Ik hoop dat ik deze vraag in het goede topic stel, ben ook al een aantal losse topics met vragen over problemen tegen gekomen in deze game.
Ik zit vast in het level in Indonesie, waar je Sadono moet achtervolgen, en met een sticky cam moet afluisteren.
Nou heb ik 2 verschillende walkthroughs gevonden, beide geven een andere oplossing, maar geen van beide werken. Ik sluip langs een gebouw heen, en kom dan bij een middenpleintje uit waar je via een regenpijp omhoog kan klimmen.
De ene walkthrough zegt dat ik hier moet afluisteren. Ik hoor Sadono dan vertellen dat hij de mannen in het kamp niet vertrouwd, dat ze misschien zelf het spul gebruiken.
Verder niets over een wachtwoord. Laat ik hem verder lopen, en luister vanaf die bovenverdieping af, hoor ik hem vertellen dat het goed is dat hij er is, want de mannen zijn veel opgewekter (ofzoiets). En daarna is het Mission Failed, objective oppurtunity missed.
Iemand enig idee hoe ik hier verder kan?!?
Tja...
Bekijk het van de andere kant. Je moet er niet vanuit gaan als fabrikant dat er nu nog heel veel mensen zijn die de nieuwste games op antieke grafische kaarten spelen. Om op dit moment de nieuwere spellen lekker te kunnen spelen is een Radeon 9500 of hoger, of een GF4 ofzo toch wel handig. Je moet in ieder geval een DirectX8.1 compliant kaart hebben tegenwoordig. Het hoeft niet perse een kaart van 250 euro ofzo te zijn, er zijn al genoeg grafische kaarten die een stuk betaalbaarder zijn, en ook prima spelen.
[
Voor 28% gewijzigd door
Brede P op 20-05-2004 15:45
]