een super service zo :)

Nou mocht het je lukken en en je kan er tijd voor vinden :

Puccinistraat 190
2551 LP

Basic 512 / 128 - zwart klein staand motorola modem

Harstikke bedankt voor de moeite !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu wel verbinding zonder verbinding te maken en heb ook dhcp dus nieuwe snelheid maar als ik naar speedtest wil duurt het laden onwijs lang en hij doet de test niet zegt wel dat ie bezig is maar doet niks, en bij msn 6.1 had ik voor de verandering nog links allemaal tabbladen enzo maar die zijn nu allemaal weg alleen het eerste tabblad met dat msnpoppetje. hoe verander ik dit want kan ook me snelheid niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D!ablo schreef op 15 maart 2004 @ 17:42:
Forza-u ik ben u eeuwig dankbaar _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

en nu heb ik een vaste ip :9~ oleee oleee

eerste speedtest resultaat van next generation casema cable :z

(Overgenomen op Mon Mar 15 2004 om 17:32:50 UTC+0100)

Download : 255.1 KByte/sec
Upload : 28.2 KByte/sec <------------- ;(
Connection : 1,106.0 Conn/min
Ping test Nederland : 20.0 ms

download is meer dan genoeg voor mij maar upload is toch niet wat ik hoopte te gaan halen, naamelijk 40 kb/s + :'( ik hoop dat dat gaat veranderen.
verder..

Casema _/-\o_ _/-\o_
Casema is op dit moment echt lekker bezig ;) :

Na een upgrade zijn onderstaand mijn metingen:

(Overgenomen op Mon Mar 15 2004 om 19:34:38 UTC+0100)

Download : 233.3 KByte/sec
Upload : 28.7 KByte/sec
Connection : 643.0 Conn/min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

die upload valt overal nog wel tegen zeg... Komt dat doordat er nog werkzaamheden zijn, of hebben ze weer een driedubbele overhead ingebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op 15 maart 2004 @ 19:37:
die upload valt overal nog wel tegen zeg... Komt dat doordat er nog werkzaamheden zijn, of hebben ze weer een driedubbele overhead ingebouwd?
Deze upload merk je zeker pas bij het spelen van online games o.i.d. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laurenzzz schreef op 15 maart 2004 @ 19:18:
Zo ey wat een super service zo :)

Nou mocht het je lukken en en je kan er tijd voor vinden :

Puccinistraat 190
2551 LP

Basic 512 / 128 - zwart klein staand motorola modem
ik denk dat ie ook de stad wilt weten, maar ff tussendoor? jij hebt de zwarte ? dan zou je toch nu al op de nieuwe snelheid moeten zitten :?

probeer eens je (computer eerst uit) modem uit te zetten 20 seconden en dan aanmelden zoals vaker gezegd is in dit topic.
meelmark schreef op 15 maart 2004 @ 19:15:
mr. tweak, zit je zelf ook op de helpdesk ofzo? of ben je soort 2,5de lijns helpdesk?
ik weet niet of je reply een flamende of een serieuze vraag is en wat je met 2,5de lijns helpdesk bedoelt begrijp ik niet. iig ben ik niet van de helpdesk maar een gwone gotter die dit op de voet volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
Nou tis gebeurd ! bedankt voor je telefoontje...maar blijft dit zo of is dit een tijdelijk iets....keb dus connectie zonder verbinding te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben andere ook de zelfde problemen net als mij??? en hoe los je die dan op plzzzz help me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 20:32:
hebben andere ook de zelfde problemen net als mij??? en hoe los je die dan op plzzzz help me :)
Modem en PC helemaal reset ?
Heb je er een router tussen hangen ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me modem 2 min van de stroom gehaald en weer aangezte en toen pc onieuw gestart ik heb nu wel verbinding als ik heb opgestart maar ik kan niet op speedtest komen en bij msn 6.1 zijn al me tabbladen aan de linker kant weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is Zoetermeer aan de beurt ik heb een zwarte Com21 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Hallo Forza-u, indien je het nog niet met je baas aan de stok hebt morgen :+ dan mag je het volgend adres ook wijzigen. Mijn dank is groot! :)

Cable Wanadoo Premium
Steenvoordelaan 27-G
2284BZ Rijswijk

Toch wel handig om Tweakers onder elkaar te zijn. :Y)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Forza-u.... Mijn dank is groot.. Alleen jammer dat er nu storing is, tja, maar ff via een modempje mijn dank mailen.. :)

Maar hopen dat Casema het snel verholpen heeft... :*)

Of heb ik een probleempje??? Kan in ieder geval met geen mogelijkheid het internet op via casema... :?

OKAY... Ik ben weer in de lucht... Super!

Forza-u....... _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L2tp is jammergenoeg niet zo stabiel bij mij onder linux. Hebben meer mensen daar problemen mee? Hopelijk gaat het omzetten naar DHCP voor mij snel gebeuren...!

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik download nu met bittorent en hij wil niet hoger dan 120 downloaden maar ik ben wel al upgegrade :'( en kan niet zien hoe snel hij echt is want speedtest doet het niet ik krijg dan waar de achtergrondplaatjes moeten komen alleen maar kruisjes en de test doet het niet. Wordt hier gek 8)7 8)7 :X WIE HELPT MIJ. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 19:56:
[...]

k weet niet of je reply een flamende of een serieuze vraag is en wat je met 2,5de lijns helpdesk bedoelt begrijp ik niet. iig ben ik niet van de helpdesk maar een gwone gotter die dit op de voet volgt.
oops, was niet voor jou bedoeld :), dus ook al niet flamend! Maar verkeerd gequote! Was voor onze Casema guru bedoeld ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Forza-U

Mja... het schaamrood begint nu wel een beetje op m'n kaken te staan na al die requests....

maaruh...

Cable Wanadoo Premium

Gedempte Burgwal 26-C
2512 BV
Den Haag

(Witte Motorola Modem)

Mocht je er tijd cq de kans voor hebben zou ik je erg erkentelijk zijn.

_/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
jah dus met de DHCP moet je dus niet meer aanmelden
zet je computer aan heb je gelijk verbinding
en een vaste ip asl goed is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
@ wowie

heb je in je IE opties verbindingen
"nooit een verbinding kiezen staan" staan?
als IE op offline staat heb je grote kans dat msn niet (goed) werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laurenzzz schreef op 15 maart 2004 @ 20:24:
Nou tis gebeurd ! bedankt voor je telefoontje...maar blijft dit zo of is dit een tijdelijk iets....keb dus connectie zonder verbinding te maken?
ik ben NIET van de casema helpdesk. ik ben gwoon een gotter die dit op de voet volgt. als jij dit net zo goed volgde als ik had je al geweten dat je je nieuwe snelheid allang is doorgevoerd voor jou en alle andere zwarte motorola gebruikers. das een feit.

witte motorolas spannen nog om, ze kunnen eventueel bellen of vragen aan de helpdeskguru hierow (micha en forza-A). het kan ook dat het al gedaan is bij hun. of dat ze door onvoorziene omstandigheden ff moeten wachten op iets.

de com21 moeten nog veel langer wachten want wij zijn als laatsten aan de beurt. ( tenzij je premium hebt bestaat de kans dat je com21 nu al wordt ingeruild voor zwarte motorola )

en ow ja, je hebt vanaf nu aan al verbinding als je pc aanstaat ( dat is nu dus DHCP, vroeg of laat zit iedereen erop. hier ontkom je niet aan )

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb nooit verbinding kiesen gekozen en IE staat niet op offline. Volgens mij heb ik alles goed ingesteld maar vaag dat speedtest het niet doet :?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Overgenomen op Mon Mar 15 2004 om 21:59:28 UTC+0100)

Download : 244.7 KByte/sec (=1958 kbps)
Upload : 26.4 KByte/sec (=211 kbps)
Connection : 1,232.0 Conn/min
Ping test Nederland : 22.0 ms

Met een motorola modem op dhcp met een premium abo in den haag, laak.

Weet iemand of de upload snelheden nog omhoog gaan? Want die 211 kbps lijkt nog niet op 384..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowmanappie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-03-2022
Ik heb een casema verbinding met motorola modem en sinds iets meer dan een maand een Sitecom router ertussen. Sinds de router er tussen zit valt ongeveer om de 2 uur mijn internetverbinding weg.
Mijn vraag is of dit probleem opgelost zal zijn als bij mij lt2p omgezet wordt naar dhcp?
Kan iemand mij dit vertellen? Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Waarom krijg je met DHCP ineens een 'vast' ip ??

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
@sow...

paar maanden geleden kon bijna geen een router lt2p ondersteunen
DHCP is een standaard, dus wat ik denk dat je grote kans hebt dat ie goed zal gaan werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 21:57:
( tenzij je premium hebt bestaat de kans dat je com21 nu al wordt ingeruild voor zwarte motorola )
Wat is je bron voor die bewering? Ik volg het nieuws ook op de voet maar dit heb ik over het hoofd gezien denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg de helpdesk aan de telefoon, stel je voor: zij bellen mij :)

Of ik de verbinding ff wil testen. Zat op me werk, thuis gekomen: geen internet.

Draytek Vigor 2200 router ertussen uit, rechtstreeks op modem, en jawel hoor: public ip en speedtest geeft aan 2000 en een beetje download.

Nu nog mijn router aan de gang krijgen..
L2pt verbinding weg doen, maar wat dan?

Iemand met draytek aanwezig?

Latere edit:
Ola, gewoon alles weghalen en nergens een pw, l2pt clear enz.
Werkt!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
[...]

ik ben NIET van de casema helpdesk. ik ben gwoon een gotter die dit op de voet volgt. als jij dit net zo goed volgde als ik had je al geweten dat je je nieuwe snelheid allang is doorgevoerd voor jou en alle andere zwarte motorola gebruikers. das een feit.

witte motorolas spannen nog om, ze kunnen eventueel bellen of vragen aan de helpdeskguru hierow (micha en forza-A). het kan ook dat het al gedaan is bij hun. of dat ze door onvoorziene omstandigheden ff moeten wachten op iets.

de com21 moeten nog veel langer wachten want wij zijn als laatsten aan de beurt. ( tenzij je premium hebt bestaat de kans dat je com21 nu al wordt ingeruild voor zwarte motorola )

en ow ja, je hebt vanaf nu aan al verbinding als je pc aanstaat ( dat is nu dus DHCP, vroeg of laat zit iedereen erop. hier ontkom je niet aan )
Uhm helemaal heel leuk en aardig maar mn bericht was niet aan jou gericht maar aan Forza-u...ik weet niet of ik hem aan de lijn had maar ik neem aan van wel. Tis allemaal prima geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Forza-u,

Ik zou jou zeer erkentelijk zijn als jij dat ook voor mij zou willen regelen?
Ik heb wel een com 21 modem, en ik weet niet of dat het een probleem is? :'(

Ik heb een Broadband Basic abbo.

Tasmanstr. 49
2518VK Den Haag

b.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laurenzzz schreef op 15 maart 2004 @ 22:21:
Uhm helemaal heel leuk en aardig maar mn bericht was niet aan jou gericht maar aan Forza-u...ik weet niet of ik hem aan de lijn had maar ik neem aan van wel. Tis allemaal prima geregeld.
ja poe poe leuk en aardig. ik post iets dat aan jou gericht is en daarna post jij iets ZONDER een naam erin. vind je het gek dat ik dan denk dat je het tegen mij hebt? het is wel handig als je @forza aan het begin van je post zet, dan weet iedereen tegen wie je het hebt. kleine moeite en geen verwarring meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 15 maart 2004 @ 22:14:
Wat is je bron voor die bewering? Ik volg het nieuws ook op de voet maar dit heb ik over het hoofd gezien denk ik :)
ik quote nu voor de 3e keer iemand anders, lees de zinnen die bolded zijn:
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 22:59:
Zal proberen een beetje duidelijkheid te scheppen in deze chaos.

Wat de snelheidsverdubbelingen aangaat: Nieuwe abbonee 's zijn als eerste aan de beurt, de rest gebeurd gefaseerd, de complete database moet worden aangepast hiervoor, dit betekend een hoop werk.

Het l2tp protocol zal voor alle eurodocsis modems verdwijnen, deze worden overgezet op DHCP, voor Com21 blijft het hezelfde.

De motorola modems gaan er ook niet uit, wel wordt stukje bij beetje com 21 uitgefaseerd, dwz er worden iig geen nieuwe klanten meer aangesloten op com21, wel op eurodocsis.
Com 21 blijft voorlopig gehandhaaft naast eurodocsis.

De reden dat sommigen hier een motorola modem hebben gekregen in ruil voor hun oude com21 modem is om de capaciteit een beetje te verdelen over deze 2 platforms, door wat modems van de com-controllers (com 21) af te halen komt er capaciteit vrij voor meer bandbreedte, dus meer snelheid voor abonnee's.

Vergis je niet in com21, 2mbit is geen probleem voor com21, kijk maar naar sommige scholen met kennisnet, dat gaat ook allemaal over een com21 modem.

De reden dat Casema overgaat op eurodocsis is dat ten eerste docsis een standaard is en dat iedere fabrikant (dus niet per see motorola) een modem zou kunnen maken volgens deze standaard dat vervolgens gewoon zou werken op het kabelnet, met com21 kun je uitsluitend een com 21 modem gebruiken.

Ten 2e heeft een CMTS (eurodocsis) vele malen meer capaciteit dan een comcontroller (com21) dus uiteindelijk goedkoper voor Casema.

Hoe ik dit weet?
Don't ask. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 22:14:
Kreeg de helpdesk aan de telefoon, stel je voor: zij bellen mij :)

Of ik de verbinding ff wil testen. Zat op me werk, thuis gekomen: geen internet.
Regio Utrecht? Daar werden nl. idd mensen gebeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djtrustno1
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 15:53
@ Forza-U

Als je vandaag eventueel tijd heb, kan je de mijne ook eventueel doen.

Cable Wanadoo Premium

Simplonbaan 447
3524 GH Utrecht

_/-\o_

Kan ik m'n broerjes router overnemen }) , hij had vorige jaar een nieuwe moeten aanschaffen (Sitecom) toen hij nieuwe modem kreeg |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snowmanappie schreef op 15 maart 2004 @ 22:03:
Ik heb een casema verbinding met motorola modem en sinds iets meer dan een maand een Sitecom router ertussen. Sinds de router er tussen zit valt ongeveer om de 2 uur mijn internetverbinding weg.
Mijn vraag is of dit probleem opgelost zal zijn als bij mij lt2p omgezet wordt naar dhcp?
Welke versie van de sitecom heb je, er blijken er namelijk 3 te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snowmanappie schreef op 15 maart 2004 @ 22:03:
Welke Routerversie heb je ?
Er blijken namelijk 3 versies te zijn

Sorry dubbelpost, ging namelijk even mis, vergeet deze maar :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het eerste wat ik ga doen is:

_/-\o_ @ Forza-U

M'n adres is:

Meppelrade 285
2544xs Den Haag

Trouwens, wat zijn er veel mensen hier die uit Den Haag komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 08:15:
Het eerste wat ik ga doen is:

_/-\o_ @ Forza-U

M'n adres is:

Meppelrade 285
2544xs Den Haag

Trouwens, wat zijn er veel mensen hier die uit Den Haag komen :9
Dat viel mij dus ook op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zo'n zwarte motorola modem in Zoetermeer.
Maar bij mij lijkt het als je gaat dowloaden of je al de nieuwe snelheden hebt, maar na enkele seconden blijft hij weer stabiel downloaden op ca 62 kb/sec. Dus nog 512 k/bit. Ik ben nog niet over gezet naar DHCP, dus misschien ligt het daar aan.

Forza-U als je nog tijd hebt???? please.

Gondelkade 583
2725 DZ Zoetermeer

Harstikke bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowmanappie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-03-2022
Ottertje: ik heb sitecom dc 202 v3 , maar dat maakt toch niet uit?

Forza-u, zou je mij ook over willen zetten als je nog tijd hebt, misschien dat internet het dan blijft doen :)

Balijelaan 42 bis
3521 GT Utrecht

Alvast heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 17:42:
Deze zijn ook gedaan

Conradkade 91
2517 CJ Den Haag

@Alex T

@Casejunkie
Dit lijkt me niet een probleem wat met de migratie te maken heeft, de lijn wordt alleen wat hoger gecapped.
het zou kunnen zijn dat het signaal wat modem krijgt brak is, geef anders even een belletje naar de helpdesk.
Lukt het overigens wel om rechtstreeks een verbinding te krijgen? (zonder router)
zo niet wat voor foutmelding krijg je?
Heel erg bedankt dat je hebt gedaan. Ik krijg nu alleen geen verbinding meer :'(. Weet iemand hoe dat zou kunnen komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snowmanappie schreef op 16 maart 2004 @ 09:39:
Ottertje: ik heb sitecom dc 202 v3 , maar dat maakt toch niet uit?

Forza-u, zou je mij ook over willen zetten als je nog tijd hebt, misschien dat internet het dan blijft doen :)

Balijelaan 42 bis
3521 GT Utrecht

Alvast heel erg bedankt!
Die moet het inderdaad wel goed doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Forza-u:
Mocht je het nog niet zat zijn zou ik het zeer appreciëren als je mij ook zou omzetten:

edit: Toch adres maar even weggehaald :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 09:40:
[...]

Heel erg bedankt dat je hebt gedaan. Ik krijg nu alleen geen verbinding meer :'(. Weet iemand hoe dat zou kunnen komen ?
Had ik ook... Na wat puzzelen toch maar ff de helpdesk gebeld.
Na wat veranderingen in de LANverbinding zodat de dhcp(?) actief werd, 'inbel' account verwijderd, maar nog nix... Bleek dat er nog wat in de database van wanadoo veranderd moest worden...
Misschien is dat bij jou ook het geval.. Succes! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 22:55:
[...]

ik quote nu voor de 3e keer iemand anders, lees de zinnen die bolded zijn:

[...]
Ik weet niet hoe je hier uit opmaakt dat alleen Premium users op korte termijn een nieuw modem krijgen, het is uiteindelijk de bedoeling dat iedereen een nieuw Motorola modem krijgt ipv de COM21 en dat moet nog dit jaar gebeuren (en zoals ik al eerder zei is dit oa ivm aanbieden van nieuwe diensten die niet ondersteund worden door het COM21 modem).
Ik zou niet weten waarom Premium gebruikers voorrang zouden krijgen, het is imho veel gemakkelijker om zoiets per gebied aan te pakken.

[ Voor 29% gewijzigd door Fear-factoR op 16-03-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he ik word vaochtend wakker gelijk naar speedtest en hij doet het maar weet je wat ik download nog steeds met oude snelheid :'( 8)7 hoe komt dat.

(Overgenomen op Tue Mar 16 2004 om 10:42:19 UTC+0100)

Download : 121.2 KByte/sec
Upload : 29.0 KByte/sec
Connection : 1,404.0 Conn/min
Ping test Nederland : 11.0 ms

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ook... Na wat puzzelen toch maar ff de helpdesk gebeld.
Na wat veranderingen in de LANverbinding zodat de dhcp(?) actief werd, 'inbel' account verwijderd, maar nog nix... Bleek dat er nog wat in de database van wanadoo veranderd moest worden...
Misschien is dat bij jou ook het geval.. Succes! :)
Dan ga ik vanmiddag Casema maar eens bellen. Bedankt in ieder geval voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik zit ziek thuis op dit moment, kan helaas niks regelen de komende paar dagen misschien komende vrijdag weer.
Voor mensen die niet kunnen wachten, bel zelf ff met de helpdesk 0900-8896, en probeer het daar even....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 14:42:
Mensen, ik zit ziek thuis op dit moment, kan helaas niks regelen de komende paar dagen misschien komende vrijdag weer.
Voor mensen die niet kunnen wachten, bel zelf ff met de helpdesk 0900-8896, en probeer het daar even....
Helaas melden de collega's van jou dat men moet wachten tot de migratie. (heb ik ook gehad).
Na 2 keer bellen dan, toen heb ik een mail gestuurd, en werdt toen wel omgezet. Dus ik twijfel of het bellen wel nut heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 16 maart 2004 @ 10:36:
Ik weet niet hoe je hier uit opmaakt dat alleen Premium users op korte termijn een nieuw modem krijgen
ik heb niet gezegd dat premium gebruikers op korte termijn een nieuwe modem zouden krijgen. iig zie ik nu mijn vergissing in dat het voor alle soorten abbo (behalve easy) geldt dat de kans bestaat dat je een zwarte motorola krijgt omdat:
De reden dat sommigen hier een motorola modem hebben gekregen in ruil voor hun oude com21 modem is om de capaciteit een beetje te verdelen over deze 2 platforms, door wat modems van de com-controllers (com 21) af te halen komt er capaciteit vrij voor meer bandbreedte, dus meer snelheid voor abonnee's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Casema gebeld en het is nu dik in orde !!!. Download haalt nu @ Speedtest gemakkelijk 240 KB/s, alleen de upload blijft nog wat weinig met ongeveer 25 KB/s. In ieder geval hartstikke bedankt!! :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Forza-u,

Jij in ieder geval beterschap gewenst. Ik heb op jou advies even gebeld, maar inderdaad kan ik daar helaas niets voor elkaar krijgen wat betreft mijn basic lijntje die nu nog geen DHCP is.

Ik hoop dat je snel beter wordt :)... lol. nee rust maar effe lekker uit.

Ottertje, welk e-mail adres heb jij dan gemailt? zodat je het toch voor elkaar kreeg?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Casema werkt ook lekker tegen elkaar in, de ene wordt zonder problemen omgezet, en de ander word niet omgezet.

Ik vraag mij eigenlijk af, waarom ze zo moeilijk doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 15:47:
Hallo Forza-u,

Jij in ieder geval beterschap gewenst. Ik heb op jou advies even gebeld, maar inderdaad kan ik daar helaas niets voor elkaar krijgen wat betreft mijn basic lijntje die nu nog geen DHCP is.

Ik hoop dat je snel beter wordt :)... lol. nee rust maar effe lekker uit.

Ottertje, welk e-mail adres heb jij dan gemailt? zodat je het toch voor elkaar kreeg?

alvast bedankt
Gewoon de klantenservice. Oke een beetje op mijn teentjes getrapte mail dan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht ik probeer ik het ook via de telefoon bij Casema. Ik vertelde het probleem van L2TP en of ik kon worden overgezet, nou dat moest hij even navragen. Na paar tellen kwam hij terug en zei hij dat degene die het overzetten regelt momenteel in bespreking is. Maar de persoon aan de telefoon wist me wel te vertellen dat mijn 'dorp' snel aan de beurt is. Ik vraag 'wat is snel ' (je weet het nooit met Casema) en hij zegt 2 á 3 weken... Nou doe dat maar niet, dus hij stuurt degene die het overzetten regelt een mailtje met de vraag of het niet eerder kan bij mij. Ik ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg...
Dus met beetje dringen werkt bellen naar Casema wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: Gewoon de klantenservice. Oke een beetje op mijn teentjes getrapte mail dan hoor
------------------------------------------------------------------------------------------------

Ottertje, ik heb zitten zoeken op de Casema website maar ik kan geen e-mail adres van de klantenservice vinden. Zou jij mij dit even willen geven? kun je wel ergens vinden bij je verzonden items..

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 15:54:
Ik dacht ik probeer ik het ook via de telefoon bij Casema. Ik vertelde het probleem van L2TP en of ik kon worden overgezet, nou dat moest hij even navragen. Na paar tellen kwam hij terug en zei hij dat degene die het overzetten regelt momenteel in bespreking is. Maar de persoon aan de telefoon wist me wel te vertellen dat mijn 'dorp' snel aan de beurt is. Ik vraag 'wat is snel ' (je weet het nooit met Casema) en hij zegt 2 á 3 weken... Nou doe dat maar niet, dus hij stuurt degene die het overzetten regelt een mailtje met de vraag of het niet eerder kan bij mij. Ik ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg...
Dus met beetje dringen werkt bellen naar Casema wel!
Woohoooo...kreeg net al een mailtje terug dat het omgezet is. Even modem resetten, router instellen op niet inbellen en voila >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:20
Ik heb al 2 weken last van een verbinding die of helemaal niet wordt opgezet (No PPPoE Server found in me Router) of die brak is en maar de helft van de websites weer geeft die ik opvraag. En tevens wordt me verbinding HEEL vaak gedisconnect terwijl ik voor deze ellende makkelijk een 3 a 4 weken met 1 en hetzelfde IP adress deed en m'n verbinding gewoon heel erg stabiel was!

Nu weet ik niet of het Casema is die aan het klooien is of dat het een storing is die ze nogsteeds niet hebben opgelost want deze staat ook nog steeds op internet tussen de storingen:
Internet storing Haaglanden (o.a. Wassenaar en een deel van Den Haag)
Op dit moment is er een internet storing in een deel van de Regio Haaglanden.

Indien u een IP-adres krijgt uit de reeks: 62.234.10.0 tot 62.234.36.255

Dan kunt u hierdoor tijdelijk geen webpagina's bezoeken of e-mail ophalen.

Onze technische dienst werkt aan een oplossing.
Onze excuses voor het ongemak.
Naar mijn weten is het wel erg lang voor dat ze dit of lossen. Het is inmiddels al een flink aantal dagen aan de gang nu. En ik krijg ALTIJD een IP uit die range en ik wordt er nu toch wel een beetje moe van....

Nog 1 vraag voor degenen die voor Casema werken: Wat moet ik doen om een statisch IP adres te krijgen? Dit lijkt me trouwens niet met de DHCP te komen anders hadden ze DHCP namelijk net zo goed uit kunnen zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Clueless op 16-03-2004 16:37 ]

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 15:19:

ik heb niet gezegd dat premium gebruikers op korte termijn een nieuwe modem zouden krijgen.
( tenzij je premium hebt bestaat de kans dat je com21 nu al wordt ingeruild voor zwarte motorola )
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeee eindelijk nieuwe snelheid even gebeld en klaar ;) :)

(Overgenomen op Tue Mar 16 2004 om 17:20:05 UTC+0100)

Download : 265.8 KByte/sec
Upload : 21.6 KByte/sec
Connection : 1,116.0 Conn/min
Ping test Nederland : 13.0 ms

Lekker snel _/-\o_ _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Clueless schreef op 16 maart 2004 @ 16:37:
Naar mijn weten is het wel erg lang voor dat ze dit of lossen. Het is inmiddels al een flink aantal dagen aan de gang nu. En ik krijg ALTIJD een IP uit die range en ik wordt er nu toch wel een beetje moe van....

Nog 1 vraag voor degenen die voor Casema werken: Wat moet ik doen om een statisch IP adres te krijgen? Dit lijkt me trouwens niet met de DHCP te komen anders hadden ze DHCP namelijk net zo goed uit kunnen zetten.
Als je er ruim twee weken last van hebt heeft het niet met die storing te maken maar dan heb je last van een ander probleem omdat het gedoe in Haaglanden pas vanaf afgelopen weekend speelt, en dus geen twee weken.. Iig, er is e.e.a. geprobeerd maar zonder het gewenste resultaat, er wordt nog hard gezocht naar een goede (en blijvende :P) oplossing. En het is niet mogelijk om een vast ip te krijgen, als je deze instelt zit er een dikke kans in dat je geen data/verbinding hebt of kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bent niet zo erg snugger he? ik zal je ff een voorbeeld geven.

De kans bestaat dat jij morgen de postcodelotery wint en miljonair wordt.

of

je wint morgen de postcodelotery en je wordt miljonair.

wat is de verschil tussen die 2 zinnen?

gaat er al een lichie branden?

ik quote het nog 1 keer en als het niet erin wilt bij jou, jammer dan.....
iig zie ik nu mijn vergissing in dat het voor alle soorten abbo (behalve easy) geldt dat de kans bestaat dat je een zwarte motorola krijgt omdat:
quote:
trouwens die onderstreepte "bestaat de kans" wilt toch wel iets zeggen, denk je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Zou je ajb wel even netjes willen blijven? Dit is niet de manier om met elkaar om te gaan. Hoe sterk je ook het gevoel hebt dat je onrecht wordt aangedaan (of wat dan ook): Houd het netjes.

Mensen, voordurend speedtests posten is niet nodig. Je kunt ze posten als er iets vreemds aan de hand is (Met relevante info: Abonnement, modem, plaats), maar zonder problemen is een speedtest resultaat echt overbodig.

[ Voor 56% gewijzigd door Xandrios op 16-03-2004 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds wanneer worden er door tweakers berichten van het forum zonder reactie verwijderd ?

Ik heb gisteren een reactie geplaatst, en deze is zonder pardon verwijderd.
Sinds wanneer beginnen we hier ook met censuur ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb gisteren ook Casema maar eens gemailt over mijn aansluiting. Om om te laten zetten naar DHCP. Zodra ik iets gehoord heb laat ik het jullie weten. Bellen had in mijn geval geen zin helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 08:29:
Nou ik heb gisteren ook Casema maar eens gemailt over mijn aansluiting. Om om te laten zetten naar DHCP. Zodra ik iets gehoord heb laat ik het jullie weten. Bellen had in mijn geval geen zin helaas.
Had je het mailadres gevonden?

Ik moest namelijk vorige keer ook ongelofelijk zoeken hiernaar.
Kon hem gisteren dus ook niet gelijk vinden |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 08:43:
[...]

Had je het mailadres gevonden?

Ik moest namelijk vorige keer ook ongelofelijk zoeken hiernaar.
Kon hem gisteren dus ook niet gelijk vinden |:( ;)
Ja, heb het e-mail adres gevonden, altans een contact formulier op de help pagina's van Casema. Ook had ik nog een e-mail adres staan bij mijn verzonden items van toen ik Casema internet aanvroeg. Iets met Office erin. Ik ben benieuwd hoe snel ze reageren.

Hoe snel was dit bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 08:52:
[...]

Ja, heb het e-mail adres gevonden, altans een contact formulier op de help pagina's van Casema. Ook had ik nog een e-mail adres staan bij mijn verzonden items van toen ik Casema internet aanvroeg. Iets met Office erin. Ik ben benieuwd hoe snel ze reageren.

Hoe snel was dit bij jou?
Het zou toch wel 3 dagen kunnen duren, maar je krijgt netjes bericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW,

Zijn hier ook mensen uit Breda, met Casema internet, maar dan het Power abonnement ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 08:52:
Ja, heb het e-mail adres gevonden, altans een contact formulier op de help pagina's van Casema.
Waar op de casema website? Misschien kijk ik niet goed maar ik zie nergens een contactformulier...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 09:10:
[...]

Waar op de casema website? Misschien kijk ik niet goed maar ik zie nergens een contactformulier...
Het is helaas even heel goed zoeken.
Lijkt me lullig om dit te melden waar deze staat, want dan is het wel heel makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 09:10:
[...]

ga op de help pagina's naar abonnement opzeggen en dan naar internet opzeggen. Je ziet nu rechts onderin klik hier om een mail te versturen. Succes!!

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

zeg, zou het kunnen zijn dat de DNS server van wanadoo op z'n gat ligt ofzow? Ik kom bijvoorbeeld niet meer op sourceforge.net en zalman.co.kr.... Mooi klote...
Waarom moet een upgrade altijd samen gaan met allerlei problemen??? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Onderaan de pagina's van wanadoo.nl heb je een optie contact, als je daarop klikt kan je aangeven dat je cable hebt en komt ie ook bij Casema uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

MikeyMan schreef op 17 maart 2004 @ 11:27:
zeg, zou het kunnen zijn dat de DNS server van wanadoo op z'n gat ligt ofzow? Ik kom bijvoorbeeld niet meer op sourceforge.net en zalman.co.kr.... Mooi klote...
Waarom moet een upgrade altijd samen gaan met allerlei problemen??? |:(
Welke dns gebruik je? En welk modem/abo? Ik heb er met m'n motorola en power abo geen last van, 194.134.5.5 en .55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

euh... dns zou ik eigenlijk niet weten, gaat vanzelf geloof ik... Ik heb een sitecom 201 router, en nog nooit problemen gehad, dus het lijkt me sterk dat het aan mijn kant ligt... Kun jij wel op de zalman site komen? Ik heb in iedergeval een Premium abbo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ontving ik vandaag per e-mail van de Casema klantenservice:
Per mail DHCP aanvragen werkt dus ook niet. Ik hoop dat Forca-u snel beter is :)

---------------------------
Geachte mevrouw/heer

Wij ontvingen een e-mail van u op 16-03-2004. In antwoord hierop informeren wij u als volgt.

Uw abonnement zal vanzelf binnekort over gaan naar DHCP. Dit gebeurt tegelijk met andere gebruikers in uw regio die ook nog gebruik maken van L2TP. Ik kan u nog geen toezegging doen wanneer dit gaat plaatsvinden.
Op het moment dat dit gebeurt, wordt u hier per email over bericht.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

N.V. Casema

Afdeling Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is Casema klantenservice email btw? Ik kan um nergens vinden op wanadoo site. (Of wanadoo klantenservice)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 15:54:
Wat is Casema klantenservice email btw? Ik kan um nergens vinden op wanadoo site. (Of wanadoo klantenservice)
Deze heb ik gebruikt: backoffice@office.casema.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 09:03:
BTW,

Zijn hier ook mensen uit Breda, met Casema internet, maar dan het Power abonnement ?
vriend heeft power in breda met zwarte modem
hij haalt nu rond de 500 KB/s })

als je snelheid verhoogd is heb je dan ook gelijk DHCP? of gebeurt dat apart?

[ Voor 30% gewijzigd door D!ablo op 17-03-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zitten er mensen op wannadoo cable de aanbiedingen zijn even scherp als die van adsl van kpn.
Maar adsl is betrouwbaarder.
Als het chello of @home was kon ik me dr nog wat bij voorstellen om dat die sneller zijn voor het zelfde geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
ADSL is vaak met datalimiet maar voor mij nog belangrijker: ik gebruik nooit een vaste telefoon, ik vrijwel alleen naar mobiel en gebruik daar mijn mobiel ook voor (daar dat goedkoper is). Vergeet dus bij de kosten van ADSL de +/- €15 voor je telefoonaansluiting niet.
Overigens gaat dit topic helemaal niet over de keus om al dan niet te internetten via de kabel. Het gaat over de snelheidsverhoging. Ik snap je post dus ook niet helemaal?

[ Voor 3% gewijzigd door argro op 17-03-2004 16:46 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argro schreef op 17 maart 2004 @ 16:45:
ADSL is vaak met datalimiet maar voor mij nog belangrijker: ik gebruik nooit een vaste telefoon, ik vrijwel alleen naar mobiel en gebruik daar mijn mobiel ook voor (daar dat goedkoper is). Vergeet dus bij de kosten van ADSL de +/- €15 voor je telefoonaansluiting niet.
Overigens gaat dit topic helemaal niet over de keus om al dan niet te internetten via de kabel. Het gaat over de snelheidsverhoging. Ik snap je post dus ook niet helemaal?
Vroeg me het gewoon gewoon ff af waarom mensne voor kabel kiezen.
Bedankt voor je verhelderende antwoorden, vond het zonde om een topic of iets dergelijks voor te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Ik heb gekozen voor kabel omdat ik nog geen ADSL kon krijgen, nieuwe huis ditto :(

Kabel is dan een uitstekend alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 16:37:
Waarom zitten er mensen op wannadoo cable de aanbiedingen zijn even scherp als die van adsl van kpn.
Maar adsl is betrouwbaarder.
Als het chello of @home was kon ik me dr nog wat bij voorstellen om dat die sneller zijn voor het zelfde geld.
Kabel hoeft helemaal niet onbetrouwbaar en/of minder snel te zijn; dat verschilt gewoon per gebied dus dat kun je het beste uitzoeken voordat je de keuze tussen de twee maakt. Wel is Casema nogal duur, maar ik heb over de kwaliteit _niets_ te klagen; uptime is uitstekend, download en upload zijn goed (download mist wel de 10% overhead helaas maar de upload niet). M'n ping is ronduit perfect met 12 ms; vrijwel altijd de laagste op Quake servers. :Y) _/-\o_

Edit: postcode 2496.

[ Voor 4% gewijzigd door Aham brahmasmi op 17-03-2004 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
cabel is zo slecht toch niet?
ik ben altijd tevreden geweest met casema
dus waarom adsl? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D!ablo schreef op 17 maart 2004 @ 16:32:
[...]

vriend heeft power in breda met zwarte modem
hij haalt nu rond de 500 KB/s })

als je snelheid verhoogd is heb je dan ook gelijk DHCP? of gebeurt dat apart?
Het ophogen van de snelheid en DHCP gaat apart, maar als jij 500kb/s 8) :D haalt vindt je de prijs dan ook waard, of teveel (als het een goede zinsbouw is :? :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
ik nie maar een vriend :z goed lezen
ik vind 250KB/s al snel genoeg laat staan 500
dus waarom dan zoveel betalen?
asl je toch snelle wilt zou ik demon adsl nemen voor die prijs heb je 8mbit lijntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maar hebben er nog meer mensen last van de dns fouten of niet...? kheb wat nodig van de zalman site :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mikeyman ik weet niet hoe je dat kan zien dat er dns fouten zijn maar ik kan ook niet meer overal komen. zoals messenger of mail ophalen van hotmail of die en die site kan ik niet meer betreden. ik heb 62.234.XXX.XXX en Basic (den haag). ik hoop dat het gekut gauw afgelopen is.

enfin je kan iemand vragen voor je naar zalman site te gaan of via hulp op afstand iemand computer ff lenen om zelf naar die zalman site te gaan. ( tis maar een idee )
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.