eej Ludachris heb jij je covers al binnen? Kheb ze vandaag besteld, de silver
En jij hebt geen problemen met gprs?
Volgens mij heeft de DF4 Firmware gewoon een zwarte balk met blauw/witte iconen -> http://www.mobile-review.com/review/samsung-e710.shtml
Verwijderd
Ik wil t even horen van de mensen die die DF4 firmwar ehebben!
Ik heb hem wel besteld al..maar mailde die gozer vandaag, zegt ie da thij w8 op de bestelling waar mijn frontje bij zit
dit had ik neit verw8, t zou binnen 10 dagen hebebn, maar zal nu langer duren!
Ga hem er op aanspreken via mail!
EN mijn GPRS werkt prima, echt!
p.s. waar heb je t forntje besteld?
Ik heb hem wel besteld al..maar mailde die gozer vandaag, zegt ie da thij w8 op de bestelling waar mijn frontje bij zit
EN mijn GPRS werkt prima, echt!
p.s. waar heb je t forntje besteld?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 19:57 ]
via deze: nokiacovers@ilse.nl

Bedankt voor je mail. Ik heb van alle covers voor de e710 foto's bijgevoegd. Het zijn foto's van e700's, maar de kleuren zijn hetzelfde. Ze zitten nieuw in plastic en kosten EUR 20,- incl. verzenden.
Vervangen is niet al te moeilijk. Je schroeft de cover open met een torx-6 schroevendraaier en dan is het een kwestie van elk onderdeel stuk voor stuk overzetten naar je nieuwe cover. Als je het maar op je gemak doet kan er weinig misgaan. Heb er helaas geen beschrijving van....
Ik hoor het evt. wel.
MVG,
Brian

T's mij nog niet helemaal duidelijk,heeft iemand MMS nu al juist werken ??? want ik kan nog steeds niks versturen ...:S
I reject your reality and substitute my own!
MMS doet bij mij perfect! Gewoon inloggen bij myvodafone.nl en MMS activeren. Vervolgens je MMS-profiel instellen
Samsung E710
MMS instellingen Vodafone live!
Ga naar menu berichten door op de I te drukken en kies
Scroll naar 12 voor de instellingen en kies
Kies 1 MMS profiel kies
Kies een leeg profiel en geef die de naam MMS
Bij 2 verbindingstype plaats u: http://mmsc.mms.vodafone.nl
Bij beveiliging zet u: niet beveiligd
Bij IP-adres: 192.168.251.150
Bij gebruikersnaam: vodafone
Bij wachtwoord: vodafone
Bij APN: live.vodafone.com
Daarna bent u klaar en kunt u op terug drukken
Bij de unbranded firmware kom je er zo:
5. Berichten - > 2. Multimediabericht -> 7. Berichtprofiel
Samsung E710
MMS instellingen Vodafone live!
Ga naar menu berichten door op de I te drukken en kies
Scroll naar 12 voor de instellingen en kies
Kies 1 MMS profiel kies
Kies een leeg profiel en geef die de naam MMS
Bij 2 verbindingstype plaats u: http://mmsc.mms.vodafone.nl
Bij beveiliging zet u: niet beveiligd
Bij IP-adres: 192.168.251.150
Bij gebruikersnaam: vodafone
Bij wachtwoord: vodafone
Bij APN: live.vodafone.com
Daarna bent u klaar en kunt u op terug drukken
Bij de unbranded firmware kom je er zo:
5. Berichten - > 2. Multimediabericht -> 7. Berichtprofiel
Maar mijn GPRS doet het niet

Ludachris, covers al binnen
Ludachris, covers al binnen
[ Voor 43% gewijzigd door gehlan op 06-07-2004 23:16 ]
Verwijderd
PLEASE!!!
IEMAND met een E710 geckochte ORIGINELE SAMSUNG met de DF4 Firmware!!
Kan iemand van die DF4 firmware op zijn E710 een back-up maken van die firmware en op internet zetten, want dat is de nieuwste!!! en iedr1 wil die natuurlijk hebben ook!!!!
Dus als iemand die die firmware heeft, en ik weet dat sommige op dit forum die firmware hebben!!, dat die dan even een back-up maakt via OPTIFLASH en op internet zet! Of anders via MSN naar mij stuurt ofzo (dan wel ff zeggen tegen me)! Want ik wil die firmware, en ook andere mensen in europa!
Thnx, ik hoor t wel!
IEMAND met een E710 geckochte ORIGINELE SAMSUNG met de DF4 Firmware!!
Kan iemand van die DF4 firmware op zijn E710 een back-up maken van die firmware en op internet zetten, want dat is de nieuwste!!! en iedr1 wil die natuurlijk hebben ook!!!!
Dus als iemand die die firmware heeft, en ik weet dat sommige op dit forum die firmware hebben!!, dat die dan even een back-up maakt via OPTIFLASH en op internet zet! Of anders via MSN naar mij stuurt ofzo (dan wel ff zeggen tegen me)! Want ik wil die firmware, en ook andere mensen in europa!
Thnx, ik hoor t wel!
Verwijderd
weet iemand de reset codes
die je naar het flash moet gebruiken om weer de speletjes tespeelen
b v d perry
die je naar het flash moet gebruiken om weer de speletjes tespeelen
b v d perry
Verwijderd
Ik heb eens een beetje door dit topic lopen bladeren maar want ik wil binnenkort ook een ander toestel gaan aanschaffen.
Ik zit me al een tijdje lekker te maken met de E700 maar nu ik deze E710 zie vind ik die ook wel aardig.
Wat ik me afvraag is dus of het verschil in front display erg storend is?
Ik had namelijk zoiets gelezen van dat het front display van de E710 van mindere kwaliteit is als de E700 die meer kleuren zou hebben.
Is dat erg storend?
Ik zit me al een tijdje lekker te maken met de E700 maar nu ik deze E710 zie vind ik die ook wel aardig.
Wat ik me afvraag is dus of het verschil in front display erg storend is?
Ik had namelijk zoiets gelezen van dat het front display van de E710 van mindere kwaliteit is als de E700 die meer kleuren zou hebben.
Is dat erg storend?
Verwijderd
Ik krijg binnenkort me E710 van vodafone.
Welke firmware kan ik er dan volgens jullie het beste opzetten?
Wat is de nieuwste?
Welke firmware kan ik er dan volgens jullie het beste opzetten?
Wat is de nieuwste?
Verwijderd
wat mij part geeft die voorkant alles in het geel en roze wee r.... nee frontdisplay is niet echt belangrijk vind ik
Verwijderd
In het begin toen ik de E710 net had, d8 ik 'kloteuh, hadden ze niet beter hetzelfde externe scherm erin kunnen plaatsen als de E700, omdat me broertje die had en ik wat meer kleur wilde hebben....'
Maar nu ben k eraan gewend en vindt ik het externe scherm er goed uitzien, (heb de klok v/d E715 erin gezet, ziet er wat leuker uit vindt ik)! Heb ook de Originele Samsung Firmware erop, all1 nog het zilveren frontje binnenkrijgen erop zetten en ik ben zeer tevreden over de pr8ig uitziende E710!! Andere telefoon zou ik niet willen!! (behalve de E800 dan haha)!
Massols!
Maar nu ben k eraan gewend en vindt ik het externe scherm er goed uitzien, (heb de klok v/d E715 erin gezet, ziet er wat leuker uit vindt ik)! Heb ook de Originele Samsung Firmware erop, all1 nog het zilveren frontje binnenkrijgen erop zetten en ik ben zeer tevreden over de pr8ig uitziende E710!! Andere telefoon zou ik niet willen!! (behalve de E800 dan haha)!
Massols!
Verwijderd
Ik zit heel erg te twijfelen of ik een e700 of e710 zal bestellen. Voor de e710 moet ik 100 euro meer betalen.
De e710 heeft wel een aantal extra functies maar of dat 100 euro extra waard is? Iets als caller id vind ik wel erg leuk.
De e710 heeft wel een aantal extra functies maar of dat 100 euro extra waard is? Iets als caller id vind ik wel erg leuk.
Caller ID is op zich wel leuk, maar ja, veel mensen nemen de tel. op door het klepje open te doen. Dan heb je geen eens tijd om te kijken naar de foto. Als je opneemt door op een knopje te drukken ga je ook niet eerst lang kijken. Bij de E600 zie je aan de buitenkant wie er belt.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 17:14:
Ik zit heel erg te twijfelen of ik een e700 of e710 zal bestellen. Voor de e710 moet ik 100 euro meer betalen.
Ik gebruik dat caller ID wel hoor, met mijn E710, maar ik zou er geen 100 euro meer voor neertellen
andere extra functies:Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 17:14:
e710 heeft een flits. dit is enigszins handig, maar nog niet echt geweldig
e710 kan filmpjes opnemen (maar je kunt ze niet van je telefoon halen

Verwijderd
Maar eens goed overnadenken of ik daar 100 euro extra voor over heb.Byte_Me schreef op 08 juli 2004 @ 17:41:
[...]
andere extra functies:
e710 heeft een flits. dit is enigszins handig, maar nog niet echt geweldig
e710 kan filmpjes opnemen (maar je kunt ze niet van je telefoon halen)
Verwijderd
PHP-er haal geen van beide dat is mijn advies wacht nog een maandtje ofzo ik weet heel zeker dat samsung met nieuwere telefoons komt.
Ingeval dat je tog 1 van ze wilt halen dan moet je gaan voor de E710 hier zijn een paar plus punten die die €100 wel waard zijn:
+ Betere Externe beeldscherm (Ziet er netter uit dan die rommelige van de E700)
+ De menus zien er strak uit (Die van de E700 zijn dof en lelijk)
+ De camera is veel scherper
+ Het ondersteund Operator logo's
+ De flip is veel steviger
+ En de middelste knop dient als OK knop.
Ingeval dat je tog 1 van ze wilt halen dan moet je gaan voor de E710 hier zijn een paar plus punten die die €100 wel waard zijn:
Verwijderd
Dit ziet er toch een stuk beter uit voor wat meer geld. Ik moet helaas nu wel 1 nemen want mijn abonnement loopt af en de nieuwe telefoons zullen natuurlijk ook eerst nog een stuk duurder zijn.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 19:59:
PHP-er haal geen van beide dat is mijn advies wacht nog een maandtje ofzo ik weet heel zeker dat samsung met nieuwere telefoons komt.
Eej ludachris heb je je covers nog steeds niet binnen? En waar kan ik die 'mod' van de externe klok van de E715 downloaden? bvd
kan dat irritante geluidje van de camera uit???
Verwijderd
Hoop dat mijn cover met de post vanmorgen binnenkomt..duurt nu wel erggg lang!
Om het geluid van de camera uit te zetten...-> moet je dit http://nmarco.altervista....s/sound_cam_on_off_E5.zip downloaden en met optiflash in je E710 laden, dan is je camerageluid weg!
Om het geluid van de camera uit te zetten...-> moet je dit http://nmarco.altervista....s/sound_cam_on_off_E5.zip downloaden en met optiflash in je E710 laden, dan is je camerageluid weg!
Verwijderd
Heel goed plan, echt!
Super telefoon, vooral als je degene haalt zonder vodafone!! Ik vindt die van mij ook echt zooo toppie! Bijna niets meer van voafone erop, all1 het forntje verwisselen en het is klaar!
Me vriendin en ik waren gsitr btje aan t kloten met onze telefoons, zij heeft de e600, allebei hebben ze dezelfde functies, all1 is de e600 toch meer een vrouwentelefoon vindt ik, en heeft een veel kleiner display, maar wel weer een iets mooier menu vidnt ik en witte statusbalk, en t voordeel is dat de e600 een extern kleurenscherm heeft, is toch wat leuker, maar de E710 is niet voor niets een stuk duurder
Super telefoon, vooral als je degene haalt zonder vodafone!! Ik vindt die van mij ook echt zooo toppie! Bijna niets meer van voafone erop, all1 het forntje verwisselen en het is klaar!
Me vriendin en ik waren gsitr btje aan t kloten met onze telefoons, zij heeft de e600, allebei hebben ze dezelfde functies, all1 is de e600 toch meer een vrouwentelefoon vindt ik, en heeft een veel kleiner display, maar wel weer een iets mooier menu vidnt ik en witte statusbalk, en t voordeel is dat de e600 een extern kleurenscherm heeft, is toch wat leuker, maar de E710 is niet voor niets een stuk duurder
Verwijderd
k heb trouwens jajah, een background animation van de D410 afgehaald, aangepast en in de E10 geladen! Deze nieuwe animation replaced de Zwemmende Schildpas animation!
Zie maar of je hem mooi vindT!
Ik vidnt hem zalf echt super mooie screensaver!! hier de links voor de nieuwe animation en de originele om hem weer normaal terug te plaatsen! (rechtsklikken en dan 'opslaan als') laad hem in je phone met optiflash!
http://www.geocities.com/...24a/WindD410Animation.zip
http://www.geocities.com/...710DE5TurtleAnimation.zip
Zeg maar wat je ervan vindt!
Zie maar of je hem mooi vindT!
Ik vidnt hem zalf echt super mooie screensaver!! hier de links voor de nieuwe animation en de originele om hem weer normaal terug te plaatsen! (rechtsklikken en dan 'opslaan als') laad hem in je phone met optiflash!
http://www.geocities.com/...24a/WindD410Animation.zip
http://www.geocities.com/...710DE5TurtleAnimation.zip
Zeg maar wat je ervan vindt!
Verwijderd
stomme vraag; hoe krijg ik foto's van m'n mobiel? heb n datakabel, EasyStudio PIMS&file manager/image editor en Easy GPRS 2,1 die m'n mobiel nie ziet (de rest wel)
tnQ
tnQ
Verwijderd
Hey..!!
Ik heb een vraagje mbt tot de PIMS & File manager software. Met infraroodpoort verbind ik mijn e710 met m'n laptop en dan laad de pc alle gegevens uit m'n tel into de pc, maar hij kapt bij het laden van smsjes en zo dan krijg ik de melding: "kan berichten niet ophalen" en dan loopt hij zo goed als vast! Hij laad dan niks meer ! WEet iemand hoe ik dit kan verhelpen anders kan ik geen beltonen en zo laden into m'n tel!!
Alvast super bedankt!!
Groeten Robbert
Ik heb een vraagje mbt tot de PIMS & File manager software. Met infraroodpoort verbind ik mijn e710 met m'n laptop en dan laad de pc alle gegevens uit m'n tel into de pc, maar hij kapt bij het laden van smsjes en zo dan krijg ik de melding: "kan berichten niet ophalen" en dan loopt hij zo goed als vast! Hij laad dan niks meer ! WEet iemand hoe ik dit kan verhelpen anders kan ik geen beltonen en zo laden into m'n tel!!
Alvast super bedankt!!
Groeten Robbert
Verwijderd
Ik heb een e710 besteld via internet en hoop dat de postbode ook op zaterdag pakjes afleverd
. Ben erg benieuwd hoe hij precies werkt en hoop dat het me bevalt.
Verwijderd
Ik heb een probleempje met het uitpakken van de firmware van de E710 (de originele non-olympic versie). Elke keer zegt hij dat er een CRC error inzit. Ik heb al meerdere versies van winrar gebruikt, zelfs de nieuwe beta versie.
Wie kan mij een goede link geven of een tip, waardoor ik wel uitgepakt krijg?
Wie kan mij een goede link geven of een tip, waardoor ik wel uitgepakt krijg?
Verwijderd

http://nmarco.altervista.org/
groeten perry
Hier heb ik nog 8 externe klokken in een rar bestandje:
http://www.sofclan.com/wc...ile=external%20clocks.rar
Is de nieuwste (!) firmware al op het internet verschenen? (Zo nee, kan iemand deze ajb even met optiflash backuppen?!)
En wie heeft het al gepresteerd om zijn/haar covers te (de)monteren?
http://www.sofclan.com/wc...ile=external%20clocks.rar
Is de nieuwste (!) firmware al op het internet verschenen? (Zo nee, kan iemand deze ajb even met optiflash backuppen?!)
En wie heeft het al gepresteerd om zijn/haar covers te (de)monteren?
Verwijderd
Ik krijg hier dus weer een CRC failure bij het uitpakken. Met welke versie van winrar pakken jullie deze uit? Ik heb er al verschillende geprobeerd.Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 20:02:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga hier maar kijkken voor firmware zonder vodafoon/en geen olupixs
http://nmarco.altervista.org/
groeten perry
Eindelijk is het gelukt, waarschijnlijk ging het steeds met downloaden niet helemaal lekker, eindelijk pakt hij hem nu wel goed met uitpakken.. thnx!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 21:26 ]
Verwijderd
Heeft er ook iemand site(s) waar beltonen en spelletjes en zo vanaf te halen zijn? En andere leuke dingen voor de E710
Waar ik maar niet achter kom na alles gelezen te hebben is of dat 'nieuwe' oled scherm altijd aan blijft staan. In een engelse recensie las ik namelijk dat de icoontjes altijd verlicht zijn zodat je altijd de tijd enzo kunt zien.
Hoe zit dat nou?
Hoe zit dat nou?
Verwijderd
op het OLED Schermpje staat her volgende-> hoeveelheid bereik, status batterij, of je hem op trilstandhebt ja of nee, alarm (als je die hebt aanstaan), de datum, en(als je het hebt ingesteld) de analoge klok!
wanneer je het klepje sluit, blijft die analoge klok bijvoorbeeld 30 seconden zichtbaar, daarna verdwijnt ie en zie je alijt de hoeveelheid bereik en de batterijstatus!! (en de andere iconen als je dat hebt ingesteld als alarm en trilstand!)
wanneer je het klepje sluit, blijft die analoge klok bijvoorbeeld 30 seconden zichtbaar, daarna verdwijnt ie en zie je alijt de hoeveelheid bereik en de batterijstatus!! (en de andere iconen als je dat hebt ingesteld als alarm en trilstand!)
Verwijderd
Heb de telefoon net een half uur binnen erg mooi apparaat en ook het meeleveren van een tweede batterij en headsetje vind ik super!
Verwijderd
Eej PHP-er, heb jij de zilveren e710 nu binnen??
Klote zooi, ik zit nog steeds te w8en op mijn bestelde zilveren frontje
, duurt nu al meer dan 12 dagen .....
Ik haat dit lelijke frontje!!
Klote zooi, ik zit nog steeds te w8en op mijn bestelde zilveren frontje
Verwijderd
Ja ik heb de zilveren versie ziet er erg mooi uit!
Weet iemand of je nummerlijst van nokia zo kan overzetten?
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 16:42 ]
Ludachris...is er nu nog een nieuwere versie dan die 'wij' hebben (E5)?? Anders kan PHP misschien even de nieuwe FW uploaden
[ Voor 6% gewijzigd door gehlan op 12-07-2004 21:43 ]
Verwijderd
Kopieer alle namen met je nokia naar een sim kaart en kopieer dan alles van de sim kaart naar je samsung met easygprs.Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 16:41:
Ja ik heb de zilveren versie ziet er erg mooi uit!
Kun je even kijken welke versie jij hebt door *#1234# te drukken?
Verwijderd
PHP-er, heb jij een datakabel?
Want die DF4 versie die jullie hebben (sommige op dit forum), willen we graag ook hebben!!
Dat is de nieuwste namelijk!
Want die DF4 versie die jullie hebben (sommige op dit forum), willen we graag ook hebben!!
Dat is de nieuwste namelijk!
Verwijderd
ik heb de e710XXDE5,
wat is het verschil met die hierboven?
en als je flasht ben je dan alles kwijt?
wat is het verschil met die hierboven?
en als je flasht ben je dan alles kwijt?
Verwijderd
Ik heb helaas nog geen datakabel!
Is het mogelijk om vanuit de nokia het adresboek op de simkaart te zetten en dan gewoon te openen op de 710?
Is het mogelijk om vanuit de nokia het adresboek op de simkaart te zetten en dan gewoon te openen op de 710?
Kan iemand mij misschien vertellen of hij/zij Orange World al aan de praat heeft gekregen icm met een E710?
Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice van Orange die me telkens weer vertellen dat ze er druk mee bezig zijn.
Ik wil internetten!!!!!
En oh ja,
Hoe maken jullie je beeldschermpje schoon? Is het verstandig dit met een brillendoekje te doen?
Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice van Orange die me telkens weer vertellen dat ze er druk mee bezig zijn.
Ik wil internetten!!!!!
En oh ja,
Hoe maken jullie je beeldschermpje schoon? Is het verstandig dit met een brillendoekje te doen?
Verwijderd
Ik gebruik een apart schoonmaak doekje wat niet vlekt.
Orange world werkt niet ze zeggen e710 wordt nog niet ondersteund en als ik zeg e700 wel en dat werkt zelfde zeggen ze ja maar is nog in een beta
Orange world werkt niet ze zeggen e710 wordt nog niet ondersteund en als ik zeg e700 wel en dat werkt zelfde zeggen ze ja maar is nog in een beta
brillendoekje werkt prima en kan de boel niet beschadigen!
Het is dat ik geen datakabel heb, anders had ik mijn firmware, ook de DF4 versie, graag op internet gezet.
Ik zal is rondvragen of iemand een datakabel heeft. Zelf ga ik hem niet aanschaffen.
Past de datakabel van de E700 op de E710? nee zeker?
Het is dat ik geen datakabel heb, anders had ik mijn firmware, ook de DF4 versie, graag op internet gezet.
Ik zal is rondvragen of iemand een datakabel heeft. Zelf ga ik hem niet aanschaffen.
Vaag.Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 12:41:
Ik gebruik een apart schoonmaak doekje wat niet vlekt.
Ik heb meerdere medewerkers van Orange duidelijk moeten maken dat de Samsung E710 nu toch echt ook simlock-vrij te krijgen is i.s.m. een Orange Abonnement. De meesten dachten dat ik een gekraakte versie van een Vodafone e710 had....
heb em nu 2 weken simlockvrij, dus ze lopen dan nog wel ff achter
Ik ook. Ze lopen idd errug achter daar heb ik het idee...Hann1BaL schreef op 13 juli 2004 @ 13:43:
heb em nu 2 weken simlockvrij, dus ze lopen dan nog wel ff achter
Mij is beloofd dat de Orange World twee weken geleden 's nachts geschikt zou worden gemaakt. Ik moest hem dan de gehele nacht uitzetten, 's morgens weer aan en uit. Dan zou het moeten werken. Nou niet dus.
PHP, schaf mar even een datakabel aan
Je kunt er veel mee doen... oa firmware backup
www.prijzenstunters.nl
www.prijzenstunters.nl
Verwijderd
http://info.fra.chello.fr/ > internet in frankrijk 
http://www.salesplaza.nl/ > als je een kabel gaat kopen koop dan de Datakabel Samsung S100/S105 van €9.00
http://www.salesplaza.nl/ > als je een kabel gaat kopen koop dan de Datakabel Samsung S100/S105 van €9.00
werkt die net zo goed dan ?Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 00:56:
http://info.fra.chello.fr/ > internet in frankrijk
I reject your reality and substitute my own!
als jullie nou gezamelijk een datakabel kopen voor mij, post ik mn firmware op internet. 
Als die datakabel net zo goed werkt, dan kan ik nog wel even overwegen om die door jullie te laten aanschaffen
Als die datakabel net zo goed werkt, dan kan ik nog wel even overwegen om die door jullie te laten aanschaffen
Hij verschijnt binnenkort wel op internet (denk/hoop ik)
www.prijzenstunters.nl
ART.NR. OMSCHRIJVING AANTAL PRIJS BEDRAG
4241 Datakabel USB Samsung E710/E715 1 €14.71 €14.71
Subtotaal €14.71
Verzending (Betaling vooraf) €4.20
B.T.W. €3.59
Totaal €22.50
www.salesplaza.nl
Artikelomschrijving Aantal Prijs per stuk Totaal
Datakabel USB Samsung E710/P400/V200 1 € 19.00 € 19.00
Verzending (Betaling vooraf)
Totaalbedrag € 19.00
Dus jongens...kopen zoiets
www.prijzenstunters.nl
ART.NR. OMSCHRIJVING AANTAL PRIJS BEDRAG
4241 Datakabel USB Samsung E710/E715 1 €14.71 €14.71
Subtotaal €14.71
Verzending (Betaling vooraf) €4.20
B.T.W. €3.59
Totaal €22.50
www.salesplaza.nl
Artikelomschrijving Aantal Prijs per stuk Totaal
Datakabel USB Samsung E710/P400/V200 1 € 19.00 € 19.00
Verzending (Betaling vooraf)
Totaalbedrag € 19.00
Dus jongens...kopen zoiets
[ Voor 28% gewijzigd door gehlan op 14-07-2004 10:35 ]
Ik heb niet perse een behoefte om em te kopen omdat ik keurig alles via IrDA over kan zetten. Alleen de firmware kan ik niet backuppen voor jullie
Waarom kopen jullie allemaal de usb datakabel??
Zo ver ik weet kun je daar namelijk niet me flashen / backupen (zeiden die gasten van www.prijzenstunters.nl zelf)
Daarom heb ik daar ook mijn order ingetrokken en er eentje gekocht via ebay.
Koste ongeveer 12 euro volgende dag binnen.
(Helaas wacht ik nog wel op het geld van de ingetrokken order
, misschien toch maar ff bellen)
Zo ver ik weet kun je daar namelijk niet me flashen / backupen (zeiden die gasten van www.prijzenstunters.nl zelf)
Daarom heb ik daar ook mijn order ingetrokken en er eentje gekocht via ebay.
Koste ongeveer 12 euro volgende dag binnen.
(Helaas wacht ik nog wel op het geld van de ingetrokken order
Verwijderd
Kan iemand dit verifiëren, want ik heb namelijk net een order uitstaan bij salesplaza voor een USB-kabel en ik wil toch echt mijn telefoon gaan flashen!TheMess schreef op 14 juli 2004 @ 19:53:
Waarom kopen jullie allemaal de usb datakabel??
Anders moet ik zo snel mogelijk mijn order wijzigingen.
Verwijderd

en met een usb kabel kun je niet flasen

msn xxperry@hotmail.com
Ik heb zelf een de usb datakabel van prijzenstunters en hij doet perfect! Met IRDA kun je niet flashen! Ik heb gewoon nieuwe firmware erop gezet, backups gemaakt, mods geflashed etc...
Verwijderd
Flashen met een usb kabel kan makkelijk maar niet zo makkelijk als met een seriele kabel want voor de usb kabel moet je extra drivers instaleren wat hoofdpijn kan zijn.
mkanon:
Er staat dat hij met de s100 werkt dus werkt hij ook met de rest Datakabel Samsung PCB093LBE (D100/E400/E600/E710/P100/P400/S100/S200/S300/S300m/V200/X400) van €25.00 blijkbaar weten ze dat niet bij salesplaza want het is nogal goedkoop vind ik zelf.
Salesplaza werkt als volgt: Als je het product besteld voor 18:00 heb je het morgen in huis en je krijgt dan 8 dagen om die €9 te betalen. Je moet het bedrag overmaken naar een ABN bank nummer voor de mensen die een Postbank rekening hebben kost het overmaken in een abn bank €12.50 extra maar als je het doet via girofoon (026-3555666) is het gratis.
mkanon:
Er staat dat hij met de s100 werkt dus werkt hij ook met de rest Datakabel Samsung PCB093LBE (D100/E400/E600/E710/P100/P400/S100/S200/S300/S300m/V200/X400) van €25.00 blijkbaar weten ze dat niet bij salesplaza want het is nogal goedkoop vind ik zelf.
Salesplaza werkt als volgt: Als je het product besteld voor 18:00 heb je het morgen in huis en je krijgt dan 8 dagen om die €9 te betalen. Je moet het bedrag overmaken naar een ABN bank nummer voor de mensen die een Postbank rekening hebben kost het overmaken in een abn bank €12.50 extra maar als je het doet via girofoon (026-3555666) is het gratis.
Verwijderd
Als ik jou was ging ik dan voor de seriele kabel,is inderdaad beter om te flashenVerwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 20:02:
[...]
Kan iemand dit verifiëren, want ik heb namelijk net een order uitstaan bij salesplaza voor een USB-kabel en ik wil toch echt mijn telefoon gaan flashen!
Anders moet ik zo snel mogelijk mijn order wijzigingen.
Verwijderd
kun je mij ff mailen naar shortickz@hotmail.comVerwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 10:30:
Hoop dat mijn cover met de post vanmorgen binnenkomt..duurt nu wel erggg lang!
Verwijderd
hee lundachris,Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 16:40:
Eej PHP-er, heb jij de zilveren e710 nu binnen??
Klote zooi, ik zit nog steeds te w8en op mijn bestelde zilveren frontje, duurt nu al meer dan 12 dagen .....
met welk kabeltje zet jij nu al je fotos op je pc en met welk kabeltje heb je de originele software op de e710 gezet ipv die lelijke vodafone shit!?
greets stephan
Verwijderd
Iemand een idee hoe je aan de MMS-instellingen van KPN komt? De E710 staat nl. niet in het rijtje op de KPN site
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 15:00 ]
voor zover ik weet niet.Hann1BaL schreef op 13 juli 2004 @ 13:23:
verder kan je wel flashen met USB, je moet wel ff wat drivers scoren (hier) die emuleert nl. een je USB kabel tot een COM-poort. (daar heb ik me USB kabel ook gehaald)
ik heb lekker noiu die firmware van die italiaan, alleen die andere mods willen nog niet lukken, bijv. voor de batterij icoontjes e.d.
any suggestions
[ Voor 4% gewijzigd door Tha_Butcha op 15-07-2004 15:46 ]
Compromises are for the weak
[quote]Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 18:02:
thnx
ik heb btw mijn e710 geflasht met een mod voor het buitendisplay.
nu heb ik die analoge klok laat maar zeggen ronddraaiend met de ciijfers
dus niet zoals de originele dat er bij de 12,3,6 en 9 dubbele streepjes staan, maar dat gewoon elke keer 4 vijfers komen te staan, en om de paar seconden verdraaid de klok naar andere cijfers v/d klok, ziet er leuker uit!
dit dus...
[afbeelding]
Heb de mod in de telefoon gezet, maar krijg alleen een hoop getallen te zien die allemaal door elkaar staan.
??
thnx
ik heb btw mijn e710 geflasht met een mod voor het buitendisplay.
nu heb ik die analoge klok laat maar zeggen ronddraaiend met de ciijfers
dus niet zoals de originele dat er bij de 12,3,6 en 9 dubbele streepjes staan, maar dat gewoon elke keer 4 vijfers komen te staan, en om de paar seconden verdraaid de klok naar andere cijfers v/d klok, ziet er leuker uit!
dit dus...
[afbeelding]
Heb de mod in de telefoon gezet, maar krijg alleen een hoop getallen te zien die allemaal door elkaar staan.
??
Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!
@ Ludachris,
Goed dat je de covers hebt. Ik krijg ut over een week...
maar wil je ff globaal vertellen waar je op moet letten etc, zoals:
moet je ook plakken?
gewoon schroefjes toch?
moeilijk/makkelijk?
En een paar foto's zou ook mooi zijn...
@ Boedha
Welke firmware heb je? Elke mod 'hoort' bij een bepaalde firmware versie... De meeste mods zijn gemaakt voor de E5 versie
Goed dat je de covers hebt. Ik krijg ut over een week...

moet je ook plakken?
gewoon schroefjes toch?
moeilijk/makkelijk?
En een paar foto's zou ook mooi zijn...
@ Boedha
Welke firmware heb je? Elke mod 'hoort' bij een bepaalde firmware versie... De meeste mods zijn gemaakt voor de E5 versie
[ Voor 33% gewijzigd door gehlan op 15-07-2004 19:20 ]
Verwijderd
Het digitale fototoestel ha dme broertje mee dus heb t niet kunnen fotograveren
wat ik je wel wil zeggen:
haal eerst alle rubberen digetjes uitje frontje, zo zie je alle schroefjes, schroef dan de 2 schroefjes los van je display. Begin dan bovenop met je nagels tussen die 2 frontjes t ekomen, zo kan je alle kliksystemen uit elkaar halen en is je frontje los! Dan moet je de frontjes van het onderste gedeelte (dus waar je toetsen ook op zitten en je accu) losschroeven en ook met je nagels tussen beide fronjes komen. Dan verwijder je die 2 frontjes, en zie je een stekkertje op dat groene print plaatje zitten dat naar je display loopt, die moet je losmaken, kan heel gemakkelijk, en dan moet je het schanier tussen het frontje van het onderste gedeelte afhalen, zo is je buiten display met forntjes en al los van het onderste gedeelte!
He tis heel moeilijk uit te leggen op dez emanier, sorry! Werk heel rustig en zie wat wel en wat neit kan!
1 ding wil ik je wel zeggen! er zit 8er een stukje rubber (in het fronje van je display) een magneetje, di eMOET je niet vergeten om te zetten op je nieuwe frontje anders weet de telfoon niet of je display open of dicht is!
Mijne ziet er nu zeer relaxe duit met dat zilveren frontje! echt blij mee!
wat ik je wel wil zeggen:
haal eerst alle rubberen digetjes uitje frontje, zo zie je alle schroefjes, schroef dan de 2 schroefjes los van je display. Begin dan bovenop met je nagels tussen die 2 frontjes t ekomen, zo kan je alle kliksystemen uit elkaar halen en is je frontje los! Dan moet je de frontjes van het onderste gedeelte (dus waar je toetsen ook op zitten en je accu) losschroeven en ook met je nagels tussen beide fronjes komen. Dan verwijder je die 2 frontjes, en zie je een stekkertje op dat groene print plaatje zitten dat naar je display loopt, die moet je losmaken, kan heel gemakkelijk, en dan moet je het schanier tussen het frontje van het onderste gedeelte afhalen, zo is je buiten display met forntjes en al los van het onderste gedeelte!
He tis heel moeilijk uit te leggen op dez emanier, sorry! Werk heel rustig en zie wat wel en wat neit kan!
1 ding wil ik je wel zeggen! er zit 8er een stukje rubber (in het fronje van je display) een magneetje, di eMOET je niet vergeten om te zetten op je nieuwe frontje anders weet de telfoon niet of je display open of dicht is!
Mijne ziet er nu zeer relaxe duit met dat zilveren frontje! echt blij mee!
@ Gehlan
Ik heb versie DF4 deze stond er namelijk standaard in. Dit is toch de nieuwste versie?
Lees trouwens ook overal dat je de batterij moet los halen na het flash klopt dit? Als ik namelijk optiflash gebruik geeft hij aan dat ik op ON/OFF button moet drukken. Of is dit hetzelfde als de batterij verwijderen.
Kan je trouwens ook het geluid veranderen van het opstart gebeuren en het openen van het klepje. Ipv die standaard geluiden.
Ik heb versie DF4 deze stond er namelijk standaard in. Dit is toch de nieuwste versie?
Lees trouwens ook overal dat je de batterij moet los halen na het flash klopt dit? Als ik namelijk optiflash gebruik geeft hij aan dat ik op ON/OFF button moet drukken. Of is dit hetzelfde als de batterij verwijderen.
Kan je trouwens ook het geluid veranderen van het opstart gebeuren en het openen van het klepje. Ipv die standaard geluiden.
@ Boedha
Ja dat werkt dus niet, je moet deze versie hebben (http://nmarco.altervista.org/) Daar is de rotateclock voor gemaakt...
Ja dat werkt dus niet, je moet deze versie hebben (http://nmarco.altervista.org/) Daar is de rotateclock voor gemaakt...
Heb mijn mijn backup weer terug gezet en de klok is weer in orde. Wacht wel tot er voor deze firmware dingen uitkomen.
Verwijderd
Hey,
ik heb dus ook die ugly menu versie van vodafone op mijn e710, kan iemand mij zeggen wat ik nodig heb om het originele menu van samsung erop te zetten?
Dus een exacte omschrijving wat ik allemaal nodig heb, welke kabeltjes, en hoe ik het ene verander in het nieuwe en waar ik dat nieuwe samsung menu vanaf kan halen?
Alvast bedankt!
Greets!
ik heb dus ook die ugly menu versie van vodafone op mijn e710, kan iemand mij zeggen wat ik nodig heb om het originele menu van samsung erop te zetten?
Dus een exacte omschrijving wat ik allemaal nodig heb, welke kabeltjes, en hoe ik het ene verander in het nieuwe en waar ik dat nieuwe samsung menu vanaf kan halen?
Alvast bedankt!
Greets!
Verwijderd
Hey Boedha dus jij hebt een backup van jou DF4 firmware? Ben je vanplan het te delen met ons zodat het modden kan beginnen want die firmware moet tog ergens vandaan komen voordat eraan gemodd kan worden

HMMMPFF gelukkig is het niet alleen Orange dat dus zo langzaam is.Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 14:58:
Iemand een idee hoe je aan de MMS-instellingen van KPN komt? De E710 staat nl. niet in het rijtje op de KPN site
Verwijderd
Nogmaals een reactie....
Heeft er iemand een lijst hoe het in zijn werking gaat om de vodafone software van je e710 af te halen en het originele samsung menu erop te zetten... Hoe werkt dit, welke stappen moet je ondernemen... WElke hulpmiddelen heb je nodig enz enz...
Ik zou het fijn vinden als iemand hier een concreet antwoord op kan geven en waar ik dan alles kan vinden of hoe ik er aan kan komen!?
Alvast bedankt!
Greets!
Heeft er iemand een lijst hoe het in zijn werking gaat om de vodafone software van je e710 af te halen en het originele samsung menu erop te zetten... Hoe werkt dit, welke stappen moet je ondernemen... WElke hulpmiddelen heb je nodig enz enz...
Ik zou het fijn vinden als iemand hier een concreet antwoord op kan geven en waar ik dan alles kan vinden of hoe ik er aan kan komen!?
Alvast bedankt!
Greets!
@ shortickz
Benodigdheden:
Samsung E710
Datakabel, Het Samsung E710 topic
Optiflash, http://www.mobiledia.com/forum/topic4919.html
Firmware, http://nmarco.altervista.org/
Tutorial, http://www.mobiledia.com/forum/topic4919.html
@ Ludachris
Kheb hem ook binnen
Maar hoe heb jij die schroefjes losgemaakt... Wel gewoon een schroevendraaier, zo klein heb ik iig niet
Benodigdheden:
Samsung E710
Datakabel, Het Samsung E710 topic
Firmware, http://nmarco.altervista.org/
@ Ludachris
Kheb hem ook binnen
[ Voor 11% gewijzigd door gehlan op 16-07-2004 13:17 ]
Ik heb een backup van mijn firmware E710XXDF4.
Als dit de nieuwste firmware is en iemand wil hem hebben dan wil ik hem wel doorsturen. Zodat de firmware op het net kan worden gezet..
Als dit de nieuwste firmware is en iemand wil hem hebben dan wil ik hem wel doorsturen. Zodat de firmware op het net kan worden gezet..
Verwijderd
Hey boedha zou je ze hier kunnen uploaden: http://www.cybamall.com/u...LwvdK4zcDiqb&dir=firmware
Wel inpakken naar .zip dat werkt het best.
Als de bovenstaande link niet werkt http://www.cybamall.com/manager.cgi/english
Naam is: samsunge710
Wachtwoord is: yIJBFyas
Wel inpakken naar .zip dat werkt het best.
Als de bovenstaande link niet werkt http://www.cybamall.com/manager.cgi/english
Naam is: samsunge710
Wachtwoord is: yIJBFyas
Verwijderd
In geval dat het gelukt is komt het hier beschikbaar: http://www.cybamall.com/samsunge710/firmware/
Verwijderd
Hey Ludachris,Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 16:41:
Maar nu ben k eraan gewend en vindt ik het externe scherm er goed uitzien, (heb de klok v/d E715 erin gezet, ziet er wat leuker uit vindt ik)! Heb ook de Originele Samsung Firmware erop, all1 nog het zilveren frontje binnenkrijgen erop zetten en ik ben zeer tevreden over de pr8ig uitziende E710!!
Massols!
Heb je misschien een linkje van de originele klok van de E715? Die ziet er inderdaad beter uit. Heb de nieuwe firmware er ook op zitten hier.
Thnx
Verwijderd
Ik weet niet meer waar ik die clock heb gedownload he, sorry. Maar ik heb die mod nog op me PC staan, dus kan hem misgien wel op i-net zetten voor je. De link komt dan hier te staan als het me lukt!
Trouwens, de DF3 firmware is nu ook op het net (link: http://nmarco.altervista....F3/E710XXDF3_byNMarco.zip). Maar de DF4 firmware is weer nog iets nieuwer, waar jullie net over spraken! Is die DF4 firmware nu al op het net gezet?? Plaats de link dan alsjeblieft jah!!!
Thnx!!
Trouwens, de DF3 firmware is nu ook op het net (link: http://nmarco.altervista....F3/E710XXDF3_byNMarco.zip). Maar de DF4 firmware is weer nog iets nieuwer, waar jullie net over spraken! Is die DF4 firmware nu al op het net gezet?? Plaats de link dan alsjeblieft jah!!!
Thnx!!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 10:44 ]
Verwijderd
@ gehlan!
he kerel, bedankt voor je berichtje met de uitleg en waar ik alles kan vinden, ik hoop dat het nu gaat lukken! hoeveel heb jij voor je datakabel betaalt? enne ik hoop dat het gaat lukken met het vernieuwen van het menu. KUn je trouwens een back - up maken van je menu zoals het nu is voor als het fout gaat ofzo of iets niet werkt?!
Ik hoor het wel! alvast bedankt!
he kerel, bedankt voor je berichtje met de uitleg en waar ik alles kan vinden, ik hoop dat het nu gaat lukken! hoeveel heb jij voor je datakabel betaalt? enne ik hoop dat het gaat lukken met het vernieuwen van het menu. KUn je trouwens een back - up maken van je menu zoals het nu is voor als het fout gaat ofzo of iets niet werkt?!
Ik hoor het wel! alvast bedankt!
Iemand een web (file) host die wel rar files accepteerd.
Hieronder files worden niet geaccepteerd bij die host.
Tijdelijk een accountje kunnen leasen bij een collega tot morgen ofzo want dan gaat hij met vakantie en heeft hij alle ruimte nodig.
DF4 firmware 16 rar files staan tijdelijk op:
http://members.home.nl/a.ankersmit/
Hieronder files worden niet geaccepteerd bij die host.
Tijdelijk een accountje kunnen leasen bij een collega tot morgen ofzo want dan gaat hij met vakantie en heeft hij alle ruimte nodig.
DF4 firmware 16 rar files staan tijdelijk op:
http://members.home.nl/a.ankersmit/
[ Voor 50% gewijzigd door Boedha op 17-07-2004 19:36 ]
Verwijderd
Hey bommed ik wil niet vervelend doen maarre ben je blind ofzo? het staat 1 post boven het jouwe.Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 19:40:
Wat is tot nu toe de nieuwste firmware?
En waar is die te downloaden?
En nog bedankt Boedha
Verwijderd
Owja, niet goed gekeken denk ik.
Maarre, weet iemand hoe ik die rar files op m'n telefoon krijg?
Met optiflash lukt het niet.

Verwijderd
Haha, je moet de rar-files ook niet op je telefoon zetten.Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 22:13:
Owja, niet goed gekeken denk ik.![]()
P.S Vergeet de back-up van je oude versie niet te maken, kan je een hoop narigheid schelen!
Succes en laat even weten of het je gelukt is.
Verwijderd
@ ludachris:
Ik heb de link al gevonden, stond een eindje terug in deze topic. Thnx voor je moeite in ieder geval.
-------
Weet iemand welke verschillen er zijn tussen de DE en de DF firmwares? Ik heb namelijk gisteren die DE er nog opzitten gooien. Als het niet veel uitmaakt, dan wacht ik wel even met die DF nieuwe firmware.
Ik heb de link al gevonden, stond een eindje terug in deze topic. Thnx voor je moeite in ieder geval.
-------
Weet iemand welke verschillen er zijn tussen de DE en de DF firmwares? Ik heb namelijk gisteren die DE er nog opzitten gooien. Als het niet veel uitmaakt, dan wacht ik wel even met die DF nieuwe firmware.
Verwijderd
@ Oduberrp:
Misschien een stomme vraag maar moet je al die 16 bestanden (die op de site staan die Boedha heeft gegeven) downloaden of 1 ervan??
Misschien een stomme vraag maar moet je al die 16 bestanden (die op de site staan die Boedha heeft gegeven) downloaden of 1 ervan??
Alle bestand downloaden, 1ste bestand uitpakken met winrar de rest wordt dan vanzelf mee uitgepakt tot de betreffende firmware.sre
Dit topic is gesloten.
Let op:
Eerste en laatste waarschuwing in deze thread: Alles dat met flashen, unlocken en al die zooi te maken heeft, is niet de bedoeling. Zie deze link voor meer info.
Dit is dus de allerlaatste waarschuwing. De eerstvolgende link, vraag of opmerking over flashen of unlocken komt neer op een OW.
Eerste en laatste waarschuwing in deze thread: Alles dat met flashen, unlocken en al die zooi te maken heeft, is niet de bedoeling. Zie deze link voor meer info.
Dit is dus de allerlaatste waarschuwing. De eerstvolgende link, vraag of opmerking over flashen of unlocken komt neer op een OW.