Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enne heb je ook op de eerste offset geklikt voordat je op Export klikte want mij lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lukt echt niet.....

kan jij me die picture Table misschien mailen ofzo? van deze firmware dan he E710XXDE5
of even een linkje geven! thnx

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is al online zag ik net dat scheelt mij wat werk :) http://www.mobiledia.com/forum/topic13951.html

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 22:48
Kan iemand me nou uitleggen wat het verschil is tussen de E700 en E710? (behalve de flitser bij de E710)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Ludachris,
Hoe heb jij die picture Table op je telefoon gekregen??

_/-\o_ THNX _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMess
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2018
Weet iemand hoe die software heeft voor usb naar com? of waar je hem kunt vinden.

Die covertje heb ik van ebay..

ff zilvere posten (pas wel op met batterij kwam ik achter heeft ander kleur maar je kunt ook een zliver bestelen :P)

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...5039&item=5706180466&rd=1

Gewoon geld overmaken inclusief verzendkosten naar nederland 18,49 Euro.
Is grote ebay verkoper (bestseller) dus da komt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op 27 juni 2004 @ 22:32:
Kan iemand me nou uitleggen wat het verschil is tussen de E700 en E710? (behalve de flitser bij de E710)
- Filmfunctie
- E710 is 16 Grayscale aan de buitenkant (E700 256 kleuren)
- Ander menu (maakt ook niet uit ofzo)

verder zou ik het ook niet zo gauw weten, ja er zit een status-led op maarja

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met het Vodafone Live menu als je de firmware er overheen zet??
Heb je wel nogsteeds de mogelijkheid om gebruik te maken van die Live troep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayce
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01 20:16
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 18:09:
[...]

Kayce welke firmware heb jij erop zitten? En heeft het nederlandse wap/gprs settings?
Ik heb gewoon de nederlandstalige firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, je hebt nog altijd toegang tot die Live! site
t ligt er maar net aan wat je ingestel dhebt!
Ik heb gewoon weer de Vodaofne GPRS settings ingevoerd, en dus ook als homepage de Live! site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 16:08:
jah, je hebt nog altijd toegang tot die Live! site
t ligt er maar net aan wat je ingestel dhebt!
Ik heb gewoon weer de Vodaofne GPRS settings ingevoerd, en dus ook als homepage de Live! site!
cool, bedankt! Dan gaan we vanavond ook maar eens de sprong wagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal..

ik heb hier net eens ff flink wat zitten lezen op deze site.. en heb een paar vragen,
allereerst.. ik overweeg heel erg om de e 710 te gaan kopen, maar was nog over de kosten aan het nadenken.. dus vandaar dat ik em nog niet heb, maar nu ik dit forum lees begin ik nog meer te twijfelen eigenlijk..
mrgoed.. mijn vragen:
- jullie hebben het over de vodafone software.. wat is hier anders aan? is het menu lelijker en anders? heeft ie ook andere ringtones dan de standaardsoftware van samsung?
- is iemand er al uit of je dat camerageluid uit kan zette? op de e 700 kan het wel begreep ik..
- is het buitenste kleurenschermpje nou anders dan het buitenste kleurenschermpje van de e 700? bij de e700 zou die mooiier zijn begrijp ik uit jullie verhalen..??
- jullie hebben het over witte randen bij de foto's.. heeft de e 700 dit ook? of zijn jullie er ondertussen al uit of je dit ook op je telefoon weg kan halen of dat dit gwoon een fout is in de softwaren van vodafone?
- jullie hebben het veel over "firmware".. wat is dit? is dit andere software voor je telefoon?

sorry als dit stom overkomtt,, maar ik wil graag zoveel mogelijk weten van deze foon.. want egt goedkoop is die niett.. en als ik em aanschaf dan is het waarschijnlijk voor 2 jaar lang.. dus moet er wel ff mee voort kunne :)

alvast bedankt, groetjes Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke mod moet ik hebben om mijn status balk kleur temaaken met de nieuwe sof zonder olmpic heb al van ales geprobeert
wie helpt mijn dank je }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- ja idd het vodafone menu is zeer lelijk (rood/wit)
- cam geluid kan niet uitgezet worden
- ja klopt ook E710 heeft 16 grijstinten en de E700 256 kleuren
- deze kan ik niet beantwoorden
- firmware is de 'windows' van j telefoon

greeetz robin

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 19:08:
- jullie hebben het over witte randen bij de foto's.. heeft de e 700 dit ook? of zijn jullie er ondertussen al uit of je dit ook op je telefoon weg kan halen of dat dit gwoon een fout is in de softwaren van vodafone?
Ik heb bij het uploaden van plaatjes nog geen problemen met die witte randen gehad. Ik gebruik animated GIFs, 128x128 pixels, kleiner dan 32KB, dit werkt prima!

LET OP: wanneer je plaatjes kleiner dan 128x128 zijn, krijg je WEL witte randen. Een plaatje van bijv. 100x100 wordt door de telefoon NIET vergroot over het hele scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeey

ok tnx iig voor de info tot nu toe iig :),,

dat van die plaatjes dat als je een formaat kleiner neemt dan normaal dat je dan witte randen krijgt is ook vrij logisch vind ik :),, maar er stond dat als je fotos had gemaakt met je toestel en die vervolgens op de achtergrond wil zetten dat je dan ook witte randen krijgt en die niet weg kan halen.. klopt dit?

zijn er ergens fotos te zien van het "vodafone menu".. de softwaren van vodafone duss.. ??

groetjes Mikee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayce
  • Laatst online: 01-01 20:16
He mensen!

Kijk ik gisteren op de site van Belcompany, kom ik erachter dat ik erg veel geluk heb gehad. Blijkbaar is de aanbieding die ik zaterdag kreeg alweer van de site verdwenen.
De e710 kost nu met een 1 jarig Orange Free abonnement +/- € 320,- .
Volgens mij hebben ze dus een foutje gemaakt. Maar goed, laat mij ook een keer een voordeeltje hebben....

Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste het bovenste stuk van de telefoon kan schoonmaken? Ik merkte namelijk dat er door mijn oor tegen dit gedeelte aan te houden er direct wat vlekken op verschenen. Nu heb ik absoluut geen vieze oren ofzo, want hetzelfde bleek het geval te zijn als je je vinger over het gedeelte heen wreef.

Ik krijg het echter niet meer weg. En om nu meteen met vocht de boel t e gaan schoonmaken gaat mij wat ver.

Das dus een minpuntje aan de telefoon. Hij wordt snel vies.
Een ander punt is het feit dat de telefoon nog niet officieel ondersteund wordt door Orange. Van Orange World kan ik vooralsnog geen gebruik maken. Ze zijn het aan het uitzoeken, maar dit is wel iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 23:16:
[...]

Ik heb bij het uploaden van plaatjes nog geen problemen met die witte randen gehad. Ik gebruik animated GIFs, 128x128 pixels, kleiner dan 32KB, dit werkt prima!

LET OP: wanneer je plaatjes kleiner dan 128x128 zijn, krijg je WEL witte randen. Een plaatje van bijv. 100x100 wordt door de telefoon NIET vergroot over het hele scherm.
volgens mij krijg je dan toch nog steeds aan de onderkant, tussen het plaatje en de menu balk een rand van 1 pixel. oplossing: plaatjes van 128*129 gebruiken. deze kun je niet via datakabel verzenden, maar wel via wap. bovendien kun je dan ook plaatjes veel groter dan 32 kb gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu net geprobeerd om de nieuwe firmware erop te zetten, maar het wil niet helemaal zoals ik het wil.. Heb keurig alle stappen gevolgd zoals die hier een aantal pagina's terug staan, en de backup is ook gewoon oke verlopen, maar zodra ik hem wil flashen en hij vraagt hit On/Off button, en ik doe dat, dan gaat me telefoon gewoon aan?!

Maakt niet uit of ik het kort of lang doe, hij wil niet verder...
Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet je datakabel op data zetten,dan gaat als het goed is je tellie niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 10:30:
Je moet je datakabel op data zetten,dan gaat als het goed is je tellie niet aan.
jep, staat ie... En het lijkt me toch ook sterk dat het aan de kabel zelf ligt, tis een orginele samsung.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
zow, hier meldt zich nog een gebruiker :)

moest net een nieuwe hebben, en abo was afgelopen, dus eentje gehaald voor 129 euro bij Vodafone City Point, abo was 180 min.

paar vraagjes nog:

- heeft iemand al EasyGPRS kunnen gebruiken i.c.m. IrDA (heb een MA-600).
- hoe groot is de kans dat dat flashen mis gaat (met kabel) en veranderen er dan nog een hoop features?
- die klote logo's, zijn die er nou wel of niet af te krijgen?

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem opgelost!

Toen ik pas de kabel erin deed zodra hij vroeg om de on/off button in te drukken, en daarna de telefoon aan te zetten, deed hij het wel!

wow... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister het Zilveren E710 frontje besteld!! Hoop dat ie zaterdag binnenkomt bij me thuis!! Dan krijg ik ook zo'n super mooie E710 als de Silver Edition di enu te koop is! ll1 de batterij en het handkoortje hebben dan nog een iets ander ekleur, maar dat staat vast wel goed bij elkaar en ik ben van die vodafone logo's af, binnen en buiten! Oho dan heb ik gewoon een ECHTE samsung! een echte jaja! _/-\o_ , nix vodafone meer! Just samsung!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YESSS heb hem eindelijk, bij de belcompany hadden ze hem maandag niet, gereserveerd, kreeg ik vandaag een belletje dat ze hem alweer hadden. Relaxed!!

hij is zilver en echt supermooi, alleen jammer dat de camerageluidje best hard is, maja ik ga maar niet nog een keer vragen hoe je dat uit zet, ik w8 wel lekker op een update en dan gooi ik die erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand fotos posten van zijn/haar zilveren (geen vodafone) e710!!!
Ik wil wel een zien hoe die eruitziet in het echt! Dus geen plaatjes van t internet waarop ie er zo 'gemaakt' uitziet, maar gewoon doro jullie genomen foto's enz van die zilveren E710! (wanneer ik mijn zilveren frontje binnenheb post ik er ook foto's van!)

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 17:02:
Kan iemand fotos posten van zijn/haar zilveren (geen vodafone) e710!!!
Ik wil wel een zien hoe die eruitziet in het echt! Dus geen plaatjes van t internet waarop ie er zo 'gemaakt' uitziet, maar gewoon doro jullie genomen foto's enz van die zilveren E710! (wanneer ik mijn zilveren frontje binnenheb post ik er ook foto's van!)

Thnx
Kijk een paar pagina's terug daar staattie.... en hier>

http://www.mobile-review....e710.shtml] Mobile Review btw die zijn niet gemaakt :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx

ik heb btw mijn e710 geflasht met een mod voor het buitendisplay.
nu heb ik die analoge klok laat maar zeggen ronddraaiend met de ciijfers
dus niet zoals de originele dat er bij de 12,3,6 en 9 dubbele streepjes staan, maar dat gewoon elke keer 4 vijfers komen te staan, en om de paar seconden verdraaid de klok naar andere cijfers v/d klok, ziet er leuker uit!

dit dus...

Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/grummbatz/external/clock_rotate.gif

Link ervoor (je laad deze in optiflash en dan flash je deze klok in je E710 (geen enkele informatie of opgeslagen shit gaat verloren want het is gewoon een mod, dus vervangt gewoon iets)

http://home.arcor.de/grummbatz/external/clock_rotate_E5.zip

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 18:02:
thnx

ik heb btw mijn e710 geflasht met een mod voor het buitendisplay.
nu heb ik die analoge klok laat maar zeggen ronddraaiend met de ciijfers
dus niet zoals de originele dat er bij de 12,3,6 en 9 dubbele streepjes staan, maar dat gewoon elke keer 4 vijfers komen te staan, en om de paar seconden verdraaid de klok naar andere cijfers v/d klok, ziet er leuker uit!
Hey Ludachris,
Wil je ff zeggen waar je die mod vandaan heb??
Want ik wil hem er ook graag opzettten. :9
En heb je hem gewoon met optiflash erop gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eej Bmmed, link staat erbij hoor :P

Gewoon in optiflash laden via settings, en dan klik je op Flash en je hebt hem binnen paar seconden. (ik hoop dat je wel weet hoe en wat je moet doen met optiflash enz he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil net die mod die Ludachris heeft gegeven op m'n telefoon zetten, maar als ik bij optiflash op "flash" druk, staat er "COM port could not be opened. (ERR_COM)".
Ik kan het dus niet gebruiken.
Weet iemand wat ik eraan kan doen?

@Ludachris, nog bedankt voor die link....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eej bommed,

eens kijken...........
ga in optiflash naar settings en dan com port
staat daar de goede com port en de goede snelheid (btw, heb je een usb kabel? zoja, heb je de USBtoCOM Bridge al geintalleerd?)
als daar de goede com port en snelheid staan, moet ie t gewoon doen! En ook bij de tab Generic, het goede toestel?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 18:23:
Eej bommed,

eens kijken...........
ga in optiflash naar settings en dan com port
staat daar de goede com port en de goede snelheid (btw, heb je een usb kabel? zoja, heb je de USBtoCOM Bridge al geintalleerd?)
als daar de goede com port en snelheid staan, moet ie t gewoon doen! En ook bij de tab Generic, het goede toestel?
Hey Ludachris,
Wat is de goede snelheid?
En ik heb een Seriële kabel ofzo.
En bij de tab Generic staat het goede toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb snelheid 115200 ofzo
als je weet aan welke comport je kabel zit aangesloten kan je in optiflash de goede aanklikken! in Taakbeheer vindje aan welke compport ie zit, en via eigenschappen kan je ook snelheid instellen enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

De firmware was er al, dus die hoef ik niet meer te posten.

Ik heb een plaatje naar mn telefoon geupload en die staat nu tussen mijn achtergronden, maar ik krijg em er niet mer uit.

Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan doen met easyGPRS of de telefoon zelf? Instellingen resetten lukt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar amusement,daar staat afbeeldingen,en geluid enz.
Daar kan je hem verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is ook grappig... Ik schrok me vanmorgen kapot, want me wekker ging af... Ik had op m'n 'oude' vodafone versie een dagelijks alarm om 8 uur gezet, nu heb ik gister dus die die nieuwe firmware erop gezet, en gisteravond m'n alarm uitgezet.. Maar hij ging dus wel gewoon af vanmorgen!!

Hellup... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

kan dat irritante groene knipperende indicatielampje niet gewoon uit ofzo? Lig je in je nest met een discolicht in je kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hann1BaL schreef op 01 juli 2004 @ 12:53:
kan dat irritante groene knipperende indicatielampje niet gewoon uit ofzo? Lig je in je nest met een discolicht in je kamer.
Ja, dan moet je naar :Telefoonopties, Displayinstellingen, Standby-lampje en dan moet je "uit" kiezen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo heeft iemand al de goede versie voor de status balk met de nieuwe software
niet die van olpic maar de noermaale _/-\o_
of waar ik hem kan haalen
want hij nu bij toppie
b v d _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zijn deze mods voor de Olympische versie of voor de originele Samsung versie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ ze zijn voor de originele Samsung versie???
die ook van het net komt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn datakabel doet het al een tijdje niet meer.
Nu wil ik proberen of hij het doen als ik de datakabel opnieuw op de computer installeer.
Maar hoe moet ik de datakabel op de computer installeren?? 8)7
En ben de verpakking kwijt, en ik weet niet zoveel van computers af en daarom weet ik het niet... :'(
Het enige dat ik weet is dat ik een seriële kabel hebt en dat er een stikkertje en daar staat "FUR/FOR SAM v200" op.
Maar hij heeft het een hele tijd goed gedaan.

:? 8)7 |:( :? 8)7 |:( _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja, en als ik nog programma's ervoor moet downloaden, wil je dan gelijk ff zeggen waar ik die moet downloaden?

TNHX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Tha_Butcha schreef op 30 juni 2004 @ 10:37:
zow, hier meldt zich nog een gebruiker :)

moest net een nieuwe hebben, en abo was afgelopen, dus eentje gehaald voor 129 euro bij Vodafone City Point, abo was 180 min.

paar vraagjes nog:

- heeft iemand al EasyGPRS kunnen gebruiken i.c.m. IrDA (heb een MA-600).
- hoe groot is de kans dat dat flashen mis gaat (met kabel) en veranderen er dan nog een hoop features?
- die klote logo's, zijn die er nou wel of niet af te krijgen?
Easy GPRS samen met IrDa werkt hier perfect (IrDA op een hp nx 9010)
features zelf veranderen niet met het flashen. De kans dat het misgaat is erg klein. Alleen zorgen dat de stroom er niet afgaat, maar hoevaak gebeurt dat?

De standaard logo's ed. kan je er niet afhalen, alleen wat je er zelf op gezet hebt, kan je eraf halen.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar je een datakabel kan kopen om andere firmware op de E710 te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 10:27:
Wie weet waar je een datakabel kan kopen om andere firmware op de E710 te zetten?
Ik denk dat ze het wel op de markt hebben of gewoon in een telefoonwinkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:11

Rio

Ik heb al een boek

Ben mijn telefoon al in februari verloren, maar vind het nu pas erg. Nu er eindelijk firmware beschikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 09:40

Beamer

Return of the legend

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 18:08:
Er is nu online een echte(non Olympic) Samsung E710 FirmWare

http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=397114

genieten geblazzuhhhh,..
GRTZzzzzzzzzz
Ik heb deze firmware nu gedownload. Kan ik deze ook via infrarood in me toestel laden?

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Beamer schreef op 02 juli 2004 @ 11:35:
[...]

Ik heb deze firmware nu gedownload. Kan ik deze ook via infrarood in me toestel laden?
Nee, dat kan niet via infrarood.

Ik kan via easyGPRS bepaalde plaatjes niet uppen naar mn telefoon (dus vanaf mn laptop.) Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?
Het zijn jpegs
Ze zijn geresized indien dat nodig was, maar ook de plaatjes met het juiste formaat werkt niet altijd
Iemand een idee?

Hij begint wel met laden, maar op het einde zegt ie: laden mislukt.

[ Voor 50% gewijzigd door Hann1BaL op 02-07-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Ok ik heb net echt 20 minuten zitten lezen, waarin idd vaak naar voren kwam via de datakabel maar heb nergens expliciet gelezen dat het niet via infrarood kan.
Dit zijn ook dingen voor in de openingspost, tevens met een duidelijke beschrijving cq stappenplan wat je moet doorlopen om je firmware te updaten, want als ik dalijk een datakabel ga kopen is me nog steeds niet duidelijk, hoe ik precies moet updaten. Misschien aan jou om hier een mooie samenvattende post over te maken en dat deze bij deel 2 in de openingspost komt? Scheelt anderen een hoop gepuzzel en creërt minder van dit soort posts van jou en mij.

PS: enig idee waar ik snel dat zilveren frontje kan bemachtigen?

[ Voor 16% gewijzigd door Beamer op 02-07-2004 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Beamer schreef op 02 juli 2004 @ 11:52:
Ok ik heb net echt 20 minuten zitten lezen, waarin idd vaak naar voren kwam via de datakabel maar heb nergens expliciet gelezen dat het niet via infrarood kan.
Dit zijn ook dingen voor in de openingspost, tevens met een duidelijke beschrijving cq stappenplan wat je moet doorlopen om je firmware te update, want als ik dalijk een datakabel ga kopen is me nog steeds niet duidelijk, hoe ik precies moet updaten. Misschien aan jou om hier een mooie samenvattende post over te maken en dat deze bij deel 2 in de openingspost komt? Scheelt anderen een hoop gepuzzel en creërt minder van dit soort posts van jou en mij.

PS: enig idee waar ik snel dat zilveren frontje kan bemachtigen?
Als je bedoelt dat het aan mij is om een goede post te maken over een firmware upgrade, dan heb je het verkeerd, aangezien ik mn firmware lekker zo laat, want ik heb de standaard samsung telefoon zonder vodasjit. :D

Ik ben het met je eens dat de SP heel anders moet. Leuk dat iemand zoiets begint, maar daar moet eigenlijk alle basic info in om de rest van het topic overzichtelijk te houden.

BTW, Beamer reageerde op mn vorige post waarin eerst zoiets stond als:
Dat het topic onoverzichtelijk is en iedereen maar raak post zonder het topic te lezen.

[ Voor 27% gewijzigd door Hann1BaL op 02-07-2004 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Ok duidelijk zijn we het daar over eens. Nu maar hopen dat iemand anders wel een mooie post kan maken over het aanpassen van de firmware versie.
Frontjes zijn overigens niet via de officiële weg te bemachtigen ben ik zojuist achtergekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via marktplaats frontjes gevonden!

Mail hiernaartoe, en je krijgt antwoordt en foto's etc als je erom vraagt!

nokiacovers@ilse.nl

hij geeft je alle info etc!

hopleijk krijg ik hem morgne al binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een trotse bezitter van dit mooie toestelletje.
Ik heb wel even een vraagje: Bij geluidsopties kun je de toetstoon aanpassen, maar bij mij zijn alle toetstonen hetzelfde. De toetstoon 'uit' functie werkt wel.
Zijn er meer mensen die dit hebben of ligt het aan mij (of aan mijn telefoon)?
O ja en nog iets, ik vind de beltonen por una cabeza en zwanenmeer echt niet om aan te horen. Ligt dit aan mij of aan mijn telefoon of vinden jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 15:06:
Hier nog een trotse bezitter van dit mooie toestelletje.
Ik heb wel even een vraagje: Bij geluidsopties kun je de toetstoon aanpassen, maar bij mij zijn alle toetstonen hetzelfde. De toetstoon 'uit' functie werkt wel.
Zijn er meer mensen die dit hebben of ligt het aan mij (of aan mijn telefoon)?
O ja en nog iets, ik vind de beltonen por una cabeza en zwanenmeer echt niet om aan te horen. Ligt dit aan mij of aan mijn telefoon of vinden jullie dit ook?
Ja, bij mij zijn ook alle toetstonen hetzelfde.
En die beltonen is het geluid bij mij niet echt heel slecht maar ook weer niet zo goed.
O-) :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij zijn de toetstoenen allemaal anders hoor...'piano' en al die soorten zijn verschillend...en indd sommige beltonen klinken niet zo heel zuivver (de rest klinkt super mooi hoor) dat komt door bepaalde tonen die door de luidspreker gewoon niet goed doorkomen....niet aan kan ofzoiets! maar goed, die beltonen geburik ik ook niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 15:27:
bij mij zijn de toetstoenen allemaal anders hoor...'piano' en al die soorten zijn verschillend...en indd sommige beltonen klinken niet zo heel zuivver (de rest klinkt super mooi hoor) dat komt door bepaalde tonen die door de luidspreker gewoon niet goed doorkomen....niet aan kan ofzoiets! maar goed, die beltonen geburik ik ook niet :9
Hey Ludachris, bij mij zijn al die toetstonen hetzelfde.
Weet jij hoe dit kan??
En heb jij ook de originele Samsung firmware voor de E710?
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Ik kan via easyGPRS bepaalde plaatjes niet uppen naar mn telefoon (dus vanaf mn laptop.) Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?
Het zijn jpegs
Ze zijn geresized indien dat nodig was, maar ook de plaatjes met het juiste formaat werkt niet altijd
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hann1BaL schreef op 02 juli 2004 @ 16:05:
Het zijn jpegs
Iemand een idee?

Is het geheugen van je telefoon niet vol?
Dat er daarom geen plaatjes bij kunnen.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 15:37:
[...]

Hey Ludachris, bij mij zijn al die toetstonen hetzelfde.
Weet jij hoe dit kan??
En heb jij ook de originele Samsung firmware voor de E710?
8)7
Misschien dat de toetstonen het in de Vodafone versie wel doen?
Ik heb de T-mobile versie met originele Samsung firmware en zoals gezegd klinken ze bij mij allemaal hetzelfde.
En ja inderdaad die minder mooie beltonen gebruik ik ook gewoon niet. Maar was wel benieuwd of ik de enige was.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de E710 toen bij vodafone genomen... nu zit de originele E710 firmware erop, E5 versie.... kan je controleren door *#1234# in te toetsen!

Bij mij werken ze gelukkig wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 16:32:
Ik heb de E710 toen bij vodafone genomen... nu zit de originele E710 firmware erop, E5 versie.... kan je controleren door *#1234# in te toetsen!

Bij mij werken ze gelukkig wel!
Hahaha, ik intoetsen: *#1234# hoor ik ineens andere toetsgeluiden!!
Ik was echt stomverbaasd. Er komen dus wel andere geluiden als ik getallen (buiten het menu, vanuit standby stand) in toets, maar niet wanneer ik bijvoorbeeld door mijn menu blader. Hoe is dat bij jullie? Ik heb trouwens versie DF4 (zaterdag gekocht bij Bel Company).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand inmiddels al gezien of je IMEI hetzelfde blijft na het flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myrthe, die toetstonen hoor je indd all1 met de cijfertoetsen enz hoor, haa niet als je door menu bladert! En ik hoor ze zoiezo niet, want heb dat gleuid uit staan voro die toetsen!

Myrthe, kan jij trouwens van jou DF4 firmware een backup maken via datakabel??

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een nederlander met een nieuwere firmware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen datakabel, maar die ga ik waarschijnlijk binnenkort wel kopen.
As ik een datakabel heb,wil ik dat opzich best doen. Dat geeft toch geen risico's voor mijn eigen telefoon?
Als ik een datakabel heb moeten jullie me maar even vertellen hoe ik dat moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Ik heb zojuist zo'n frontje gehaald/gekocht, maar het valt me vies tegen om te vervangen. Ik wil nog geen eens alles vervangen, alleen dat gekleurde middenstukje aan de buitenkant met Vodafone logo en hetgeen om het scherm heen.
Ik had hem helemaal opengemaakt onderste 2 lagen van elkaar af, maar toen zat er een soort kabeltje naar het "bovenstukje" dus zeg maar naar het klepje. Hierdoor kreeg ik het niet van elkaar en ik durfde niet te hard aan deze kabel te sjorren omdat ik bang ben dat ik dan dalijk niets meer heb. Iemand een tip hoe dit te omzeilen of waar deze kabel netjes los te maken is?

[ Voor 5% gewijzigd door Beamer op 02-07-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Beamer:

Ben wel erg geïnteresseerd om te weten hoe dit verder moet. Is het mogelijk voor je om een paar foto's te schieten (kan iemand misschien meteen meer over dat kabeltje zeggen).

Bovendien zou het anderen helpen om het frontje te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 16:23:
[...]

Is het geheugen van je telefoon niet vol?
Dat er daarom geen plaatjes bij kunnen.
8)
Nou, niet echt nee, zelfs bijna leeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_thalen
  • Laatst online: 07-08 21:46
Hey ik had een vraagje aan jullie als trotse E710 gebruikers onder elkaar _/-\o_ :
Hoe lang doen jullie gemiddeld met een batterij??
Ik doe er hooguit 4 dagen mee en dan houdt het op.
En nee 2 weken gaat erbij mij niet in...zag ik op een E700 forum staan(haast zelfde toch) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maurice_thalen schreef op 02 juli 2004 @ 21:54:
Hey ik had een vraagje aan jullie als trotse E710 gebruikers onder elkaar _/-\o_ :
Hoe lang doen jullie gemiddeld met een batterij??
Ik doe er hooguit 4 dagen mee en dan houdt het op.
En nee 2 weken gaat erbij mij niet in...zag ik op een E700 forum staan(haast zelfde toch) 8)7
Ca 3 1/2 dag bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMess
Jah ik zou dat ook wel eens willen weten hoe je dat covertje precies vervangt

Ik heb gister mijn nieuwe covertje binnen gehad 8) , dus zou wel handig zijn als iemand weet hoe het moet :P

Heeft iemand dit al eerder gedaan?
Zou die iemand maby foto's / tutorial kunnen posten?

Want die vodafone logo's hoef ik niet :r
Vooral niet als je t-mobile gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg dan volgende week me frontje binnen.

Ik weet niet hoe je het hele frotnje eraf haalt... want dat heb ik nog nooit gedaan. Wel heb k al een keer het frontje van het klepje eraf gehaald..dat is neit zo moeilijk, maar de rest lijkt mij moeilijk eraf te krijgen te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik mogen weten waar jullie die covers bestellen? En wat kost het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMess
www.ebay.nl

Kun je alleen uit buitenland halen dan, ik heb er 18,49 voor betaald incl. verzendcosten.

Heeft iemand al verwisseld hier is mijn pakket:

http://members.home.nl/erwinmallens/IMG00006.JPG

Er zitten dus ook van die donkere stukjes en witte stukjes bij die veel weg hebben van stikkels maarjah niet dubbel zijdig :S.

Ik weet niet echt wat ik er mee aan moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 16:43:
[...]

Hahaha, ik intoetsen: *#1234# hoor ik ineens andere toetsgeluiden!!
Ik was echt stomverbaasd. Er komen dus wel andere geluiden als ik getallen (buiten het menu, vanuit standby stand) in toets, maar niet wanneer ik bijvoorbeeld door mijn menu blader. Hoe is dat bij jullie? Ik heb trouwens versie DF4 (zaterdag gekocht bij Bel Company).
Jah ik heb ook de E710 maandag gehaald bij BelCompany (zilver model zonder vodafone crap erop) met Orange 30 euri 1 jaar abbo, en ik heb ook de E710XXDF4 firmware erop zitten... denk dat dit de nieuwste firmware is dan :)

EDIT:
trouwens ik weet niet waar dit voor is, maar als ik dit intoets krijg ik ut volgende:
*#1111# = REV E7 1.6
*#2222# = HWver: REV E7 1.0
Dit zal wel voor de verschillende revision versies staan neem ik aan? :?

[ Voor 15% gewijzigd door Energy99 op 03-07-2004 18:33 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eej The Mess, ik zag die foto van jou Frontje Pakketje! Wat een extra dingne allemaal erin! En ik zie niet op de 2 plaatjes die over de beide displays heen gan SAMSUNG staan!! Of zie ik dat verkeerd???
Ik heb de zilveren besteld bij iemand uit nederland 20 €! DIe ziet er echt super relaxed uit!

Die DF$ firmware is dnek ik of indd iets nieuwer, of gewoon onder deze naam uitgebr8 in nederlandse import ofzo,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMess
Klopt komt omdat ie niet van samsung is.

Met samsung erop heb ik alleen gezien bij covertjes waar het t-mobile logo op staat.

This een behoolijk pakket moet niet alleen vast schroefen maar ook plakken :S.
Moet ik nog ff goed uitvogelen.

Ik zou oppassen met kopen van die covertjes, in nederland heb ik gekeken of ze er waren en er zijn erbij die zeggen dat ze e710 covers hebben maar eik zijn ze van een e700.
Ik zou vragen of ie foto's wil sturen en dan kijken of er twee ledjes langs de camera kunnen zitten.

Mijn heb ik via ebay uit duitsland voor 18,49 inc verzend kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

wat jullie ook hadden kunnen doen, is gewoon een standaard zilveren kopen :P

Niemand die een idee heeft waarom plaatjes loaden naar de telefoon mislukt? (de telefoon is niet vol, grootte is goed 128 x 129)

het zijn gewoon jpeg plaatjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
  • Laatst online: 13-04-2022
Ludachris, ik zie je tig posts hier maar welke firmware heb jij nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de DE5 Firmware
Zo'n gast uit Italië heeft di eop I-net gezet! Is de Originele E710 firmware voor europa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
ok dan! Die heb ik ook :) Bevredigend menu gewoon :P
Maar jij hebt ook covers besteld dus....lijkt mij ook wel wat! Zijn die dingen makkelijk te (de)monteren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMess
This net model vliegtuige in elkaar zetten, maar dan zonder bouwtekening

Je kunt trouwens wel het beste eerst je telefoon uit elkaar halen om te kijken hoe alles zit.

Hier kun je zien hoe de binnenkant moet worden geplakt:

http://www.howardforums.c...057&perpage=15&highlight=\+e710%20\+and%20\+housing&pagenumber=2

Er zitten waarschijnlijk ook stukjes witte stikkers bij dit is super dun dubbelzijdige tape.
Gewoon bovenste wittestuk eraf halen op de plek plakken waar iets geplakt moet worden en dan het bovenste laag je eraftrekken, zodat er nog alleen maar plak zit.

Wel oppasen met bestellen covertje, mijn heeft een beschadiging bij beelscherm. Ik hoop dak een nieuw onderdeel krijg. (liefst zo snel mogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij iemand besteld die voor veel telefoons covers heeft, uit nederland! Hoop begin deze week binnen te krijgen! Ik maak dan ook wel foto's van me frontjes en foto's van de stappen! (ook al weet ik zelf nog neit hoe ik t moet doen om alles los te halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
Eej Ludachris kun je ff zeggen wat de instellingen zijn voor de Vodafone Live! site? dus als startpagina...(middentoets) BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
ik heb het al :*)

Samsung E710
Instellen Samsung E710 voor Vodafone live!

Druk op de I en ga naar menu Vodafone Life en druk op kies
Ga naar 5 wap profiel en kies
Ga naar een leeg profiel en kies
Voer bij 1 de naam van het profiel in; vodafone live en druk ok
Voer bij 2 de homepage in ; live.vodafone.com of mmm.vodafone.nl
Voer bij 3 beveiliging NIET VEILIG in
Voer bij drager; GPRS in
Voer bij ip adres 192.168.251.150 in
Voer bij gebruikersnaam vodafone in
Voer bij wachtwoord vodafone in
Voer bij APN live.vodafone.com , web.vodafone.nl , of office.vodafone.nl in
Nu kunt u op terug drukken

PS: Dit is natuurlijk nog voor de VodafoneFW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
je kunt het wapprofiel zo vinden: (met de nieuwe unbranded firmware)

6. amusement -> 1. wap browser -> 4. wap profiel -> 1. (moet worden vodafone)

[ Voor 19% gewijzigd door gehlan op 04-07-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooh ik zie me E710 liggen, met dat lelijke antraciet kleurige frontje, dat is zooo lelijk in combinatie met dat zilvere...en ook nog is die beschadigingen van toen ik dat vodafone logo heb weggehaald met stanley mesje! Hoop dat me frontje snel binnenkomT!!! HE tis zo'n mooie gruwleijk etelefoon! hij zie t zoooo dik uit he!
Had gistr de E600 van me vriendin in me handen, mar dat is nix, veel te klein scherm, die antenne, gewoon de E710 is de smasung die er op 1 of andere manier super dik en goe duitziet!! De E800 die uitkomt is all1 vindt ik nog wel mooier, maar goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Ludachris je zei een paar posts terug dat je al een keer je frontje aan de voorkant eraf had gehaald. Maar ik durfde hier niet te hard aan te trekken etc. bang dat ik het kapot maakt. Ik ben eigenlijk al tevreden als ik alleen die buitenkant kan vervangen. Dus zou je hier al iets van een beschrijving van kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

all1 van t klepje heb k eraf gehaald, meer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De E800 is het niet waard om gekocht te worden er zijn twee zinnen wat me totaal niet bevallen:
It seemed that E8x0 phones are step backwards for Samsung since the screen is made by TFT-technology and can display only 65k colors.
The camera is practically identical to Samsung E700.
De telefoon is mooi daar nie van maar met zulke zwakke hardware erin is hij het echt niet waard want ik weet zeker dat ze hem boven de €400 gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMess
Hier kun je zien hoe je een e700 moet ontleden.
Komt niet helemaal overeen met de e710 maar goed het is een begin.

http://5026.rapidforum.com/topic=103982634942

(als je geen duits kunt gewoon plaatjes kijken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer

Beamer

Return of the legend

TheMess schreef op 04 juli 2004 @ 17:50:
Hier kun je zien hoe je een e700 moet ontleden.
Komt niet helemaal overeen met de e710 maar goed het is een begin.

http://5026.rapidforum.com/topic=103982634942

(als je geen duits kunt gewoon plaatjes kijken :P )
Off-topic maar die telefoon van die ene plaatjes is te erg. Weet iemand welke dat is?
Edit:(p400) 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Beamer op 04-07-2004 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
1. En toch doet wap nog niet goed :'( Vodafone Live! home doet het wel...maar zo gauw je echt naar binnen wilt (bijv ringtones) dan komt er 'service niet beschikbaar' tevoorschijn. Hetzelfde probleem bij mobelle.nl
Heb de instellingen van hierboven (eerdere post van mij) dus ik snap het niet helemaal :?

2. En wat moet je bij DNS adres 1 ingesteld hebben, bij bijv instelling spelletjes?

Het deed eerder, met oude firmware, allemaal wel...dus ik hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehlan
ik heb nu het id dat gprs gewoon niet ingeschakeld word... Eerst zag je een 'g-tje' bovenin verschijnen maar dat gebeurd nu niet meer. Kheb zeker weten de goede instelling (automatisch in laten stellen door vodafonesms)

Iemand een oplossing/ zelfde probleem?

[ Voor 29% gewijzigd door gehlan op 05-07-2004 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mensen met de DF4 firmware op hun E710 (dus origineel samsung gekocht in NL zonder vodafone), hebben jullie op t binnenscherm een zwarte balk boven? of een witte? En zijn jullie iconen daarin van kleur, of zijn ze allemaal 1 en dezelfde kleur (een soort blauwig/grijz/wit???)
Want de DE5 firmware heeft een zwarte statusbalk met saaie eentonig kleurige iconen! Ik wil mooie originele samsung kleurige iconen als de E600 heeft bijvoorbeeld!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eerste en laatste waarschuwing in deze thread: Alles dat met flashen, unlocken en al die zooi te maken heeft, is niet de bedoeling. Zie deze link voor meer info.

Dit is dus de allerlaatste waarschuwing. De eerstvolgende link, vraag of opmerking over flashen of unlocken komt neer op een OW.