Spel- en tikfoutjes - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.209 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_knoop
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
in Razer Viper muisreview staat het volgende zinnetje:

zijn reactietijd lijkt een stuk lager dan bij het gebruik van de Logitech MX700 en zijn accuratesse lijkt te zijn toegenomen.

Is dat niet gewoon gevoeligheid? het is volgens mij iig geen normaal Nederlans

offtopic:
weer wat nieuws geleerd :)

[ Voor 8% gewijzigd door T_knoop op 08-03-2004 20:16 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Volgens mij wel en in ieder geval Word 2003 kent het (evenals een vijftal synoniemen), dus ik laat het staan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

De officiële Nederlandse woordenlijst zegt het volgende:
Gevonden woord:

ac·cu·ra·tes·se
zelfstandig naamwoord (v.)
Het is dus geen kwestie van spelling of het gebruik van een onbestaand woord, dus de discussie hoort in elk geval niet in dit topic :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:30

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Accuratesse betekent gewoon iets als 'nauwkeurigheid' :).

En nog twee spellingsfoutjes verbeterd, maar die waren hier nog niet gemeld :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
  • Laatst online: 01-01-2022
nieuws: HKU-studenten ontwikkelen 3d-computerspel voor blinden

"(...) waardoor er een illusie van een driedimensionale audio-gevulde wereld omstaat."
omstaat ---> ontstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Check :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:19

Sosabowski

nerd

razer Viper-muis review
Op GeekExtreme is een preview
De previewer is erg te spreken
na installering van de meegeleverde
overgang van snipen naar bewegen
Volgens mijn heet zo'n ding een review. Pre betekend vooruit of daarvoor. Installering is niet echt een mooi Nederlands woord; vervangen door "het installeren"? En ik snap wel wat er met "snipen" wordt bedoeld maar dit is wel een hele rare verbaastering van een Engels woord naar het Nederlands. Kan dit worden gewijzigd in een mooi Nerderlans woord of volzin?

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Een preview is een review van een product dat nog niet verkrijgbaar is, dat ga ik niet veranderen. Dat woord wordt trouwens onder andere ook in Games-magazines gebruikt, voor als je eens wat voorbeelden wil zien :) . Snipen laat ik ook staan, aangezien iedereen snapt wat er bedoelt wordt. Alleen die installering gaat er aan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski

Sosabowski

nerd

Een prieview vind ik toch iets meer voor films; een soort voorafje voordat de film echt helemaal af is. Of, zoals je zelf al zegt, bij software waar ook het poduct nog niet af is maar je toch al een voorbeeldje/introotje krijgt te zien. Bij een hardware product kan hier volgens mij geen sprake van zijn. zowel bij geekextreme.com/modules.php?name=Reviews&rop=showcontent&id=103 als bij overclockersclub.com/reviews/razer_viper_optical.php staat er ook review in de url. Ook vind ik het woord "previewer" heel erg raar staan/overkomen. Gewoon schrijver of auteur misschien?

En snipen misschien tussen ' ' of " " omdat het eerder een uitdrukking is dan een bestaand woord?

[ Voor 13% gewijzigd door Sosabowski op 08-03-2004 20:55 ]

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Wat die sites in de URL zetten moeten zij weten (aan de hand daarvan beslissen wij niet of het nu een review of een preview of whatever is), maar wat ze geschreven hebben is gewoon geen review. Het is pre-view. Ze hebben het product gezien voordat anderen het product gezien en besproken hebben, dus is het gewoon geen review. Hiervan uitgaande lijkt me previewer het juiste woord :) .

Die apostrofjes voeg ik wel even toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski

Sosabowski

nerd

ok! Dank je! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Een paar weken bracht kwam Tyan echter een nieuw BIOS uit.
daarna of geleden moet hierbij (tussen weken en bracht)

[ Voor 9% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 09-03-2004 11:18 ]

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surehand
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08 10:22
nieuws: Tien Opteron-koelers op de testbank
Een paar weken bracht kwam Tyan echter een nieuw BIOS uit.
hm, er ontbreekt iets en er staat iets teveel ;)
Uiteraard wordt met behulp van een programma beide cpu's volledig belast
beide cpu's is meervoud --> worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Eerste was al verbeterd, tweede is bij deze gewijzigd :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

* Rataplan heeft even niks te doen en vilt een artikeltje :)
(...) zich op een grote interesse kunnen verheugen (...)
...zich in een grote interesse kunnen verheugen. Als ze zich op een grote interesse kunnen verheugen bestaat de interesse nog niet, wat blijkens dit artikel niet het geval is.
Dit in tegenstelling tot de databases van Oracle, IBM en Microsoft.
Deze zin heeft geen gezegde, foei :)
Verwachting is ook (...)
"De verwachting is ook", of "Ook wordt verwacht" of "Verwacht wordt ook,". De komma erachter zou ik in de eerste twee gevallen weglaten.
Hierbij zullen de laatstgenoemde (...)
de verkorte versie van "zullen de laatstgenoemde databases" is "Zullen de laatstgenoemden" (of "zal de laatstgenoemde", maar dat wordt niet bedoeld).
Voorlopig kunnen de commerciële bedrijven nog prat op gaan met hun dienstverlening
:? Ze kunnen prat gaan op hun dienstverlening, of goede sier maken met hun dienstverlening.
De dienstverlening van open-sourcedatabases wordt in steeds grotere mate verleend door (...)
Tweemaal "verlenen" (wat op zich niet heel vreselijk fout is), en de databases verlenen niks, dat doen bedrijven. Suggestie: "De dienstverlening voor open-sourcedatabases komt in toenemende mate voor rekening van..." - maar als die "van" "voor" wordt ben ik al blij.
(...) een softwaregigant als SAP, (...)
Komma moet weg, die hakt het gezegde (heeft gesloten) onterecht in tweeen.
Rest de open-sourcebedrijven nog een obstakel uit de weg te ruimen, namelijk de mogelijkheid om grote datastromen te beheersen en te behandelen. Dit zal normaal gesproken slechts een kwestie van tijd zijn, wanneer dat probleem tot het verleden behoort.
Het is mij onduidelijk wat hier gezegd wordt, de eerste zin is gewoon nogal wollig maar vooral de tweede zin suggereert dat het pas een kwestie van tijd is, als het probleem al is opgelost :P Vermoeden: "Rest de open source-bedrijven nog één obstakel, het beheersen van grote datastromen. Normaal gesproken is het een kwestie van tijd alvorens dit probleem tot het verleden behoort."

Met dank voor uw aandacht :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:39

Jurroon

is having fun

Rataplan schreef op 09 maart 2004 @ 13:16:
* Rataplan heeft even niks te doen en vilt een artikeltje :)

[...]
...zich in een grote interesse kunnen verheugen. Als ze zich op een grote interesse kunnen verheugen bestaat de interesse nog niet, wat blijkens dit artikel niet het geval is.
iets aangepast.
[...]
Deze zin heeft geen gezegde, foei :)
laat ik zo, schrijvers keuze
[...]
"De verwachting is ook", of "Ook wordt verwacht" of "Verwacht wordt ook,". De komma erachter zou ik in de eerste twee gevallen weglaten.
laat ik zo staan, al verwijder ik wel de komma
[...]
de verkorte versie van "zullen de laatstgenoemde databases" is "Zullen de laatstgenoemden" (of "zal de laatstgenoemde", maar dat wordt niet bedoeld).
n toegevoegd
[...]
:? Ze kunnen prat gaan op hun dienstverlening, of goede sier maken met hun dienstverlening.
Waarschijnlijk heeft iemand dit al aangepast
[...]
Tweemaal "verlenen" (wat op zich niet heel vreselijk fout is), en de databases verlenen niks, dat doen bedrijven. Suggestie: "De dienstverlening voor open-sourcedatabases komt in toenemende mate voor rekening van..." - maar als die "van" "voor" wordt ben ik al blij.
Iets aangepast idd, van --> voor en dienstverlening --> serviceondersteuning
[...]
Komma moet weg, die hakt het gezegde (heeft gesloten) onterecht in tweeen.
[...]
Is idd niet op zijn plaats.
Het is mij onduidelijk wat hier gezegd wordt, de eerste zin is gewoon nogal wollig maar vooral de tweede zin suggereert dat het pas een kwestie van tijd is, als het probleem al is opgelost :P Vermoeden: "Rest de open source-bedrijven nog één obstakel, het beheersen van grote datastromen. Normaal gesproken is het een kwestie van tijd alvorens dit probleem tot het verleden behoort."
Deze zin was niet echt duidelijk, aangepast naar :
Rest de open-sourcebedrijven nog één obstakel om uit de weg te ruimen, namelijk de mogelijkheid om grote datastromen te beheersen en te behandelen. Zolang dit alleen door de commerciële bedrijven goed kan worden uitgevoerd, blijven deze een pluspunt hebben. Dit zal echter slechts een kwestie van tijd zijn, voordat de open-sourcebedrijven hun achterstand hebben ingehaald en ook op dat gebied kunnen concurreren met de commerciële bedrijven
Met dank voor uw aandacht :)
Het was weer een hele bevalling ;)

Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In nieuws: IDC: West-Europese servermarkt blijft groeien: de tabel klopt niet. De percentages in de laatste kolom horen niet bij de betreffende items. (1.668 -> 1.739 is geen daling van 4,1% ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

JurroonP schreef op 09 maart 2004 @ 14:07:
Het was weer een hele bevalling ;)
Woei :)

Het enige wat volgens mij toch echt foutief gebruikt is, is "zich ergens op verheugen": dat betekent volgens de Van Dale "uitkijken naar". Maar de interesse waar volgens het huidige artikel naar uitgekeken wordt, is er toch al? Zie de eerste zin maar, daar staat dat letterlijk in :) De "wijdverbreide acceptatie" is er nog niet (wordt er bedoeld dat dáár naar uitgekeken wordt?), maar daar wordt dus niet aan gerefereerd.

Als je "zich verheugen in" niet mooi vindt, mag "zich verheugen over" ook :P

Phrasal verbs rule :)
edit:
In de laatste zin moet nog steeds "Dit" door "Het" worden vervangen, trouwens ;)
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 14:15:
In nieuws: IDC: West-Europese servermarkt blijft groeien: de tabel klopt niet. De percentages in de laatste kolom horen niet bij de betreffende items. (1.668 -> 1.739 is geen daling van 4,1% ;))
Volgens mij is dat wel correct - is het je opgevallen dat 2003 (1668) in de linker- en 2002 (1739) in de rechterkolom staat?

[ Voor 45% gewijzigd door Rataplan op 09-03-2004 14:32 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:39

Jurroon

is having fun

Rataplan schreef op 09 maart 2004 @ 14:22:
[...]
Woei :)

Het enige wat volgens mij toch echt foutief gebruikt is, is "zich ergens op verheugen": dat betekent volgens de Van Dale "uitkijken naar". Maar de interesse waar volgens het huidige artikel naar uitgekeken wordt, is er toch al? Zie de eerste zin maar, daar staat dat letterlijk in :) De "wijdverbreide acceptatie" is er nog niet (wordt er bedoeld dat dáár naar uitgekeken wordt?), maar daar wordt dus niet aan gerefereerd.

Als je "zich verheugen in" niet mooi vindt, mag "zich verheugen over" ook :P
Nope, zich verheugen betekent ook: 1 blij zijn => het hoogste lied zingen, in zijn knollentuin zijn, in zijn nopjes zijn, in zijn sas zijn, met iets opgezet zijn, zich verblijden
[edit]In de laatste zin moet nog steeds "Dit" door "Het" worden vervangen, trouwens ;)
'Dit' verwijst naar het pluspunt in de zin ervoor.
Phrasal verbs rule :)
[...]
Volgens mij is dat wel correct - is het je opgevallen dat 2003 (1668) in de linker- en 2002 (1739) in de rechterkolom staat?
Dat is geheel correct :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jurroon op 09-03-2004 14:37 ]

Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

JurroonP schreef op 09 maart 2004 @ 14:35:
Nope, zich verheugen betekent ook: 1 blij zijn => het hoogste lied zingen, in zijn knollentuin zijn, in zijn nopjes zijn, in zijn sas zijn, met iets opgezet zijn, zich verblijden
Wel goed citeren, heh :) Dat is "zich verheugen". D'r staat bij "zie ook 'zich verheugen op'", well, klik daar maar eens op. Dat heeft een volstrekt andere betekenis, die ik hierboven al gegeven heb :)

Zich verheugen aangaande, zich verheugen betreffende, zich verheugen in, zich verheugen met betrekking tot, zich verheugen over: allemaal goed; want: allemaal "zich verheugen" plus een bijwoordelijke bepaling.

Alleen 'zich verheugen op' is fout.
'Dit' verwijst naar het pluspunt in de zin ervoor.
Ik was al bang dat je dat zou zeggen, dit is apert fout: "voordat" impliceert namelijk dat het slaat op het zinsdeel dat volgt.

Je gebruikt "X zal slechts een kwestie van tijd zijn" nu in twee verschillende functies:

(1) Blablabla. Dit zal slechts een kwestie van tijd zijn.
(2) Het zal slechts een kwestie van tijd zijn voordat blablabla.

En dat klakkeloos dooréén gooien mag niet :)

[ Voor 29% gewijzigd door Rataplan op 09-03-2004 15:19 . Reden: bijw bep toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
nieuws: Intel opent nieuw ontwikkelingscentrum in Korea

"Intel heeft deze techniek laatst nog ... flinke duw in de rug gegeven"
... ---> een toevoegen

nieuws: Soltek releast SL-865Pro 775-moederbord

"SmartDoc, Anti-burning Shiel*"
, ---> . (van komma naar punt)
Shiel ---> Shield
(zie http://www.soltek.com.tw/...php?isbn_st=SL-865Pro-775 onderaan)

[ Voor 47% gewijzigd door 4AMD op 09-03-2004 16:17 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Zootje is aangepast voor zover ik dat nodig vond :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 14:02
...niets in de weg staan. één na laatste regel
Dit moet zijn: in de weg leggen of zetten

[ Voor 12% gewijzigd door cryforhelp op 09-03-2004 21:39 ]

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Het kan eenvoudiger: niets => niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 14:02
hmmm, ja da's ook waar, wel zo makkelijk natuurlijk ;) :)

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

nieuws: Amerikaanse overheid koopt RAM-drive van 2,5 terabyte

"Het is alleen nog de vraag welk ministerie zo verschrikkelijk veel geheugen nodig heeft en waarom daar zoveel geldt voor vrij is in deze tijd"

Ik gok dat de 't' weg mag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Opgelost :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

nieuws: Amerikaanse overheid koopt RAM-drive van 2,5 terabyte
Deze nog leveren 25 minuten energie om de data uit het geheugen naar de schijven te schrijven.
leveren nog

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2004

"Vandaar dat het bedrijf zich genoodzaakt ziet om ook ... 64-bits processorarchitectuur te gaan introduceren"
... ---> een toevoegen

"Binnenkort kunnen we echter nieuwe topmodellen van zowel ATi als nVIdia gaan verwachten"
nVIdia ---> nVidia

"De kaart maakt gebruik van dezelfde EMU10K2 als de vorige versie van de Audigy 2, maar dan met wel 7.1-ondersteuning."
met wel ---> wel met

"Daarnaast hoeven we het geld er niet voor te laten , ze zijn e rnamelijk al vanaf een eurootje of vijf."
" , ze zijn e rnamelijk" ---> ", ze zijn er namelijk"

"Althans als het goed is, heeft elke tweaker een ander hoofd, niet alleen qua grootte, maar ...(1) qua vorm. Wanneer we op zoek gaan ...(2) reviews over headsets komen we er niet al te veel tegen. Ten minste niet de headsets die wij zoeken"
...(1) ---> ook toevoegen
...(2) ---> naar toevoegen
Ten minste ---> Tenminste

"Zo zal inderdaad het geluid wat uit de headset ... duidelijk moeten zijn"
... ---> komt toevoegen

"Iets wat je tijdens een spannende game niet wil overkomen."
wil ---> wilt

"Een bijvoorbeeld is de Tyan Thunder K8W, de natte droom van elke gegronde tweakern"
tweakern ---> tweaker

"De schijven hebben een ingetogen karakter wat betreft geluidsproductie en worden verkocht met een ruimte garantietermijn van drie jaar op de modellen met 8MB cache."
ruimte ---> ruime

nieuws: Vijf Socket A-koelers getest

"De heren van Digital-Daily hebben een vijftal koelers voor het Socket A-platforum onder de loep genomen in een vergelijkende review."
platforum ---> platform

[ Voor 186% gewijzigd door 4AMD op 11-03-2004 17:43 . Reden: Toevoegingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Fixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD

"Daarnaast hoeven we het geld er niet voor te laten , ze zijn er namelijk al vanaf een eurootje of vijf."
---> spatie voor de komma weghalen

"Althans als het goed is, heeft elke tweaker een ander hoofd, niet alleen qua grootte, maar ...(1) qua vorm. Wanneer we op zoek gaan ...(2) reviews over headsets komen we er niet al te veel tegen. Ten minste niet de headsets die wij zoeken"
...(1) ---> ook toevoegen
...(2) ---> naar toevoegen
Ten minste ---> Tenminste

"Zo zal inderdaad het geluid wat uit de headset ... duidelijk moeten zijn"
... ---> komt toevoegen

"Iets wat je tijdens een spannende game niet wil overkomen."
wil ---> wilt

"Een bijvoorbeeld is de Tyan Thunder K8W, de natte droom van elke gegronde tweakern"
tweakern ---> tweaker

"De schijven hebben een ingetogen karakter wat betreft geluidsproductie en worden verkocht met een ruimte garantietermijn van drie jaar op de modellen met 8MB cache."
ruimte ---> ruime

"De heren van Digital-Daily hebben een vijftal koelers voor het Socket A-platforum onder de loep genomen in een vergelijkende review."
platforum ---> platform

[ Voor 6% gewijzigd door 4AMD op 11-03-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2004
Geheugen: 2x A-Merk 512MB PC2700 DDR SDRAM - € 158,- (2x)
2x A-Merk 256MB PC2700 DDR SDRAM - € 84,- (2x)

Het Asus PC-DL Deluxe-moederbord kan overweg met normaal (unbuffered non-parity) geheugen, zodat een aanzienlijk bedrag bespaard kan worden op de kosten van registered geheugen. Een geheugencapaciteit van 1,5GB is ruim voldoende om zware grafische applicaties onder alle omstandigheden op snelheid te houden. Hoewel de Asus PC-DL Deluxe maximaal DDR333-geheugen ondersteunt, stoppen we toch vier PC3200 modules met DDR400-geheugenchips bij het systeem. Het prijsverschil met trager DDR333-geheugen is namelijk nihil.
Bovenaan staat dat er PC2700 geheugen in wordt gepropt, en in de begeleidende tekst leggen jullie uit waarom jullie toch voor PC3200-geheugen hebben gekozen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
hedskes schreef op 11 maart 2004 @ 00:25:

platforum ---> platvorm
>> Platform ;)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 21:32

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

In bericht over Lindash
Volgens Robertson, directeur van Lindows.com, gaat de actie niet alleen over het gebruik van de merknaam Lindows, maar over wie bepaald bepaalt welke bevolkingsgroepen bepaalde delen van internet mogen bezoeken.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 17:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surehand
nieuws: Visual Studio en SQL Server 2005 opnieuw uitgesteld
databasetechnologie als de nieuwte techniek in
nieuwste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Aangeveranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 12:16

zeekoe

zeekoe

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Gaav
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-08 14:20
Alles wat nodig is, is een extra TPM-chip op het moederbord en de ondersteuning van het besturingssysteem om van de computer een 'trusted pc' te maken die bestand zouden moeten zijn tegen virussen en andere digitale gevaren

zouden -> zou, aangezien het onderwerp (TPM-chip) enkelvoud is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 12:16

zeekoe

zeekoe

dinges van TheGreatRanma was trouwens in nieuws: Nieuw Phoenix-BIOS maakt opwachting in pc's :)

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Wordt aan gewerkt TheGreatRanma en zeekoe :)

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski

Sosabowski

nerd

TSMC en UMC plannen prijsverhoging wafers
zal waarschijnlijk binnen de tien procent blijven
Moet zijn 'onder de tien procent'. 'Binnen' impliceerd een marge van bijvoorbeeld 5 to 10 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Aangepast :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

In het artikel "KPN mag scholen toch gratis DSL aanbieden" staat (met link):
Op ICT Wijzer lezen we dat het Gerechtshof van mening is dat KPN de scholen een rechtmatig aanbod heeft gedaan.
Maar de link verwijst toch echt naar een site die "ISP wijzer" heet.
Is neem ik aan ook voor verbetering vatbaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

nieuws: Cisco voegt veiligheidsfuncties toe aan producten
Op hardwaregebied heeft Cisco daarom onder meer een nieuwe VPN-concentrator gelanceerd, de 3020, een nieuwe high-end router, de 7301, en een nieuwe versie van haar Security Device Manager.
Wel erg veel komma's. Beter om de zin in tweeën te splitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

Op hardwaregebied heeft Cisco daarom onder meer een nieuwe VPN-concentrator gelanceerd en een nieuwe high-end router, respectievelijk Op hardwaregebied heeft Cisco daarom onder meer een nieuwe VPN-concentrator en een nieuwe high-end router gelanceerd, respectievelijk de 3020 en de 7301. Tevens komt het bedrijf met een nieuwe versie van haar Security Device Manager.
Zoiets beter :?

[edite] :X

[ Voor 9% gewijzigd door feej op 12-03-2004 10:46 ]

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
nieuws: Cisco voegt veiligheidsfuncties toe aan producten

"Zo stelt de nieuwe IP Source Tracker netwerkbeheerders in staat om te onderzoek langs welke route een denial-of-service aanval het netwerk binnenkomt"
onderzoek ---> onderzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

on it. iedereen nog bedankt voor het melden. :)

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Twee Dee schreef op 12 maart 2004 @ 10:00:
In het artikel "KPN mag scholen toch gratis DSL aanbieden" staat (met link):

[...]

Maar de link verwijst toch echt naar een site die "ISP wijzer" heet.
Is neem ik aan ook voor verbetering vatbaar? :)
Dat had ik daarnet al aangepast :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Harm schreef op 12 maart 2004 @ 11:24:
[...]

Dat had ik daarnet al aangepast :) .
:) Ik zag het al. Thanks :*.

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

nieuws: Bedrijven gebruiken meer techniek ter controle werknemers
Verschillende Engelse werkgevers maken gebruik van verborgen camera’s en tracking apparaten om te controleren wat hun werknemers doen.
Apostrof komt als hokje bij mij door.
fee-tje schreef op 12 maart 2004 @ 10:43:
[...]

Zoiets beter :?

[edite] :X
Dank u _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Hier als een vraagteken in een ruit :P fixed though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

nieuws: Duizenden servers verhuizen van TeleCity naar Redbus

Zie het verschil tussen de twee onderstaande quotes:
Trueserver, het hostingbedrijf dat onderdak geeft aan de verzameling servers van ondermeer Tweakers.net, gaat een volledige suite servers verhuizen van de TeleCity- naar de Redbus-colocatie, beide gelegen in Amsterdam. Een andere suite servers gehost door Trueserver zal in TeleCity blijven.
De servers van Tweakers.net maken deel uit van de suite die verhuisd zal worden, waardoor ook onze servers zich binnenkort in de Redbus-colocatie zullen bevinden.
Juist, geen! De tweede zin is voor 90% dubbelop.

Ik zou zelf een verduidelijking willen zien van de reden van de verhuizing.
Van:
In een persbericht meldt Redbus dat de keuze op hen gevallen is "vanwege hun flexibele opstelling ten opzichte van de wensen van de klant, de kwaliteit van de infrastructuur en de dienstverlening, en de verhouding tussen kwaliteit en prijs".
naar:
In een persbericht meldt Redbus de reden waarom men verhuist: "vanwege hun flexibele opstelling ten opzichte van de wensen van de klant, de kwaliteit van de infrastructuur en de dienstverlening, en de verhouding tussen kwaliteit en prijs".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Juist, geen! De tweede zin is voor 90% dubbelop.
Dan lees je niet goed. De eerste zin zegt dat het bedrijf waar T.net gehost wordt een zooi servers gaat verhuizen (maar niet alles), en de tweede zin zegt dat de T.net-servers bij het deel dat verhuisd wordt horen. Verder zijn dit geen spelfouten :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Jupiler schreef op 12 maart 2004 @ 16:41:
Hier als een vraagteken in een ruit :P fixed though.
Blame Word :P . * Harm had dat nieuwsje in Word getypt omdat ik IE nu nog echt stabiel vind op mijn stageplek. Maar dat geeft dus wat problemen met character-encoding enzo, dan pas ik die tekens voortaan allemaal wel aan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Harm schreef op 12 maart 2004 @ 18:24:
[...]

Blame Word :P . * Harm had dat nieuwsje in Word getypt omdat ik IE nu nog echt stabiel vind op mijn stageplek. Maar dat geeft dus wat problemen met character-encoding enzo, dan pas ik die tekens voortaan allemaal wel aan :) .
je kunt mischien ook als tussenstop eerst de boel naar kladblok c/p-en en daarna weer c/p-en naar de eindbestemming. of lost dat dit euvel ook niet op? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 12-03-2004 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Crash-Override schreef op 12 maart 2004 @ 18:29:
[...]

je kunt mischien ook als tussenstop eerst de boel naar kladblok c/p-en en daarna weer c/p-en naar de eindbestemming. of lost dat dit euvel ook niet op? :)
Geen idee, dat test ik volgende week wel weer als ik op stage ben en tijd heb voor een nieuwsje :) . Bedenkt voor de suggestie in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: Videocodecs met elkaar vergeleken?
In de titel wordt videocodecs gezegd, maar in het nieuwsbericht wordt gesproken van video-codec's. Die apostrof s is in ieder geval niet goed, maar ik weet niet of het video-codec is of videocodec. Dat moeten jullie maar beslissen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
* Harm gaat er op af :) .

[edit]
Ik heb van alle codec's codec gemaakt en van alle video-codec's heb ik maar videocodec gemaakt :) .

[ Voor 70% gewijzigd door Harm op 12-03-2004 23:12 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
meuktracker: ATI Radeon Softmod 4.3

"Het is ook mogelijk om via via deze link alleen de Display Driver te downloaden."
via via ---> via

"Versienummer: 4.3http://gathering.tweakers.n"
Versienummer: 4.3http://gathering.tweakers.n ---> Versienummer: 4.3

Edit:
Is het trouwens wel een software update? Het lijkt mij namelijk een driver. :o

[ Voor 25% gewijzigd door 4AMD op 13-03-2004 08:13 . Reden: Edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Done. :) Dank u.

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
nieuws: Point of View GeForce FX 5500 van dichtbij bekeken

"Voor 110 a 120 euro"
a ---> à

nieuws: Kwartaalcijfers Oracle voldoen aan verwachtingen

"Oracle heeft met de presentatie van de derde kwartaalcijfers geen opzienbarende zaken aan ... licht gebracht."
... ---> het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Laatst online: 29-08 08:47
hedskes schreef op 13 maart 2004 @ 09:33:
nieuws: Point of View GeForce FX 5500 van dichtbij bekeken

"Voor 110 a 120 euro"
a ---> à

nieuws: Kwartaalcijfers Oracle voldoen aan verwachtingen

"Oracle heeft met de presentatie van de derde kwartaalcijfers geen opzienbarende zaken aan ... licht gebracht."
... ---> het
gefix0rd
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 23:01:
nieuws: Videocodecs met elkaar vergeleken?
In de titel wordt videocodecs gezegd, maar in het nieuwsbericht wordt gesproken van video-codec's. Die apostrof s is in ieder geval niet goed, maar ik weet niet of het video-codec is of videocodec. Dat moeten jullie maar beslissen. :)
codec is een afkorting van coderen en decoderen en in samenstellingen met een afkorting wordt een streepje toegevoegd, dus eigenlijk is het video-codec :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

nieuws: Microsofts verzoek om verplaatsing rechtszaak geweigerd
In een artikel op ZDNet wordt gemeld dat de rechtbank het niet nodig achtte voor de rechtszaak om deze te verplaatsen.
in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Laatst online: 09:21
"windscreen-wariors" onderaan in "Wi-Fi bij McDonald's nog niet echt populair" lijkt mij een typo (is toch warriors?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
@PcDealer: waarom dan?

Verder: done :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: XS4all wint rechtszaak omtrent weigering spammers
Op het toch verzenden van ongewenste commerciele e-mail
Commerciele --> Commerciële. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Tsjek :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Harm schreef op 13 maart 2004 @ 13:56:
@PcDealer: waarom dan?

Verder: done :) .
Nou ja, nu weet ik niet meer waarom. Alhoewel de zin niet goed loopt naar mijn gevoel.
In een artikel op ZDNet wordt gemeld dat de rechtbank het niet nodig achtte voor de rechtszaak om deze te verplaatsen.
Nu wel ;)
In een artikel op ZDNet wordt gemeld dat de rechtbank het niet nodig achtte om voor de rechtszaak deze te verplaatsen.
nieuws: Vijfenveertig Socket A-koelers getest
De belangrijkste koelerfabrikanten zijn vertegenwoordigd in de test: er zijn modellen van Zalman, Coolermaster, GlacialTech, ThermalTake et cetera.
Aan elkaar
Verwarming is er onder de vorm van een Athlon XP 3000+ met Barton-core; [...]
in
Zalmans CNSP7000A-Cu blijkt heer en meester te zijn in de rangschikking; deze weet in de processor in de normale stand op 56 graden Celsuis te houden.
Celsius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Et cetera moet niet aan elkaar volgens de spellingscontrole van Word 2003 en volgens Van Dale.nl, dus dat laat ik zo staan :) . Verder is het waar nodig aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Harm schreef op 14 maart 2004 @ 11:40:
<cite>Et cetera</cite> moet niet aan elkaar volgens de spellingscontrole van Word 2003 en volgens Van Dale.nl, dus dat laat ik zo staan :) . Verder is het waar nodig aangepast.
Ik had dat ene puntje niet gezien :X *schaam*

et ce·te·ra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
nieuws: Details over Intels "processor number" naamgeving

"Ook over de Xeon wordt niets gezegd, maar ook hier lijkt de kans te bestaan dat de servermarkt het in ieder gerval voorlopig nog moet doen met een snelheidsuitrukking in gigahertzen."
gerval ---> geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

hedskes schreef op 14 maart 2004 @ 18:11:
nieuws: Details over Intels "processor number" naamgeving

"Ook over de Xeon wordt niets gezegd, maar ook hier lijkt de kans te bestaan dat de servermarkt het in ieder gerval voorlopig nog moet doen met een snelheidsuitrukking in gigahertzen."
gerval ---> geval
En in dezelfde zin => snelheidsuitdrukking :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Both done en zelfs nog een derde foutje eruit gehaald :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
plan: Suggesties gevraagd voor storage benchmark suite

"Zodoende kunnen de tests worden uitgevoerd in een geïsoleerde omgeving worden waarin enkel de harde schijven, de I/O controller en het moederbord (met name de PCI-bus) invloed uitoefenen op de resultaten."
worden ---> weghalen

"512MB PC2100 ECC Registered DDR SDRAM)"
) ---> weghalen of ( toevoegen

"De traces voor de nieuwe desktop benchmarks zullen gecreeërd worden op het oude testsysteem"
gecrerd ---> gecreëerd

"De ontwikkelaars van Winstone hebben al veel onderzoek verricht naar de wijze waarop mensen hun pc gebruikt."
gebruikt ---> gebruiken

"De kunstmatige karakter"
De ---> Het

Eventueel: parallel ATA vs Serial ATA (wel/geen hoofdletter)

[ Voor 68% gewijzigd door 4AMD op 14-03-2004 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Voor zover nodig aangepast :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nieuws: Windows 2000 wordt uitgefaseerd

Beetje een triest bericht imo :o

Een jaar later zullen 2000 Server en Advanced Server niet meer worden aangeboden via het systeembouwerskanaal.

van Win2000 zouden >> wat dacht je ervan om geen onprofessionele afko's te gebruiken?
De normale support van Win2000 (Advanced) Server eindigt >> Again ;)

Het Direct >> waarom een hoofdletter?
OEM-kanaal zal vanaf één november dit jaar stoppen met de verkoop van Windows 2000, 2000 Advanced Server en 2000 Datacenter.
Het is dus Windows 2000 Professional... Windows 2000 is de algemene noemer.

Op zich is het een leuk nieuwsbericht, maar er staan wat veel fouten in :)

[ Voor 3% gewijzigd door Plague op 15-03-2004 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Plague schreef op 15 maart 2004 @ 09:28:
nieuws: Windows 2000 wordt uitgefaseerd

Beetje een triest bericht imo :o

Een jaar later zullen 2000 Server en Advanced Server niet meer worden aangeboden via het systeembouwerskanaal.
Bron: "Windows 2000 Server en Windows 2000 Advanced zullen niet langer worden aangeboden in het System Builder kanaal."
van Win2000 zouden >> wat dacht je ervan om geen onprofessionele afko's te gebruiken?
De normale support van Win2000 (Advanced) Server eindigt >> Again ;)
Ik heb er Win2k van gemaakt, dat staat idd wel in onze termenlijst. (Hoewel ik dat nog onprofessioneler vind :X.) Er nog een keer "Windows" neerzetten vind ik not done, omdat er al zo vaak "Windows" achter elkaar staat dat het praktisch onleesbaar wordt.
Het Direct >> waarom een hoofdletter?
OEM-kanaal zal vanaf één november dit jaar stoppen met de verkoop van Windows 2000, 2000 Advanced Server en 2000 Datacenter.
Het is dus Windows 2000 Professional... Windows 2000 is de algemene noemer.
Bron: "Windows 2000, Windows 2000 Advanced Server en Windows 2000 Datacenter zullen niet langer worden aangeboden in het Direct OEM kanaal."
Op zich is het een leuk nieuwsbericht, maar er staan wat veel fouten in :)
Als je de bron gelezen had, had je kunnen zien dat het met de fouten best meevalt :).

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

"Monitoren 2x Samsung SyncMaster 213T € 4017,- "
(in de tabel onderaan)

echter moet dat volgens mij 3x zijn, dat staat namelijk in de tekst daarboven:
Om het systeem in staat te stellen om ook nog mooi beeld te produceren, worden er drie Samsung SyncMaster 213T 21,3 inch TFT's op de Quadro FX 3000 en de Radeon 9000 PCI aangesloten.

[ Voor 3% gewijzigd door T.T. op 15-03-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat een datum foutje in de huidige poll.
Vanaf donderdag 20 maart start IT-evenement CeBIT 2004 in het Duitse Hannover. Ga jij dit jaar?
Het is of donderdag 18 maart, of zaterdag 20 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

plan: Suggesties gevraagd voor storage benchmark suite
Multimedia Concent Creation Winstone 2004
I.t.t. "Business Winstone 2004" geen [l1][/l1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Kun je even kijken of het nu wel klopt? Volgens mij heb ik aangepast wat jij bedoeld, maar dat weet ik niet helemaal zeker :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Ook even de tabel in de BBG gefixed.

Oh, en Harm, het is 'jij bedoelt' :Y) :*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reacher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:14

Reacher

oldschool

bedoeldt dan zijn jullie beide heppie ;)

but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
nieuws: Onderzoekers maken rekbare elektronische circuits

"De draadjes hebben de vorm van een kronkelende rivier en kunnen volgende de onderzoekers zonder problemen enkele duizenden keren uitgerekt worden."
volgende ---> volgens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

hedskes schreef op 15 maart 2004 @ 17:31:

"De draadjes hebben de vorm van een kronkelende rivier en kunnen volgende de onderzoekers zonder problemen enkele duizenden keren uitgerekt worden."
volgende ---> volgens
Done! 8) :D :+

En bedankt voor het melden! B)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Harm schreef op 15 maart 2004 @ 17:20:
[...]

Kun je even kijken of het nu wel klopt? Volgens mij heb ik aangepast wat jij bedoeld, maar dat weet ik niet helemaal zeker :P .
Werkt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
nieuws: IBM komt deze week met dual Opteron-workstations

"De sterke prijsverlaging van de Opteron 800-serie zou een de reden kunnen zijn (...)"
---> een van de redenen of een reden (de weghalen)

[ Voor 16% gewijzigd door 4AMD op 15-03-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 13:49
hedskes schreef op 15 maart 2004 @ 19:07:
nieuws: IBM komt deze week met dual Opteron-workstations

"De sterke prijsverlaging van de Opteron 800-serie zou een de reden kunnen zijn (...)"
---> een van de redenen
Of gewoon simpel 'de' weglaten, ik denk dat dat eerder de bedoeling was ;)

Niet stiekem editen :( :P

[ Voor 10% gewijzigd door Hahn op 15-03-2004 19:09 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Aangepast enzo :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surehand
er in geslaagd zijn om rekbare elektronische circuits te ontworpen.
ontwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Fix0rred! \o/ :o :9

En bedankt dat je 't even hier gemeld hebt. ;) :*

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surehand
nieuws: Krantensites meer bezocht
Bannering, zoals nu nog veel gebeurd, zal niet voldoende zijn om de kosten mee te dekken.
gebeurt

nieuws: IDC: verkoop opslagsoftware behoorlijk gestegen
Een studie van IDC laat zien dat bedrijven in de bewuste drie maanden in totaal 270 miljoen euro méér uitgeven aan dergelijke programma's
Het gaat hier om de verleden tijd --> uitgaven

[ Voor 27% gewijzigd door Surehand op 16-03-2004 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Gefixt, bedankt voor het melden :). Van die laatste heb ik "hebben gegeven" gemaakt - die drie maanden zijn tenslotte al voorbij, dus je kan er ook wel direct een voltooide vorm voor gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surehand
nieuws: Onderzoekers maken computer stiller met anti-geluid
Deze golven, met een gelijke amplitudo en een
Het is amplitude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

*slam, dunk, scores* \o/

en bedankt voor het melden. :)

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 13:49
Eigenlijk kan het allebei, amplitudo is gewoon de Nederlandse benaming, ondanks dat ie niet in VanDale staat :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 16-03-2004 14:27 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Inderdaad, het groene boekje zegt:
am·pli·tu·do
zelfstandig naamwoord (v.)
Maar goed, ze zijn beide juist dus laten we het even zo staan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

nieuws: Onderzoekers maken computer stiller met anti-geluid
Samen met Gee bouwde hij een klein systeem dat bestond uit vier kleine luidsprekers, vier microfoontjes en een microprocessor en om een fan heen geplaatst moet worden.
Moet zijn "dat"?

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.