Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Ik mis niemandAlex de Groot schreef op 05 juni 2004 @ 21:40:
[...]
Je mist iemand!
Ik als officiële devslet van Omerta 2.1 zal eralles aan doen dat jullie met zoveel mogelijk man kunnen spelen.
* Teckna heeft idd heel goed werk werk gelevert en we hopen dan ook dat onze brothers in crime(het gloednieuwe server kwartet) ook voor ons blijft beheren.
Weet er iemand hier toevallig nog een leuke naam voor één van onze servers? Voor allemaal is ook goed trouwens.
In mijn eerdere posts ben je genoemd
Dat Teckna heel goed werk heeft verricht wil niet wegnemen dat jij onderdoet aan hem. Maar Teckna is best vaak hier en jij wat minder
Pluimpje voor Alex' zijn werk dan maar
Woei een kwartet.
Ik had net een hele boeiende discussie met Capriani erover
Ik kon dit uit hem krijgen: <Capriani> sorry, can't tell you more atm
Specs,welk datacenter? Tell us more......
Hier een aantal uiterst originele namen:
Gotti
Denaro
Zlatanello (sorry moest ff
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
Anoniem: 47692
Hehe, ik zie het alweer, beetje dreigen heMad. schreef op 05 juni 2004 @ 16:10:
[...]
Je noemt me maar wat je wilt maar als je vanavond niet op irc komt dan.........![]()
![]()
GAySpAm (decode)
Ennieweee, ik was maar 1 1/2 uur te laat @irc dus laten we daar niet over gaan zeuren. En zit er nu nog steeds
En oh ja, dat slijmbal was alleen om Zla te zieken, ik ben erg onder de indruk van het werk van alle Omerta mannen
Alex I
Alex II
Alex III
Alex IV
Maar betere voorstellen voor servernamen zijn welkom
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Ja ik dacht eerst nog aan Alex,Moritz en Teckna maar ik dacht dat jullie daar te naief voor waren. Maargoed Alex jij bent een apart gevalAlex de Groot schreef op 06 juni 2004 @ 10:34:
Ik za eigenlijk meer te denken aan:
Alex I
Alex II
Alex III
Alex IV
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
Je doet Capriani te kort...Mad. schreef op 06 juni 2004 @ 16:30:
[...]
Ja ik dacht eerst nog aan Alex,Moritz en Teckna maar ik dacht dat jullie daar te naief voor waren. Maargoed Alex jij bent een apart geval
- Giphart
Wat is dit nu weer?! we hadden toch afgesproken dat hetAlex de Groot schreef op 06 juni 2004 @ 10:34:
Ik za eigenlijk meer te denken aan:
Alex I
Alex II
Alex III
Alex IV
Teckna I
Teckna II
Teckna III
Teckna IV
zou worden? je stelt me wel teleur hoor!
Maargoed, ik kijk wel hoe ze gaan heten
Ik heb Capriani minder meegemaakt dan jullie 3 vandaar.
En Teckna zal wel weer leuke namen verzinnen
Voor mij komt het goed uit maar de meeste mensen vinden het klote.
We hebben ff snel een nieuwe site in elkaar geflanst.
Het forum gaan we ook ff updaten en schoonmaken dan kunnen we met een frisse start aan 2.1 beginnen.
:: www.gotti.tk ::
Laat ook een berichtje achter in het forum of shoutbox
(Mocht .tk brak zijn: http://falcone.fly-host.net/~admin31/gotti/site/design/ )
[ Voor 11% gewijzigd door Mad. op 08-06-2004 22:14 ]
dag voor me vakantie
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Anoniem: 34169
Kan ik dit spel ook eindelijk eens spelen, ik wacht nou al tijden

Volgens mij is dit wel a hell of a lot beter dan DarkFuture, maarja toen ik dat speelde kon ik me hier al niet meer inschrijven
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 09-06-2004 19:09 ]
Same here, maar beter dan dat het in m'n PW week begintdiabyte schreef op 09 juni 2004 @ 20:00:
Lijkt me best wel een grappig spelletje, 25 Juni? Hmm.. dat is wel net voor mijn vakantieDan heb ik 16/17 dagen om iets op te bouwen
Nouja het moet maar dan he
Daarnaast is er ene hoop verandert. Omdat we nog meer geplanned hebben moeten we het hele zaakje ff opschuiven.
Daarnaast zijn de servers nog niet gereed.
- Giphart
Thnx voor de update.Alex de Groot schreef op 12 juni 2004 @ 13:22:
We zijn inmiddels zover dat 50 a 60% van de nieuwe features erin zitten.
Daarnaast is er ene hoop verandert. Omdat we nog meer geplanned hebben moeten we het hele zaakje ff opschuiven.
Daarnaast zijn de servers nog niet gereed.
Ik heb nog een klein requestje:
Zou je op de roadmap site de datum van de laatste update kunnen zetten?
Is wel zo fijn
(http://www.alexiasoft.nl/omerta21/roadmap.htm)
Hier nog een paar picca's van de nieuwe features (allebei clickable):

Anoniem: 92206
Ik kijk in ieder geval hard uit naar 25 juni en hoop dan ook dat ze net als vorige keer wel een paar daagjes te vroeg zijn. Maar geduld is een schone zaak

Anoniem: 52836
Ik ben erg benieuwd wanneer het spel komt, ben benieuwd of de admins zich aan de afgesproken datum kunnen houden en misschien eerder?
Volgens mij zijn ze wel al aardig bezig met de beta te testen...
Laten we hopen dat die snel UP komt want ik heb er veel zin in.
Ik heb er ook weer veel zin hopelijk dat ze 24 juni halen...
Kheb er wel weer zin in, al vond ik het wel lekker om even een lange tijd pauze te hebben van bara
Als je naar de roadmap kijkt dan zou je wel beter wetenlj2000 schreef op 21 juni 2004 @ 17:40:
Nog 3 daagjes te gaan.
Kheb er wel weer zin in, al vond ik het wel lekker om even een lange tijd pauze te hebben van bara
Omerta is h-e-l-e-m-a-a-l gratis........Rambo schreef op 21 juni 2004 @ 23:04:
Gratis online spel? Of moet je geld kopen enzo ...
In vergelijking met andere mob spellen zoals mobstar&mafia.org waarvoor je moet betalen.
Ps waarom denk je dat er zoveel Nederlanders Omerta spelen?
Dat is waar, maar aangezien die roadmap nog op hetzelfde punt staat als 1,5 week geleden (en ik aanneem dat ze niet zolang stilzitten
Maarre, misschien kan teckna of alex hier wat meer duidelijkheid geven?
Niet moet!Mad. schreef op 22 juni 2004 @ 00:51:
[...]
Omerta is h-e-l-e-m-a-a-l gratis........![]()
In vergelijking met andere mob spellen zoals mobstar&mafia.org waarvoor je moet kan betalen.
Bij Omerta zal er in deze versie ook wel iets gebouwd worden, waardoor betalende gebruikers extra features krijgen of een melding op de frontpage of iets dergelijks.

Dat is hun goed recht, maar zo gaat 't wel.
Hmmm, zoiets zit al in Omerta toch?PromWarMachine schreef op 22 juni 2004 @ 08:43:
[...]
Niet moet!
Bij Omerta zal er in deze versie ook wel iets gebouwd worden, waardoor betalende gebruikers extra features krijgen of een melding op de frontpage of iets dergelijks.
Dat is hun goed recht, maar zo gaat 't wel.
Donating accounts hebben alleen geen extra features.
En t zat inderdaad in omerta, maar de functie voor het doneren is eraf gehaald (toch???) omdat er al genoeg donating members waren. De enige manier om het nu nog te krijgen is door een irc bouncer oid te kopen bij fly-host, en daar meer dan 25 dollar uit te geven.
Omdat het een spel is gemaakt door nederlandersMad. schreef op 22 juni 2004 @ 00:51:
[...]
Omerta is h-e-l-e-m-a-a-l gratis........![]()
In vergelijking met andere mob spellen zoals mobstar&mafia.org waarvoor je moet betalen.
Misschien kan je ons iets meer over die bookmaker optie vertellen??
Ben benieuwd
-op een na duurste plane
-25 crimes
- De mogelijkheid om accounts aan te maken (max 1. tegelijk). Dus dupen is niet mogelijk
Maar dit is allemaal een klein bedankje voor hun support.
Maar het is niet zoals bij Mobstar waar donators veel meer opties en features hebben. Spelen zonder betaalde account is daar heel erg moeilijk en bij Omerta is het niet zo.
Daar doelde ik op
dus nog langer wachten..
Prolly komt Omerta pas in september (heb ik gehoord van bronnen
Geen goed nieuws vandaag
ZLAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Doe me dit niet aan man.Mad. schreef op 23 juni 2004 @ 16:51:
Eerst het slechte nieuws:
Prolly komt Omerta pas in september (heb ik gehoord van bronnen)
Geen goed nieuws vandaag
Zeg dat het niet waar is
Wat moet ik deze zomer dan gaan doen?
Je hebt gelijk maar dat zijn geen features in mijn ogen. Is alleen een leuk begin als dank van de Omerta-crew.lj2000 schreef op 22 juni 2004 @ 13:03:
Donating members hebben wel extra features hoor. Ze beginnen met een groter startkapitaal en een dc3, en kunnen snel een nieuwe account krijgen als ze gekilled worden. (alhoewel dat nu denk ik voor iedereen zal gelden, als de nieuwe servers er zijn)
En t zat inderdaad in omerta, maar de functie voor het doneren is eraf gehaald (toch???) omdat er al genoeg donating members waren. De enige manier om het nu nog te krijgen is door een irc bouncer oid te kopen bij fly-host, en daar meer dan 25 dollar uit te geven.
Je kan Omerta wel degelijk prima spelen als je geen donating account hebt, t.o.v. donating accounts is het zeker niet onmogelijk om op een normale manier mee te spelen en toch erg ver te komen.
Een ander spel.Anoniem: 47692 schreef op 23 juni 2004 @ 17:43:
[...]
ZLAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Doe me dit niet aan man.
Zeg dat het niet waar is![]()
Wat moet ik deze zomer dan gaan doen?
[ Voor 7% gewijzigd door BeZaX op 23-06-2004 21:08 ]
Nee, zal niet gaan.
Elleon is een die hard Omerta speler
Jep, het is Omerta met de oude garde of anders nixMad. schreef op 24 juni 2004 @ 17:00:
[...]
Nee, zal niet gaan.
Gotti is namelijk De Shit op kansloosjetijdverdoen gebied
Elleon denkt ik ga ook maar met de jeugd mee door een paar loze kreten te slaan.Anoniem: 47692 schreef op 24 juni 2004 @ 22:46:
[...]
Jep, het is Omerta met de oude garde of anders nix![]()
Gotti is namelijk De Shit op kansloosjetijdverdoen gebied
De Shit

Excuus, ik bedoelde De bomMad. schreef op 24 juni 2004 @ 23:20:
[...]
Elleon denkt ik ga ook maar met de jeugd mee door een paar loze kreten te slaan.
De Shit [afbeelding]
* Anoniem: 47692 kan het af en toe echt niet meer bijhouden op zijn leeftijd

(en ja ik ben een xpert; zie rechtsonder
[ Voor 10% gewijzigd door Mad. op 25-06-2004 14:55 ]
LOL ZlaMad. schreef op 25 juni 2004 @ 14:54:
Elleonrojo vroeger:
[afbeelding]
(en ja ik ben een xpert; zie rechtsonder)
Hoe wist je dat nou weer ?!

Everything is possible, until it's not.
Ik ben ook een die hard speler sinds ik Omerta ken... Met Omerta 2.0 was ik minder 2 maanden 100% Chief. Op het laatst stond ik 89 voor dat de deathmatch begon. Ik heb mij direct opgeoffert om de Don van Squad een kopje kleiner te maken.Mad. schreef op 24 juni 2004 @ 17:00:
[...]
Nee, zal niet gaan.
Toen jij begon te spelen waren wij al een paar maanden die hardBeZaX schreef op 27 juni 2004 @ 11:07:
[...]
Ik ben ook een die hard speler sinds ik Omerta ken... Met Omerta 2.0 was ik minder 2 maanden 100% Chief. Op het laatst stond ik 89 voor dat de deathmatch begon. Ik heb mij direct opgeoffert om de Don van Squad een kopje kleiner te maken.![]()
Ik en elleon spelen al sinds het begin (september 2003)
anders kunnne we w88 tot 2006, er is nix veranderd in een maand ofzo
[ Voor 23% gewijzigd door XyS op 27-06-2004 20:14 ]
Hehe, dat waren nog eens tijdenMad. schreef op 27 juni 2004 @ 19:29:
[...]
Toen jij begon te spelen waren wij al een paar maanden die hard
Ik en elleon spelen al sinds het begin (september 2003)
September 2003, zolang al..... wat een tijd heeft daar ingezeten
Maar goed zelfs tijdens resets is het leuk om op een willekeurig moment ff op irc binnen te wandelen en te constateren dat de echte die hards altijd wel aanwezig zijn
Omdat je een die hard mattie van me bent krijg je misschien binnenkort een gmail account van meAnoniem: 47692 schreef op 27 juni 2004 @ 20:45:
[...]
Hehe, dat waren nog eens tijden![]()
September 2003, zolang al..... wat een tijd heeft daar ingezeten![]()
Maar goed zelfs tijdens resets is het leuk om op een willekeurig moment ff op irc binnen te wandelen en te constateren dat de echte die hards altijd wel aanwezig zijn
ik krijg soms het idee dat die admins of weet ik veel wie allemaal van omerta zelf teveel op irc zitten, en niet genoeg programmeren, zodat wij de komende 6 maanden nog geen omerta te zien zullen krijgenAnoniem: 47692 schreef op 27 juni 2004 @ 20:45:
[...]
Hehe, dat waren nog eens tijden![]()
September 2003, zolang al..... wat een tijd heeft daar ingezeten![]()
Het is en blijft een hobby. En je moet altijd +3 maanden doen bij de geplande dataSpiffyClaptrap schreef op 28 juni 2004 @ 22:55:
[...]
ik krijg soms het idee dat die admins of weet ik veel wie allemaal van omerta zelf teveel op irc zitten, en niet genoeg programmeren, zodat wij de komende 6 maanden nog geen omerta te zien zullen krijgen
Misschien ??Mad. schreef op 27 juni 2004 @ 23:05:
[...]
Omdat je een die hard mattie van me bent krijg je misschien binnenkort een gmail account van me

De admins hebben vaak ook andere dingen, en op irc zitten ze ook altijd wel ja, maar het coden is toch echt wel de bedoeling dat de deadline nu wel wordt gehaaldSpiffyClaptrap schreef op 28 juni 2004 @ 22:55:
[...]
ik krijg soms het idee dat die admins of weet ik veel wie allemaal van omerta zelf teveel op irc zitten, en niet genoeg programmeren, zodat wij de komende 6 maanden nog geen omerta te zien zullen krijgen
[ Voor 5% gewijzigd door Teckna op 30-06-2004 00:49 ]
Maar idd nog paar dagen en dan is het weer zover
Timer staat online zag ik net al.
Dat worden weer paar slapeloze nachten.
Btw. Blackjack Baltimore is mine
Dit begint er toch wel erg veel op te lijken...The estimate launchdate is Sunday, the 4th of July at around 12 o'clock CEST.
OWWW YEAH !!!
[ Voor 79% gewijzigd door BeZaX op 30-06-2004 19:16 ]
de datum is niet veranderd? er is gewoon een +- tijd aan vast gezet?BeZaX schreef op 30 juni 2004 @ 19:15:
damn.... grrr! Naja ik hoop dat dit de laatste datumwijziging word, nog ff en ik ben op vakantie als het begint.
Was eerst 1 juli?Teckna schreef op 30 juni 2004 @ 20:02:
[...]
de datum is niet veranderd? er is gewoon een +- tijd aan vast gezet?
Slave of Thieves
Vet Kewl
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 47692 op 02-07-2004 17:45 . Reden: Ennuh ook "De Shit" trouwens ]
eehm ja....
doen we al 2 sinds het begin van het hele Omerta gebeuren.
Onder de naam: GoTti
Maar dat heb je vast al gelezen
We hebben ook een site: www.gotti.tk
het kan aan mij liggen, maar doet die site het niet?
[ Voor 37% gewijzigd door StickyPoundeZ op 03-07-2004 12:34 ]
Het ligt aan jouSpiffyClaptrap schreef op 03 juli 2004 @ 12:28:
ow lol, ik kende die familie wel maar nooit die link gelegd :D:D
edit:
het kan aan mij liggen, maar doet die site het niet?![]()
Anoniem: 44505
Hij speelt niet meer en heeft ook niemand aan wie hij dit account weg kan geven. Zijn wens dat het naar de vurigste (en eerlijke voeg ik er maar aan toe) Gotti-speler toe gaat, wil ik in vervulling brengen, graag hoor ik van jullie wie dit is, en niet "Ik ik ik" gaan roepen.
Ik ben erg blij over de aanpak voor The Times! Groter, beter, goed georganiseerd! Ik hoop dat het weer een aantal gezellige maanden worden met de The Times Crew!
[ Voor 29% gewijzigd door BeZaX op 03-07-2004 21:21 ]
Weet je dat zeker? Het is inmiddels morgen, en ik krijg een directory listing te zienTeckna schreef op 03 juli 2004 @ 19:25:
euh, zowel donating users als normale users kunnen vanaf morgen gewoon rustig registreren?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 04-07-2004 10:24 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Anders krijg je die shitload in 1 keer om 16:00
We can't tell right now when we're going to be up, we prolly have to reinstall 2 operating systems and reconfigure them
I know you all are very upset that we're postponing AGAIN (although I think that the crew is more upset about it).
At least 2 hours before the exact launch time we will post a message again.
Please have (again) a little patience, and don't message the admins, they're working themselves to death to get you playing the game tonight!
[ Voor 13% gewijzigd door BeZaX op 04-07-2004 16:04 ]
DuhMuddyMagical schreef op 04 juli 2004 @ 17:37:
ik krijg nu al een 403 Forbidden.......
Hopelijk vanavond nog...
Anoniem: 92206
Dit topic is gesloten.