http://www.gamershell.com/download_5435.shtml <<-- werkt (nog) niet
Egwel je moet doel opslaan als doen bij 2epr0mpt schreef op 25 maart 2004 @ 17:44:
beide doen het hier niet
link 1 -> action cancelled [login request denied]
link 2 -> cannot find server [page cannot be displayed]
effe geduld lijkt dus nog
ik download nu met 40 kb/s
ff met hondje lopen en als ik terug ben GAME
Cons:::BB4E
Ja?Anoniem: 108159 schreef op 25 maart 2004 @ 17:45:
ftp://213.73.255.253/pub/Windows/pu...yerDemov1_0.zip
Loopt als een tierelier bij mij
550 error hier.
Anoniem: 77857
thank you.. full speed donwloading..pr0mpt schreef op 25 maart 2004 @ 17:48:
moet je wel de goede link doen
deze dus
8 mins remaining, als de tering dus![]()
![]()
GoT'ers... get ready to rip!!
ik heb er zin in!!
die is indd snel jah
2 min 
edit:
(Netherlands)
ftp://download.gamershell...PTMultiPlayerDemov1_0.zip
(Sweden)
ftp://download2.gamershel...PTMultiPlayerDemov1_0.zip
edit:
(Netherlands)
ftp://download.gamershell...PTMultiPlayerDemov1_0.zip
(Sweden)
ftp://download2.gamershel...PTMultiPlayerDemov1_0.zip
[ Voor 88% gewijzigd door BlowFish op 25-03-2004 17:55 ]
jeeeeeeezus mensen... sinds ik die aangepaste link had aangemeld, werd de server effe wat slomer 
maar alsnog hebbik ehm nu binnen
tis dat ik hier niet op me werk zit, anders haddik een mirror aangemaakt.
effe kijken of eht wat is...
gaat iemand nog een GoT channel aanmaken??!
maar alsnog hebbik ehm nu binnen
tis dat ik hier niet op me werk zit, anders haddik een mirror aangemaakt.
effe kijken of eht wat is...
gaat iemand nog een GoT channel aanmaken??!
pr0mpt - It never hurts to help!
ik kan nie connecten naar ubisoft
als ik play doe
[edit]
Hij doetut al, aleen als ik nu server join, zie je connect staan en 2 sec later floept ie terugnar mn desktop

[edit]
Hij doetut al, aleen als ik nu server join, zie je connect staan en 2 sec later floept ie terugnar mn desktop
[ Voor 55% gewijzigd door shameblaster op 25-03-2004 18:27 ]
Bij een van die links, onder System Requirements:
Hd Space: 2 Gb
Ik neem aan dat dat het hele spel is (staat er niet bij
), anders hebben ze wel een hele goede compressietechniek uitgevonden
Hd Space: 2 Gb
Ik neem aan dat dat het hele spel is (staat er niet bij
[ Voor 40% gewijzigd door GreatDictator op 25-03-2004 18:28 ]
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
zo, het is ineens een stuk drukker op de online lobby 
kom er trouwens net achter dat die chaff nades niet gezond zijn voor mercs
kom er trouwens net achter dat die chaff nades niet gezond zijn voor mercs
is er op zich al een GoT room?
nog nix gevonden
en had net hetzelfde als Shameblaster...
best irritant... join -> back to desktop
nog nix gevonden
had? wat heb je gedaan danpr0mpt schreef op 25 maart 2004 @ 18:36:
is er op zich al een GoT room?
nog nix gevonden
ja bij mij knalt ie er ook uit als ik een server wil joinenshameblaster schreef op 25 maart 2004 @ 18:22:
ik kan nie connecten naar ubisoftals ik play doe
[edit]
Hij doetut al, aleen als ik nu server join, zie je connect staan en 2 sec later floept ie terugnar mn desktop![]()
gewoon, lobby in, game zoeken... en join
dan krijg je connecting... en ineens naar je desktop
net effe eindelijk gelukt om een game te joinen, maar moest 9 minuten op volgende ronde wachten
dus ik ga eruit, en zoek een andere server... weer hetzelfde geintje als eerst -> desktop
dan krijg je connecting... en ineens naar je desktop
net effe eindelijk gelukt om een game te joinen, maar moest 9 minuten op volgende ronde wachten
dus ik ga eruit, en zoek een andere server... weer hetzelfde geintje als eerst -> desktop
Anoniem: 82495
same here
, in sp demo had ik daar geen last van, en net toen online nog nie kon had ik ff lan geprobeerd, en laden ging zonder problemen (spel zelf liep ook soepel). Dus vid kaart licht het denk ik niet aan...
kword ongeveer gek van dit klote schermpje
kan namelijk niet meer van het spel zien als dit

kan namelijk niet meer van het spel zien als dit
dan zit die gene als het goed is achter een vuurmuur of router
Hier nog een mirror voor de mensen die em nog niet hebben
Right for all the wrong reasons.
Hoe kan je je mouse speed wijzigen in mp
en ik heb al gespeelt:) kben na vele keren erdoor gekomen
en ik heb al gespeelt:) kben na vele keren erdoor gekomen
zelf ook maar effe wat screenies genomen

25287
Op de PC lijkt het me echt minder
sturen met toetsenbord en muis, en dan ook nog geen voice communication en friendslist
die pics zijn trouwens effe automagisch geresized...
http://pr0mpt.com/scmp/ kan je ze volledig zien
moet zeggen dat ik er nog niet helemaal van weg ben, maar komt misschien ook omdat ik SC nu pas voor het eerst speel, en dus nog niet alle opties weet
http://pr0mpt.com/scmp/ kan je ze volledig zien
moet zeggen dat ik er nog niet helemaal van weg ben, maar komt misschien ook omdat ik SC nu pas voor het eerst speel, en dus nog niet alle opties weet
zit wel voice communicatie in25287 schreef op 25 maart 2004 @ 19:42:
Op de PC lijkt het me echt mindersturen met toetsenbord en muis, en dan ook nog geen voice communication en friendslist
En is het mensen al gelukt om te connecten op serv zonder terug te switche nar desktop
mja mij net 1 keer... maar ik zat net 2 min in server.... roept me moeder dat we gaan eten
, daarna nog 1 keer geprobeerd maar moest leren dus toen het niet lukt niet meer verder geprobeerd
. Weet iemand nu al wat nou de oorzaak van dit probleem is? Ik zit er namelijk niet op te wachten om voor elk potje 8 keer te proberen te connecten 
Trouwens... heeft 1 van jullie al es als spy tegen een muur geprobeert te rennen en te springen... Dan doe je zo'n backflip
ziet er wel geinig uit (zou ook wel oud nieuws uit sc 1 zijn denk ik maar die heb ik niet gespeeld)

Trouwens... heeft 1 van jullie al es als spy tegen een muur geprobeert te rennen en te springen... Dan doe je zo'n backflip
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 82495 op 25-03-2004 20:20 ]
hmm ...ik heb er ook last van het enige wat schijnt te helpen is zelf een server hosten 
...erg matig van UBI de demo lijkt nu wel erg brak, en dan heb ik het niet over het spel zelf maar over het terugkeren naar desktop
...erg matig van UBI de demo lijkt nu wel erg brak, en dan heb ik het niet over het spel zelf maar over het terugkeren naar desktop
jah iddBlowFish schreef op 25 maart 2004 @ 20:19:
hmm ...ik heb er ook last van het enige wat schijnt te helpen is zelf een server hosten
Ik had er meer van verwacht moet ik zeggen. De gameplay is totaal anders dan gehoopt

die slet van een console zit me nek de hele tijd te breken
tja, zoals je aan de screenies had gezien lukt eht soms wel ja om te joinen
maar dan ook wel op 1 channel gebleven...
dan gaat het wel
maar was er weer emee gekapt omdat ik gewoon eerst effe meer moet oefen met de mogelijkheden. Op zich ook best minder dat de spies helemaal nix hebben om te killen... niet eens wurgen oid
maar dan ook wel op 1 channel gebleven...
dan gaat het wel
maar was er weer emee gekapt omdat ik gewoon eerst effe meer moet oefen met de mogelijkheden. Op zich ook best minder dat de spies helemaal nix hebben om te killen... niet eens wurgen oid
help!
vandaag gekocht voor de xbox en ben nu vrolijk begonnen in level1 maar....
in splinter cell 1 zijn die lichtjes op z'n rug en z'n hoofd SUPER egaal en enorm mooi om te zien.
nu, in deel 2 zitten er mega enorme vette pixel blokken om z'n lampjes heen

zijn er meer mensen die dit ook hebben of is m'n xbox gaar na al die uren gamen ?
vandaag gekocht voor de xbox en ben nu vrolijk begonnen in level1 maar....
in splinter cell 1 zijn die lichtjes op z'n rug en z'n hoofd SUPER egaal en enorm mooi om te zien.
nu, in deel 2 zitten er mega enorme vette pixel blokken om z'n lampjes heen
zijn er meer mensen die dit ook hebben of is m'n xbox gaar na al die uren gamen ?
nikszolekkeralss.exe
Hmmz nu kan ik nieteens meer @ ubisoft connecten ... ik hoop dat ze aant kijken zijn wat de problemen @ connecten zijn.... Of ik kan gewoon helemaal niet meer sc online spelen
Anoniem: 108159
Ik heb net ff uurtje gespeeld en ik moet zeggen dat het zeer goed bevalt. Ik ben eerst begonnen als een merc. Deze is, vind ik, nogal bevoordeeld qua spytraps etc. De mercs winnen dan ook vaak in de spellen die ik gespeeld heb.
Maar de spy, dat is een geval apart. Gigantisch gaaf om met je rug tegen een doos te zitten en dat er dan een merc langs komt rennen met z'n flashlight
Helaas kan ik nu ook niet meer connecten met ubisoft
Maar de spy, dat is een geval apart. Gigantisch gaaf om met je rug tegen een doos te zitten en dat er dan een merc langs komt rennen met z'n flashlight
Helaas kan ik nu ook niet meer connecten met ubisoft
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 108159 op 25-03-2004 21:29 ]
of expres een alarm af laten gaan, in een hoekje naast de deur gaan zitten. en dan de merc die langskomt een nekslag geven
Anoniem: 98011
Hebben jullie ook het probleem dat je mouse sensitivity veel te laag is (in de MP demo). Ik kan 'm maximaal op 20 zetten, en zelfs dat is veel te weinig. Ik doe er veel te lang over om om te draaien, dus niet echt speelbaar (heb het nog niet online geprobeert). ook vind ik het vreemd dat de controls heel anders zijn dan bij SC 1 of de SP demo (shift en space zijn omgedraait). Ik had veel verwacht van de multiplayer, maar op dit moment valt het een beetje tegen (ook qua graphics).
Die demo is echt t ekoel.... als ik eens in een server kwam -_- tof man een demo die voor geen flikker werkt. zelf een server gestart ff allebei de kanten gechecked, lijkt me echt super met die lichtwerking van de zaklampen van de mercs enzo. Spanning! zelfs in je eentje ;p kword trouws ook steeds truggegooid naar dekstop zodra ik iets probeer te joinen
en die sens is idd erg laag zelfs alsie op 20 staat
[ Voor 21% gewijzigd door D3ft0n3 op 25-03-2004 23:15 ]
Ignorance Is Bliss
Anoniem: 79886
Ik kon eerst ook niet joinen omdat hij terug ging naar de desktop maar na een reboot kon ik gewoon joinen. Verder vind 2 vs 2 wel een beetje magertjes, mappen met meer players zou leuker zijn.
Anoniem: 108159
Alleen jammer dat er nog niet echte teamplay is bij de spies. Als ik bijvoorbeeld vast zit op dat plafond op de tweede verdieping en vraag aan mijn teammate om een afleiding te maken op de eerste verdieping ( zodat ik weg kan en zo'n ding kan neutraliseren ), dan krijg geen antwoord. En dat is zeer balen, want dan zit jealleen maar te kijken naar twee mercs die aan het heen en weer rennen zijn.
Verder een hele gave demo, ondanks wat gebreken.
Verder een hele gave demo, ondanks wat gebreken.
dat je geen antw. krijgt is omdat de voice com op de PC veel te zacht gaat.
toen ik vastzat op het plafond heb ik de merc een spy bullet kado gedaan, en in een donker hoekje gewacht tot ie weg was
toen ik vastzat op het plafond heb ik de merc een spy bullet kado gedaan, en in een donker hoekje gewacht tot ie weg was
Heel leuk allemaal ,maar laat ze aub die bugs fixen. De crash bug.
De mouse-bug, m'n broer's muis besturing stottert als een gek in het spel, en bij mij is de muis-beweging in kleine ruimtes gewoon goed, lekker vlot..en zodra ik iets groter gebied betreed gaat ineens de muis heel raar doen,.heel sloom bewegen.
De mouse-bug, m'n broer's muis besturing stottert als een gek in het spel, en bij mij is de muis-beweging in kleine ruimtes gewoon goed, lekker vlot..en zodra ik iets groter gebied betreed gaat ineens de muis heel raar doen,.heel sloom bewegen.
Anoniem: 44492
Als iemand nog een potje wil spelen, kom dan op irc.
( irc://irc.tweakers.net/splintercell )
Dan kunnen we wat afspreken
( irc://irc.tweakers.net/splintercell )
Dan kunnen we wat afspreken
25287
Niet iedereen heeft een uber headset. Wel iedereen met Xbox Live heeft een headsetconsole schreef op 25 maart 2004 @ 20:06:
[...]
zit wel voice communicatie inen tobo en muis is juist veel fijner dan een controller
kmoet zeggen dat ik eht heel erg vond tegenvallen tot nu toe
wat hierboven dus ook al gezegd word, het lijkt alsof de mercs heel erg bevoordeeld zijn...
komt dus echt het teamwork principe aan te pas, en ook het feit dat je echt heel goed moet weten wat je allemaal kan doen als spy
als ik dus hoor dat je van die nekslagen etc kan doen, dan is het ineens een stuk begrijpelijker dat ik telkens verloor, ik wist dus nog niet hoe of wat...
vanavond van DeX ook maar effe de SC1 Cd's gehad, om effe te kijken wat ik nou eigenlijk gemist had... kreeg wel te horen dat hij heel tof was.. als ik er het geduld voor had...
we zullen zien....
stomme vraag, maar denken jullie [aan de hand van SP en MP demo] dat het veel scheelt of je SC1 gespeeld hebt of niet? of leer je die trucjes zoizo al snel aan?
* pr0mpt gaat morgen maar effe installeren en spelen... ziet er toch wel gaaf uit namelijk
wat hierboven dus ook al gezegd word, het lijkt alsof de mercs heel erg bevoordeeld zijn...
komt dus echt het teamwork principe aan te pas, en ook het feit dat je echt heel goed moet weten wat je allemaal kan doen als spy
als ik dus hoor dat je van die nekslagen etc kan doen, dan is het ineens een stuk begrijpelijker dat ik telkens verloor, ik wist dus nog niet hoe of wat...
vanavond van DeX ook maar effe de SC1 Cd's gehad, om effe te kijken wat ik nou eigenlijk gemist had... kreeg wel te horen dat hij heel tof was.. als ik er het geduld voor had...
we zullen zien....
stomme vraag, maar denken jullie [aan de hand van SP en MP demo] dat het veel scheelt of je SC1 gespeeld hebt of niet? of leer je die trucjes zoizo al snel aan?
* pr0mpt gaat morgen maar effe installeren en spelen... ziet er toch wel gaaf uit namelijk
Wanneer komt dit spel uit voor de pc?? Ik ben gister alle winkels langsgeweest maar helaas helaas
, Alleen vor de Xbox en GBA was ie verkrijgbaar.
Niemand kon me mededelen wanneer ze hem voor de pc binnen zouden krijgen. Baal hier enorm van. Dacht dat ik gelezen had dat ie voor alle consoles tegelijk uitkwam.
Ik kan echt niet meer wachten.
Niemand kon me mededelen wanneer ze hem voor de pc binnen zouden krijgen. Baal hier enorm van. Dacht dat ik gelezen had dat ie voor alle consoles tegelijk uitkwam.
Ik kan echt niet meer wachten.
Officieel 1 April. Nog een klein weekje geduld hebben dus alhoewel ik verwacht dat hij wel een paar daagjes eerder verschijnt.Hooli-gan schreef op 26 maart 2004 @ 07:47:
Wanneer komt dit spel uit voor de pc?? Ik ben gister alle winkels langsgeweest maar helaas helaas, Alleen vor de Xbox en GBA was ie verkrijgbaar.
Ik was ook langs de winkels gegaan maar ze hadden hem idd nergens 
De MP demo is vet! Was gister met een andere Nederlander met headset, en dan is de communicatie perfect en kan je echt samen zon gebouw infiltreren.
Ook is het echt super als zo'n merc het raam uit kijkt en jij hangt er zo vlak naast
De MP demo is vet! Was gister met een andere Nederlander met headset, en dan is de communicatie perfect en kan je echt samen zon gebouw infiltreren.
Ook is het echt super als zo'n merc het raam uit kijkt en jij hangt er zo vlak naast
Hoe werkt dat eigenlijk met zo'n headset. Heb je daar nu een tweede geluidskaart voor nodig of iets dergelijks?? En zo nee, hoe hoor je dan je geluid over de boxen maar de gesprekken door je headset. Of werkt dat niet zo.
hmmm
goeie vraag. eigenlijk geen flauw idee. zou wel vervelend zijn als je dan het geluid over je headset hoort.
wordt dat inderdaad gesplitst?
goeie vraag. eigenlijk geen flauw idee. zou wel vervelend zijn als je dan het geluid over je headset hoort.
wordt dat inderdaad gesplitst?
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
middag,
zit hier te zoeken naar het spel, kan hem niet vinden....
heeft iemand een iedee waar ie in amsterdam te krijgen is?
(ik heb het over de pc versie, de rest kan ik krijgen..)
Pc versie is nog niet uit in de winkelsfcs schreef op 26 maart 2004 @ 11:54:
middag,
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Geloof eerst de Xbox en PS2 versie en dan de PC en dan de Gamecube .. maar pin me er neit op vastfcs schreef op 26 maart 2004 @ 12:03:
[...]
dacht dat eerst pc versie uit zou komen, en dan de rest van de consoles ???
Btw heb net de full op pc gespeeld .. .best moeilijk vind ik het vergeleken met deel 1
[ Voor 21% gewijzigd door Ikkuh84 op 26-03-2004 12:14 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
zag de post van Dracul over het hoofd..... 
ja, die "paar" dagen zullen lange dagen worden.... (wil ook geen demo spelen
)
ja, die "paar" dagen zullen lange dagen worden.... (wil ook geen demo spelen
argh......Btw heb net de full op pc gespeeld .. .best moeilijk vind ik het vergeleken met deel 1Ziet er wel zeeer mooi uit die schaduwen enzo

schijt... * zijn wel de dingen die ik van splinter wil weten
demo wordt hier met opzet niet gespeeld....
edit: zie net dat 1 april een donderdag is
gelijk halen.......:P
[ Voor 11% gewijzigd door fcs op 26-03-2004 12:23 ]
maar toch vind ik de graphics weinig verschillend met deel 1. Ik draai nu 1280 x 1024, met alles op high maar ik lig niet echt achterover in mijn stoel van de kwaliteit.Timocos schreef op 26 maart 2004 @ 12:13:
[...]
Btw heb net de full op pc gespeeld .. .best moeilijk vind ik het vergeleken met deel 1Ziet er wel zeeer mooi uit die schaduwen enzo
Sommige dingen zijn nog best wel gepixeleerd.
Maargoed, wel een heerlijk verhaal hoor. Goede bediening. En ach, Sam is ook gewoon tof (toch nog een Sam, als schrale troost voor de afzegging van de andere Sam (&Max))
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Ik blijf die problemen hebben met connecten...
En ik vind 2 tege 2 egt mager het is wel lache maar word saai...
Kan je in de hele versie wel met meer tegen elkaar en iemand oplosiing voor connect probs
Kan je in de hele versie wel met meer tegen elkaar en iemand oplosiing voor connect probs
ho. hoop vragen in 1 zin...shameblaster schreef op 26 maart 2004 @ 15:12:
Ik blijf die problemen hebben met connecten...
meer als 2on2 kan niet, ook niet in de full. dat zou de gameplay ook bederven, omdat je als spy dan nooit tijd hebt om iets te ontmantelen.
connection probs. ik krijg ze alleen als de game op "joinable" staat (laatste kolom staat een J of een I) bij een game in progress is er niks aan de hand.
verder net een leuk potje gespeeld.
zat met een goede teamm8 bij de spies. 3 rondes gewonnen met als snelste ronde 2:43
met zn 2en kun je heel leuk mercs overvallen en nekjes breken
hij was alleen een beetje voorspelbaar, nam telkens in het begin de zelfde route.
dus toen ik ff later merc was plakte ik een proxy mijn onder de vent waar hij altijd uitkwam
*Boem* TheS4ndm4n killed ivan_spetznaz
Anoniem: 60375
Voor mensen met problemen ... het beste is om een eigen server te starten... voor tijdelijke oplossingen moet je in de officielee splinter cell forums rondneuzen ... ik heb niet echt veel verander aangezien mn eigen servertje vaak zo vol is ... het probleem kan verscheidene oorzaken hebben ... punkbuster ( full version ) ... je NVidia driver die aanstaat ( Nview ) .. firewall of router ... enz .. Dit gaat UBI niet echt ten goede denk ik
finaly :D:D:D!!! http://ubbxforums.ubi.com...2&f=723100331&m=592102703
hier zeggen ze dat er nu een patch is die de crash naar desktop opgelost heeft... alleen @ post zie ik weer geen download link
?
hier zeggen ze dat er nu een patch is die de crash naar desktop opgelost heeft... alleen @ post zie ik weer geen download link
Wat nou reclame
* haal de log-in er eerst maar van af.
* haal de log-in er eerst maar van af.
[ Voor 31% gewijzigd door White Dust op 26-03-2004 20:37 ]
misschien een id om het w8 woord eraf te halen, zo kijkt et niet echt makkelijk
He
Hij staat/stond toch echt in de map "publiek"
{Offtopic}
Als je deze mappen opent, dan kun je er gegevens inzetten, net als in een map op je eigen computer. Alles wat je in de map 'publiek' plaatst, kan door iedere internetter bekeken worden in de vorm van je Website.
Hij staat/stond toch echt in de map "publiek"
{Offtopic}
Als je deze mappen opent, dan kun je er gegevens inzetten, net als in een map op je eigen computer. Alles wat je in de map 'publiek' plaatst, kan door iedere internetter bekeken worden in de vorm van je Website.
[ Voor 72% gewijzigd door niels88 op 26-03-2004 21:18 ]
+Waneer komt ie dan of ben ik blindAnoniem: 82495 schreef op 26 maart 2004 @ 19:29:
finaly :D:D:D!!! http://ubbxforums.ubi.com...2&f=723100331&m=592102703
hier zeggen ze dat er nu een patch is die de crash naar desktop opgelost heeft... alleen @ post zie ik weer geen download link?
splintercell.com
New Version Of SCPT MP PC Demo Coming
An updated version of the Splinter Cell Pandora Tomorrow Multiplayer Demo will be available sometime today (US Time).
This new version of the demo resolves the problem of the game crashing to the desktop at various times. For users that have already downloaded the demo, a patch will also be available to update to the new version. We apologize for the inconvenience and will get the new version and patch out as soon as possible. Check in here regularly for updates and availability.
BulletTooth
![]()
[ Voor 49% gewijzigd door shameblaster op 26-03-2004 21:22 ]
Jah srry, ik las het ff vluchtig door, en haalde eruit dat de patch al klaar was
maar nu is hij er volgens dat topic wel... alleen die download link werkt niet

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 82495 op 26-03-2004 22:45 ]
Ik heb net even de SP demo gespeeld. Ik moet zeggen echt een vermakkelijk spelletje is dit. Spannende muziek, lekker sneaky, toffe gadgers, etc. ja ik vind het wel wat.
Binnenkort maar eens kijken voor de volledige versie.
Binnenkort maar eens kijken voor de volledige versie.
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Ah, patch eroverheen gegooid en nu werkt de demo stukken beter. Geen crashes meer.
Ik moet zeggen dat Spy echt VELEN malen toffer is als Mercenary. Het zicht is zo beperkt van de Merc, terwijl de Spy zoveel kan.
Ik moet zeggen dat Spy echt VELEN malen toffer is als Mercenary. Het zicht is zo beperkt van de Merc, terwijl de Spy zoveel kan.
25287
Eerst Xbox en GBA. Daarna PC versie. Dan op een nog niet bepaalde datum de PS2 en Cube versies. Maarja je weet echt niet wat je mist met voice communicationTimocos schreef op 26 maart 2004 @ 12:13:
[...]
Geloof eerst de Xbox en PS2 versie en dan de PC en dan de Gamecube .. maar pin me er neit op vast
Btw heb net de full op pc gespeeld .. .best moeilijk vind ik het vergeleken met deel 1Ziet er wel zeeer mooi uit die schaduwen enzo
25287
De Merc kan niks wou je zeggen?devilsnight schreef op 27 maart 2004 @ 02:41:
Ah, patch eroverheen gegooid en nu werkt de demo stukken beter. Geen crashes meer.
ehm, waar was die "crash to desktop" patch dan te krijgen mensen??
gewoon naar ubi.com connecten in de game ofzow?
ben wel aardig benieuwd moet ik zeggen , want je kan zo te horen als spy toch aardig wat schade doen bij de mercjes
en heb van DeX nu SC1 te leen, dus maar effe snel proberen!
ben wel aardig benieuwd moet ik zeggen , want je kan zo te horen als spy toch aardig wat schade doen bij de mercjes
Hij klapt er hier telkens uit als ik op Offline/Online wil drukken 
General protection fault!
History: ConfigUI <- InitEngine
Iemand enig idee? DirectX9 staat erop, nieuwste Forceware.
Heb een 2.8/512/TI4400

General protection fault!
History: ConfigUI <- InitEngine
Iemand enig idee? DirectX9 staat erop, nieuwste Forceware.
Heb een 2.8/512/TI4400
Mario Kart FC 1590-4774-1019
hmmm, mijn instalatie loopt vast
alles instaleert vlak voor cd 3 en dan loopt gewoon vast...
Hellup??
Hellup??

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |
Ik kon um ook nie downen ik kwam in een faq terecht ofsopr0mpt schreef op 27 maart 2004 @ 07:12:
ehm, waar was die "crash to desktop" patch dan te krijgen mensen??

Maarja kheb de nieuwe mp demo gedownt V1_1
Als je een game heb gejoint he, en je zit dan in spectacor mode is het dan mogelijk om meteen mee te spelen ??????????????????????????????????
[ Voor 15% gewijzigd door shameblaster op 27-03-2004 13:39 . Reden: ------------------------------------------------------------------------------------------------ ]
25287
Heb je de PC versie al danR-B schreef op 27 maart 2004 @ 11:22:
Hellup??

R-B schreef op 27 maart 2004 @ 11:22:
Hellup??
offtopic:
cker die versie van suprnova
Tip : W8 tot 1 april
Hier is die crash-fix te vinden. Wel mooi dat Ubi Soft zo snel op bugs reageert
The devil is in the details.
Je kan niet eens spelen man, of het spel is al bezig, of er staat dat er teveel spelers zijn (terwijl er 1/4 staat).
Ja zeker netjes van Ubisoft, eerste patch voor Far Cry is ook al te downloaden, daar kunnen andere uitgevers nog wat van leren.. EA anyone?December schreef op 27 maart 2004 @ 16:16:
Hier is die crash-fix te vinden. Wel mooi dat Ubi Soft zo snel op bugs reageert
nope geen bittorent shitshameblaster schreef op 27 maart 2004 @ 14:22:
[...]
offtopic:
Tip : W8 tot 1 april
wachten? ben je gek ofzo
maja kzie wel
| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |
kheb er soms last van maar dan ga ik gewoonnaar list 8 of 9 en kan ik direct joinen,Intronic schreef op 27 maart 2004 @ 16:18:
Je kan niet eens spelen man, of het spel is al bezig, of er staat dat er teveel spelers zijn (terwijl er 1/4 staat).
maar nogmaals: hoe kan je iemands nek breken zie paar posts boven deze
Goh zeg, de hele dag met een MSN buddy zitten gamen. Eerst gewoon 1 vs 1. en toen gewoon 2 vs 2. Mercenary begint ook leuker te worden nu, maar nog steeds vind ik persoonlijk het zicht zo slecht, de 2 special views zijn leuk (Motion tracking,eletrcomagnetic) maar toch begint dat heel gauw saai te worden om er telkens mee te spelen, dus gewoon met flashlight..maar ook dat vind ik maar lastig. Ligt puur aan mij, want wanneer ik andere mensen als Mercs zie , zie ik dat ze mij ook gauw te pakken hebben als ze willen...maar het is absoluut verslavend tot en met en ben zeer benieuwd naar de andere levels.
Ik vind het nu echt een super strakke game
Vooral om spies te zijn,
Op het begin neem je het trappetje, klim je op het hek naar rechts dat je naar die vensterbank gaat.
Vervolgens ga je daar aan hangen en klim je door het raam door.
Dan staat er dat je ontdekt ben, klim je weer naar buiten, en moet je die gasten is zien zoeken
Of je gaat op die kist boven de deur opening staan en alsje ziet dat er iemand binnen komt spring je achterhem en breek je ze nek
Egt superspel dit
Vooral om spies te zijn,
Op het begin neem je het trappetje, klim je op het hek naar rechts dat je naar die vensterbank gaat.
Vervolgens ga je daar aan hangen en klim je door het raam door.
Dan staat er dat je ontdekt ben, klim je weer naar buiten, en moet je die gasten is zien zoeken
Of je gaat op die kist boven de deur opening staan en alsje ziet dat er iemand binnen komt spring je achterhem en breek je ze nek
Egt superspel dit
Meesterlijk spel.. maar waarom hebben ze in vredesnaam die keys in multiplay anders gedaan dan in singleplay?
Leuke singleplay ben net begonnen maar het heeft weer echte SplinterCell feeling
Leuke singleplay ben net begonnen maar het heeft weer echte SplinterCell feeling
Het is inderdaad wel irritant dat de toetsen in multiplayer helemaal anders zijn ingesteld.
En nog steeds dat de muis met Mercenary wat sloompjes gaat,wanneer je motion tracking of electromagnetic views aanzet gaat het vloeiend.
spelen hier mensen met een mic???
Ik zelf heb geen mic maar zou het ook mogelijk zijn om gewoon mijn oordopjes in te pluggen??????? en moet ik dannog iets speciaals in de game zelf instellen
Ik zelf heb geen mic maar zou het ook mogelijk zijn om gewoon mijn oordopjes in te pluggen??????? en moet ik dannog iets speciaals in de game zelf instellen
Yep, gewoon zo'n simpel wit plastic ding, werkt prima 
Echt heel tof als je teamlid een beetje met je meewerkt en andersom..dan is zo'n mic superrelaxed.
--
Het moet nu niet gekker worden hoor, gisteren had ik totaal geen problemen met de demo. Zodra ik het spel start en de muis cursor beweeg stottert het een beetje,
Ingame is het helemaal raar..demuis gaat zo sloom en gewoon zo vreemd...heel moeilijk uit te leggen..mijn broer en ik hebben hier nu beide last van...iemand anders toch ook neem ik aan?
Echt heel tof als je teamlid een beetje met je meewerkt en andersom..dan is zo'n mic superrelaxed.
--
Het moet nu niet gekker worden hoor, gisteren had ik totaal geen problemen met de demo. Zodra ik het spel start en de muis cursor beweeg stottert het een beetje,
Ingame is het helemaal raar..demuis gaat zo sloom en gewoon zo vreemd...heel moeilijk uit te leggen..mijn broer en ik hebben hier nu beide last van...iemand anders toch ook neem ik aan?
[ Voor 55% gewijzigd door devilsnight op 28-03-2004 14:22 ]
code:
1
2
3
| General protection fault! History: ConfigUI <- InitEngine |
Krijg deze fout

Mario Kart FC 1590-4774-1019
Kheb daar geen last van hoor....devilsnight schreef op 28 maart 2004 @ 14:10:
Net nog een heerlijk potje gespeelt:
ik als spies tegen 3 mercs
Khad er 2 geneutraliseerd
Ik heb een Draadloze Optische muis van Logitech, het is gewoon zo raar.
Gisteren alles goed en nu zo bugged als maar kan.
Het is alsof de batterijen gewoon leeg zijn van de muis, zo stottert ie..maar dat is nou juist niet het geval.
Het is alsof de batterijen gewoon leeg zijn van de muis, zo stottert ie..maar dat is nou juist niet het geval.
Heb je dat nu ook als je niet het spel aan hebt, zit er geen vuil onder jemuis ofsodevilsnight schreef op 28 maart 2004 @ 15:22:
Ik heb een Draadloze Optische muis van Logitech, het is gewoon zo raar.
Kijk, dat is nou juist het gekke.
TOTAAL niks! muis werkt op en top in Windows Xp, werkt zelfs TOP met Splinter Cell :PT Singleplayer demo. Werkt perfect met alles, werke gisteren met de MP demo de hele dag goed, en nu ineens hardstikke traag. Broer heeft het probleem al sinds de Demo uit is.
Maar ik heb eens zitten neuzen in de config (default) en bij D3D staat
ReduceMouseLag=True
maar bij OpenGl staat er False, heb die even veranderd, al gebruik ik naar mijn mening geen Opengl, it never hurts to try.
TOTAAL niks! muis werkt op en top in Windows Xp, werkt zelfs TOP met Splinter Cell :PT Singleplayer demo. Werkt perfect met alles, werke gisteren met de MP demo de hele dag goed, en nu ineens hardstikke traag. Broer heeft het probleem al sinds de Demo uit is.
ReduceMouseLag=True
maar bij OpenGl staat er False, heb die even veranderd, al gebruik ik naar mijn mening geen Opengl, it never hurts to try.
[ Voor 28% gewijzigd door devilsnight op 28-03-2004 15:32 ]
heb er soms ook last van.. zelfs in de full.. beetje vaag is het weldevilsnight schreef op 28 maart 2004 @ 15:31:
Kijk, dat is nou juist het gekke.
ReduceMouseLag=True