Ik zou wel graag bij een familie willen, maar natuurlijk niet bij de eerste de beste, ik wil bij de GOT familie, alleen nog de vraag...is die er ??
Vroeger had je inderdaad minimaal 501 kogels nodig voor KS. Tegenwoordig is het weer compleet anders. Zo had een vriend van mij (als picci) op een picci geschoten met 360 kogels. Die gast die die wou vermoorden was alleen verwond en niet dood. Toch kreeg hij er 0.6% KS bij.sarinsarin schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:15:
Ok, dan probeer ik wel...
Als ik iemand wil omleggen en als dat niet helemaal lukt om te vermoorden, krijg je dan wel moordervaring of alleen als je hem echt vermoord?
En ik las ook ergens dat je een bepaald aantal kogels nodig hebt voor een moord voor je er moordervaring voor krijgt, 5000 of zo?
KS= Killskill
picci = Piccioto (ofzo
Anoniem: 47692
Erm Gotti heeft op dit moment geen Fam.Anoniem: 85611 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 19:35:
Is er nog een familie van GOT?
Ik wil namelijk ook in een familie
Alle diehard leden zitten verspreid over verschillende families
Een klein kickje
Vanmiddag begint rond 14.00 Nederlandse tijd versie 2.2.
Ik weet niet of er hier nog addicts ronddwalen maar je bent gewaarschuwd
Vanmiddag begint rond 14.00 Nederlandse tijd versie 2.2.
Ik weet niet of er hier nog addicts ronddwalen maar je bent gewaarschuwd
Slapende honden bijten niet
Nou ik ben er al op afgekicked iig =)
Ik heb me ook maar geregged voor dit spel en ik ben erg benieuwd naar hoe het gaat lopen. Heb al een paar keer geprobeerd om een auto te jatten maar beland elke keer weer in de cel.. maar ik had al begrepen dat je dit gewoon een aantal keren moet proberen.. Ik probeer eerst maar eens wat geld te verdienen met die "kleine" misdaden
en dan maar kijken hoe het gaat

[ Voor 19% gewijzigd door Qui-Gon Jinn op 10-06-2005 11:10 ]
Anoniem: 131484
ja, wel meer dan een paar keer 
ik zit er iig weer klaar voor !
ik vind het nog wel opvallend leeg op irc, of is iedereen nog aan het slapen om fris te beginnen
ik zit er iig weer klaar voor !
ik vind het nog wel opvallend leeg op irc, of is iedereen nog aan het slapen om fris te beginnen
Zijn er vast een stel aan het slapen nog om een nacht (of 2 ) door te kunnen ranken 
Nu hopen dat we echt om 14.00 beginnen
Nu hopen dat we echt om 14.00 beginnen
zou leuk zijn, ware het niet dat ik gebanned ben
/me dailyleaf is niet zo lief geweest
Mijn post is interessanter dan mijn Sig..
mss je ondertitel even aanpassen 
en terecht dat je bent gebanned, cheaten is een van de laagste dingen die je kan doen
en terecht dat je bent gebanned, cheaten is een van de laagste dingen die je kan doen
dailyleaf schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:28:
zou leuk zijn, ware het niet dat ik gebanned ben
Je hoeft niet meer bang te zijn hoor.
Ik heb het voorlopig wel weer gehad met omerta.
Enige wat ik doe is nog meetings organiseren en langslopen, altijd leuk om door heel nederland omerta-aapjes te zien.
Ik heb het voorlopig wel weer gehad met omerta.
Enige wat ik doe is nog meetings organiseren en langslopen, altijd leuk om door heel nederland omerta-aapjes te zien.
Ik was net lekker bezig... en nou krijg ik inderdaad de melding dat ze er even mee gestopt zijn omdat ze 2.2 aan het installen zijn. Nu maar wachten tot 14.00 uur
en hopen dat ze een keer geen problemen hebben waardoor alles weer een paar dagen wordt uitgesteldQui-Gon Jinn schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:04:
Ik was net lekker bezig... en nou krijg ik inderdaad de melding dat ze er even mee gestopt zijn omdat ze 2.2 aan het installen zijn. Nu maar wachten tot 14.00 uur
zal nu wel niet, ik hoop dat er na de launch geen problemen meer onstaan
bij 2.1 was de site na de launch 4 weken offline, dat hoeft niet nog een keer
bij 2.1 was de site na de launch 4 weken offline, dat hoeft niet nog een keer

Crew kennende zal er na een week wel een reset komen vanwege het grote aantal bugs.
ik speel net een paar uurtjes en ik kan voor m'n gevoel nog wel uren doorspelen... zo verslavend vind ik het nu al. Maar als ze na de update weer zo lang offline zullen blijven dan zou ik dat persoonlijk wel heel jammer vinden. Vind de opzet van dit spel best wel heel erg goed en wil graag verder kunnen spelen. Maar ja dat wil iedereen natuurlijk graag...
Installing Omerta 2.2, back @ 1500 GMT
Dat is dus alweer 1 uur later als gepland gaat dus weer zoals vanouds
Dat is dus alweer 1 uur later als gepland gaat dus weer zoals vanouds
yep.. je hebt gelijk... dat word dus wachten tot 17.00 uur nederlandse tijd...
dat is dan wel weer gunstig dan race ik snel naar huis en dan gaan we rankenQui-Gon Jinn schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:42:
yep.. je hebt gelijk... dat word dus wachten tot 17.00 uur nederlandse tijd...
ze maken er weer eens gezellig potje van daar
Moritz zal wel weer thee over zijn toetsenbord hebben laten vallen
Moritz zal wel weer thee over zijn toetsenbord hebben laten vallen
[ Voor 49% gewijzigd door dailyleaf op 10-06-2005 14:01 ]
Om 17.00 uur ben ik alweer thuis... en dan gaat deze aanstaande pappa weer verder met de baby kamer want die is nu bijna klaar
Nu maar hopen dat we dan aan het begin van de avond weer verder kunnen.
Nu maar hopen dat we dan aan het begin van de avond weer verder kunnen.
Eehm vandaag is de launch?
Doe daar gerust 1/2 weekjes bij
Een reset is in de 2 jaar dat Omerta loopt nog nooit volgens planning gegaan
Doe daar gerust 1/2 weekjes bij
Een reset is in de 2 jaar dat Omerta loopt nog nooit volgens planning gegaan
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
klinkt alsof ik duidelijk NIET weer mee moet gaan doen. Het deadline pushen is zo enorm irritant, dat het omerta voor mij totaal verpest heeft.
(evenals als die 'backups' i.v.m cheaters.. leuk, verdien je in een weekend 2,5 miljoen.. ow ja er waren cheaters --> terug naar vrijdag. hele weekend voor niets geld verdiend..)
(evenals als die 'backups' i.v.m cheaters.. leuk, verdien je in een weekend 2,5 miljoen.. ow ja er waren cheaters --> terug naar vrijdag. hele weekend voor niets geld verdiend..)
Ook leuk, ff van de andere kant uitlichten, vorige week zaterdag 36 uur wakker ivm omerta, afgelopen week in totaal maximaal 16 tot 20 uur geslapen, afgelopen donderdag tot 4 uur snachts gewerkt, afgelopen vrijdag van 9 uur tot het spel live ging alleen maar achter elkaar gewerkt, waarbij ik een collega moest vragen om een broodje te halen bij de broodjeszaak om de hoek, (3 minuten lopen, 5 minuten wachten, 3 minuten teruglopen) omdat ik daar simpelweg geen tijd voor had. ondertussen toen het spel eindelijk live was, meteen een auto in moeten sjeezen omdat ik ook nog een boottrip terug naar nederland moest halen waar ik nu weer even een paar dagen ga uitrusten.Tasma schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:21:
klinkt alsof ik duidelijk NIET weer mee moet gaan doen. Het deadline pushen is zo enorm irritant, dat het omerta voor mij totaal verpest heeft.
Teckna schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:44:
[...]
Ook leuk, ff van de andere kant uitlichten, vorige week zaterdag 36 uur wakker ivm omerta, afgelopen week in totaal maximaal 16 tot 20 uur geslapen, afgelopen donderdag tot 4 uur snachts gewerkt, afgelopen vrijdag van 9 uur tot het spel live ging alleen maar achter elkaar gewerkt, waarbij ik een collega moest vragen om een broodje te halen bij de broodjeszaak om de hoek, (3 minuten lopen, 5 minuten wachten, 3 minuten teruglopen) omdat ik daar simpelweg geen tijd voor had. ondertussen toen het spel eindelijk live was, meteen een auto in moeten sjeezen omdat ik ook nog een boottrip terug naar nederland moest halen waar ik nu weer even een paar dagen ga uitrusten.
altijd plezier om te weten voor wie we dat soort dingen ook alweer doen
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
Vaag... ik had me vorige week vrijdag geregistreerd en nu wilde ik vanmorgen inloggen en nu blijkt m'n profile niet meer te bestaan. Dus nog maar een keer geregistreerd onder dezelfde naam en e-mail adres en dat ging prima. Ben dus maar weer overnieuw begonnen. Nou was dat voor mijn geen ramp want ik had nog 'maar' 8000 op de bank staan. Maar vaag is het wel...
Anoniem: 144095
Het spel is vrijdag avond ge-update naar versie 2.2. Voor die update moest de hele database geleegd worden en opnieuw geinstalleerd worden. Vandaar dat je opnieuw moest regristreren
Getverdegetver, wat is dit voor een spel.
Eerst ben ik mijn account kwijt. En nu was ik eindelijk een beetje verder, ben ik gekilled.. (weet je hoeveel tijd erin zat..)
Piciotto met 55%, kogelvrij vest, pak, motor, auto etc en bodyguard, en in 1 keer dood, hoe kan dat nou?
Maar nou kan ik met een nieuwe naam niet meer aanmelden. En mocht iemand de dader weten die Pjotr heeft gekilled dan wil ik dat toch even weten.
Is er geen Got familie ofzo?
Eerst ben ik mijn account kwijt. En nu was ik eindelijk een beetje verder, ben ik gekilled.. (weet je hoeveel tijd erin zat..)
Piciotto met 55%, kogelvrij vest, pak, motor, auto etc en bodyguard, en in 1 keer dood, hoe kan dat nou?
Maar nou kan ik met een nieuwe naam niet meer aanmelden. En mocht iemand de dader weten die Pjotr heeft gekilled dan wil ik dat toch even weten.
[ Voor 4% gewijzigd door Pjotrik op 17-06-2005 00:08 ]
Dan moet je toch echt iets verkeerds hebben gedaan, of erg veel pech hebben gehad.Pjotrik schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 00:06:
Getverdegetver, wat is dit voor een spel.![]()
Normaal gesproken worden er pas mensen zonder familie gekilldd vanaf thief.
Die zijn tenminste de 500 kogels waard en krijg je nog eens wat killskill voor.
//Edit
En jij denkt veel gedaan te hebben als je piccioto bent
Dat ben je binnen een paar uurtjes al makkelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door dailyleaf op 17-06-2005 08:54 ]
Een paar uurtjes? Dan doe ik zeker wat verkeerd?
Ja hoor piccioto ben je inderdaad binnen no-time. Ik zelf ben nu shoplifter sinds vanmorgen en zit nu al op de 11,2 procent Rang Vordering. Heb je niet toevallig veel geld zitten stelen van andere users? En anders heb je denk ik gewoon heel erg veel pech gehad helaas.
En ja wat betreft een GOT familie. Overal waar ik kijk in Omerta zie ik nergens een familie. Of kijk ik nou verkeerd?
En ja wat betreft een GOT familie. Overal waar ik kijk in Omerta zie ik nergens een familie. Of kijk ik nou verkeerd?
Een familie kan je pas starten als je Local Chief bent.
En aangezien de nieuwe versie pas en week aan de gang is, is er nog geen local chief.
De hoogst rang kan je opvragen door: all users - 2x kliken op rank (sorteren)
of in de .nl versie: Zoek gebruiker - 2x klikken op rang
En aangezien de nieuwe versie pas en week aan de gang is, is er nog geen local chief.
De hoogst rang kan je opvragen door: all users - 2x kliken op rank (sorteren)
of in de .nl versie: Zoek gebruiker - 2x klikken op rang
[ Voor 14% gewijzigd door dailyleaf op 17-06-2005 09:14 ]
zitten jullie op de .com versie of de .nl versie?
Of zijn deze dezelfde???
Of zijn deze dezelfde???
wijze woorden
Zoals ik het nu dus zie zijn er 2 chiefs... dus moet er iemand van GOT dus ook een Chief worden voordat een GOT familie opgericht kan worden.
Welke GOT'ter heeft op dit moment de hoogste ranking dan?
ik probeerde net een auto te stelen... krijg ik de melding "Je was te langzaam, een van de families stal de auto net voor je neus weg"... hoe kan dat nou? er zijn nog helemaal geen families
ik probeerde net een auto te stelen... krijg ik de melding "Je was te langzaam, een van de families stal de auto net voor je neus weg"... hoe kan dat nou? er zijn nog helemaal geen families

[ Voor 35% gewijzigd door Qui-Gon Jinn op 17-06-2005 09:24 ]
Er bestaan 2 versies die langs elkaar lopen.Zosas schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:19:
zitten jullie op de .com versie of de .nl versie?
Of zijn deze dezelfde???
1 is de internationale versie waarbinnen uit veel verschillende talen gekozen kan worden, dit is de www.barafranca.com
Er is ook een speciale 'Dutch only' versie die alleen de keuze heeft uit ee nederlandse taal. Dat is www.barafranca.nl
Ik ben bang dat er geen die-hard omerta-spelers bestaan onder de tweakers.Qui-Gon Jinn schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:21:
Zoals ik het nu dus zie zijn er 2 chiefs... dus moet er iemand van GOT dus ook een Chief worden voordat een GOT familie opgericht kan worden.
Zoals ik met de start van de eerste .nl versie bijvoorbeeld. Binnen 8 dagen Mobster zijn en hele weken aan omerta besteden.
Pas dan kan je iets bereiken, en je moet lef hebben.
Je ziet tegenwoordig steeds vaker dat mensen een hoge rang hebben, veel kogels hebben, alle protectie hebben, maar niet durven te schieten omdat ze bang zijn hun account te verliezen in backfire.
In de vakantie ga ik ranken, kogels halen, en minimaal 3 brugliones neer piefen. Ookal ga ik dood, dan begin ik gewoon weer opnieuw.
ps. Ik speel op de .com versie en ben al delivery boy (ivm stage)
Ik kom niet op het forum:
"not enough information passed trough"
Gevalletje RTFM ?
"not enough information passed trough"
Gevalletje RTFM ?
wijze woorden
Ik kan wel op het forum... weet niet wat er mis is maar hier werkt het gewoon
Anoniem: 107484
Ben al 2 maal gekilled (shoplifter)..geen idee waarom.
Aantal bodyguards, bulletproof pak etc...tja.
Voor mij hoeft Omerta niet meer.
Aantal bodyguards, bulletproof pak etc...tja.
Voor mij hoeft Omerta niet meer.
Wel jammer dat er geen interactie mogelijk is tussen .nl en .com
Ik zit op .nl en heel veel mensen zitten op .com
Ik zit op .nl en heel veel mensen zitten op .com
Je kan op beide versies een account aanmaken en mee spelen.
Dit is geen enkle geval een overtreding van de regel 'duping'.
Dit is geen enkle geval een overtreding van de regel 'duping'.
Ja, maar als je dan in .nl net een beetje ver ben kan je in de andere weer helemaal overnieuw beginnen. En in 2 accounts spelen gaat dan helemaal traag. Tegen de tijd dat jullie versie 3 willen uitbrengen ben ik dan pas shoplifter wat ik nu in 3 dagen voor elkaar heb
dan moet je zelf de keuze maken. .nl of .com
Ik heb de vorige keer .nl gekozen omdat ze dar over begonnen en ik dat het leukste vind. Die eerste week is het een hels karwei om al je zaakjes voor elkaar te krijgen als je erbij wil horen.
Nu heb ik gekozen voor .com omdat beide versies opnieuw begonnen. .com vind ik leuker omdat daar de gehele oude garde zit. Ook alle kwaliteit crew-leden zitten in .com en zijn ook alleen daar werkzaam.
Ik heb de vorige keer .nl gekozen omdat ze dar over begonnen en ik dat het leukste vind. Die eerste week is het een hels karwei om al je zaakjes voor elkaar te krijgen als je erbij wil horen.
Nu heb ik gekozen voor .com omdat beide versies opnieuw begonnen. .com vind ik leuker omdat daar de gehele oude garde zit. Ook alle kwaliteit crew-leden zitten in .com en zijn ook alleen daar werkzaam.
Vroegah.......toen waren er meer dan 50 Gotters die meespeelden.dailyleaf schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 09:29:
Ik ben bang dat er geen die-hard omerta-spelers bestaan onder de tweakers.
Na verloop van tijd zijn er zo'n 10 overgebleven en van die 10 zijn er nu nog maar 3 over ofzo.
* Mad. is een aantal keer de don geweest van de Gotti family
Anoniem: 47692
Hehehe, en inmiddels ben ik ook gekapt mijnheertje MadMad. schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 21:11:
[...]
Vroegah.......toen waren er meer dan 50 Gotters die meespeelden.
Na verloop van tijd zijn er zo'n 10 overgebleven en van die 10 zijn er nu nog maar 3 over ofzo.
* Mad. is een aantal keer de don geweest van de Gotti family
En Volgens mij was Plons geen echte tweakert, dus dan hou je er nog maar 1 over
(maar wie dat ook alweer is
Opa Gotti
OiAnoniem: 47692 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 10:19:
[...]
Hehehe, en inmiddels ben ik ook gekapt mijnheertje Mad
En Volgens mij was Plons geen echte tweakert, dus dan hou je er nog maar 1 over
(maar wie dat ook alweer is)
Opa Gotti

Een jaartje terug heb ik het een half jaar gespeelt en ben met Omerta 2.2 weer opnieuw begonne maar ik vind het allemaal een beetje saai en eentonig.
Omerta is leuk maar niet voor lang...
Omerta is leuk maar niet voor lang...
mensen mensen mensen,
Ga toch lekker bushtarion spelen, daar heb je tenminste nog hersens bij nodig.
Bij Omerta hoef je alleen de grote groene rank-knop te vinden.
* Mad. kijkt naar avatar + usertitledailyleaf schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:00:
mensen mensen mensen,
haha, nooit geweten dat er ook een topic over dit spel was.
ik heb dit spel ook aardig vaak gespeeld, even een history van mij
Omerta 2.1
Bargemanos - Bruglione 40% (Capo of Vincitori)
Bargemanosii - Bruglione 80% (Capo of Vincitori)
Omerta 2.2
5 account = max asso, gekilled wegens rl problemen
Bargemanosii - Bruglione 40% (Capo of Vincitori)
speel nu niet meer, maar het is een leuk spel, zeker als je hoger in rank word en meer invloed krijgt en oorlogen mee kan voeren.
ik heb dit spel ook aardig vaak gespeeld, even een history van mij
Omerta 2.1
Bargemanos - Bruglione 40% (Capo of Vincitori)
Bargemanosii - Bruglione 80% (Capo of Vincitori)
Omerta 2.2
5 account = max asso, gekilled wegens rl problemen
Bargemanosii - Bruglione 40% (Capo of Vincitori)
speel nu niet meer, maar het is een leuk spel, zeker als je hoger in rank word en meer invloed krijgt en oorlogen mee kan voeren.
uhuuummm
Anoniem: 59809
persoonlijk vind ik www.crimeroads.com ook een zeer veelbelovend alternatief voor het slome en vervelend saaie omerta.
Het is een soort omerta, maar dan mooier en met meer opties, en inmiddels al aardig wat users.
Het is een soort omerta, maar dan mooier en met meer opties, en inmiddels al aardig wat users.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 59809 op 11-12-2005 23:52 ]
*schop*
Zijn der nog mensen die de NL versie spelen?
Ben gister net weer begonnen, nu 53% picci
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Anoniem: 111813
Picci rankt traagAngelDust schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:40:
*schop*
Ik ga niet meer terug beginnen hoor, heb er genoeg tijd ingestoken
vertel mij wat
maja, we zijn der zo doorheen
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
En daar zijn we weer...
Ben sinds zaterdag bezig met Omerta. Gaat idd wel een beetje sloom, maar het wel leuk tijdens de kerst....
Ben sinds zaterdag bezig met Omerta. Gaat idd wel een beetje sloom, maar het wel leuk tijdens de kerst....
Lol, dat dit spel nog steeds bestaat! Vroeger heb ik het superveel gespeeld, 2.1 geloof ik.
Ik moet er nu echt niet meer aan denken om dit weer te gaan spelen
Ik moet er nu echt niet meer aan denken om dit weer te gaan spelen
hee
Ik speel het ook!!
Wie nog meeer ?
Ik speel het ook!!
Wie nog meeer ?
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
Nog ff een vraagje:
Weten jullie iets over die detectives?? Ik probeeer zo veel mensen te zoeken. Soms wel in alle steden!!! met 5 detectives, maar NOOIT vind hij iemand!! Hoe kan dit?? Of wat moet ik doen??
Weet iemand het ?
Weten jullie iets over die detectives?? Ik probeeer zo veel mensen te zoeken. Soms wel in alle steden!!! met 5 detectives, maar NOOIT vind hij iemand!! Hoe kan dit?? Of wat moet ik doen??
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
jah die dingen kunne ni zoeke.. met 15 ofzo heb je denkik wle 1 of 2 die em vinden...
lekker duur als je nie weet waar hij zit
ik ook oud speler van 2.1
40ste brug toen ong.
nu vink et maar saai spel, nog wel veel aardige mense waar k mee praat soms op mirc =]
lekker duur als je nie weet waar hij zit
ik ook oud speler van 2.1
40ste brug toen ong.
nu vink et maar saai spel, nog wel veel aardige mense waar k mee praat soms op mirc =]
[ Voor 36% gewijzigd door XyS op 29-12-2005 15:17 ]
Wat vinden jullie van de veranderingen in deze versie?
Anoniem: 126306
Op dit moment is www.barafranca.nl onbereikbaar
Iemand een idee hoe lang dit gaat duren? Al weer bereikbaarWarning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Host 'nl-web' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /home/barafranca/www/mysql.php on line 126
MySQL Error:
There was an error when trying to connect to the Omerta server.
Note: Refreshing this page most of the time works.
Regards,
The Omerta Crew
#1129, Host 'nl-web' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts'.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 126306 op 02-01-2006 17:53 ]
Anoniem: 120284
Na het een keertje gespeeld te hebben, vind ik er gewoon niks meer aan. Leuk voor een uurtje, maar daarna niet meer. Het is gewoon boring. kun je beter gratis Demo spellen gaan spelen.
Hahaha grappig om mijn reply te zien op de 1e pagina.
Ik heb na Omerta een hele tijd nog Mobstar gespeeld, wat ik persoonlijk leuker vond.
Maar goed, ik begin niet meer aan dit soort spellen, aangezien het behoorlijk tijdrovend is
Ik heb na Omerta een hele tijd nog Mobstar gespeeld, wat ik persoonlijk leuker vond.
Maar goed, ik begin niet meer aan dit soort spellen, aangezien het behoorlijk tijdrovend is
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
50% Mobster hiero o/. Na 3 keer dood gaan nog terugkomen o_O....Speel trouwens de .com versie.
Ik ben sinds kort ook weer begonnen. Pff, het is wel anders dan een paar jaar terug..
Speelt er nog iemand, of is het vrijwel dood?
Slave of Thieves
Ik speel nog
assasin 70%
ingame = fozzwor, dont ask why
assasin 70%
ingame = fozzwor, dont ask why

Whehe omerta... Da's lang geleden...
Ik zal eens kijken of het nog wat is. Heb er wel lol aan gehad
Ik zal eens kijken of het nog wat is. Heb er wel lol aan gehad
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
er spelen nog best veel mensen hoor, alhoewel het grootste gedeelte van het GoT groepje al ene jaar of anderhalf weg isIDtenT schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:27:
Ik ben sinds kort ook weer begonnen. Pff, het is wel anders dan een paar jaar terug..
*Probeert dit topic te reanimeren*
Inmiddels is 2.8 er al en er is veel veranderd sinds het begin van 2007, en ik vraag me af of er nog veel GoT'ers mensen omerta spelen. Op 11 december is een reset geweest dus het is nu nog een goed moment om te joinen als je nog ver wil ranken.
M'n ingame is Moarten, ben pickpocket
Inmiddels is 2.8 er al en er is veel veranderd sinds het begin van 2007, en ik vraag me af of er nog veel GoT'ers mensen omerta spelen. Op 11 december is een reset geweest dus het is nu nog een goed moment om te joinen als je nog ver wil ranken.
M'n ingame is Moarten, ben pickpocket
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Ben ook weer eens een servertje aan het meedraaien. Ziet er allemaal net weer wat beter uit sinds 2.1, 2.2 en 2.4Teckna schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 01:26:
[...]
er spelen nog best veel mensen hoor, alhoewel het grootste gedeelte van het GoT groepje al ene jaar of anderhalf weg isvoor andere mensen kan je het beste op irc kijken.
Ik ben ook weer begonnen met het spelletje
zitten jullie al bij familie's?
zitten jullie al bij familie's?
Anoniem: 44492
Na enige tijd toch begonnen met Omerta, en na heel wat klik uurtjes vind ik het spel wel wat hebben. Ik heb nu associate na een weekje spelen en zit rond de 70%, heb nog nooit eerder een versie van Omerta gespeelt maar vind dat het nu aardig gaat
Spel is erg levendig op de irc server vooral, ik zat net 2 dagen in een family -> Corleone, wat gebeurde er vandaag werden ze afgeschoten
Konden we opzoek naar een nieuwe family zit nu bij Falcone, zo zie je maar hoe snel het afgelopen kan zijn met je vele uurtjes klikken.
omg anno 2018 bestaat dit spel nogsteeds 
het omhoogschoppen van een 10 jaar oud topic met dit soort oneliners wordt niet op prijs gesteld.
het omhoogschoppen van een 10 jaar oud topic met dit soort oneliners wordt niet op prijs gesteld.
[ Voor 55% gewijzigd door Geronimous op 03-06-2018 09:18 ]
GruB God
Dit topic is gesloten.