curry684 schreef op 01 maart 2004 @ 10:33:
[...]
Oh dat zullen ze voor 99% ook zijn, alleen bij crew slingert er nog wel eens troep rond
<knip>
Als er een topic over jou in
Gathering of Tweakers Crew staat, al staat er geeneens een link naar je MyReact in de topicstart maar
alleen de 8 letters Resistor in de titel, dan is dat ding naar
jouw account te herleiden en dus net zo hard een persoonsgegeven als je notes. De usernotes zijn
niets anders dan een permanent GTC-topic dat toevallig voor snelle en handige lookup een databaseveldje 'userid' toegevoegd heeft gekregen.
Zoals die wet hier wordt uitgelegd moeten morgen
Gathering of Tweakers Crew,
Doktersoverleg, Tweakers.net Crew Forum, Hardcore Hok en zelfs Bemiddelteam Overleg opengesteld worden voor het publiek omdat daar ook users worden besproken!
<knip>
[this quote is verkloot by Resistor]
Dus als er een topic als
Resistor waardes ..wie can me helpen? in een crewforum staat moet ik mij erg zorgen gaan maken
ik was net te laat met reageren toen
Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen zo loopt te zeuren over de notes.
Als je dingen verkoopt waar persoonlijk contact voor nodig is (computers, auto's) dan praat je af en toe met collega's over klanten.
Die klant is een eikel, die klant heeft niets in de gaten enz., zo zie ik notes ook, maar omdat de crew elkaar niet dagelijks spreekt gebeurt dat digitaal. Woorden worden in de hersenen opgeslagen, berichten digitaal.
Ook omdat er hier zo'n 10.000 'klanten' rondlopen, kan je die niet allemaal 'persoonlijk' kennen, dus er is een middel nodig om dat wel te doen.
Maar wat ga je als user doen als je je notes hebt ingezien? ik kan mij niet voorstellen dat je je anders gaat gedragen, ik heb ook wel eens momenten waarop ik heel erg vreemd ga doen in mijn posts, ik heb er nooit wat van gehoord, maar soms denk ik de volgende dag wel eens 'wat heb ik nou weer gedaan?'.
Geen idee hoeveel notes ik heb, wat er in staat interresseert mij ook niet, maar zo lang ik er niets van hoor doe ik alsof ik van niets weet, en ga gewoon door.
Doordeweeks goede posts proberen te maken, en af en toe gek doen.
-edit-
-ik heb een hekel aan posts scoren met deze onzin-
gorgi_19 schreef op 01 maart 2004 @ 11:18:
[...]
Ik ben heel benieuwd wat er dan gaat gebeuren en de volgende stap is. Heej, dat en dat is er over mij gezegd. Daar ben ik het niet mee eens en dan gaan mensen al beginnen met zeuren over een opmerking c.q. persoonlijke mening die over hen gemaakt is...

Je hebt gewoon pech, dat is de mening die anderen over je hebben, en die heb je maar te respecteren.
Je gaat je anders gedragen, of je gaat gewoon door. Geen gezeur over hoe anderen in het verleden over je dachten.
[
Voor 16% gewijzigd door
Resistor op 01-03-2004 11:21
]