Omerta Deel 2

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 12.468 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Rafe/pics/omerta.jpg

Omerta: Live by the Game, Die by the Game:
New York, 29th of August, 1935

A legendary day in the history of the Mafia. All the dons of any importance have come together to show honor to a man. A man, who has been of great influence for to many, who equals Napoleon in intelligence, and matches Stalin in cruelty; a man who was graceful, when the situation permitted him to be graceful, a man who was merciless, when he needed to be merciless. A man with two personalities. A cold-blooded leader, the ‘Capo Di Tutti Capi’, Boss of all Bosses, absolute leader of the Italian Mafia.

His name is Gianluca Barafranca, better known as Don Barafranca. At the respectable age of 69, after 53 years of hard work to expand the family and enlarge our businesses, he has decided to retreat. Born in Montelepre, raised in Little Italy, New York. He joined the local Capo Regime of Ciavolo, a powerful Capo working for Don Marcelo Tuccini, at the age of 16. Climbing up with a vertiginous speed, becoming mobster when he was nearly 18 years old. Like Ciavolo said: “That boy is going to get at to high places,” so Barafranca went. In a short, but bloody vendetta with the rivalising Gilardino-family, Ciavolo got was assassinated and it was Barafranca’s duty to take over the Capo Regime. With only 25 years life-of experience in life, he was the youngest Capo in history. And a promising one. When Tuccini decided to step out and return to Montelepre, Sicilia, to enjoy his last years of life, he gave Barafranca the authority over the Bronx, Brooklyn & Manhattan. As a sign of respect, Barafranca gave his first son the name Marcelo. A year after Marcelo’s birth, Claudio was born, and Barafranca was living the good lifve. Unfortunately, how cruel can life be, Tuccini got was murdered 2 years after his retiremente retreated, in nameon behalf of Don Clemente, an old rival from Miami. This was the first time Barafranca occurred demonstrated his cold-bloodedness. He waited a few years before revenging Tuccini. He got 3 of his best men, Alessandro Tedesco, Fabio Roveto and Gianni Marinella, to infiltrate into Miami’s underground. They became members of the Clemente-family and they got came to know him as a warm, nice man. But business is business, and Tedesco, who climbed up as ato become Capo of Clemente, introduced Barafranca as a possible new connection. After a good conversation and copious dinner in restaurant Lago di Maggiore, owned by Clemente, Clemente was found dead in his mansion.

As Tedesco had power in Miami, he stayed there to enlarge the power and territory of the Barafranca’s. The Don sentded Roveto to Boston and Marinella to Philadelphia, where nobody really was in charge. In By 1911 Barafranca had absolute power over all three city’s. He decided to send Marcelo to Palermo, because he saw Marcelo had a true Mafia-mentality in his eyes, and he had to establish that quality, under supervision of an old friend of Tuccini, Don Bianco. Meanwhile he conquered Las Vegas, Chicago, Baltimore, Detroit, Napoli, Genova & Sicilia, his true homeground. In 1918 he instructed Marcelo to return to New York and set up some connections in Houston. The local boss in Houston, Don Giovane, knew about the name and fame of Don Barafranca, and welcomed Marcelo with great respect. Marcelo created a huge distribution -center in Houston, to supply all the controlled cities with booze, a very lucrative business during Prohibition.

After that, Barafranca expanded his empire. H, which meant he hade acquired complete control in New York, Detroit, Boston, Philadelphia, Baltimore, Chicago, Las Vegas, Miami, Napoli, Genova, & Sicilia, and controlled ing parts of Los Angeles, Houston, Seattle, Vancouver, Orlando, San Francisco & Phoenix., to an enormous size. He stabilized this with trustable Capo’s, and had an , relatively seen, easy way of living. But in 1927, a young, brutal Don, called Fregio, tried to take over the complete south, with by bribing judges & FBI -agents to arrest the local capo’s. Barafrancaa was furious and declared vendetta to the Fregio’s. A hard and bloody war, which endured 4 years, left it’s scars. Claudio Barafranca got was killed in a drive-by, and which plunged Don Barafranca into mourn. With an intelligent and fast tactic, he ended the war, by killing all the Capo’s. 2 of them were brothers of Fregio, one was a nephew. After he invited Fregio for a conversation on neutral ground, he blew up the Fregio -headquarters. No bodies were found. Don Barafranca proved, again, he was the ‘Capo Di Tutti Capi’.

Now, Don Barafranca has decided to divide it’s his empire, because Marcelo stepped out, after the Fregio -vendetta. He is owner of a well-respected bond of banks in Spain, France & Portugal. He left Miami & Baltimore to Tedesco, Roveto got inacquired charge in Philadelphia & Boston. Marinella, the youngest of his 3 highest -rated Capo’s, still has the potential to grow. He received, and got parts of Los Angeles, San Francisco, Houston, Seattle, Phoenix & Vancouver. Bianco’s son, Paolo Bianco, became the boss of Sicilia, except for Palermo. Another old friend, who provided many men in earlier vendetta’s, Don Locatelli, gainedot in control in Napoli & Genova. The parts in Orlando has beenwere given to the local Don, Don Terranova, one of the only rivals left.

This is leaving 5 cities open. The fields, left open for new promising gangsters like yourself. Barafranca hasn’t forgotten how he started, and wants to give new people new chances to conquer. One of those people are you….

Live by the game, die by the game,

Omerta.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mrherman/blank.gif

Wat is Omerta?

Omerta is een online webgame dat zich afspeelt tijden het hoogtij van de Italiaanse maffia in de jaren 30. Je kan geld verdienen door o.a. winkels bestelen, auto's jatten en illegale dingen smokkelen. Als je het goed doet kan je zelfs een misdaadfamilie beginnen en met meerdere mensen georganiseerde misdaad plegen, zoals de stadsbank overvallen.
De site is: http://www.barafranca.com/
Chatten kan op ons IRC channel: irc.tweakers.net #omerta

Mini Starters Guide:

In het begin zal het nog wel eens gebeuren dat je even (paar minuten hooguit) de gevangenis ingaat omdat je wordt opgepakt. Je kan er voor kiezen om je straf uit te zitten (en het begin zijn de straffen niet zo lang dus dit is wel aan te raden), maar je kan je ook vrij kopen. In het begin is het nogal frustrerend, je kansen zijn 0, geen crime lukt, je komt constant in de gevangenis en als je eens wat lukt, verdien je een paar dollar. Maar na een dagje merk je dat je kansen aardig zijn gestegen, en je steeds meer verdient, tot na een paar dagen spelen ineens 60.000 dollar verdient aan het jatten van een auto. Het is dus even doorploeteren in het begin, maar daarna gaat het heel hard. Ook kan je dan drank gaan smokkelen, om het echte grote geld te verdienen.

Het sleutelwoord is dus even doorzetten.

Er zijn ook families, op dit moment al twintig, die ook nog eens een verbond hebben maar als het er meer zijn geworden en ze zijn gegroeid zal er ongetwijfeld oorlog ontstaan, en zullen er slachtoffers gaan vallen, je kan namelijk ook mede-spelers vermoorden. In de test-versie van het spel, die iets van twee weken heeft gedraaid, is dat ook gebeurd en ook nu zijn de eerste doden al gevallen.

[table border=1][tr align=center]
[td align=center bgcolor="#CC230E"]Verdere Info:[/td][/tr][tr][td]
Het eerste deel van dit topic is te vinden op:
Omerta

Voor de rest kan ik nog niet veel toevoegen, daar barafranca.com nog altijd zo d00d is als een... dood iets. :X Maar goed, zodra de boel weer on komt, zal ik zo vlug mogelijk deze post uitbreiden :)[/][/]

Gemaakt door: X-G. Gebaseerd op layout van [rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 5[/rml]. Opmerkingen zijn altijd welkom :). Tekst door: Raff en mede mogelijk gemaakt door m-m.
Nog wat toevoegen aan deze post? Contact me ff dan!!

[ Voor 6% gewijzigd door X-G op 22-02-2004 11:28 ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 11:24

TheFruitNerd

iets met fruit

Iemand enig idee wanneer barafranca.com weer onlijn gaat?
Ik ben verslaafd, dus afkicken is geen pretje 8)7 :P

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
TheFruitNerd schreef op 20 februari 2004 @ 09:28:
Iemand enig idee wanneer barafranca.com weer onlijn gaat?
Ik ben verslaafd, dus afkicken is geen pretje 8)7 :P
Ahj, of a) ze zijn de site aan het moven naar een snellere server (wat best kan)
of b) ze hebben een Database crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Een mede family member was op IRC toen omerta down ging.
[8:24pm] <- Global: omerta down till furter notice. cheaters sucks ass.
Ik heb gehoord dat de server waarschijnlijk tot zaterdag/zondag plat ligt, dus dat is echt erg jammer. Ik hoop iig niet dat ze een reset doen van 2-3 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Nee een reset zou heel funest voor mij zijn.......
En was alweer 20% op weg naar mijn Chief status.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 21-05 14:01
X-G schreef op 20 februari 2004 @ 09:34:
[...]

Ahj, of a) ze zijn de site aan het moven naar een snellere server (wat best kan)
of b) ze hebben een Database crash.
We zitten al op een Dual Xeon machine, en er is geen crash. maar wel veel cheaters. een backup terugzetten gaat gebeuren tot net voor de cheat (overigens wordt er ieder uur een database backup gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 21:33

Maximus

There is no substitute

Hoe kunje nu cheaten bij zon game? [geen request OID]

maar ik vind het gewoon lame.. nu kan ik niet verder ploeteren tot assasin :'(

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

M@ximuS schreef op 20 februari 2004 @ 12:12:
Hoe kunje nu cheaten bij zon game? [geen request OID]

maar ik vind het gewoon lame.. nu kan ik niet verder ploeteren tot assasin :'(
Ik vraag me idd af hoe je kunt cheaten bij dit spel.
Niet dat ik het wil, want dat is gewoon erg lame. Jammer dat de mensen die het spel veel spelen om verder te komen, zoals ik, hier de dupe van zijn.
Cheaters :r :r

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:17

fcs

argh....

weer die cheaters... is de 2de keer alweer...

Hoopelijk hoeven ze niet weer een oude backup terug te plaatssen..
|:( :( :( :( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs

fcs

TheFruitNerd schreef op 20 februari 2004 @ 12:34:
[...]

Ik vraag me idd af hoe je kunt cheaten bij dit spel.
Niet dat ik het wil, want dat is gewoon erg lame. Jammer dat de mensen die het spel veel spelen om verder te komen, zoals ik, hier de dupe van zijn.
Cheaters :r :r
Je schijnt zeer veel geld te kunnen "krijgen". hoe wat waar moet je mij niet vragen....
van mij mogen ze die gasten afschieten,,, :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Hmz, die ts is niet echt up to dat he?
Er staat dat er maar 5 families zijn. Dat zijn er nu iets van 20 :P

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Ik wil dat bara weer online komt... ik wil spelen...

ban die cheaters maar :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IDtenT
  • Niet online
Teckna schreef op 20 februari 2004 @ 11:52:
[...]

We zitten al op een Dual Xeon machine, en er is geen crash. maar wel veel cheaters. een backup terugzetten gaat gebeuren tot net voor de cheat (overigens wordt er ieder uur een database backup gemaakt)
Wanneer was de cheat ongeveer? Dan weet iedereen ook ongeveer hoeveel ze kwijt zijn...

Slave of Thieves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs

fcs

bara moet NU :> online...
verveel me op het werk :+

[ Voor 7% gewijzigd door fcs op 20-02-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

IDtenT schreef op 20 februari 2004 @ 16:16:
[...]

Wanneer was de cheat ongeveer? Dan weet iedereen ook ongeveer hoeveel ze kwijt zijn...
gezellig dan... dan ben ik 3 miljoen kwijt :(

cheaters. ... blegh :r :r

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Hmmm, www.barafranca.com is nog altijd down :/
Ik heb nog ff deel 1 link toegevoegd aan topic, en zodra de boel online komt, ga ik meer info toevoegen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Laatste gerucht:
Omerta komt back online vanavond, en er zal een backup van woensdag geplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
Ehm, het is geen gerucht hoor. Als je naar irc channel #omerta van barafranca gaat, dan krijg je dit bericht te zien:
Topic is 'English only! | Omerta is offline because of some cheaters. ~ Omerta will be back on-line around Sunday evening otherwise monday, most likely. ~'

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:45

Vos

AFCA

is het wel vanwege cheaters? en niet om bepaalde families...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Vos schreef op 22 februari 2004 @ 23:51:
is het wel vanwege cheaters? en niet om bepaalde families...
Geen enkele familie wordt voorgetrokken oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Hoe je ermee kunt cheaten?

Door een bug in het spel te exploiten zoals cheaten in principe altijd gebeurt :)

Waarschijnlijk is iemand toevallig tegen het een of ander aangelopen waardoor hij/zij spontaan heel veel geld kreeg. Als je zoiets dan doorgeeft ben je netjes bezig. Als je het voor eigen gerief gaat misbruiken dan ben je fout bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47692

Nog heel ffies en we kunnen weer :)

Volgens mij gaan we niet zo ver terug dus we hoeven niet al te gedesillusioneerd te zijn.....

Meteen ff kijken of die bug er nog inzit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68243

ik weet dat een vriend van mij vlak voor deze shit iets van 5 families heeft afgemaakt. Een godfather heeft maar 3000 kogels nodig, dus dat had ie ff gedaan en toen ging de game offline :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68243 schreef op 23 februari 2004 @ 12:19:
ik weet dat een vriend van mij vlak voor deze shit iets van 5 families heeft afgemaakt. Een godfather heeft maar 3000 kogels nodig, dus dat had ie ff gedaan en toen ging de game offline :p
Die zal wel gebanned worden dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
en het spel is weer up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helden! _/-\o_

trouwens: spel is niet echt ver teruggezet als ik het zo zie... :)

* Anoniem: 47692 happy

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 47692 op 23-02-2004 13:00 . Reden: zomaar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Waarschijnlijk omdat er nog niet veel mensen zijn die weten dat het weer online is, maar het gaat hier wel retesnel hoor :) Het speelt wel erg lekker zo. Hulde _/-\o_

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

ik kan niet registreren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

De registratie is idd al een poos gesloten.
Er zijn redelijk wat users namelijk :P

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 20:03
Dark Future comes to mind...

Is dit spel hiermee vergelijkbaar? Op DF ben ik wel uitgekeken namelijk :)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103205

wanneer zal het weer mogelijk zijn te regristreren? Is dat bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106029

Woow :D. Volgens mij hebben ze een nieuwe server hoor! Want hij is sneeeeeeeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
nope, maar er zijn maar 625 spelers actief atm. :)

We hosten nog steeds op een dual xeon machine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Voor de liefhebbers, registratie is weer open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Kheb me net geregged, kga nu het spel proberen voor het eerst:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Thnx Techna.. ik ga nu wat onderzoek doen erna :) Voor een betere startpost offcourse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
Weet iemand hoe het nu zit met het kopen van bullets bij de 'local mob'?
-Om de hoeveel tijd komen daar meestal kogels terecht?
-Zijn de prijzen die je daar ziet willekeurig? want je ziet ze steeds schommelen.
-kan je daar alleen maar kogels kopen als je bij een familie zit?
-wat is nu eigenlijk precies het verschil tussen de bf, en de local mob?
-en is het bijvoorbeeld mogelijk dat er geen bullets bij de bf zijn, maar wel bij de local mob?
-ik kwam ook nog dit tegen: There are -200 bullets in this factory

[ Voor 25% gewijzigd door lrietveld op 29-02-2004 22:59 . Reden: Toevoeging ]

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Ik had gehoopt dat barafranca.com nu wel zonder problemen online zou blijven.
Maar helaas, ook nu weer offline :'(
Aan de andere kant, ik mag niet klagen, ik betaal immers niet :P

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
lj2000 schreef op 29 februari 2004 @ 21:21:
Weet iemand hoe het nu zit met het kopen van bullets bij de 'local mob'?
-Om de hoeveel tijd komen daar meestal kogels terecht?
tussen de 60 en 75 minuten komen er weer bullets als ik het goed heb
-Zijn de prijzen die je daar ziet willekeurig? want je ziet ze steeds schommelen.
ja
-kan je daar alleen maar kogels kopen als je bij een familie zit?
nee
-wat is nu eigenlijk precies het verschil tussen de bf, en de local mob?
bf is van een speler die zelf de prijs kan bepalen (meestal 1000 dus :p) en de mob is van niemand.
-en is het bijvoorbeeld mogelijk dat er geen bullets bij de bf zijn, maar wel bij de local mob?
ja, dat staat los van elkaar
-ik kwam ook nog dit tegen: There are -200 bullets in this factory
Ja, dat zie ik ook soms. Ik denk dat dat komt als 2 spelers bijv op hetzelfde moment bullets kopen, dat ze ze dan wel allebij krijgen, maar dat is maar een gokje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Laatst online: 04:37
Ik vind dat er wel ERG veel autos worden gestolen door de Feds. Ik log net in en weer 6 wagens weg:(

Eigenlijk zou dit iets minder ingesteld moeten worden. Ook mijn inbox wordt nu heel erg gespammed en zit gelijk vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

En ze zijn weer up and running.
Het was maar een kleine storing dus :)
Omerta down - Tuesday 02-03 - 11:15 OT
Sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry.

Genovese had some problems with her control-software(Plesk). Plesk was just changing the passwords. We fixed that. And Omerta was back online again after an hour.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916

WEEEHEHHEE

* Anoniem: 45916 probeert net voor de grap ff rob a jeweler met 1 % kans...

SUCCES... you have made 992 dollar out of it

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Joej.. ben nu al ff bezig met testen en bekijken van het spel, en ik vind het spel erug leuk. Alleen jammer dat het soms zo lang duurt voordat je wat meer kunt, maar ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
@ Holycorn: Nog bedankt :).
Volgens mij zijn de maximum kogels die terecht komen bij de local mob omhoog geschroeft. Kon vandaag een keer 3000 kogels kopen, en een keer 2500. Zo gaat het wel snel.
Volgens mij is dat nieuw, want kben nog nooit eerder het tegengekomen dat je meer dan 1000 kogels kon kopen bij de local mob.

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Waarvoor heb je eigenlijk zoveel kogels nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
Om het spel wat spannender te maken ;)

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Hoe werkt het drank smokkelen precies? Als ik bijvoorbeeld in Chicago inkoop, kan ik het dan ergens gegarandeerd voor een hogere prijs verkopen, of moet ik daarmee geluk hebben?
Ik ben nu een associate met 100.000 dollar op zak (na in totaal 4 uur spelen ofzo), is het handig om nu m'n grenzen te verleggen en te gaan smokkelen? :P

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
Een tip:
Kijk even in deel 1 van dit topic. daar zijn de meeste vragen al beantwoord.
maarre, hier heb je een boozesite:
http://home.no.net/sprman/booze.php

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Chi3F schreef op 03 maart 2004 @ 23:25:
Hoe werkt het drank smokkelen precies? Als ik bijvoorbeeld in Chicago inkoop, kan ik het dan ergens gegarandeerd voor een hogere prijs verkopen, of moet ik daarmee geluk hebben?
Ik ben nu een associate met 100.000 dollar op zak (na in totaal 4 uur spelen ofzo), is het handig om nu m'n grenzen te verleggen en te gaan smokkelen? :P
Tjek die link hierboven ^^ effe

Er zijn bepaalde routes die je altijd winst opleveren, gegarandeerd. Zo verdien je geld en zo ga je omhoog in ranking. Je kan een vliegtuig kopen om sneller weer te kunnen reizen.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 04-03-2004 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Het drank smokkelen gaat wel moeizaam, wordt telkens opgepakt als ik het wil kopen/verkopen... ;(

Heb net een Rolls gejat met slechts 15% schade, denk dat ik die maar even ga houden (ook al ben ik veel te laag in rank voor een OC)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
Met die drank moet je ff doorzetten. Als je het goed doet dan kan je aardig wat geld ermee verdienen, en kan je aardig in rank opschieten.
Die rr kan je het beste even in een garage zetten. Dan kan hij niet worden geconfisceerd door de fbi.
En met een rr hoef je je geen zorgen te maken dat je in geen enkele oc komt hoor :). Met een rr is dat niet zo moeilijk.

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:22

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Iemand behoefte aan een account dat al op Local Chief staat? Geld en protection is vrij matig maar ach, het is gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

lj2000 schreef op 04 maart 2004 @ 21:09:
Met die drank moet je ff doorzetten. Als je het goed doet dan kan je aardig wat geld ermee verdienen, en kan je aardig in rank opschieten.
Die rr kan je het beste even in een garage zetten. Dan kan hij niet worden geconfisceerd door de fbi.
En met een rr hoef je je geen zorgen te maken dat je in geen enkele oc komt hoor :). Met een rr is dat niet zo moeilijk.
Is het handig om mee te doen in een OC als mobster, of kan ik beter eerst soldier worden ofzo?
Drank smokkelen gaat een stuk beter nu ik mobster ben, alleen het duurt zo lang voor je weer verder mag reizen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
Hoe hoger je in rank bent, hoe meer kans je hebt dat je een oc binnenkomt.
Ook geld: hoe hoger de rank, hoe hoger de profit. (er zijn her en der een paar knuppels die het daar niet mee eens zijn, maar voor die mensen dit: een oc met 4 empty suits, levert echt wel veeeel minder op dan een oc met 4 chiefs...)
Maarja, om niet teveel uit te wijden, en je vraag te beantwoorden :P:
Als het je als mobster lukt om een oc in te komen, dan moet je dat gewoon doen. Normaal gesproken zal het niet echt makkelijk zijn om een oc binnen te komen, als je mobster bent, maar aangezien je een rr hebt, zal het een stuk makkelijker zijn :).

p.s. Je loopt wel een beetje op je rank vooruit he? Ik zie nu pas dat je nickname chi3f is :D.

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
Nou, hij is weer down hoor. Ik hoop dat het nu niet zolang duurt. De vorige keer duurde een kleine week :(

edit:
Het is gelukkig alweer online

[ Voor 16% gewijzigd door lrietveld op 07-03-2004 11:54 ]

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er al plannen voor GoT Familie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
Ehm. die is er al hoor :)

edit:
Zal ik meteen ff de naam geven :P : Gotti

[ Voor 52% gewijzigd door lrietveld op 08-03-2004 02:19 ]

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:06

Tarin

Just plain weird.

Hehe, m'n licht brakke timer is landelijk bekend gemaakt :)

Tarin in "Omerta"

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ben vandaag geregistreerd, maar kan nog niet veel spelen, wie moet ik (ingame) een mailtje sturen om bij Gotti te komen?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
De meeste families accepteren je pas als je het spel al een tijdje speelt. Als empty suit zal het heeeeel moeilijk zijn om in een fam te komen.
Als je soldier of assasin bent dan gaat het wel wat makkelijker.

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoeY
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-02-2023
Tarin schreef op 08 maart 2004 @ 09:32:
Hehe, m'n licht brakke timer is landelijk bekend gemaakt :)

Tarin in "Omerta"
Ah, die is van jou :)

Top, je hebt er veel aan, zeker als je weer opnieuw begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

lj2000 schreef op 08 maart 2004 @ 16:17:
De meeste families accepteren je pas als je het spel al een tijdje speelt. Als empty suit zal het heeeeel moeilijk zijn om in een fam te komen.
Als je soldier of assasin bent dan gaat het wel wat makkelijker.
Ok, ben nu pickpocker.. dat percentage bij de crimes heb je helemaal niets (0,00% :+ ) aan he? Ik had 98% slagingskans bij die eerste crime en failde nog... en dat heb ik vaker. Kwestie van aanhouden, ik weet 't, heb vaker deze games gedaan :) Dark-future, pimp-war, world of war en meer :)

Is leuk!

Ik doe m'n best om snel Soldier te worden, hoeveel ranks is dat nog?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
Ik denk niet dat die percentages er staan voor de gein hoor :P.
Bij 98% bestaat er altijd nog een kans van 2% op mislukken hoor.

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

lj2000 schreef op 09 maart 2004 @ 01:51:
Ik denk niet dat die percentages er staan voor de gein hoor :P.
Bij 98% bestaat er altijd nog een kans van 2% op mislukken hoor.
volgens mij is het een 2% pakkans

en van de 98% is er een kans dat je veel geld heb, of geen geld heb, maar wel wegkomt

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had 2 keer 99% achter elkaar met een crime en werd beide keren gepakt :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108190

Als je in een familie zit heb je dan minder kans om afgeschoten te worden,
of zitten er andere leuke voordeeltjes aan ?

grtz

-=DDWM=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- Carcrusher (auto's tot kogels maken),
- Capo's krijgen 5% van al je inkomen,
- Mensen killen je minder snel omdat ze bang zijn om afgeslacht te worden.
- Nogiets?

P.s. hij is volgensmij wéér down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 106029 schreef op 10 maart 2004 @ 17:28:
- Carcrusher (auto's tot kogels maken),
- Capo's krijgen 5% van al je inkomen,
- Mensen killen je minder snel omdat ze bang zijn om afgeslacht te worden.
- Nogiets?

P.s. hij is volgensmij wéér down.
Volgens mij ook. Beter Omerta down dan GoT down though :Y)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat moet ik of kan ik doen om bij de enige echte Gotti family te mogen komen ?

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 108190 schreef op 10 maart 2004 @ 18:06:
Wat moet ik of kan ik doen om bij de enige echte Gotti family te mogen komen ?

_/-\o_
Assassin worden en de hoogste protection hebben...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan ga ik nog effetjes doorsparen ;)

thnx

-=DDWM=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Joej... 5% Soldier al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, ik was in drie dagen Assassin en ik ben nu minder gaan spelen, nu ben ik Local Chief 30%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr GAmba
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05-2021

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Kan ik jullie familie ook joinen, mijn nick is : Gar

Ow k zie net dar ik eerst assasin moet worden, nog fkes w8en dus

[ Voor 40% gewijzigd door Mr GAmba op 11-03-2004 17:22 ]

Signature unavailable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76371

ben net ook begonnen met dit spel. ziet er leuk uit. ben na een half uurtje spelen al een rank hoger, ben nu Delivery boy :+
heeft me wel een hoop moeite gekost. Ben talloze keren in de jail beland na een mislukte crime

vind alleen jammer dat de server zo traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

De server is idd extreem traag soms...
Zou het aan de hardware liggen, of aan de internetverbinding?

Anders mogen ze hier op de UT wel een servertje plaatsen hoor.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FF voor iedereen die graag lid wil worden van GOTTI.
Het is inderdaad zo dat je minimaal assassin moet zijn met Full Protection (of een snowboard :+ ), voor die tijd heeft het geen zin om te vragen of je lid kan worden.

Zodra je aan de vereisten voldoet kan je het best een PM sturen aan:

Zackattack Stottocapo
en Fly Consiglieri
PM de Don liever niet, die krijgt al genoeg in zijn inbox ;)

of: beter nog join #gotti.recruiting op irc.barafranca.com (type: !help en iemand komt even met je praten)

GoT-members hebben de voorkeur, maar het is wel zo dat we van je verwachten dat je actief speelt. Mensen die zonder bericht langer dan een week niet online zijn worden uit de fam gekickt. Er zijn genoeg gegadigden om lid te worden dus denk niet dat het wel losloopt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Anoniem: 47692 schreef op 12 maart 2004 @ 10:34:
FF voor iedereen die graag lid wil worden van GOTTI.
Het is inderdaad zo dat je minimaal assassin moet zijn met Full Protection (of een snowboard :+ ), voor die tijd heeft het geen zin om te vragen of je lid kan worden.

Zodra je aan de vereisten voldoet kan je het best een PM sturen aan:

Zackattack (ondergetekende) Stottocapo
en Fly Consiglieri
PM de Don liever niet, die krijgt al genoeg in zijn inbox ;)

of: beter nog join #gotti.recruiting op irc.barafranca.com (type: !help en iemand komt even met je praten)

GoT-members hebben de voorkeur, maar het is wel zo dat we van je verwachten dat je actief speelt. Mensen die zonder bericht langer dan een week niet online zijn worden uit de fam gekickt. Er zijn genoeg gegadigden om lid te worden dus denk niet dat het wel losloopt. >:)
Wordt met full protection 'You have all the protection you could wish for' bedoeld, of moet je ook nog het maximum aantal bodyguards hebben?
In het laatste geval moet ik dan nog even doorsparen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Moet je voor full protection ook dat huis hebben van een miljoen? En meer van die dingen? En het snelste/best beveiligde vliegtuig enzo?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PromWarMachine schreef op 12 maart 2004 @ 11:30:
Moet je voor full protection ook dat huis hebben van een miljoen? En meer van die dingen? En het snelste/best beveiligde vliegtuig enzo?
Full protection betekent alles, dus ook het huis en alle bodyguards...
(bij voorkeur ook nog wat kogeltjes trouwens, iets van 30k is wel voldoende als start ;) )

Wat voor vliegtuig je neemt moet je zelf weten, maakt verder niet uit voor je protection. Ik kan alleen wel aanraden om de duurste te nemen i.v.m. boozeruns :+ Die andere planes heb je eigenlijk geen ruk aan.

Ennuh tot slot: als je wat wil gaan bereiken in de fam na verloop van tijd (bijv Capo) dan is veelvuldige aanwezigheid op ons IRC-chan wel noodzaak. Op IRC worden alle famzaken geregeld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Anoniem: 47692 schreef op 12 maart 2004 @ 11:39:
[...]

Full protection betekent alles, dus ook het huis en alle bodyguards...
(bij voorkeur ook nog wat kogeltjes trouwens, iets van 30k is wel voldoende als start ;) )

Wat voor vliegtuig je neemt moet je zelf weten, maakt verder niet uit voor je protection. Ik kan alleen wel aanraden om de duurste te nemen i.v.m. boozeruns :+ Die andere planes heb je eigenlijk geen ruk aan.

Ennuh tot slot: als je wat wil gaan bereiken in de fam na verloop van tijd (bijv Capo) dan is veelvuldige aanwezigheid op ons IRC-chan wel noodzaak. Op IRC worden alle famzaken geregeld 8)
30K kogels??
Denk je dat 't geld me op de rug groeit ofzo? :D
Naja ik ga wel even sparen dan, wil toch wel graag de family joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Het jammere is dat ik niet elke dag online kan zijn.. anders was ik allang Assasasin, met Full protection en alles erop en eran :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309

Hmz, hier een hooked mobster op 40%

Spelleke eergisteren 'ontdekt' en heb het idee dat het wat teveel van mn tijd in beslag gaat nemen... Vandaag mn eerste OC gedaan wat ons een dik miljoen heeft opgeleverd :D

Heb wel afscheid moeten nemen van mn dmg-free rolls a $99.000 :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 57309 op 12-03-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
You shouldn't steal a car when you're tipsy. Your clumsy behaviour attracted too much spectators to be succesful.Go to your stolen cars
You're still busy searching for a car

Pas begonnen, en ik begin al van dit spel te houden!!

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zojuist mijn allereerste auto weten te stelen :
Success: you stole a Jaguar SS1 with 28% damage
gelijk verkocht voor een bedrag van 14k :D

ben gister avond gepromoveerd tot Associate.
spel begint erg leuk te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm. Ben tot nu toe altijd gearesteerd toen ik wat drank wou inslaan. Rank mobster en zo'n 10 keer geprobeerd. Ligt het aan me rang of is hier iets raars aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat hoort, Booze gaat eerst heeeeeeeel moeilijk.
Ik wordt (Local Chief) ook nog wel is gepakt.

Maargoed... ik heb nu 14 milljoen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

auto's stelen gaat nu stukken beter hier. wordt nog wel vaak opgepakt, maar heb er nu al 4 kunnen stelen :D

Heb van de winst gelijk maar een wapen, een bulletproof vest en 20 bullets gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12361

haha wat is dit ontzettend gaaf !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd, ben gister gepromoveerd tot mobster, en zit nu al op een rank progress van 41% :D
spel is zeer verslavend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Erg leuk spel, heb ff snel het topic doorgebladerd en in de FAQ ervan gekeken, maar het is me nog niet 100% duidelijk. Is het percentage bij de Crimes nou je slaag-kans of de pak-kans ?

[ Voor 3% gewijzigd door CRiMiNaL op 15-03-2004 11:33 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Dat is de slaag kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

hmm heb nu 10 crime attempts en 8 car jack attempts en nog niets gelukt, wordt wel steeds minder opgepakt, en 1 car completely wasted :P

/update

nu 16 en 11 en rank pickpocket, hoe lang gaat dit duren man :X

[ Voor 23% gewijzigd door lex op 15-03-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Thanks, ging het me toen ff afvragen ... stond iets van 65% en ik kwam in jail terecht.

BTW servers zijn wel behoorlijk langzaam s'avonds. Ik hoef echt geen super snelle site. maar dis nog erger dan een 14k4 :/

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

Ik wordt echt constant gepakt door de cops :/ ben pickpocket en zit op 33% progress

/edit

w00t audi gejat met 16% dmg :) gelijk bulletproof vest, .45 colt en een paar bullets gekocht

[ Voor 40% gewijzigd door lex op 16-03-2004 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

thaBeerbuster schreef op 16 maart 2004 @ 11:22:
Ik wordt echt constant gepakt door de cops :/ ben pickpocket en zit op 33% progress

/edit

w00t audi gejat met 16% dmg :) gelijk bulletproof vest, .45 colt en een paar bullets gekocht
Niet die rommel kopen, kost je alleen geld. Ze vallen je toch niet aan, wie wil er nu een pickpocket vermoorden...
En kogels heb je in het begin ook niks aan, of je moet al een pickpocket war beginnen :D

Ik ben 20% chief, maar speel de laatste tijd niet echt veel meer.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 16-03-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Vos schreef op 16 maart 2004 @ 16:45:
[...]

Niet die rommel kopen, kost je alleen geld. Ze vallen je toch niet aan, wie wil er nu een pickpocket vermoorden...
En kogels heb je in het begin ook niks aan, of je moet al een pickpocket war beginnen :D

Ik ben 20% chief, maar speel de laatste tijd niet echt veel meer.
D'r zijn genoeg mensen die er een hoop lol aan beleven om empty-suits e.d. om te leggen, dus je weet maar nooit... :)

Ik ben 30% assasin, heb gister de Outfit family gejoind. Wilde eik. Gotti joinen, maar die recruiten niet meer ofzo, dus dan houdt het op... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol, dan moet je iemand op de hitlist zetten >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

wordt een beetje gestoord hier, ben associate en heb 2 boose deals gedaan al, alleen de derde lukt niet, ben al 6 keer achter elkaar gepakt terwijl ik port probeer te kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

thaBeerbuster schreef op 17 maart 2004 @ 13:15:
wordt een beetje gestoord hier, ben associate en heb 2 boose deals gedaan al, alleen de derde lukt niet, ben al 6 keer achter elkaar gepakt terwijl ik port probeer te kopen :/
Als je mobster bent gaat het een stuk beter.... :)
Maarja het risico blijft, ik zit nu ook weer in jail omdat ik booze wilde verkopen, en ik ben assasin...

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.