Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boedha schreef op 17 juli 2004 @ 22:57:
Alle bestand downloaden, 1ste bestand uitpakken met winrar de rest wordt dan vanzelf mee uitgepakt tot de betreffende firmware.sre
Hoe moet je dat eigenlijk uitpakken met winrar?
Ben namelijk niet zo heel handig met computers. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,
Hierrr heb je .zip file perhaps helpt dat beterrrr,
GRTZzzzzz

http://nmarco.altervista....s/E710XXDF4/E710XXDF4.zip

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW,..
Het zou wel handig zijn als er iemand mij over het verschil tussen DE5&DF4 iets kan vertellen.
THNX
GRTZZZzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ flashers!

Hey, er zijn hier al verschillende mensen online, die zijn of haar samsung e710 al geflasht hebben van het vodafone naar samsung menu...
Waar wonen jullie en zou iemand mij hier maybe mee kunnen helpen, voordat ik het strax fout doe en heel me foon verneukt is!

Ik hoor het wel!

greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ het is makelijker als je zegt waar jij ergens zit
ik zit in nijmegen waar het nu een grood feest is door de vierdagse
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er veel kans dat als je er een nieuw frontje op zet, dat er dan iets kapot gaat aan je telefoon?
En is dat zilveren frontje (dat je op marktplaats kan bestellen) echt het originele frontje voor de E710?
:? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owja, weet iemand ook waar je een nieuwe zilvere accu kan kopen en hoe duur het is?
Lijkt me toch wel mooier bij een zilver frontje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ scubadiver... en de andere die al geflasht hebben!

Ik kom uit weert, dus vlak bij eindhoven... dus wie o wie kan mij er mee helpen!? enne naar nijmwegen is niet zo heel ver dus ik weet niet of je toevallig nog richting weert komt ofzo laat maar ff weten. Anders regel ik wel een auto en kom ik naar nijmwegen. Ik neem aan dat jij alles in huis hebt om het te flashen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Ludachris,

Kan je wat foto's plaatsen van je nieuwe E710 met zilveren frontje? Wil binnenkort ook een frontje gaan bestellen, maar ben wel benieuwd naar hoe het eruit ziet, wanneer je hem dus in elkaar hebt geschroefd.

Of heeft je broertje hem nu nog steeds mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 10:39:
Is er veel kans dat als je er een nieuw frontje op zet, dat er dan iets kapot gaat aan je telefoon?
En is dat zilveren frontje (dat je op marktplaats kan bestellen) echt het originele frontje voor de E710?
Hey Bommed,
Als je niet voorzichtig bent, kun je best je telefoon beschadigen of mollen. Zou jammer zijn. Ik begin er zelf niet aan.
Het zilveren frontje van marktplaats is 'een' zilveren frontje. Niet origineel van Samsung. Staat dus ook geen Samsung op. Ikzelf vind dit een reden om me foon lekker origineel te houden (behalve de software dan)...

O ja, trouwens... kan iemand me helpen aan de Samsung Agere Service Tools?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus dat zilveren behuising gekocht via marktplaats. Op het frontje bij ej externe display heb ej dan geen samsung staan! Dus ik had dat stukje (om t schermpje heen) van de vodafone frontje eraf gehaald...met veel moeite en gesloop ;)) en op dat bestelde forntje gezet, paste niet dus btje uitgesneden et gevijld tot ie wel paste! Maar let op, dit originele stukje voor rondm dan externe displaytje, moe tje er neit opzetten, want hierdoor valt er veel licht bij je camera in (omdat dat originele stukje waart dat samsung op staat, hoger komt te liggen, dus er komt ruimte tussen dat waar de ledjes bevinden en de camera)..hierdoor kanej geen mooie foto's maken en t ziet er niet echt heel perfect uit! Dus ik moet maar een nieuwe behuizing weer bestellen, en dan all1 dat gebruiken wat ik binnen krijg en nix overzetten! Dan maar GEEN samsung op de voorkant hoor.. :( ! Maar goed.

Nog 1 ding, door zo'n (nep) frontje, dus geen origineel samsung, is het geluid vamn de speaker minder hard, dit kotm door de wijze waarop die frontjes zijn gemaakt..het geluid kan er moeilijker doroheen laat maar zeggen! Dat is ook klote!
Maar valt wel wat aan te doen, door die gaatjes binennin, waar je ook doro luitert, iets groter te maken bijvoorbeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan hou ik toch maar mijn oude frontje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je dat vodafone logootje er ook afhalen met alcohol ofzo?
Of zou het dan lelijk worden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ scubadiver

hee kerel!

heb je msn en wanneer heb je een keer tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMess
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2018
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 11:52:
owja, weet iemand ook waar je een nieuwe zilvere accu kan kopen en hoe duur het is?
Lijkt me toch wel mooier bij een zilver frontje. :P
Via ebay kun je die bij een of andere mobiel powerseller kopen. voor iets van 10 euro geloof ik (exlusief verzendkosten) maar die zullen wel niet zo hoog zijn voor zo'n klein ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie o wie kan mij helpen!??!!?

Ik heb nu een usb kabeltje voor mijn e-710, maar nu is dit dus een seriele poort op mijn windows xp. Hij geeft nu foutmeldingen en ik kan niet op de gsm zelf komen, dus ik kan de fotos enzo er niet vanaf halen. Kan iemand mij vertellen wat ik fout heb gedaan en welke software ik hier voor moet downloaden zodat hij de fotos wel ziet en die eraf kan halen!??

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 21:45:
wie o wie kan mij helpen!??!!?

Ik heb nu een usb kabeltje voor mijn e-710, maar nu is dit dus een seriele poort op mijn windows xp. Hij geeft nu foutmeldingen en ik kan niet op de gsm zelf komen, dus ik kan de fotos enzo er niet vanaf halen. Kan iemand mij vertellen wat ik fout heb gedaan en welke software ik hier voor moet downloaden zodat hij de fotos wel ziet en die eraf kan halen!??

alvast bedankt!
Je moet EasyGPRS voor de Samsung E700 downloaden.
Ik had eerst Easystudio maar die deed het niet.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ bommed

Hoi bommed,

ik heb easy gprs op me pc staan, dan krijg je zo te zien van telefoon nummers en zo en kun je smsjes overzetten, maar ik krijg alleen het programma te zien en hij herkent mijn gsm niet ofzo? heel raar, als ik op deze computer klik zie ik mijn gsm ook niet staan namelijk! waar heb jij dat van gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat krijg je te zien als je e-710 aangesloten is? bij mij doet ie helemaal nix,. gaat alleen de batterij opladen!??!

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 22:11:
wat krijg je te zien als je e-710 aangesloten is? bij mij doet ie helemaal nix,. gaat alleen de batterij opladen!??!
Heb je wel de juiste datakabel :?
PCB093LBE moet je hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 14:09:
Kan je dat vodafone logootje er ook afhalen met alcohol ofzo?
Of zou het dan lelijk worden???
Ik zou het niet doen,je krijgt hem er echt niet af
gewoon een stikkertje eroverheen plakken,of een nieuw frontje erop
maar die optie raad ik je niet aan,valt héél erg tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desgevraagd gemaild met de klantenservice van KPN voor de MMS-instellingen voor de E710 (want die staan niet op de website; ik had geopperd om E710 te SMS'en naar hun centrale) kreeg ik het volgende doorgemaild:

"Wat u aangeeft is helaas niet mogelijk. U moet de instelllingen er zelf inzetten.
KPN kan echter geen instellingen voor de Samsung e710 geven. Wel voor de Samsung p710 of de Samsung d710 en de e705 en de e715. Hoe de menu-structuur van de Samsung e710 eruit ziet kunnen wij u helaas niet vertellen."

Bizar, de helft van de opgesomde toestellen doet me nix! Heeft iemand de instellingen al wel gevonden, of weet iemand waar wat ingevuld moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 22:05:
@ bommed

Hoi bommed,

ik heb easy gprs op me pc staan, dan krijg je zo te zien van telefoon nummers en zo en kun je smsjes overzetten, maar ik krijg alleen het programma te zien en hij herkent mijn gsm niet ofzo? heel raar, als ik op deze computer klik zie ik mijn gsm ook niet staan namelijk! waar heb jij dat van gedownload?
Het klopt dat je jouw GSM niet ziet staan bij deze computer (heb ik ook).
Maar als je foto's van je telefoon naar je computer wil zetten moet je op het logootje van File Manager klikken, Dan moet je links bovenin op "mijn telefoon" klikken, dan komt daar onder "MyPhoto" te staan en daar moet je op klikken, Dan moet je in het vakje daarnaast de foto's selecteren die je op wil slaan, en dan moet je onderin selecteren waar je de foto's op wil slaan, en dan moet je op het logootje van "laden" klikken, dan ff wachten en dan staan ze als het goed is op de computer.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 09:25:
Desgevraagd gemaild met de klantenservice van KPN voor de MMS-instellingen voor de E710 (want die staan niet op de website; ik had geopperd om E710 te SMS'en naar hun centrale) kreeg ik het volgende doorgemaild:

"Wat u aangeeft is helaas niet mogelijk. U moet de instelllingen er zelf inzetten.
KPN kan echter geen instellingen voor de Samsung e710 geven. Wel voor de Samsung p710 of de Samsung d710 en de e705 en de e715. Hoe de menu-structuur van de Samsung e710 eruit ziet kunnen wij u helaas niet vertellen."

Bizar, de helft van de opgesomde toestellen doet me nix! Heeft iemand de instellingen al wel gevonden, of weet iemand waar wat ingevuld moet worden?
Nee heb hetzelfde probleem, ik heb ze ook al een x gemaild nadat ik de MMS-instellingen niet op hun site kon vinden, kreeg ik ongeveer hetzelfde soort reactie terug! Denk dat we nu nog gewoon ff geduld moeten hebben, want bij Primafoon in Eindhoven erkenden ze ook nog niet dat KPN de E710 al had, dus heb hem maar gehaald bij Belcompany met Hi Mobile... Maar het zou sowieso wel moeten lukken, want bij hun abonnementen staan wel de kosten vermeld per kb dus ja... Ik kijk nog wel ff verder en als ik wat weet post ik het hier...

Mzzl Robbert :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 10:45:
[...]

Maar als je foto's van je telefoon naar je computer wil zetten moet je op het logootje van File Manager klikken, Dan moet je links bovenin op "mijn telefoon" klikken, dan komt daar onder "MyPhoto" te staan en daar moet je op klikken, Dan moet je in het vakje daarnaast de foto's selecteren die je op wil slaan, en dan moet je onderin selecteren waar je de foto's op wil slaan, en dan moet je op het logootje van "laden" klikken, dan ff wachten en dan staan ze als het goed is op de computer.

Ik zou het niet beter gezegd kunnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 12:02:
[...]

Nee heb hetzelfde probleem, ik heb ze ook al een x gemaild nadat ik de MMS-instellingen niet op hun site kon vinden, kreeg ik ongeveer hetzelfde soort reactie terug! Denk dat we nu nog gewoon ff geduld moeten hebben, want bij Primafoon in Eindhoven erkenden ze ook nog niet dat KPN de E710 al had, dus heb hem maar gehaald bij Belcompany met Hi Mobile... Maar het zou sowieso wel moeten lukken, want bij hun abonnementen staan wel de kosten vermeld per kb dus ja... Ik kijk nog wel ff verder en als ik wat weet post ik het hier...

Mzzl Robbert :Y)
Jullie kunnen V200 naar 667 sturen voor de mms instellingen de E710 heeft het zelfde menu structuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 15:18:
[...]

Jullie kunnen V200 naar 667 sturen voor de mms instellingen de E710 heeft het zelfde menu structuur.
@Hieronder>> Hmmm, r u sure? Heb jij dat zelf gedaan dan? Lijkt me dat de E700 hetzelfde menu heeft... :?

@Robbertje>> heb 'em juist via aanbieding van KPN gehad, dus lijkt me raar als ze zélf niet weten dat ze het toestel hebben! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 16:53:
[...]

@Hieronder>> Hmmm, r u sure? Heb jij dat zelf gedaan dan? Lijkt me dat de E700 hetzelfde menu heeft... :?

@Robbertje>> heb 'em juist via aanbieding van KPN gehad, dus lijkt me raar als ze zélf niet weten dat ze het toestel hebben! 8)7
Hehe I know, maar ze erkenden niet dat ze hem hadden! Alleen de E700 kreeg ik te horen, vandaar dat ik door ben gegaan naar Belcompany en hem daar met een los Hi Mobile abonnement heb gekocht! Maar ja idd beetje vreemd :P

ps. heb jij trouwens dat geprobeerd met de MMS-instellingen wat 'Hieronder' zei?! Laat het ff weten!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 10:45:
[...]

THanks voor deze omschrijving... alleen een vraagje, waar vind ik FILE MANAGER op mijn pc???? of stel ik nu een heel domme vraag? ik hoop dat je me ff kunt vertellen waar die staat, en dan kom ik er wel aan uit...

Greets stephan en thanx already!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 17:32:
[...]

THanks voor deze omschrijving... alleen een vraagje, waar vind ik FILE MANAGER op mijn pc???? of stel ik nu een heel domme vraag? ik hoop dat je me ff kunt vertellen waar die staat, en dan kom ik er wel aan uit...

Greets stephan en thanx already!
File Manager staat gewoon bij EasyGPRS (het staat onder "Extra).
Suc6 ermee!
8) 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 16:53:
[...]

Ik weet het 100% zeker heb het ook zelf gedaan en nee de E700 heeft niet het zelfde menu die is totaal anders en ook lelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 18:13:
[...]

File Manager staat gewoon bij EasyGPRS (het staat onder "Extra).
Suc6 ermee!
8) 8) 8)
Hoi,

ik heb easygprs weer geopend en onder het menu extra staat bij mij geen file manager?!!? ik heb geklikt op telefoonlijst van of naar telefoon versturen maar geeft ie een foutmelding : KAN GEEN ITEMS VAN INTERNET EXPLORER ADRESBOEK LADEN!?

-dus er staat geen filemanager?
-telefoonlijsten / sms kan ik ook niet naar de pc laden?
-en zie nergens iets van fotos staan!?

help me please! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet ik soms iets specials invoeren eerst ofzo bij easy gprs?? als ik onder bestand naar instellingen ga kun je kiezen uit verschillende poorten:

-com1
-com3
-com4

welke moet ik kiezen? en wat moet ik verder nog veranderen aan instellingen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:20:
[...]

Hoi,

ik heb easygprs weer geopend en onder het menu extra staat bij mij geen file manager?!!? ik heb geklikt op telefoonlijst van of naar telefoon versturen maar geeft ie een foutmelding : KAN GEEN ITEMS VAN INTERNET EXPLORER ADRESBOEK LADEN!?

-dus er staat geen filemanager?
-telefoonlijsten / sms kan ik ook niet naar de pc laden?
-en zie nergens iets van fotos staan!?

help me please! 8)7
Gebruik je geen GPRSWizard? :?
Je moet echt EaysGPRS gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:31:
[...]

Gebruik je geen GPRSWizard? :?
Je moet echt EaysGPRS gebruiken...
ik heb het gister geinstalleerd, en op me bureaublad staat easygprs en gprswizzard! hiervan klik ik elke keer EASYGPRS aan! Nu zag ik dat ik een oudere versie had, ik heb namelijk versie 2.0.6 en download nu op dit moment 2.1.8 en die is bijna klaar!? misschien dat het daar aan ligt!?

Greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,
weet iemand of je easygprs downloaden of krijg je dat bij een datakabel?
Ik heb hier een laptop met infrarood staan en een e710 met infrarood, weet iemand of je die 2 kan linken met elkaar via infrarood en moet dat dan met easygprs?
alvast bedankt
Daaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:33:
[...]

ik heb het gister geinstalleerd, en op me bureaublad staat easygprs en gprswizzard! hiervan klik ik elke keer EASYGPRS aan! Nu zag ik dat ik een oudere versie had, ik heb namelijk versie 2.0.6 en download nu op dit moment 2.1.8 en die is bijna klaar!? misschien dat het daar aan ligt!?

Greets
Zou kunnen dat het daaraan ligt (ik gebruik versie 2.1.8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:37:
[...]

nouwww.... ik hoop dat het daar aan ligt... haha ik ben bijna klaar met downloaden! Je hoort het zo! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:38:
[...]

nouwww.... ik hoop dat het daar aan ligt... haha ik ben bijna klaar met downloaden! Je hoort het zo! ;)
kan iemand mij dan vertellen waar je dat download en heb je daar perse de datakabel voor nodig of kan je het ook via een infrarood verbinding doen?
grtzz
Daaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:47:
[...]

kan iemand mij dan vertellen waar je dat download en heb je daar perse de datakabel voor nodig of kan je het ook via een infrarood verbinding doen?
grtzz
Daaf
hoi daaf,

ik had de oude versie van easygprs op een cd-rom staan, en in het programma zit een functie om de nieuwste verzie te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:50:
[...]

hoi daaf,

ik had de oude versie van easygprs op een cd-rom staan, en in het programma zit een functie om de nieuwste verzie te downloaden.
oke dus dan is het niet ergens gratis te downloaden en jij gebruikt een datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:37:
[...]

Ik heb nu de nieuwe versie eropstaan en inderdaad! in deze versie staat file manager! alleen nu is het bij zo half onzichtbaar, oftwel ik kan het niet selecteren. Het enigste wat ik kan selecteren is import / export!

Ik heb nog steeds het gevoel dat mijn pc mijn gsm niet herkent... aangezien ik die functie niet kan gebruiken!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:52:
[...]

oke dus dan is het niet ergens gratis te downloaden en jij gebruikt een datakabel?
ik gebruik een datakabel, en volgens mij niet de goede want het werkt allemaal niet zo goed. Ik denk dat het via infrarood wel zou moeten kunnen lukken! echt jammer dat er geen BLUETOOTH opzit, dat zou wel veel relaxter zijn! gewoon een bluetooth usb stekkertje in je pc! Maar als je wil kan ik je deze versie versturen via msn en kun je kijken of het wel of niet werkt!?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:53:
[...]

ik gebruik een datakabel, en volgens mij niet de goede want het werkt allemaal niet zo goed. Ik denk dat het via infrarood wel zou moeten kunnen lukken! echt jammer dat er geen BLUETOOTH opzit, dat zou wel veel relaxter zijn! gewoon een bluetooth usb stekkertje in je pc! Maar als je wil kan ik je deze versie versturen via msn en kun je kijken of het wel of niet werkt!?

Groetjes
ja prima ik wil dat wil proberen, maar wat houd het eigenlijk in dat je dan kan dan allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:55:
[...]

ja prima ik wil dat wil proberen, maar wat houd het eigenlijk in dat je dan kan dan allemaal?
fotos van en naar je pc, en telefoonlijst op je pc, je email naar en van je gsm af, de smsjes op je pc zetten enz... ik weet het ook nog niet allemaal!? wat is je msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thedaaf@hot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 20:06:
[...]

fotos van en naar je pc, en telefoonlijst op je pc, je email naar en van je gsm af, de smsjes op je pc zetten enz... ik weet het ook nog niet allemaal!? wat is je msn?
het hele mapje is in de 50 mb, dus gaat veel te lang duren! ik moet namlijk zometeen weg.. misschien dat je het even van iemand anders kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 20:08:
[...]

het hele mapje is in de 50 mb, dus gaat veel te lang duren! ik moet namlijk zometeen weg.. misschien dat je het even van iemand anders kan downloaden?
nee is geen probleem, ik kijk nog ff verder
cya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:52:
[...]

Ik heb nu de nieuwe versie eropstaan en inderdaad! in deze versie staat file manager! alleen nu is het bij zo half onzichtbaar, oftwel ik kan het niet selecteren. Het enigste wat ik kan selecteren is import / export!

Ik heb nog steeds het gevoel dat mijn pc mijn gsm niet herkent... aangezien ik die functie niet kan gebruiken!?!?
Doe je wel eerst de kabel in je telefoon voordat je het programma opstart?
Als je dat doet zou hij als het goed is alle telefoonnummers enzo inladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 20:16:
[...]

Doe je wel eerst de kabel in je telefoon voordat je het programma opstart?
Als je dat doet zou hij als het goed is alle telefoonnummers enzo inladen.
dat heb ik elke keer gedaan, als ik het opstart zegt ie ook van ja alles downloaden, een ogenblik, dan loopt die balk vol, en daarna opent het programma. Als ik dan links op telefoonboek klik en dan onderaan sim of telefoon selecteer staat er 0 / 0 oftewel hij heeft nix ingeladen.. ik ben toch bang dat ik het foute datakabeltje heb dan! ik snap er echt nix van! heel raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 20:22:
[...]

dat heb ik elke keer gedaan, als ik het opstart zegt ie ook van ja alles downloaden, een ogenblik, dan loopt die balk vol, en daarna opent het programma. Als ik dan links op telefoonboek klik en dan onderaan sim of telefoon selecteer staat er 0 / 0 oftewel hij heeft nix ingeladen.. ik ben toch bang dat ik het foute datakabeltje heb dan! ik snap er echt nix van! heel raar!
waar heb jij je kabeltje vanaf???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 20:22:
[...]

waar heb jij je kabeltje vanaf???
op het kabeltje staat sam e700/708
en die gast zij dat het voor de e700 of e710 kon? maar ik denk toch van niet dan!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 20:25:
[...]

op het kabeltje staat sam e700/708
en die gast zij dat het voor de e700 of e710 kon? maar ik denk toch van niet dan!?
Ik denk dan toch dat je het verkeerde kabeltje hebt.
Op mijn kabeltje staat FÜR/FOR SAM V200 en die doet het gewoon goed.
(ik zou proberen je kabeltje te ruilen voor een andere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 16:56:
[...]
ps. heb jij trouwens dat geprobeerd met de MMS-instellingen wat 'Hieronder' zei?! Laat het ff weten!
Ik heb het nog niet geprobeerd, want het is het toestel van m'n zus en ze woont niet in de buurt. Ze had jarenlang prépaid (met zo'n fantastische Pocketline Swing B) ) en is nu na een telefonische aanbieding van KPN overgezet op abonnement. Het toestel kwam al na een paar dagen met de post, het contract e.d. zou ook snel geregeld zijn, maar na 3 weken heeft ze nu nog steeds niets binnen gekregen en werkt nu dus nog steeds via prépaid, want misschien is de administratie van KPN wel zó gaar dat ze het gewoon vergeten en dan heeft ze toch móói een gratis E710 gekregen! :P
Als je MMS wil activeren, moet je volgens Stap 1 van KPN eerst GPRS activeren, maar dat doe ik dus pas als ik zeker weet dat het abonnement geregeld is...
Heb jij het al wel geprobeerd met de instellingen van de V200? Please let me know, "Hieronder" heeft het al wel gedaan, maar als het bij jou ook werkt dan heb ik een double-check :*)
M'n zus gaat ook nog de USB-kabel bestellen, dus dan moet ik ook nog een keer EasyGPRS aan de praat krijgen (onder Win98 :?) om de kiekjes over te kunnen zetten op 'd'r pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al hoe je games met de datakabel naar je telefoon kan zetten?
:? 8)7 |:(
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zooowww weet iemand hoelang de levertijd is van een usb e-710 kabeltje bij prijzenstunt.nl?

ik ben benieuwd!
'

Greets stephan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 13:41:
zooowww weet iemand hoelang de levertijd is van een usb e-710 kabeltje bij prijzenstunt.nl?
ik ben benieuwd!
Greets stephan
Weet niets van levertijden, weet wel dat Salesplaza goedkoper is want daar issie €19,- en bij prijzenstunter komt er nog €5,- verzendkosten bij, dus €22,50...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 14:24:
[...]

Weet niets van levertijden, weet wel dat Salesplaza goedkoper is want daar issie €19,- en bij prijzenstunter komt er nog €5,- verzendkosten bij, dus €22,50...
Ik heb mijn USB kabel daar ook besteld (Salesplaza) en bij mij duurde het twee dagen. Ik bestelde hem rond 16:00. Dus misschien als je hem in de ochtend al doorgeeft, dat je hem de volgende dag al in huis kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie winkels waar ze deze voor deze telefoond datakabeltjes verkopen heeft een belcompany ze gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 14:52:
Weten jullie winkels waar ze deze voor deze telefoond datakabeltjes verkopen heeft een belcompany ze gewoon?
Toevallig weet ik dat ze er bij de vodafone winkel ze nog niet hebben... echt slecht.. ze verkopen wel de telefoon maar niet de usb kabel.. dus je zou ergens anders moeten proberen en als ik jou was zou ik deze gewoon via internet kopen, je kunt alle stuurprogramma's toch downloaden!

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griever
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 14:52:
Ik heb de mijne van de mediamarkt, een samsung OEM kalbel ofzo. Voor € 40,- ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griever schreef op 22 juli 2004 @ 17:25:
[...]

Ik heb de mijne van de mediamarkt, een samsung OEM kalbel ofzo. Voor € 40,- ofzo.
40??? woooww das wel erg veel! wat kreeg je daar allemaal bij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griever
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 17:31:
[...]

40??? woooww das wel erg veel! wat kreeg je daar allemaal bij dan?
Niets :o alleen de kabel, en een parkeerbon toen ik terug bij de auto kwam.
Maar moet zeggen achteraf is die kabel zijn geld wel waard geweest. Want die vodafone firmware was echt verschikkelijk. En ook achtergronden en geluiden er op zetten is wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griever schreef op 22 juli 2004 @ 17:25:
[...]

salesplaza.nl verkoopt de originele kabel voor 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griever schreef op 23 juli 2004 @ 06:52:
[...]

Niets :o alleen de kabel, en een parkeerbon toen ik terug bij de auto kwam.
Maar moet zeggen achteraf is die kabel zijn geld wel waard geweest. Want die vodafone firmware was echt verschikkelijk. En ook achtergronden en geluiden er op zetten is wel fijn.
waar heb jij die originele software van samsung vanaf gehaalt? enne hoe werkt dat nu precies, want ik vind dat het best vaag omschreven is door iedereen, en ik ben bang dat er iets fout gaat en dat me foon dan helemaal niet meer werkt.. maar ik wil wel echt van dat foute vodafone software af... dus i hope you can help me!

Greets stephan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 10:09:
[...]

Ik heb het nog niet geprobeerd, want het is het toestel van m'n zus en ze woont niet in de buurt. Ze had jarenlang prépaid (met zo'n fantastische Pocketline Swing B) ) en is nu na een telefonische aanbieding van KPN overgezet op abonnement. Het toestel kwam al na een paar dagen met de post, het contract e.d. zou ook snel geregeld zijn, maar na 3 weken heeft ze nu nog steeds niets binnen gekregen en werkt nu dus nog steeds via prépaid, want misschien is de administratie van KPN wel zó gaar dat ze het gewoon vergeten en dan heeft ze toch móói een gratis E710 gekregen! :P
Als je MMS wil activeren, moet je volgens Stap 1 van KPN eerst GPRS activeren, maar dat doe ik dus pas als ik zeker weet dat het abonnement geregeld is...
Heb jij het al wel geprobeerd met de instellingen van de V200? Please let me know, "Hieronder" heeft het al wel gedaan, maar als het bij jou ook werkt dan heb ik een double-check :*)
M'n zus gaat ook nog de USB-kabel bestellen, dus dan moet ik ook nog een keer EasyGPRS aan de praat krijgen (onder Win98 :?) om de kiekjes over te kunnen zetten op 'd'r pc...
Ja ik heb m'n gprs vlak nadat ik m'n e710 had geactiveerd, dat maakt volgens mij niks uit of je het nu wel of niet doet! toch?! geen xtra kosten of zo dus ja... maar ik heb dus wel gedaan wat "hieronder"had gezegd over die mms instellingen van de v200 en heb ff testje gedaan door ff een simpele mms te maken en te verzenden naar een vriend van me en die werkte dus ja! dus bij jou zou het ook moeten werken! haha weet het wel zeker! Laat jouw uitkomst toch ook nog maar ff weten of het bij jou ook gelukt is! Ik kreeg vrij snel een smsje met de instellingen nadat ik v200 had gesmst!! maar ik hoor het nog wel van jou dan!
Wat betreft die USB-kabel, ik zou toch nog steeds vor de seriële gaan denk ik, ivm de drivers etc en je hebt toch wel zeker de seriële poort vrij op je pc omdat alles tegenwoordig bijna via usb gaat! Maar ik geef toe, ik heb zelf nog geen kabel moet hem nog halen! iig succes en reply ff!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 22:48
Ik zit nog te twijfelen tussen de E710 en de E800.. iemand die me daar in kan adviseren welke telefoon jij fijner vind in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-04-2022
Haalloo n00bs :P

Just back from holiday! Maar ik zie (wat ik ook wel ongeveer verwachtte) dat de DF4 firmware op het internet is verschenen...! Alleen de links doen het niet meer ;( Dus wil iemand ff zijn link weer activeren of opnieuw uploaden met bijv http://www.sofclan.com/wcl-site/uploader/

Pleaze!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is gebeurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
waar...?
ze doen niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em voor je upgeload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
Waar dan? De site van NMarco is down, die van boedha doet het ook niet...en bij die van jou zie ik alleen een testdirectory
Wat is de link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:56

Boedha

Niks

gehlan schreef op 24 juli 2004 @ 19:39:
Waar dan? De site van NMarco is down, die van boedha doet het ook niet...en bij die van jou zie ik alleen een testdirectory
Wat is de link?
staat er weer op 1 x zip E710XXDF4

http://members.home.nl/a.ankersmit/

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
Ludachris ik hoop dat je dit snel leest....

- hoe krijg je de scharnier tussen de 2 frontjes los?

En...

Wie weet waar ik een ZILVEREN batterij voor de e710 kan kopen?

[ Voor 42% gewijzigd door gehlan op 25-07-2004 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die schanier...

1; heb je al het klepje van de onderkant af?? of moet je nog het klepje loskrijgen van de onderkant? In dat geval pak je t klepje vast en de onderkant met andere hand en druk je t klepje naar 1 kant toe zodat er wat speling komt tussen de plek waar t schanier zit! zoda tje hem er op een gegeven moment uit kan krijgen!

Ik weet niet waar je zilveren baterij kan bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gehlan schreef op 24 juli 2004 @ 22:49:
Ludachris ik hoop dat je dit snel leest....

- hoe krijg je de scharnier tussen de 2 frontjes los?

En...

Wie weet waar ik een GRIJSE batterij voor de e710 kan kopen?
Die grijze batterij kan je ergens op Ebay kopen.
(volgens mij staat er een paar pagina's terug een link)...
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al een paar nieuwe mods voor de DF4 firmware???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
Zijn er wel merkbare verschillen tussen de DF4 en de DE5?

En heeft iemand al een zilveren batterij gevonden :|

[ Voor 34% gewijzigd door gehlan op 25-07-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet hoe ik de polyphone geluiden uit de e710 kan uploaden naar mijn computer toe. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
YESS :9~

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...5034&item=5710379787&rd=1

edit: ik weet eigenlijk ook niet of hij ze nou allebei heeft...

[ Voor 30% gewijzigd door gehlan op 26-07-2004 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_thalen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 21:46
Euh er staat op e-bay:ZILVER BATTERIJ VOOR SAMSUNG E700/710 800mAh

maarre een Samsung E700 heeft een andere accu als een E710 dus voor welke is het nou ,of bedoelt ie ermee dat ie ze voor allebij heeft ?
Als je het plaatje bekijkt staat er op de achterkant E700

[ Voor 9% gewijzigd door maurice_thalen op 26-07-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet te vertrouwen dus, want sommige mensen denken dat de e700 en e710 hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 17:55:
[...]

Ja ik heb m'n gprs vlak nadat ik m'n e710 had geactiveerd, dat maakt volgens mij niks uit of je het nu wel of niet doet! toch?! geen xtra kosten of zo dus ja... maar ik heb dus wel gedaan wat "hieronder"had gezegd over die mms instellingen van de v200 en heb ff testje gedaan door ff een simpele mms te maken en te verzenden naar een vriend van me en die werkte dus ja! dus bij jou zou het ook moeten werken! haha weet het wel zeker! Laat jouw uitkomst toch ook nog maar ff weten of het bij jou ook gelukt is! Ik kreeg vrij snel een smsje met de instellingen nadat ik v200 had gesmst!! maar ik hoor het nog wel van jou dan!
Wat betreft die USB-kabel, ik zou toch nog steeds vor de seriële gaan denk ik, ivm de drivers etc en je hebt toch wel zeker de seriële poort vrij op je pc omdat alles tegenwoordig bijna via usb gaat! Maar ik geef toe, ik heb zelf nog geen kabel moet hem nog halen! iig succes en reply ff!!! _/-\o_
Ja, bij m'n zus is het nu ook gelukt met de instellingen van de V200 _/-\o_ . De USB-kabel zou ze vandaag bestellen dus na de vakantie ff de software aan de praat krijgen op Win98 :? en klaar is Kees. USB is iets goedkoper, makkelijker in gebruik en verder relaxter als ze later een andere pc koopt... Heb jij de boel al aan de praat via de seriële kabel?
Cheers, SvdW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 11:17:
[...]

Ja, bij m'n zus is het nu ook gelukt met de instellingen van de V200 _/-\o_ . De USB-kabel zou ze vandaag bestellen dus na de vakantie ff de software aan de praat krijgen op Win98 :? en klaar is Kees. USB is iets goedkoper, makkelijker in gebruik en verder relaxter als ze later een andere pc koopt... Heb jij de boel al aan de praat via de seriële kabel?
Cheers, SvdW
Wat betreft het gebruik van de USB heb je wel gelijk ja, maar ja ik werk op een laptop dus ja die seriële poort gebruik k toch niet omdat alles al op de 5 usb poorten aangesloten zit hehe... Maar ja ik heb het aan de praat gekregen na wat werk verricht te hebben, en het werkt. Maar ik maybe dat ik er ook nog een x een usb kabel bij haal, gaat toch wat sneller he :) iig werkt dat mms van mij nu goed dus we hebben iets he:) haha...

Greetz Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF voor de volledigheid; ik heb alleen de kabel en EasyGPRS nodig om de boel aan de praat te krijgen, toch? Moet je de foto's van de E710 d.m.v. de software van EasyGPRS overzetten, of is het puur een connectie-programma'tje en verplaats je ze vervolgens met de Windows Verkenner o.i.d.?
Jij hebt zeker XP op je laptop? Ben benieuwd of het een beetje soepel gaat op die ouwe '98-bak van m'n zus |:( . Maargoed, dat gaat pas na m'n vakantie gebeuren. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende keer graag zonder caps-lock.

[ Voor 90% gewijzigd door intoxicated op 31-07-2004 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:56

Boedha

Niks

Caps lock vast ofzo,

Je heb het zelfde probleem wat ik denk ik gehad heb. Mods er in je telefoon gezet die eigelijk voor een andere firmware zijn.

Ik heb dit opgelost door mijn originele (backup) firmware weer terug te zetten en te wachten tot er mods zijn voor de DF4 firmware.

Zijn er die trouwens al??

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 15:34:
FF voor de volledigheid; ik heb alleen de kabel en EasyGPRS nodig om de boel aan de praat te krijgen, toch? Moet je de foto's van de E710 d.m.v. de software van EasyGPRS overzetten, of is het puur een connectie-programma'tje en verplaats je ze vervolgens met de Windows Verkenner o.i.d.?
Jij hebt zeker XP op je laptop? Ben benieuwd of het een beetje soepel gaat op die ouwe '98-bak van m'n zus |:( . Maargoed, dat gaat pas na m'n vakantie gebeuren. :*)
Hehe, voor de volledigheid dan fftjes een reply! Om de E710 te verbinden met een pc heb je EasyGPRS nodig (dus geen Easystudio, dier werkt nl. niet!) en een verbinding d.m.v. bv jouw USB-kabel, een seriële kabel of gewoon via een IrDa poortje. Je foto's gemaakt met de E710 kun je naar je pc downloaden d.m.v. EasyGPRS en dit is dus NIET alleen een connectie-programma. Je haalt je foto's uit je E710 d.m.v. de Filemanager die ingebouwd zit EasyGPRS (als je die niet kunt vinden het is het meest rechtse icoontje bovenin, daar waar er 4 icoontjes langs elkaar staan, langs het icoontje van GPRS wizard). Je moet daarin, nadat EasyGPRS de E710 herkend heeft, op de map klikken in het venstertje dat verschijnt, genaamd My Photo of zoiets dacht ik. Niet zo moeilijk als t niet lukt laat maar weten. En ik heb idd XP op m'n laptop ja hehe, maar windows xp is niet alles hoor;) 98 is tenminste niet zo lek als een mandje:D hehe... Maar ja veel succes en de groeten! _/-\o_

Robbert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ all flashers!

Hoi, ik heb even een vraagje, ik heb het forum nog eens goed door gespit, maar kom er niet echt aan uit. Ik heb nu namelijk de vodafone live e-710, en wil graag het originele samsung menu hierop zetten. Nu heb ik dit eens nagezocht en overal zijn andere links waar je weer allemaal verschillende menus kunt downloaden, ook zeggen ze vanalles over de externe klok enzo op de bovenkant. Is er iemand die het allemaal perfect heeft en waarbij het flashen gelukt is!? IK ben namelijk opzoek naar iemand die mij hiermee kan helpen. Wat is nu de échte' link waar ik het originele samsung menu kan downloaden zodat dit ook perfect werkt!?

hopelijk kunnen jullie me helpen... ik wil namelijk snel van mijn lelijke vodafone menu af...

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi I don't speak the Dutch but I have understood that is looking for my site!!
This is not dead or down but only moved here: http://e710mod.altervista.org

I have make some mods for DF4!!!

And I want to thank the user that has make a backup of DF4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 17:26:
[...]

ENIG IDEE WAAROM IK MIJN KLOK ZO GROOT EN ONZICHTBAAR HEB IN EXTERN SCHERM??
LIJKT WEL DAT HIJ HEM NIET OVERSCHRIJFT EN ALLES DOOR ELKAAR LAAT ZIEN .
SUGGESTIES???
Jij hebt dan waarschijnlijk een andere firmware, deze clocks zijn allemaal voor de E5 gemaakt, dus als jij bijv E4 hebt...dan werkt dat dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
@ Shortickz

Je hebt verschillende firmwares: DF4, DE4, DE5, L2. Ikzelf vind de DF4 het best/mooist. En deze is dus hier http://e710mod.altervista.org te vinden. Verder worden er mods gemaakt voor speciale firmware versies, zoals bijv NMarco dat doet. En mods zijn wijzigingen in de huidige firmware dus dat kan vanalles zijn: external clocks, wallpapers, sounds etc

@ Ludachris

Zie dit: Afbeeldingslocatie: http://e710mod.altervista.org/immagini%20sito/anteprime/barraF4.GIF :9
Download: http://e710mod.altervista...rra_di_stato_byNMarco.zip
Rechtermuisknop: Save as...

@ NMarco...thanks for the new link! _/-\o_ And keep on going! :*)

[ Voor 59% gewijzigd door gehlan op 27-07-2004 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@NMARCO! Thanks for your link Dude!!

@GEHLAN

Hoi, bedankt voor je berichtje terug op die van mij, nu wordt het mij gelukkig allemaal wat duiderlijker, ik vroeg me al af waar die df4, de4/5 voor stond maar nu weet ik het zelf tenminste! :) Nu heb ik alleen nog een paar vragen hierop, je hebt dus een firmware, die het complete menu vervangt als het goed is, en kun je met die mods andere aparte losse onderdelen van je menu veranderen? hoe gaat dat in zijn werking? En ik heb het kabeltje van www.prijzenstunters.nl, kan ik daarmee flashen en hoe werkt dat!? Heb je hier een goede gebruiksaanwijzing voor want ik heb meerdere verschilllende gezien, dus welke werkt nu perfect om de firmware te veranderen en hoe gaat dat in zijn werking met die MODS? Laat maar even weten!

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 13:29:
@NMARCO! Thanks for your link Dude!!

@GEHLAN

Hoi, bedankt voor je berichtje terug op die van mij, nu wordt het mij gelukkig allemaal wat duiderlijker, ik vroeg me al af waar die df4, de4/5 voor stond maar nu weet ik het zelf tenminste! :) Nu heb ik alleen nog een paar vragen hierop, je hebt dus een firmware, die het complete menu vervangt als het goed is, en kun je met die mods andere aparte losse onderdelen van je menu veranderen? hoe gaat dat in zijn werking? En ik heb het kabeltje van www.prijzenstunters.nl, kan ik daarmee flashen en hoe werkt dat!? Heb je hier een goede gebruiksaanwijzing voor want ik heb meerdere verschilllende gezien, dus welke werkt nu perfect om de firmware te veranderen en hoe gaat dat in zijn werking met die MODS? Laat maar even weten!

alvast bedankt!
Ik heb ook gewoon de usb kabel van prijzenstunters en hij doet perfect! Uploaden, flashen etc geen probleem.
En ja, als je de firmware verandert, dan verandert je hele menu (andere windows zeg maar) En met mods kun je dan weer kleine aanpassing IN die firmware toepassen. En mod is een file (*.s3) die je gewoon, zonder iets te verwijderen, erin kunt flashen met bijv optiflash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
gehlan schreef op 28 juli 2004 @ 15:14:
[...]

Ik heb ook gewoon de usb kabel van prijzenstunters en hij doet perfect! Uploaden, flashen etc geen probleem.
En ja, als je de firmware verandert, dan verandert je hele menu (andere windows zeg maar) En met mods kun je dan weer een kleine aanpassing IN die firmware toepassen. Een mod is een file (*.s3) die je gewoon, zonder iets te verwijderen, erin kunt flashen met bijv optiflash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En ja, als je de firmware verandert, dan verandert je hele menu (andere windows zeg maar) En met mods kun je dan weer kleine aanpassing IN die firmware toepassen. En mod is een file (*.s3) die je gewoon, zonder iets te verwijderen, erin kunt flashen met bijv optiflash.
Heej gehlan ff vraag mbt tot die datakabel voor de E710, dat is toch deze he:

4240 Datakabel USB Samsung E700/S500...

Want ga toch maar een USB-kabeltje bijhalen... :*) Altijd wel relaxed en wat sneller dan zo'n serieel dingetje...

iig bedankt

edit: hehe laat maar, int vervolg moet ik ff verder kijken hij stond eronder... 8)7

toch bedankt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 15:25 . Reden: ff over t hoofd gezien hehe ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraag... weet iemand de codes voor de Samsung E710?! Dus bv unlock-codes, IMEI-codes, etc...?! Of heeft iemand maybe hier een lijst van?! Laat tt aub ff weten, kan ze alleen voor de E700 vinden of zijn deze hetzelfde voor de E710?!?! :?

Thx... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

hee bedankt voor je bericht terug, ik hoorde van andere namelijk vanalles over een seriele kabel! Maar waar heb je de informatie vanaf hoe je moet flashen? van dit forum of via een andere gebruiksaanwijzing site? Laat me ff weten, want ik wil echt supersnel van dit lelijke menu af... Enne is er bij jou ook iets fout gegaan, of gaat alles in principe gewoon goed!? ik wil namelijk niet dat strax heel mijn software van me gsm af is en dat ie het dan niet meer doet ofzo dan wordt ik echt gek! IK hoor het wel...

thanks already!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayce
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01 20:16
Even een vraag voor alle Orange klanten met een Samsung e710!!

Omdat Orange zo ongelooflijk langzaam is met het geschikt maken van Orange World voor onze geliefde telefoon (e800 is bijvoorbeeld al wel geschikt) lijkt het me een goed idee als we met zijn allen Orange opbellen om hierover te klagen.

Ben al een maand bezig om hierover meer duidelijkheid te krijgen en gisteren werd er eindelijk onomwonden toegegeven dat de e710 een lagere prioriteit heeft omdat Orange deze telefoon zelf niet verkoopt.

M.a.w. wij als klanten die onze telefoon elders hebben besteld worden zwaar benadeeld!!
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eerste en laatste waarschuwing in deze thread: Alles dat met flashen, unlocken en al die zooi te maken heeft, is niet de bedoeling. Zie deze link voor meer info.

Dit is dus de allerlaatste waarschuwing. De eerstvolgende link, vraag of opmerking over flashen of unlocken komt neer op een OW.