Demo is gewoon zo FUCKED als maar kan, gewoon echt shit dit. Gisteren geen problemen, nu al twee problemen. Wil een server joinen van een kameraad (ging allemaal goed altijd) en zodra ik erin zit (session no longer available) bullshit,want m'n broer zit er op dat moment gewoon op.
Kheb nu een mic:P werkend gekregen mbv een tweaker
Maar als ik nu sp2 ga doen moet ik dan nog iets instelle of kan ik meteen erdoor heen lullen?
Maar als ik nu sp2 ga doen moet ik dan nog iets instelle of kan ik meteen erdoor heen lullen?
Cons:::BB4E
je moet alleen ff bij opties het geluidsnivo van "speech" hoger zetten, anders kun je niemand verstaanshameblaster schreef op 28 maart 2004 @ 16:29:
Kheb nu een mic:P werkend gekregen mbv een tweaker
verder hoef je geen knopje in te drukken om te praten, niks te configgen.
stop alleen niet die mic in je mond, of ga er in hijgen, das irritant voor je teamm8
Anoniem: 64080
Ik moet nu dat vrouwtje vinden van die ambassie, als ik in dat huis ben moet ik eerst zo'n gast ondervragen
(schijnt jou te kennen enzo) daarna moet ik dat vrouwtje zoeken,
als ik dan die kamer in kom waar al die hossie's liggen te kreperen en die gast op zen hoofd mep die deur door ga nog een deur door ga en die trap afloop kom ik in zo'n kamer waar 1 kereltje rondloopt en 2 die zitten op de grond.
Hoe kom ik daar voorbij. Elke keer weer die gare savegame laden en weer opnieuw doen hoeft van mij nou ook weer niet.
Iemand die mij kan helpen?
als ik dan die kamer in kom waar al die hossie's liggen te kreperen en die gast op zen hoofd mep die deur door ga nog een deur door ga en die trap afloop kom ik in zo'n kamer waar 1 kereltje rondloopt en 2 die zitten op de grond.
Hoe kom ik daar voorbij. Elke keer weer die gare savegame laden en weer opnieuw doen hoeft van mij nou ook weer niet.
Anoniem: 77857
ik ben er gewoon keihard langsgerend (langs die 2 mannetjes) iets subtieler is misschien om te fluiten met VAnoniem: 64080 schreef op 28 maart 2004 @ 17:54:
Ik moet nu dat vrouwtje vinden van die ambassie, als ik in dat huis ben moet ik eerst zo'n gast ondervragen
Oh, lol.Anoniem: 77857 schreef op 28 maart 2004 @ 17:59:
[...]
ik ben er gewoon keihard langsgerend (langs die 2 mannetjes) iets subtieler is misschien om te fluiten met V
Helemaal vergeten dat dat ook nog kon ja
Thanks.
HOe hoog??? 8 ?RocketKoen schreef op 28 maart 2004 @ 17:43:
[...]
je moet alleen ff bij opties het geluidsnivo van "speech" hoger zetten, anders kun je niemand verstaan
verder hoef je geen knopje in te drukken om te praten, niks te configgen.
stop alleen niet die mic in je mond, of ga er in hijgen, das irritant voor je teamm8
ik heb daar al het licht uitgeschoten, en ben toen langs die guards gesneaked 
edit: ik heb em op 10 staan
maar das wel veel merk ik
edit: ik heb em op 10 staan
[ Voor 28% gewijzigd door RocketKoen op 28-03-2004 18:21 ]
Leuke demo hoor, absoluut. Maar de game koop ik absoluut NIET
als deze rot-bugs er nog inzitten. Ik zou de game sowieso niet kopen voor de SP mode want wanneer die uit is kom ik niet gauw meer terug, voor de MP mode zou ik absoluut vaak terug komen maar alleen als het ook een beetje "decent" werkt.
Ik ben er nu gewoon spuugzat van te worden, werkte de server van m'n kameraad gisteren en vandaag prima, nu alleen maar shit. Ik zie de server staan, ping ook..maar zodra ik join krijg ik Session no longer available. Kwam net eindelijk een gave NL server in, allemaal met mics, ging het level eindelijk starten , bleef ik gewoon haken bij het laden van het level.
EDIT-
Laggende muis = Microfoon.
Ik zag het doordat ik aan het tweakeren was toen ik even de mic aan de kant zette..toen ineens was ook de lag in windows weg. Spel is veel soepeler nu ook.
Ik overweeg een headset te halen maar alleen met de garantie dat het ook correct werkt dan, is dit het geval?
als deze rot-bugs er nog inzitten. Ik zou de game sowieso niet kopen voor de SP mode want wanneer die uit is kom ik niet gauw meer terug, voor de MP mode zou ik absoluut vaak terug komen maar alleen als het ook een beetje "decent" werkt.
Ik ben er nu gewoon spuugzat van te worden, werkte de server van m'n kameraad gisteren en vandaag prima, nu alleen maar shit. Ik zie de server staan, ping ook..maar zodra ik join krijg ik Session no longer available. Kwam net eindelijk een gave NL server in, allemaal met mics, ging het level eindelijk starten , bleef ik gewoon haken bij het laden van het level.
EDIT-
Laggende muis = Microfoon.
Ik zag het doordat ik aan het tweakeren was toen ik even de mic aan de kant zette..toen ineens was ook de lag in windows weg. Spel is veel soepeler nu ook.
Ik overweeg een headset te halen maar alleen met de garantie dat het ook correct werkt dan, is dit het geval?
[ Voor 20% gewijzigd door devilsnight op 28-03-2004 21:00 ]
Is iemand al in het level Kundang Kamp, Indonesia???
Ik was NET bij het einde van het level waarbij je een telefoon moet tappen.
I
k had dat net klaar en kon via de achterdeur naar het extractie punt.
Maar ik ramde nog net even op Quicksave waardoor elke keer als ik die start dat ventje me ziet en de missie over is.
Aan de Tempsave heb ik geen zak aangezien dat helemaal aan het begin van het level is.
Dus heeft iemand dat level uitgespeeld zodat je de savegame kan sturen. Als je net bij het volgende level bent is ook goed
Ik was NET bij het einde van het level waarbij je een telefoon moet tappen.
k had dat net klaar en kon via de achterdeur naar het extractie punt.
Maar ik ramde nog net even op Quicksave waardoor elke keer als ik die start dat ventje me ziet en de missie over is.

Aan de Tempsave heb ik geen zak aangezien dat helemaal aan het begin van het level is.

Dus heeft iemand dat level uitgespeeld zodat je de savegame kan sturen. Als je net bij het volgende level bent is ook goed
Ik heb in de volledige versie last van enorme slowdown als er zo'n lichtstraal in beeld komt.. echt vaag, ik speel op 1024x768 en het maakt niet uit of ik het op low/medium of high zet..
ik speel op een
AMD Athlon 3200+
2x 512 DDR
Ati Radeon 9600 met nieuwste catalyst drivers
ik speel op een
AMD Athlon 3200+
2x 512 DDR
Ati Radeon 9600 met nieuwste catalyst drivers
Ik heb nu even de Headset die we bij Socom(ps2) kregen, werkt er prima mee. Maar al het geluid gaat nu dus via die headset, ik zou gewoon van beide speakers en headset geluid hebben. Op de PS2 is dit mogelijk met Socom...dan heb je vooral speech via de headset en gewoon de muziek en schietgeluiden door de speaker...is dit mogelijk? kortom,..gewoon zoals met Microphone ging?
Heb de game thuis liggen. Wilde van het weekend spelen. Installatie verliep vlekkeloos. Spel opstarten, intro kijken. No problems so far. Tot ik bv single mode wil spelen. Klapt het spel eruit en zit ik weer naar een mooi windows desktop te kijken.
Iemand enig idee waar dit door komt? Heb wel nog een geforce2 64mb kaartje in mijn pc zitten. Was van plan een ander aan te schaffen (sapphire radeon 9800 pro).
Wie kan mij vertellen of dit probleem werkelijk door mijn videokaart komt of is er wat anders aan de hand?
Iemand enig idee waar dit door komt? Heb wel nog een geforce2 64mb kaartje in mijn pc zitten. Was van plan een ander aan te schaffen (sapphire radeon 9800 pro).
Wie kan mij vertellen of dit probleem werkelijk door mijn videokaart komt of is er wat anders aan de hand?
Anoniem: 105583
kan komen door de link tussen dat menuutje en het echte single of multiplayer spel. Je start namelijk automatisch dat menuutje op met die bewegende knoppen (single/multi of credits) probeer eens een keer naar de SC map te gaan en dan in offline gewoon op het bestand "splintercell2.exe" te klikken. misschine dat dit helpt.
Ik weet eht ook niet maar het kna zo zijn. (same goes for multiplyer nu alleen naar de map offline en dan het bestand blabla_tactical_retail.exe ofziets)
Ik weet eht ook niet maar het kna zo zijn. (same goes for multiplyer nu alleen naar de map offline en dan het bestand blabla_tactical_retail.exe ofziets)
Gister gezien bij iemand anders:Hooli-gan schreef op 29 maart 2004 @ 09:43:
Heb de game thuis liggen. Wilde van het weekend spelen. Installatie verliep vlekkeloos. Spel opstarten, intro kijken. No problems so far. Tot ik bv single mode wil spelen. Klapt het spel eruit en zit ik weer naar een mooi windows desktop te kijken.
De Geforce 2 serie ondersteund geen Pixel-shader... Deze is wel nodig voor de game.. Details kun je zien bij die Configurator
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
bij mij hielp het om de firewall uit te zetten..Hooli-gan schreef op 29 maart 2004 @ 09:43:
dit had een maat van me ook hij heeft nieuwe drivers geinstalleerd, als je een ATI kaart hebt 4.3 drivers werken perfect!neggix schreef op 28 maart 2004 @ 15:14:
code:
1 2 3 General protection fault! History: ConfigUI <- InitEngine
Krijg deze fout
Anoniem: 77718
ik ben bij het 7e level vette singleplayer trouwens, en ik moet hierzo end van de roltrap over het balkon heen maar dat lukt niet, als je aan het eind naar recht gaat zijn daar 3 liften maar doen het niet omdta er geen stroom op staat, daar binnen zijn ook 2 camera's en achter dat bordje elevator (bij me healt meter) staat ook nog 1 camera, daar heb ik al voor gezorgt want het is donker genoeg word neit gezien.
Maar ze zegen over die telefoon dat ik onderaan de roltrap over het balkon moet, iemand enig idee hoe?
Maar ze zegen over die telefoon dat ik onderaan de roltrap over het balkon moet, iemand enig idee hoe?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 77718 op 29-03-2004 12:15 ]
Belachelijk eigenlijk dat je die optie niet kan uitzetten ofzo. Ik heb met andere spellen nooit problemen gehad met mijn videokaart en moet nu voor dit spel weer een dure kaart aanschaffen.SideSwipe_XP schreef op 29 maart 2004 @ 10:17:
[...]
Gister gezien bij iemand anders:
De Geforce 2 serie ondersteund geen Pixel-shader... Deze is wel nodig voor de game.. Details kun je zien bij die Configurator
Niet belachelijk bij een game als deze. Als je voor de speciale visors (infra/heat) bijvoorbeeld er afhankelijk voor bent. Of in multiplayer zou disablen van zo'n feature je een voor/nadeel geven.Hooli-gan schreef op 29 maart 2004 @ 12:20:
[...]
Belachelijk eigenlijk dat je die optie niet kan uitzetten ofzo. Ik heb met andere spellen nooit problemen gehad met mijn videokaart en moet nu voor dit spel weer een dure kaart aanschaffen.
Persoonlijk ben ik erg benieuwd naar de speelduur van de SP. Deel 1 had ik in 2 avondjes uitgespeeld ofzo en das wel zonde van het geld.
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 29-03-2004 12:41 ]
Ik weet niet in hoeverre ik op mijn PC het grafische verschil (vooral qua gameplay) heb gemerkt in deel 1.
Ik heb een Radeon 9700 en daar doet ie het mooi op.
Op mijn laptop (mobility R7500, zonder ps) deed deel 1 het ook, en deel 2 dan weer niet.. en ik heb toch het idee dat er vrij weinig verschil is.....
Ik vraag me af wat nou werkelijk de toegevoegde waarde is van DX8.1 en hoger only.....
Ik heb een Radeon 9700 en daar doet ie het mooi op.
Op mijn laptop (mobility R7500, zonder ps) deed deel 1 het ook, en deel 2 dan weer niet.. en ik heb toch het idee dat er vrij weinig verschil is.....
Ik vraag me af wat nou werkelijk de toegevoegde waarde is van DX8.1 en hoger only.....
Hmmm.. ik speelde SC1 op een GF4-4200 en nu SC2 op een 5900XT en Het ziet er allemaal toch wel een heel stukkie beter uit. Licht/glimmende voorwerpen/diepteeffecten, etc
hmm dat is me niet echt opgevallen....
Licht is misschien wel dynamisch, ik heb wel bewegende lampen gezien iig. maar zat dat niet ook in SC1? (heb dat spel al te lang niet meer gespeeld geloof ik, toennertijd nog op een Geforce 2 X)
Licht is misschien wel dynamisch, ik heb wel bewegende lampen gezien iig. maar zat dat niet ook in SC1? (heb dat spel al te lang niet meer gespeeld geloof ik, toennertijd nog op een Geforce 2 X)
Anoniem: 104513
spel doet het geeneens bij mij 
opstarten gehts toll, maar als ik in het menu MP of SP aanklik tript ie eruit naar windows en bevriest mn pc .. ff wachten 1.01 dan maar
misschien dat een goed persoon ditzelfde probleem heeft(EN opgelost)
Windows XP
2.4 ghz
radeon 9800 pro
heb al gereinstalled .. hij doet t gewoon niet!
opstarten gehts toll, maar als ik in het menu MP of SP aanklik tript ie eruit naar windows en bevriest mn pc .. ff wachten 1.01 dan maar
misschien dat een goed persoon ditzelfde probleem heeft(EN opgelost)
Windows XP
2.4 ghz
radeon 9800 pro
heb al gereinstalled .. hij doet t gewoon niet!
Gebaseerd op het feit dat Dynabyte geen releasedatum meer vermeld bij het spel is de Pc-versie volgens mij inmiddels beschikbaar bij Dynabyte. Vraag me alleen af of de prijs van 39,95 Euro wel klopt. Ga morgenochtend direct bij ze langs.
Dat is de Pre-Order prijs als het goed is..Dracul schreef op 29 maart 2004 @ 17:40:
Gebaseerd op het feit dat Dynabyte geen releasedatum meer vermeld bij het spel is de Pc-versie volgens mij inmiddels beschikbaar bij Dynabyte. Vraag me alleen af of de prijs van 39,95 Euro wel klopt. Ga morgenochtend direct bij ze langs.
Anoniem: 56924
vette game. niet heel veel nieuwe dingen tov deel 1, maar dat vind ik prima. het heeft dezelfde gameplay en sfeer, dat is voor mij het belangrijkste.
ik heb al meerdere keren gehad dat ik niet wist hoe ik verder moest, maar ik heb alles uiteindelijk zelf kunnen achterhalen, behalve waar ik nu zit.
ik moet infiltreren in een submarine, en ik heb een technician onder dwang the sub omhoog laten halen. maar nu heb ik dat kereltje dus in een wurggreep met mijn pistool tegen z'n slaap, en wat nu? als ik hem neermep is de missie over, ook al heb ik de sub omhoog gehaald. en ik ben door het hele gebied gelopen met die gast onder m'n arm, maar ik kan er verder niks meer doen.
^^ edit : ben er al uit. je mag de 2 guards niet uitschakelen voordat je met die technician gesproken hebt. handig...
ik heb al meerdere keren gehad dat ik niet wist hoe ik verder moest, maar ik heb alles uiteindelijk zelf kunnen achterhalen, behalve waar ik nu zit.
ik moet infiltreren in een submarine, en ik heb een technician onder dwang the sub omhoog laten halen. maar nu heb ik dat kereltje dus in een wurggreep met mijn pistool tegen z'n slaap, en wat nu? als ik hem neermep is de missie over, ook al heb ik de sub omhoog gehaald. en ik ben door het hele gebied gelopen met die gast onder m'n arm, maar ik kan er verder niks meer doen.
^^ edit : ben er al uit. je mag de 2 guards niet uitschakelen voordat je met die technician gesproken hebt. handig...
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 56924 op 29-03-2004 19:41 ]
Anoniem: 30762
Die rimboe missies in Indonesie etc. zijn echt geen ene donder aan..
De eerste 2 missies waren wel leuk maar die submarine missie etc vind ik maar niks.
De eerste 2 missies waren wel leuk maar die submarine missie etc vind ik maar niks.
Nou, ik heb nu nog TI4400, maar goed. Even wachten maar tot volgende week dan maar. (wel Radeon)BlowFish schreef op 29 maart 2004 @ 10:43:
[...]
dit had een maat van me ook hij heeft nieuwe drivers geinstalleerd, als je een ATI kaart hebt 4.3 drivers werken perfect!
Alleen beetje raar dat het zelfs niet met nieuwste drivers werkt

Mario Kart FC 1590-4774-1019
net ff met maat van me sc gedaan egt lache gewoon via msn, afgesproke enzo, steeds alt-tab en uiteindelijk zate we met ze 2e te game.
OP geven moment sta ik om hoekie in 202, zeg ik kijk is nar buiten, dus hij kijkt.
Ik ging een vraag over schol aan um stelle en hij is dus aan ut type ik sluip achter hem en: KRAK
LOL
OP geven moment sta ik om hoekie in 202, zeg ik kijk is nar buiten, dus hij kijkt.
Ik ging een vraag over schol aan um stelle en hij is dus aan ut type ik sluip achter hem en: KRAK
Anoniem: 108159
Net de grootste n00b-actie in me leven heb gezien. Ik zit dus in 212 in een donker hoekje. Komt er een merc binnen, en ik stun hem. Ik grijp em bij zijn
nek en dan komt merc twee binnen lopen. Ik begin een beetje naar en donker hoekje te lopen met die merc voor mij en zijn flashlight aan. Op een gegeven moment ziet merc 2 me en ik denk: " het is over ". Hij blijft 3 sec naar mij en die merc kijken en loopt daarna doodleuk weg. Dacht ie dat de andere merc daar gewoon stond te wachten en kijken met zijn flashlight
Helaas had ik die merc te lang vast en chokete ik hem automatisch. DAT had merc 2 WEL in de gaten en moest ik toch nog vluchten. Wat niet echt lukte, want ik zat echt hardop te lachen.
Dit soort akties maken mijn dag weer goed
Helaas had ik die merc te lang vast en chokete ik hem automatisch. DAT had merc 2 WEL in de gaten en moest ik toch nog vluchten. Wat niet echt lukte, want ik zat echt hardop te lachen.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 108159 op 29-03-2004 21:40 ]
Anoniem: 25735
Wanneer komt de full version uit want dit level heb ik een beetje teveel gespeeld.
Ik ga niet eens meer voor de objective maar het killen van merc's
1 april (geen grapje)Anoniem: 25735 schreef op 29 maart 2004 @ 23:18:
Wanneer komt de full version uit want dit level heb ik een beetje teveel gespeeld.
whaaaa... das een kutstukAnoniem: 77718 schreef op 29 maart 2004 @ 11:53:
ik ben bij het 7e level vette singleplayer trouwens, en ik moet hierzo end van de roltrap over het balkon heen maar dat lukt niet, als je aan het eind naar recht gaat zijn daar 3 liften maar doen het niet omdta er geen stroom op staat, daar binnen zijn ook 2 camera's en achter dat bordje elevator (bij me healt meter) staat ook nog 1 camera, daar heb ik al voor gezorgt want het is donker genoeg word neit gezien.
[afbeelding]
chaff grenade ongeveer halfway tussen de camera en het balkon gooien.
over de rand heen kijken met verrekijker en nightvision
sadono Soth identify'en en dan SNEL weer richting roltrap rennen
hoewel je het nu vast zelf al gevonden hebt
[ Voor 8% gewijzigd door dinges op 30-03-2004 00:12 . Reden: Soth heet de man :P ]
PSN: Houtvlot
De MP is echt super! i'm loving it! ga deze game zeker kopen donderdag! , morgen maar even pre-orderen bij de E-plaza 
... Wat helemala gaaf zou zijn, als de MP van Pandora Tomorrow op Clanbase stond!
dus fill allemaal de form in dan zien we elkaar snel team tegen team
http://www.clanbase.com/ladderpetition_vote.php?lpid=1276
als hier genoeg animo voor is misschien iets voor in de startpost?
... Wat helemala gaaf zou zijn, als de MP van Pandora Tomorrow op Clanbase stond!
dus fill allemaal de form in dan zien we elkaar snel team tegen team
http://www.clanbase.com/ladderpetition_vote.php?lpid=1276
als hier genoeg animo voor is misschien iets voor in de startpost?
Anoniem: 7533
was een beetje huiverig door de hele xbox en ps2 gebeuren, maar lijkt me een leuke game. meestal zijn multiplatforms übersuckz0rs.
ff klein stukje van level 1 gedaan en het ziet er heel mooi uit(alles high enzo op 1024) zelfs Ani filters op 16x geen fsaa(geen nut op hogere resoluties imo)
de night en termo goggles zijn nu al favo
ps1 waarom niet op dvd?
ps2 waar is cd4 voor?
ff klein stukje van level 1 gedaan en het ziet er heel mooi uit(alles high enzo op 1024) zelfs Ani filters op 16x geen fsaa(geen nut op hogere resoluties imo)
de night en termo goggles zijn nu al favo
ps1 waarom niet op dvd?
ps2 waar is cd4 voor?
25287
Tja dat krijg je als niet iedereen voice communication heeft. Ik kan me best voorstellen dat je als merc denk dat je buddie daar nog staat als je niet met hem kan praten. Erg lastig. Lijkt me uberhaupt onspeelbaar zonder voice communicationAnoniem: 108159 schreef op 29 maart 2004 @ 21:15:
Net de grootste n00b-actie in me leven heb gezien. Ik zit dus in 212 in een donker hoekje. Komt er een merc binnen, en ik stun hem. Ik grijp em bij zijnnek en dan komt merc twee binnen lopen. Ik begin een beetje naar en donker hoekje te lopen met die merc voor mij en zijn flashlight aan. Op een gegeven moment ziet merc 2 me en ik denk: " het is over ". Hij blijft 3 sec naar mij en die merc kijken en loopt daarna doodleuk weg. Dacht ie dat de andere merc daar gewoon stond te wachten en kijken met zijn flashlight
![]()
![]()
25287
Wacht maar tot je goede gasten tegenkomtAnoniem: 25735 schreef op 29 maart 2004 @ 23:18:
Gister even een nieuwe video kaart gehaald (sapphire ati radeon 9800 pro). Gelijk installeren (nieuwste drivers even gedownload)en het spel opstarten.
Gelukkig werkte alles en kon ik eindelijk spelen.
Gaaf spel maar vind nou niet dat het verschil kwa kwaliteit met SC1 bijzonder is.
Gelukkig werkte alles en kon ik eindelijk spelen.
Wat me wel opvalt is dat bijna iedereen spy wil spelen.
daar krijgen ze meestal na een paar rondjes wel spijt van
ik merk ook dat spy traps plaatsen in de buurt van een objective niet zoveel zin heeft. goede spies zien die dingen toch wel. Ik plaats ze nu op de vluchtwegen (roltrap bvb) Als een spy dan gezien is, en snel probeert te ontsnappen raakt ie me nooit kwijt
daar krijgen ze meestal na een paar rondjes wel spijt van
ik merk ook dat spy traps plaatsen in de buurt van een objective niet zoveel zin heeft. goede spies zien die dingen toch wel. Ik plaats ze nu op de vluchtwegen (roltrap bvb) Als een spy dan gezien is, en snel probeert te ontsnappen raakt ie me nooit kwijt
Anoniem: 25735
Uhm tjah ben jij er 1 dan?
Ik heb samen met een clan member vanaf begin erg veel gespeeld en het werd zo saai en simpel dat we maar over zijn gestapt naar killen van mercs.
We zien elkaar vast wel een keer. Ik zit erg vaak in Demo 3.
hey thx man, het was me gelukt(had niet gelezen dat je verrekijker moest gebruiken:D, heb nu heel singleplayer uitgespeeld, vond hem eigenlijk wel makkelijk wel leuke missies:)dinges schreef op 30 maart 2004 @ 00:09:
[...]
whaaaa... das een kutstuk
chaff grenade ongeveer halfway tussen de camera en het balkon gooien.
over de rand heen kijken met verrekijker en nightvision
sadono Soth identify'en en dan SNEL weer richting roltrap rennen
hoewel je het nu vast zelf al gevonden hebt
Sjiek game, maar eigelijk hetzelfde als het eerste deeltje ... maar dat blijft gewoon een uber lekker game ...
Die nieuwe move om een deur te passeren is wel fan-tas-tisch, echt een paar keer opnieuw gedaan omdat het zo vet is
Eigelijk speel ik liever Splinter Cell dan Far Cry, UT2004 of BF:V ...
Die nieuwe move om een deur te passeren is wel fan-tas-tisch, echt een paar keer opnieuw gedaan omdat het zo vet is
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
vind ik ook heb far cry ook wel heel mooi ofzo maar geef voorkeur uit naar Splinter cellshaidar schreef op 30 maart 2004 @ 11:01:
Sjiek game, maar eigelijk hetzelfde als het eerste deeltje ... maar dat blijft gewoon een uber lekker game ...
en BF vietnam is helemaal gaar, je hoeft geen mappen te halen je kan meteen al alles doen, dat is echt minder wil liefer iets halen dan heb je tenminste wat bereikt
UT2004 vind ik beetje te groot 6cd misschien over een tijdje spelen:) eerst nog maar far cry uitspelen ben bij lvl 16 of 17
Ik heb een probleem op me net aangeschafte medion pc'tje....
Als ik de singleplayer probeer te starten krijg ik deze error :
General protection fault!
History: ConfigUI <- InitEngine
iemand een idee waar het aan ligt??
History: ConfigUI <- InitEngine

daag
Medion gebruikt ATi-kaarten toch? Schijnt dat je dan Catalyst 4.3 moet installerenThe_Thijs© schreef op 30 maart 2004 @ 16:49:
Ik heb een probleem op me net aangeschafte medion pc'tje....
History: ConfigUI <- InitEngine![]()
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Weet iemand welke poorten ik open moet gooien voor de multiplayer?
In de readme , To solve the problem please configure NAT to open the following ports : UDP 8888 and 45001
Die heb ik dus open gezet , maar niemand kan nog joine ?
In de readme , To solve the problem please configure NAT to open the following ports : UDP 8888 and 45001
Die heb ik dus open gezet , maar niemand kan nog joine ?
Anoniem: 110333
Ik zit vast in de 3e (?) singleplayer missie, die in Jerusalem. Ik zit vast in een soort van grot waar je met lift bent gekomen, kan nergens meer heen de lift die daar beneden zit doet het niet oid, en ik kan nergens een gangetje of iets vinden waar ik verder kan. Net ongeveer een half uur rond gelopen maar kom echt niet verder
. Kan iemand mij zeggen waar verder te gaan..
maak anders ff een screenie ik heb net uitgespeeld zit nog fris in het geheugen:) en misschien kan je in dat gangetje omhoog gaan 2x springen?Anoniem: 110333 schreef op 30 maart 2004 @ 19:43:
Ik zit vast in de 3e (?) singleplayer missie, die in Jerusalem. Ik zit vast in een soort van grot waar je met lift bent gekomen, kan nergens meer heen de lift die daar beneden zit doet het niet oid, en ik kan nergens een gangetje of iets vinden waar ik verder kan. Net ongeveer een half uur rond gelopen maar kom echt niet verder. Kan iemand mij zeggen waar verder te gaan..
Anoniem: 110333
heb het al 'opgelost', ik moest een of ander pakketje pakken wat er de hele tijd niet lag, na het nog een keer te spelen lag het er ineens wel maar ja never mind ik ga weer verder
Anoniem: 109824
Meer van hetzelfde en aangezien splinter cell al erg goed was is dat helemaal niet erg.
Wat alleen jammer is is dat je (of in ieder geval ik) 80% vd tijd met night vision loopt en daardoor alles in zwart wit ziet. De kleuren zijn ook fraai namelijk
Wat alleen jammer is is dat je (of in ieder geval ik) 80% vd tijd met night vision loopt en daardoor alles in zwart wit ziet. De kleuren zijn ook fraai namelijk
Ik ben nu al een paar dagen verslaafd aan de MP demo van SC: PT, alleen ik wordt gek van die lock ups die af en toe komen. Dan staat je beeld voor een paar seconden stil en dan gaat het spel weer verder, maar de tijd loopt niet meer terug de rest van de mensen zijn weg of staan stil. Ook ontbreekt er een kick functie voor de host en 'this session is no longer available' geziek wordt je moe van. Als laatste moeten ze ook nog zorgen dat de mercenaries net zo leuk worden als de spies, want nu wil iedereen spy zijn. Voor de rest top spel, het kopen waard.
Ik vind dit spel geweldig!
Heb het net voor de XBOX gekocht en ben er nu al verslaafd aan. Alleen merk ik dat online gaan met de xbox niet echt opschiet omdat er bijna nooit andere spelers online zijn.....en met twee man is het toch niet zo fun allemaal.
Ik hoop dat dit komt omdat iedereen nog bezig is met de single player, maar ik had me er toch meer bij voorgesteld.
Hebben meer mensen hier last van of probeer ik het gewoon op de verkeerde tijden?
Heb het net voor de XBOX gekocht en ben er nu al verslaafd aan. Alleen merk ik dat online gaan met de xbox niet echt opschiet omdat er bijna nooit andere spelers online zijn.....en met twee man is het toch niet zo fun allemaal.
Ik hoop dat dit komt omdat iedereen nog bezig is met de single player, maar ik had me er toch meer bij voorgesteld.
Hebben meer mensen hier last van of probeer ik het gewoon op de verkeerde tijden?
[ Voor 11% gewijzigd door Straphka op 31-03-2004 09:08 ]
Hoe kunnen de Spies nou een mercenary doden?Apocrypha schreef op 30 maart 2004 @ 23:01:
Ik ben nu al een paar dagen verslaafd aan de MP demo van SC: PT, alleen ik wordt gek van die lock ups die af en toe komen. Dan staat je beeld voor een paar seconden stil en dan gaat het spel weer verder, maar de tijd loopt niet meer terug de rest van de mensen zijn weg of staan stil. Ook ontbreekt er een kick functie voor de host en 'this session is no longer available' geziek wordt je moe van. Als laatste moeten ze ook nog zorgen dat de mercenaries net zo leuk worden als de spies, want nu wil iedereen spy zijn. Voor de rest top spel, het kopen waard.
Want het is mij tot nu toe alleen gelukt om ze te stunnen.
Nek breken of laten stikken?DeX schreef op 31 maart 2004 @ 08:46:
[...]
Hoe kunnen de Spies nou een mercenary doden?
haha dat is echt cool, het lezen maakt my dayAnoniem: 108159 schreef op 29 maart 2004 @ 21:15:
Net de grootste n00b-actie in me leven heb gezien. Ik zit dus in 212 in een donker hoekje. Komt er een merc binnen, en ik stun hem. Ik grijp em bij zijnnek en dan komt merc twee binnen lopen. Ik begin een beetje naar en donker hoekje te lopen met die merc voor mij en zijn flashlight aan. Op een gegeven moment ziet merc 2 me en ik denk: " het is over ". Hij blijft 3 sec naar mij en die merc kijken en loopt daarna doodleuk weg. Dacht ie dat de andere merc daar gewoon stond te wachten en kijken met zijn flashlight
![]()
![]()
tis opzich niet moeilijk je kan een merc bijvoorbeeld electrocuteren en vervolgens ga je achter hem staan en zodra hij uit de shock is pak je hem zo snel mogelijk beet met de use button (het is niet net als in de SP dat er een menutje te voorschijn komt met grab enemy ofzow)
Shit, ik dacht dat ik pas op de helft was of zo, blijkt dat ik het uitgespeeld heb
Maar 8 levels. De airport is al de laatste
Gelukkig stond ie op Hard anders was ik misschien nog eerder klaar
Maar al met al een top spelletje
Maar 8 levels. De airport is al de laatste

Gelukkig stond ie op Hard anders was ik misschien nog eerder klaar
Maar al met al een top spelletje
Hm... jammer dat het weer zo kort is... Maar ach, dan doe ik rustig aan, heb em toch nog niet
Achter ze sluipen en dan op je use/action key drukken (bij mij is dat 'E', maar dat is nie tde standaard toets) en dan pak je hem bij zijn keel. Dan kan je kiezen of je zijn nek wil breken (zelfde toets), hem bewusteloos slaan(linker muisknop) of hem te laten stikken(gewoon vasthouden).DeX schreef op 31 maart 2004 @ 08:46:
[...]
Hoe kunnen de Spies nou een mercenary doden?
Ik had eerlijk gezegt het gevoel dat het vorige deel veel langer was.
1 missie, die met de trein heb je binnen 15 min af. Waardoor er nog maar 7 overblijven. Ik had het op hard gezet maar dan nog mag je 3* het alarm af laten gaan wat ik gewoon te makkelijk vindt.
1 missie, die met de trein heb je binnen 15 min af. Waardoor er nog maar 7 overblijven. Ik had het op hard gezet maar dan nog mag je 3* het alarm af laten gaan wat ik gewoon te makkelijk vindt.
Je moet ze ff vast houde en dan zeggen: Any last wordsApocrypha schreef op 31 maart 2004 @ 18:57:
[...]
Achter ze sluipen en dan op je use/action key drukken (bij mij is dat 'E', maar dat is nie tde standaard toets) en dan pak je hem bij zijn keel. Dan kan je kiezen of je zijn nek wil breken (zelfde toets), hem bewusteloos slaan(linker muisknop) of hem te laten stikken(gewoon vasthouden).
En dan weer op use
Nou.....daar gaan we gelijk weer met de errors(Weer ubi.com he,raven shield in het begin ook )
Ik wil een server joinen, krijg meteen "A player with the same Cd key is already online"
Nou moet ie niet gekker worden hoor, gloednieuw spel, nog in plastic verpakking zat ie bij de shop...wat is dit nou toch weer?
Iemand op Gamer zegt dat of een Keygenerator mijn key heeft gejat of het ligt aan ubi
WAARDELOOS dit!!!!!!!!!!!!!
Ik wil een server joinen, krijg meteen "A player with the same Cd key is already online"
Nou moet ie niet gekker worden hoor, gloednieuw spel, nog in plastic verpakking zat ie bij de shop...wat is dit nou toch weer?
Iemand op Gamer zegt dat of een Keygenerator mijn key heeft gejat of het ligt aan ubi
Anoniem: 62022
Ik vroeg me af of iemand wist waar ik de nieuwste XboX live starterskit inclusief Splinter Cell: Pandora Tomorrow kon kopen? Ik zie wel op de xbox site dat hij er is maar ik kan hem nog nergens vinden.
Waar kan ik punkbuster aanzetten. Volgens mij kijk ik ergens overheen.
Heb alles al doorgespit. Iemand?
Heb alles al doorgespit. Iemand?
Dat is in mijn ogen de enige echte minpunt van Ubisoft online games. Die Ubisoft-online system is onstabiel en levert vele CD-key probs op. Met Ravenshield was dit toch het dieptepunt. De gameplay was goed. Maar de Lag/netcode en cd-key checks deden het voor mij de das om.devilsnight schreef op 31 maart 2004 @ 20:55:
Nou.....daar gaan we gelijk weer met de errors(Weer ubi.com he,raven shield in het begin ook )
Stel je voor, dat de games van Ubisoft, gecombineerd zouden worden met de online gaming systeem van Battle.net
[ Voor 8% gewijzigd door DeX op 01-04-2004 16:54 ]
Ik heb de PC versie vandaag gehaald bij E-plaza, De MP was zo goed, hopelijk komt hij snel op clanbase ofzow, k heb al een clan met een maat van me
, als iemand zit heeft in een potje SC we're ready
Ik kan men punkbuster nergens meer aanzetten 
Kan het echt werkelijk nergens meer vinden!
Nu kan ik maar 3 servertjes op waar 2 het niet van doen. Echt heel slecht!
Iemand anders hier ook last van? Een paar gasten zeiden tegen mij dat die functie verdwijnt als je daar eenmaal hebt aangezeten
Snap er niks van.
Kan het echt werkelijk nergens meer vinden!
Nu kan ik maar 3 servertjes op waar 2 het niet van doen. Echt heel slecht!
Iemand anders hier ook last van? Een paar gasten zeiden tegen mij dat die functie verdwijnt als je daar eenmaal hebt aangezeten
Snap er niks van.
Ik zit nu een beetje vast bij die trein, moet je dan al die ventjes uit die wagon lokken zodat je dan via de buitenkant langs de ramen kan klimmen?
Ik heb eerst het licht uitgedaan (switch zit vlakbij de plee) en toen ben ik er gewoon langsgesneakt, dus niet via de buitenkant van de trein.bram1234 schreef op 02 april 2004 @ 11:32:
Ik zit nu een beetje vast bij die trein, moet je dan al die ventjes uit die wagon lokken zodat je dan via de buitenkant langs de ramen kan klimmen?
Langs al die ventjes die daar zitten?Straphka schreef op 02 april 2004 @ 12:08:
[...]
Ik heb eerst het licht uitgedaan (switch zit vlakbij de plee) en toen ben ik er gewoon langsgesneakt, dus niet via de buitenkant van de trein.
das toch niet te doen?
Eentje kun je eenvoudig uitschakelen door hem te pakken als die op je af komt lopen (mits je het licht uitgedaan hebt).
Die tweede gaat daarna weer rustig zitten lezen en dan kun je er gewoon lang sneaken.
Buitenlangs zien ze me om een of andere reden altijd.
Dit is overigens een van de min-puntjes van de AI.. Als het licht ineens uitgaat, je hoort gestommel van je mede-terrorist en je kunt hem niet meer vinden... dan ga je toch zoeken en niet weer rustig zitten lezen?
Die tweede gaat daarna weer rustig zitten lezen en dan kun je er gewoon lang sneaken.
Dit is overigens een van de min-puntjes van de AI.. Als het licht ineens uitgaat, je hoort gestommel van je mede-terrorist en je kunt hem niet meer vinden... dan ga je toch zoeken en niet weer rustig zitten lezen?
[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 02-04-2004 12:31 ]
De 'leeslampjes' kapot knallen, dan zien ze je niet meerBosmonster schreef op 02 april 2004 @ 12:29:
Eentje kun je eenvoudig uitschakelen door hem te pakken als die op je af komt lopen (mits je het licht uitgedaan hebt).
Angry Rabbit
Anoniem: 30762
Heeft iemand misschien een mooie save game voor mij, die sub marine missie lukt totaal niet en ik wil graag verder 
Multiplayer is trouwens wel erg leuk en lachwekkend
Multiplayer is trouwens wel erg leuk en lachwekkend
Ja, idd het is gelukt, was ff vergeten dat dat ook kon.KingCrash schreef op 02 april 2004 @ 12:32:
[...]
De 'leeslampjes' kapot knallen, dan zien ze je niet meer
ja nu gaan we het helemaal krijgen
ik kan het spel niet spelen
krijg deze melding:
"CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software en restart the game"
ik heb helemaal geen emu software lopen
grrrrr ik wil met mijn 50€ spelen
edit:
alle overbodige services uitgschakeld en nog niks
edit2:
no cd patch gedowned: mazzel ik ga spelen
ik kan het spel niet spelen
krijg deze melding:
"CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software en restart the game"
ik heb helemaal geen emu software lopen
grrrrr ik wil met mijn 50€ spelen
edit:
alle overbodige services uitgschakeld en nog niks
edit2:
no cd patch gedowned: mazzel ik ga spelen

[ Voor 24% gewijzigd door JohnD op 02-04-2004 18:24 ]
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Anoniem: 10565
Ik heb 'm gisteren om 4 uur besteld bij deze site en vanmorgen werd ik door de postbode wakkergebeld (ik was vrijAnoniem: 62022 schreef op 01 april 2004 @ 12:53:
Ik vroeg me af of iemand wist waar ik de nieuwste XboX live starterskit inclusief Splinter Cell: Pandora Tomorrow kon kopen? Ik zie wel op de xbox site dat hij er is maar ik kan hem nog nergens vinden.
Balen was dat ik geen 92 euro cash thuis had, dus kan ik 'm morgen pas ophalen bij het postkantoor.
Kosten zijn daar 84.99 excl. verzendkosten (wat dan weer 5 euro goedkoper is dan de adviesprijs
Check je mail, ik was er net voorbij. Is wel een bestand van 3MB.Anoniem: 30762 schreef op 02 april 2004 @ 12:51:
Heeft iemand misschien een mooie save game voor mij, die sub marine missie lukt totaal niet en ik wil graag verder
Maar waar ben je in die level als je niet verder komt, want ik vondt het een nogal makkelijke level (speel wel op normal). Als iemand je kan verderhelpen dan lijkt me dat beter dan dat je een stuk overslaat.
edit:
Ik had de mail naar het adres in je profile gestuurd, krijg net een mailtje terug: Remote SMTP server has rejected address. Recipient Rejected: Not accepting mail for this account : Account Inactive.
Ik had de mail naar het adres in je profile gestuurd, krijg net een mailtje terug: Remote SMTP server has rejected address. Recipient Rejected: Not accepting mail for this account : Account Inactive.
[ Voor 19% gewijzigd door -db- op 03-04-2004 14:09 ]
Na het installeren van de 1.1 patch, doet mijn multiplayer het niet meer.
Hij blijft vragen om de DVD-Rom
?
Ik heb mijn Alcohol virtual CD-rom al uitgeschakelt (al gebruikte ik het niet).
Maar het blijft nog steeds
Hij blijft vragen om de DVD-Rom
Lol me broertje had dit ook! Goed lezen welke patch je binnen haaltDeX schreef op 04 april 2004 @ 20:17:
Na het installeren van de 1.1 patch, doet mijn multiplayer het niet meer.
Hij blijft vragen om de DVD-Rom?
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Jeej heb het spel nu ook (op de wat minder legale manier
) en wat een juweeltje

• De schaduwen zijn nu echt
. Het hele spel wordt erdoor in een andere sfeer gezet.
• De nieuwe moves zijn echt gruwelijk. Vooral dat aan een buis kunnen hangen met je benen, zodat je je handen vrij hebt om te kunnen schieten
.
• Het commentaar van Fisher is weer echt droog.
-"They have guns"
-"I'm shocked and amazed
"
Dit soort gesprekken krijg je echt steeds. Lachun
• En heeft iemand dit al opgemerkt:

Kijk ff naar het raam net boven het vuur. Het vervormd door de hittegolven
. Dit zijn nou echt leuke details. (en neeh het komt niet door een dooie vidkaart (radeon 9800 pro
) Zo heb je ook chandeliers (je weet wel van die lampen die aan het plafond hangen met van die hele grote lampen. Vroeger waren het kaarsen) die gaan draaien als je tegen ze aan schiet.
/me Notna is weer eens wat tijd kwijt aan Splinter Cell

• De schaduwen zijn nu echt
• De nieuwe moves zijn echt gruwelijk. Vooral dat aan een buis kunnen hangen met je benen, zodat je je handen vrij hebt om te kunnen schieten
• Het commentaar van Fisher is weer echt droog.
-"They have guns"
-"I'm shocked and amazed
Dit soort gesprekken krijg je echt steeds. Lachun
• En heeft iemand dit al opgemerkt:

Kijk ff naar het raam net boven het vuur. Het vervormd door de hittegolven
/me Notna is weer eens wat tijd kwijt aan Splinter Cell
[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 05-04-2004 08:42 ]
Wat ben ik ook:cypress3d schreef op 04 april 2004 @ 23:08:
[...]
Lol me broertje had dit ook! Goed lezen welke patch je binnen haaltJe hebt namelijk de US versie van de patch installed! En je moet natuurlijk de europese hebben

TNX
[edit]
Nee heeft niets uitgemaakt
zelfde kuterror..
Langzamerhand begint het te irriteren.
Zonder die patch kan ik niet online spelen (crash-to-dekstop-bug)
Met die patch ziet ie mij CD rom niet.
En ik kan geen No-cd vinden die het doet
Beetje jammer van Ubi......
[ Voor 32% gewijzigd door DeX op 05-04-2004 10:51 ]
dat probleem heb ik ook, na het installeren van die patch ook die crash to desktop..
Heb daarvoor 1 keer online gespeeld... beetje jammer..
Als je een oplossing vindt! posten he
zal ik ook doen..
Heb daarvoor 1 keer online gespeeld... beetje jammer..
Als je een oplossing vindt! posten he
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Het enige wat ik kan vinden (wel drastischDeX schreef op 05 april 2004 @ 10:12:
[...]
Wat ben ik ook:![]()
TNX
[edit]
zelfde kuterror..
En ik kan geen No-cd vinden die het doet.
• If you have any virtual drive programs such as Alcohol 120%, CloneCD, Nero, etc, completely disable and unmount any virtual drives associated with the program. In some cases, you may need to uninstall the virtual drive software to play the game.
Dit is ook met name voor het probleem dat emulation software gedetect wordt, ook al emuleer je niks
heeft iemand een goede link voor de 1.1 patch? Ik vind alleen maar broken links... zal wel aan mij liggen, maar als iemand mij kan helpen graag!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Even alles opnieuw geinstalleerd. EMEA patch erover en nu doet hij et eindleijk.Notna schreef op 05 april 2004 @ 14:12:
[...]
Het enige wat ik kan vinden (wel drastisch) is het volgende:
• If you have any virtual drive programs such as Alcohol 120%, CloneCD, Nero, etc, completely disable and unmount any virtual drives associated with the program. In some cases, you may need to uninstall the virtual drive software to play the game.
Dit is ook met name voor het probleem dat emulation software gedetect wordt, ook al emuleer je niks
Gelukkig
De hele middag al Mercs het leven zuur maken.
dit probleem heb ik dus ook. en ik heb geen drive emulatie software lopenDeX schreef op 05 april 2004 @ 10:12:
[...]
Wat ben ik ook:![]()
TNX
[edit]
zelfde kuterror..
En ik kan geen No-cd vinden die het doet.
vreselijk irritant. heb de singleplayer uit en ik wil online gamen
edit:
moet ik nu serieus clone CD en Nero eraf gaan gooien om te kunnen gamen
[ Voor 8% gewijzigd door JohnD op 05-04-2004 15:49 ]
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Ik heb twee problemen met deze game:
- Alles gaat werkelijkwaar supersnel. Letterlijk te snel. Net als het doorspoelen van een videoband met beeld (niet zo snel, maar wel dat principe).
- Mijn muis hapert (blijft af en toe ff hangen). Zowel ingame als in het menu.
Ik heb voor beide problemen geen oplossing gevonden bij Ubi of via Google.
Kunnen jullie mij misschien helpen?
Specs:
AMD Athlon64 3200+
Club3D Radeon9800PRO (Catalyst 4.3)
1GB Geheugen
MSI K8T Neo Moederbord
On-board Realtek 5.1 sound
- Alles gaat werkelijkwaar supersnel. Letterlijk te snel. Net als het doorspoelen van een videoband met beeld (niet zo snel, maar wel dat principe).
- Mijn muis hapert (blijft af en toe ff hangen). Zowel ingame als in het menu.
Ik heb voor beide problemen geen oplossing gevonden bij Ubi of via Google.
Kunnen jullie mij misschien helpen?
Specs:
AMD Athlon64 3200+
Club3D Radeon9800PRO (Catalyst 4.3)
1GB Geheugen
MSI K8T Neo Moederbord
On-board Realtek 5.1 sound
Ik wordt helemaal gek.
Ik kan maar niet hosten , Ik gebruik een router (Sweex) en heb ook alle poorten geopend die in de readme staan.
Maar niemand kan nog steeds mn GAME joinen
Whats wrong?
BTW : In DMZ werkt hij wel gewoon maar dat wil ik niet.
Ik kan maar niet hosten , Ik gebruik een router (Sweex) en heb ook alle poorten geopend die in de readme staan.
Maar niemand kan nog steeds mn GAME joinen
Whats wrong?
BTW : In DMZ werkt hij wel gewoon maar dat wil ik niet.
Anoniem: 22473
Ik heb hier het probleem dat als ik single player op wil starten hij meteen crasht naar de desktop....
Vid kaart: Geforce 2 MX 64 MB
allerlaatste nvidia drivers geinstalleerd
had op de site gelezen dat de desktop ook op 32 bits moest staan, werkte ook niet
heb ook de patch geinstalleerd
iemand dit op kunnen lossen?
had op de site gelezen dat de desktop ook op 32 bits moest staan, werkte ook niet
Daar ga je al, een Geforce 2 MXAnoniem: 22473 schreef op 05 april 2004 @ 18:48:
Ik heb hier het probleem dat als ik single player op wil starten hij meteen crasht naar de desktop....
Een geforce 4 mx wordt daarom ook niet ondersteund. Een geforce 4 is eigenlijk een opgevoerde geforce 2 kaart. Wordt dus een nieuwe vidkaart kopen.
(was zowieso als zelfmoord geweest met zo'n kaart.
[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 05-04-2004 20:46 ]
Anoniem: 86074
Gisteren de Xbox versie aangeschaft en het is weer top! Het nieuwe is ook erg goed. Ik zit nog steeds in missie 1, maar ben inmiddels al weer verder. Ik heb MGS2:Substance ook gespeeld, maar ik blijf SC toch de betere stealth game vinden. Het is ook meer gamen/missie dan filmpjes kijken, zit ook een verschil in denk ik :)! Als ik een film wil zien, dan koop/huur ik die wel!
heb m net uitgespeeld..
vond m wel wat kort moet ik zeggen
maar heb dr wel van genoten
vond m wel wat kort moet ik zeggen

maar heb dr wel van genoten
Anoniem: 86074
Ik zit in missie 2 nu, maar Xbox heeft geen lame quicksave, dus is denk ik de spanning iets hoger. Quicksave/load verziekt wat mij betreft juist de spanning in dit soort games, zo worden spellen kort ja :)!
Anoniem: 26590
What's with all the Sony-Ericsson shit
Plaatje
Het lijkt wel of het spel zwaar gesponsored wordt door SE, overal zit het ingebakken, nieuwe manier van marketing zeker...
Neemt niets weg van de speelbaarheid, it rocks!
Fenomeen: Product placement
Plaatje
Het lijkt wel of het spel zwaar gesponsored wordt door SE, overal zit het ingebakken, nieuwe manier van marketing zeker...
Neemt niets weg van de speelbaarheid, it rocks!
Fenomeen: Product placement
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 26590 op 08-04-2004 10:08 ]
Dat was in het vorige deel ook al, maar wat minder opvallend. De OPSAT was toen zgn. van Palm. Dit keer sponsort SonyEricsson de boel en dat valt wat meer op.
Ik vind het iig niet erg. Het maakt het een ietsiepietsie echter, en SE is gewoon top
Ik vind het iig niet erg. Het maakt het een ietsiepietsie echter, en SE is gewoon top
Zijn er nog mensen die het online spelen of niet. Tot nu toe ben ik maar een handje vol NL'ers tegen gekomen. Waar zitten jullie dan zoal (welke lobby) en onder welke naam?
Ik zit meestal in Europe - English (NL is er helaas niet), en als die leeg is zit ik in world.
Onder de naam: DeXTaH
Ik zit meestal in Europe - English (NL is er helaas niet), en als die leeg is zit ik in world.
Onder de naam: DeXTaH
Ff een kleine vraag... tot nu toe heb ik een paar keer alleen de MP mode van SC: PT gespeeld en dat bevalt me wel uitstekend...
Alleen had ik wat vraagjes over de gadgets a.d. spy-kant:
Waar dienen de spy-gadgets voor? Je hebt twee soorten granaten geloof ik, maar ik weet niet precies wat ze doen (1 granaat versplintert alleen maar).
Zou iemand deze dingen kunnen uitleggen (of een verwijzing naar een tutorial o.i.d.?)? Ik heb wel de MP tutorials gespeeld, uiteraard, maar daar komen deze zaken niet a.d. orde...
Waar dienen de spy-gadgets voor? Je hebt twee soorten granaten geloof ik, maar ik weet niet precies wat ze doen (1 granaat versplintert alleen maar).
Zou iemand deze dingen kunnen uitleggen (of een verwijzing naar een tutorial o.i.d.?)? Ik heb wel de MP tutorials gespeeld, uiteraard, maar daar komen deze zaken niet a.d. orde...
Die versplinter grannaat, kan je bij een deur met laser stralen gooien zodat die kapot gaan:) dan alleen nog ff motion detector kapot maken en je kan defusen.eduardtee schreef op 07 april 2004 @ 12:55:
Ff een kleine vraag... tot nu toe heb ik een paar keer alleen de MP mode van SC: PT gespeeld en dat bevalt me wel uitstekend...
Die andere is een flashbang die kan je voor een enemy gooien en vervolgens weg sprinten of hem afmaken