[Multi platform]Splinter Cell: Pandora Tomorrow *

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.336 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 16:25
shameblaster schreef op 07 april 2004 @ 14:19:
[...]

Die versplinter grannaat, kan je bij een deur met laser stralen gooien zodat die kapot gaan:) dan alleen nog ff motion detector kapot maken en je kan defusen.

Die andere is een flashbang die kan je voor een enemy gooien en vervolgens weg sprinten of hem afmaken >:)
Maar kan je nog iets anders met die versplinter-granaat, of is die alleen voor laser-stralen bedoeld? Ik snap ook niet helemaal hoe die granaat ervoor zorgt dat de laserstralen kapot gaan...
Misschien een beetje *DOM*, maar 'k ben niet zo thuis in dit soort games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21

PoweRoy

funky!

misshcien iemand een tip om in de tv station sadono te vangen :?
ik sta nu boven op dat gaas en als ik na beneden ga en ff wacht gaat ie zijn speech zeggen. hoe vang ik hem nu levend :? staan 5man om hem heen als ik die neerknal dan rent ie weg en kan ik hem niet grabben :X

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

eduardtee schreef op 07 april 2004 @ 14:41:
[...]

Maar kan je nog iets anders met die versplinter-granaat, of is die alleen voor laser-stralen bedoeld? Ik snap ook niet helemaal hoe die granaat ervoor zorgt dat de laserstralen kapot gaan...
Misschien een beetje *DOM*, maar 'k ben niet zo thuis in dit soort games...
Noem het beestje bij zijn naam: Chaff genade.
Wat het doet: Verstoord electra waar je ehm gooit/schiet. Camera's, motion detectors, laserbeams maar ook Mercernaries hebben er last van. Als het maar in de blast-radius is.

Spy bullets zijn heel erg handig. Schiet het tegen een Mercenary aan, en je weet precies waar hij is. Dan weet je dus of hij eraan komt, of niet. Ook kun je de radio communicatie afluisteren als ze gebruik maken van microphones...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Laatst online: 24-04 16:25
DeX schreef op 07 april 2004 @ 14:50:
[...]

Noem het beestje bij zijn naam: Chaff genade.
Wat het doet: Verstoord electra waar je ehm gooit/schiet. Camera's, motion detectors, laserbeams maar ook Mercernaries hebben er last van. Als het maar in de blast-radius is.

Spy bullets zijn heel erg handig. Schiet het tegen een Mercenary aan, en je weet precies waar hij is. Dan weet je dus of hij eraan komt, of niet. Ook kun je de radio communicatie afluisteren als ze gebruik maken van microphones...
:)
Chaff genade of gRenade? ;)
Maar ik wist idd niet hoe het beesie heette, maar thanks voor de opheldering.... nu snap ik ook beter hoe dat werkt. De overige gadgets, daarvan snap ik het doel wel, maar nu moet ik het nog leren gebruiken (geldt overigens ook voor de merc)....

Als beginnende sc-er, vind ik merc spelen makkelijker dan spy spelen... Het killen v.e. merc als spy is me nog niet gelukt. Spy's kunnen als merc is op zich niet zo moeilijk... just move a lot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

eduardtee schreef op 07 april 2004 @ 15:47:
[...]

Chaff genade of gRenade? ;)
Maar ik wist idd niet hoe het beesie heette, maar thanks voor de opheldering.... nu snap ik ook beter hoe dat werkt. De overige gadgets, daarvan snap ik het doel wel, maar nu moet ik het nog leren gebruiken (geldt overigens ook voor de merc)....

Als beginnende sc-er, vind ik merc spelen makkelijker dan spy spelen... Het killen v.e. merc als spy is me nog niet gelukt. Spy's kunnen als merc is op zich niet zo moeilijk... just move a lot ;)
Ja alleen is er 1 ding een beetje rot aan de Merc's.. De Tazer... Als ik spy ben en ik word door een merc gezien: Tazer (waardoor je de electric boogie gaat doen) gevolgd door een hoos kogels door je knar. Een heel gemeen en makkelijk truukje als Merc zijnde.

Helaas vind ik wel dat er bij de grotere maps (vertigo bijv) je minstens 3v3 moet spelen. 2v2 is te doen. maar best moelijk (voor beide partijen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik kan nergens punkbuster aanzetten zodat ik ook die games kan joinen, en nu heb ik 1.1 geinstalleerd en kan ik kiezen uit verschillende lobby's alleen kan ik nergens een open game vinden... vaag.

[ Voor 11% gewijzigd door m0nk op 08-04-2004 13:40 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

m0nk schreef op 07 april 2004 @ 17:16:
Ik vind dat Multiplayer maar zuigen, ik kan nergens punkbuster aanzetten zodat ik ook die games kan joinen, en nu heb ik 1.1 geinstalleerd en kan ik kiezen uit verschillende lobby's alleen kan ik nergens een open game vinden... vaag.
Punkbuster kun je aanzetten als je in het menu bent waar je kunt kiezen voor: "Play on Ubi.com" of "Play on Lan" etc.

Rechtsonder staat een vakje dat je kunt aanvinken
TENZIJ:

Je Punkbuster niet hebt geinstalleerd toen je splinter cell voor het eerst installleerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48
PoweRoy schreef op 07 april 2004 @ 14:44:
misshcien iemand een tip om in de tv station sadono te vangen :?
ik sta nu boven op dat gaas en als ik na beneden ga en ff wacht gaat ie zijn speech zeggen. hoe vang ik hem nu levend :? staan 5man om hem heen als ik die neerknal dan rent ie weg en kan ik hem niet grabben :X
ik ben gewoon naar beneden gegaan en heb geluid gemaakt zodat een paar guards mijn kant op komen, er lopen geloof ik 3 guards en 1 televisie man. die laatste kun je neerknallen op het moment dat je sodono vast hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16-05 11:46

Bosmonster

*zucht*

Hmm mooi want daar zat ik ook ff vast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Na even online gespeeld te hebben ga ik het steeds leuker vinden, moest even flink wennen aan de donkere maps.
Gisteravond de hele avond gespeeld met 3 Engelse gasten die ook echt samenwerkten mbv de mic, dan zie je het op en eens heel anders...
Zowel Merc als Spy is dan supervet.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolzman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07-2024

Toolzman

Wunderbar!

Hmmm, leuk spelletje toch maar ff uitproberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik zit zelf ook een beetje vast, in het level voor de trein, vlak bij het einde. Dan gaan die tupen proberen de deur van de kluis waar je die vent met het mobieltje hebt zitten open te doen. En dan pak ik zijn mobiel en gooi ik een granaat op de zak van die 3 tupen omdat ze de boel gaan opblazen, maar dan zit ik gewoon helemaal vast daarna. Moet ik ze hun gang laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter
REDFISH schreef op 09 april 2004 @ 00:49:
Ik zit zelf ook een beetje vast, in het level voor de trein, vlak bij het einde. Dan gaan die tupen proberen de deur van de kluis waar je die vent met het mobieltje hebt zitten open te doen. En dan pak ik zijn mobiel en gooi ik een granaat op de zak van die 3 tupen omdat ze de boel gaan opblazen, maar dan zit ik gewoon helemaal vast daarna. Moet ik ze hun gang laten gaan?
Sterker nog je kan ze beter ff helpen. 1 shot op die explosieve tonnen en je hoeft niet 60 sec te w88. Wel op veilige afstand gaan zitten natuurlijk ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

hun gang laten gaan, gewoon omhoog klimmen naar de plek waar je vandaan kwam. in die rooster boven de gang moet je op dat vierkante stuk wat geen gaas is zitten. bom ontploft jij gaat half af door vuur en je rent naar einde level :) gewoon gang aflopen via de airdinges :P

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

EnsconcE schreef op 07 april 2004 @ 19:34:
[...]

ik ben gewoon naar beneden gegaan en heb geluid gemaakt zodat een paar guards mijn kant op komen, er lopen geloof ik 3 guards en 1 televisie man. die laatste kun je neerknallen op het moment dat je sodono vast hebt.
Nou. ben nou al weer een uur bezig om dat voor elkaar te krijgen.. maar de tijd die ik heb is gewoon veel te kort.. en als ik een van die gasten pak beginnen ze meestal allemaal te schieten, terwijl het gewoon een donker hoekje is..

kwordt er een beetje moe van.. Ook van de vele bugs en wazigheden.. zo kun je niet eens tussen de spijlen van een hek doorschieten..

Ik had er toch wel heel wat meer van verwacht eerlijk gezegd :(

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 10-04-2004 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 19:34
DeX schreef op 07 april 2004 @ 12:40:
Zijn er nog mensen die het online spelen of niet. Tot nu toe ben ik maar een handje vol NL'ers tegen gekomen. Waar zitten jullie dan zoal (welke lobby) en onder welke naam?

Ik zit meestal in Europe - English (NL is er helaas niet), en als die leeg is zit ik in world.
Onder de naam: DeXTaH
hey k heb volgens mij al een x tegen je gespeeld! ik heet V2.Shibb speel met V2.Anima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Je kunt het hier ook 'goed' spelen zonder de explosie en de dood van de informant. Kruip in de ruimte boven de gasten en schiet op de 'valve' van de buis naast hun. Er spuit allemaal spul uit en ze zijn dood zonder dat de bom is afgegaan. Eind goed al goed.

Ik heb hem uitgespeeld trouwens.. viel allemaal eerlijk gezegd wat tegen. Van de betere graphics merk je niet zoveel aangezien je 99% van het spel in nightvision rondhobbelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Bosmonster schreef op 10 april 2004 @ 17:44:
[...]Je kunt het hier ook 'goed' spelen zonder de explosie en de dood van de informant. Kruip in de ruimte boven de gasten en schiet op de 'valve' van de buis naast hun. Er spuit allemaal spul uit en ze zijn dood zonder dat de bom is afgegaan. Eind goed al goed.

Ik heb hem uitgespeeld trouwens.. viel allemaal eerlijk gezegd wat tegen. Van de betere graphics merk je niet zoveel aangezien je 99% van het spel in nightvision rondhobbelt..
Ik dacht al dat het mogelijk was. Had geen zin om het nog een keer te doen :) Doe'k wel als ik hem uit heb. Jammer dat missie 3 zo kort is, het is echt compleet het demo stukje .... maar de andere missie's zijn wel langer gelukkig. Verhaal is tot nu toe best aardig, graphics zeker top! Ik gebruik meer die warmtekijker eigenlijk, maar het spel heeft sfeer, da's duidelijk. Ben al beter bedreven is headshots maken met die Xbox controler! Ik zit nu in missie 5, en ja, qua omgeving kun je de link met MGS3 trekken :)!. Ik moet zeggen, da'k zelf SC voor mij leukere gameplay heeft dan MGS. Kan ook omdat het allemaal qua controls beter is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Bosmonster schreef op 10 april 2004 @ 12:02:
[...]

Nou. ben nou al weer een uur bezig om dat voor elkaar te krijgen.. maar de tijd die ik heb is gewoon veel te kort.. en als ik een van die gasten pak beginnen ze meestal allemaal te schieten, terwijl het gewoon een donker hoekje is..

kwordt er een beetje moe van.. Ook van de vele bugs en wazigheden.. zo kun je niet eens tussen de spijlen van een hek doorschieten..

Ik had er toch wel heel wat meer van verwacht eerlijk gezegd :(
ik had er ook ff bij moeten zetten dat ik lang bezig ben geweest om dat uit te vogelen. vooral om de 2 guards neer te krijgen en daarbij had ik ook wat geluk. ik gooide snel ff de body in een hoekje en pakte vervolgens de ander die net in de buurt was. door snel op sadono af te lopen, hem vast te pakken en vervolgens mn gun te trekken wist ik de situatie onder controle te houden.

ik had er ook wat meer van verwacht maar achteraf hebben ze wel een goeie prestatie neer gezet. vooral de momenten waar je de situatie op meer manieren kan aanpakken dan ik van de meeste games gewent ben was een zeer welkome verandering.
wat ik wel jammer vind is dat het spel zo kort is. ook zoals je al zei de graphics ivm het rondlopen in nightvision maakt pixel shader onnodig en daardoor mijn geforce geschikt :(. mn vader is er nmlk niet echt blij mee dat ik zijn computer inpik.

[ Voor 3% gewijzigd door EnsconcE op 10-04-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
[...]

Je kunt het hier ook 'goed' spelen zonder de explosie en de dood van de informant. Kruip in de ruimte boven de gasten en schiet op de 'valve' van de buis naast hun. Er spuit allemaal spul uit en ze zijn dood zonder dat de bom is afgegaan. Eind goed al goed.

daar heb ik nu wat aan zeg :'(, ik had geloof ik een diversion camera gebruikt die gas de lucht in kan spuiten. met een granaat rende ze allemaal weg den de tonnen explodeerden alsnog :(. is het, als je die tube geschoten hebt, ook zo dat het gas aan het eind van de kruip ruimte weg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

BlowFish schreef op 10 april 2004 @ 16:48:
[...]

hey k heb volgens mij al een x tegen je gespeeld! ik heet V2.Shibb speel met V2.Anima :)
Ja klopt!
Ik kom wel vaker V2 lui tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

zo uitgespeeld :)
1x vergeten gast uit te schakelen op airport in dat kleine gangetje die naar de kantoren liep. kreg elke x een melding dont leave terrorists alive :D

laatste stukje is ff puzzelen heo je het doet maar verder gewoon schieten :)
soth zelfs met elleboog neergeslagen :P
laatste filmpje vind ik wel erg nep, kheb liever gehoopt dat ik zelf met dat ding moest rennen :D

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102656

gister de game uitgespeeld.

ik vond vooral de laatste missie juist erg vet. verder weet ik niet of ik hem echt heel veel beter vond als sc1.

de multiplayer is natuurlijk wel erg STRAK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

PoweRoy schreef op 12 april 2004 @ 16:31:
1x vergeten gast uit te schakelen op airport in dat kleine gangetje die naar de kantoren liep. kreg elke x een melding dont leave terrorists alive :D

laatste filmpje vind ik wel erg nep, kheb liever gehoopt dat ik zelf met dat ding moest rennen :D
Inderdaad.. het klopt ook niet.. want je baas zegt al dat ie het vliegveld laat ontruimen en dat er niks meer te doen is.. En dan ineens heb je binnen 10 minuten tijd om dat ding in de hal neer te zetten (nog even omkleden tussen door) en de bombsquad is er dan ook ineens... Erg sterk allemaa...

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 13-04-2004 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-03 14:08
PoweRoy schreef op 12 april 2004 @ 16:31:

Ik had er eentje van achter gegrepen en neergeslagen, maar die is niet dood natuurlijk :) Ik zoeken ... en je kunt niet terug naar het begin als die deur in de lobby dicht is :/
Soth neergeslagen?? Waar dan? Of was hij 1 van die 3 mannetjes die de "bom" bewaakten? Kan me geen kale één-been herrinneren :)

Maakt het nog uit of je die snipervrouw nou wel of niet molt voor de verdere loop van het verhaal? Heb er wel gemold, maar als het spel niet anders wordt speel ik het niet nog een keer.

[ Voor 11% gewijzigd door Raziel op 15-04-2004 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102656

Bosmonster schreef op 13 april 2004 @ 09:20:
[...]

<div style="background-color:#000">Inderdaad.. het klopt ook niet.. want je baas zegt al dat ie het vliegveld laat ontruimen en dat er niks meer te doen is.. En dan ineens heb je binnen 10 minuten tijd om dat ding in de hal neer te zetten (nog even omkleden tussen door) en de bombsquad is er dan ook ineens... Erg sterk allemaa...</div>
je text is niet te lezen, gooi die bg color UIT

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 102656 op 16-04-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Anoniem: 102656 schreef op 16 april 2004 @ 18:01:
[...]

je text is niet te lezen, gooi die bg color UIT
Dat is de bedoeling wijsneus :P. Selecteer maar eens dat zwarte hokje... ;)

Dat is een spoiler tag. Zo heb je de keus om het berichtje te lezen als je het spel al gespeeld hebt/er als je al voorbij het desbetreffende punt bent. Anders heb je van die mensen die er nog aan moeten beginnen en dan het einde al weten.

Het is dan ook wel fijn even die quote eruit te gooien :P.

[ Voor 39% gewijzigd door Notna op 16-04-2004 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7792

Ben bij die missie met dat TV station, heb Sadano zeg maar gegegijzelt..
Alleen die scanner zegt nu steeds access denied.. en als ik Sadano neer sla is het Mission Failed.. Iemand een oplossing :?
Alvast tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Ik heb nu splinter cell pandora tomorrow maar kreeg hem maar niet aan de gang, elke x als ik hem opstart kreeg ik de volgende melding:

General protection fault! (game is origineel!, dus niet komen met; je crack is lijp ;) )

History: UWindowsViewport::ResizeViewport <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Lijkt dus op probleempje met gpu.

Heb al verschillende drivers geprobeerd maar niks helpt.
De bios en windowsxp zijn ook up to date.
Wat wel helpt is de compatibility modus aanzetten, onder win2000 draait hij zonder problemen.
Maar ik heb nu wel het id dat tie erg langzaam draait, zelfs onder 800x600 met detail op medium draait hij op een te lage fps en rondkijken met de muis hoef ik al helemaal niet te proberen want dat gaat echt uber langzaam (stotterd niet echt maar gaat echt heel langzaam terwijl mous sens wel goed staat, en dit spel moet met mijn specs (zie sig) niet zo'n probleem zijn.

Is het dat de compatibilty modus bepaalde drivers uitzet en daardoor meer kan draaien, maar wel langzamer??
En heeft er iemand een id hoe ik deze op een normale manier kan draaien??

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:23

-db-

Hoi

Anoniem: 7792 schreef op 17 april 2004 @ 17:46:
Ben bij die missie met dat TV station, heb Sadano zeg maar gegegijzelt..
Alleen die scanner zegt nu steeds access denied.. en als ik Sadano neer sla is het Mission Failed.. Iemand een oplossing :?
Alvast tnx :)
Er zijn meerdere deuren met scanners. :*)
Dat compatability mode hardware-versnelling uitzet lijkt me niet eens zo vreemd, maar dat is dan ook bedoeld voor oude spellen en dus niet voor splinter cell 2.

Heb je al eens geprobeerd je proc terug te klokken naar standaard snelheden? (En je vid-kaart ook als je die hebt ge-oc'ed)
Of Detonator destroyer om je drivers goed te verwijderen alvorens opnieuw te installeren.

[ Voor 45% gewijzigd door -db- op 17-04-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien ben ik gek ofzo 8)7
Maar vind echt maar een scanner, ben met Sadano door de hele ruimte geweest.

Waar zou ik die andere scanner moeten vinden dan :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

éentje is naast de 'grote' deur. De 2e is net onder het rooster waardoor je binnenkwam. De 2e moet je dus hebben :)

Ik vind pt eig tegenvallen. Veels te kort vergeleken met deel 1, en ik vind de levels niet echt leuk. De rimboe hou ik zowiezo niet van, maar verder zijn alleen de trein/tv ed leuk imo. In deel 1 had je de vele grote binnenlevels zoals bvb de cia enzo :) Jammer, al heb ik er toch 2 dagen lol gehad. Nu nog de mp proberen.

[ Voor 61% gewijzigd door Firestone op 17-04-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Firestone schreef op 17 april 2004 @ 20:07:
éentje is naast de 'grote' deur. De 2e is net onder het rooster waardoor je binnenkwam. De 2e moet je dus hebben :)

*knip*
Hmm inderdaad ja, zeker over het hoofd gezien.. stom stom |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Er zitten overigens 3 deuren in die ruimte :) 2 gewone en 1 grote naar het dak. De 2 andere zijn deuren waar je normaal binnen kan komen (je hoeft niet via het rooster namelijk, zijn meer mogelijkheden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:09

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Van de betere graphics merk je niet zoveel aangezien je 99% van het spel in nightvision rondhobbelt..
Idd een groot nadeel. Ik stop af en toe gewoon om even rond te kijken zonder nightvision :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-05 19:55

Pepper

The one and only!!

Voor mensen met dat Geforce MX probleem:

Op het splintercell forum:
http://ubbxforums.ubi.com...033&r=327108163#327108163

Daar hebben ze het over een progje die een pixel shader emuleert ofzo..
Sommige kregen hem wel aan de praat!!!
alleen de heat vision werkte niet helemaal.

Ik heb zelf splinter cell nog niet maar als ik um heb ga ik het gelijk proberen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Pepper op 19-04-2004 11:20 . Reden: ff wat adden :D ]

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

[PC versie]
OK, ik zit nu in de TV studio, en ik moet dat vrouwtje volgen naar de retinal scanner.
De laatste retinal scanner voor zover ik weet, daar waar ook een camera naast hangt, het probleem is, dat dat vrouwtje niet door wil lopen, heb het level vanaf de lift al eens opnieuw gedaan, alleen ze blijf elke keer op hetzelfde punt staan, en als ik dan wegloop dan is ze opeens verdwenen. Oftewel, ik kom helemaal niet verder :(

Heb het al gevonden :)
Dat vrouwtje doet helemaal niets verder :)
Ik moet via een andere weg naar binnen

[ Voor 12% gewijzigd door Jay-K op 20-04-2004 23:01 ]

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33568

Geweldig leuk filmje gemaakt door een vriend van me........... :+ :D

Checken die hap!

http://www.kaioken.nl/voor_stefan/sc2.wmv

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 33568 op 22-04-2004 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 20:15
Anoniem: 33568 schreef op 22 april 2004 @ 00:48:

Checken die hap!

Geweldig is ook wat overdreven.......... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108159

Anoniem: 33568 schreef op 22 april 2004 @ 00:48:

Checken die hap!

Wat een vreselijk saai fimpje. Inderdaad, Geweldig is inderdaad veel te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16235

Weet iemand hier hoe het kan komen dat ik geen MP kan spelen op de pc...? Ik heb het spel gekocht, geinstalleerd en kan wel SP kiezen, maar als ik MP wil kiezen staat er geen tekst onder het plaatje en wordt ik naar het bureaublad gegooid... Er is tijdens de installatie ook hememaal niet gevraagd naar het serienummer dat op het boekje staat... En CD4 wordt even bekeken tijden de install, maar binnen 1 seconde staat er al dat ik CD1 er weer in moet doen...

Wat doe ik fout...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

CD4 doet ie niet zoveel mee als ik het me goed herinner..

Heb je de 1.1 patch al geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:04
Net de SP uitgespeeld. De laatste missie maakte veel goed, vond ik, de rest van de missies waren soms wel soms niet leuk. Ik vind vooral de cutscenes tussen de meeste missies niet veel aan in verhouding tot die in SC1, teveel te korte stukjes achter elkaar, met soms drie keer per cutscene een hele WDN Live - xx april 2006 ertussen, als je begrijpt wat ik bedoel :) De intro was wel weer erg goed gemaakt.

Ook was er in de meeste missies erg weinig dialoog, SC1 had meer volgens mij. Ook hier maakte de laatste missie vrij veel goed. Die treinmissie deed ik de tweede keer dat ik hem speelde in de demo in 5 minuten, echt veel te kort. Loop/kruip/klim naar wagon, doe licht uit, loop door wagon, praat met Soth, luister Soth af, loop naar voorste wagon, klim eruit en klaar...

Iemand nog tips voor multiplayer overigens?

[ Voor 3% gewijzigd door GreatDictator op 27-04-2004 17:48 ]

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-05 08:17
Goed ik zit dus nu goed vast in het level in het tv station moest Ingrid (of wat haar naam ook is) en zij gaat me langs 3 retinal scans halen de eerste 2 gaat goed maar zodra we langs de 2e deur komen blijft ze stil staan en zegt ze dat ze naar de 3e gaat en ik op afstand moet volgen maar vervolgens blijft ze doodleuk stil staan en doet geen zak meer. Ik dus wat doorlopen en 2 baddies neerleggen loop ik terug is ze helemaal foetsie en nergens meer te vinden. Ik moet dus langs die deur komen. Iemand anders dit probleem???
Kan iemand mij een savegame sturen vlak na die deur zodat ik gauw weer verder kan gamen :P .

Lama hangen hebt het al gevonden..

[ Voor 5% gewijzigd door sjekneck op 28-04-2004 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 20:15
Heb door onverklaarbare reden mijn pc opnieuw moeten installeren. Had uiteraard de save games van SCPT (ondanks dat ik hem al had uitgespeeld) bewaard en na verse install teruggezet. Helaas werkt mijn middelste muisknop niet meer in het spel en ik kan niet achterhalen wat het is. Ik heb de nieuwste drivers geïnstalleerd (ik heb een overigens een Logitech Trackman Wheel). Naar mijn weten staat alles hetzelfde als voor de nieuwe WinXP install.....

Ik wordt er echt helemaal gek van. Ik kan dus niet inzoomen met mijn wapen dan sta ik vast.... Als ik hem nog een keer aanklik kan ik wel weer bewegen maar daar heb ik niks aan. Ik wil weer in kunnen zoomen.

Anyone an idea???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69290

Jeej, gisteren pandora tomorrow gekocht. ;)
Maar waar ik echt stevig van baal :X en dat is met al die spellen voor de pc, dat ze lekker multiplayer mode lopen te verkondigen, maar daar heb je natuurlijk wel twee spellen voor nodig. @#$@# ik kan daar echt pist om worden. 45 pleuro voor zo'n mooi spel en dan moet je dat nog een keer besteden om met 2 personen multiplayer te kunnen doen. Waanzinnig lame van ubisoft. ;(

De reden van mijn frustratie:
Thuis heb ik geen internet maar wel een netwerkje van 2 game pc's. Nu wil ik graag op beide splintercell multiplayer modes spelen. Hoe kan ik dit doen zonder de cd (zonder succes) te kopieren?

:(

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 69290 op 29-04-2004 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niemand een antwoord op de vraag of je bij Splinter cell 2 kunt lannen met 1 game exemplaar op 2 pc's? Zonder crack? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Goh.. kreeg je niet binnen 2 uur antwoord :?

Maaruh.. het is toch logisch dat je niet (zonder crack) op meerdere systemen kunt spelen :? MP of SP boeit daarbij niet. Je kunt toch niet in je eentje spelen dus laat die andere gast lekker zijn eigen exemplaar kopen.

Overigens zou ik voor alleen de MP het de 45 euro niet waard vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op 29 april 2004 @ 12:23:
Goh.. kreeg je niet binnen 2 uur antwoord :?

Maaruh.. het is toch logisch dat je niet (zonder crack) op meerdere systemen kunt spelen :? MP of SP boeit daarbij niet. Je kunt toch niet in je eentje spelen dus laat die andere gast lekker zijn eigen exemplaar kopen.

Overigens zou ik voor alleen de MP het de 45 euro niet waard vinden..
Het topic sneeuwt onder door de andere topics, vandaar de schop, maar bedankt voor retorische vraag? Was echt nodig |:(

Enfin, dan maar op zoek naar een crack. Gevonden!!! toch voor eigen gebruik ;) En verders vind ik het niet logisch. Lannen moet kunnen, zeker als je het ook voor het multiplayer gedeelte koopt.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 69290 op 29-04-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

omg. dubbelpost }:O

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 69290 op 29-04-2004 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39835

Kan iemand mij helpen. Ik ben bij het einde van level twee. Ik zit in een soort ventilatie schacht waar aan het einde hete stoom komt, die stoom moet ik uitschakelen door ergens op te schieten, maar ik kan het niet vinden. Op een een of andere manier doen mn night vision etc het ook niet meer :'( Ik ben aan het einde van het level en wil verder, maar op deze manier kom ik niet verder, heeft iemand anders een save game van begin volgende level?

edit:
probleem opgelost, heb maar een granaat naar beneden gegooid, omdat ik niet kon zien waar ik op moest schieten :P Zo, ben nu bij level 3!

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 39835 op 02-05-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTransporter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:21
hallo allemaal

ik zit vast in het begin :S het is als je net over de muur in the embassy bent.
wat moet ik daar doen ik ben daar boven al geweest met die mannetjes maar daar kan ik niet naar binnen en ik mag ze ook niet kapot schieten. wat moet ik daar doen??

edit:
Laat maar ik heb het al gevonden walktrough helpt beter dan dit forum

[ Voor 19% gewijzigd door TheTransporter op 03-05-2004 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:16
Inderdaad, dat vond ik ook al vervelend. Helemaal omdat de nightvision op de een of andere manier een veel lagere resolutie heeft. SC1 had dat niet. Ook vind ik alles wat saaier en simpeler dan het vorige spel eigenlijk. Ik ben nu bijna klaar met het vijfde level (ben je weer terug in Indonesie). Je scheurt erdoorheen en er zijn weinig datakey's met leuke verhaaltjes erop (in SC1 waren het er lekker veel met grote onzin en af en toe een code voor een deur :9).

Ik voel me veel minder betrokken bij het spel dan SC1. Beetje jammer.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49740

General protection fault!

History: ConfigUI <- InitEngine

In heel de topic kom ik dit een paar keer tegen. Ook ik heb 4.3 en 4.4 (voor Radeon 9800 Pro) geprobeerd maar zonder resultaat.
Het is een originele game die ik nu een weekje heb, maar werkt nog niet.
WXP SP1/PIV 2,4/768Mb.
Wie kan meer suggestie geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49740

Na de installatie van Catalyst 4.3 kwam de volgende melding:

GetDeviceCaps failed(D3DERR_NOTAVAILABLE) on adapter 0.

History: GetDeviceCaps <- UD3DRenderDevice::Init <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ben er net aan begonnen. ben obdertussen beland bij de trein( was ook de 1e missie van de demo ). moet die gozer z'n telefoon gesprek afluisteren mic laser mic. alleen dat ding wilt maar niet werken bij mij ofzo :S. kan iemand uitlaggen hoe dat ding werkt. ik sta notabene voor de deur van de bar waar die gozer staat te praten :S. hou vuurknop erbij ingedrukt alleen hoor niets :S hoe werkt dat ding?

[ Voor 5% gewijzigd door daves2hd op 04-05-2004 01:06 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Selecteren (net zoals je je geweer pakt, met Ctrl.), dan E, dan richten/zoomen :)

En ik vind het magere aantal overbodige datasticks ook teleurstellend, in SC1 had je er zo 10 per level en waren coputers waar niks opstond zeldzaam :'(

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

daves2hd schreef op 04 mei 2004 @ 00:26:
ben er net aan begonnen. ben obdertussen beland bij de trein( was ook de 1e missie van de demo ). moet die gozer z'n telefoon gesprek afluisteren mic laser mic. alleen dat ding wilt maar niet werken bij mij ofzo :S. kan iemand uitlaggen hoe dat ding werkt. ik sta notabene voor de deur van de bar waar die gozer staat te praten :S. hou vuurknop erbij ingedrukt alleen hoor niets :S hoe werkt dat ding?
Als je voor de deur staat ben je een beetje ver weg. Ga door de deur en kruip rechts achter de bar. Vanaf daar kun je hem zo afluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook weer uitgespeeld. Wel leuk ;) , maar niet top t.o.v. deel 1. Veel geld voor zo'n kort avontuur. Miste ook een paar moves uit deel 1. :O

De multiplayer maakt het wel leuk eerlijk gezegd. Net dat beetje extra.

Deel 1 had ik alleen dat het geluid af en toe kei hard stoorde als ik op iets schoot.
Deel 2 heb ik een kloppend geluid op de achtergrond en krijg ik af en toe spikes in het beeld in alle kleuren waardoor ik geen reet kan zien.

Meer mensen hier last van? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 19:34
Ik probeer een online game te hosten op ubi.com maar zodra mijn maat join die door middel van een lan een internet verbinding heeft. \(zelfde IP dus) valt het gehele spel uit??

is het uberhaupt mogelijk om onlien te spelen dmv een lan we hebben beiden een verschillende CD-key daar ligt het dus niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:06
Heb zo nu en dan blokkerige schaduwen, iemand anders hier ook last van.

heb een radeon 9800 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Anoniem: 69290 schreef op 04 mei 2004 @ 14:12:
Miste ook een paar moves uit deel 1. :O
Volgens mij zit alles er toch echt in, welke mis je dan? (volgens mij kan je zelfs meer: extra keer springen in split jump, ondersteboven schieten als je aan een kabel hangt, ME draai bij deuren/pilaren enz..)

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Volgens mij kun je geen dubbele sprong meer maken, enkel nog de split jump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mobie schreef op 04 mei 2004 @ 22:46:
[...]
Volgens mij zit alles er toch echt in, welke mis je dan? (volgens mij kan je zelfs meer: extra keer springen in split jump, ondersteboven schieten als je aan een kabel hangt, ME draai bij deuren/pilaren enz..)
Kon je ook tegen de muur kloppen ipv fluiten in pandora tomorrow? Enne ik wist nog 1 of twee dingen. FF denken hoor :X
Volgens mij kun je geen dubbele sprong meer maken, enkel nog de split jump.
Jawel volle split kan nog steeds, maar is beperkt toepasbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 69290 op 05-05-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 10:49
nog wel leuke info...:
Ubisoft announces Splinter Cell 3 [PC]
Ubi's Montreal studio will help Sam Fisher will sneak back onto PCs in "late 2004"; console dates TBA soon.
bron : http://www.gamespot.com/n...html?part=rss&tag=gs_news

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ik nou zo goed of is SC PT nogal makkelijk...?

Ik heb eind februari de eerste SC gekocht voor op de PC: heb ik me heerlijk mee vermaakt. Zo heerlijk dat ik, toen ik klaar was daarmee, meteen SC PT heb gekocht. Maar... ik loop zonder problemen door elk level heen... Beetje wachten hier en daar, soms het goede moment uitkiezen om iemand te pakken te nemen, maar voor de rest...
In het eerste deel zat ik wel eens vast, wist ik niet wat te doen, maar nu... totaal geen probleem. Het enige gepuzzel is soms van: hoe kom ik voorbij die kereltjes. En vaak is dat nog makkelijk te doen ook als je ze alarmeert vanaf een andere plek dan waar je moet zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb nog geen een keer gehad dat ik dacht van 'zal ik eens een walkthrough opzoeken...'

Ik dacht eerst: nou, het zal de eerste paar levels wel zijn, maar ik heb nu net dat level gehad waarin je start in de rimboe, en volgens mij volgen er niet heel veel levels meer na... Vinden jullie 'm ook nogal makkelijk...?

Op zich best leuk spel hoor, speelt heerlijk, ziet er leuk uit en zo, maar het gaat me gewoon wat te makkelijk allemaal... Ik mis wat echt gepuzzel en nadenkwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
jaaoie17 schreef op 04 mei 2004 @ 21:37:
Heb zo nu en dan blokkerige schaduwen, iemand anders hier ook last van.

heb een radeon 9800 pro
Moet je Catalyst 4.4 downloaden:

[quote]
Fixed in this driver:

*KNIP*
• The file version and the product version information is now correct
• Worms 3D no longer fails to properly play. Launching in game movies no longer results in only the sound being heard with the display being corrupted or black
Intermittent texture corruption and flashing is no longer seen when playing the game Battlefield 1942
The shadow of the characters in the game Splinter Cell Pandora Tomorrow are now being displayed properly
• Display corruption is no longer noticed when switching between 2D and 3D modes in the game Microsoft Flight Simulator 2004
• The performance of the game Tomb Raider AOD is no longer compromised when running the game at the display resolution of 1600x1200
*KNIP*

[ Voor 41% gewijzigd door Notna op 10-05-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16235 schreef op 10 mei 2004 @ 16:34:
Ben ik nou zo goed of is SC PT nogal makkelijk...?

Bla bla bla...

Op zich best leuk spel hoor, speelt heerlijk, ziet er leuk uit en zo, maar het gaat me gewoon wat te makkelijk allemaal... Ik mis wat echt gepuzzel en nadenkwerk...
Hehehehe... zal je net zien... Wil ik verder met het volgende level... zit ik binnen no time helemaal vast! :) Geen idee waar ik heen moet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Anoniem: 69290 schreef op 05 mei 2004 @ 10:57:
Jawel volle split kan nog steeds, maar is beperkt toepasbaar.
Ik bedoelde eigenlijk dat je tegen een muur opspringt, en je dan meteen weer tegen de muur afzet om nog hoger te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:58

fcs

NHJ BV schreef op 11 mei 2004 @ 15:34:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk dat je tegen een muur opspringt, en je dan meteen weer tegen de muur afzet om nog hoger te komen.
Is ook mogelijk. ZOdat je net ff die ene randje kunt pakken?
Volgens mij kun je dat een paar keer doen met de demo level (ben de naam vergeten van die level, jungle als ik me niet vergis).

Daar kun je idd een paar keer dat uitvoeren. Kun je op leuke plekjes komen.
Deel 1 van sc kon dat niet. Toen had je alleen de split.

edit:
heb verschillende keren de online gedeelte gespeelt.
Moet eerlijk zegen dat ik dat eigelijk niks vind..... Single player gedeelte van deze game is echter top...

(een flink aantal keren bijna doodgeschroken, alleen hl1 kon dat toendertijd nog evenaren... :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:11

Lightah

Strikes Again

Als ik multiplayer vanaf het main menu aanklik, gaat hij die loaden, krijg je zo'n klein schermpje op je bureablad en die flikkert een keer en dan verdwijnt het en zit ik gewoon weer in windows?

Singleplayer doet het wel gewoon.

AMD 2100+
Radeon 9500 pro
omega catalyst 4.4
Soundblaster audigy player
win XP

Hoe fix ik multiplayer??

[ Voor 25% gewijzigd door Lightah op 11-05-2004 19:03 ]

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Lightah schreef op 11 mei 2004 @ 18:44:
Als ik multiplayer vanaf het main menu aanklik, gaat hij die loaden, krijg je zo'n klein schermpje op je bureablad en die flikkert een keer en dan verdwijnt het en zit ik gewoon weer in windows?

Singleplayer doet het wel gewoon.

AMD 2100+
Radeon 9500 pro
omega catalyst 4.4
Soundblaster audigy player
win XP

Hoe fix ik multiplayer??
Ik had dit toen in de verkeerde 1.1 patch erop zette. Er is een EMEA en een US patch. Kijk ook even of je alcohol virtual drives of iets in die richting aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Laatst online: 08:11

Lightah

Strikes Again

DeX schreef op 11 mei 2004 @ 19:17:
[...]

Ik had dit toen in de verkeerde 1.1 patch erop zette. Er is een EMEA en een US patch. Kijk ook even of je alcohol virtual drives of iets in die richting aan staat.
Ik heb geen alcohol oid.

en orignele 1ste legale versie zonder enige patch.

zal de patch wel proberen ofzo

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Damn is deel 2 net uit, kondigen ze deel 3 alweer aan :D

http://www.ubi.com/US/News/News_2004-05-10_splintercell3.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

ja, check dit filmpje:
http://www.linkmania.ro/f...ll3_high.wmv&t=1084458122

ziet er toch als een grote verbetering uit (meer dan SC1->2)
echt nice :9~

COOP! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Anoniem: 31189 schreef op 14 mei 2004 @ 13:31:
ja, check dit filmpje:
http://www.linkmania.ro/f...ll3_high.wmv&t=1084458122

ziet er toch als een grote verbetering uit (meer dan SC1->2)
echt nice :9~

COOP! \o/
WOW vet filmpje, dat pootje geven ziet er echt vet uit! Heb net tweede deel uitgespeeld, en vond het einde toch echt matig. Na een aantal leuke en mooie levels zo'n makkelijk einde... Drie keer een headshot en na een kort filmpje is het gewoon afgelopen (waarom mag je dat laatste nou niet zelf doen :'()

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76311

History: ConfigUI <- InitEngine

Ik krijg ook deze error en heb een nvidia gf2mx moet wel werken in een lage resolutie...maar niets :S
is daar ook een fix voor of zo ?

edit:

Ik heb 'm nu wel werkende maar na dat het profiel geladen is gaat ie terug naar m'n desktop

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 76311 op 19-05-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Hij werkt al niet met een gf 4mx, dus het zal al helemaal niet werken met een gf 2mx :| :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

das ook verneukte game dan :S om die game te spelen moet je een andere gf card gaan kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Laatst online: 22-05 16:02
Ik hoop dat ik deze vraag in het goede topic stel, ben ook al een aantal losse topics met vragen over problemen tegen gekomen in deze game.
Ik zit vast in het level in Indonesie, waar je Sadono moet achtervolgen, en met een sticky cam moet afluisteren.
Nou heb ik 2 verschillende walkthroughs gevonden, beide geven een andere oplossing, maar geen van beide werken. Ik sluip langs een gebouw heen, en kom dan bij een middenpleintje uit waar je via een regenpijp omhoog kan klimmen.
De ene walkthrough zegt dat ik hier moet afluisteren. Ik hoor Sadono dan vertellen dat hij de mannen in het kamp niet vertrouwd, dat ze misschien zelf het spul gebruiken.
Verder niets over een wachtwoord. Laat ik hem verder lopen, en luister vanaf die bovenverdieping af, hoor ik hem vertellen dat het goed is dat hij er is, want de mannen zijn veel opgewekter (ofzoiets). En daarna is het Mission Failed, objective oppurtunity missed.

Iemand enig idee hoe ik hier verder kan?!?
Anoniem: 76311 schreef op 19 mei 2004 @ 20:31:
das ook verneukte game dan :S om die game te spelen moet je een andere gf card gaan kopen....
Tja...
Bekijk het van de andere kant. Je moet er niet vanuit gaan als fabrikant dat er nu nog heel veel mensen zijn die de nieuwste games op antieke grafische kaarten spelen. Om op dit moment de nieuwere spellen lekker te kunnen spelen is een Radeon 9500 of hoger, of een GF4 ofzo toch wel handig. Je moet in ieder geval een DirectX8.1 compliant kaart hebben tegenwoordig. Het hoeft niet perse een kaart van 250 euro ofzo te zijn, er zijn al genoeg grafische kaarten die een stuk betaalbaarder zijn, en ook prima spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door Brede P op 20-05-2004 15:45 ]

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Het leuke is dat de latere modellen GF4MX nog steeds verkocht worden voor <€50 aan argeloze consumenten die denken dat ze een goede grafische kaart krijgen of die een compleet systeem kopen. Niet zozeer de schuld van Ubisoft, meer van Nvidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BredeP schreef op 20 mei 2004 @ 15:42:
Laat ik hem verder lopen, en luister vanaf die bovenverdieping af, hoor ik hem vertellen dat het goed is dat hij er is, want de mannen zijn veel opgewekter (ofzoiets). En daarna is het Mission Failed, objective oppurtunity missed.

Iemand enig idee hoe ik hier verder kan?!?
Ik heb het ok vanaf die bovenverdieping gedaan. Maar wat je MOET doen is een Sticky Cam gebruiken, anders is het inderdaad Mission Failed! Gewoon luisteren kan wel maar helpt niets... Ik heb die sticky geschoten op een of andere houten kar (als ik het me goed herinner) rechts van de mannen die praten. Als je dan op de rechtermuisknop klikt, zie je wat die cam ziet: eerst praten ze inderdaad over koetjes en kalfjes, maar op het moment waar je ZONDER sticky cam Mission Failed krijgt, begint je MET Sticky Cam de conversatie opeens op te nemen. Je hoort dan de code die nodig is om verder te kunnen.

Dus (korter gezegd), vanaf die hogere verdieping Sticky Cam op hout aan overkant schieten, rechts klikken, richten op Sadono met andere man en... afluisteren maar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93894

Notna schreef op 19 mei 2004 @ 18:05:
Hij werkt al niet met een gf 4mx, dus het zal al helemaal niet werken met een gf 2mx :| :P
persoonlijk als ik een nieuwe videokaart koop, dan neem ik sowieso niet de goedkoopste. en als je op verschillende PC versie games dozen kijkt, onder anderen bij prince of persia sands of time, dan zie je zelfs staan dat de Geforce 4 mx kaart niet eens werkt met de game. ga dan als je een nieuwe pc koopt, of gaat upgraden een duurdere versie kopen, en het probleem is weg. bij mij op mijn Geforce 3 van asus draait alles tot nu toe nog als een tierelier dankzij de nvidia detonator drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Iemand die weet hoe ik hier langs kom?

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/sc.JPG

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Laatst online: 16:47
in de licht spotten blijven.. gast heeft nightvision die daar rond loopt d8 ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BredeP schreef op 20 mei 2004 @ 15:42:
Tja...
Bekijk het van de andere kant. Je moet er niet vanuit gaan als fabrikant dat er nu nog heel veel mensen zijn die de nieuwste games op antieke grafische kaarten spelen. Om op dit moment de nieuwere spellen lekker te kunnen spelen is een Radeon 9500 of hoger, of een GF4 ofzo toch wel handig. Je moet in ieder geval een DirectX8.1 compliant kaart hebben tegenwoordig. Het hoeft niet perse een kaart van 250 euro ofzo te zijn, er zijn al genoeg grafische kaarten die een stuk betaalbaarder zijn, en ook prima spelen.
Ik heb nu een GF4 mx440 en de game werkt nog steeds niet (staat een kruisje bij "pixel shading support").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat klopt... die heeft geen Pixel Shaders. Richtlijn: als je wilt gamen met je videokaart, ontwijk dan alles wat eindigt op MX.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anyway around this ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:28

Piggen

Lekker bakkie

NHJ BV schreef op 21 mei 2004 @ 10:43:
Het leuke is dat de latere modellen GF4MX nog steeds verkocht worden voor <€50 aan argeloze consumenten die denken dat ze een goede grafische kaart krijgen of die een compleet systeem kopen. Niet zozeer de schuld van Ubisoft, meer van Nvidia.
Nee, van die argeloze consumenten die denken voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.

Maar weer over de game zelf. Erg gave game. Maar ik heb hem al een tijdje niet meer gespeeld omdat ik even niet verder kom. Ik zit nu in het TV Station en ik heb net Karltsen gecontacteerd. Dus ik volg haar, leg wat bewakers om maar dan wordt ze ontmaskerd. En dan gaat het mis, want die bewakers beginnen wat rond te rennen en ik weet niet waar ik heen moet. Behoorlijk frustrerend, aangezien het toch even duurt voor je weer bij dat punt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110964

Hallo, het zal wel allang gezegd zijn, maar als ik Splinter Cell opstart en ik doe Single Player en dan krijg ik een filmpje te zien. Daarna doe ik start game en als ik dan mijn naam intoets dan crasht die gelijk naar het desktop. Is daar een patch voor om dat te verhelpen of weet iemand anders wat zeg het dan ff. Ik kan niet wachten om het te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Je hebt waarschijnlijk een GF4MX of een ouwere MX.
Die werken namelijk niet met SP:PT. :'( ;(
Ik heb precies hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110964 schreef op 05 juni 2004 @ 10:25:
Hallo, het zal wel allang gezegd zijn, maar als ik Splinter Cell opstart en ik doe Single Player en dan krijg ik een filmpje te zien. Daarna doe ik start game en als ik dan mijn naam intoets dan crasht die gelijk naar het desktop. Is daar een patch voor om dat te verhelpen of weet iemand anders wat zeg het dan ff. Ik kan niet wachten om het te spelen :)
zit in die executable, dit had ik ook en werkte toen wel met m'n gf4mx440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu een NVIDIA GeForce 4 MX440.

Hmmmmm.... Dus ik moet nu een nieuwe videokaart kopen om hem te spelen? :( dat is wel klote. Dat word sparen dus............ :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Required Pixel Shaders support: Inadequate Pixel Shaders support detected X

Dit staat bij Splinter Cell P.T. Configuration Utility zag ik net. Kan ik daar wat aan veranderen of moet ik echt een nieuwe videokaart kopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 21:33

Maximus

There is no substitute

HELP

Ik zit nu aan het einde van level 5 het level dat je voor het eerst in Indonesie zit. Echter ik heb de phone getapt van die kerel en nu moet ik extracten en ik zie 4 gasten die op mijn staan te schieten en een osprey daar achter waar ik heen moet om de missie te halen. Mijn vraag is hoe krijg ik de snipers zo ver dat ze op die andere lui gaan schieten. Of misschien moet het anders maar ik zie het even niet.

-- EDIT --

Het is wel de xbox versie ik weet niet of dat nog iets uit maakt?

[ Voor 10% gewijzigd door Maximus op 18-06-2004 16:50 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

Anoniem: 110964 schreef op 05 juni 2004 @ 13:39:
Ik heb nu een NVIDIA GeForce 4 MX440.

Hmmmmm.... Dus ik moet nu een nieuwe videokaart kopen om hem te spelen? :( dat is wel klote. Dat word sparen dus............ :( :( :(
MX = No no..

gewoon een GF 4 TI kopen ofzo kost minder dan 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
PC Wat is dit spel buggy. Waarom is het singleplayer en multiplayer gedeelte in godsnaam gesplitst? Hij loopt hier enorm vaak vast als ik wissel, of het spel gewoon wil opstarten of afsluiten.

Maar dan nog iets raarders: Je kunt bij iedere deur kiezen tussen "optic cable" en "open door" (dit staat nergens bij de controls aangegeven), maar hoe switch ik tussen de twee? Ook dit staat nergens bij de controls, echt heel raar, zijn ze het vergeten of zo? Of zie ik gewoon een heel onderdeel over het hoofd?

[ Voor 4% gewijzigd door CorteX op 25-07-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Probeer eens met je scrollwieltje naar de optie "optic cable" te scrollen als je die opties ziet, het schijnt te helpen ;) Duurde bij mij ook ff voordat ik het doorhad, suc6

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
farmacop schreef op 25 juli 2004 @ 23:52:
Probeer eens met je scrollwieltje naar de optie "optic cable" te scrollen als je die opties ziet, het schijnt te helpen ;) Duurde bij mij ook ff voordat ik het doorhad, suc6
Dat had ik natuurlijk zelf ook al wel bedacht, maar dat werkt dus niet. Het scrollwheel werkt verder wel met harder/langzamer lopen, dus dat is het probleem niet. Soms lukt het ineens per ongeluk, dan drukte ik volgens mij twee toetsen tegelijk in, bijv. "x + spatie", maar die is het dus niet.

Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Ik gebruik zelf pijl omhoog/omlaag terwijl ik de spatiebalk(oid) ingedrukt hou (waarmee je bij dat menu'tje komt).

Dus je loopt naar een deur, er verschijnt een menu'tje rechtsboven in beeld met de opties (open door etc.), dan hou je de spatiebalk ingedrukt terwijl je pijl omhoog/omlaag gebruikt.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste