is allemaal maar tekst maar 't is wel veel tekst en heel vaak tekst
Weet iemand dit en wil die't ons meedelen?
Hmmz... dat haal ik net niet met m'n @Home aboOp donderdag 14 december 2000 00:12 schreef RickJansen het volgende:
Volgens mij ligt het zo rond de 1TB/maand..
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
TB = TeraBit? Of TeraByte?Op donderdag 14 december 2000 00:21 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Hmmz... dat haal ik net niet met m'n @Home abo![]()
Terabyte = 1000 GB = 33 GB/dag .. hmm, het is in theorie mogelijk met @home ..
En anders = 1000/8 = 125 GB/maand = dik 4 GB/dag = zeer realistisch
Al is het terabit, 4 GB/dag haal ik niet. Ik heb ook nog een studie/leven en stuphOp donderdag 14 december 2000 00:29 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
TB = TeraBit? Of TeraByte?
Terabyte = 1000 GB = 33 GB/dag .. hmm, het is in theorie mogelijk met @home ..
En anders = 1000/8 = 125 GB/maand = dik 4 GB/dag = zeer realistisch
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
StatBar.nl - @GoT
Verwijderd
Queue roeltOp donderdag 14 december 2000 01:23 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Al is het terabit, 4 GB/dag haal ik niet. Ik heb ook nog een studie/leven en stuph(No offence HlpDsk
)
Njah, maar het probleem is dat de machine die hier thuis staat ook door m'n broertje gebruikt wordt; als die spelletjes wil spelen moet ie rebooten naar Win95 (ik zit zelf altijd in Win2KOp donderdag 14 december 2000 01:28 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Queue roelt
Bovendien is het op school (TU/e) ook heel geschikt om te leechen
StatBar.nl - @GoT
Verwijderd
Ik zit echt niet 4 GB/dag te leechen hoor. Vaak een week niks, en dan eens 2 Gb in een paar uur, mits de FTPz een beetje meewerken.Op donderdag 14 december 2000 01:33 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Njah, maar het probleem is dat de machine die hier thuis staat ook door m'n broertje gebruikt wordt; als die spelletjes wil spelen moet ie rebooten naar Win95 (ik zit zelf altijd in Win2K), dus dag data (jammer dat de meeste pubs niet resumable zijn
). Het ding staat hier gewoon meestal uit als ik er niet ben.
Bovendien is het op school (TU/e) ook heel geschikt om te leechen![]()
PC uit?? Da's niet goed voor je
Ah, dat patroon herken ikOp donderdag 14 december 2000 01:37 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ik zit echt niet 4 GB/dag te leechen hoor. Vaak een week niks, en dan eens 2 Gb in een paar uur, mits de FTPz een beetje meewerken.
* Mr. B. B. heeft (en hoeft) geenPC uit?? Da's niet goed voor je![]()
StatBar.nl - @GoT
Verwijderd
Thou shalt never fully be accepted a true tweaker .. it saddens meOp donderdag 14 december 2000 01:41 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
/me B. heeft (en hoeft) geen![]()
Ah kommop joh ..
Sorry, maar ik vind het gewoon compleet nutteloosOp donderdag 14 december 2000 01:53 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Thou shalt never fully be accepted a true tweaker .. it saddens me
Ah kommop joh ..d'r op
Doe gezellig mee
Maarre, goed nieuws: ik ga op verzoek voor de mensen die wel een
Maar nu ga ik slapen, moet morgen om 9:45 weer op school zijn...
StatBar.nl - @GoT
Koel, errug koelOp donderdag 14 december 2000 01:59 schreef Mr. B. het volgende:
Maarre, goed nieuws: ik ga op verzoek voor de mensen die wel eendraaien in de nieuwe versie van StatBar (zie ook gathering.tweakers.net/showtopic/79029) waarschijnlijk wel een DPC-blokjesteller bouwen
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
dan is het minder snel toegenomen als het aantal pageviews.
Toen t.net nog rond de 100k pagviews zat had het geloof ik 300 GB per maand.. nu 1000 MB per maand, terwijl het # pageviews al op 500k zit
Maar ehm Rick.. kun je geen tellertje maken
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
AMEN
Verbaast me niks dat de server van die 15K rpm schijven nodig heeft.
edit: smiley kwam een beetje verkeerd omdat mijn shift hing.
ieeeepppppp :P
Verwijderd
* IceStorm gaat even schatten... 5000 users x 5 kb icon x 2000 aanvragen = 50.000.000 kb ;):9~
het overgrote deel van die terrabyte (we hebben het hiet toch echt over bytes he jongens?) zal wel uit het geheugen komen hoop'k hoorOp donderdag 14 december 2000 08:59 schreef VROEM! het volgende:
Verbaast me niks dat de server van die 15K rpm schijven nodig heeft.
Anders gaan die diskjes niet lang meegaan
Reken maar uit wat er dan per maand doorheen gaat
Da's overigens wel voor T.net/GoT en Fok! samen, losse statistieken hebben we niet.
Toen we in mei dit jaar bij Rackspace weggingen was het ruim 200 Gb per maand, nu dus het vijfvoudige..dat klopt ongeveer wel met de groei van het aantal pageviews
In dat geval wil ik heel snel icoontje bij vuurwerkOp donderdag 14 december 2000 12:41 schreef Wesley het volgende:
nee...
bij 10 tb gaan we past feesten.
Kun je daar echt komen?? hoe?Ik kwam gister toevallig op mijn @home webspace statistiek page (jaha ).
leuk
If it ain't broken it doesn't have enough features
Naar de 'speciale' @home page gaan (gewoon 'www' intypen in je adresbalkje), @home services----> webspace---> en dan ergens statistieken keizen.. redelijk simpelOp donderdag 14 december 2000 20:54 schreef pim_ het volgende:
[..]
Kun je daar echt komen?? hoe?
Bij 10 terabit al ?
Dat duurt dan niet al te lang meer, aangezien we nu al op 1 Tera-Byte zitten !
[/flauw-modus]
Aannames zijn fataal.
Zo moet het toch echt, inloggen en dan statistiek opvragen.Op vrijdag 15 december 2000 18:10 schreef pim_ het volgende:
Ik krijg een error:'(
https://members-central.home.nl/WebSpace/
1
2
3
4
5
6
7
8
| Totale aantal geslaagde aanvragen: 39,567 Gemiddelde aantal geslaagde aanvragen per dag: 2,826 Totale aantal geslaagde aanvragen voor pagina's: 31 Gemiddelde aantal geslaagde aanvragen voor pagina's per dag: 2 Aantal verschillende bestanden aangevraagd: 20 Onleesbare regels in logbestand: 41 Totale hoeveelheid data verzonden: 788,350 kbytes Gemiddelde hoeveelheid data verzonden per dag: 56,313 kbytes |
Fout
De service is tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later opnieuw.
Foutmelding is DB_CANT_CONNECT [99]. Wilt u melding maken van deze foutmelding als u contact opneemt met Klantenservice