Hallo allemaal,
Ik heb zojuist met SiSoft Sandra 2004 een memory bandwidth benchmark gedaan.
Mijn systeem specs zijn al volgt:
Mobo: Asus P4C800 E Deluxe
Chipset: Intel 875P (ICH5R)
Processor: Intel Pentium IIII - 2.8ghz
Geheugen: 2x Corsair 512MB DDR400 XMS3200 CAS2 + Heatspreader
Dit heb ik in Dual Channel (Linear Mode) geplaatst.
SiSoft Sandra geeft een bandwidth van: 4416MB/s (int buffered) 4413(float buffered)
Wie kan mij iets meer vertellen over deze resultaten?
Is dit een goed resultaat, of kan/moet ik het verhogen?
EN: Hoe komt het dat als ik de Asus Overclock optie gebruik (bijv: 10%), dat mijn memory op 266mhz gaat draaien i.p.v. 400mhz??
Ik heb mijn systeem nu 3 weken, en normaal deed ik eigenlijk nooit benchmarks met mijn systeem. Nu wil ik wel eens weten of dit een goed aantal is en of ik het kan verhogen (tweakers.net)
Ik kom er zojuist achter dat als ik vergelijk met een Intel 875P - 2x pc3200 dat het 5007 mb/s kan/moet zijn
Alvast bedankt!!
Greetz,
Jeffrey
Ik heb zojuist met SiSoft Sandra 2004 een memory bandwidth benchmark gedaan.
Mijn systeem specs zijn al volgt:
Mobo: Asus P4C800 E Deluxe
Chipset: Intel 875P (ICH5R)
Processor: Intel Pentium IIII - 2.8ghz
Geheugen: 2x Corsair 512MB DDR400 XMS3200 CAS2 + Heatspreader
Dit heb ik in Dual Channel (Linear Mode) geplaatst.
SiSoft Sandra geeft een bandwidth van: 4416MB/s (int buffered) 4413(float buffered)
Wie kan mij iets meer vertellen over deze resultaten?
Is dit een goed resultaat, of kan/moet ik het verhogen?
EN: Hoe komt het dat als ik de Asus Overclock optie gebruik (bijv: 10%), dat mijn memory op 266mhz gaat draaien i.p.v. 400mhz??
Ik heb mijn systeem nu 3 weken, en normaal deed ik eigenlijk nooit benchmarks met mijn systeem. Nu wil ik wel eens weten of dit een goed aantal is en of ik het kan verhogen (tweakers.net)
Ik kom er zojuist achter dat als ik vergelijk met een Intel 875P - 2x pc3200 dat het 5007 mb/s kan/moet zijn
Alvast bedankt!!
Greetz,
Jeffrey