Gotti en Outfit zijn broers, dus dat maakt verder niet uitChi3F schreef op 16 maart 2004 @ 17:02:
[...]
D'r zijn genoeg mensen die er een hoop lol aan beleven om empty-suits e.d. om te leggen, dus je weet maar nooit...
Ik ben 30% assasin, heb gister de Outfit family gejoind. Wilde eik. Gotti joinen, maar die recruiten niet meer ofzo, dus dan houdt het op...
Anoniem: 82446
Omerta is hartstikke corrupt. Er gebeuren dingen die niet kloppen. Zo is gisteren een family omgelegd en die gozer die Don was heeft binnen 24 weer een local chief met een character dat ie net aangemaakt heeft. Ow ja, en nieuwe characters kunnen helemaal niet aangemaakt worden, er is een ledenstop....
Diezelfde clan is heel toevallig een paar keer gered door een rollback ook. Nou ja, met al die puisterige tienertjes als admin krijg je dat soort dingen. Misschien zie ik ze wel vliegen, maar ik heb het gevoel dat het niet klopt.
Diezelfde clan is heel toevallig een paar keer gered door een rollback ook. Nou ja, met al die puisterige tienertjes als admin krijg je dat soort dingen. Misschien zie ik ze wel vliegen, maar ik heb het gevoel dat het niet klopt.
De clones en backups worden in omerta niet toegestaan. als je het idee hebt dat er iets niet klopt dan kan je een ticket aanmaken bij de need help? button dan wordt alles uitgezocht 
Overigens wil ik mijzelf niet als puisterige tienertje beschouwen. dat even terzijde.
Overigens wil ik mijzelf niet als puisterige tienertje beschouwen. dat even terzijde.
[ Voor 20% gewijzigd door Teckna op 18-03-2004 12:01 ]
Je bedoelt Davinnie neem ik aan?
Inderdaad een curieuze gang van zaken, d'r kloppen een paar dingen heel erg niet...
Daar komt bij dat het echt ubertraag is de laatste tijd, echt zonde vind ik dat.
Maar goed ik blijf wel spelen, tis leuk tijdverdrijf
Inderdaad een curieuze gang van zaken, d'r kloppen een paar dingen heel erg niet...
Daar komt bij dat het echt ubertraag is de laatste tijd, echt zonde vind ik dat.
Maar goed ik blijf wel spelen, tis leuk tijdverdrijf
PSN: Arienix
Anoniem: 82446
User: Davka | Add to your friends list
--------------------------------------------------------------------------------
Rank: Local Chief
--------------------------------------------------------------------------------
Status: Alive
Family: None
Wealth: Richer than god
Startdate: 17-03-2004 00:44:34
Quote: Yes im Davinnie do not ask again...
Proud ex-don from the Messina Familia
Gisterenavond was ie al Local Chief..... Als je zelf Local Chief bent (of hoger) heb je wel enig idee hoe vaak je moet klikken om LC te worden. Dat red je niet binnen 24 uur.
Maar goed, hun huidige Don is helpdesk medewerker en veel verder ben ik er niet ingedoken. Vechten tegen de bierkaai werkt toch niet.
Rank: Local Chief
Status: Alive
Family: None
Wealth: Richer than god
Startdate: 17-03-2004 00:44:34
Quote: Yes im Davinnie do not ask again...
Proud ex-don from the Messina Familia
Gisterenavond was ie al Local Chief..... Als je zelf Local Chief bent (of hoger) heb je wel enig idee hoe vaak je moet klikken om LC te worden. Dat red je niet binnen 24 uur.
Maar goed, hun huidige Don is helpdesk medewerker en veel verder ben ik er niet ingedoken. Vechten tegen de bierkaai werkt toch niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 82446 op 18-03-2004 18:50 ]
Omerta is dah bomb 
Ookal geloof ik graag dat er wat glitches in zitten
Ookal geloof ik graag dat er wat glitches in zitten
[ Voor 53% gewijzigd door Sharpe. op 18-03-2004 20:39 ]
Oké
Kleine uitleg benodigd
Davinnie was al langer een gewaardeerd helpdesk-member bij de crew. Nu hij dood is hebben wij hem een nieuwe status gegeven: Profile checker. Om te voorkomen dat iemand direct wordt gekilled hebben we hem wat extra rankpoints gegeven.
Overigens speelt Davinnie niet meer actief!
Owjah...
En Teckna is idd de Teckna, de systeembeheerder van Omerta. En ik... ja ik ben Alex, dat puisterige programmeurtje van Omerta.
Kleine uitleg benodigd
Davinnie was al langer een gewaardeerd helpdesk-member bij de crew. Nu hij dood is hebben wij hem een nieuwe status gegeven: Profile checker. Om te voorkomen dat iemand direct wordt gekilled hebben we hem wat extra rankpoints gegeven.
Overigens speelt Davinnie niet meer actief!
Owjah...
En Teckna is idd de Teckna, de systeembeheerder van Omerta. En ik... ja ik ben Alex, dat puisterige programmeurtje van Omerta.
[ Voor 19% gewijzigd door Alex op 18-03-2004 21:52 ]
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
NOFI - Maar 't is te merken dat je al te veel ervaring hebt met andere text based on-line games. Gangsters wel is gespeeld ?? Een beetje dat idee, maar voor de rest *thumbs up* voor het spel.
... MMORPG Addict.
Anoniem: 76371
hehe, normaal jat ik alleen maar oude en kapotte krotten als in op auto jacht ga, maar dit keer had ik geluk:
Success: you stole a Rolls Royce Phantom III with 15% damage
Success: you stole a Rolls Royce Phantom III with 1% damage
En dat binnen 30 min
Success: you stole a Rolls Royce Phantom III with 15% damage
Success: you stole a Rolls Royce Phantom III with 1% damage
En dat binnen 30 min
Anoniem: 108190
Vooral erg suckie als je gedisconnected word tijdens de voorbereidingen
voor een O.C.

snik snik
[Edit]
Snelheid is wel SUPER
voor een O.C.
snik snik
[Edit]
Snelheid is wel SUPER
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 108190 op 23-03-2004 13:58 ]
Dat zuigt idd behoorlijk... sluit je per ongeluk je venster af, mag je weer gezellig een half uur wachtenthaBeerbuster schreef op 23 maart 2004 @ 13:09:
die nieuwe regel is echt bagger, je kan maar 1 keer per half uur inloggenniet kewl
Anoniem: 103205
hmm, ben net door een of andere loser doodgeschoten. Naja, dan stop ik maar met dit spel. Komt vooral aan op zoveel mogelijk klikken, zit erg weinig strategie in 
Daardoor ook erg weinig uitdaging. Daarbij is de server zo traag als de pest.
Ps:
Klinkt misschien alsof ik heel erg b oos ben, maar dat is niet zo
Daardoor ook erg weinig uitdaging. Daarbij is de server zo traag als de pest.
Ps:
Klinkt misschien alsof ik heel erg b oos ben, maar dat is niet zo

Anoniem: 102406
Ik vind het echt een geweldig spel, te verslavend,(pww verneukt)
Maar het is lachen om met een paar maten een oc te doen. het spel begint nu echt leuk te worden. Ben nu assassin.
Maar het is lachen om met een paar maten een oc te doen. het spel begint nu echt leuk te worden. Ben nu assassin.
Anoniem: 12361
Hoe kan ik gotti fam joinen ??
Ik ben assasin nu!
full protection, alle opties heb ik gekocht!! inc huis en plane
Gr
Ik ben assasin nu!
full protection, alle opties heb ik gekocht!! inc huis en plane
Gr
Anoniem: 57309
Ik ga vandaag ook voor assassin, moet lukken. Dan nog een bp-lincoln en alle defence is aangekocht...
ik kan niet meer inloggen ofzo, iedere keer als ik het probeer, zegt ie dat ik een kwartier moet wachten na de laatste pageview, nu al een uur geleden

Dan moet je ook echt een kwartier wachten, en niet 3x om de 5 minuten proberen... (denk ik)
gister eindelijk gepromoot tot assassin, na weken van klikken 
kan nu eindelijk goed boozen zonder steeds te worden opgepakt
kan nu eindelijk goed boozen zonder steeds te worden opgepakt
auto's stelen gaat hier ook niet altijd goed, meestal komen er bij mij auto's uit met een damage van meer dan 50%. Heel soms onder de 20%.
Zojuist weer een OC gedaan. Winst was niet zo overweldigend als de vorige keer. Deze keer "maar" 800k, tegenover 1,6mln van de vorige keer
Zojuist weer een OC gedaan. Winst was niet zo overweldigend als de vorige keer. Deze keer "maar" 800k, tegenover 1,6mln van de vorige keer
Wanneer kan ik me eigelijk weer aanmelden?
Anoniem: 103205
Nergensatomic frogger schreef op 29 maart 2004 @ 18:10:
Wanneer kan ik me eigelijk weer aanmelden?
Ze accepteren op dit moment geen nieuwe aanmeldingen, dus je zult moeten wachten.
Ik weet wel waar het kan hoorAnoniem: 103205 schreef op 29 maart 2004 @ 18:23:
[...]
Nergens
Ze accepteren op dit moment geen nieuwe aanmeldingen, dus je zult moeten wachten.
Zozo, vandeweek assassin geworden, nu 'al' 14.4%
Je zou zeggen dat het vanaf nu echt niet meer opschiet, ik wil niet weten hoeveel promille je per klik krijgt als je wat ranks hoger zit...
Wel net een DC-3 gekocht, scheelt weer een half uur in reistijd per boozerun... Nu nog een motor en een bp-lincoln, dan zijn we geheel gedekt qua inkopen, nou hopen dat niet een deel van het doel verloren gaat en het in nodeloos klikken verzandt...
Wel net een DC-3 gekocht, scheelt weer een half uur in reistijd per boozerun... Nu nog een motor en een bp-lincoln, dan zijn we geheel gedekt qua inkopen, nou hopen dat niet een deel van het doel verloren gaat en het in nodeloos klikken verzandt...
Die OC's gaan echt nergens over, met exact dezelfde setup (4 LC's, caddy, C4 etc.) haal ik eerst 2.250.000, en net maar 400.000 
Enige verschil is dat de laatste in NY was, waar ik wel vaker slechte OC's meemaak... Erg wazig dus!
Enige verschil is dat de laatste in NY was, waar ik wel vaker slechte OC's meemaak... Erg wazig dus!
mjah, goeie car en ranks geven je alleen een betere kans op een mooie oc profit.
laatst een oc gedaan met nog een andere GF (ik zelf ook GF), en 2 chiefs 100%, en 'maar' 2.010.000 mil. Met zo'n setup (+rr) verwacht je ook wel iets beters
laatst een oc gedaan met nog een andere GF (ik zelf ook GF), en 2 chiefs 100%, en 'maar' 2.010.000 mil. Met zo'n setup (+rr) verwacht je ook wel iets beters
Over setups: ik vraag me af in hoeverre ze echt invloed hebben op de uiteindelijke score, er is mij nml net iets teveel random in het hele spel, zo ook met de % bij crimes/carjacks. Ik heb niet echt de indruk dat er een verdeelsleutel inzit maargoed...
Mijn leukste OC tot nu toe: The organised crime you where part from made $2,380,800.
En dat was met 2 LC's, 2 assassins en een RR
Mijn leukste OC tot nu toe: The organised crime you where part from made $2,380,800.
En dat was met 2 LC's, 2 assassins en een RR
Dit staat beschreven in de FAQ op de site. Zou dus moeten betekenen dat je meer winst maakt met 4 LC's dan met 4 Assissins.Hoe beter je rank, en hoe meer geld er in is gestopt, hoe meer winst je maakt
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 76371 op 30-03-2004 19:08 ]
mja, maar het is wel duidelijk dat hoge ranks geen garantie zijn. Je hebt waarschijnlijk gewoon meer kans.
Als je veel mazzel hebt kan je met 4 assasins dus meer verdienen dan met 4 lc's.
Als je veel mazzel hebt kan je met 4 assasins dus meer verdienen dan met 4 lc's.
Kreeg net dit gezellige en aardige berichtje binnen:
Zou dit misschien te maken hebben met een OC die ik georganiseerd had een tijdje terug?Notification 30-03 @ 16:51:02:
The feds watched you for already a long time. Now they finally caught you doing a crime and the only way not to serve prison for the rest of your life was bribing the police, this has cost you $ 61,044
Zijn er mensen die Car Races en Organized Crimes doen, als ze niet in een crew zitten?
Omdat ik nog steeds niet aan de eisen voldoe om bij de meeste crews te kunnen, ben ik braaf bezig met crimes, boozen van 20 stuks bier/wijn naar palermo/corleone en that's it. Uiteraard steel ik ook auto's.
Hierdoor ben ik nu op 90% soldier, heb ik totaal iets van 1,5 miljoen verdiend, wat nu in een wapen, een vest, een huis, een vliegtuig en een paar bullets zit.
Doe ik iets verkeerd?
Selecteren jullie gewoon een willekeurige naam om mee te racen? Of een crewmate?
Ben benieuwd
Omdat ik nog steeds niet aan de eisen voldoe om bij de meeste crews te kunnen, ben ik braaf bezig met crimes, boozen van 20 stuks bier/wijn naar palermo/corleone en that's it. Uiteraard steel ik ook auto's.
Hierdoor ben ik nu op 90% soldier, heb ik totaal iets van 1,5 miljoen verdiend, wat nu in een wapen, een vest, een huis, een vliegtuig en een paar bullets zit.
Doe ik iets verkeerd?
Selecteren jullie gewoon een willekeurige naam om mee te racen? Of een crewmate?
Ben benieuwd
edit:
Oh ja, de bank en af en toe roulette, ben ik nog vergeten
Oh ja, de bank en af en toe roulette, ben ik nog vergeten
[ Voor 7% gewijzigd door PromWarMachine op 31-03-2004 00:49 ]
[18:53:56] -Global- In ten minutes we will close omerta for a week, this was anounced earlier today, thank you for your understanding.
-
[19:00:29] -Global- Thanks for your understanding, we have now closed the site, we will see you in a week time!
-
[19:13:56] -Global- Because the downtime of omerta we have to reschedule the megalottery to 1 week later (11-04-04), apologies
-
misschien was het dus toch geen 1 april grap?
-
[19:00:29] -Global- Thanks for your understanding, we have now closed the site, we will see you in a week time!
-
[19:13:56] -Global- Because the downtime of omerta we have to reschedule the megalottery to 1 week later (11-04-04), apologies
-
Anoniem: 47692
Das nou juist de grapAnoniem: 76371 schreef op 01 april 2004 @ 20:15:
[18:53:56] -Global- In ten minutes we will close omerta for a week, this was anounced earlier today, thank you for your understanding.
-
-
-
-Global- yeah it was an aprils fool, and yeah most of you knew it, but still
btw, renember it for the poll, It was Teckna who did it!-
Wat een grapjassen
Wat een grapjassen
Krijg nu dit bericht als ik inlog. houden die grappen nou nooit opThis BoX whas H4x0r3d By the A1F Team.
Greetz to
Taraly, Enzi0n, Crash, Ka0s, Nepa, Alpha
Blood for Blood, Tears for Tears, No Fear!
Als je de source bekijkt staat er nog iets in binare code.
[edit]
And Rescept! to all Omerta Coders, and for yo u trying to translate this. And above all, that you where f00led!
[edit]
Stond inmiddels ook al op Omerta zelf
[edit]
And Rescept! to all Omerta Coders, and for yo u trying to translate this. And above all, that you where f00led!
[edit]
Stond inmiddels ook al op Omerta zelf
[ Voor 74% gewijzigd door purge op 01-04-2004 22:31 ]
Na de mislukte OC van gisteren (312K) hebben we nu weer een geslaagde achter de rug (2M) en dat met 2 assassins en 2 soldiers 
Denk dat nu de tijd rijp begint te worden om op zoek te gaan naar een geschikte family, eens kijken wie wat te bieden heeft...
Denk dat nu de tijd rijp begint te worden om op zoek te gaan naar een geschikte family, eens kijken wie wat te bieden heeft...
Ben gister chief geworden, zit nu op 5.73 procent chief
ben lid van de Pazzesco Fam.
#pazzesco
ben lid van de Pazzesco Fam.
#pazzesco
PhD i.o.
ben op dit moment nog assassin, met een rank progress van 73%. hoop dus na dit weekend LC te zijn. al wordt dat nog wel stevig klikken
Anoniem: 12361
Erg leuk spel, zo leuk dat ik regelmatig nachts de wekker zette, om een booze te kunnen doen. Helaas door een onbegrijpelijk crew zijn een maat en ik onze accounts kwijt geraakt. De reden waarom? Het enige wat ik kreeg te horen dat ze me niet konden helpen.
Erg jammer.
We zaten met 2 man boven ingelogd onder het genot van een biertje, mijn kleine broer zat beneden op een eigenaccount ingelogd. Hij is maar 2 x per week bij ons thuis, dus zoveel doet hij er ook niet mee.
Maargoed op begeven moment waren we allemaal dood. We hebbben totaal NIKS fout gegaan. Ik bedenk me nu net wel, wat een aanleiding geweest kon zijn. Een maat van me heeft een OC gedaan (op irc) onder mijn naam op de chat, maar wel afgesproken wat zijn ingame nick was. Uiteindelijk werd de betaling naar mij verstuurd, stom van die gast. en wij hebben zo eerlijk we waren dat geld gewoon naar heb overgemaakt, omdat hij er recht op had en niet ik. De veroorzaker was ook zo netjes om de rente aan hem over te maken, zonder dat hij dus minder geld kreeg.
Kunnen ze niet zien bij de crew op welke ipadressen de accounts zijn aangevraagd? Totaal verschillende ja
Kunnen ze niet zien dat er doordeweeks altijd vanaf de zelfde ips worden ingelogd? en als een maat van me hier biertje komt drinken zo af en toe bij mij inlogged?
erg bizar dat ik op deze manier m`n account kwijt raak, en totaal geen reden krijg.
als een admin dit leest, doe er svp wat aan ... anders spring ik !
Erg jammer.
We zaten met 2 man boven ingelogd onder het genot van een biertje, mijn kleine broer zat beneden op een eigenaccount ingelogd. Hij is maar 2 x per week bij ons thuis, dus zoveel doet hij er ook niet mee.
Maargoed op begeven moment waren we allemaal dood. We hebbben totaal NIKS fout gegaan. Ik bedenk me nu net wel, wat een aanleiding geweest kon zijn. Een maat van me heeft een OC gedaan (op irc) onder mijn naam op de chat, maar wel afgesproken wat zijn ingame nick was. Uiteindelijk werd de betaling naar mij verstuurd, stom van die gast. en wij hebben zo eerlijk we waren dat geld gewoon naar heb overgemaakt, omdat hij er recht op had en niet ik. De veroorzaker was ook zo netjes om de rente aan hem over te maken, zonder dat hij dus minder geld kreeg.
Kunnen ze niet zien bij de crew op welke ipadressen de accounts zijn aangevraagd? Totaal verschillende ja
Kunnen ze niet zien dat er doordeweeks altijd vanaf de zelfde ips worden ingelogd? en als een maat van me hier biertje komt drinken zo af en toe bij mij inlogged?
erg bizar dat ik op deze manier m`n account kwijt raak, en totaal geen reden krijg.
als een admin dit leest, doe er svp wat aan ... anders spring ik !
over een paar minuten de trekking van de mega loterij. Ben zeer benieuwd of ik wat win. de prijzen zijn zeker niet mis te noemen
Nu begin ik het pas echt leuk te vinden. Als je een crew krijgt en wat vrienden om OCs mee te doen of car races, dan begint de fun eigenlijk pas. Nog een paar procent en ik ben local chief...
Ik reageer omdat ik toch even wil melden dat ik ronduit gek word van die clicklimit. Zit je even lekker te gokken, clicklimit. Erg vervelend. Zeker als je niet op 't punt staat een OC te plegen of nog even snel op reis wilt, voor je (IRL) vertrekt.
Kan die limit niet naar 15 ofzo?
Het liefst zou ik hem afgeschaft zien, maar ik begrijp dat brandbreedte ook niet voor niets beschikbaar gesteld kan worden.
Ik reageer omdat ik toch even wil melden dat ik ronduit gek word van die clicklimit. Zit je even lekker te gokken, clicklimit. Erg vervelend. Zeker als je niet op 't punt staat een OC te plegen of nog even snel op reis wilt, voor je (IRL) vertrekt.
Kan die limit niet naar 15 ofzo?
Het liefst zou ik hem afgeschaft zien, maar ik begrijp dat brandbreedte ook niet voor niets beschikbaar gesteld kan worden.
geloof dat de enigste manier om van dat clicklimiet af te komen is, om een zo'n pakket te kopen bij hun host. maar goed, das ook weer zo veel geld.
Zo'n pakket kopen lukt ook niet meer hoor. Ze hadden al genoeg betalende leden, dus ze hebben t gesloten.
Als je een IRC bouncer bij hun host Fly-Host koopt, dan krijg je ook donating status. (Je clicklimit gaat dan naar 40 en je mag altijd een nieuwe account aanmaken als je dood gaat). http://www.fly-host.net/index.php?page=shell/bnc
Anders kun je voor meer info naar #fly-host gaan op irc.barafranca.com
Ik heb het en ben er erg blij mee
Is opzich wel een ideetje ja, maar als ik op #fly-host kijk, zie ik dit staan:YoeY schreef op 09 april 2004 @ 18:30:
Als je een IRC bouncer bij hun host Fly-Host koopt, dan krijg je ook donating status. (Je clicklimit gaat dan naar 40 en je mag altijd een nieuwe account aanmaken als je dood gaat). http://www.fly-host.net/index.php?page=shell/bnc
Get all donating member advantages if you order at www.fly-host.net for at least $25.
Zo'n irc bouncer kost iets van 14 euro per jaar. Dus ik kom niet aan die 25 dollar, om 'donating member advantages' te krijgen
veel nieuwe xtra'tjes bij omerta de laatste tijd. garage en bullet store zijn veranderd.
Vooral de bullet store verandering vind ik prima. kan je teminste zien hoeveel kogels je maximaal kan kopen. alleen de prijzen mogen nog wel wat lager
Vooral de bullet store verandering vind ik prima. kan je teminste zien hoeveel kogels je maximaal kan kopen. alleen de prijzen mogen nog wel wat lager
Anoniem: 55165
hey ik speel het ook nog en ben assasin met 27 000 000 en 200 loten voor de loterij 
ik zoek nog familie voor onderdak zodat ik strax roulette of iets dergelijks kan kopen iemand intresse ?
ik zoek nog familie voor onderdak zodat ik strax roulette of iets dergelijks kan kopen iemand intresse ?
Je kunt als assassin al wel de eerste families joinen maar je kunt beter nog ff wachten tot dat je LC bent, want dan kom je in aan merking tot de betere families.Anoniem: 55165 schreef op 15 april 2004 @ 13:26:
hey ik speel het ook nog en ben assasin met 27 000 000 en 200 loten voor de loterij
tis me vanochtend eindelijk gelukt om Chief te worden. Heeft me nu zo'n maand en 8 dagen gekost om vanaf het hele begin om naar chief op te klimmen 
best een goede prestatie vind ik zelf
best een goede prestatie vind ik zelf
Netjes tijg
. Tis een aardig drukke avond geweest op bara he. Was echt een slagveld. Pericoloso die losvalientes aanviel, en pericoloso en messina die elkaar over en weer aanvielen.
idd, echt veel snap ik er niet van. hoorde alleen dat er behoorlijk wat families zijn gesneuveld
Jah, pericoloso, gambino en losvalientes.
gambino is onder andere door losvalientes gekilled.
losvalientes is gekilled door onder andere pericoloso en ex members van gambino.
pericoloso is weer gekilled door messina. (dit kwam niet omdat losval en gambino gekilled waren, maar dit had een andere reden)
En verder zijn er nog wat vage dingen bezig met coccada (de don hedonista is gekilled), en met corleone.
losvalientes is gekilled door onder andere pericoloso en ex members van gambino.
pericoloso is weer gekilled door messina. (dit kwam niet omdat losval en gambino gekilled waren, maar dit had een andere reden)
En verder zijn er nog wat vage dingen bezig met coccada (de don hedonista is gekilled), en met corleone.
blegh ... is de Gotti clan btw nog steeds van tweakers ?
ik speel niet superveel meer maar ben assasin full protection met veel geld ... ( op de bank dus krijg je toch nie als je me killed
) en ik wil graag in de Gotti clan ik kan flink geld sponoren elke dag van de rente
ik speel niet superveel meer maar ben assasin full protection met veel geld ... ( op de bank dus krijg je toch nie als je me killed
Gambino is door een successor bug afgeschoten door losvalientes. We hebben driemaal gecheckt of de successor klopte en toch was de familie dood toen de don doodging...lj2000 schreef op 20 april 2004 @ 18:48:
Jah, pericoloso, gambino en losvalientes.
Wij pissed, volgende avond om 21:00 losvalientes knallen, samen met pericoloso. Maar een of andere op hol geslagen capo van Pericoloso schoot een capo van Messina => Zij weer niet blij en zijn begonnen Pericolose te schieten. Toen Messina merkte dat veel mensen van pericoloso aan het schieten waren op losvalientes, zijn ze zo vriendelijk gewees om nog even te wachten met het schieten van pericoloso, zodat zij nog een groot deel van hun losvalientes kills hebben kunnen maken. En nu is pericoloso weer boos en gaan ze messina schieten.
[ Voor 14% gewijzigd door Diddle op 21-04-2004 16:52 ]
offtopic:
Hey Deurmat!
Lang niet gezien op irc.........
Greetz Zlatanello
Hey Deurmat!
Lang niet gezien op irc.........
Greetz Zlatanello
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
Ik hou er niet van als mensen gaan advertisen, maar aangezien mensen er toch naar vragen: Vinceremo/Vincermo heeft plek voor assasin+. Ga naar #vincermo.recruiting, of pm tigre of Lrietveld.
GoT leden zijn meer dan welkom
.
p.s. Voor de duidelijkheid, het is geen GoT familie
. Wel een NL familie
GoT leden zijn meer dan welkom
p.s. Voor de duidelijkheid, het is geen GoT familie
mjaaa heb nu al nieuwe familie ... ben de naam alweer vergeten een redelijk nieuwe nog ..
hehehe, wezkaza zeker?
Is de nieuwste. Tis een kindje van vinceremo
pffff registratie is closed
zit ik me nu te vervelen op me werk
zit ik me nu te vervelen op me werk
Opzich ook wel te verwachten hoor. als assasin, moet je met dat soort dingen uitkijken
Anoniem: 104193
Heeft iemand enig idee wanneer ze weer open gaan voor registratie?
Ben nu maar mobstar aan het spelen, alleen daarbij moet je betalen wil je een beetje meer opties hebben(o.a. crew oprichten etc).
Zou iemand het aan een admin kunnen vragen?
Thnx!
Ben nu maar mobstar aan het spelen, alleen daarbij moet je betalen wil je een beetje meer opties hebben(o.a. crew oprichten etc).
Zou iemand het aan een admin kunnen vragen?
Thnx!
waarom nemen ze geen nieuwe spelers meer aan ?
Smiling as the shit comes down...
Ze nemen geen nieuwe spelers aan, omdat de website niet zoveel dataverkeer aan kan hebben, en dus de site heel erg traag wordt. Ik hoor wel steeds geruchten dat de registratie binnenkort weer open zal gaan, alleen weet ik niet wanneer. De admins geven daar ook uit principe geen antwoord op.
Family Coccada is dood en er lijken meer slachtoffers gaan vallen. Weet iemand er meer over? Niet fijn. Ik mis de car crusher nu al

Jah, er zijn veel slachtoffers nu jah. coccada, cassapa, messina, pericoloso, scu enz. enz.
Weet van allemaal ook niet het precieze, maar ben benieuwd of t nog doorgaat.
Medicci probeerd het nu nog eens een keer he
Weet van allemaal ook niet het precieze, maar ben benieuwd of t nog doorgaat.
Medicci probeerd het nu nog eens een keer he
Jup het word steeds drukker nu bij de lijst van: 10 last deaths
Gisteren heb ik opgevangen dat Omerta 2.1 over 2 a 3 weken komt, kweet niet of dit waar is. Afwachten dus...
Owja ben gisteren capo geworden. Eindelijk!
Gisteren heb ik opgevangen dat Omerta 2.1 over 2 a 3 weken komt, kweet niet of dit waar is. Afwachten dus...

Is het een beetje een betrouwbare bron?BeZaX schreef op 05 mei 2004 @ 14:50:
Jup het word steeds drukker nu bij de lijst van: 10 last deaths![]()
Gisteren heb ik opgevangen dat Omerta 2.1 over 2 a 3 weken komt, kweet niet of dit waar is. Afwachten dus...![]()
Er zijn altijd geruchten over, en tot nu toe waren ze allemaal fout
Ik werk voor The Times.... en Alex (admin) wou er nix over zeggen.
[ Voor 6% gewijzigd door BeZaX op 05-05-2004 20:32 ]
Anoniem: 107022
15 juni is inderdaad de bedoeling, maar reken er niet op.
Is ook gewoon te lezen op http://www.barafranca.com/omerta21.html
Is ook gewoon te lezen op http://www.barafranca.com/omerta21.html
Ik ben gewoon dood, opeensBeZaX schreef op 05 mei 2004 @ 14:50:
Jup het word steeds drukker nu bij de lijst van: 10 last deaths![]()
Gisteren heb ik opgevangen dat Omerta 2.1 over 2 a 3 weken komt, kweet niet of dit waar is. Afwachten dus...![]()

Anoniem: 59809
ik heb nu een blackjack, een numbergame, een roulette en een slot machine. kijken hoe lang ik nog leef
Sorry mate, you're dead.Anoniem: 59809 schreef op 17 mei 2004 @ 00:25:
ik heb nu een blackjack, een numbergame, een roulette en een slot machine. kijken hoe lang ik nog leef
Anoniem: 92206
Iemand enig idee of die deadline bij de aankondiging van omerta 2.0 ook gehaald was (als ie er was) en blijven ze je informeren op de site of moet je gewoon 100 keer checken of de registratie al open is.
Ik kan serieus niet wachten
Donating members krijgen een mailtje de dag van tevoren.Anoniem: 92206 schreef op 19 mei 2004 @ 19:05:
Iemand enig idee of die deadline bij de aankondiging van omerta 2.0 ook gehaald was (als ie er was) en blijven ze je informeren op de site of moet je gewoon 100 keer checken of de registratie al open is.
Jah, inderdaad. Kben toch maar gegaan voor 'donating member status', door een bouncer voor irc te kopen. Heeft me aardig wat gekost, maar t is toch wel leuk om te hebben. (die bouncer EN die donating member status
)
Met deadlines op dat punt zijn ze heel stipt.Anoniem: 92206 schreef op 19 mei 2004 @ 19:05:
Oke het forum is geen succes maar dat komt vooral door de brakke server.
Omerta 2 zou iets van 6 januari online gaan maar omdat niemand kon wachten en ze al klaar waren hebben ze m op 5 januari online gedaan.
AlexdeGroot heeft zelfs een maandje vakantie genomen om 2.1 te scripten dus maak je maar geen zorgen over de deadline
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
We hadden een goede server (dual xeon), echter trok deze de grote hoeveelheid mensen simpelweg nietMad. schreef op 01 juni 2004 @ 14:40:
[...]
Met deadlines op dat punt zijn ze heel stipt.
Oke het forum is geen succes maar dat komt vooral door de brakke server.
Omerta 2 zou iets van 6 januari online gaan maar omdat niemand kon wachten en ze al klaar waren hebben ze m op 5 januari online gedaan.
AlexdeGroot heeft zelfs een maandje vakantie genomen om 2.1 te scripten dus maak je maar geen zorgen over de deadline
Ja dat weet ik ook wel TecknaTeckna schreef op 01 juni 2004 @ 22:42:
[...]
We hadden een goede server (dual xeon), echter trok deze de grote hoeveelheid mensen simpelweg nietwel hebben we hopelijk binnenkort een klein legertje. dat moet absoluut schelen
Tuurlijk weet iedereen dat een dual xeon een ggb (ganz geile bak) is maar omdat Omerta zo zwaar is voor de betreffende server is doelde ik op een bagger server.
Omdat ie simpelweg Omerta niet aan kon.
Maar het komt weer helemaal goed met nog betere/server vriendelijke scripting.
En natuurlijk met ons aller vriend Teckna aan het roer van een heus legertje kan het niet misgaan
[ Voor 4% gewijzigd door Mad. op 03-06-2004 17:31 ]
SlijmbalMad. schreef op 03 juni 2004 @ 17:30:
[...]
Maar het komt weer helemaal goed met nog betere/server vriendelijke scripting.
En natuurlijk met ons aller vriend Teckna aan het roer van een heus legertje kan het niet misgaan
Je noemt me maar wat je wilt maar als je vanavond niet op irc komt dan.........
GAySpAm (decode)
Dit topic is gesloten.