Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 18:21:
[...]
Dat zou het onrealistische moeilijk maken, in het echt weet zie je ook wel of iets wat waard is of niet
Um... Dit kon je toch allemaal al lang aanpassen?
Bestaan hele threads over, hoe je je ini tweaked.
Over die pijlen, ik vind het doodzonde dat ze niet meer de mooie boog beschrijven zoals in Thief I. Dat strakke gezever ziet er natuurlijk niet uit.
Laat idd staan dat je er ook nog een bliksemflits of zo mee achteraan stuurt
Bestaan hele threads over, hoe je je ini tweaked.
Over die pijlen, ik vind het doodzonde dat ze niet meer de mooie boog beschrijven zoals in Thief I. Dat strakke gezever ziet er natuurlijk niet uit.
Laat idd staan dat je er ook nog een bliksemflits of zo mee achteraan stuurt
Dat kan wel, alleen gaat dit een stuk makkelijker voor mensen die geen kaas hebben gegeten van alles aanpassen. Ik als Hardware freek ben niet zo software matig aangelegd dus is dit ideaal
kvond dit wel hilarisch, kwerdt doodgewoon neergestoken door een guard en toen besloot mijn character in deze positie neer te vallen
http://www.xs4all.nl/~redox1/lol.jpg
http://www.xs4all.nl/~redox1/lol.jpg
is echt komisch af en toe, ik loop gewoon over de straat en in ene komt er zon gast een huisje uitrennen en valt een voorbij gaande vrouw aan als ze dood is zegt die gast zo: "ha! now i killed you, how do you like that. hmm now back to work"
en dan komen er in ene nog meer gassies aanrennen en beginnen allemaal op elkaar in te hakken
op het laatst iets van 6 lijken in de straat. echt weird
en ook in de pagan sewer ik gooide zon vat die guard loopt erachteraan en in ene vette explosie, denk dat er buskruit inzat ofzo
en dan komen er in ene nog meer gassies aanrennen en beginnen allemaal op elkaar in te hakken
en ook in de pagan sewer ik gooide zon vat die guard loopt erachteraan en in ene vette explosie, denk dat er buskruit inzat ofzo
10100111001
Heb het nu uitgespeeld maar deed alles op easy, ben momenteel op Hard bezig. Het blijft echt geweldig om te spelen
Ik, maar ik heb niet zoveel tijd. Gisteren nog effe geprobeerd met mn nieuwe beamer en HT-set in 5.1 geluid! Dat is echt fenomenaal gaaf
2 meter breed Thief 3 op de muur in vet surround 
Ben gelijk op hoogste level begonnen btw, veel leuker
[ Voor 12% gewijzigd door Stefke op 25-06-2004 16:18 ]
stefijn schreef op 25 juni 2004 @ 16:18:
Ik, maar ik heb niet zoveel tijd. Gisteren nog effe geprobeerd met mn nieuwe beamer en HT-set in 5.1 geluid! Dat is echt fenomenaal gaaf2 meter breed Thief 3 op de muur in vet surround
ik heb nu net de clocktower missie gedaan 
hadden jullie widow moira berooft?
want dan kan je dat gouden boek (ff naam vergeten, iets van slab werd het ook genoemd) en geld uit de kist pakken
note zegt dan, ding niet nodig geld wel
dus ik had wel geld gejat
maar dan krijg je dus later ook een thug die bij je huis rondloopt om jou te zoeken
tenminste volgens die note op dat bankje
hadden jullie widow moira berooft?
want dan kan je dat gouden boek (ff naam vergeten, iets van slab werd het ook genoemd) en geld uit de kist pakken
note zegt dan, ding niet nodig geld wel
dus ik had wel geld gejat
maar dan krijg je dus later ook een thug die bij je huis rondloopt om jou te zoeken
tenminste volgens die note op dat bankje
[ Voor 8% gewijzigd door Dark Lord op 25-06-2004 18:36 ]
10100111001
Verwijderd
Kan je dat instellen danstefijn schreef op 25 juni 2004 @ 16:18:
Maareh, ik speel het ook dus nog
Je kunt toch bij aanvang van elke missie de moeilijkheidsgraag instellen...
Ik heb m gewoon elke keer op hoogste
veel spannender
Ik heb m gewoon elke keer op hoogste
Ik heb net de demo ff gespeeld, het is een heel leuk spel alleen draait het niet echt soepel.
2,2GHz barton, 1GB 200MHz en een radeon9800se met core op 411MHz.
Ik speel op 1280*1024.
Grappig detail: toen ik de lord van de keep neergeknuppeld had gooide ik heb voor het haardvuur, hup dood.
Ik speel op 1280*1024.
Grappig detail: toen ik de lord van de keep neergeknuppeld had gooide ik heb voor het haardvuur, hup dood.
Verwijderd
Ik heb het spel nu, ziet er opzich sfeervol uit. Alle detail op vol, maar er is 1 ding wat me enorm stoort, als ik ren dan is er een soort van stoot achtig iets, alsof je lagt. Maar het lijkt wel alsof dit hoort. Als ik loop hebbik het niet.
Mijn systeem:
xp3000
9800PRO
1024DDR
asus A7N8X
Mijn systeem:
xp3000
9800PRO
1024DDR
asus A7N8X
Ik heb dat ook af en toe. Stoor me er niet echt aan, soms is het wat meer dan anders. Volgens mij moet je je videokaart eigenschappen op snelst zetten en dan ingame de kwaliteit regelen
Waarom zet je m dan niet wat lager?corpseflayer schreef op 26 juni 2004 @ 20:23:
Ik heb net de demo ff gespeeld, het is een heel leuk spel alleen draait het niet echt soepel.
Ik speel op 1280*1024.
[ Voor 55% gewijzigd door Stefke op 02-07-2004 22:43 ]
Omdat het veel mooier is op de native resolutie van mijn lcd, de sliders in het ati menu verlagen van highest naar high heeft al een grote performnaceboost.
Dat laggen heb ik ook, ik denk dat dat wel over gaat met een next gen videokaart alla gf6800u x800xt.
Zowieso zijn die nog veel te duur om nu te gaan kopen, binnen een maand of 3 is daar zeker weten al 100 vanaf (bij de juiste winkel).
Dat laggen heb ik ook, ik denk dat dat wel over gaat met een next gen videokaart alla gf6800u x800xt.
Zowieso zijn die nog veel te duur om nu te gaan kopen, binnen een maand of 3 is daar zeker weten al 100 vanaf (bij de juiste winkel).
Thief speelt níet lekker op 1280..
Check andere fora. 90% van de mensen speelt op 800*600, of max 1024*768. De 10% die overblijft klaagt over performance problemen. Zelfs met de dikste pc's.
En wat je nu noemt vind ik het grootste nadeel van tft's. Ik koop pas een tft als ik heb besloten te stoppen met gamen
Er zijn zoveel spellen waarin je niet je native resolutie kunt kiezen, en dan ziet het er gewoon niet uit.
Check andere fora. 90% van de mensen speelt op 800*600, of max 1024*768. De 10% die overblijft klaagt over performance problemen. Zelfs met de dikste pc's.
En wat je nu noemt vind ik het grootste nadeel van tft's. Ik koop pas een tft als ik heb besloten te stoppen met gamen
Ik had voordat ik deze 17" Prolite E431S kochtte een 19" NEC crt, het verschil in beeldkwaliteit is op 1280*1024 fenomenaal, zelfs op de niet native resoluties is het beeld gewoon mooier dan op mijn crt. Die crt heeft jaren terug 600 euro gekost dus het het was zeker geen crap.
Daarbij hoef ik mij nooit geen zorgen meer te maken over geometrie instellingen want dankzij dvi is mijn scherm op iedere resolutie gecentreerd.
Voor mij iig nooit meer een crt.
Daarbij hoef ik mij nooit geen zorgen meer te maken over geometrie instellingen want dankzij dvi is mijn scherm op iedere resolutie gecentreerd.
En toch kies je de native resolutie terwijl het spel dan niet loopt. Dan had je een bijzonder crappy CRT monitor. Mijn monitor is gewoon lekker scherp op elke resolutie, van 640x480 tot 1600x1200corpseflayer schreef op 03 juli 2004 @ 10:47:
Ik had voordat ik deze 17" Prolite E431S kochtte een 19" NEC crt, het verschil in beeldkwaliteit is op 1280*1024 fenomenaal, zelfs op de niet native resoluties is het beeld gewoon mooier dan op mijn crt. Die crt heeft jaren terug 600 euro gekost dus het het was zeker geen crap.
Daarbij hoef ik mij nooit geen zorgen meer te maken over geometrie instellingen want dankzij dvi is mijn scherm op iedere resolutie gecentreerd.![]()
TFT is altijd lelijk als je niet de native resolutie pakt, want: interpolatie. Kun je nog zo'n duur of goed scherm hebben
Mijn Thief draait op 1024x786 behoorlijk soepel, 800x600 met FSAA is gewoon top. En altijd scherp
[ Voor 15% gewijzigd door Stefke op 03-07-2004 18:37 ]
Niks aan toe te voegenstefijn schreef op 03 juli 2004 @ 18:36:
[...]
En toch kies je de native resolutie terwijl het spel dan niet loopt. Dan had je een bijzonder crappy CRT monitor. Mijn monitor is gewoon lekker scherp op elke resolutie, van 640x480 tot 1600x1200
TFT is altijd lelijk als je niet de native resolutie pakt, want: interpolatie. Kun je nog zo'n duur of goed scherm hebben
Mijn Thief draait op 1024x786 behoorlijk soepel, 800x600 met FSAA is gewoon top. En altijd scherp
Interpolatie is altijd kut.. Dat moet je zien. Als je dat niet ziet heb je iets aan je ogen
Maar goed, je wilt niet weten hoe vaak ik ergens kom waar ze een scherm op een niet native resolutie hebben staan, dus gruwelijk slecht, en vervolgens zeggen: "Scherp he!! Zo'n TFT scherm!" Eeh.. yeah, right...
Ik had geen crappy 19", het is zo dat de helderheid van een lcd alles beter doet overkomen, ik vind crt gewoon veel te grauw in spellen, daarbij komt ook nog eens dat ik na enkele uren vermoeide ogen kreeg, dit heb ik nog nooit gehad met mijn lcd, zelfs na een halve dag ut2k4 demo in de tijd dat ik het leuk vond.
De voornaamste reden dat ik van 1280*1024 hou is omdat ik dan nauwelijks jaggies heb en 800*600 met 6x FSAA loopt stukken trager dan 1280*1024 noAA.
Diablo2 ziet er met 800*600 scherper uit op mijn lcd dan op mijn crt, dit juist dankzij interpolatie, je hebt nog steeds je 1280*1024 pixels
Bij een crt staan de pixels veel te ver uiteen op <=800*600@19", dat sucked gewoon.
Ik geloof best dat je met een modernere crt beter beeld hebt dan een lcd op niet native resolutie, maar dat niet native lelijk is vind ik onwaar, het enige waar ik mij aan stoor is de beeldverhouding die niet meer klopt.
Zo.
De voornaamste reden dat ik van 1280*1024 hou is omdat ik dan nauwelijks jaggies heb en 800*600 met 6x FSAA loopt stukken trager dan 1280*1024 noAA.
Diablo2 ziet er met 800*600 scherper uit op mijn lcd dan op mijn crt, dit juist dankzij interpolatie, je hebt nog steeds je 1280*1024 pixels
Bij een crt staan de pixels veel te ver uiteen op <=800*600@19", dat sucked gewoon.
Ik geloof best dat je met een modernere crt beter beeld hebt dan een lcd op niet native resolutie, maar dat niet native lelijk is vind ik onwaar, het enige waar ik mij aan stoor is de beeldverhouding die niet meer klopt.
Zo.
Ben nu bij het stuk waar ik zo'n ding van de Pagans moet jatten. Het spel begint alleen een beetje langdradig te worden. Het is vrij makkelijk eigenlijk, je moet jezelf gewoon rot zoeken soms. De guards zijn gewoon mega dom. Al sta je tegen de muur en ze staan nog geen 1 meter tegen je aan, dan nog zien ze je niet. Het lijkt meer op een hollowman dan een thief
Het merendeel van alle items heb je niet nodig, met een pijl en boog en knuppeltje alleen kom je al ver genoeg.
Hopelijk kan ik het nog opbrengen om verder te spelen
Wat ik btw ook slecht vind is dat wanneer je soms een guard killed, of bijv 4 guards op een bepaald stuk, en je komt later terug, dat ze er dan weer zijn
Dat is best slaapverwekkend.
Ik zag toevallig een leuk briefje hangen aan de muur:
Hopelijk kan ik het nog opbrengen om verder te spelen
Wat ik btw ook slecht vind is dat wanneer je soms een guard killed, of bijv 4 guards op een bepaald stuk, en je komt later terug, dat ze er dan weer zijn
Ik zag toevallig een leuk briefje hangen aan de muur:
[ Voor 23% gewijzigd door benchMarc op 05-07-2004 14:51 ]
kan me nog herinneren dat bij mij alles op nul stond
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
So ee... Jij bent flink wezen bashen!
Ik prefereer zelf ghosting, zo moet het spel gespeeld worden imo.
Maar goed, ieder zijn ding.
Als je het zo raar vind dat ze je op een meter afstand nog niet zien, moet je je monitor misschien eens wat donkerder instellen.
Het is rete donker als mijn gem uit is bij mij. Dat is volgens mij de bedoeling
Om het anders te zeggen, in de situaties zoals het er bij mij uit ziet, kan ik me goed voorstellen dat een guard me niet ziet als hij niks in de gaten heeft... Wordt wat anders als je van te voren gespot bent.
Als je het zo raar vind dat ze je op een meter afstand nog niet zien, moet je je monitor misschien eens wat donkerder instellen.
Om het anders te zeggen, in de situaties zoals het er bij mij uit ziet, kan ik me goed voorstellen dat een guard me niet ziet als hij niks in de gaten heeft... Wordt wat anders als je van te voren gespot bent.
Ja die gasten komen steeds terug als je ze doodmaakt, dus daarom zoveel doden. En 65 dingen gejat van mensenUltraSub schreef op 05 juli 2004 @ 14:59:
So ee... Jij bent flink wezen bashen!
Enne. Ook als de indicator niet volledig zwart is zien ze je soms nog niet eens. Het lijkt me ook wel erg vreemd dat het op straat pikdonker kan zijn. Als ik in open lucht tegen een muur ga staan dan ziet een blinde me nog wel van 1 meter afstand. Maar nee, die gasten lopen je overal straal voorbij. Als een guard met z'n rug naar je toe staat kun je gewoon vol aan komen rennen en hem neerbashen. Dat is wel erg fake
Dat heeft niks met AI te maken maar met gameplay... dacht je dat ze het niet zo konden maken dat jij nergens meer langs kon sluipen?benchMarc schreef op 05 juli 2004 @ 16:16:
[...]
Ja die gasten komen steeds terug als je ze doodmaakt, dus daarom zoveel doden. En 65 dingen gejat van mensenAls ze dood gaan en ze komen terug hebben ze weer een nieuw zakje met geld
Ik ben een rijke ass daar. De winkel heeft zelfs geen pijlen meer voor mij. Ik wil gewoon er zeker van zijn dat als ik moet rennen ik geen irritante guards tegenkom waar ik voorheen langs ben gesneakt. Daarom leg ik ze gewoon allemaal om. Dan heb je nog van die irri bewoners die de guards gaan waarschuwen. Nix daarvan, omleggen die zooi. Het is zo simpel, je passeert ze, je draait je om, steekt een mes in z'n rug, klaar
Enne. Ook als de indicator niet volledig zwart is zien ze je soms nog niet eens. Het lijkt me ook wel erg vreemd dat het op straat pikdonker kan zijn. Als ik in open lucht tegen een muur ga staan dan ziet een blinde me nog wel van 1 meter afstand. Maar nee, die gasten lopen je overal straal voorbij. Als een guard met z'n rug naar je toe staat kun je gewoon vol aan komen rennen en hem neerbashen. Dat is wel erg fakeGuards leg je met 1 pijl neer als ze niet opletten, als ze aan het ronlopen zijn op zoek naar je, dan kost het 3 pijlen voordat ze plat liggen. Nu snap ik wel dat dit gedaan is omdat je ze om moet leggen zonder dat ze je in de smiezen hebben, maar toch. De AI vind ik gewoon een beetje laag.
Inderdaad ziet iedereen je lopen als je op een meter langsloopt, zelfs in het pikkedonker. Zou het spel nog leuk zijn als dat niet zo was!? Dan kon je nergens meer komen. Die grenzen zijn express zo gesteld.
En wat boeit het jou, je maakt toch iedereen af, heel het concept van het spel niet begrepen volgens mij
Btw, volgens mij het het behoorlijk realistisch dat je iemand makkelijker doodmaakt als die je niet in de gaten heeft.
Nee, ik maak juist die guards af OMDAT ik anders de hele meute op me af krijg als ik eens weg moet lopen.stefijn schreef op 05 juli 2004 @ 21:27:
[...]
Inderdaad ziet iedereen je lopen als je op een meter langsloopt, zelfs in het pikkedonker. Zou het spel nog leuk zijn als dat niet zo was!? Dan kon je nergens meer komen. Die grenzen zijn express zo gesteld.
En wat boeit het jou, je maakt toch iedereen af, heel het concept van het spel niet begrepen volgens mijEnne..."Ik wil gewoon er zeker van zijn dat als ik moet rennen ik geen irritante guards tegenkom waar ik voorheen langs ben gesneakt", waar moet je voor rennen dan? Je hebt de guards afgemaakt
Het spel is gewoon te makkelijk als die gasten in dat spel zo blind als een mol zijn.
Ze konden toch ook wel maken dat ze je misschien vanaf 5 meter niet zien ofzo. Je kunt nog altijd weg sneaken als je ziet dat een guard iets hoorde. Dat is juist veel beter. Nu kun je langs al die blinde mollies aflopen en ze zien geen fuck!
Echt veel te makkelijk is de game zo.
Oja? Dus jij hebt mij in de gaten, ik schiet een pijl in je kop of borst, ben jij daardoor minder snel dood? Of de guard nu aan het zoeken is, of op wacht staat. Een pijl in z'n kop is gewoon instant kill. Ik hoef toch zeker niet 3 keer in z'n kop te schieten?Btw, volgens mij het het behoorlijk realistisch dat je iemand makkelijker doodmaakt als die je niet in de gaten heeft.
Jij moet gewoon niet zeuren en een FPS gaan spelen 
Thief is niet geschikt voor jou
Thief is niet geschikt voor jou
Ik heb jaren UT gespeeld in een clan die 1e van NL + 2e van europa was met CTF (normal weapons natuurlijk). Ik heb alleen geen tijd meer om clanwars te spelen.
En door een MMORPG ging ik steeds minder UT spelen en kwam ik niet bij clans opdagen... Achja, het was wel een mooie tijd
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat Thief redelijk te spelen is met alleen FPS tactiek
Ik ben vergeten hoe het bij Thief 1 was. Maar als ik daaraan terugdenk krijg ik een veel beter gevoel dan wat ik nu heb bij Thief 3. Misschien omdat het iets totaal vernieuwends was. Hopelijk kan ik nog wat discipline opbrengen om Thief 3 uit te spelen, maar het begint wel eentonig te worden
En door een MMORPG ging ik steeds minder UT spelen en kwam ik niet bij clans opdagen... Achja, het was wel een mooie tijd
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat Thief redelijk te spelen is met alleen FPS tactiek
Klopt... Als ik terug denk aan het gevoel wat ik kreeg bij Thief I, moet ik bekennen dat ik dat niet heb gehad bij III. Het was toentertijd gewoon zo gruwelijk vernieuwend, stealth, dat het gewoon retegaaf was.
Ik zal je eerlijk bekennen dat ik III ook nog niet heb uitgespeeld, terwijl ik op 98% of zo zit. Zit ergens écht bijna bij het einde, maar heb het al 2-3 weken niet meer kunnen opbrengen om de game te starten. (Gebeurt me trouwens bij veel games, weet niet wrom)
Ik zal je eerlijk bekennen dat ik III ook nog niet heb uitgespeeld, terwijl ik op 98% of zo zit. Zit ergens écht bijna bij het einde, maar heb het al 2-3 weken niet meer kunnen opbrengen om de game te starten. (Gebeurt me trouwens bij veel games, weet niet wrom)
Dat probleem heb ik ook. Zal de leeftijd wel zijn ofzo. Ik game tegenwoordig nooit meer, terwijl ik vroeger echt een hardcore gamer was. Lineage spelen tot 7 uur smorgens en dan een wekker zetten op 5 of 6 uur later en dan weer heel de dag doorgamen in de vakantie. Als het dan supermooi was bleef ik ff een nacht wakker ofzoUltraSub schreef op 06 juli 2004 @ 00:02:
Klopt... Als ik terug denk aan het gevoel wat ik kreeg bij Thief I, moet ik bekennen dat ik dat niet heb gehad bij III. Het was toentertijd gewoon zo gruwelijk vernieuwend, stealth, dat het gewoon retegaaf was.
Nu heb ik nog steeds m'n bak van 2,5 jaar terug. 1500+ xp en GF3. Alhoewel ik ff de GF4 ti 4400 van m'n pa erin heb gedaan. Niet dat het zoveel scheelt, het loopt af en toe een beetje choppy in 800x600 maar het is goed te doen.
Computers boeien me tegenwoordig sowieso steeds minder.
Aan al je commentaar te zien is wel duidelijk te zien dat je en geen bal snapt van een spel als thief en dat, in tegenstelling tot wat je zegt, het spel te MOEILIJK voor je is. je hoeft namelijk niemand om te leggen zo ongeveer, dat is nu net de kunst. En zet em eens op expert, en kijk dan nog eens of ze je niet zo snel zien of horenbenchMarc schreef op 05 juli 2004 @ 23:38:
[...]
Nee, ik maak juist die guards af OMDAT ik anders de hele meute op me af krijg als ik eens weg moet lopen.
Het spel is gewoon te makkelijk als die gasten in dat spel zo blind als een mol zijn.
Ze konden toch ook wel maken dat ze je misschien vanaf 5 meter niet zien ofzo. Je kunt nog altijd weg sneaken als je ziet dat een guard iets hoorde. Dat is juist veel beter. Nu kun je langs al die blinde mollies aflopen en ze zien geen fuck!
Echt veel te makkelijk is de game zo.
Ik zou snel Painkiller gaan spelen ofzo ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik snap er alles van. En waarom zou ik ze niet mogen omleggen? Maar ik zal hem strax eens op expert proberen-SaveMe- schreef op 06 juli 2004 @ 07:56:
[...]
Aan al je commentaar te zien is wel duidelijk te zien dat je en geen bal snapt van een spel als thief en dat, in tegenstelling tot wat je zegt, het spel te MOEILIJK voor je is. je hoeft namelijk niemand om te leggen zo ongeveer, dat is nu net de kunst. En zet em eens op expert, en kijk dan nog eens of ze je niet zo snel zien of horen![]()
![]()
Ik zou snel Painkiller gaan spelen ofzo ...
Net ff spel opgestart, maar kan geen andere difficulty aanklikken?
[ Voor 10% gewijzigd door benchMarc op 06-07-2004 08:27 ]
Gaat sowieso niet goed werken.
Meen dat er zonder patch niet veel verschil zit tussen easy en expert. Moet je ff wat voor aanpassen. Check dit topic, en eidos fora.
Anyway, ja.. je moet je mission afmaken, aan het begin van iedere nieuwe hoofdmissie kun je de difficulty kiezen.
Meen dat er zonder patch niet veel verschil zit tussen easy en expert. Moet je ff wat voor aanpassen. Check dit topic, en eidos fora.
Anyway, ja.. je moet je mission afmaken, aan het begin van iedere nieuwe hoofdmissie kun je de difficulty kiezen.
edit:
Holy shit dude.. Zit je pas in het trainingslevel en je bent aan het klagen dat het te makkelijk is? LOL
Zet hem lekker op expert, en we spreken ons als je een hoofdlevel of 5 verder bent
Holy shit dude.. Zit je pas in het trainingslevel en je bent aan het klagen dat het te makkelijk is? LOL
Zet hem lekker op expert, en we spreken ons als je een hoofdlevel of 5 verder bent
[ Voor 28% gewijzigd door UltraSub op 06-07-2004 09:00 ]
Nee man, maar ik wilde ff proberen hoe het was op expert, ik kan mijn huidige difficulty van waar ik nu ben niet aanpassen. Ik heb nu die chalace gestolen enzo, nu ben in het riool van de pagans. Ff dat dingetje van de pagans stelen en dan zijn die clowns ook weer blij. Ik gok dat dit net 1/4 is van de hele game ofzo waar ik nu ben.UltraSub schreef op 06 juli 2004 @ 08:58:edit:
OMG zit je nu al de hele tijd te whinen over de moeilijkheidsgraad terwijl je niet op het zwaarste level speelt?!benchMarc schreef op 06 juli 2004 @ 08:22:
[...]
Ik snap er alles van. En waarom zou ik ze niet mogen omleggen? Maar ik zal hem strax eens op expert proberen
Net ff spel opgestart, maar kan geen andere difficulty aanklikken?Of moet ik zeker persé eerst die intro-training afmaken?
Je kunt trouwens bij elke missie de moeilijkheidsgraad opnieuw instellen, tenminste, ik kan dat wel. Maar ik ben gelijk op het hoogste begonnen, veel leuker
[ Voor 16% gewijzigd door Stefke op 06-07-2004 15:15 ]
Ik heb het spel net gekocht en speel nu op expert, de eerste 2 missies zijn uiteraard simpel.Note that you must patch Thief: Deadly Shadows to Version 1.1 (See Patches and Fan Missions section) to resolve an AI bug in Version 1.0 of T:DS which resets the difficulty to 'Normal' no matter how high you set it.
Hmm, ik heb in default.ini alle waardes van de 9800 naar 1 gezet (ps1.4), oorsprongkelijk was dit 2 (ps 2.0), na het terugzetten van de oorsprongkelijke waarden blijft thief draaien met ps1.4, hoe zet ik het nu alsnog terug op 2.0 (1.4 is zoveel lelijker maar draait stukken beter).
/e/
Gevonden!
EnvironmentSize__p=2.0
In het bestand reverbstyles
Als je het ook niet zelf doet hé.
/e/
Gevonden!
EnvironmentSize__p=2.0
In het bestand reverbstyles
Als je het ook niet zelf doet hé.
[ Voor 17% gewijzigd door peke op 13-07-2004 22:27 ]
nee dat is nog niet 1/4 van het spel volgens mij,benchMarc schreef op 06 juli 2004 @ 09:39:
[...]
Nee man, maar ik wilde ff proberen hoe het was op expert, ik kan mijn huidige difficulty van waar ik nu ben niet aanpassen. Ik heb nu die chalace gestolen enzo, nu ben in het riool van de pagans. Ff dat dingetje van de pagans stelen en dan zijn die clowns ook weer blij. Ik gok dat dit net 1/4 is van de hele game ofzo waar ik nu ben.
en zeker neit 1/4 van de tijd want later gaan de missies ook langer duren
10100111001
Ik loop al een uurGo back to where you appeared and climb up the wall to the northeast. This is Fort Ironhood. I hope you've allied with the Hammers by now. Run north. Make a right and listen to the Hammer conversation. Just beyond them is a shrine with holy water for the taking. Go back heading south. The double metal doors you pass lead to fun, fun, and more fun but we'll save that for later. Down the steps and keep turning left until you can read the note on the table. If you approach the woman by her beloved she may speak. Leave Fort Ironhood out the front door. To complete this little mission return to the bottom of the stairs you took to reach your fence. The one that's dead. Sneak east hugging the left. Take the ramp down to the sewers. Here bes a shaman. Read his book. Go back to Fort Ironhood. Find you way back to where you were before, when you met with the Keepers. Zombies will be here now but that's alright. From the ledge look down and right. Behind the pillar below you is the marker. Moss it up. Now, return to the shaman. He'll be gone but get his necromancer's wand. Return to Fort Ironhood. A note on the table behind the main altar explains the sequence of events. If you visit the graveyard the empty grave is filled and a bit of loot available for the taking. You can find other things laying around. Once you're ready return to Stonemarket Plaza. Go to the Keeper's entrance. You'll have to deal with some Enforcers, just flashbomb a few to keep going. Obviously when you reach the glyph it won't work. Look UP. Climb up there and sneak in
Ik vind het maar niet, weet iemand waar het zich bevindt?
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=84945
Zo zien de cornerstones er dus uit, ik zoek dan maar verder in the graveyard.
/e/
gevonden
/e/
gevonden
[ Voor 6% gewijzigd door peke op 17-07-2004 15:22 ]
Uitgespeeld!
Eindigt met een glimlach
Heb er ongeveer 15 uur over gedaan. Volgens mij was Thief2 langer, maar ach, het was erg leuk om te spelen en een cool verhaal.
Eindigt met een glimlach
Heb er ongeveer 15 uur over gedaan. Volgens mij was Thief2 langer, maar ach, het was erg leuk om te spelen en een cool verhaal.
Nu al???
Ik doe er al een hele week over en heb heeeel vaak de strategy guide moeten raadplegen (oa voor die 90% loot op expert).
Ik heb net the cradle uitgespeeld en het filmpje met the hag gezien.
Toch een erg creepy en heel moeilijk level dat "the cradle".
Ik doe er al een hele week over en heb heeeel vaak de strategy guide moeten raadplegen (oa voor die 90% loot op expert).
Ik heb net the cradle uitgespeeld en het filmpje met the hag gezien.
Toch een erg creepy en heel moeilijk level dat "the cradle".
Zeer creepy
Heb em wel op normal uitgespeeld, het gaat mij meer om de gameplay en het verhaal en de sfeer enzo, niet dat alles perfect moet
Strategy guide? Wat is dat
Heb em wel op normal uitgespeeld, het gaat mij meer om de gameplay en het verhaal en de sfeer enzo, niet dat alles perfect moet
Strategy guide? Wat is dat
http://www.3dactionplanet.com/thief/walk/walkthroughs.shtml
Ik gebruik deze, zeer handig, je kan bijvoorbeeld kijken hoeveel loot je hoort te hebben voordat je naar een volgend deel van de map gaat (mist).
Ik gebruik deze, zeer handig, je kan bijvoorbeeld kijken hoeveel loot je hoort te hebben voordat je naar een volgend deel van de map gaat (mist).
Het staat er toch wel letterlijk.corpseflayer schreef op 17 juli 2004 @ 00:18:
[...]
Ik loop al een uurte zoeken naar dat teken om mijn moss arrow op te schieten.
Ik vind het maar niet, weet iemand waar het zich bevindt?
Als je vanuit het "balkon" van het gebouw naar beneden kijkt, richting de begraafplaats, dan staan er 2 pilaren voor dat "balkon". Achter de rechter op de grond.
Weet je eigenlijk hoe zo'n cornerstone eruit ziet?
Ja, ik heb een link gepost met een pic.
SPOILER
Geweldige spelervaring was het.
SPOILER
| Daarbij, ik heb het spel net uitgespeeld, alleen dat eindfilmpje, is dat terug in de tijd? Dus de laatste glyph werd gebruikt door de 5 artifacts te plaatsen, daardoor werd alles terug toen Garrett nog geen dief was, alleen is hij nu de enige keeper en bestaan er geen glyps meer. En The Hag is terug een bejaarde vrouw. |
Geweldige spelervaring was het.
[ Voor 9% gewijzigd door peke op 19-07-2004 13:54 ]
ja, verklap het einde effe 
Ik kan het museum niet in, ik pas niet door de tunnel?
Ik kan het museum niet in, ik pas niet door de tunnel?
[ Voor 85% gewijzigd door Stefke op 18-07-2004 21:39 ]
Ow daar moet ik inderdaad nog naartoe, maar toch raar: ik kom bij een tunnel die groot genoeg is maar ik kan niet rechtdoor.
Dat komt omdat je bij die tunnel eigenlijk een missie moet starten en ga je naar een ander level toe. Idd eerst naar Lair of the Hag toe dan is het opgelost
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Ik heb nu net dat stukje gehad dat je voor het eerst die stenen kereltjes tegenkomt. Ben ik nu al een beetje ver/waar ongeveer in het verhaal?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ja je zit al over de helft, maar het meest creepy level moet nog komen, een leegstaand psychiatrisch centrum dat ooit uitbrande en daarna een weeshuis werd.
Dat level is echt moeilijk en heeel creepy.
Alvast een tip: zorg dat je 5 flesjes holy water bij je hebt, als je dan 2 tegenstanders kort bij elkaar hebt kan je een flesje stukgooien op de grond en beide tegenstanders er laten inlopen ....
Dat level is echt moeilijk en heeel creepy.
Alvast een tip: zorg dat je 5 flesjes holy water bij je hebt, als je dan 2 tegenstanders kort bij elkaar hebt kan je een flesje stukgooien op de grond en beide tegenstanders er laten inlopen ....
En flash bombs!
Kun je niet genoeg van hebben in dat level!
Kun je niet genoeg van hebben in dat level!
Waar kan je de Holy Water flesjes eigenlijk vinden??
Ik had er 2 twee gevonden in de Hammer kerk, die waar al die ondoden zijn.
Maar dan staat er een bortje bij dat je met een of andere priester moet praten als ze op zijn, maar je kan niet eens met iemand praten.
En een paar op een boot.
Maar ik kan zo ook niet in die winkeltjes vinden, tenminste ik ben ze nog niet tegengekomen.
Ik had er 2 twee gevonden in de Hammer kerk, die waar al die ondoden zijn.
Maar dan staat er een bortje bij dat je met een of andere priester moet praten als ze op zijn, maar je kan niet eens met iemand praten.
En een paar op een boot.
Maar ik kan zo ook niet in die winkeltjes vinden, tenminste ik ben ze nog niet tegengekomen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ja zover was ik ook, maar ik zei al dat er daar maar 2 stonden, hoe krijg je er meer dan?
Geen idee.. Sparen?
Flash bombs kun je gewoon kopen, en doen het vaak net zo goed!
Flash bombs kun je gewoon kopen, en doen het vaak net zo goed!
Iedere dag staan er 2 nieuwe in het fort, dat is met ieder item in de stad, dus iedere dag terug 2 water arrows in de fontijn, broad arrows in de city watch hun postjes een fire arrow in de haard in dat huisje in south quarter en 1 gas arrow als je van stonemarket naar south quarter gaat en je passeert onder de brug dan kan je via de muur omhoogklimmen, daar ligt iedere dag een gas arrow.Vanitas schreef op 25 juli 2004 @ 15:05:
Ja zover was ik ook, maar ik zei al dat er daar maar 2 stonden, hoe krijg je er meer dan?
En overal moss arrows met hopen, erg handig om op een guard te schieten die achter je aan zit, dan verslikt hij zich in het mos, eingelijk hetzelfde effect als een flashbomb.
Om muren te beklimmen moet je trouwens een paar handschoenen kopen in een winkel (docks ligt er 1, niet die bij de Pagans maar de andere).
[ Voor 3% gewijzigd door peke op 25-07-2004 15:26 ]
Die handschoenen had ik al gevonden, anders had ik ook niet in de klok kunnen komen.corpseflayer schreef op 25 juli 2004 @ 15:25:
[...]
Iedere dag staan er 2 nieuwe in het fort, dat is met ieder item in de stad, dus iedere dag terug 2 water arrows in de fontijn, broad arrows in de city watch hun postjes een fire arrow in de haard in dat huisje in south quarter en 1 gas arrow als je van stonemarket naar south quarter gaat en je passeert onder de brug dan kan je via de muur omhoogklimmen, daar ligt iedere dag een gas arrow.
En overal moss arrows met hopen, erg handig om op een guard te schieten die achter je aan zit, dan verslikt hij zich in het mos, eingelijk hetzelfde effect als een flashbomb.
Om muren te beklimmen moet je trouwens een paar handschoenen kopen in een winkel (docks ligt er 1, niet die bij de Pagans maar de andere).
Ik heb nu net dat Weeshuis stuk gehad, echt eng, maar heel briljant gemaakt.
Wel een beetje vreemd dat je niet doodgaat als je naar buiten springt.
Maar wat zijn nou Pagan Corner Stones??
Ik heb al op alles wat "Pagan" eruit ziet een moss arrow op geschoten, maar mn faction status is nog steeds normaal?
Een heel topic om te lezen beste man.corpseflayer schreef op 17 juli 2004 @ 15:16:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=84945
/e/
gevonden
Thnx
Alleen wel onlogisch dat de corner stones er zo uitzien. Dat valt toch helemaal niet op
Op die Cocoon dingen moest je toch elke dag een andere elemental arrow op schieten? Ik heb er iets van 2 gezien.
Ik kwam er gister ook achter dat je die ondoden ook kan afmaken zonder Holy Water. Dan moet je hem gewoon eerst neersteken en dan een mijn in de buurt leggen, knal, ondode voorgoed dood.
Hmm.. niet geprobeerd, maar zou het dan niet werken om gewoon een mijn te leggen voor zijn voeten zonder dat je hem hebt neergestoken? Vooropgesteld dat die knuppel je nog niet had gezien?
Niet geprobeerd, maar volgens mij word het dan aardig lastig, want die ondoden kunnen nog best snel rennen en volgens mij gaat de mijn dan pas af als hij er al voorbij is.UltraSub schreef op 28 juli 2004 @ 20:21:
Hmm.. niet geprobeerd, maar zou het dan niet werken om gewoon een mijn te leggen voor zijn voeten zonder dat je hem hebt neergestoken? Vooropgesteld dat die knuppel je nog niet had gezien?
Neu.. Die mijnen werken super. Ook voor Enforcers btw 
Weet alleen niet of je ze om zeep helpt met alleen een mijn, of dat ze gewoon weer op staan daarna (lijkt me sterk btw)
Weet alleen niet of je ze om zeep helpt met alleen een mijn, of dat ze gewoon weer op staan daarna (lijkt me sterk btw)
Maar ze gaan ook niet dood dmv een fire arrow.
Klopt... So far heb ik als werkend bevonden, holy water, en flash bombs.Vanitas schreef op 29 juli 2004 @ 12:28:
Maar ze gaan ook niet dood dmv een fire arrow.
ze gaan bij mij wel dood met een firearrow
Undead gaan gewoon dood van fire, undead desintegreren altijd als ze dood zijn, daaraan zie je het dus.
Die gasten in dat uitgebrand psychiatrisch centrum (The Cradle level) gaan alleen dood met holy water. Als je geen flesjes meer hebt kan je ze backstabben met je mes, dan blijven ze op de grond liggen tot je er tegenloopt.
Die gasten in dat uitgebrand psychiatrisch centrum (The Cradle level) gaan alleen dood met holy water. Als je geen flesjes meer hebt kan je ze backstabben met je mes, dan blijven ze op de grond liggen tot je er tegenloopt.
Aha, dan werkte de fire arrow daarom niet bij mij. Ik heb dat in the cradle geprobeerd
Die gaan na een 3-tal firearrows ook gewoon de pijp uit dacht ik.
De beste oplossing is ze gewoon neersteken van achteren op en plek waar je niet meer langs hoeft
Blijven ze gewoon liggen, kost niks
De beste oplossing is ze gewoon neersteken van achteren op en plek waar je niet meer langs hoeft
[ Voor 52% gewijzigd door Stefke op 29-07-2004 17:06 ]
Ik ook, maar waarom zouden die ondoden dan anders zijn als ze in de Cradle zijn?UltraSub schreef op 29 juli 2004 @ 16:07:
Aha, dan werkte de fire arrow daarom niet bij mij. Ik heb dat in the cradle geprobeerd
Ze zijn toch allemaal ondoden?
Iedereen is doodgegaan in de Cradle door de brand, maar er lopen er nog steeds een paar rond, dus die zijn ondood. En die je op het kerkhof tegenkomt, of waar dan ook, die zijn ondood omdat hun graf is verstoord.
Wat is het verschil?
Iedereen is doodgegaan in de Cradle door de brand, maar er lopen er nog steeds een paar rond, dus die zijn ondood. En die je op het kerkhof tegenkomt, of waar dan ook, die zijn ondood omdat hun graf is verstoord.
Wat is het verschil?
Je moet het niet te ver zoeken... 
Misschien is het gewoon de bedoeling om het level wat moeilijker te maken... Alsof het nog niet moeilijk genoeg was
Krijg nog de creeps als ik er aan terug denk
Misschien is het gewoon de bedoeling om het level wat moeilijker te maken... Alsof het nog niet moeilijk genoeg was
Krijg nog de creeps als ik er aan terug denk
Nou ik vond het niet echt een moeilijk level, maar zeker wel de engste.
Qua missie zelf was het wel saai: pak dit => loop daarheen, pak dat => loop hierheen. Maar de sfeer maakt dat meer dan goed.
Net het begin van het museum level gedaan, daar buiten staan toch 3 van die guards, waarvan er een rondjes loopt. Die rond liep sla ik dus neer, terwijl die anderen er gewoon 2 meter vanaf stonden, en ze gingen gewoon door met lullen.
Meestal reageren die guards wel aardig goed op geluid, maar nu dus totaal niet.
Qua missie zelf was het wel saai: pak dit => loop daarheen, pak dat => loop hierheen. Maar de sfeer maakt dat meer dan goed.
Net het begin van het museum level gedaan, daar buiten staan toch 3 van die guards, waarvan er een rondjes loopt. Die rond liep sla ik dus neer, terwijl die anderen er gewoon 2 meter vanaf stonden, en ze gingen gewoon door met lullen.
Meestal reageren die guards wel aardig goed op geluid, maar nu dus totaal niet.
Zo net uitgespeeld, ik vond het echt een geweldig spel.
Veel beter als Splinter Cell of welke andere sneaker dan ook.
Hier kan je tenminste echt sneaken en zal je ook echt moeten sneaken.
Bij SC schiet je een kereltje van 30 meter neer en dan hoort niemand dat ook nog.
En dan heb je natuurlijk nog de boog met alle leuke pijlen.
Ik had er volgens het spel iets van 900 min over gedaan.
Maar volgens mij heb ik er veel langer over gedaan.
Het eind filmpje was ook wel goed gedaan.
Maar dat weten natuurlijk enkel de thief I spelers
Wat voor een cijfer zouden jullie de game eigenlijk geven?
Ik geef toch wel iets van een 9.5
Veel beter als Splinter Cell of welke andere sneaker dan ook.
Hier kan je tenminste echt sneaken en zal je ook echt moeten sneaken.
Bij SC schiet je een kereltje van 30 meter neer en dan hoort niemand dat ook nog.
En dan heb je natuurlijk nog de boog met alle leuke pijlen.
Ik had er volgens het spel iets van 900 min over gedaan.
Maar volgens mij heb ik er veel langer over gedaan.
Het eind filmpje was ook wel goed gedaan.
Maar dat weten natuurlijk enkel de thief I spelers
Wat voor een cijfer zouden jullie de game eigenlijk geven?
Ik geef toch wel iets van een 9.5
Een 10 want alles is top aan deze game.
Zodra ik een upgrade gedaan heb van 9800se naar 9800pro ga ik Thief3 helemaal herbeginnen met de grafische pracht een standje hoger.
En waarom zou je dat eindfilmpje alleen snappen als je Thief1 hebt gespeeld?
Zodra ik een upgrade gedaan heb van 9800se naar 9800pro ga ik Thief3 helemaal herbeginnen met de grafische pracht een standje hoger.
Verwijderd
Sinds gister bezit ik ook Thief 3.
Heb er nu al problemen mee, om de zoveel minuten (soms uur) slaat het spel spontaan af.. heel leuk dus als je net een level hebt gehaald en je zit in je briefing.. Ploep.. kan je weer je save game laden van het midden van die level!
Hopelijk dat ik er snel support op krijg.
Heb er nu al problemen mee, om de zoveel minuten (soms uur) slaat het spel spontaan af.. heel leuk dus als je net een level hebt gehaald en je zit in je briefing.. Ploep.. kan je weer je save game laden van het midden van die level!
Hmm is dat niet een beetje overdreven? Ik weet niet hoe goed die kaart is, maar ik heb zelf een 9700 Pro, en ik vind het spel mooi, maar kan beter, en heb nou niet echt het idee dat het aan me kaart ligt. Ik bedoel het is een mooi spel hoor, maar de dingen die ik niet mooi eraan vind heeft niets te maken met korrelige hoeken o.i.d..corpseflayer schreef op 06 augustus 2004 @ 00:49:
Een 10 want alles is top aan deze game.![]()
Je moet wel eerst het spel uitspelen alvorens je er een cijfer op plakt.
Dat crashen daar had ik slechts heel af en toe last van en het was altijd ingame.
Dat crashen daar had ik slechts heel af en toe last van en het was altijd ingame.
Ligt toch aan je systeem lijkt me, aangezien de meeste mensne probleemloos kunnen spelen.Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 01:06:
Sinds gister bezit ik ook Thief 3.
[...]
Hmm is dat niet een beetje overdreven? Ik weet niet hoe goed die kaart is, maar ik heb zelf een 9700 Pro, en ik vind het spel mooi, maar kan beter, en heb nou niet echt het idee dat het aan me kaart ligt. Ik bedoel het is een mooi spel hoor, maar de dingen die ik niet mooi eraan vind heeft niets te maken met korrelige hoeken o.i.d..
En dat korrelige: zet de resolutie hoger of FSAA aan?
En natuurlijk, overal is wel iets op te mekkeren, maar over het algemeen is Thief 3 een pareltje tussen de meuk die over het algemeen gereleased wordt op FPS-gebied..allemaal hetzelfde spul in een ander jasje en megasaai
Verwijderd
stefijn schreef op 06 augustus 2004 @ 09:46:
[...]
Ligt toch aan je systeem lijkt me, aangezien de meeste mensne probleemloos kunnen spelen.
En dat korrelige: zet de resolutie hoger of FSAA aan?
Ik zei dus juist NIET dat het korrelig was.Ik bedoel het is een mooi spel hoor, maar de dingen die ik niet mooi eraan vind heeft niets te maken met korrelige hoeken o.i.d..
En ik denk idd. dat die crashes ergens bij mijzelf liggen want ik kom ze nog weinig voor, maar ze zijn er wel.
Ik ben idd ook wel een keer of twee drie naar de desktop gegooid...
Niks ernstigs. En echt niet vaak.
Niks ernstigs. En echt niet vaak.
Het laatste stukje van het eindfilmpje zie je garrett over straat lopen en dan wil zo'n klein jongentje hem bestelen. Maar Garrett merk dit natuurlijk en pakt hem bij zijn arm.corpseflayer schreef op 06 augustus 2004 @ 00:49:
Een 10 want alles is top aan deze game.![]()
Dit gebeurd ook zo in Thief I (als je tenminste voor de tutorail kiest) wat Garrett dan zegt is ook gelijk aan deel een. Best wel een goede afsluiting van deel drie.
Bij mij draait het spel overigens super lekker.
En ik draai het op een AMD athlon 1GHz, 512 mb Ram, GeForce 4 Ti4400 128 mb.
Met de reso op 1024x768, alles op high behalve multisampling uit (komt door Bloom).
Wat is eigenlijk het verschil tussen Bloom en Multisampling, ik zie geeneens verschil. Behalve dan dat ik last krijg van lag als in multisampling aan zet?
[ Voor 21% gewijzigd door Vanitas op 06-08-2004 19:45 ]
Verwijderd
bij mij crasht thief echt constant! Ik krijg niet eens de kans om het spel zelf af te sluiten want als je net lekker in het spel zit, gooit thief of welk ander programma dan ook, mezelf even naar desktop!
Gooit Thief of welk ander programma dan ook me naar de desktop?
Klinkt alsof je een niet al te stabiel systeem hebt
Verwijderd
Je kan bij me sig. me specs bekijken. En geen andere spel op me computer loopt verkeerd. Het is trouwens een redelijk "veel" voorkomend probleem, want ik zie nu overal op forums zelfde soort problemen opkomen.
En een niet al te stabiel systeem... is wel erg breed uit he..
En een niet al te stabiel systeem... is wel erg breed uit he..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 15:18 ]
Niet op je teentjes getrapt zijn... Let op het italic font in mijn post.
Je zegt, "of welk ander programma dan ook"....
Je zegt, "of welk ander programma dan ook"....
Een schone XP installatie helpt denk ik wel.
Bij het spel Morrowind is het trouwens zo dat het spel vaak crashed na een defragmentaite van de harde schijf, dus defragmenteer je schijf voor je het spel installeerd.
Bij het spel Morrowind is het trouwens zo dat het spel vaak crashed na een defragmentaite van de harde schijf, dus defragmenteer je schijf voor je het spel installeerd.
ff een schopje.
Is er een mogelijkheid om de muis gevoeligheid te verlagen? Want over 2 cm draai ik nu 360 graden. Dat speelt niet fijn.
Is er een mogelijkheid om de muis gevoeligheid te verlagen? Want over 2 cm draai ik nu 360 graden. Dat speelt niet fijn.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Gewoon bij de options dacht ik.Hu9o schreef op 16 september 2004 @ 15:51:
ff een schopje.
ik zal wel blind zijn maar ik zie het echt niet.
3 opties: knoppen instellen, geluid/resolutie en nog 1 met mouse reverse enzo.
Maar geen mouse sens.
3 opties: knoppen instellen, geluid/resolutie en nog 1 met mouse reverse enzo.
Maar geen mouse sens.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Het bovenste is dan wel voor de meer speed, maar je kan het ook andersom doen.Increase mouse speed
Contributed by Redearth
In DEFAULT.INI,
[Flesh]
MouseLagThreshold=75
change to:
MouseLagThreshold=0
Snowmit has another idea:
To increase your mouse sensitivity open default.ini and find:
[Engine.PlayerInput]
MouseSensitivity=50
I raised mine to 70 and found that the turning was much more responsive. I also found that if I had my MouseLagThreshold set to =0 at the same time that everything was kind of twitchy. So I'm running with MouseLagThreshold=75 and MouseSensitivity=70 and it feels great to play.
Maar misschien is het ook wel genoeg als je de "MouseSensitivity=50" wat lager zet.
Op www.ttlg.com staat nog wel meer, als je nog meer wil veranderen moet je hier maar es kijken.
Tnx
juist, normaal gesproken is 1 meer dan genoeg, maar in the cradle heb je er minstens 2 nodig (het is me 1 keer met een enkele gelukt, maar ik weet echt niet hoe), hetzelfde geldt zo'n beetje voor heilig water, al is daarmee wel wat moeilijker raak te gooien (op de grond kwakken is zinloos)...jevn schreef op 06 augustus 2004 @ 19:44:
ondoden kan je ook neerhalen met 1 á 2 flashbombs
... trouwens nog meer mensen hier die het uitgespeeld hebben zonder ook maar één keer gewond te raken?
dit is van vlak na het museum
http://picserver.org/view...L825109D6A/picserver.jpeg
http://picserver.org/view...7XMM283F6C/picserver.jpeg
Was nichts kostet, ist auch *NIX.
Ik heb nu ook Thief : Deadly Shadows, versie 1.1 - echter, als ik de toetsen wil gaan instellen (ik ben namelijk links) dan crasht Thief, moet ik terug naar 1.0 hiervoor of is er ergens een configurator (ik kon op cheats.de niks vinden of op dlh.net) die ik gebruiken kan?
WinXP Pro NL SP2
Athlon 2600+ XP 166MHz (geen OC)
3x256 PC2700 Kingston Value (geen OC)
Asus GF4 5700 256MB (geen OC)
SoundBlaster Live! 5.1 Digital
MSI KT3 Ultra-ARU
WinXP Pro NL SP2
MSI KT3 Ultra-ARU
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Je kan de toetsen ook wel instellen in de .ini.
Het verschil tussen versie 1 en 1.1 is enkel de AI fix, verder niks, hoeft ook niet want het spel heeft geen ernstige bugs.
Het verschil tussen versie 1 en 1.1 is enkel de AI fix, verder niks, hoeft ook niet want het spel heeft geen ernstige bugs.
Dit probleem had ik ook, totdat ik ontdekte dat er nog een joystick en een stuurtje aangesloten waren op mijn PC. Na het loskoppelen (of softwarematig uitschakelen) kon ik de toetsen weer binden.tranztaz schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:10:
Ik heb nu ook Thief : Deadly Shadows, versie 1.1 - echter, als ik de toetsen wil gaan instellen (ik ben namelijk links) dan crasht Thief, moet ik terug naar 1.0 hiervoor of is er ergens een configurator (ik kon op cheats.de niks vinden of op dlh.net) die ik gebruiken kan?
WinXP Pro NL SP2
MSI KT3 Ultra-ARU
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Behalve de door mij genoemde dan. Dat noem ik toch vrij ernstig eigenlijkcorpseflayer schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:15:
Je kan de toetsen ook wel instellen in de .ini.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding