Je kan natuurlijk in dat front ook een lcd'tje zetten met bijv. de temps etc van de kast
En dan mooie backlight op die lcd'tjes zal denk ik wel wat worden.
En verder ziet het erg mooi uit alleen ik tel wel vijf moederborden op een oppervlakte van een enkele videorecorden ???
Is niet echt realistisch bedoelt maar als je de maten meer eralistisch wordt dan zouden je ontwerpen mischien ook nog wel uitvoerbaar worden kan je mischien nog wele eens een baan opleveren bij een gerespecteerd bedrijf of iets dergelijks want het ziet er zekerste weten goed uit
Thanks! Ja ik moest ff snel een plaatje van een printplaatje hebben en een mobo plaatje was het enige wat zo voor handen was. Het blijft een karaoke apparaat en die 4 printplaatjes zijn de versterkers voor de 4 boxxen (vandaar die huge ass fans).
Is het moeilijk om zo iets te maken ? [Ik vind het namelijk erg mooi ]
Of heb je eerst 30 tutorials nodig ?
Ik heb nu zo een jaar ervaring met Cinema 4d en deze kast gaat me makkelijk af, je moet je tools gewoon goed kennen, als je dat kunt dan kun je je zo visualizeren hoe iets moet. Oefening baart kunst, ik ben grotendeels 3d autodidact, puur door zelf experimenteren.
Echt ERG mooi. Ik hoop voor jouw dat jij een patent hebt ofzo ofdat je je modellen ERG goed bijhoudt. Ik raad je aan om er een r tekentje van registerd of c van copyrighted ofzo bij tez etten want alhoewel er wel eens mee gelachen kan worden,Ik zie NIET in waarom ik (als ik iemand van Aopen,vantec,zalman of thermalright ofzo was) jouw FAN ontwerp NIET zou nemen. Ik wil mezelf niet ofschilderen als plagiaatpleger maar als ik in een groot bedrijf zit en ik zie dat.....
1 woord: RIP
Ik hoop dat ze zulke fans ooit echt maken.
Offtopic : i.v.m. met de geluidskwestie dat iemand hier zei : Als je zoveel bladen neemt moet je minder snel gaan en dus ook minder geluid voor zelfde luchtverplaatsing. daarbij komt dat die fans metaal zijn en liefst gechromeerd/gekant zodat deze lekker zacht door de lucht doorglijden. metalen of chromen( in ieder geval dingen met een heel glad oppervlak) zullen veel minderluchtweerstand ondervinden en dus ook minder geluid maken natuurlijk. Dus waarom niet. Met zulk een fan wil ik er wel eens 1 maal per week met een beetje Simonis doorlopen om hem lekker glad te maken
(Simonis = spul om je auto te simoniseren of "In de was te zetten" )
Hehe, ik heb eens eerder gehad dat iemand mijn spul ging lopen verkopen, laten we zeggen dat ik bijna heeeel rijk was geweest

. M'n pa is advocaat dus ik hoef zo af en toe slechts een cd'tje met mijn laatste projecten aan hem te geven en hij zorgt dat het gecopyright word

. Door schade en schande word men wijs.
Thanks voor de overweldigende reacties allemaal! Doet me goed.