Toon posts:

Amd 3200 op 2.00 GHz

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een amd atlon 3200 die draait op 2 ghz nou heb ik ook een amd 2400 die ook op 2 ghz draait.

volgens mij klopt er iets niet??!!!???!!??!?!?
wat heb ik gemist
wie kan mij helpen???

System specs

Biostar k8vha pro
gforce 5700
amd atlon 3200

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Klopt gewoon hoor, dan heb je namelijk een AMD64, die standaard inderdaad op 2.0 GHz draait (de 3200+) :).

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Hoi arjan17, welkom op GoT :)

Het voornaamste is dat AMD voor de XP een rekensom gebruikt. Deze kan je hier vinden in de FAQ, die bovenaan het forum staat. :) Het wordt aangeraden als je die even doorneemt net zoals deze en deze :)

Signature

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
het is net als met sex het maakt niet uit hoelang hij is
het is belangrijker wat je er mee kan doen :P

oftewel het klopt dat ze beide 2ghz draaien
en toch is de 64bitter een stuk sneller

[ Voor 31% gewijzigd door MokerHamer op 03-03-2004 00:53 ]

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

AMD gebruikt dus gewoon Model Ratings :) Niet dat je erop achteruit gaat, integendeel, met de A64 3200+ wil AMD dus aangeven dat de 2GHz snelle CPU qua snelheid vergelijkbaar is met de aloude Thunderbird op 3,2GHz (of, zoals sommigen liever zeggen, met de P4 op 3,2GHz ;) ).

Wel, dit is oude koek en dus gewoon in de FAQ van dit subforum te vinden. Dat je geeneens in de FAQ hebt gekeken doet mij denken dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte, zodoende krijg je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.