In navolging van de grote PiFast contest dan daarlangs dan maar het grote Sandra mem scores topic. Wat is de bedoeling van dit draadje:
Maak een zo hoog mogelijke Sandra memory benchmark en post deze hier. Regeltjes zijn:
Have fun en remember:
DAT KAN HARDER

[EDIT]
Om ervoor te zorgen dat ik niet alleen de scores bepaal, maar alles wel eerlijk geregeld wordt zat ik met de volgende vraag, waarbij ik jullie menig vraag:
Sandra berekent zowel de int als de float bandbreedte. Meestal kijk ik zelf alleen naar de ints, maar ook de floats heb ik meegenomen in het scriptje dat de scores berekent. Nu kom ik zelf hoger terecht op de lijst doordat ik beide scores bij elkaar optel en op basis daarvan de plaats bereken. Wat vinden jullie:
Poll: Op welke basis moeten de scores getoond worden
• gesorteerd op alleen int bandbreedte
• gesorteerd op int en float bandbreedte opgeteld

Ook een poll maken? Klik hier
Maak een zo hoog mogelijke Sandra memory benchmark en post deze hier. Regeltjes zijn:
- Vermeld je type geheugen (SDRAM, DDR, RIMM)
- Vermeld je processor
- Post een pic van je score met in datzelfde shot een wcpuid schermpje
- Gebruik de versie van Sandra die je 't meeste bandbreedte oplevert (in mijn geval 2003 Professional)
Have fun en remember:
DAT KAN HARDER
[EDIT]
Om ervoor te zorgen dat ik niet alleen de scores bepaal, maar alles wel eerlijk geregeld wordt zat ik met de volgende vraag, waarbij ik jullie menig vraag:
Sandra berekent zowel de int als de float bandbreedte. Meestal kijk ik zelf alleen naar de ints, maar ook de floats heb ik meegenomen in het scriptje dat de scores berekent. Nu kom ik zelf hoger terecht op de lijst doordat ik beide scores bij elkaar optel en op basis daarvan de plaats bereken. Wat vinden jullie:
Poll: Op welke basis moeten de scores getoond worden
• gesorteerd op alleen int bandbreedte
• gesorteerd op int en float bandbreedte opgeteld
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 49% gewijzigd door YoupY op 21-12-2003 22:31 ]