1) Is het mogelijk om bij Dell direct een factuur te krijgen als je iets besteld hebt? Dit in verband met PC-Prive en de vakanties.
Hoe bedoel je precies? Ik heb meerdere facturen gekregen. Een aantal via de e-mail en een mooie print via de gewone post.
3) Als ik het WUXGA scherm neem heb ik dan op zeker een samsung scherm?
Ik kan je niks garanderen, maar volgens mij was de consensus dat als je de WUXGA nam, je dan altijd een goed scherm kreeg. Ik ben er iig enorm tevreden mee nog steeds.
4) De Bluetooth card, is dat alleen maar mogelijk tijdens factory install, of kan het later ook nog, of word het dan een usb geval.
Alleen factory install werd mij door Dell verteld. Ik heb 'em erin zitten, maar nog nooit gebruikt en de kaart ook uit staan tot ik 'em wel ga gebruiken

Ik zag nu leuke MP3 spelertjes met Bluetooth, maar ik vond het prijsverschil met een USB MP3 speler nog te groot om deze te kopen (dus ik heb de Xen EPM-200 ... ganz geil ja

).
5) Is het verstandig om die speciale verzekering te nemen, of zit dit wel ergens in je verzekering verstopt van je woning.
Hmm, goede vraag...wil ik ook wel weten. Als de laptop wordt gestolen in je huis dan zal ie wel worden gecovered zoals andere apparatuur, maar op straat heb ik geen idee. Ik ga iig zo'n Kensington Slim Microsaver kopen binnenkort, dan kan kan ik 'em aan een boom vastknopen

6) Is het slim om die speciale Notebook tas erbij te nemen? Of kan ik beter die tas nemen die eerder in deze posts vermeld staan.
Ik heb deze week een tas gekregen voor m'n verjaardag en ik ben er zo zo zo blij mee

De 8600 past perfect met nog ruimte over en er zitten nog veel meer vakken in. Hij voelt stevig aan en heeft leuke extras zoals een headphone gat, audio speler tasje, GSM tasje, etc. Het is de Trunk&Co Expandable Laptop Backpack 285 048:
http://www.trunk-co.com/m...mp3=&earphones=&keywords=.